x تبلیغات
payamarketing

معایب خرید لباس کار ارزان چیست ؟

 اگرچه خرید لباس کار ارزان ویژگی هایی دارد اما اگر در خرید آن دقت نکنید ممکن است معایبی را نیز به همراه داشته باشد .

  • بی کیفیت در جنس پارچه
  • بی کیفیت در دوخت و طرح
  • دوام پایین و مقاومت کم
  • هزینه مجدد خرید لباس کار
  • نداشتن استاندارد و خطرات ایمنی

اگر نمی توانید برای خرید لباس کار بودجه مناسب در نظر بگیرید و تمایل به خرید لباس کار ارزان قیمت دارید ، حتما به تولیدی معتبر لباس کار مراجعه کنید . دوخت یادگار می تواند در این ضمینه همراه و مشاور شما باشد و درباره لباس کار ارزان توضیحات لازم از جنس پارچه گرفته تا متریال استفاده شده ، مدل لباس کار ارزان ، انواع لباس کار با قیمت مناسب و.. را در اختیار شما قرار دهد .

توانید امور مالی کسب و کار خود را بیشتر مدیریت کنید و در بخش های دیگر کارتان سرمایه گذاری کنید .هم چنین برای خرید مجدد دستتان باز تر است و آزادی عمل بیشتری دارید .

خرید لباس کار به قیمت ارزان از تولیدی لباس کار می تواند باعث کاهش استرس مالی شما شود و از میزان بدهی مالی بکاهد .

خرید لباس کار ارزان از تولید کننده این امکان را برای شما فراهم می کند که با کمی هزینه بیشتر به جای خرید یک دست لباس کار ، 2 دست لباس کار ارزان با توجه به فصول گرم و سرد سال خریداری شود.

تولیدی لباس کار ارزان قیمت

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا در تولیدی لباس کار قیمت ها ارزان تر است ؟

تولیدی ها پس از دریافت سفارش از مشتری بر اساس طرح و مدل اقدام به خرید عمده پارچه و متریال لازم برای دوخت لباس کار می کنند و این می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد .

هم چنین با خرید مستقیم لباس کار از تولیدی به دلیل حذف واسطه ها ، قیمت ها به طرز چشم گیری کاهش می یابد . و این می تواند امکان خرید لباس کار ارزان قیمت را برای شما فراهم کند .

خرید لباس کار از تولیدی ، این فرصت را به شما می دهد که با حفظ کیفیت پارچه ، دوخت و متریال ، لباس کار ارزان قیمت را خریداری کنید . برای خرید لیاس کار ارزان قیمت از تولیدی با دوخت یادگار تولیدکننده انواع لباس کار مراجعه کنید .

تماس با دوخت یادگار 

چرا کولر گازی گران است ؟

 با آغاز فصل گرما و به خصوص تابستان بازار کالاهای سرمایشی و کولر گازی داغ می‌شود؛ هرچند قیمت کولر گازی‌ها سر به فلک کشیده است؛ اما یک فعال حوزه لوازم خانگی می‌گوید: قیمت کولر آبی نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته و همچنین قیمت کولر گازی دو برابر قیمت کولر آبی است.

رضا موسوی افزود: حداقل قیمت کولر گازی ۱۸ میلیون تومان است. این در حالی است که بازار کولر گازی نسبت به کولر آبی داغ‌تر است، زیرا استفاده از این کولرها از لحاظ مصرف برق و آب صرفه اقتصادی ندارد.

 

انبوه کولر گازی‌های قاچاق در بازار

این فعال بازار لوازم خانگی با بیان اینکه واردات کولر گازی آزاد است، به اقتصاد ۲۴ گفت: کولر گازی‌ها ثبت سفارش می‌شوند، اما این در حالی است که قاچاق این کالا در بازار به وفور وجود دارد.

 

کولر گازی‌های بی کیفیت در بازار ایران

برخی مخاطبان از کیفیت پایین کولر گازی برخی برندها گلایه داشتند. موسوی در مورد کیفیت پایین برخی برندهای کولر گازی گفت: بی کیفیتی قطعات موجب کیفیت پایین کولر گازی‌ها در بازار شده است.

موسوی در ادامه گفت: قطعات کولر گازی اکثرا از شرکت «مدیا» چین وارد کشور می‌شود. این در حالی است که این شرکت بنا به سفارش مشتریان خود که تولیدکننده کولر گازی هستند، قطعات با کیفیت مختلف تولید و به کشورهای مختلف صادر می‌کند و این در حالی است که شرکت‌های ایرانی مشتری قطعات بی کیفیت و درجه چندم چینی هستند.

 

گرانی دوباره کولر گازی در راه است؟

اما سوال اصلی این است که آیا گرانی کولر گازی در راه است؟ این فعال بازار لوازم خانگی به اقتصاد ۲۴ گفت: کولر گازی امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ تا ۵۰ درصد گران شده است.

 

موسوی در مورد علت افزایش قیمت کولر گازی در بازار گفت: از آنجا که کمپرسور، ترموستات و گاز کولر گازی که مواد اولیه اصلی این وسایل است، وارداتی است با گرانی ارز، قیمت کولر گازی افزایش چشمگیری داشته است و فقط بدنه و پنل آن ساخت داخل است.

