x تبلیغات
payamarketing

مایع شستشوی ماشین

 برای هر راننده ایی، پیدا کردن بهترین مایع برای شستن ماشین، بسیار با اهمیت است. 

در صورتی که قصد دارید خودتان اتومبیلتان را بشویید ابتدا لازم است ماده شوینده متناسب را که برای شستشوی اتومبیل خود احتیاج دارید فراهم کنید. کارشناسان خودرو توصیه می کنند برای شستن خودرویتان از مواد پاک کننده با کیفیت که ویژه خودرو می باشند استفاده کنید

زیرا استفاده از مواد بی کیفیت به تدریج باعث کدر ومات شدن رنگ ماشین و لکه گرفتن آن میشود.از ویژگی های مهم یک ماده شوینده می توان به قدرت آن در پاکیزگی اشاره کرد؛ یعنی باید به قدری ماده شوینده قوی باشد که با ترکیب مقداری از آن با آب تمام آلودگی های سطح اتومبیل را از بین ببرید و رنگ خودرو صدمه ای نبیند. 

از طرفی با این کار باعث کاهش میزان آب مصرفی می شوید. مواد شوینده نباید خیلی کف داشته باشند چون در این صورت آب مصرفی هنگام آبکشی زیاد شده و به صرفه نمی باشد. بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مایع برای شستن ماشین را انتخاب کنید.

 

اگر قسد خرید خودرو به صورت اقساطی را دارید می توانید با مراجعه به بخش خرید اقساطی خودرو های سایپا نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود و پر کردن (فرم درخواست خرید خودرو) نسبت به خرید خودرو به صورت قسطی اقدام کنید. 

وسایل مورد نیاز برای شست و شوی ماشین

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تمیزی و پاکیزگی خودروی خود اهمیت میدهید، به طور مرتب نسبت به شست و شوی خودروی خود اقدام میکنید پس به دنبال بهترین مایع برای شستن ماشین خود خواهید بود.

بعد از پیدا کردن بهترین مایع برای شستن ماشین، شما برای تمیز کردن خودرو تنها به دو سطل احتیاج دارید، اولی شامل شامپوهای مخصوص و مواد پاک کننده است و دیگری تنها دارای آب است که برای شستشو استفاده می‌شود.

پس از خرید بهترین مایع برای شستن ماشین، برای شست و شوی خودروی خود در ابتدا به یک اسفنج نرم یا دستمال های میکروفایبری یا نخی نیاز دارید تا در هنگام شست و شوی ماشین خود به رنگ بدنه ی آن آسیب نرسانید.

  • بهترین مایع برای شستن ماشین

1- شامپوی خودرو

این روزها استفاده از موادی موسوم به شامپو خودرو کاملاً بدیهی و کاربردی شده است. این مایع تمیزکننده مانند نمونه‌های مشابه بهداشت فردی، دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است. مواد شوینده که شامل فوم و شامپو بوده برای از بین بردن کثیفی های روی اتومبیل و شستن آن استفاده می شود.

بهترین مایع برای شستن ماشین، الزاماً شامپو نیست ولی به طور حتم استفاده از این مایع تمیزکننده مزایایی دارد که برتری خود را نسبت به دیگر روش‌ها نشان می‌دهد. زیرا این مواد هنگام استفاده کف زیادی دارند که همین مورد سبب شده تا مشتری نسبت به آن دید مثبتی پیدا کند. ترکیبی که شامپوی خودرو را به وجود می‌آورد معمولا شامل موادی است که موقع برگشت به طبیعت، آسیبی به آن وارد نکند و همچنین برای بدن انسان مضر نباشد.

 

 

در انتخاب بهترین مایع برای شستن ماشین، شامپو کارواش هایی که علاوه بر ساختار عمومی کلیه شامپو های استاندارد، دارای مواد و ترکیبات واکس بدنه هستند ، می توانند علاوه بر تمییزی کامل خودرو ، از رنگ بدنه در مقابل نور خورشید و گرد و غبار های زیان آور محافظت کنند .

2- پودر نانو شستشوی خودرو بدون دخالت دست

پودر نانو شستشوی خودرو بدون دخالت دست برای شستشوی دقیق و تمیز ماشین مناسب است و بهترین گزینه برای افرادی است که به نظافت و مراقبت از ماشین خود اهمیت می دهند.

برای شستشوی ماشین محصولات متنوعی وجود دارد از جمله این محصولات می توان به شامپوها در دو نوع با دخالت دست و بدون دخالت دست، شامپو سوپر فوم بدنه، ژل شو و انواع دیگر شوینده اشاره کرد.

استفاده از این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و بدون دخالت دست بودن آن باعث می شود خط و خشی در بدنه خودرو ایجاد نشود.

پودر نانو شستشوی خودرو بدون دخالت دست موجب آب گریز شدن بدنه خودرو و عدم جذب گرد و غبار شده، در نتیجه افزایش عمر خودرو را باعث می شود. ایجاد لایه نازک از نانو روی بدنه ماشین از رنگ آن محافظت می کند. شاید با خواندن این متن، این نوع پودر را به عنوان بهترین مایع برای شستن ماشین خود انتخاب کنید.

 

3- اسپری های پاک کننده

بهترین روش برای تمیز کردن شیشه‌های خودرو استفاده از پاک کننده‌های مخصوص شیشه و پارچه‌های میکروفایبر است. برای این کار از ۲ عدد پارچه استفاده نمایید، یکی برای تمیز کردن و دیگری برای برق انداختن شیشه‌ی خودرو.

مایع پاک کننده را بر روی یکی از پارچه ها اسپری نمایید و شیشه را با آن تمیز کنید، سپس از پارچه‌ی دوم برای برق انداختن شیشه استفاده کنید. لطافت پارچه ی مورد استفاده بسیبار مهم است تا بر روی شیشه ی اتومبیل شما خط نندازد. بنابراین انتخاب بهترین مایع شستن ماشین در سلامت دید شیشه ها بسیار با اهمیت است.

  • نکات مهم در انتخاب شوینده ی مناسب

در ابتدا تذکر دهیم که؛ هرگز از صابون، مایع ظرفشویی، مایع شیشه پاک کن و … برای شستن بدنه ماشین خود استفاده نکنید! فرمول این مواد برای بدنه ماشین پیش بینی نشده است. در نتیجه شما با استفاده از این مواد روی بدنه، ممکن است که لایه موم محافظ روی بدنه ماشین را پاک نموده و این خود سبب می گردد که ماشین شما زودتر دچار خط و خش شود.

بنابراین کمی تحقیق کرده و بهترین مایع شستن برای ماشین را متناسب با خودروی خود انتخاب کنید.

رنگ بسیاری از خودرو های وارداتی از نوع سخت هستند که هنگام شست و شوی آن ها بهتر است از شوینده هایی که مانند شامپوی خودرو پایه آب دارند استفاده نشود تا به رنگ آنها آسیب وارد نشود و شفافیت خود را از دست ندهد.

در هنگام جست و جو برای پیدا کردن بهترین مایع برای شستن ماشین، از شامپو ها یا مواد شوینده ی دیگر، حتما به ترکیبات تشکیل دهنده ی آنها توجه کرده تا میزان آسیب زدن آنها به محیط زیست بررسی شود تا از موادی استفاده شود که کمترین میزان آسیب پذیری به محیط زیست و سلامت انسان را داشته باشد.

 

در مقاله فوق راهکار های مختلفی برای شست و شوی ماشسن را به شما ارائه دادیم ، ممنونیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید.

در ضمن شما میتونین از سایت etsaipa با بهترین شرایط ماشین موردعلاقتونو اقساطی خرید کنید.

نکات نگهداري روپوش پزشکي

 

برای خرید روپوش پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

در این مقاله می خواهیم در مورد سوالی که شما عزیزان می پرسید ( برای خرید روپوش پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ ) پاسخ دهیم که بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

اسکراب ها و روپوش پزشکی به لباس هایی گفته می شود که توسط پزشکان و یا جراحان پوشیده و استفاده می شود و این را باید بگویم که اسکراب ها بیشتر در محیط های جراحی قابل استفاده هستند اما امروزه با کیفیت و تنوع رنگی که دارند اکثر پزشکان و یا پرستاران نیز به جای روپوش های بلند از آن ها استفاده می کنند و بسیار هم راضی می باشند.

اگر شما همکاران عزیز نیز تصمیم گرفته اید از اسکراب ها استفاده کنید با البسه پزشکی انسشاپ همراه باشید تا به جواب سوال برای خرید روپوش پزشکی به چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ برسید.

منتظر نظرات و کامنت های شما هستیم که به ما بسیار در جهت پیشرفت روز افزون کمک خواهد کرد پس بیایید با همکاری هم به جایی برسیم که بهترین ها باشیم.

استفاده از روپوش های گران قیمت یا به صرفه اقتصادی؟

خب برای این که تصمیم بگیرید از روپوش پزشکی گران قیمت استفاده کنید یا کم هزینه باید توجه کنید که چقدر میخواهید از آن ها استفاده کنید و اگر می خواهید روپوش را بار ها بشویید و مثل روز اول باشد خب مسلما باید از روپوش های گران قیمت تری استفاده کنید هر چند برای کسانی که زیاد استفاده ندارند روپوش ارزان قیمت نیز می تواند به کارش آید.

ولی این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که همیشه اجناس گران قیمت بهتر نیستند تا ارزان قیمت ها و شما باید به کیفیت جنس نگاه کنید تا خدایی نکرده از نظر مالی ضرری نکنید. این خبر خوب را هم به شما عزیزان می دهیم که  روپوش پزشکی دوخت یادگار  با روپوش هایی که در اختیار شما میگذارد بهترین کیفیت ها را دارند و مهمتر از آن هزینه آنچنان بالایی هم ندارند و خودتان می توانید ببینید و با جاهای دیگر مقایسه کنید.

تصمیم با شماست…

 

روپوش پزشکی

اسکراب و روپوش پزشکی کلاسیک و یا مدرن؟

این نکته واقعا به سلیقه شخصی خودتان بر میگردد که چه نوع دوختی را دوست دارید ازش استفاده کنید و یا حتی بعضی از پزشکان به خیاط ها می دهند که دوختی که متناسب با سلیقه آن هاست را برایشان انجام دهند شاید شما هم دوست داشته باشید بر فرض مثال جیب هایتان کوچکتر و یا بزرگتر باشد یا مدل یقه  خاصی برایتان راحت تر است در هر صورت برای انتخاب دوخت روپوشتان باید به نکته توجه کنید.

  1. اول اینکه آیا کاربری مناسبی برای شما دارد؟
  2. دوم اینکه آیا با پوشیدن آن خوب به نظر خواهید رسید؟

خوشبختانه امروز اسکراب شلوار ها از مدل های متنوعی پیروی می کنند و شما می توانید در فروشگاه حضوری و یا غیر حضوری البسه پزشکیدوخت یادگار  متناسب با رنگ و سلیقه ای که می خواهید انتخاب کنید و از آن  ها استفاده کنید.

خرید روپوش پزشکی ساده یا طرح دار؟ | برای خرید روپوش پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

این هم یک تصمیم شخصی است البته با این تفاوت که باید قوانین آن مرکز درمانی و پزشکی که در آن مشغول به کار هستید را هم در نظر بگیرید و اگر در مراکزی کار میکنید که قوانین خاص خود را برای روپوش های پزشکی دارند خب دستتان در این موضوع بسته می باشد و دیگر نمی توانید سلیقه ای کار کنید و باید با توجه به قوانین همان مراکز خصوصی عمل کنید.

هرچند که امروزه مراکز درمانی استقبال بیشتری از رنگ های جدید می کنند و اگر در مطب ها کار میکنید می توانید از رنگ ها و مدل های بیشتری استفاده کنید. و محققان بر این باورند که پوشیدن رنگ های مختلف می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی کار شما داشته باشد. همچنین روپوش پزشکی طرحدار برای پزشکانی که بیشتر با کودک ها سر و کار دارند می تواند مورد اسقبال قرار بگیرد که در این صورت بیمار هم احساس راحتی بیشتری با شما خواهد کرد.

 

در نظر گرفتن بلندی لباس

باید با توجه به سلیقه خودتان تصمیم بگیرید که روپوش بلند می خواهید بپوشید یا کوتاه که البته روپوش های بلند بیشتر به درد افراد قد بلند تر می خورد و به آن ها می شیند و روپوش های کوتاه هم بیشتر به درد پزشکانی می خورد که مدام در حال جا به جایی هستند و امکان راحت تری دارند که روپوش جلوی دست و پایشان نباشد.

فیت تن باشد و یا گشاد؟

حرکت آخر برای انتخاب روپوش پزشکی انتخاب سایز آن ها است که خیلی از افراد و پزشکان و یا پرستاران ترجیح می دهند که این لباس ها زیاد به بدن نچسبد و فیت تنشان نباشد و کمی گشاد باشد که جا به جایی و راه رفتن را زیاد برای آنان سخت و دشوار نکند چون شما هم معمولا زیر این روپوش های پزشکی لباسی دیگر تن می کنید بهتر است که زیاد از روپوش های چسب استفاده نکنید.

زیرا اگر شما از روپوش ها و اسکراب های پزشکی چسب و فیت استفاده کنید بیشتر عرق خواهید کرد و زود تر خسته میشوید و حرکت نیز برای شما دشوار تر می شود امیدوارم که به طور کامل توانسته باشم به سوال برای خرید روپوش پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ پاسخ داده باشم.

 

معرفی انواع روپوش های پزشکی انسشاپ

البسه پزشکی انسشاپ این روپوش های پزشکی را با تنوع طرح و رنگ در بهترین کیفیت و رنگ به فروش می رساند که ازطریق لبنک های زیر می توانید از آن ها دیدن کنید.

  • اسکراب شلوار یوفلکس

  • اسکراب شلوار سیزگی

  • تونیک شلوار سیزگی

 

روپوش پزشکی

برای این که درباره روپوش کار اطلاعات  بیشتری کسب کنید به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://payamarketing.blogsky.com/1402/02/23/post-72/%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%88%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%d9%85-%d8%9f

برای خرید روپوش پزشکی سفید شیک نیاز است به ویژگی هایی توجه کنیم که بتوانیم خرید مناسبی داشته باشیم. از آنجایی که روپوش پزشکی لباس فرم پرستاران و پزشکان است که در محیطی پر از آلودگی و بیماری مشغول به کار هستند، باید به لباس خود اهمیت ویژه ای دهند. روپوش پزشکی سفید هم می تواند حس تمیزی و پاکیزگی را القا کند و هم کادر درمان را تا حدودی از آلودگی و بیماری دور نگه دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا نکاتی را که برای خرید روپوش پزشکی سفید شیک نیاز است به آن توجه کنیم بیان کنیم.

  • مقاومت در برابر شستشو

مقاومت در برابر شستشو را می توان مهمترین ویژگی برای خرید روپوش پزشکی سفید شیک دانست. همانطور که گفته شد از آنجایی که روپوش های پزشکی و پرستاری در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود. بسیار مهم است که این روپوش ها قابل شستشو و مقاوم در برابر مواد شوینده قوی باشند. کیفیت و رنگ خود را از دست ندهند. روپوش های بیمارستانی باید ضد آب ژاول باشند تا در برابر لک شدن و محو شدن مقاومت کنند.

  • متمایز شدن کادر درمان و مراجعین

روپوش پزشکان و پرستاران باید دارای طرح و رنگ منحصر به فردی باشد تا آنها را از سایرین در مراکز درمانی متمایز کند. این امر تشخیص پرستاران و پزشکان را برای مراجعین آسان تر می کند.

 

  • سبکی و راحتی

ساعات کاری طولانی پرستاران و پزشکان یکی از نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. پرستاران و پزشکان باید لباسی بپوشند که در اثر فعالیت بدنی آنها عرق نکنند. یکی از مواردی که می تواند آسایش این افراد را در بر بگیرد، استفاده از روپوشی است که آزادی عمل مناسب را به کاربر خود می دهد. توجه به جزئیات کوچک مانند افزودن جیب به روپوش برای پرستاران و پزشکان که همیشه نیاز به همراه داشتن برخی ابزارها و وسایل مخصوص برای رسیدگی به بیماران در مدت زمان کوتاه دارند. یکی از مواردی است که اگر در هنگام خرید روپوش پزشکی سفید شیک به آن توجه کنید می تواند به شما آرامش بیشتری بدهد.

  • پارچه مناسب در تولید

پارچه هایی که برای ساخت روپوش های پزشکی و پرستاری استفاده می شود معمولاً از نوع تترون، ترگال ساده و ترگال کج راه است. ما این سه پارچه را که هر کدام دارای درصد متفاوتی از پنبه و پلی استر هستند، پارچه مورد استفاده در ساخت روپوش های پزشکی و پرستاری باید برای پوشیدن راحت باشد. برای خرید روپوش پزشکی سفید شیک به این نکته توجه کنید.

  • ضد حساسیت باشد

همانطور که قبلاً ذکر شد، کارکنان محترم درمان ساعات طولانی کار می کنند و استفاده از لباس های باکیفیت که راحتی خوبی را ارائه دهد یکی از مهم ترین ویژگی ها برای خرید روپوش پزشکی سفید شیک است. یکی از راه‌های تشخیص لباس بیمارستانی با کیفیت، توجه به ضد حساسیت بودن آن است. روپوش های پزشکی که از پارچه های تترون و ترگال استفاده میکنند که معمولا ضد حساسیت هستند و برای افرادی که آن را می پوشند مشکلی ایجاد نمی کنند

  • توجه به سلیقه مصرف کننده

همه افراد برای خرید روپوش پزشکی سفید شیک به طرح و رنگ و همچنین زیبایی لباس و شکل آن توجه کنند. در مورد لباس های بیمارستانی، پرستاران و پزشکان دوست دارند لباس های زیبا و تنگ بپوشند تا همیشه شیک به نظر برسند. بنابراین ویژگی یک روپوش پزشکی خوب را نیز می توان زیبایی در هنگام به تن کردن آن نیز دانست.

  • جذابیت بصری و زیبایی ظاهری

همیشه گفته اند که روحیه خوب داشتن نقش مهمی در مبارزه با بیماری دارد. یکی از مواردی که می تواند باعث تقویت روحیه و ایجاد حس خوب در بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی شود، محیط زیبا و پوشش پرستاران و پزشکان است. به عنوان مثال در مراکز درمانی کودکان، پوشیدن لباس هایی که از نظر طرح و رنگ برای کودکان جذاب باشد، باعث می شود کارکنان درمان احساس راحتی کنند و حس مثبتی را در آنها ایجاد کند. برای خرید روپوش پزشکی سفید شیک به این نکته نیز توجه کنید.

 

روپوش پزشکی

نکات مهم در شستشوی روپوش پزشکی

باید دانست که آلوده و کثیف‌شدن روپوش‌های پزشکی، اتفاقی اجتناب ناپذیر است. این امکان وجود دارد که گاهی بر اثر تعرق خود پزشک و گاهی بر اثر معالجه بیماران، آلودگی‌هایی بر سطح لباس بنشینند. در این شرایط بهتر است در اسرع وقت به لکه‌ها و آلودگی‌ها رسیدگی شود و درجهت از بین بردن آن‌ها اقداماتی انجام داد. ما در این مقاله قصد داریم با عنوان کردن برخی از موارد در رابطه با شستشوی روپوش پزشکی، به شرح 30 نکته مهم در رابطه با نحوه مراقبت از روپوش پزشکی و البسه بیمارستانی، بپردازیم.

  1. دقت کنید که یقه و آستین‌های روپوش پزشکی، دو قسمتی هستند که بیشترین میزان آلودگی در این قسمت‌ها نمایان می‌شوند.
  2. به دلیل استفاده مکرر از روپوش‌ها، بهتر است که شستشوی روپوش پزشکی، حدقل 2 یا 3 بار در هفته انجام شود.
  3. تأثیر نور خورشید در از بین‌بردن میکروب‌ها را دست کم نگیرید و ترجیحاً بعد از شستشوی روپوش پزشکی، آن‌ را دربرابر نور مستقیم خورشید و در هوای آزاد قرار دهید.
  4. توجه داشته باشید که برای از بین‌بردن بعضی از آلودگی‌ها باید از آب سرد و برای بعضی دیگر باید از آب داغ یا گرم استفاده نمایید. استفاده از دمای آب اشتباه می‌تواند باعث گسترش و یا اثبات آلودگی و لکه بر روی روپوش شود.
  5. معمولاً مراکز درمانی دارای بخش مخصوصی برای شست‌وشوی البسه هستند، ترجیحاً البسه خود را به دست آنان بسپارید.
  6. اگر روپوش پزشکی زنانه خود را به منزل می‌برید از قرار دادن آن درون کیف و برخورد آن با صندلی خودرو جلوگیری کنید تا آلودگی انتشار نیابد.
  7. درصورتی که روپوش پزشکی را برای شست‌وشو به خانه می‌برید، به این نکته توجه کنید که به هیچ‌عنوان اجازه ندهید که روپوش با لباس‌ها و وسایل دیگر درتماس باشد. بهتر است از یک نایلون جداگانه برای حمل روپوش پزشکی خود استفاده نمایید.
  8. اگر علاقه دارید که روپوش پزشکی خود را در خانه بشویید؛ در رابطه با نکات مهم در شستشوی روپوش پزشکی پرس‌وجو کرده یا مطالعاتی انجام دهید که اشتباهاً آسیبی به روپوش خود نزنید.
  9. تلاش کنید در هنگام معالجه بیماران کمترین تماس ممکنگهداری روپوش پزشکی نکته‌ای است که بسیاری از مصرف‌کنندگان این روپوش‌ها به دنبال ان هستند و تلاش می‌کنند تا بهترین نحوه شستشوی روپوش را پیاده سازی کنند.ن را داشته باشید تا انتقال آلودگی به کمترین میزان ممکن صورت بگیرد.
  10. اگر در آزمایشگاه‌ها و محیط‌های مربوط به نمونه‌برداری فعالیت می‌کنید؛ دقت عمل زیادی داشته باشید تا نمونه‌های آلوده روی لباس شما نریزند.
  11. استفاده از آستینک‌های یک‌بار مصرف، بهترین گزینه برای جلوگیری از آلوده و کثیف شدن آستین‌های روپوش پرستاری است. اگر حساسیت زیادی در این زمینه دارید، از آن‌ها در هنگام معالجه، انجام جراحی و کار با نمونه‌های آزمایشگاهی استفاده نمایید.
  12. قبل از استفاده از مواد شوینده نسبت به ویژگی‌های پارچه و روپوش خود اطلاع داشته باشید تا با استفاده از ماده‌ای اشتباه به روپوش خود آسیب نزنید.
  13. دقت کنید که روپوش‌های سفید، کوچک‌ترین لکه‌های آلودگی را نشان می‌دهند. درنتیجه در رابطه با نحوه شستن روپوش سفید تحقیق کنید و یا از افراد متخصص مشورت بگیرید.
  14. سعی کنید لباسی خریداری کنید که ضدآب ژاول باشد تا با استفاده از مواد شوینده قوی در شست‌وشوی آن، رنگ خود را از دست ندهد.
  15. اگر با بیماران دارای بیماری حاد یا در آزمایشگاه‌ها مشغول به فعالیت هستید، برای نگهداری از روپوش پزشکی و سلامتی خود، از آب داغ استفاده نمایید.
  16. صابون، یکی از بهترین مواد شوینده برای شستشوی روپوش پزشکی است، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای شست‌وشو و مراقبت از روپوش پزشکی خود از آن استفاده نمایید.
  17. برخی از ترکیب‌ها تمیزکنندگی خوبی از خود نشان‌ داده‌اند. استفاده از این مواد یک راهکار خوب برای از بین بردن لکه‌ها به شمار می‌روند. 
  18. ترکیب جوش شیرین و آبلیمو برای از بین‌بردن لکه‌های حاصل از تعرق بسیار کاربرد دارد.
  19. سفیدکننده‌ها برای از بین‌بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها بسیار کارآمد هستند. البته باید درنظر داشته باشید که این مواد می‌توانند به بافت لباس آسیب وارد کنند؛ پس اگر روپوش شما ضدآب ژاول نیست بهتر است از سفیدکننده‌ها استفاده نکنید.
  20. برای استفاده از سفید‌کننده‌ها درنظر داشته باشید که بهتر است از ترکیب آب و این مواد استفاده کنید تا مواد شیمیایی سفیدکننده‌ها آسیبی به لباس شما وارد نکنند. به طور کلی استفاده از یک‌دوم پیمانه ماده سفیدکننده و مقداری آب برای شست‌وشوی روپوش پزشکی مناسب است.
  21. سرکه سفید یکی از بهترین موادی است که می‌توان برای از بین‌بردن لکه‌ها و گرد و خاک از آن استفاده کرد. مزیت اصلی سرکه سفید حفظ لطافت و نرمی پارچه روپوش است.
  22. ترکیب آب اکسیژنه و لیمو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای از بین‌بردن لکه‌ها چربی به شمار رود.
  23.  توجه داشته باشید که بهترین زمان برای پاک کردن لکه‌های روی لباس، لحظه ایجاد شدن آن‌ها است. هرچه از زمان ایجاد لکه روی لباس بگذرد، از بین بردن آن سخت‌تر می‌شود.
  24. به شما پیشنهاد می‌کنیم حداقل دو دست روپوش پزشکی داشته باشید تا هر زمان که یکی از آن‌ها کثیف شد و زمان کافی برای شست‌وشوی آن را نداشتید، از روپوش دیگر استفاده نمایید.
  25. بهتر است قبل از شست‌وشوی کامل روپوش، ابتدا قسمت‌هایی که دارای لکه هستند را مورد شست‌وشو قرار دهید.
  26. همانطور که کفتیم برای شستشوی روپوش پزشکی کثیف، باید دمای آب را به توجه به منبع آلودگی تنظیم کرد. توجه داشته باشید برای از بین‌بردن لکه خون روی روپوش، باید از آب سرد استفاده کرد؛ چراکه آب گرم موجب اثبات لکه روی لباس می‌شود.
  27. اگر روپوش شما توسط استفراغ و مدفوع دچار آلودگی شد؛ باید ابتدا ذرات جامد آلودگی را از سطح لباس بردارید و سپس اقدام به شست‌وشوی روپوش با آب سرد نمایید.
  28. بهترین نحوه شستن روپوش سفید کثیف شده به وسیله کرم یا مواد چرب، استفاده از آب گرم برای شست‌وشوی اولیه و سپس قرار دادن روپوش در مواد شوینده است. توجه داشته باشید که مدت زمان قراردادن روپوش در مواد شوینده بهتر است بین 5 تا 10 دقیقه باشد.
  29. برای نگهداری از روپوش پزشکی بهتر است آن را بعد از اتمام شست‌وشو و خشک شدن روپوش، اتو کنید.
  30. اگر روپوش شما ظریف است یا الیاف حساسی دارد برای انجام بهترین مراقبت از روپوش پزشکی خود، بهتر است آن را با دست و با استفاده از شامپو شست‌وشو دهید.

 

برای خرید روپوش پزشکی به قیمت تولیدی در تهران با مراجعه به تولیدی روپوش کار دوخت یادگار در تهران ، می توانید نمونه کار ها را ببینید و روپوش مناسب کار خود را انتخاب کنید .

 

نحوه شستشوی روپوش پزشکی

  1. شوینده مناسب جهت شستن روپوش های سفید پزشکی، صابون می باشد. در برخی مواقع از وایتکس نیز استفاده می شود اما اگر روپوش کیفیت مناسب نداشته باشد ممکن است دچار پوسیدگی شود.
  2. از آنجا که ممکن است کادر درمان یا آزمایشگاه با بیماران حاد و یا نمونه‌های آزمایشی بسیار آلوده و خطرناک در ارتباط باشند توصیه میشود سریعا هر نوع از روپوش پزشکی را با آب داغ و مواد شوینده مناسب ضدعفونی کنند.
  3. یکی از کارهای مهم که پس از شستشوی لباس انجام می شود، قرار دادن روپوش در برابر نور خورشید است. این کار در از بین بردن عفونت ها تاثیر بالایی دارد.

 

روش نگهداری از روپوش‌های پزشکی در منزل

بعضی از کادر درمان محترم روپوش خود را برای شستشو به منزل می‌برند اما باید توجه کنند که به طور مستقیم با وسایل دیگر در تماس نباشد و سریعا شسته شود. می‌توانید از یک نایلون پلاستیکی استفاده کنید تا روپوش را به وسیله نایلون حمل کنید. اما به طور کلی توصیه می‌شود در همان بیمارستان شسته شود. در بیمارستان‌ها محلی برای ضدعفونی و شستشوی روپوش پزشکی وجود دارد.

در اولین فرصت لکه‌ها را پاک کنید

لکه‌های مواد خوراکی مانند سس یا قهوه را سریعاً پاک کنید، اما برای لکه هایی که دیده نمیشوند هم؛ مثل لکه‌های عرق، باید همین کار را انجام دهید تا روی بافت لباس تثبیت نشوند. برای این کار می‌توانید یک پودر آنزیم دار را روی زیربغل لباس خود بریزید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. سپس آن را داخل لباسشویی انداخته و دکمه شروع را بزنید.

خرید زیرانداز نوزاد در سیسمونی چه دلیلی دارد ؟

 

کات مهم خرید تشک و زیرانداز تعویض کودک

تشک و زیرانداز تعویض در میان ضروری ترین اقلام مراقبت از نوزاد است.تشک کودک برای انجام کارهای روزانه، تشک و زیرانداز تعویض باید راحت، کاربردی و مناسب نوزاد و کودک باشند. اما قبل از خرید ، باید در مورد جنس ، شکل و ضخامت تصمیم بگیرید ، بنابراین نکات مهم خرید تشک و زیرانداز تعویض کودک را مطالعه کنید تا تشک و زیرانداز تعویض کودک مناسب خود را بیابید! 

 

زیرانداز نوزاد

ویژگی های مهم تشک و زیرانداز تعویض نوزاد

یک تشک و زیرانداز تعویض نوزاد باید به لحاظ مختلف استانداردها را رعایت کند و واقعا کمک حال مادر باشد. این ویژگی‌های اصلی این کالای خواب باید در هنگام استفاده مادر دیده شود:

  • استفاده از فوم یا الیاف طبیعی
  • سایز مناسب برای تعویض نوزاد و کودک
  •  قابلیت جابجایی کودک در تشک و زیرانداز تعویض
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده هنگام خواب کودک به عنوان زیرانداز

کاربردهای خرید تشک کودک

همانطور که از نام تشک تعویض بچه پیداست ، زیرانداز و تشک تعویض عمدتا برای تعویض پوشک استفاده می شود. نگاهی به انواع تشک بند دار نظیر تشک مسافرتی بند دار طرج داینسور بیاندازید.

با این حال، در عمل این کالای خواب کودک می تواند برای طیف گسترده ای از اهداف استفاده شود:

تعویض پوشک ؛
مراقبت از بینی و چشم ؛
مراقبت از بند ناف ؛
لباس پوشیدن یا پوشیدن پیراهن نوزاد و کودک ؛
محلی برای ارتباط با بچه؛ با فرزند خود از ابتدای تولد در این تشک بازی کنید تا به عنوان یک پوشش همیشگی عادت کند.
استفاده از این زیرانداز بر روی تخت بچه اجازه دهید نوزاد روی تشک بیدار شود.
خشک کردن نوزاد بعد از حمام
نوزادان باید از حضور روی تشک لذت ببرند. مهم است که تشک مناسب تعویض را انتخاب کنید تا کودک راحت باشد و والدین احساس آرامش کنند.

لذت بردن نوزاد از تشک خود باعث رفع بی خوابی یا کم خوابی وی خواهد شد. همچنین یکی دیگر از تاثیرات آن کاهش استرس وی در خردسالی می شود. چراکه خواب کافی از عوامل سلامت کودک می باشد.. چرا که این محصول به مانند یک تخت خواب عمل می کند.

برای خرید زیرانداز نوزاد به قیمت تولییدی از فروشکاه کارتزبیبی به آدرس زیر رجوع کنید 

https://cartesbaby.com/product-category/baby-mattress/

چگونه تشک و زیرانداز تعویض را به تشک های تعویض ضد رفلاکس تبدیل کنید!

استفاده از بالشت یا متکا برای تشک و زیرانداز نوزاد توصیه نمی شود. برخی از والدین گزارش داده اند که شیب بالشت باعث می شود نوزادان به راحتی لغزش کنند ، این امر باعث می شود تعویض پوشک و پوشیدن لباس بچه مشکل شود.
باز با این حال به علت آنکه آناتومی بدن کودکان با هم متفاوت است می توانید تشک و زیرانداز تعویض کودک را ضد رفلاکس کنید. توصیه اکید می کنیم حداقل در چهار ماه نخست از این روش استفاده نکنید. چراکه حرکات ناگهانی کودک باعث آسیب به بدن نوزاد می شود.

کافی است تا در قسمت بالای بدن فرزندتان یک بالشت قرار دهید. ضخامت این بالشت تنها به خدی باشد که گردن کودک کمی بالاتر از سطح بدن وی باشد. پیشنهاد می کنیم بالشت نرمی در کنار تشک تعویض بگذارید تا از چرخش و افتادن ناگهانی کودک جلوگیری کند. با این حال، طراحی منحصر به فرد برای همه مناسب نیست. لذا خرید تشک بچه استاندارد توصیه می شود.

معیارهای کلیدی خرید زیرانداز تعویض کودک

بسته بندی آسان: تشک و زیرانداز تعویض با یک بند محکم وآسن بسته بندی شود؛
روکش قابل شستشو یا جدا شدن کامل ؛
مواد ضد حساسیت و پارچه ارگانیک. گفتنی است کالای خواب آنیل از پارچه ترک استاندارد استفاده می کند ؛
رنگها بر سفید ترجیح دارند. تجربیات مادران در سراسر جهان نشان داده رنگ سفید غالب همراه با طرح اندک در تشک تعویض باعث جلب توجه کودک می شود.

برای آشنایی با سیسمونی نوزاد و خرید سیسمونی از کارتزبیبی اینجا کلیک کنید .

سایر نکات مهم خرید تشک کودک و زیرانداز تعویض نوزاد

برای اطمینان از راحتی تشک و زیرانداز تعویض بچه ، یک مدل نسبتاً ضخیم را انتخاب کنید و به خاطر داشته باشید که گزینه های ارزان قیمت نازک هستند. زیرانداز تعویض ضخیم باعث می شود کودک شما هنگام حرکت دوچرخه ای پا جابجا نشود و دردسر برای صاف کردن نداشته باشید. د.

 

فروش بهترین قاب گوشی فانتزی

 زمانی که یک گوشی جدید تهیه می کنید با اشتیاق به جست و جو درباره قابلیت های ویژه و کارایی های گوشی تازه خود می پردازید. اما آیا به خرید یک قاب برای محافظت گوشی هوشمندتان و خرید هم فکر می کنید؟ در ادامه با مقاله راهنمای خرید قاب گوشی با کالانه مگ همراه باشید.

گوشی های موبایل همیشه برای خدمت به ما آماده اند، البته تا زمانی که به زمین می افتند یا اشتباها لیوان آب رویشان می ریزد! تازه آن زمان است که به مشکل می خورند و کارایی بالای خود را از دست می دهند. پس بهتر است که برای محافظت از این دوستان ارزشمند که پول زیادی خرجشان کرده اید، کمی بیشتر دست به جیب شده و یک قاب محافظ گوشی هم تهیه کنید تا هم دستگاه عمر بیشتری داشته باشند و هم موبایلمان دوست خوبی پیدا کند! وقتی کلمه قاب یا کاور گوشی را می شنویم، اکثرا قاب های متنوع و رنگارنگ آیفون برایمان تداعی میشود. اما تمام شرکت های ساخت موبایل و تبلت گارد های محافظ دستگاه را هم برای دستگاه هایشان تولید می کنند که ممکن است در بحث تنوع به پای آیفون ها نرسند، اما باز هم طیف گسترده ای از قاب را دارا هستند.

هرکس باید با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید قاب گوشی نماید؛ مثلا اگر به طرح های کلاسیک علاقه مندید بهتر است برای موبایل خود قاب های طرح چرم یا کیف های تمام چرم و رنگ های تیره تر را در خرید قاب مد نظر قرار دهید. همچنین اگر به طرح های اسپرت علاقه مندید قاب های سیلیکونی یا رنگ های شادتر بیشتر مناسب شماست.

در ابتدا باید توجه داشته باشید که صرف نظر از اینکه چه قابی با چه جنس و طرحی را خریداری می کنید، حتما باید قاب ساخته شده برای موبایل خودتان را تهیه کنید. چون در قاب های دیگر جای دوربین، بلندگو، پورت های گوشی و دکمه ها متفاوت است . پس اگر فروشنده هم به شما گفت که قاب گوشی دیگری به موبایل شما می خورد، ابتدا مطمئن شوید که این قاب جلوی هیچ کدام از پورت ها و دوربین و … را نمی گیرد و سپس قاب را خریداری نمایید.

اما قاب ها تنوع زیادی در مدل دارند؛ از قاب های معمولی ژله ای گرفته تا کیف های همراه محافظ صفحه که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام از قاب ها می پردازیم.

قاب ژله ای

انتخاب بهترین قاب گوشی

قاب های ژله ای یا شفاف معمول ترین و ارزان ترین قاب های موجود در بازار هستند و با جنس پلاستیکی که دارند محافظ خوبی در مقابل خط و خش هستند. قاب ژله ای وزن گوشی را بالا نمی برد و ظاهر گوشی شما را تغییر نمی دهد. اما نباید انتظار بیشتری از قاب های ژله ای داشت، چون این قاب ها با طراحی سبک و جنس پلاستیکی خود توانایی جلوگیری از ضربه های وارده به گوشی را ندارند. قاب های پلاستیکی خشک و محکم هم تقریبا مشابه قاب های ژله ای عادی عمل میکنند، اما به دلیل خشک بودن پتانسیل شکستن بالاتری دارند.

قاب سیلیکونی

بهترین نوع قاب برای گوشی

سیلیکون نوعی پلاستیک مقاوم در مقابل حرارت و بسیاری از مواد شیمیایی است. قاب هایی که از سیلیکون ساخته می شوند در برابر حرارت مقاومت بالایی دارند و اگر تمام بدنه گوشی را بپوشانند می توانند محافظ خوبی برای موبایل شما باشند. اما باز هم خیلی در مقابل ضربه های محکم مقاوم نیستند و بیشتر جلوی خط و خش را می گیرند. اکثر قاب های سیلیکونی به دلیل نازک بودن حس خوش دستی خوبی می دهند و به دلیل اینکه بسیار سبک هستند، وزن گوشی را خیلی بالا نمی برند. در ضمن این قاب ها تنوع بسیار زیادی در رنگ هایشان دارند و کاربر می تواند در میان تنوع زیادی از رنگ ها، قاب سیلیکونی مورد علاقه خود را پیدا کند.

قاب فانتزی

بهترین کاور برای گوشی

همینطور که از اسم این قاب ها پیداست قاب های فانتزی دارای رنگ های شاد یا طراحی خاص و انتزاعی هستند. به همین دلیل قاب های فانتزی شاید بیشترین تنوع را در طرح و رنگ داشته باشند. از طرح های بچه گانه و کارتون ها گرفته تا طرح ایموجی و طرح لباس و .. برای پشت قاب ها جزء پرطرفدارین انواع قاب های فانتزی هستند. استفاده از این قاب ها بسیار لذت بخش و جالب است و با توجه به تنوع بالا تقریبا برای همه سلیقه ها یکی از این قاب ها پیدا می شوند. اما در اکثر این قاب ها تنها جنبه زیبایی و طراحی روی قاب مورد توجه است و معمولا جنبه محافظت از گوشی کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

قاب چرمی

برای خرید قاب گوشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

قاب های چرمی ظاهری کلاسیک و قدیمی دارند و بیشتر به همین خاطر مورد استقبال قرار می گیرند. این قاب ها علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیک، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و حس خوبی را به هنگام در دست گرفتن گوشی منتقل می کنند. اما استفاده از چرم طبیعی در تولید قاب هزینه بالایی داشته و معمولا قاب های تولید شده با چرم طبیعی جزو کاورهای های لوکس و گران قیمت به شمار می روند. به همین دلیل یک سری از محافظ ها با استفاده از مواد ارزان قیمت تر با طرح چرم تولید می کنند که ظاهری شبیه به قاب های چرمی داشته ولی کیفیتی پایین تر نسبت به آنها دارند.

قاب ضد ضربه

همه چیز در مورد قاب گوشی

قاب های ضد ضربه معمولا بدنه فلزی یا پلاستیکی خیلی محکم دارند و قطر و وزن زیادی هم دارند اما همه اینها با توجه به محافظت بسیار بالایی که ارائه می دهند، قابل چشم پوشی است. این قاب ها گوشی را کمی سنگین می کنند و ممکن است کمی هم به حجم بدنه اضافه کنند، اما در عوض در بسیاری از ضربه های وارده محکم هم از گوشی شما کاملا محافظت می کنند.

قاب های هولدر، مگنت و پاپ سوکت دار

بهترین جنس قاب گوشی

این نوع قاب ها روی بدنه خود دارای قسمتی اضافی هستند که برای سهولت استفاده کاربر اضافه شده اند. قاب های هولدر دار انواع مختلفی دارند، برخی از این محافظ های گوشی دارای یک هولدر انگشتی هستند که برای راحتی گرفتن گوشی و جلوگیری از سر خوردن یا افتادن گوشی استفاده می شوند. قاب های با هولدر تاشو قابلیت استفاده به عنوان یک استند را برای قرارگیری روی میز و سایر سطوح دارند و از آن می توانید به عنوان یک استند همراه در هر جایی استفاده کنید. برای خرید قاب گوشی می توانید به این دسته بندی از سایت کالانه مراجعه کنید.

در اکثر این مدل از قاب ها یک سطح فلزی دارای آهنربا وجود دارد که برای اتصال به هولدر مگنتی خودرو استفاده می شود و دیگر نیازی به تهیه یک مگنت جداگانه و قرار دادن آن پشت قاب گوشی برای اتصال به هولدر ماشین وجود نخواهد داشت. قاب های پاپ سوکت دار نیز همانند قاب های هولدر دار هستند که به پشت قاب گوشی می چسبند و استفاده مشابهی شبیه به هولدرها دارند.

بامپر

انواع مدل های قاب گوشی

اکثر این قاب ها تنها دور بدنه را پوشش می دهند و ضربه های وارد شده را به نواحی تحت پوشش را دفع می کنند. همچنین بامپرها معمولا وزن گوشی را افزایش نمی دهند و تنوع بالایی در جنس، رنگ و طرح دارند. بزرگترین عیب این نوع قاب عدم پوشش قسمت پشت گوشی است و اگر گوشی بر روی سطح ناهمواری فرود بیاید یا به لبه میز بخورد، بامپرها کوچکترین کمکی نمی کنند و فقط هزینه ای اضافه اند. به همین دلیل شاید این قاب ها نامناسب ترین نوع قاب ها باشند. البته برخی بامپرها در مدل هایی تولید می شوند که یک لایه محافظ پشت گوشی دارند ولی در این مدل ها نیز همچنان بیشترین تمرکز روی محافظت از پورت ها و لبه های گوشی می باشد.

کیف

بهترین مارک قاب گوشی کدام است؟

کیف ها نوعی دیگری از کاورهای گوشی هستند که یک صفحه اضافی برای قرار گیری روی صفحه نمایش گوشی دارند و از صفحه گوشی نیز محافظت می کنند. بدنه اصلی کیف می تواند پلاستیک یا هر جنس دیگری که بقیه قاب ها دارند باشد. البته جنس بیشتر کیف های محافظ گوشی از چرم ساخته می شود. به صورت کلی کیف ها را می توانیم به دو نوع تقسیم کنیم؛ کیف هایی که صفحه رویی کامل دارند و کیف هایی که نیمی از صفحه یا کل صفحه رویی شفاف است تا اطلاعات روی صفحه راحت تر دیده شود. اینکه کدام یک از این مدل ها گزینه بهتری برای گوشی شما هستند، بستگی به سلیقه و نظر خودتان دارد.

قاب های ویژه

چه قابی برای گوشی بهتر است؟

علاوه بر قاب های اشاره شده در بالا، قاب های دیگری نیز مانند قاب های ضد آب، دارای پاوربانک و قاب بند دار به بازار عرضه شده اند. این قاب ها معمولا یا خوش دست و راحت نیستند و به وزن دستگاه اضافه می کنند یا حتی کارایی مورد نظر را ندارند. به طور مثال قاب های ضد آب کیسه هایی هستند که قاب در آنها قرار می گیرد و بعد از بسته شدن کیسه، آب نمی تواند به درون آن نفوذ کرده و می توان گوشی را در محیط های خیس هم استفاده کرد. اما کافیست تاچ صفحه موبایلتان کمی ضعیف باشد تا دیگر موبایلتان درون این قاب ها کار نکند. یا وقتی که قاب بسته است صدای دستگاه مقداری کاهش می یابد و به طور کلی به طرز چشمگیری از کارایی دستگاه می کاهد.

البته قاب های پاور بانک دار در دنیا معروف شده اند و روز به روز استفاده از آنها متداول تر می شود. این قاب ها درون خود پاور بانک اضافی دارند که می توان از آن به عنوان باتری ذخیره استفاده کرد. اما دقیقا به دلیل وجود باطری در این قاب ها، حجم بزرگ و وزن زیادی دارند. به همین دلیل خیلی ها علاقه ای به استفاده از این قاب ها ندارند. البته قاب های پاوربانک دار به دلیل قیمت بالا تنها برای گوشی های پرچمدار عرضه می شود.

معایب استفاده از قاب گوشی

راهنمای خرید محافظ گوشی

حال که در تا اینجای مقاله راهنمای خرید قاب گوشی به مزایا، کاربرد و انواع مختلف قاب های گوشی اشاره کردیم، وقت آن است که به چند مورد از معایب و نکات منفی این محصولات اشاره کنیم. یکی از مشکلاتی که ممکن است قاب برای استفاده از گوشی به وجود آورد عدم برش خوردن دقیق روی پورت های ورودی است که باعث می شود کابل شارژ یا جک هندزفری به سختی به گوشی متصل شود. مورد بعدی داغ شدن گوشی است که در بعضی موارد مانند بازی کردن و یا اجرای برنامه های سنگین که دمای گوشی بالا می رود، قرار داشتن یک محافظ گوشی در پشت گوشی ممکن از پایین آمدن دمای جلوگیری کرده و باعث بالاتر رفتن دمای گوشی شود. همچنین در برخی موارد مشاهده شده است که استفاده از قاب باعث جلوگیری از دریافت آنتن سیم کارت گوشی نیز می شود.

با وجود مشکلات این چنینی، همچنان وجود یک قاب در پشت گوشی مزایایی دارد که به راحتی می توان به خاطر آنها از معایب و مشکلاتشان چشم پوشی کرد. شما می توانید همواره برای خرید لوازم جانبی موبایل به کالانه مراجعه کنید.

لوازم جانبی موبایل و تبلت

 با سلام خدمت شما کاربران گرامی وبلاگ فروشگاه جانبی. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع لوازم جانبی موبایل بپردازیم و نکاتی را برای خرید آنها به شما عرض کنیم. لوازم جانبی موبایل شامل محصولاتی هستند که به عنوان تکمیل کننده یا افزایش دهنده کارایی گوشی های هوشمند استفاده می شوند. برخی از این لوازم ضرورت زیادی دارند و برخی دیگر صرفا برای رضایت بخشیدن به سلیقه یا نیازهای خاص کاربران طراحی شده اند.


برخی از معروف ترین و پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل عبارتند از:

- هولدر موبایل: این لوازم به شما کمک می کنند تا گوشی خود را در حالت مناسب قرار دهید و از آن استفاده کنید. برای مثال هولدر مغناطیسی موبایل برای نصب گوشی در خودرو، هولدر رینگ لایت برای فیلمبرداری و عکاسی، هولدر تلسکوپ برای دیدن صحنه های دور و غیره.
- هندزفری بلوتوث: این لوازم به شما اجازه می دهند تا بدون نیاز به سیم و با استفاده از تکنولوژی بلوتوث، با گوشی خود تماس بگیرید، موسیقی گوش دهید، دستورات صوتی را اجرا کنید و غیره. برخی از هندزفری های بلوتوث قابل شارژ هستند و بعضی دارای قابلیت نویزگیری و کنترل صدا هستند.
- پاور بانک: این لوازم به شما کمک می کنند تا در صورت خالی شدن باطری گوشی خود، آن را شارژ کنید. پاور بانک ها دارای ظرفیت های مختلف هستند و بعضی از آنها قابل شارژ با انرژی خورشید هستند. پاور بانک ها باید با گوشی شما سازگار باشند و دارای استانداردهای امنیتی مناسب باشند.
برای خرید لوازم جانبی موبایل می توانید به این صفحه  سایت کالانه فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید لوازم جانبی موبایل هستید، ممکن است سردرگم شده باشید که از کجا شروع کنید. با توجه به تنوع بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب بهترین محصول برای نیازها و سلیقه شما می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله، قصد داریم به شما برخی از لوازم جانبی موبایل را معرفی کنیم و نکاتی را برای خرید آن‌ها ارائه دهیم.
لوازم جانبی موبایل را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد:
- هندزفری: هندزفری یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که به شما امکان می‌دهد تماس‌های صوتی و تصویری خود را با کیفیت بالا و راحتی بیشتر انجام دهید. هندزفری‌ها به دو نوع سیمی و بلوتوثی تقسیم می‌شوند. هندزفری سیمی از طرف گوشی به هندزفری وصل می‌شود و نیاز به شارژ ندارد. هندزفری بلوتوثی از طریق اتصال بی‌سیم با گوشی همگام می‌شود و نیاز به شارژ دارد. هندزفری بلوتوثی در مقایسه با هندزفری سیمی، از آزادی حرکت بالاتر و کمتر درهم پیچیدن سیم برخوردار است، اما معایب آن شامل قطع و وصل شدن اتصال، کاهش کارایی باطری گوشی و کاهش کارکرد با فاصله دور است.
- شارژر و کابل: شارژر و کابل لوازم جانبی موبایل هستند که به شما این امکان را می‌دهند که گوشی خود را در هر زمان و مکان با استفاده از منابع برق مختلف شارژ کنید. شارژر‌ها به دو نوع فندکی و شبکه تقسیم می‌شوند.
لوازم جانبی موبایل یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران گوشی های هوشمند است. این لوازم شامل هندزفری، شارژر، پاور بانک، کیف و قاب، رینگ و استند، اسپیکر و هدفون، محافظ صفحه نمایش و بسیاری محصولات دیگر می‌شود. خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال باعث افزایش عمر و کارایی گوشی شما می‌شود و به شما امکان استفاده بهتر از قابلیت‌های گوشی را می‌دهد. برای خرید لوازم جانبی موبایل می توانید به سایت های فروش اینترنتی لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید .
از جملع معروف ترین این سایت ها می توان به کالانه اشاره کرد.
اصلا چرا باید لوازم جانبی گوشی بخریم؟

شما یک گوشی زیبا دارید. احتمالا قیمت بالایی هم دارد. ظریف و زیباست. اما اگر ضربه‌ای به آن وارد شود. یا در خیابان ناخودآگاه از دست‌تان بیفتد چه اتفاقی می‌افتد؟ حتی اگر نشکند آسیب می‌بیند. قطعات داخلی گوشی ضربه می‌بینند و حتی احتمال سوختن صفحه نمایش، آسیب دیدن دوربین و یا ترک خوردن بدنه وجود دارد.

لوازم جانبی موبایل از بدنه، صفحه نمایش و قسمت‌های حساس گوشی مراقبت می‌کنند. امنیت گوشی را بالا می‌برند. امکانات و قابلیت‌های جدیدی به گوشی اضافه می‌کنند و در ضمن ظاهر و استایل گوشی‌تان را تغییر می‌دهند. می‌توانید استایل گوشی‌تان را با رنگ و طرح دلخواه‌تان تغییر دهید و استایلی جدید و زیبا بسازید.

بعضی وقت‌ها هم بدشانسی سراغ‌تان می‌آید و باتری گوشی خراب می‌شود. مجبور می‌شوید آن را تعویض کنید. یا شارژرتان خراب می‌شود و به یک شارژر اصل و باکیفیت نیاز دارید. یا برای مسافرت به پاوربانک نیاز دارید تا گوشی‌تان همیشه شارژ داشته باشد. به کابل و تبدیل‌های خاص نیاز دارید. برای پخش موزیک هم به هدفون و هندزفری و یا اسپیکر نیاز دارید. لوازم جانبی گوشی این قابلیت‌ها و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

تصور کنید در خیابان قدم می‌زنید و موزیک دلخواه‌تان را گوش می‌کنید. غرق در فکر هستید. روز زیبا و هیجان‌انگیزی است و همه چیز عالیست. گوشی را از جیب‌تان درمی‌آورید و ناخودآگاه از دست‌تان لیز می‌خورد و روی زمین می‌افتد. حالا دیگر روز زیبایی نیست. اگر صفحه نمایش گوشی شکسته باشد باید هزینه‌ی زیادی را بابت تعمیر گوشی بپردازید. اگر روی بدنه خط و خراشی بیفتد گوشی شما دیگر ظریف و زیبا نیست. اما نه. اگر یک قاب خوب، یک گلس مقاوم و یا یک کیف روی گوشی‌تان داشته باشید چنین اتفاقی نمی‌افتد. گوشی‌تان را برمی‌دارید. گرد و خاک آن را پاک می‌کنید. دوباره موزیک دلخواه‌تان را پلی می‌کنید و همچنان روز زیبایی خواهید داشت.

لوازم جانبی

لوازم جانبی را خوب می‌شناسیم. هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم. از شارژر گرفته تا قاب و گلس، از هندزفری و هدفون گرفته تا پاوربانک و کیف و سایر اکسسوری. بعضی از این‌ها جزو لوازم جانبی ضروری موبایل هستند. اما بعضی هم صرفا به خاطر امکانات و راحتی بیشتر استفاده می‌شوند.

در ادامه راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل را خواهید خواند. در مورد انواع لوازم جانبی گوشی صحبت کرده‌ایم. مدل‌های مختلف اکسسوری را بررسی کرده‌ایم و شما می‌توانید به راحتی بهترین لوازم جانبی را برای گوشی زیبا و ظریف‌تان تهیه کنید. (همینجا در استایل آپ اکثر این لوازم جانبی اورجینال را به راحتی پیدا خواهید کرد.)

پاوربانک ؛ همیشه روشن باشید.

مواقعی که سفر می‌روید یا طولانی مدت به برق دسترسی ندارید پاوربانک می‌تواند گوشی شما را دوباره و چندباره فول‌شارژ کند. ظرفیت پاوربانک مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه داشته باشید. هرچقدر ظرفیت پاوربانک بیشتر باشد تعداد دفعات بیشتری گوشی شما را شارژ می‌کند. در حال حاضر مدل‌های 5000 تا 40000 میلی آمپر ساعت وجود دارند. ( 10000 و 20000 میلی‌آمپرساعت بیشتر از بقیه استفاده می‌شوند.) البته هرچقدر ظرفیت بالاتر باشد قیمت آن هم بیشتر است. بهتر است پاوربانک اورجینال و باکیفیت از برندهای معتبر تهیه کنید تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید.

Anker
Belkin
Samsung
Xiaomi
Romoss
Energizer
جزو برندهای معتبری هستند که پاوربانک‌هایی با ظرفیت‌های مختلف تولید می‌کنند. نحوه شارژ صحیح پاوربانک را بخوانید تا بهتر و دقیق‌تر از آن استفاده کنید.

بهترین قیمت های لوازم جانبی موبایل به همراه مشخصات کامل و خرید اینترنتی آسان در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک

در این صفحه شما لیستی از پاوربانک - مونوپاد هندزفری کارت حافظه و ملزومات جانبی موبایل با برندهای معتبر فراسو - شیائومی - روموس - لپو - رپو - انکر - سیلیکون پاور - سن دیسک و ... را مشاهده می نمایید. محصولات ارائه شده در این سایت، فقط با گارانتی های اصلی ( پانا - صنایع رایانه فراسو - بهین - ترااونیکس شاب - آواژنگ - ایران رهجو - داده پرداز متین و ... ) به فروش میرسند.

سایت لاجی لوک علاوه بر فروش اینترنتی، پخش لوازم جانبی موبایل بصورت عمده و تک در تهران و شهرستان را نیز انجام می دهد. امکان خرید لوازم جانبی موبایل با کمترین قیمت و ارسال سریع در این سایت فراهم گردیده است، در ضمن شما میتوانید از طریق صفحه تخفیف ویژه از تخفیفات ویژه ما استفاده نمایید.

لیست قیمت لوازم جانبی موبایل هر برند در هر صفحه بصورت جدولی و به آسانی در دسترس شما قرار گرفته است.

اصول طراحی بنر حرفه ای

 دنیای دیجیتال مارکتینگ فضای بسیار گسترده‌ای دارد و هر روز شاهد ظهور روش‌های جدیدی هستیم که با استفاده از آنها می‌توانید به خروجی‌های بهتر برسید. تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ است که با توجه به هزینه مقرون‌به‌صرفه و دریافت خروجی خوب و نرخ تبدیل قابل قبول، طرفداران زیادی دارد.

کیفیت طراحی، محتوا و کال تو اکشن روی بنرهای تبلیغاتی در ترغیب مخاطب به کلیک کردن و نرخ تبدیل اهمیت بسیار زیادی دارد و هر چه این بنرها اصولی‌تر و جذاب‌تر طراحی شوند می‌توانند کلیک بیشتری بگیرند. برای ساخت بنر تبلیغاتی باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

در ساخت بنر تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان طور که اشاره کردیم طراحی بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر نتوانید طراحی خوبی داشته باشید، قطعا نمی‌توان انتظار نتایج مطلوب را داشت. برای طراحی بنر تبلیغاتی نکات مهمی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید

1. از مؤثرترین اندازه‌های استاندارد برای طراحی استفاده کنید

شما می‌توانید تبلیغات بنری خود را در اندازه‌های مختلف طراحی و پیاده‌سازی کنید و این سایز به فضای تبلیغاتی سایت ناشر تبلیغات نیز بستگی دارد. مانند شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات کلیکی و بنری هم سایزهای استاندارد مختلفی دارد، ولی باید ببینید کدام موارد بیشتر جواب می‌دهد.

یکتانت یکی از برترین و بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین در ایران است که تا امروز کمپین‌های موفق زیادی را در زمینه تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری اجرا کرده است و براساس تجربه و با توجه به جایگاه‌های تبلیغاتی موجود به این نتیجه رسیده است که سایزهای زیر بهترین نتیجه را دارد:

  • ۱۲۰ در ۶۰۰ پیکسل (عمودی)
  • ۷۲۸ در ۹۰پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۹۷۰ در ۲۵۰ پیکسل (افقی)
  • ۳۰۰ در ۱۰۰ پیکسل (افقی)

حی بنر تبلیغاتی برای هر تبلیغ باید به گونه‌ای باشد که در آن تعادل متن تبلیغی حفظ شود؛ بنابراین به ترتیب زیر توجه کنید. بنرهای تبلیغاتی کارآمد که برای افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) و افزایش ترافیکِ وب‌سایت‌تان طراحی شده‌اند شامل سه جزء اساسی هستند:

لوگوی شرکت‌

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در طراحی بنر وجود داشته باشد، لوگوی شرکت‌تان است زیرا برای افزایش آگاهی از برندتان حضور لوگو ضروری است. حتما باید آن را طوری در طراحی بگنجانید که برجسته‌تر از سایر اجزای بنر دیده شود، البته نه آن‌قدر که از اهمیت پیشنهاد ویژه یا دکمه ورود به سایت کاسته شود.

 

رزش پیشنهادی

ارزش پیشنهادی منافعی است که خدمات یا محصولات شما به مشتریان می‌رساند. شما با دادن شرایط استثنایی به آن‌ها می‌توانید مشتریان را جذب کنید. کیفیت بالا، قیمت‌های جذاب، پیشنهادهایی مانند ۵۰ درصد تخفیف یا محدودیت زمانی برای خرید و… از جمله مواردی هستند که توجه مشتریان احتمالی را جلب می‌کنند. این بخش باید فضای بیشتری از بنر تبلیغاتی‌تان را پر کند و اولین چیزی باشد که مخاطبان می‌بینند. برای نوشتن ارزش پیشنهادی خوب مطلب تیتر جذاب تبلیغاتی هم می‌تواند به شما کمک کند.

برای طراحی بنر تبلیغاتی خاص ، حرفه ای و متفاوت به تیم متخصص پارت انیمیشن مراجعه کنید .

بنرهای تبلیغاتی بسته به فناوری مورد استفاده در ساخت، می‌توانند ایستا یا متحرک باشند.

بنر وب یا تبلیغ بنری نوعی تبلیغ در شبکه جهانی وب است که توسط یک سرور آگهی ارائه می‌شود. این شکل از تبلیغات آنلاین مستلزم تعبیه تبلیغات در یک صفحه وب است. این هدف برای جذب بازدید به یک وب سایت از طریق لینک دادن به وب سایت تبلیغ کننده است. در بسیاری از موارد، بنرها توسط یک سرور تبلیغات مرکزی تحویل داده می‌شوند. تبلیغات بنری بیشتر مبتنی بر تصویر است و نه متن و شکل.

هدف از تبلیغات بنری تبلیغ یک برند تجاری و یا جلب بازدیدکنندگان از وب سایت میزبان برای رفتن به وب سایت تبلیغ دهنده است. بنرهای آنلاین همان روشی که یک بنر فیزیکی بیرون از مغازه باعث ورود شما به مغازه می‌شود زیرا می‌گوید تخفیف زیادی برای یک محصول خاص ارائه می‌دهند یا این محصول جدید را دارند که نوعی کنجکاوی شما است. در مورد تبلیغات بنر آنلاین نیز همین طور است.

یک بنر تبلیغاتی می‌تواند به انواع تبلیغات از جمله تبلیغات مربعی، تبلیغات جدول رده‌بندی، تبلیغات آسمان خراش یا بنرهای مستطیل شکل سنتی اشاره داشته باشد که به صورت افقی در بالا یا پایین صفحه وب ظاهر می‌شوند. تبلیغات بنری توسط وب سایت‌های منفرد قابل فروش است و یا از طریق شبکه تبلیغاتی در وب سایت‌ها قرار می‌گیرد. ابعاد رایج یک بنر تبلیغاتی سنتی و افقی 60 * 468 است. تبلیغات بنری معمولاً بر اساس تعداد نمایش‌ها بر اساس CPM (هزینه در هر هزار یا هزینه در هر هزار نمایش) انجام می‌شود. چه شما این نوع تبلیغات را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، بنرهای تبلیغاتی یکی از اشکال غالب تبلیغات آنلاین است.

به دلیل استقبال گسترده از اندازه استاندارد آگهی 468 8* 468 ، خریداران می‌توانند به راحتی مکان‌ها را در اکثر سایت‌ها امن کنند و ناشران می‌توانند تبلیغات را از اکثر تبلیغ‌کنندگان بپذیرند. تبلیغات بنری در ابتدا بر اساس نرخ کلیک (CTR) مورد قضاوت قرار می‌گرفت. در روزهای ابتدایی وب، نرخ کلیک معمولاً بسیار بیشتر از اکنون بود، شاید به دلیل جدید بودن. دلایل دیگر کاهش CTR ممکن است شامل محدودیت‌های فنی، شکل نامناسب افقی، طراحی ضعیف بنر، درصد بیش از حد خریدهای شبکه و تجربیات بد انباشته از وب‌گردها باشد. پس از تعریف بنر این سوال پیش می آید که طراحی بنر چیست؟ در ادامه این متن به این سوال پاسخ خواهیم داد. 

نقش‌های یک بنر تبلیغاتی موفق

1. افزایش میزان مراجعه مشتری

بنر تبلیغاتی بازدید کنندگان را ترغیب می‌کند تا با کلیک بر روی وب‌سایت تبلیغ کننده، به آن وب‌سایت مراجعه کنند و از طریق این روش تبلیغات از بسیاری جهات (ترغیب به انجام عمل، نمایش، زمان صرف شده در صفحه وب و غیره) انجام می‌شود.

2. محصولی را بفروشید

بنر تبلیغاتی شما را به خرید برخی محصولات ترغیب می‌کند و در اینجا همه چیز در مورد زمینه و موقعیت مناسب است. برای مرتبط و موثر بودن آن، بنر تبلیغاتی که در وب‌سایت خاصی قرار داده شده باید مربوط به آن مکان باشد و پاسخی برای سوالی که بازدید کننده‌ای از آن وب سایت در اختیار دارد ارائه دهد.

طراحی بنر چیست؟ آشنایی با اصول طراحی بنر

  • اولین قدم برای دستیابی به ایده‌ای عالی برای طراحی بنر این است که درمورد آنچه می‌خواهید ارتباط برقرار کنید بنرتان واضح باشد. از خود بپرسید طراحي بنر چيست؟ کمی وقت بگذارید و شرح مختصری از هدف خود بنویسید و چند نکته را یادداشت کنید که به شما در تحقق آن کمک می‌کند.

  • در پاسخ به سوال طراحي بنر چيست  باید طراحی بنر خود را ساده نگه دارید و اگر متنی برای انتقال پیام خود دارید، آن را کاملاً خوانا  ارائه دهید.

  • بهتر است با مرور مجلات، بازدید از رویدادها، مشاهده کتابخانه های آنلاین کلیپ هنری و جستجو در اینترنت برای توصیف آنچه می‌خواهید بنر شما انجام دهد، برای طرح‌های خود ایده ایجاد کنید.

  • در طراحي بنر چيست  یکی از اصول نمایان بودن بنر شماست: در بیشتر موارد، هرچه بنر شما از فاصله دور بیشتر دیده شود، بهتر است. همیشه از خود بپرسید، "بنر چقدر از بیننده فاصله دارد؟"به عنوان مثال، اگر بنرهای شما در جلوی صحنه یا در ریموت رادیویی قرار داشته باشند، طراحی بنر باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا توسط مخاطبان فراتر از ردیف اول مشاهده شود.

  •  

  • اگر علاقمند به استفاده از ترکیبات تیره هستید، مانند جوهر قرمز در برابر "ناک اوت" آبی تیره، بهتر است لبه حروف خود را با رنگ سفید مشخص کنید.

    این روش در طراحی بنر، تمایز بین رنگ‌ها را فراهم می‌کند و چشم مخاطب شما را خیره می‌سازد.

    5  مورد از محبوب‌ترین اندازه‌ها برای بنرهای رول پلاستیکی در زیر آمده است:

    یک چیز در این بنرها وجود دارد که جذاب است: ارائه اندازه ایده‌آل به شما برای نیازهای شرکت شما. یافتن اندازه مناسب آسان نیست و این می‌تواند جنبه دلهره‌آوری برای هر مروج در رادیو، تلویزیون، مسابقه ایجاد کند. اما خرید بنر رول نباید برای شما دشوار باشد! بنرهای رول پلاستیکی از 18 "x18" شروع می‌شوند و می‌توانند تا 48 "x54" برسند. 

    • در طراحي بنر چيست گزینه‌های ایده‌آل رنگ برای بنرها مهم است. رنگ‌های قدرتمند و متضاد را برای جلب توجه چشم مخاطبان خود انتخاب کنید. نکته اصلی این است که رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با یکدیگر تضاد داشته باشند تا POPS طراحی شود.

    • در طراحي بنر چيست نسبت‌های ارتفاع و عرض برای بنرها را به درستی انتخاب کنید. نسبت ارتفاع به عرض بنر شما نیز مهم است. اطمینان حاصل کنید که نسبت‌ها و تناسبات طرح بنر شما با هم هماهنگ است.

Document Setup

متناسب با اندازه خروجی نهایی و وضوح مورد نظر در اندازه FINAL، سند خود را تنظیم کنید. فایل‌های برداری: ما برای نتایج مطلوب و مدیریت آسان‌تر پرونده‌ها، توصیه می‌کنیم در صورت امکان از کارهای هنری و متنی بردار در گرافیک‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. اگر قرار است از عکس‌ها یا تصاویر شطرنجی در کارهای هنری استفاده شود، لطفاً به دستورالعمل‌های فایل رستر زیر مراجعه کنید.

پرونده‌های رستر - اندازه و وضوح

اگر بنرها با فاصله کمتر از 24 "مشاهده می‌شوند، رزولوشن 300 dpi را در اندازه نهایی انجام دهید. اگر بنرها با فاصله بیش از 24 "مشاهده می‌شوند، وضوح را در اندازه نهایی 150 dpi قرار دهید

Scaling Raster Files

هنگام مقیاس‌گذاری فایل‌های شطرنجی، هر بار که باید اندازه کارهای هنری شما را دو برابر کنیم ، دقت را به نصف کاهش دهید. 

  •  

شیک ترین سرویس خواب مسافرتی نوزاد

 با تولد یک فرزند جدید در خانواده، همه اعضا و به‌خصوص پدر و مادر به دنبال آن هستند که آرامش و آسایش لازم را برای او فراهم آوردند. به همین دلیل نیز به دنبال خرید وسایلی می‌روند که فرزند و نوزاد دلبندشان بتواند ایمنی لازم را داشته باشد و به راحتی زندگی کند. به همین دلیل هم هست که معمولاً والدین زمان و البته هزینه نسبتاً زیادی را برای خرید سیسمونی نوزاد خود صرف می‌کنند. در این میان انتخاب سرویس خواب نوزاد برای اتاق خواب نوزاد از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

درباره سرویس خواب نوزاد

به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... می‌شود. در این میان می‌توان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد می‌توان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان می‌تواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همه‌جانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمد‌هایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار می‌آید.

 

بنا بر تمامی چیز‌هایی که گفته شد به طور کلی می‌توانیم معیار‌هایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیار‌های مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.

بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاببالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.

تخت قابل تغییر در سرویس خواب نوزاد

یکی از انتخاب‌های صحیح و بسیار مناسب برای سیسمونی نوزاد، خرید تخت خواب قابل تغییر است. اندازه این نوع تخت خواب‌ها می‌تواند تغییر کند و تا دوران نوجوانی نیاز فرزندتان به تخت خواب را رفع نماید. از همین رو نیز به کار بردن این تخت خواب‌ها در سرویس خواب نوزاد بسیار مقرون به صرفه هستند و امروزه از محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم برخوردارند.

در ابتدای خرید این تخت خواب‌های می‌توانید حصار‌های آن را به هم وصل نمایید تا فرزندتان از نوزادی تا دو سالگی روی آن بخوابد. بهد از پایان دو سالگی نیز می‌تواند طول آن را تغییر دهید و متناسب با قد کودکان ۳ الی ۸ سال تنظیم نمایید. دقت داشته باشید که متریال به کار گرفته شده در این تخت خواب‌ها باید کیفیت بالایی داشته باشند تا در گذر زمان، دچار آسیب نشوند.

یکی دیگر از نکاتی که به هنگام خرید تخت قابل تغییر برای سرویس خواب نوزاد باید در نظر بگیرید، ظاهر و شکل و شمایل تخت خواب است. لازم است تخت خواب را طوری انتخاب کنید که در طولانی مدت، از ظاهر آن خسته نشوید و اقدام به تعویض آن ننمایید. لازم است به هنگام انتخاب این نوع از تخت خواب‌ها، این نکات را نسبت به قیمت سرویس خواب و جنبه اقتصادی آن اولویت قرار دهید.

 

استاندارد‌های سرویس خواب نوزاد

به طور کلی برای انتخاب سرویس خواب نوزاد در قدم اول باید قد و وزن نوزاد خود را در نظر داشته باشید، چراکه به صورت کلی استاندارد ثابتی برای خرید سرویس خواب نوزاد وجود ندارد. معمولاً بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند که برای نوزاد خود سرویس خوابی تهیه کنند که بتوان آن را تا مدتی بعد هم استفاده کرد، حتی تا زمانی که فرزند شما به کودکی برسد.

به همین دلیل هم شما می‌توانید به سراغ مدل‌هایی بروید که قابل تنظیم هستند و می‌توان قد آن‌ها را بر اساس رشد کودک بلندتر کرد؛ بنابراین می‌توان گفت که مسئله ارتفاع سرویس خواب نوزاد می‌تواند تأثیر بسیاری در انتخاب شما داشته باشد. طبیعی است که قابلیت تغییر ارتفاع آن می‌تواند از نظر اقتصادی نیز برایتان به‌صرفه باشد.

علاوه بر این شما می‌توانید تخت خواب نوزاد خود را به گونه انتخاب کنید که در طراحی آن برای جلوگیری از افتادن و سقوط فرزند شما، لبه‌های بلند و یا نرده‌هایی قابل جابه‌جایی تعبیه شده باشند؛ بنابراین به طور کلی باید بگوییم که بررسی استاندارد‌های سرویس خواب نوزاد کاملاً به قد و وزن فرزند شما و همین‌طور مدل سرویس خواب نوزاد که در نظر دارید باز می‌گردد.

استقامت سرویس خواب نوزاد

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم دوام سرویس خواب نوزاد نیز مسئله بسیار مهمی است. امروزه بسیاری از سرویس خواب نوزاد‌هایی که در بازار موجود هستند به لحاظ طراحی فانتزی خود کیفیت لازم را ندارند و در نتیجه بعد از گذشت زمان کمی خراب می‌شوند. در نتیجه اولین مسئله‌ای که باید در نظر داشته باشید استحکام و دوام آن است.

استقامت سرویس خواب نوزاد را می‌توان تا حدودی در زمان خرید محصول بررسی کرد. برای مثال شما می‌توانید تخت خواب نوزاد را تکان دهید و پایه‌های زیرین آن را بررسی کنید. بدیهی است که لق زدن و یا محکم نبودن این پایه‌ها یک ملاک تأثیرگذار در عدم استحکام آن خواهد بود. علاوه بر این، قطعات سرویس خواب نوزاد نیز مسئله مهم و تأثیرگذاری در استقامت آن به حساب می‌آیند. به همین دلیل نیز در زمان خرید باید حتماً نحوه اتصالات را موردبررسی قرار دهید. اگر بست‌ها و اتصالات محصول موردنظر شما به خوبی صورت نگرفته بود باید این اطمینان را به شما بدهیم که پس از گذشت زمان کمی، سرویس خواب نوزاد شما از هم جدا خواهد شد!

مسئله دیگری که می‌تواند در استحکام سرویس خواب نوزاد مؤثر باشد ظرفیت تخت خواب است. امروزه سرویس خواب‌های بسیاری در بازار موجود هستند که با کوچک‌ترین حرکت فرزند شما می‌شکنند! بنابراین باید به دنبال محصولاتی باشید که استحکام لازم برای حرکت‌های فرزند شما را داشته باشند.

لوازم تزئینی سرویس خواب نوزاد

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، بسیاری از انواع سرویس خواب نوزاد که امروزه در بازار ساخته شده و به فروش می‌رسند به شدت فانتزی بوده و لوازم و تزئینات آن‌ها نیز بسیار زیاد است، در نتیجه توجه و دقتی که بر روی کیفیت و استحکام محصول صورت گرفته به مراتب کاهش یافته است. توصیه‌ای که برایتان داریم این است که در وهله اول اولویت‌های مهم‌تری را در نظر داشته باشید و بعد از آن به موضوع تزئینات سرویس خواب نوزاد بپردازید.

دقت کنید که وسایل تزئینی موجود در سرویس خواب نوزاد آسیبی به فرزند شما نزنند، چراکه در بسیاری از مواقع این قطعات جدا می‌شوند و در زمانی که شما در کنار فرزند خود نیستید می‌توانند برای او خطرناک باشند.

به طور کلی توصیه ما این است که تا جای ممکن به سراغ مدل‌های ساده‌تر سرویس خواب نوزاد بروید تا از بابت مسائل حاشیه‌ای آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. طبیعی است که هر چه لوازم تزئینی سرویس خواب نوزاد و اکسسوری‌های آن بیشتر باشند، هزینه‌ها نیز به مراتب افزایش خواهند یافت.

جنس سرویس خواب نوزاد

یکی دیگر از مواردی که باید در زمان خرید سرویس خواب نوزاد خود در نظر بگیرید جنس آن است. به طور کلی بهترین جنس سرویس خواب نوزاد به ترتیب چوب، ام دی اف و همین‌طور نئوپان هستند، چراکه این متریال‌ها علاوه بر زیبایی، استحکام خوبی داشته و از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

نکته‌ای که می‌توان در اینجا به آن اشاره کرد این است که شما باید تخت خواب نوزاد خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید، چراکه عدم تمیزی و نظافت اتاق خواب نوزاد می‌تواند باعث تجمع آلودگی و حشرات شده و سلامت فرزند شما را به خطر بیندازد.

خواندن مقاله زیر برای خرید سیسمونی توصیخ می شود :

https://payamarketing.royablog.ir/post/66/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF-

بهترین سایت برای خرید اینترنتی سرویس خواب مسافرتی نوزاد

خرید اینترنتی کالاهای مورد نیاز با توجه به شرایط کنونی معقولانه‌تر می‌باشد. سرویس چوب نیز از آن دسته کالاهایی است که اگرچه خرید آن به صورت حضوری برخی مزایا را به همراه خود دارد، اما خرید اینترنتی آن نیز می‌تواند بسیار مفید و سودبخش واقع شود.

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب  مسافرتی نوزاد بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی کالای چوب را انتخاب نموده و بهترین گزینه را برای اتاق خواب نوزاد دلبندتان برگزینید. برخی از نکاتی که به هنگام انتخاب فروشگاه اینترنتی کالای چوب باید در نظر بگیرید به شرح زیر می‌باشند:

  • دارای نشان اعتماد الکترونیکی

سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی که دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشند، معمولا قابل اطمینان بوده و برای خرید اینترنتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کنید. این نشان معمولا در پایین صفحه اصلی سایت قرار می‌گیرد.

  • دارای تنوع طرح و رنگ در چوب و پارچه

معمولا برای تولید کالاهای چوبی از چوب و گاها از پارچه استفاده می‌شود. سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه‌ای باشد که کاربر یا خریدار بتواند طرح و رنگ مورد نظر خود را برای چوب مورد استفاده و پارچه مورد استفاده، انتخاب کند و محصول کاملا مطابق با خواسته‌ی او پیاده‌سازی شود.

  • دسته‌بندی صحیح و مناسب

سایتی که شما قصد خرید سرویس خواب نوزاد از آن را دارید، باید دسته‌بندی درستی داشته باشد تا شما بتوانید گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنید و وارد دسته‌بندی‌های اشتباه نشوید.

  • ضمانت‌نامه کالاها

به هنگام خرید اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید در نظر داشته باشید که کالاهای سایت، ضمانت‌نامه و گارانتی به همراه داشته باشند. داشتن گارانتی به شما این اطمینان را می‌دهد کالای انتخابی شما از کیفیت مورد قبولی برخوردار است.

  • تصاویر کافی از محصول

سایت فروش اینترنتی سرویس خواب نوزاد باید تعداد کافی تصویر از کالاها را در سایت قرار دهد تا مشتری بتواند محصول مورد نظر را از تمام جوانب بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب کند.

  • اطلاعات کافی و واضح محصول

تمام محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی باید دارای شرح محصول کافی و مفید باشند تا مشتری بتواند با آگاهی نسبت به اطلاعات محصول آن را انتخاب کند.

  • قسمت نظرات کاربران

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دارای بخشی تحت عنوان نظرات کاربران دارند. این قسمت می‌تواند به شما کمک کند که از نظرات سایر کاربران درباره کیفیت محصولات نیز آگاه شوید.

انتخاب بهترین سرویس خواب مسافرتی نوزاد

یکی از دوست داشتنی ترین و به یادماندنی ترین مسافرت ها، سفر کردن همراه با نوزاد است. اما بدون داشتن سرویس خواب مسافرتی نوزاد نمی توان سفر خوبی را تجربه کرد. چراکه نوزاد در شرایط سفر بدخواب شده و بی تابی می کند. یکی از دغدغه های اصلی والدین در سفر، خوابیدن نوزاد است. خواب کافی و مناسب برای بدن مفید بوده و ضامن سلامت کودک می باشد

برای خرید جدید ترین و شیک ترین سرویس خواب مسافرتی نوزاد به آدرس زیر مراجعه کنید 

https://cartesbaby.com/product-category/three-piece-baby-travel-service/

ویژگی های سرویس خواب مسافرتی

همانطور که می دانید خرید سیسمونی و لوازم موردنیاز کودک با دقت خاصی انجام شود. چراکه کودک و به ویژه نوزدان از لحاظ جسمانی ضعیف بوده و زودتر در معرض آسیب قرار می گیرند. سرویس خواب یا ست خواب نوزاد نیز دارای ویژگی هایی است که در هنگام خرید می بایستی بدان توجه شود. پیشنهاد می کنیم از سرویس خواب مسافرتی نوزاد سبک وزن و با قابلیت حمل آسان استفاده کنید. ست خواب حداقل از سه تکه اصلی پتو، تشک و بالش تشکیل شده است.

بهتر است بدانید برخی از سرویس خواب ها مجهز به کیف سر خود می باشند و پتو، تشک و بالش را در خود جای می دهد. یکی از مزیت های سرویس خواب داشتن کیف می باشد چراکه خیلی سریع و آسان همه چیز داخل کیف جمع می شوند.

 

بهترین رنگ روتختی نوزاد چیست ؟

 

رنگ های روتختی مناسب کودک

اگر بگوییم زیبایی در اتاق خواب کودک به همراه طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع بیشتر از اتاق بزرگ سالان است بدون شک اغراق نکرده ایم استفاده از رنگ های شاد و جذاب به همراه طرح های متنوع برگرفته از شخصیت های کارتونی نمایی خارق العاده به اتاق خواب کودک می بخشد از عناصر بسیار مهم در محل استراحت کودکان روتختی و سرویس خواب وی می باشد که برای انتخاب این کالا بهتر است کمی وسواس به خرج دهید و آن را با دقت انتخاب نمایید چرا که از لحاظ روانشناسی رنگ ها در شکل گیری شخصیت کودکان تاثیر گذار هستند .ما بیشتر و اکثرا رنگ های صورتی را در اتاق خواب دختران و رنگ های قرمز و آبی را در اتاق نوزادان پسر دیده ایم اما اخیرا رنگ های به کاررفته از باتنوع بیشتر و گسترده تری همراه بوده اند اما بهترین رنگ های روتختی مناسب کودک کدام است و استفاده از این رنگ ها چه تأثیری بر شخصیت کودکان دارند؟

روتختی نوزاد

روانشناسی رنگ های روتختی مناسب کودک

آیا از هر رنگی می توانیم در اتاق خواب استفاده کنیم ؟ نه هر رنگی مناسب نیست به خصوص اگر به صورت تک رنگ و بدون ترکیب با دیگر رنگ ها استفاده شود زیرا از لحاظ روانشناسی برخی رنگ ها خواب و ذهن شما را مختل می کند مثلا رنگ آبی آرامش بخش است اما اتاقی که تمامی چیدمان آن رنگی آبی داشته باشد باعث بروز افسردگی در فرد می شود یا حتی اتاقی با چیدمان کاملا قرمز رنگ تنش را ایجاد می کند اما بهترین رنگ های روتختی مناسب کودک من کدام است ؟

اتاق خوابی با رنگ صورتی

یکی از رنگ های پر طرفدار در سیسمونی برای نوازد دختر استفاده از رنگ صورنی است این رنگ نماد مراقبت های دلسوزانه مادرانه , مهربانی , عشق و علاقه است این رنگ باعث ایجاد آرامش , کاهش استرس و خشم و عصبانیت است اما استفاده بیش از اندازه این رنگ نیز باعث افزایش ضربان قلب , فشار خون و احساس بی مسئولیتی در کارها می شود . می توان از ترکیب رنگ هایی مانند سفید , طوسی و بنفش را مورد استفاده قرار داد.

اتاق خوابی با رنگ آبی

رنگ آبی رنگ صداقت و آرامش بوده همچنین احتمال کابوس دیدن را به حداقل می رساند اما استفاده از این رنگ به تنهایی در تمامی آیتم های اتاق می تواند سبب افسردگی شود بنابراین بهتر است از ترکیب رنگ هایی مانند قرمز , سفید , کرم در این اتاق استفاده نمود .

اتاق خوابی قرمز رنگ

به طور معمول از رنگ قرمز در سرویس خواب و یا دیگر عناصر اتاق خواب نوزاد پسر استفاده می شود از لحاظ روانشناسی این رنگ به تنهایی باعث افزایش فشار خون , ایجاد هیجان و انرژی بیشتر , قدرت تمرکز بهتر و همچنین اشتها را تحریک می کند بهتر است از رنگ هایی مانند سفید , آبی و رنگ های سرد در کنار رنگ قرمز در این اتاق خواب به کار گرفت . .

اتاق خوابی با رنگ زرد

از دیگر رنگ های روتختی مناسب کودک و نوجوان رنگ زرد است این رنگ باعث حس شادابی و نشاط, تمرکز بهتر  می شود اما استفاده بیش از اندازه از این رنگ باعث خستگی چشم , ایجاد احساس لجاجت و پیش فعالی است بنابراین از دیگر رنگ ها مانند سبز , سفید , خاکستری و آبی می توان استفاده نمود .

 قبل از خرید سیسمونی نوزاد بهتر است از جنسیت فرزند خود آگاه شوید تا بتوانید بهترین و مناسب­ترین طرح و رنگ نوزادی را برای اتاق او انتخاب نمایید. به علاوه بهتر است رنگ­هایی که برای نوزاد انتخاب می­کنید علاوه بر شاد بودن، دارای طیفی ملایم باشد تا مخل آسایش کودک شما نگردد؛ چرا که نوزادان زمان زیادی را یا در خواب هستند و یا در حال شیر خوردن که در هر دو صورت بهتر است آرامش آن­ها حفظ گردد، ولی هنگامی که کودک شما بزرگ­تر شد، بهتر است در اتاق کودک (مانند رنگ دیوارها، رنگ پرده اتاق خواب و …) و وسایل اتاق کودکتان (شلف­‌های دیواری و تزئینی، روتختی کودک و …) از رنگ­هایی با تم شاد استفاده نمایید، چرا که رنگ­ها می­توانند تأثیرات بسزایی بر کودکان از جمله کمک به رشد احساسات، یافتن اعتماد به نفس کافی، احساس شادی، آرامش، تمرکز و غیره داشته باشند. پس با استفاده از رنگ‌­ها شما می­‌توانید کودکی باهوش، شاد، سالم و اجتماعی داشته باشید.

برای خرید روتختی نوزاد می توانید به آدرس زیر مراجعه و نمونه روتختی های کاربیبی را ببینید .

https://cartesbaby.com/product-category/seven-piece-baby-blanket/

آیا رنگ روتختی بر کودک تاثیر دارد؟!‏

 

چقدر باید از رنگ‌ها در ترکیب اتاق و تخت کودک استفاده کرد؟! آیا باید رنگ‌ها خیلی روشن باشند؟ آیا باید از ترکیب رنگ‌های ‏هماهنگ استفاده کنم؟! اینها سوالاتی است که هنگام تهیه وسایل نوزاد از جمله روتختی در ذهن شما ایجاد می¬شوند. بنابراین جهت ‏دریافت پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.‏
همه شما می¬خواهید روتختی که برای نوزاد خود تهیه می‌کنید با رنگ‌های به کاررفته در اتاق او هماهنگ باشد. به همین جهت بهتر ‏است بدانید که رنگ‌ها چه احساساتی دارند. به طوری که رنگ‌هایی را برای اتاق فرزند دلبندتان استفاده کنید که بهترین احساس را در ‏او ایجاد کند.‏
 
هرچند هنوز بحث‌های زیادی پیرامون تاثیرگذاری رنگ‌ها بر نوزادان وجود دارد ولی شواهد بسیاری هستند که تاثیر رنگ‌ بر رفتار و ‏ذهن انسان تایید می کنند. قطعا چیدمان تعداد زیادی از رستوران‌ها  قرمز و زرد تصادفی نیست.  بلکه این رنگ‌ها باعث می‌شود شما ‏احساس گرسنگی بیشتری داشتهباشید. ‏
نوزاد شما در بدو تولد درک درستی از رنگ‌ها ندارد. اما هرقدر که رشد کند؛ رنگ‌های بیشتری را تشخیص می دهد. به طوری که  ‏رنگ‌ها بر او تاثیر می‌گذارند

انواع لباس کار مردانه کدام ست ؟

 انواع لباس کار را می توان با توجه به ویژگی های زیر به چند دسته تقسیم کرد:

  1. بر اساس مدل
  2. بر اساس نوع پارچه
  3. بر اساس قیمت

در این مقاله به توضیح دسته بندی انواع لباس کارها براساس این سه ویژگی می‌پردازیم:

دسته بندی انواع لباس کار بر اساس مدل

این دسته‌بندی خود شامل سه زیر شاخه از انواع مدل‌های لباس کار (روپوش کار، لباس کار تبلیغاتی و…) می‌شود که در زیر نام برده و هر کدام را به شرح برای مشتریان عزیز توضیح می‌دهیم:

  1.  لباس کار دوتیکه یا کاپشن شوار کار
  2.  لباس کار یکسره یا خلبانی
  3.  لباس کار دوبنده یا بیلرسوت

۱. لباس کار دوتیکه یا کاپشن شلوار کار

لباس کار دوتیکه شامل لباس کارهایی می شوند که یک کاپشن و شلوار بصورت جداگانه اما با ست رنگی یک دست هستند و کاپشن این مدل ها اکثرا دارای دو جیب بر روی سینه و دوجیب در پایین هستند و کاپشن انها از لحاظ پوشش بسیار راحت هستند و شلوار این مدل لباس کار ها هم بصورت تقریبا شلوارهای اداری دوخته می شوند و معمولا شامل دو جیب فیلتو در بالا مانند شلوارهای اداری و دو جیب پاکتی در پشت هستند و یک جیب بر روی زانو سمت راست یا هر دو زانو دارند که این موارد بیشتر به طرح انتخابی مشتری عزیز بستگی دارد که در عکس های محصولات در صفحه فروشگاه اینترنتی سایت دوخت یادگار قابل مشاهده هستند که با انتخاب هر محصول می توانید به صفحه ان محصول رجوع کرده و اطلاعات دقیق و کامل مدل انتخابی را مشاهده فرمایید لازم بذکر است که مشتریان عزیز می توانند با انتخاب طرح سفارشی خود در صورت نیاز سفارش بصورت کاپشن تک یا شلوار تک این مدل را نیز داشته باشند تا فروشگاه اماده و برایشان ارسال نمایید. در صورت تمایل مشتریان عزیز می توانند با استفاده از بخش سفارش دوخت طرح و رنگ انتخابی خود را انتخاب و به فروشگاه دوخت یادگار  سفارش دوخت دهند تا در کمترین زمان ممکن سفارشات اماده و تحویل گردد.

۲. لباس کار یکسره یا خلبانی

این مدل از لباس کارها بصورت یک تکه دوخته می‌شوند و نحوه پوشیدن انها بدین صورت است که باید زیپ جلو را که تا خشتک قسمت شلواری پایین می آید را بکشید و بعدا ابتدا پاها را در قسمت شلوار وارد کرده و بپوشید و سپس اول دست سمت چپ را پوشیده و سپس دست سمت راست را بپوشید برای مشتریان عزیزی که بنا به شرایط کاری خود این مدل لباس کار را انتخاب می‌کنند پیشنهاد ما این است که در هنگام انتخاب سایز ،یک سایز بزرگتر از سایز واقعی خود انتخاب کنند و هچنین توجه داشته باشید که برای رفتن به دستشویی باید لباسی مناسب از زیر این لباس کار بر تن داشته باشید چون مجبور هستید لباس کار را بصورت کامل از تن خارج کنید و با توجه به اینکه این لباس کارهای موجود در فروشگاه اینترنتی از سایز MتاXXLشامل افزایش قیمت نمی شوند پس حتما توصیه ما را جدی بگیرید. فروشگاه لباس کاردوخت یادگار تمام سعی و تلاش خود را کرده است تا انواع متنوعی از لباس کارهای یکسره و خلبانی برای مشتریان عزیز فراهم اورد بنابراین مطمین باشید با مراجعه به فروشگاه انلاین لباس کار دوخت یادگار  مشکلی از بابت انتخاب تنوع رنگ یا طرح نخواهید داشت.

۳. لباس کار دوبنده یا بیلرسوت

لباس کار دوبنده که به اصطلاح به آن بیلرسوت نیز در بازار می‌گویند به شکلی تقریبا حالت دوبنده کشتی گیران را دارد اما خب گشادتر و راحت تر یعنی شما برای پوشیدن ان باید ابتدا پاها را در قسمت شلواری لباس داخل کرده و سپس با بستن دوبنده های لباس در قسمت جلوی سینه آن را بپوشید این لباس کار دارای یک جیب زیپی بزرگ بر روی سینه است که به عنوان جیب ابزار نیز کاربرد دارد و دو جیب فیلتو در قسمت شلواری آن موجود می باشد و یک جیب هم در قسمت پشت شلوای آن قرار دارد برای استفاده شکیل تر و مناسب تر از این لباس کار بهتر است یک عدد تیشریت جودون که در انواع رنگ و طرح ها در سایت موجود می باشد تهیه کنید، چون که پوشیدن لباس کار دوبنده با پیراهن کلاسیک مناسب نسیت و از نظر ظاهری و کاراریی موجب تناقض می‌شود. لباس کار بیلرسوت نیز قابلیت سفارشی دوزی دارد و در فروشگاه آنلاین دوخت یادگار نیز با تنوع طرحی و رنگی مختلفی موجود می باشد و بصورت فرم عمومی می توانید سفارش انجام دهید.

 

انواع لباس کار بر اساس نوع پارچه

لباس کارها بر اساس نوع پارچه به انواع مختلفی دسته بندی می شوند:

  • پارچه موادی
  • پارچه ترگال
  • پارچه کجراه
  • پارچه سی هفتاد
  • پارچه هفتادسی
  • پارچه کتان
  • پارچه پاکویی

 

انواع لباس کار بر اساس قیمت

لباس‌های کار (مانند: روپوش کار، لباس یقه‌دار کار مردانه و…) بر اساس انواع قیمت‌ها متفاوت هستند و عوامل مختلفی بر روی قیمت لباس کار ها موثر است که ما در مقاله قیمت لباس کار به این عوامل بصورت کامل پرداخته و آنها را شرح دادیم از جمله این عوامل می توان موارد زیر را شمرد:

  • نوع پارچه
  • نوع موارد مصرفی یا همان خرجکار لباس کار
  • مدل و طرح دوخت
  • کیفیت دوخت

دسته بندی لباس کار دسته بندی بسیار متنوعی است که شامل مجموعه قابل ملاحظه ای از اقلام و محصولات زیر مجموعه می‌باشد.انواع لباس کار مهندسی, لباس کار صنعتی , تیشرت کار و روپوش پرستاری و پزشکی از جمله این دسته بندی ها است. در کنار این, مواردی نظیر کفش کار , دستکش های کار مخصوص و انواع آن مانند دستکش کار جوشکاری و سایر وسایل حفاظتی  برای کار نظیر انواع کلاه کار را نیز میتوان در دسته بندی کلی لباس کار قرار داد.حتی میتوان انواع تیشرت های تبلیغاتی را نیز میتوان در دسته بندی لباس کار لحاظ کرد.

 

لباس کار مردانه

شما می توانید در مجموعه تولیدی لباس کار دوخت یادگار در تهران  انواع لباس کار مردانه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. لباس کار مردانه این مجموعه به دسته های مختلفی تقسیم می شود.

انواع لباسکار مردانه عبارت است از:

 

  • لباس کار مردانه مهندسی
  • لباس کار مردانه صنعتی
  • لباس کار مردانه کارگاهی
  • لباس فرم مردانه

برای خرید لباس کار مردانه  و مشاهده انواع لباس کار مردانه می توانید اینجا کلیک کنید .

مهمترین نکات هنگام خرید لباس کار مردانه

  • هنگام خرید لباس کار، به سایز آن دقت نمایید. لباسکار باید کاملا اندازه تن (نه بزرگتر نه کوچیکتر) باشد.
  • لباس کار نباید دارای هیچ نوع آویز یا بند اضافه باشد.
  • از آنجایی که لباس کار مرتبا شسته می شود، جنس و دوخت آن باید به گونه ای مقاوم باشد که پس از شستشوهای مکرر، دچار آسیب نگردد.
  • اگر آستین لباس کار مانع فعالیت شما می شود و مدام مجبور به بالا زدن آستین های خود هستید، بهتر است لباس کاری با آستین کوتاه انتخاب کنید.

راهنمای شستشوی لباس کار مرانه 

برای آنکه لباس کار شما عمر طولانی تری داشته باشد و خیلی سریع دچار رنگ پریدگی نشود، بهتر است به نکات شستشوی زیر توجه کنید.

از شوینده های رقیق شده و ضعیف استفاده کنید.

هنگام شستشوی لباس کار خود، بهتر است که از شوینده های رقیق شده با آب و یا ضعیف استفاده کنید. چرا که شوینده های قوی باعث رنگ پریدگی پارچه لباسکار و از بین رفتن حالت ایستایی لباس کار می گردند.

با آب سرد بشویید.

تقریبا بر روی تمامی لباس کار ها، لیبلی وجود دارد که در آن نحوه ی شستشوی لباس و درجه ی حرارت آب ذکر شده است. اما ما توصیه می کنیم که لباس کار خود را حتما با آب سرد بشویید. چرا که این کار از چروکیدگی و آب رفتگی و تغییر رنگ لباس جلوگیری می کند.

لباس کار خود را کمتر بشویید.

هر چقدر تعداد دفعات کمتری لباس کار خود را بشویید و کمتر آن را در معرض موادهای شوینده قراردهید، طول عمر بیشتری خواهد داشت.

از شوینده های ضعیف و رقیق شده استفاده کنید.

تولید کننده گان مواد شوینده ، تولیدات خود را با کاربردی های مختلف تولید میکنند ، بهتر است موارد شوینده ی رقیق شده در شستشو کار گرفته شود ، هم راحت تر شسته شده و آب کشی راحت تری خواهد داشت.

لباس کار خود را در فضای باز خشک کنید.

خشک کردن لباس کار در فضای آزاد و عدم استفاده از خشک کن لباسشویی، می تواند عمر لباس کار را طولانی تر کند. هنگام پهن کردن لباس کار دقت نماید که ابتدا چروک لباس را باز نموده و سپس آن را پهن کنید.

دلایل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

 تمیز نشستن ماشین ظرفشویی می‌تواند یک مشکل جدی باشد به ویژه اگر شاغل هستید و سرتان حسابی شلوغ است. علت تمیز نشستن ماشین ظرفشویی می‌تواند از انسداد فیلتر تا خراب شدن بازوهای آب پاش متغیر باشد. در این مقاله تمامی دلایل تمیز نشستن ماشین ظرفشویی و همین طور علت سفیدک زدن ظروف در ماشین ظرفشویی را خواهید دید. راهکارهایی نیز جهت رفع مشکل ارائه خواهد شد.

علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

مواردی که در ادامه می‌بینید شایع‌ترین دلایل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی هستند. برای هر یک از این دلایل نیز راهکاری ارائه شده که به کمک آن می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

 

خوشبختانه بیشتر اوقات علت کدر شدن ظروف یا علت سفیدک زدن ظروف و به طور کلی تمیز نشدن ظرفشویی در ظرفشویی، به دلیل موارد غیر فنی است و مشکل توسط خود شما قابل حل است.

1. استفاده از شوینده نامناسب

شوینده‌های ماشین ظرفشویی شامل پودر، ژل، مایع کمک شستشو (مایع آبکشی، مایع جلادهنده، مایع براق کننده، روغن ظرفشویی، تمامی این اسامی به یک ماده اطلاق می‌شوند)، نمک مخصوص ماشین ظرفشویی و قرص ظرفشویی می‌شود.

هر یک از این انواع مختلف شوینده کاربرد و کارایی متفاوتی دارد و یکی از آنها می‌تواند علت لکه‌های سفید روی ظروف باشد. در ادامه بیشتر با انواع شوینده آشنا خواهیم شد.

در صورتی که از ماده شوینده نامناسب، تاریخ گذشته، تقلبی یا بی کیفیت استفاده کنید، متعاقبا در پایان سیکل شستشوی ظروف، کیفیت شستشو و تمیزی مطلوبی دریافت نخواهید کرد. برخی از بهترین شوینده‌های ماشین ظرفشویی که در بازار موجودند و تنوع محصولات بالایی دارند، عبارتند از:

  • فیری (fairy)
  • فینیش (finish)
  • پریل (prill)
  • کالیون (kalyon)
  • کلارو (claro)
  • کسکید (cascade)
  • کالگونایت (calgonit)

1. پودر شوینده ماشین ظرفشویی

این پودرها در مواردی که شستشو در دمای پایین انجام می‌گیرد، به خوبی در آب حل نشده و تقریبا اکثر اوقات موجب ایجاد رسوب یا لکه ابری شکل روی ظروف می‌شوند. یک علت سفیدک زدن ظروف در ماشین ظرفشویی استفاده از این پودرهاست.

2. ژل ماشین ظرفشویی

ژل ظرفشویی شوینده بهتری نسبت به پودرهای ظرفشویی محسوب می‌شود، چرا که مشکل رسوب و حلالیت پایین در آب سرد را ندارد.

ژل های ظرفشویی در انواع مختلف ساده و آنزیم دار موجودند و در چند سال اخیر با استقبال بیشتری رو به رو شده اند. استفاده از ژل های ظرفشویی نیز عموما با استفاده از مایع جلادهنده و نمک مخصوص همراه است.

3. مایع جلا دهنده یا براق کننده ظرفشویی

مایع جلادهنده یا براق کننده که همچنین با اسامی دیگری نیز شناخته می‌شود، در مرحله آخر سیکل شستشو و به هنگام آبکشی ظروف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از مایع جلادهنده جهت درخشندگی بیشتر ظروف و کمک به خشک شدن بهتر آنان استفاده می‌شود. در صورتی که از مایع جلادهنده استفاده نشود یا کم باشد، به غیر از مشکل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، ممکن است در خشک شدن ظروف نیز دچار مشکل شویم.

در صورت زیاد بودن مقدار مایع جلادهنده نیز مشکلات دیگری همچون کف کردن زیاد ماشین ظرفشویی روی خواهد داد.

 

4. نمک ماشین ظرفشویی

نمک مخصوص ماشین ظرفشویی یکی از تاثیرگذارترین مواردیست کهروی شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی موثر است. کیفیت نمک و مقدار آن حائز اهمیت است چرا که وظیفه نمک، گرفتن سختی آب و تنظیم آن است و این کار مستقیما در کیفیت شستشو و رسوب و سفیدک زدن ظروف دخالت دارد.

نمک مخصوص ظرفشویی با احیای رزین ظرفشویی که سختی آب را کاهش می‌دهد، در کم کردن و کنترل سختی آب موثر است.

اگر مقدار نمک در مخزن نمک که در کف ظرفشویی قرار دارد، کم باشد، سختی آب بالا رفته و علت ایجاد رسوب روی ظروف و خود ماشین ظرفشویی خواهد بود.

5. قرص ماشین ظرفشویی

قرص‌های ماشین ظرفشویی به واسطه عملکرد بهتری که در مقایسه با پودرها و دیگر شوینده‌ها نشان داده اند، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

این قرص‌ها در چندین مدل آنزیم دار و بدون آنزیم و نیز قرص‌های ساده یا گچی که تنها شامل شوینده هستند، و قرص‌های ژله ای یا چندکاره که علاوه بر شوینده دارای مایع جلادهنده و مقداری نمک نیز هستند، در بازار موجودند.

با توجه به نوع قرص مورد استفاده، ممکن است دیگر نیاز به استفاده از روغن یا مایع جلادهنده نباشد. اما استفاده از نمک در هر صورت لازم است.

در صورتی که از برنامه‌های کوتاه مدت یا شستشو در دمای پایین استفاده می‌کنید، قرص‌های شوینده انتخاب مناسبی نیستند. زیرا قرص‌های ماشین ظرفشویی در مدت زمان کوتاه و در آب زیر 50 درجه به خوبی حل نمی‌شوند.

2. تنظیمات اشتباه، علت تمیز نشستن ماشین ظرفشویی

تنظیمات ماشین ظرفشویی یکی دیگر از عوامل موثر بر کیفیت شستشوی دستگاه است. تنظیم صحیح مقدار سختی آب با توجه به سختی آب محل زندگی شما، انتخاب برنامه شستشوی مناسب برای ظروف کثیف و تعیین دمای آب مناسب برای از بین بردن چربی‌ها و لکه‌ها از جمله تنظیماتی است که می‌بایست پیش از آغاز به کار سیکل شستشو به درستی انجام شود.

بد نیست بدانید برخی از دلایل تمیز نشستن ماشین ظرفشویی بسیار ساده هستند و خودتان می‌توانید مشکل را برطرف کنید. در مقابل، گاهی علت تمیز نشستن ماشین ظرفشویی نقص در دستگاه است که در این صورت باید از یک تکنسین متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

3. چینش نادرست ظروف در ماشین ظرفشویی

یکی از مواردی که علت تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی است، چیدن ظرف‌ها بدون نظم و به صورت اشتباه است.

در این مواقع با نرسیدن آب و ماده شوینده به تمامی ظروف و قسمت‌های مختلف آنان، بخشی از ظروف به خوبی شسته نشده و ممکن است پودر یا تکه‌های غذا روی آنها باقی بماند.

  • چینش نادرست ظروف در ماشین ظرفشویی ممکن است با ایجاد ممانعت در مسیر حرکت و گردش بازوی آبپاش، سبب اختلال در کارکرد بازوهای شستشو شده و حتی به آسیب به بازوها یا ظروف بیانجامد.
  • سعی کنید ظرف‌ها را در جای مخصوص به خود و بر اساس اصول درست چینش ظروف، در ظرفشویی قرار بدهید و برحسب میزان کثیفی، آنها را در سبد بالا یا پایین بگذارید.
  • همچنین از چسباندن ظروف به هم و قرار دادن تعداد بیش از حد ظروف در دستگاه نیز خودداری کنید.
  • 4. گرفتگی سوراخ های بازوی شستشوی ظرفشویی

    علت تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می‌تواند گرفتگی و انسداد نازل‌ها یا سوراخ‌های بازوهای آبپاش دستگاه باشد.

    • اگر بازوهای آبپاش به درستی کار نکنند و توسط رسوبات آب، خرده ریزه‌های مواد غذایی و … مسدود شوند، امکان پاشش آب به ظروف را نخواهند داشت.
    • این مشکل می‌تواند دلیل کدر شدن ظروف در ماشین ظرفشویی و تمیز نشدن آنها باشد.
    • بنابراین اگر فشار پاشش آب کاهش یابد و میزان آب موجود در دستگاه کافی نباشد، باید بازوهای آبپاش یا بازوهای شستشو را بررسی کرد و نازل‌ها یا سوراخ‌های آنان را بازرسی کرد.
    • در صورت لزوم، برای خارج کردن بازوها و شستشو و تمیز کردن آنان به کمک جارو برقی و سوزن، می‌توانید از دفترچه راهنمای دستگاه کمک بگیرید.

    5. کثیف بودن فیلتر تخلیه ظرفشویی

    یکی از علل تمیز نشستن ماشین ظرفشویی به مسدود بودن مسیر خروج آب‌های کثیف، به خصوص مسدودیت فیلتر تخلیه برمی‌گردد. فیلتر تخلیه ماشین ظرفشویی در کف دستگاه قرار دارد و به طور معمول از دو تکه فیلتر بزرگ و کوچک تشکیل شده است.

    • این فیلتر به مرور زمان و بر اثر تجمع و روی هم انباشته شدن تکه‌های مواد غذایی ریز و درشت، دچار گرفتگی و انسداد می‌شود. نتیجه این گرفتگی و انسداد تمیز نشدن ظروف است.
    • برای تمیز کردن فیلترها به سادگی آنها را درآورید (معمولا با چرخاندن در جهت عقربه‌های ساعت و بالا کشیدن فیلتر) و سپس با آب و صابون شستشو دهید و ذرات غذایی را نیز از میان حفره‌های آن تمیز کنید.

    6. ایراد شیر ورودی آب ظرفشویی

    اشکال در شیر ورودی آب می‌تواند علت بروز این مشکل باشد. اگر شیر ورودی یا یکی از قطعات مرتبط با آن ایرادی داشته باشند، مشکل عدم آبگیری ماشین ظرفشویی پیش خواهد آمد.

    اگر مقدار آب کم باشد، ظرف‌ها تمیز شسته نمی‌شوند. در این مواقع با بررسی شیر برقی توسط تکنسین مجرب، تعمیر یا تعویض شیر برقی مشکل را برطرف خواهد کرد.

    7. ایراد در سیستم پمپ آب ماشین ظرفشویی

    هرگونه ایراد و نقصی در سیستم پمپ آب یا واتر پمپ که شامل پمپ گردش آب (موتور)، پروانه، تسمه و … است، می‌تواند در فرآیند شستشو اختلال ایجاد کرده و علت کدر شدن ظروف در ماشین ظرفشویی باشد.

    • اگر پمپ هیچ صدایی ندارد یا فقط وزوز می‌کند، ممکن است سوخته باشد.
    • همچنین امکان دارد پروانه شکسته باشد یا در مدل‌هایی که دارای تسمه هستند، تسمه پاره شده باشد. اطمینان از رسیدن جریان به پمپ نیز باید در وهله اول بررسی پمپ انجام شود.

    8. خرابی بازوهای آبپاش

    در صورتی که بازوهای آبپاش یا همان بازوهای شستشو دچار شکستگی یا ایراد در حرکت و گردش شده باشند یا به هر دلیلی قابلیت هدایت آب و اسپری آب روی ظروف را نداشته باشند، ظرفشویی به خوبی ظروف را نمی‌شوید. معمولا در این مواقع برای رفع مشکل، بازوهای آبپاش را تعویض می‌کنند.

    آیا مشکل تمیز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی توسط خودمان قابل حل است؟

    گاهی اوقات دلیل اصلی تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی، ممکن است بروز برخی نقص‌های فنی باشد. در چنین مواردی ماشین ظرفشویی باید توسط یک تکنسین آشنا به لوازم خانگی بررسی و عیب ‎یابی شود.

    گاهی اوقات هم ممکن است در اثر سهل انگاری یا عدم رعایت چند نکته ساده این مشکل به وجود آمده باشد که در این صورت خودتان هم می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

    فقط توجه داشته باشید که اگر دانش فنی کافی در مورد تعمیر ماشین ظرفشویی ندارید، به هیچ عنوان خودتان اقدام به دستکاری دستگاه نکنید و برای تعمیر لوازم خانگی خود، حتما از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

صفحه قبل 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد