قنداق سویسی یا آغوشگیر کودک چیست ؟

هنگامی که کلمه قنداق استفاده می شود بسیاری از والدین به یاد رسوم قدیمی و روش های اشتباه قنداق کردن کودک می افتند که امروزه دیگر طرفداری ندارد . اما قنداق سوئیسی یا آغوشگیر هیچ شباهتی به قنداق های قدیمی ندارد و برعکس وسیله ای مفید و یکی از ملزومات خرید سیسمونی نوزاد است .

از آنجایی که کودک در ماه های اولیه تولد بیشتر از 18 ساعت در روز را می خوابد ، داشتن خوابی آرام و راحت ضامن سلامت جسمی و روانی اوست. رشد و تکامل استخوان و اندام  بدن کودک به خواب کافی مرتبط است و از طرفی بستر خواب و  اصولی بودن مکان خواب نوزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است ..چرا که اندام های اصلی او در حال رشد و شکل گیری است .

قنداق سوئیسی نوزاد

قنداق سویسی یا آغوشگیر نوزاد یکی از ملزومات خرید سیسمونی و کالای خواب کودک است که از صدمات احتمالی در هنگام به آغوش گرفتن نوزاد و جا به جایی های کودک جلوگیری می کند . همچنین خوابی آرام و راحت را با امنیت بالا به کودک هدیه می دهد .استفاده از قنداق سویسی مانع از سر خوردن نوزاد از آغوش می شود .

 

طرز استفاده از قنداق سویسی

استفاده از قنداق سویسی یا آغوشگیر بسیار راحت از به آغوش گرفتن نوزاد است به خصوص اگر اولین بار است که بچه داری را تجربه می کنید . به راحتی و آرام کودک را درون آغوشگیر بگذارید. استفاده از آغوشگیر نوزاد مانع از سر خوردن کودک و خسته شدن او در آغوش می شود . به کمک آغوشگیر به راحتی می توانید فرزند خود  را شیر بدهید . طراحی آغوشگیر و نحوه ی دوخت آن به گونه ای است که بیشتر از 3 ماه می توانید از آن استفاده کنید .

 

 

مزایای استفاده از قنداق سویسی

نوزاد در ابتدای تولد دارای اندام و مفاصل حساس و ظریف می باشد که ممکن است در هنگام بغل کردن و جا به جایی کودک دچار آسیب دیدگی یا خستگی و درد استخوان ها شود . استفاده از آغوشگیر کودک مانع از سر خوردن نوزاد و سبب آرامش و خواب راحت او می شود .

آغوشگیر کودک سبک و به راحتی قابل شستشو می باشد . دقت کنید هنگام خرید قنداق سویسی نوزاد ، جنسی را انتخاب کنید که نرم و لطیف است و از بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند .الیاف به کار رفته در آغوشگیر نوزاد باید ارگانیک و طبیعی باشد تا دستگاه تنفسی کودک دچار بیماری نشود .

قنداق سوئیسی

کاربرد قنداق سویسی

قنداق سویسی یا آغوش می تواند یکی از بهترین خرید سیسمونی برای شما باشد چرا که کاربرد های بسیاری دارد :

  • حمل و نقل راحت کودک
  • امنیت و اطمینان خاطر
  • خواب راحت نوزاد
  • عدم آسیب به کمر ، سر و ستون فقرات
  • مانع انتقال پوستی به هنگام آغوش گرفتن

قنداق سویسی

 

 

قیمت قنداق سویسی

خرید آغوشگیر یا همان قنداق آماده سوئیسی یکی از آیتم های جدید ملزومات سیسمونی است . اما این که قیمت قنداق سویسی یا آغوشگیر چند است به موارد متعددی بستگی دارد . از جمله جنس پارچه ، متریال استفاده شده  در آغوشگیر ، الیاف به کار رفته در قنداق ، سایز ، طرح ، مدل و خیلی موارد دیگر مثل گلدوزی قنداق نوزاد ، چاپ عکس روی قنداق و…که در قیمت قنداق سویسی می تواند تاثییر گذار باشد .

اما از آنجا که آغوشگیر نوزاد به طور خاص برای کودکان استفاده می شود استفاده از پارچه و متریال با کیفیت و بدون حساسیت از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین در تولید آغوشگیر نوزاد نمی توان از جنس نامرغوب استفاده کرد و همین امر باعث افزایش قیمت قنداق سویسی می شود .

کارتز بیبی تولیدکننده قنداق سوئیسی و آغوشگیر نوزاد است که تلاش می کند با استفاده از جنس مرغوب و با کیفیت ، قیمت مناسبی را ارائه دهد تا تمامی خانواده ها امکان خرید قنداق سوئیسی را داشته باشند .