 

بازار داغ کولر گازی در آستانه تابستان

مشاهدات میدانی از بازار کولر گازی نشان می‌دهد بازار این وسایل سرمایشی از گزند گرانی در امان نمانده است. این در حالی است که این فعال بازار لوازم خانگی معتقد است قیمت کولر گازی در ۳، ۴ سال گذشته ۱۰ برابر شده است.

به گفته موسوی، رصد بازار کولر گازی در آستانه فصل تابستان نشان می‌دهد ارزان‌ترین قیمت این کالا در بازار ۱۸ میلیون تومان است و تا به دست مصرف کننده برسد، ۱۹ میلیون تومان برای آن‌ها آب می‌خورد.

 

کولر آبی همچنان پرتقاضاست؟

کولر آبی‌ها که پیش از واردات کولر گازی محبوب ما ایرانی‌ها بودند به نظر می‌رسد به تدریج در حال حذف شدن از بازار هستند؛ اما آیا همچنان تقاضایی برای این کولرها در بازار وجود دارد؟ این فعال بازار لوازم خانگی پاسخ داد: در تولید کولر آبی خودکفا هستیم و نیازی به واردات وجود ندارد، اما تقاضا برای خرید کولرهای آبی در حال کاهش است، زیرا استفاده از این کولرها به دلیل مصرف برق و آب صرفه اقتصادی ندارد.

موسوی تاکید کرد: به جز چند کشور محدود، استفاده از کولر آبی در سراسر جهان محدود است، زیرا استفاده از این کولرها صرفه اقتصادی ندارد. به خصوص در کشورهایی مثل ایران که از آب شرب در این کولرها استفاده می‌شود.

بهترین برند خشک کن نوزاد چه مارکی است ؟

 

بهترین برند خشک کن نوزاد

اگر زمان خرید سیسمونی کودک رسیده یعنی شما در انتظار تولد فرزند هستید . و حتما تا به حال در دنیای پر رنگ و جذاب کودکان گشتی زده اید . و بی شک با برند های مختلف و اجناس متنوع موجود در بازار ، آشنا شده اید .

یکی از بهترین تولید کننده های سیسمونی نوزاد و کالای خواب و حمام کودک برند معتبر و معروف cartesbaby می باشد که با تولید و دوخت انواع حوله و خشک کن نوزاد و کودک نقش بسزایی در تامین نیاز خانواده ها دارد .

 

کارتز بیبی تولیدی سیسمونی در تهران می باشد که با قبول سفارش ، دوخت و تولید کالای خواب ، حوله ، خشک کن ، پتو ، تشک و سرویس نوزاد ، در رقابت تنگاتنگ با برند های ترک و مارک های خارجی است .

خشک کن نوزاد کارتزبیبی

شما می توانید همه نیاز خود را از سیسمونی و قنداق سویسی ، با خرید از برند کارتز ، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فراهم کنید .و با خیال راحت از مرغوبیت کالا سال ها از آن استفاده کنید .

 

خرید آنلاین خشک کن نوزاد و کودک کارتزبیبی

تولیدی کارتزبیبی می تواند بهترین جنس خشک کن نوزاد را به صورت عمده تولید و با حذف واسطه ها با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به دست شما برساند .سفارش آنلاین و خرید اینترنتی خشک کن نوزاد کارتزبیبی هم اکنون فراهم شده است تا شما در کمترین زمان ممکن در هر ساعت از شبانه روز بتوانید به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید .و مزایای خرید اینترنتی و راحتی در انجام کار لذت ببرید .

از مزیت های خرید آنلاین خشک کن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید در هر زمان و هر مکان
  • امکان بازدید از همه محصولات فروشگاه
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه رفت و آمد
  • مقایسه قیمت ها
  • بررسی کامل کالا

 

داشتن وبسایت برای چه کسب و کاری مناسب است ؟

 

چه کسب و کارهایی به سایت نیاز دارند؟

به‌دنبال این هستم که کسب و کارم را رونق بدهم. یکی از پیشنهاداتی که به‌ من می‌شود، راه‌اندازی یک سایت است؛ اما نمی‌دانم آیا داشتن سایت برای کسب و کارم مناسب یا نه؟! ما به شما می‌گوییم.
 
جهت دریافت خدمات طراحی سایت در مشهد به آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا مراچعه کنید    09386676574   09388458125

شاید تازه تصمیم‌ گرفته‌اید وارد بازار کار شوید و کسب و کار اینترنتی خودتان را داشته باشید؛ یا اینکه یک کسب و کار سنتی دارید و به‌دنبال فروش و درآمد بیشتر هستید، داشتن یک وب‌سایت گزینۀ خوبی برای شماست. این را هم حدس می‌زنیم که اگر صاحب یک کسب و کار سنتی هستید، احتمالا برای ورود به فضای اینترنت کمی مقاومت از خود نشان دهید. 

تا چند سال پیش، وب‌سایت‌ها کاربرد محدودی داشتند، اما الان تقریبا همۀ کارها از این طریق نه تنها شدنی است؛ بلکه راحت‌تر هم شده است. به‌علاوه اینکه، بازدهی و درآمد بیشتری را هم نصیب‌تان می‌کند. در این مطلب، می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم، که چه کسب‌ و کارهایی به سایت نیاز دارند. شاید شما هم یکی از این موارد باشید! 

چه کسب‌ و کارهایی به سایت نیاز دارند؟

طراحی سایت در مشهد با پایامارکتینگ

بسیاری از مشتریان از ما می‌پرسند، که آیا داشتن وب‌سایت برای کسب و کارشان مناسب است؟ چیزی در ذهن دارند؛ اما دچار ابهام و تردیدند، که چگونه آن را از طریق وب‌سایت عملی کنند؟ یا اینکه اصلا سایت به‌دردشان می‌خورد یا نه؟!

1. اگر یک محصول برای فروش دارید

در دنیای واقعی، فقط افراد محدودی، از شرکت یا مغازه شما اطلاع دارند. حتی اگر اطلاع هم داشته باشند، به دلیل دور بودن مسافت ترجیح می‌دهند، که به یک شرکت یا فروشگاه نزدیک‌تر مراجعه کنند. اما اگر یک سایت اینترنتی داشته باشید، برای مشتری مهم نیست که شما چقدر از او فاصله دارید؛ زیرا تنها با چند کلیک ساده می‌تواند محصول یا خدمات موردنظر خود را سفارش دهد. به همین دلیل است که فردی در جنوب ایران، محصولی را از فروشگاهی اینترنتی در تهران خریداری می‌کند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را درنظر بگیرید! با وجود آن که این فروشگاه، یک فروشگاه فیزیکی نیست و لوکیشن خاصی برای فروش محصول ندارد، اما میلیون‌ها مشتری دارد و در روز میلیاردها تومان محصول می‌فروشد! یا صدها فروشگاه اینترنتی دیگر که درآمدهای روزانه میلیونی در می‌آورند. 

راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی، به شما کمک می‌کند که در استخدام نیروی انسانی صرفه‌جویی کنید و هزینه‌های مربوط به آن را کاهش دهید. از طرف دیگر زمان دریافت سفارش بسیار کوتاه‌تر می‌شود و می‌توانید سفارش‌های چندین مشتری را به صورت روزانه برای آن‌ها ارسال کنید. در نهایت، با صرف زمان و هزینه‌‌ای کمتر، چندین برابر یک فروشگاه فیزیکی، فروش خواهید داشت.

اگر شما هم یک محصول دارید، ولی از پس هزینه‌های راه‌اندازی فروشگاه فیزیکی بر نمی‌آیید، ساخت فروشگاه اینترنتی گزینه‌ای مناسب است. شما با کمک فروشگاه‌ساز پرتال در کمتر از یک‌ ساعت و با هزینه‌ای منطقی فروشگاه خودتان را خواهید داشت. 

 

2. اگر قصد ارائه خدمات را دارید

تا چند سال پیش که هنوز کسب و کارهای اینترنتی به‌ این شکل رایج نبود، برای برگزاری یک دوره آموزشی یا راه‌اندازی یک شرکت خدماتی مجبور بودید، فضایی با هزینۀ بالا را برای این کار در نظر بگیرید. اما امروز، تنها با کمک یک سایت و با حداقل هزینه می‌توانید این کارها را انجام دهید. 

اگر در یک حوزۀ خاص تخصص دارید، یا اینکه خدماتی برای ارائه دارید، کافی‌ست یک سایت راه‌اندازی کنید. این خدمات می‌تواند ساده یا تخصصی باشد؛ مثلا شرکت‌های نظافت منزل خدماتی ساده، اما شرکت‌های نرم‌افزار، خدمات تخصصی‌ ارائه می‌دهند! در هر صورت داشتن یک وب‌سایت، گزینۀ خوبی برای ارائه این خدمات است.

با داشتن سایت، شما می‌توانید تمام خدمات خود را یک‌ بار برای همیشه در سایت قرار دهید و کاربران را دعوت به دیدن خدمات خود کنید! از طرفی اگر کاربران شما سفارش داشته باشند، به راحتی می‌توانید سفارش کاربر را به صورت آنلاین از طریق سایت بگیرید و آن را انجام دهید.

حال فرض کنید سایتی برای کسب‌وکارتان ندارید! باید تمام خدمات خود را برای هر مشتری توضیح دهید، به سوالات آن‌ها پاسخ دهید و در نهایت برای دریافت سفارش از مشتری، اطلاعاتش را به صورت دستی در دفتر ثبت کنید و سپس خدمات خود را به او ارائه دهید.

 

3. اگر به‌دنبال برندسازی هستید

برای همۀ ما پیش آمده که برای پیدا کردن جواب سوالات خود آن را در گوگل جستجو کنیم. پس از جستجو، ده سایت در صفحه اول نتایج و هزاران سایت در صفحات دیگر نمایش داده می‌شود که در نهایت بر روی یکی از آن‌ها کلیک می‌کنیم. اگر آن سایت بتواند سوال ما را به خوبی پاسخ دهد و این اتفاق بارها تکرار شود، برند آن برای همیشه در ذهن ما باقی می‌ماند.

به‌طور کلی، منظور ما از برندینگ دو نوع برندسازی است:

  • برندینگ شخصی
  • برندینگ سازمانی یا شرکتی

اگر شما یک سایت شخصی داشته باشید و در یک حوزۀ مشخص، به تولید محتوای باکیفیت و جذاب مشغول باشید، بعد از مدتی برای کاربران شناخته می‌شوید. به‌این ترتیب، در همان حوزۀ تخصصی به یک مرجع تبدیل شده و دیگران مرتب به سایت شما مراجعه می‌کنند. شاید بپرسید، تا وقتی اینستاگرام است چرا برای برندینگ، باید سایت بسازیم؟

در مقالۀ «رمز و رازهای کسب درآمد از اینستاگرام» به این موضوع اشاره کرده‌ایم که داشتن وب‌سایت، هم فرایند برندینگ را هم تسریع می‌کند و هم قدرت بیشتری به آن می‌بخشد. بنابراین اگر به‌دنبال خلق یک برند قدرتمند و ماندگار از خود هستید، در مورد راه‌اندازی سایت فکر کنید.

چرا تبلیغات با تیشرت موثر است ؟

 تی شرت های تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی مقرون به صرفه هستند که توسط مشاغل کوچک و بزرگ برای افزایش آگاهی از برند و تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می شود. یک تی شرت تبلیغاتی خوب می تواند به کسب و کار کمک کند تا از رقبا متمایز شود، وفاداری مشتری را افزایش دهد و تاثیر ماندگاری را در مشتریان بالقوه ایجاد کند. در این مقاله به بررسی مزایای یک تی شرت تبلیغاتی خوب می پردازم و اینکه چه ویژگی هایی آن را به یک ابزار بازاریابی موثر تبدیل می کند

 

برای خرید و اطلاع از قیمت تیشرت تبلیغاتی به فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار در تهران مراجعه کنید 
09127286026

09199176576
 
 

مزایای یک تی شرت تبلیغاتی خوب

خرید تیشرت تبلیغاتی

1. مقرون به صرفه
یکی از مزیت های اولیه تی شرت های تبلیغاتی مقرون به صرفه بودن آنهاست. آنها نوعی تبلیغات هستند که نیاز به سرمایه گذاری یکباره دارند و می توانند تأثیرات متعددی را ایجاد کنند. برخلاف سایر اشکال تبلیغاتی مانند بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی و چاپی، تی شرت های تبلیغاتی را می توان به طور مکرر پوشید و مخاطبان بیشتری را جذب کرد.
2. آگاهی از برند
تی شرت های تبلیغاتی یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند هستند. آنها در حالی که در شهر پوشیده می شوند، جلوه بیلبورد پیاده روی ایجاد می کنند و می توانند توسط مخاطبان زیادی دیده شوند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای ایجاد حس جامعه و ارتقای وفاداری به برند در میان مشتریانی که مدافع برند هستند، استفاده کرد.
3. قابل تنظیم
تی شرت های تبلیغاتی از نظر اندازه، رنگ، پارچه و طرح بسیار قابل تنظیم هستند. یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید طوری طراحی شود که منعکس کننده شخصیت، ارزش ها و پیام برند باشد. همچنین فرصتی را برای کسب و کار فراهم می کند تا از رقبای خود متمایز شود و هویت منحصر به فردی ایجاد کند.
4. پارچه با کیفیت بالا
یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید از پارچه باکیفیت ساخته شده باشد که پوشیدن آن راحت و بادوام باشد. پارچه باید بتواند چندین بار شستشو را تحمل کند و پژمرده یا کشیده نشود. پارچه باکیفیت نیز ارزش درک شده را به کالای تبلیغاتی می افزاید و احتمال اینکه گیرنده بارها آن را بپوشد بیشتر می شود.

5. طراحی جلب توجه
یک تی شرت تبلیغاتی خوب باید طرحی جلب توجه داشته باشد که به راحتی خوانده شود و به یاد ماندنی باشد. طراحی نه تنها باید پیام برند را منعکس کند، بلکه باید از نظر بصری برای مخاطب هدف نیز جذاب باشد. بسیار مهم است که با یک طراح ماهر کار کنید که بتواند اطمینان حاصل کند که طراحی موثر است و با مخاطب هدف طنین انداز می شود.

راهنمای خرید کولر گازی

 هنگامی‌که در روزهای گرم تابستان از دست گرمای زیاد به منزل پناه می‌بریم، هیچ‌چیز بیشتر از یک کولر گازی و هوای خنک نمی‌تواند خستگی را از تن درآورد. اگر فکر می‌کنید این موضوع در حد و اندازه‌ی «شیره را خورد و گفت شیرین است» ملانصرالدین سهل و برای هر کودکی قابل درک است، نیمی از راه را درست رفته‌اید! پ

ادامه‌ی این مسیر مسلما به رفتن به پشت بام و تعمیر کولر گازی ختم نمی‌شود؛ بلکه می‌خواهیم در این راهنمای خرید کولر گازی نکاتی را به شما بکوییم که باعث می‌شود در هنگام خرید کولر گازی، تقریبا همه‌چیز را بدانید و خرید موفق‌ و دلچسب‌تری داشته باشید. سعی کرده‌ایم چیزهایی را برای‌تان لیست کنیم که در هنگام خرید با آن‌ها مواجه می‌شوید و برایتان سوال ایجاد می‌کنند. برویم و ببینیم برای در اختیار داشتن یک عصای جادوگری که می‌تواند هوای گرم تابستان را به هوای یخ زمستانی تبدیل می‌کند دانستن چه چیزهایی لازم است. با صفا استور  همراه باشید.

کولرهای گازی به سه نوع کلی تقسیم می‌شوند: کولر اسپلیت، کولر پنجره‌ای و کولرهای ایستاده. البته مدل‌های دیگری با ساختارهای خاص هم وجود دارند، اما از آنجایی که تنها از این سه مدل در مصارف خانگی و اداری استفاده می‌شود تنها به این سه مدل پرداخته‌ایم. هر کدام از این سه مدل مزایا و معایبی دارند که باعث می‌شود برای عده‌ای جذاب باشند و برای سایرین فاقد جذابیت. این شما و این هم سه مدل مورد نظر ما:

کولر اسپلیت

در حالت کلی باید به یاد داشته باشید که کولرهای اسپلیت قیمت بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌های کولر گازی دارند؛ چراکه مصرف برق آن‌ها به‌ مراتب کمتر است و در دراز مدت ‌صرفه‌‌ی اقتصادی بالاتری دارد. در واقع تامین سرمایش کافی و گرمایش بسیار قوی در این دستگاه می‌تواند به شما در صرفه‌جویی بین ۲۰ الی ۳۰ درصدی مصرف برق کمک کند. همچنین اسپلیت‌ها می‌توانند به کمک فیلترهای قابل شست‌وشو، هوا را تصفیه کنند و فضایی به دور از آلودگی را پدید آورند. از طرفی این سیستم دارای لوله‌های مسی خاصی برای انتقال حرارت است که معمولا برای زیبایی بیشتر (لوله‌های مسی در معرض دید نباشند!) با ایجاد حفره‌هایی درون دیوار، لوله‌های مسی در آن قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم راه‌اندازی کولرهای اسپلیت به یک نصاب حرفه‌ای و ماهر نیاز دارد.

مزایای کولر اسپلیت

  • نگهداری و شست‌وشوی آسان به دلیل وجود فیلتر در ساختار آن
  • تطبیق‌پذیری بالا با محیط (از آن‌جایی که روی دیوار نصب می‌شود تقریبا در هر محیطی قابل اعمال است!)
  • جذابیت و زیبایی در ساخت (به‌ویژه برای دکوراسیون‌های مینیمال)
  • عدم ایجاد نویز و صداهای اضافی
  • بهره‌وری انرژی بالا

معایب کولر اسپلیت

  • قیمت بالا به نسبت به سایر مدل‌های کولر گازی
  • نصب و راه‌اندازی (برای نصب آن حتما به نصابی حرفه‌ای نیاز است!)
  • حداکثر فاصله‌ی مابین پنل و موتور ( که به وسیله‌ی لوله‌های مسی به هم وصل می‌شوند) باید بین ۵ تا ۱۰ متر باشد. در غیر اینصورت باید از خرید اسپلیت منصرف شوید!

کولر پنجره‌ای

کولر گازی پنجره‌ای نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای ندارد و تنها با وصل کردن کابل برق به پریز شروع به کار می‌کند. در چنین حالتی، نیازی به سوراخ کردن دیوار و نصب لوله‌های مسی هم موجود ندارد. در واقع بدنه‌ی یکپارچه‌ی کولر پنجره‌ای به‌سادگی درون پنجره جا می‌شود و قیمت پایین و قدرت خنک کنندگی زیاد، از جمله مزیت‌های اصلی این مدل کولر است.

مزایای کولر پنجره‌ای

  • قیمت کمتر در مقایسه با اسپلیت
  • قدرت خنک‌کنندگی بالا و قابلیت قرار گیری آسان در پنجره

معایب کولر پنجره‌ای

  • مصرف برق به شدت بالا
  • کالایی سنگین است و میزان نویز و صدای بالایی دارد!

کولر گازی ایستاده

کولرهای ایستاده به طور معمول مصارف صنعتی یا عمومی دارند، اما در مواردی مصارف خانگی خاصی هم دارند. درواقع کولرهای ایستاده معمولا ظرفیتی بین ۳۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دارند و به همین دلیل هم در مکان‌های عمومی پر رفت‌وآمد (پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و …) قرار می‌گیرند. همچنین برای آن دسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجره‌ای ندارند یا به دلیل مستاجر بودن، اجازه‌ی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند، گزینه‌ای مناسب است. البته کولرهایی در ظرفیت و ابعاد کوچک‌تر نیز به صورت ایستاده تولید می‌شوند که به آن‌ها پرتابل گویند.

مزایای کولر ایستاده

  • قیمت مناسب نسبت به سایر مدل‌ها
  • قدرت بالای خنک‌کنندگی در مکان‌های عمومی
  • عدم نیاز به نصب بر روی دیوار

معایب کولر ایستاده

 

  • به دلیل ابعاد و ظرفیت که دارند، برای مصارف خنگی مناسب نیستند.
  • صدای زیاد فن از جمله معایب اصلی آن است.

تعرفه سئو سایت در مشهد چقدر است ؟

تعرفه و هزینه سئو سایت

با رونق کسب و کار های آنلاین و گرایش مردم به استفاده از دیجیتال مارکتینگ ، شاهد افزایش تعداد وب سایت ها در حوزه های مختلف هستیم .هر چقدر حضور وبسایت و مشاغل آنلاین پر رنگ تر می شود ، رقابت بین آن ها سخت تر می گردد . همین جاست که سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند روشی برای برجسته شدن برند شما در میان رقبا باشد .

سئو به کسب و کار شما کمک می کند که دیده شوید و در نتایج گوگل در رتبه بالاتری قرار بگیرید . خدمات سئو کاری تخصصی و حرفه ای است و مانند هر مهارت دیگری با هزینه همراه است . تعرفه و هزینه سئو سایت مبلغی است که در ازای دریافت خدمات بهینه سازی سایت پرداخت می کنید و می تواند شامل موارد بسیاری باشد و به موارد مختلفی وابسته !

هزینه سئو سایت در مشهد با پایامارکتینگ

در این مقاله از پایا مارکتینگ ، شرکت دیجتال مارکتینگ در مشهد به جزئیات هزینه سئو سایت و تعرفه خدمات بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می پردازیم .با پایا همراه باشید :

چرا باید برای سئو هزینه کنیم ؟

امروزه اهمیت سئو و تاثییر آن بر کسب و کار های آنلاین بر کسی پوشیده نیست . یکی از رایج ترین روش های بازاریابی ، استفاده از خدمات سئو سایت است که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند . با بهره مندی از مزایای سئو می توانید از رقبا پیشی بگیرید و برند سازی کنید . سئو به شما کمک می کند تا مخاطب بیشتری را به سمت وبسایت هدایت کنید و در نزد مشتریان اعتماد سازی کنید .

به خدمات و هزینه سئو سایت ، باید به چشم سرمایه گذاری طولانی مدت نگاه کنید . در میان تمام روش های بازاریابی دیجیتالی ، بالاترین نرخ بازگشت سرمایه ، از آنِ سئو می باشد . هنوز هم برای دریافت خدمات سئو سایت مردد هستید ؟

 

قیمت خدمات سئو چند است ؟

پس از آن که تصمیم گرفتید که از خدمات سئو سایت استفاده کنید ، اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این است : هزینه سئو سایت چند است ؟

واقعیت این است که نمی توان برای تعرفه و هزینه سئو سایت ، مبلغ مشخصی اعلام و برای تمام پروژه ها اعمال کرد . قیمت گذاری سئو وبسایت کار ساده ای نیست و به موارد بسیاری از جمله : سختی کلمه کلیدی ، میزان رقبا ، انتظارات ، پیش بینی ها ، میزان تولید محتوا ، سبک و روش کار بستگی دارد .

 

عوامل موثر بر هزینه سئو سایت

آن چه باعث تفاوت هزینه سئو سایت در شرکت های مختلف می شود ، به موارد زیادی بستگی دارد . سئو یک مهارت است و ارائه خدمات سئو به نوع ، میزان ، روش و مدت زمان آن وابسته است . هم چنین سختی پروژه و تعداد رقبا در تعیین هزینه سئو سایت موثر است .هر چقدر رقیب شما قدر و حرفه ای تر باشد ، رسیدن به صفحه اول گوگل سخت تر است و نیاز به فعالیت بیشتری دارد .

مهم ترین مواردی که می تواند بر تعرفه و هزینه سئو سایت تاثییر بگذارد موارد زیر است :

  • حجم و میزان تولید محتوا
  • تعداد رقبا و میزان رقابت
  • مدت زمان
  • نوع قرارداد سئو سایت
  • نوع خدمات سئو
  • تعداد کلمات کلیدی
  • استراتژی سئوکار
  • وضعیت کنونی سایت
  • نوع وبسایت

برای تعیین دقیق هزینه سئو سایت باید با مشاور سئو مذاکره کنید تا با در نظر گرفتن عوامل موثر ، شرایط پروژه و هدف شما از سئو بهترین خدمات را دریافت کنید .

مناسب ترین لباس کار تابستانی برای کارگران کارخانه ها

  افرادی که در فصل تابستان در محیط بیرون کار می‌کنند، حتماً باید لباس مناسب داشته باشند. همچنین در فصل گرم افرادی از قبیل نانوا، آشپز، نیروی کار تاسیساتی (موتورخانه) و… با پوشیدن لباس گرم شرایط بدی را تجربه خواهند کرد. خرید تیشرت کار  یکی از راه‌حل‌های ایجاد شرایط بهتر برای این افراد است. در ادامه به طور ویژه به لباس کار تابستانی و ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

ویژگی های لباس کار خنک و تابستانی

پوشیدن لباس کار به عنوان یک اصل اساسی در اغلب مشاغل پذیرفته شده است. اما این لباس باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا پوشیدن آن امری معقول باشد. همچنین یکی از اهداف مهم در انتخاب لباس کار بالا بردن بهره‌وری کارکنان است. اما اگر نکات مهم در انتخاب این لباس رعایت نشود ممکن است نتیجه‌ای بر خلاف آن‌چه به دنبالش هستید حاصل شود. به همین دلیل باید بدانید که یک لباس کار خنک تابستانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. ما این را به شما خواهیم گفت:

  • جنس لباس کار تابستانی بسیار مهم است: از جمله پارچه‌هایی که برای دوخت لباس تابستانی مناسبند عبارتند از: «ترگال ساده»، «پنبه‌ای» و …
  • سایز لباس را فراموش نکنید: تنگ بودن بیش از حد لباس می‌تواند باعث حفظ گرما در بدن فرد شده و عدم گردش هوا سبب تعرق بیش از حد می‌شود. لذا این لباس‌ها نباید جذب بدن باشند.
  • آستین بلند یا کوتاه؟ اگر کارکنان در معرض آفتاب قرار دارند بهتر است لباس کارشان آستین بلند باشد تا دچار آفتاب‌سوختگی نشوند. همچنین یقه‌دار بودن لباس کار تابستانه مردانه نیز در این شرایط بسیار مهم است.
  • انعطاف و راحتی لباس را در نظر داشته باشید: لباس تابستانی باید وزن کمی داشته باشد و حرکت و انجام امور در آن راحت باشد تا فرد دچار زحمت و خستگی بیش از حد نشود.

 

  • رنگ لباس تابستانی چه باشد؟ همان‌طور که می‌دانید لباس‌های تیره باعث جذب گرمای بیشتری می‌شوند. به همین دلیل بهتر است برای کارکنان‌تان در فصل تابستان لباس‌های روشن‌تر و به رنگ‌هایی نظیر سفید و یا کرم تهیه کنید.

حدود قیمت لباس کارهای تابستانی

قیمت لباس کار تابستانی نیز همچون دیگر لباس‌های کار، به عوامل متعددی وابسته است. در واقع نمی‌توان تفاوتی بین این نوع لباس کار و دیگر انواع لباس (جز در زمینه جنس پارچه) مشاهده کرد. لباسکار تابستانی شامل انواع لباس‌ها همچون لباس کار دوبنده، روپوش کارگاهی، تیشرت کار،  لباس فرم اداری، لباس کار یکسره و… است. به همین دلیل تعیین حدود قیمت این نوع لباس کمی سخت است. در واقع به طور کلی می‌توان گفت یک لباس کار تابستانی را با توجه با معیارهای زیر می‌توان قیمت‌گذاری کرد:

  • جنس پارچه و کیفیت آن
  • استفاده از دکمه، زیپ، چسب و … در لباس
  • طراحی لباس
  • دوخت لباس
  • هزینه‌های حمل و نقل

حوله مناسب برای خرید سیسمونی نوزاد

 

جنس حوله نوزاد دختر و پسر در سیسمونی کودک

مناسب ترین جنس حوله نوزاد کدام است ؟

از آنجایی که پوست لطیف کودک بسیار حساس و نازک است ، برای خرید حوله نوزاد بیشترین دقت را انجام دهید چرا که حوله بیشترین تماس را با پوست لطیف او دارد .بهتر است حوله ای را انتخاب کنید که نرم باشد . حوله خوب و نرم ، صد در صد پنبه است . حوله های پنبه ای در عین حال که بسیار نرم است جاذب خوبی برای آب است . هرچه الیاف حوله به هم فشرده تر باشد قدرت جذب آن بیشتر است و حوله از مرغوبیت بالاتری برخوردار است .

حوله خوب و مرغوب نوزاد باید فاقد اسانس باشد تا دستگاه تنفسی او دچار مشکل نشود و از ایجاد حساسیت و آلرژی جلوگیری شود.

برای نظافت بیشتر و اطمینان از خشک شدن نوزاد می توانید در کنار حوله از خشک کن نوزاد نیز استفاده کنید !

انواع حوله نوزاد دخترانه و پسرانه  و کاربرد آن

در بازار انواع مختلفی از حوله کودک یافت می شود که شما می توانید یکی از آن ها را بر حسب نیاز و با توجه به سن کودک خریداری کنید :

  • ساده
  • کلاهدار
  • تن پوش

حوله ساده نوزاد  همان طور که از نامش پیداست ، کاربردی و مفید است که دور نوزاد پیچیده می شود .حوله کلاهدار نوزاد ، یک کلاه کوچک در گوشه ی حوله دارد تا سر نوزاد توسط آن پوشیده شود .و حوله های تن پوش مناسب کودکان یک سال به بالا می باشد که مانند پالتو ، بعد از حمام پوشیده می شود .

حوله نوزاد 6 تکه طوسی خرس خوابالو

ویژگی حوله خوب برای نوزادان

در بازار شلوغ و پر از اجناس متنوع با قیمت های مختلف به دنبال حوله مرغوب و با کیفیت گشتن کار ساده ای نیست . خرید حوله خوب می تواند چالش برانگیز باشد اگر سلامت کودک شما برایتان مهم است .شاید این سوال برایتان پیش بیاید که حوله خوب چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد ؟

  1. وزن حوله : حوله نوزاد باید جذب آب خوبی داشته باشد تا کودک سریع خشک شود . حوله خوب برای نوزاد کمی سنگین تر از حد معمول است . اما نه آنقدر سنگین که موجب ناراحتی مادر و کودک شود .
  2. ضدحسایت : همانطور که می دانید پوست حساس کودک بسیار لطیف است ، پارچه حوله نباید باعث بروز حساسیت ، قرمزی یا خشکی شود.
  3. بدون رایحه و عطر : از خرید حوله معطر برای نوزادان به طور جد پرهیز کنید چرا که دستگاه تنفسی کودک بسیار حساس است و می تواند عواقب جدی داشته باشد .
  4.  

 

محتوای سئو شده چه ویژگی هایی دارد ؟

 

محتوای سئو شده چیست

محتوای سئو شده محتوایی است که کلیه اصول سئو داخلی در نوشتن آن رعایت شده باشد و بتواند بدون نیاز به بهینه سازی، رتبه خوبی را در موتورهای جستجو به دست آورد. بنابراین می‌توان گفت که تولید محتوا بر اساس اصول و چک لیست سئو محتوا می‌تواند کمک زیادی به کاهش زمان بهینه سازی سایت کرده و تا حد زیادی رسیدن به صفحه اول گوگل را برای شما آسان کند.

ویژگی محتوای سئو شده چیست

اما سوال اینجا است که ویژگی محتوای سئو شده چیست که می‌تواند مسیر بهینه سازی سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل را برای ما کوتاهتر کرده و قیمت سئو سایت را تا حد زیادی کم کند؟ در ادامه به بررسی مهمترین ویژگی‌های محتوا بر اساس اصول سئو می‌پردازیم.

۱- کپی نبودن محتوا

 

اولین ویژگی محتوای سئو شده این است که کاملا یونیک بوده و به صورت کپی از سایت‌های دیگر نوشته نشده باشد. منظور از کپی بودن محتوا صرفا این نیست که بخش یا تمام متن، به صورت کامل با محتوای منتشرشده در یک سایت دیگر یکسان باشد؛ بلکه اگر تنها از یک منبع برای نوشتن محتوا استفاده کنید یا اینکه صرفا ترجمه یک صفحه از سایت‌های خارجی را انجام دهید، با چنین مشکلی مواجه خواهد شد.

پس حتما در زمان ثبت سفارش تولید محتوا در اصفهان دقت کنید که محتوا نویس با قوانین و قواعد کپی رایت آشنایی داشته باشد.

۲- استفاده درست از کلمه های کلیدی

یک ویژگی محتوای سئو شده این است که از کلمه‌های کلیدی در طول آن درست استفاده شده باشد. به طور معمول تحقیق کلمات کلیدی توسط کارشناس سئو انجام می‌شود؛ اما متخصص تولید محتوای سئو شده می‌تواند بر اساس نیاز، این کار را برای شما انجام دهد. علاوه بر این، یک ویژگی مهم محتوای سئوپسند این است که کلمه‌های کلیدی با چگالی مناسب و در جای درست به کار بروند.

برای مثال استفاده از کلیدواژه‌ها در هدینگ‌ها و پاراگراف اول می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین نباید کلمه کلیدی را بیش از حد تکرار کرد؛ زیرا باعث ایجاد فرایندی به نام کیورد استافینگ و در نتیجه جریمه شدن توسط گوگل خواهد شد. برای اینکه با اصول استفاده از کلمه‌های کلیدی و اهمیت آن‌ها بیشتر آشنا شوید

۳- انتخاب درست هدینگ ها و عناوین

 

اما مهمترین ویژگی محتوای سئو شده چیست؟ انتخاب درست هدینگ‌ها باعث می‌شود که محتوای شما خوانایی خوبی داشته باشد و خواننده بتواند بدون نیاز به خواندن همه محتوا، از مفهوم کلی آن اطلاع حاصل کند.

این موضوع باعث می‌شود که خواننده خیلی سریع به پاسخ سوال خود در داخل محتوای شما دست پیدا کرده و به این ترتیب برای خواندن سایر مقاله‌هایتان هم ترغیب شود.

۴- استفاده از کلمه های کلیدی مترادف

یک ویژگی محتوای سئو شده این است که تنها منجر به کسب رتبه برتر در یک کلمه کلیدی خاص نشود و بتواند برای مجموعه‌ای از کلمات هم معنا، به شما کمک کند. برای مثال فرض کنید که شما یک صفحه برای طراحی سایت در اصفهان طراحی کرده‌اید. آیا برای رتبه گرفتن در کلمه‌ای مانند طراحی وب سایت در اصفهان نیاز به صفحه جدیدی خواهید داشت؟ بدون شک خیر! بنابراین محتوای شما باید برای مجموعه‌ای از کلمه های کلیدی هم معنا یا LSI بهینه شود.

۵- استفاده از عکس های مرتبط

برای تولید محتوا بر اساس اصول سئو، لازم است که تصاویر خوبی هم داشته باشید که خواننده را برای ماندن در صفحه تشویق می‌کنند. اما اهمیت تصاویر در محتوای سئو شده چیست؟ داشتن عکس باعث می‌شود که محتوای شما از حالت یکنواختی خارج شده و رضایت کاربر را به دنبال داشته باشد. البته باید دقت کنید که در تولید محتوای تصویری هم حتما باید قواعد سئو و کپی رایت را رعایت کنید تا سایتتان دچار مشکل نشود. 

۶- لینک سازی داخلی، موثرترین ویژگی محتوای سئو شده

یکی از اصول مهم در سئو داخلی یک محتوا، لینکسازی داخلی است که باعث می‌شود سایت شما سریعتر رشد کرده و موتورهای جستجو هم راحتتر بتوانند محتوای شما را رصد کنند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد