x تبلیغات
payamarketing

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

 به منظور آشنایی با نحوه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، پیشنهاد می دهیم ادامه این مقاله را مطالعه کنید. ما با همکاری کارشناسان مجرب تعمیرات لباسشویی، نکات کاربردی را راجع به نحوه تعمیرات این دستگاه به شما ارائه می دهیم. لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ، یک مجموعه تخصصی و حرفه ای است که کلیه خدمات و سرویس های مربوط به تعمیر انواع ماشین های لباسشویی این برند را به کاربران ارائه می دهد.

همکاران ما ضمن استفاده از تجهیزات پیشرفته، ماشین لباسشویی شما را عیب یابی کرده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات آن انجام می دهند. برای آشنایی با روند تعمیرات لباسشویی سامسونگ و نحوه بهره مندی از خدمات نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، به ادامه مطلب توجه کنید.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ

نمایندگی لباسشویی سامسونگ، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع مدل های این دستگاه به کاربران ارائه می دهد. همکاران ما با تمام توان تخصصی و تجهیزاتی در خدمت کاربران هستند تا ضمن ارائه سرویس های با کیفیت، تمامی مشکلات لباسشویی را برطرف کنند. جهت دریافت خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ، با نمایندگی لباسشویی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. کارشناسان به شما مشاوره رایگان داده و در صورت تمایل شما، درخواست تعمیرات را ثبت می کنند تا خدمات مورد نظر در کوتاه ترین زمان به شما ارائه شوند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل

برای تعمیر ماشین های ظرفشویی ، نیاز به متخصص با تجربه در این زمینه دارید. پس آچارتان را زمین گذاشته، به جای آن تلفن را برداید و با همکاران ما در بخش تعمیر ظرفشویی سامسونگ در محل تماس بگیرید. تعمیر این وسیله چیزی نیست که بتوانید بدون تجربه از پس آن بر بیایید. اقدام شما تنها باعث آسیب رساندن بیشتر به ماشین می شود.

تعمیرکاران ما با تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل نگرانی جا به جایی لباسشویی به تعمیرگاه را برای شما رفع می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات تعمیرات را به نتیجه می رسانند. تمامی سرویس های مربوط به تعمیر لباسشویی سامسونگ در محل، با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. به علاوه هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ با کمترین قیمت، اهرم رقابتی است که ما را از سایر مراکز تعمیراتی متمایز می سازد. همین امر افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را به همراه داشته است.

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ

حتما برای شما هم دغدغه است که هزینه تعمیرات لباسشویی تان چقدر می شود. تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران، پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، هزینه حدودی ترمیم را اعلام می کنند. قیمت اعلام شده، با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات و دلایل بروز مشکل در دستگاه تخمین زده می شود. تعمیرکار اول تعیین می کند که علت ایراد موجود در ماشین لباسشویی چیست.

پس از آن، تکنسین تعیین می کند که برای رفع ایراد، نیاز به انجام چه اقداماتی است. تعمیر هریک از قطعات هزینه مشخصی دارد و پاکسازی فیلترها هم زیاد گران تمام نمی شود. هزینه تعمیرات لباسشویی samsung زمانی بالا می رود که یک یا چند قطعه تعویض شوند. چون در این شرایط، قیمت قطعه جدید هم به هزینه نهایی تعمیرات اضافه می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ درب از بالا

تعمیر لباسشویی سامسونگ درب از بالا در نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران، به شکل تخصصی و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می شود. ماشین های درب از بالا از نظر عملکردی تقریبا شبیه سایر مدل ها هستند و برخی از قطعات آنها تفاوت دارد.

با این حال مشکلاتی همچون تخلیه نکردن، نچرخیدن دیگ، سر و صدای زیاد، روشن نشدن، نشتی آب، خرابی موتور و … در این مدل ها هم مشاهده می شود. تیم تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در محل، پس از مراجعه به آدرس شما و بررسی و عیب یابی دستگاه، قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض می کنند تا این مشکلات برطرف شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

دوخت و تولید لباس کار صنعتی چگونه انجام می شود ؟

 ابتدای امر مدل لباسکار، حائزاهمیت می باشد که با توجه محیط کار میتوان انتخاب کرد که در وب سایت موسسسه تولیدی لباس فرم مدل و طرح های مختلف جهت کاربردهای مختلف لباسکار، وحود دارد

 

پارچه لباس کار، جهت تولید لباس کار معمولا از پارچه های فلامنت استفاده میگردد لباس کار با پارچه فلامنت کج راه، در رنگ بندی ها مختلف وجود دارد که باتوجه به نیاز رنگ سازمانی، مشتری جهت سفارش لباس کار تهیه و تولید میگردد

تولیدی لباس کار دوخت یادگار  برای تهیه پارچه لباس کار، از دو برند معتبر پارچه لباس کار تهیه وتولید می نمایند

پارچه کج راه نیک بافت
پارچه کج راه زرین پود

در بازار جهت تهیه پارچه لباس کار، برند های دیگری هم موجود می باشد که از نظر کیفیت و طول ماندگاری پارچه، رنگ پارچه و دیگر موراد مشابه پارچه لباس کار، نسبت به دو برند پارچه لباس کار نیک بافت، و برند دیگری پارچه لباس کار زرین پود، ضعیف تر می باشند که از نظر قیمت بسیار اختلاف دارند که این امر یک از دلایل کاهش قیمت در تولید لباس کار، میباشد که تولیدی لباس فرم بافتینه با توجه به درخواست مشتری اقدام به تهیه وتولید پارچه می نماید که یکی امکانات تولید پارچه لباسکار، توسط تولیدی لباس فرم بافتینه می باشد که جهت مانطق خاص و موار مشابه اقدام به تولید انبوه پارچه می نمایند به عنوان نمونه در پالایشگاه های گازی کشور عزیزمان با توجه به واحد HSE لازم به اجبار می باشد از پارچه تک کتان،یا تک کتان لباس کار، تولید شود .لباسکار تک کتان، با مشخصات پارچه ۷۰% نخ و ۳۰% پلی استر تولید میشود که بهترین گزینه از نظر تائید واحد ایمنی HSE برای تولید یک لباس کار، می باشد .

بعد از تهیه پارچه لباس کار، مرحله بعدی نوع طراحی و برش پارچه لباس کار می باشد : که به دو روش قابل اجرا می باشد .

برش صنعتی پارچه لباس کار
برش سنتی پارچه لباس کار

برش سنتی پارچه لباس کاراز طریق برش صنعتی پارچه لباس کار، با توجه به دستگاه های تمام اتوماتیک و صنعتی جهت برش دقیق تر پارچه و مصرف کرم پارچه و سایز بندی و الگوی مناسب یک لباس کار، اقدام به برش در کوتاه ترین زمان ممکن صورت میگیرد .

اما در برش سنتی پارچه لباس کار، در صد خطا و مصرف پاچه لباسکار، بسیار  بالا می باشد و الگوی دقیق تر جهت سایز بندی امکان پذیر نمی باشد که در کارگاه های کوچک لباس کار از این طریق جهت تولید و برش پارچه استفاده مینمایند .

بعد از برش پارچه لباسکار، مرحله بعدی با توجه به درخواست : گلدوزی لباسکار، چاپ لباسکار، اقدام میگردد

گلدوزی لباسکار،

چاپ لباسکار،

 

طراحان البسه صنعتی تولیدی  دوخت یادگار  با توجه به لوگو و آرم شرکت ها بهترین روش را برای درج آن پیشنهاد منمایند که یکی از روش ها گلدوزی تمام صنعتی می باشد که در این روشه با توجه دستگاه تمام حرفه ای لوگو شرکت به صورت رنگ بندی رو پاچه برش خرده لباس کار گلدوزی و دوخت میگردد گلدوزی لباسکار، یک از بهترین و ماندگارترین روش جهت مدت زمان طولانی رو لباس کارمیابشد .که معمولا گلدوزی پشت لباسکار، گلدوزی روی جیب لباسکار، گلدوزی رو آستین لباسکار، انجام میگردد .

برای سفارش دوخت و تولید لباس کار صنعتی به فروشگاه آنلاین و تولیدی لباس کار دوخت یادگار مراجعه کنید .دوخت یادگار امکان فروش عمده لباس کار را به صورت اینترنتی فراهم کرده است .

طراحان البسه صنعتی تولیدی لباسکار دوخت یادگار  با توجه به لوگو و آرم شرکت ها روش دیگری را هم توصیه مینمایند که چاپ لباسکار، می باشد که در این روش چندین مدل میباشد

۱- چاپ سیلک لباسکار،

۲- چاپ کاتری لباسکار،

۳- چاپ ونیل لباسکار،

۴- چاپ سابلیمیشن لباسکار،

۵- چاپ لیزی لباسکار،

که هرکدام از این چاپ ها دارای امکانات و روش ها مختلف چاپی با توجه نوع آرم شرکت توصییه میگردد که طول عمر این چاپ ها نسب به گلدوزی کمتر می باشد اما از نظر کیفیت آرم و چاپ از گلدوزی بهتر میباشد .

بعد از اجرای لگو لباس کار مرحله بعدی تولید لباس کار، در تولیدی لباس فرم بافتینه، می باشد که با توجه با دستگاه دوخت صنعتی لباسکار، و خیاطان حرفه ای ای اقدام به تولید میشود که قبل از این مرحله قسمت های یقعه کاپشن کار، و مچ کاپشن کار، جهت چسباندن لایی جدا میگردد و بادستگاه فیوزینگ جهت ایستادن بهتر یقعه لباس کار، پرس میشود و دیگر قسمت های پارچه لباس کاربه واحد تولید ارسال میگردد . با توجه به دوخت های تمام صنعتی لباسکار از چرخ های سه سوزنه جهت استحکام بیشتر لباسکار استفاده  میگردد در دوخت لباسکار، یک از حساس ترین مراحل نوع دوخت در قسمت های مختلف لباسکار، می باشد که هرجه دوخت صنعتی تر باشد به عنوان نمونه از طریق دوخت دو سوزنه ، دوخت تک سوزنه و بهترین روش و محکم ترین روش دوخت سه سوزنه می باشد که در استحکام لباسکار، بسیار نقش مهمی دارد و در محیط کار و تحرکات کارگران محترم باعث باز شدن دوخت از محل اتصلات پارچه می باد که معمولا در فاق شلوارکار، بسیار اتفاق می افتد که با توجه به دستگاه های تمام دوخت صنعتی تولیدی لباس فرم این مشکلات به وجود نمی آید .

بعد از دوخت شده لباسکار، مرحله بعدی نصب اکسسوری مختلف لباس کار، میباشد دکمه لباسکار، اتو کشیی لباسکار، مارک لباسکار،  سرنخ زنی لباسکار، وبسته بندی میباشد .

با توجه به فرم سفارش مشتری کاپشن کار وشلوار کار به قسمت مادگی زن ارجاع میگردد که در این محل دکمه های لباسکار، نصب میگردد که از دکمه های پرسی / فشاری یا دکمه های چهار سوراخ و دو سوراخ متانسب با رنگ پارچه نصب و تست میگردد . و بعد از ان مرحله بعدی اتو و بخار لباسکار میباشد که با دستگاه تمام بخار و پرس لباس تولیده شده اتو میگردد و بعد از ان توسط نیروی انسانی تمامی سرنخ های کوچک داخل و خارج لباس گرفته میشود که با توجه چرخ های تمام اتوماتیک تولید لباس فرم بافتینه، نخ های اضافه گرفته میشود هنگام دوخت پارچه بعد از این مرحله لباس کار داخل کاور یا سلفون های مخصوص بسته بندی میگردد و داخل کارتن های مختلف و بادرج سایز بندی و تعداد آن به مرحله ارسال فرستاده میشود .

مقاله پیشنهادی :مناسب ترین قیمت لباس کار 

مراحل راه انداری خط تولید لباسکار صنعتی

بسیاری از دوستان درخواست داشتند تا در مورد مراحل و سیر تولید لباس کار، توضیح دهیم. ما هم طبق روال کلیاتی از سیر تولید لباس کار، را از زبان برخی تولید کنندگان به صورت مرحله ای در این مطلب برای علاقه مندان توضیح خواهیم داد.

تولید لباس کار، انواع گوناگونی دارد و هر نوع دارای لازمه های خاص خود می باشد.مثلا میان تولید لباس زیر با تولید لباس کار، تفاوت وجود دارد و هر کدام به دستگاه های متفاوتی نیازمن هستند . شباهت هایی میان سیر تولید لباس وجود دارد که می توان این شباهت ها فاکتور گرفت و کلیاتی را از تولیدی لباس کار، بیان کرد.

مراحل و سیر تولید لباس کار،
۱- مواد اولیه و افکت لباس کار،:
اولین مرحله ی تولید پوشاک ، تهیه متریال و خرج کار لباس کار، می باشد که نسبت به نوع تولید متغیر است. مثلا تولید یک تی شرت یقه دار مردانه احتیاج به پارچه ، دکمه ، یقه و موارد دیگری دارد که با متریال مشابه پیراهن متفاوت است. ولی درکل تولید هر لباس کار، احتیاج تهیه خرج کار و پارچه در اولین مرحله ی خود دارد.

 

۲- تهیه الگو لباس کار،:
در سیر تولید لباس لباس کار، ، به یک الگو جهت برش نیاز است. الگوهایی که در تولیدی لباس کار،به کار می رود دارای سایزبندی و متشکل از اجزای کلی لباس می باشند. معمولا الگوها روی یک مقوا یا شابلون پیاده سازی می شوند که استقامت لازم را داشته باشند تا بتوان از این الگوها در مراحل متعدد استفاده نمود . الگوی برش، روی کیفیت یک لباس کار، تاثیر بسیاری دارد .

۳- برش:
معمولا یک تولیدی لباس کار، ، یک متخصص کار بلد در امر برش دارد. پس از پهن طاقه ها و چیده شدن لایه های پارچه روی هم ، برشکار توسط قیچی های مخصوص آنها را طبق الگو برش میدهد به طوری که کار کمترین پرتی و دم قیچی را داشته باشد. برش ها انواع مختلفی نظیر برش با قیچی صنعتی یا برش لیزری دارد که به نسبت نوع تولید متغیر می باشد.

۴- ساماندهی اجزا توسط وسط کار:
اجزای برش خورده توسط وسط کار کارگاه ساماندهی و دسته بندی شده و میان چرخ کار ها بخش می گردد. یک وسط کار در این مرحله اجزای مربوطه را جهت تسریع در عمل دوخت و دوز ساماندهی کرده و طبق نیاز هر چرخ آنها را در دسترس قرار می دهند.

۵- دوخت ها و عملیات اولیه لباس کار،:
سیر تولید لباس معمولا دارای یک دوخت یا عملیات پایه برای اجزا می باشد. خیاط ها اجزای برش خورده را به صورت اولیه دستخوش تغییر می کنند و پایه ای برای دوخت های بعدی ایجاد می نمایند . مثلا لبه ها دوخته می شوند یا قابک به پیش متصل میگردد. یا اینکه عملیات هایی همچون چاپ ،گلدوزی و یا آنزیم روی این اجزا صورت می گیرد.

۶- ساماندهی مجدد وسط کارها:
در این میان وسط کار ها دوباره وارد عمل شده و اجزای پایه و اولیه را ساماندهی می کنند. اجزای دوخته شده توسط این افراد از سبد های مخصوص جمع آوری گشته و طی انجام عملیاتی آنها را دوباره در دسترس دوزندگان یا ماشین آلات قرار می دهند.

۷- دوخت های اصلی و نهایی:
در مراحل بعد اجزای برش خورده و دوخت های پایه ، به هم نزدیک تر شده و دوخت های اصلی و نهایی انجام می پذیرد و لباس کار، تقریبا آماده ای در پایان پدید می آید و سیر تولید لباس کار، در قسمت دوزندگی تقریبا تمام می شود .

۸- بررسی و عملیات نهایی وسط کاران:
در این مرحله ، روی محصولی که دوخت آن به اتمام رسیده ، توسط وسط کار عملیات پایانی صورت می گیرد و پس از بازرسی و رفع ایرادات ، دسته شده و به قسمت بخار منتقل می گردد

۹- قسمت اتوکشی :
این قسمت دارای اشکال متفاوتی می باشد . مثلا اتو به صورت پرسی ، بخار ، اتوی روی مانکن و … چروک لباس های تکمیل شده توسط دمای مناسب برطرف شده و لباس را تقریبا آماده بهره برداری می کنند.

قسمت نهایی:
قسمت نهایی شامل بسته بندی ، افزودن بروشور و مارک آویز و مواردی از این دست می باشد. در این مرحله سیر تولید لباس به اتمام رسیده و لباس تولید شده قابل عرضه می گردد .

تفاوت انیمیشن دو بعدی و سه بعدی در چیست ؟

 

انیمیشن دو بعدی (۲D)

شاید این موضوع، سوال شما نیز باشد! انیمیشن دوبعدی یا ۲D به چه انیمیشنی گفته می‌شود و چه ویژگی‌هایی دارد که آن را با این نام یاد می‌کنند؟

تعریف انیمیشن دوبعدی

در یک انیمیشن دوبعدی شخصیت‌ها، داستان‌ها و زمینه‌ها همگی در محیط‌های دوبعدی هستند و اشکال می‌توانند به بالا و پایین، چپ و راست حرکت کنند.

به‌عبارتی‌دیگر در انیمیشن دو بعدی، اشکال و تصاویر بر اساس دو محور X و Y ترسیم می‌شوند.

این انیمیشن‌ها به نظر می‌رسد عمقی ندارند و تخت و مسطح هستند.

انواع انیمیشن دوبعدی

انیمیشن‌های ۲D ازنظر شیوه ساخت به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  • انیمیشن‌های رسم دستی: کارتون‌های قدیمی که اشکال و صحنه‌ها فریم به فریم، با دست ترسیم می‌شدند، از این نوع هستند.
  • موشن گرافیک: انیمیشن‌هایی که تصاویر آن با گرافیک برداری با استفاده از نرم‌افزار رسم می‌شوند.
  • تخته سفید: انیمیشن‌هایی شبیه به انیمیشن‌های رسم دستی که روی تخته‌ای با زمینه سفید رسم می‌شوند.

موشن گرافیک و تخته سفید نسبت به انیمیشن‌های رسم دستی، در صنعت یادگیری آنلاین بسیار محبوب هستند، سریع‌تر ساخته می‌شوند و نسبت به ‌رسم دستی هزینه بیشتری دارند.

در موشن گرافیک می‌توان تصاویر پیچیده‌ تر و با رنگ‌های بیشتر ترسیم کرد.

نرم‌افزارهای ساخت انیمیشن دوبعدی

نرم‌افزارهای بسیاری برای ساخت انیمیشن‌های دوبعدی وجود دارند، اما در بین این نرم‌افزارها Adobe Photoshop, Flash، After Effects ،Encore و Moho بسیار رایج هستند.

روش های ساخت انیمیشن های دوبعدی نیز در سه گونه است:

– انیمیشن هایی که تصاویر و همه صحنه هایش با دست طراحی می شوند که به آنها انیمیشن های رسم دستی گفته می شود.

– انیمیشن هایی هم هستند که بوسیله گرافیک بُرداری که انجام‌شان توسط نرم افزار صورت می گیرد، تولید می شوند که به آنها موشن گرافیک گفته می شود.

– نوع دیگری از انیمیشن های رسم دستی هستند که بر روی تخته های سفید رنگ ترسیم می شوند که اصطلاحاً تخته سفید نام دارند.

دو نوع موشن گرافیک و تخته سفید در زمینه های یاددهی ابزارهای آنلاین خوبی به حساب می آیند، چرا که زودتر تولید خواهند شد، و البته نسبت به رسم دستی به هزینه بیشتر نیز نیاز دارند.

از بین نرم افزار هایی که می توان برای انیمیشن های دوبعدی به کار برد، برنامه های Adobe Photoshop, Flash،After Effects ، Encore و Moho از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

مزیت انیمیشن دوبعدی

در برنامه‌ها و بازی‌های آنلاین، زمانی که از انیمیشن‌های ۲D در کنار اسکریپت استفاده می‌شود، انیمیشن‌ها با هزینه و زمان کمتری ساخته می‌شوند که می‌تواند سود بیشتری را از فروش برنامه‌ها به دست آورد.

همچنین فرمت ۲D امکان بارگذاری سریع‌ تر در دستگاه‌های تلفن همراه را فراهم می‌کند.

برای دیدن نمونه کار انیمیشن دو بعدی ساخته شده در پارت انیمیشن اینجا کلیک کنید .

تعریف انیمیشن ۳ بعدی :

اگر بخواهیم تعریف دقیقی از انیمیشن های سه بعدی داشته باشیم باید بگوییم که در این‌گونه انیمیشن‌ها، دقیقاً مانند دنیای سه بعدی ساخته می شوند.

یعنی اینکه مثل انیمیشن های دوبعدی فقط طول و عرض‌شان قابل دیدن نیست، عمق هم به این‌گونه انیمیشن ها اضافه می شود.

با این تفاسیر افزودن همین پارامتر، شباهت این‌گونه انیمشین ها را به واقعیت نزدیک و نزدیک‌تر می کند.

می توان گفت که اگر عمق به ویژگی های یک انیمیشن اضافه شود، تغییرات آنچنانی در چرخش، نمای صحنه ها، موقعیت اشیاء، انحناها و پیچ و تاب ها بوجود می آید.

همه این موارد برای انیمیشن های سه بعدی، بر زاویه‌ی دید و میزان روشنایی نیز اثرگذار خواهد بود.

برای اینکه یک انیمیشن سه بعدی تولید شود، باید سه مرحله اصلی را طی کند.

انیمیشن سه ‌بعدی در فیلم‌ها

ردپای انیمیشن‌های سه بعدی را می‌توان در فیلم‌هایی با صحنه‌های حاوی انفجار و تصادف و … دید که به کمک انیمیشن سه ‌بعدی افزون بر اینکه از صرف هزینه های هنگفت و صدمات احتمالی جلوگیری می‌شود، صحنه‌ها به‌گونه‌ای طراحی و خلق می‌شوند که شاید در واقعیت نتوان آن‌ها را به‌خوبی انیمیشن‌ها آفرید.

تعریفی دقیق از انیمیشن سه ‌بعدی

درواقع انیمیشن سه بعدی، خود را شبیه به دنیای سه بعدی ما می‌سازد. این یعنی اینکه برخلاف انیمیشن‌های دوبعدی که فقط طول و عرض اشیاء قابل مشاهده است، در انیمیشن های سه بعدی به اشیاء عمق نیز اضافه می‌شود. که اضافه شدن این پارامتر، انیمیشن را شبیه به دنیای واقعی جلوه می‌دهد.

افزودن عمق به انیمیشن، ویژگی‌هایی مثل موقعیت، چرخش، پیچ و تاب‌ها و انحناء، مقیاس و نمای اشیاء را تغییر می‌دهد.

به جز اینکه ویژگی‌های یادشده در اشیاء تغییر می‌کنند، در انیمیشن سه بعدی برای صحنه ها، زاویه دید و میزان نور و روشنایی نیز اهمیت می‌یابد.

روش تولید انیمیشن سه‌بعدی

روش تولید انیمیشن‌ سه بعدی، به ترتیب به سه بخش اصلی مدل‌سازی، چیدمان و متحرک‌سازی، و رندر کردن تقسیم می‌شود.

  • مدل‌سازی بخشی است که نحوه تولید اشیاء سه بعدی در یک صحنه خاص را توصیف می‌کند.
  • در چیدمان و متحرک سازی، فرآیندی دنبال می‌شود که جهت قرار دادن و متحرک سازی اشیا در یک صحنه خاص، مشخص می‌شود.
  • و درنهایت رندر کردن، نتیجه یا خروجی کاملی از گرافیک کامپیوتری را توصیف می‌کند که در آن ویژگی هایی مثل میزان و زاویه تابش نور به شی نیز تعیین می‌شود.

در ساخت انیمیشن سه بعدی، ضمن طراحی سه‌بعدی المان‌ها و اشیاء موجود در صحنه و افزودن سایه ها و تنظیم میزان و زاویه تابش نور، از صحنه تصویربرداری می‌شود که درواقع با کمک تصویربرداری، داستان انیمیشن روایت می‌شود.

نرم‌افزارهای تولید انیمیشن سه‌ بعدی

ساخت انیمیشن های سه‌ بعدی نیازمند نرم افزارهای بسیار قدرتمندی است که بتواند تمامی ابزارهای طراحی و تولید انیمیشن سه بعدی را پوشش دهد.

ازجمله نرم‌افزارهایی که برای تولید انیمیشن های سه بعدی استفاده می‌شوند می‌توان به ۳D Studio Max، Maya، Blender ، Lumion، Sketchup اشاره کرد.

انیمیشن دوبعدی یا سه‌ بعدی؟

امروزه انیمیشن‌ها به‌ طورکلی به انیمیشن‌های دوبعدی و سه ‌بعدی دسته ‌بندی می‌شوند و وقتی سخن از انیمیشن دو بعدی به میان می‌آید، ویژگی‌های آن با یک انیمیشن سه‌ بعدی مقایسه و تفاوت انیمیشن دو بعدی و سه بعدی مطرح می‌شود.

واقعیت این است که نمی‌توان واژه بهتر را به یکی از آن‌ها نسبت داد، زیرا هرکدام ویژگی‌هایی دارند که هریک را از دیگری متمایز می‌کنند.

انیمیشن دو بعدی سرآغاز انیمیشن ‌سازی است و باوجود ظهور انیمیشن سه ‌بعدی، همچنان قابلیت استفاده در تبلیغات، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، بازی‌های کامپیوتری و وب‌سایت‌ها را دارد و از جذابیت آن کم نشده است.

انیمیشن دو بعدی یا سه بعدی

امروزه انیمیشن­ های تولید شده را به صورت کلی به دو دسته انیمیشن دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می ­نمایند. وقتی که از انواع انیمیشن­ ها صحبت می­ کنیم، ویژگی و خصوصیات آن ها با یکدیگر، مورد بررسی و مقایسه قرار می ­گیرد. حقیقت این است که واژه بهتر را نمی‌ توان به یکی از آن ‌ها نسبت داد چون هر یک از آن‌ ها ویژگی ‌های خاص خودشان را دارند که هر یک را از دیگری متمایز می ‌کند.

سر آغاز انیمیشن سازی انیمیشن دو بعدی است و با اینکه ظهور انیمیشن‌ های سه بعدی، همچنان قابلیت این را دارند که در نمایش ‌های تلویزیونی، فیلم ‌ها، بازی‌ های کامپیوتری، تبلیغات و وب‌ سایت ‌ها استفاده شوند هیچ وقت از جذابیت آن ‌ها کسر نشده است.

در انیمیشن ‌های دو بعدی، به صورت کلی ایجاد و همچنین تغییر در تصاویر متحرک، شخصیت‌ های موجود در انیمیشن، داستان و همچنین زمینه انیمیشن، در یک محیط دو بعدی قرار دارند. به زبان دیگر این انیمیشن ‌ها، این چنین به نظر می ‌رسند که فاقد عمق بوده و صاف و مسطح هستند.

ولی در انیمیشن سه بعدی برخلاف انیمیشن ‌های دو بعدی، با استفاده از یک محیط دیجیتال سه بعدی، تصاویر متحرک ایجاد می ­کنند. در حقیقت شما با استفاده از انیمیشن ‌های دو بعدی تنها قادر خواهید بود تا شخصیت ­های دو بعدی بسازید. به این معنا که شخصیت ساخته شده فقط دارای ارتفاع و عرض خواهد بود ولی فاقد هر گونه عمق است. انیمیشن دو بعدی به منظور طراحی مفهومی اصلا مناسب و پر کاربرد نیست. چون فقط می ‌تواند دو بعد از معماری یا مدل ­ها را نشان دهد.

در انیمیشن‌ های سه بعدی تمام شخصیت ‌های موجود کاملا سه بعدی خواهند بود. یعنی شخصیت ­ها دارای ارتفاع، عرض و عمق هستند و البته نکته مهم این است که شخصیت‌ ها در انیمیشن‌ های سه بعدی در مقایسه با شخصیت ‌های انیمیشن‌ های دو بعدی واقعی ­تر به نظر می­رسند. در واقع به کمک این انیمیشن می ‌توان شخصیت­ های واقعی ساخت.

 

انیمیشن ‌های سه بعدی شامل بعضی مراحل متنوع و مختلف هستند. مانند مدل سازی، نورپردازی، ایجاد بافت و غیره که غالبا همه این موارد اشاره شده توسط نرم افزار های کامپیوتری انجام می ­گیرند.از جمله اصلی ‌ترین و مهم­ ترین مزیت انیمیشن دو بعدی نسبت به انیمیشن سه بعدی، ارزان ­تر بودن آن است. علاوه بر آن، انیمیشن دو بعدی را می‌ توان در مدت زمان کمتری تولید کرد. فقط برای ساخت انیمیشن‌ های دو بعدی نیاز به افراد زبده و ماهری است که بتوانند به خوبی طراحی و نقاشی کنند.

انواع روپوش پزشکی کدام است ؟

 

انواع لباس فرم و لباس کار در بیمارستان:

درواقع یک بیمارستان با توجه به مسئولیت ها و شرح وظایف کاری مختلفی که دارد از انواع لباس فرم و لباس کار برای پرسنل خود استفاده میکند

در زیر به انواع لباسهای مورد استفاده در یک بیمارستان اشاره میکنیم با ما همراه باشید

  • لباس بیمار
  • لباس فرم پرسنل
  • لباس مخصوص اتاق عمل
  • لباس خدمات
  • لباس پزشکی
  • لباس بارداری
  • پارچه ملحفه
  • پرئه
  • لوازم یک بار مصرف

لباس بیمار:

برای لباس بیمار معمولا از پارچه های تترون و ترگال استفاده میشود برای بیماران آقا از رنگ آبی و برای بیمارهای خانم از رنگ صورتی استفاده میشود . همچنین گرماژ عمده برای پارچه بیمار از ۱۶۰، ۱۷۰، ۱۷۵، ۱۸۰ می باشد لباس بیمار هم به چند دسته تقسیم میشود مانند لباس کودک و لباس نوزادی و همچنین لباس بارداری که هرکدام فرم و پارچه مخصوص خودش را دارد.

لباس فرم پرسنل:

اصولا واحد های مانند پذیرش و واحد اداری یک بیمارستان از لباس فرم برای پرسنل خانم از مانتو فرم اداری و برای پرسنل آقا از پیراهن و شلوار استفاده میکنند

لباس مخصوص اتاق عمل:

پارچه های بیمارستانی که عمدتا به رنگ های سبز و آبی می باشند از پنبه استفاده می شود و از مهم ترین ویژگیهای پارچه های بیمارستانی قابلیت استریل چندباره آنها می باشد. جراحان با رنگ های سبز و آبی می تواندد دید خود را نسبت به اشیاء قرمز همانند احشای خون آلود بالا ببرند و در نتیجه تمرکز بالایی داشته باشند و در کل رنگ و مدل لباس های استریل با غیر استریل باید باهم تفاوت داشت باشد.

لباس خدمات:

جنس پارچه باید در برابر مواد شوینده مخصوص مواد ضدعفونی کننده مقاوم باشد که معمولا نوعی کیفیت رنگرزی پارچه را ضد آب ژاول یا ضد آب ژاولی می نامند که به معنی ثابت بودن رنگ پارچه است

لباس پزشکی:

روپوش پزشکی معمولا یک تیکه مانند روپوش یا دو تیکه مانند روپوش و شلوار است که از جنس پلی استر یا پنبه هستند. از لحاظ جنس هم باید مقاوم و راحت باشد و به راحتی اتو شود.

لباس بارداری:

جنس پارچه لباس بارداری هم مانند لباس بیمار از تترون یا ترگال می باشد البته به فراخور حال بیمار و همچنین راحتی کادر درمانی برای درمان دوخت و برش این لباس مخصوصا در قسمت یقه لباس و حلقه آستین و دور کمر کمی آزادتر می باشد

لوازم یک بار مصرف:

لوازم یکبار مصرف شامل کلاه و دستکش و ماسک و … میباشد که جزو موارد ضروری یک بیمارستان محسوب میشود

حال که متوجه شدید که هرکدام از این البسه بهتر است از چه جنسی باشند حال انواع منسوجات و پارچه های بیمارستانی را با هم مرور میکنیم:

انواع  منسوجات و پارچه بیمارستانی

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه ترگال کجراه
  • پارچه فلامنت فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه ویسکوز ویسکوز ساده و طرحدار
  • پارچه اسپان باند یا بی بافت
  • پارچه اس ام اس ( sms )

پارچه تترون بیمارستانى

تترون شاید پرمصرف ترین پارچه مراکز رمانی باشد که هر سال متراژ بالایی از آن با شرایط خاص تولید، توسط کارخانجات نساجی تهیه می شود.

تولیدی های پوشاک به خوبی قادر به تشخیص تترون مرغوب از نوع بی کیفیت آن هستند. اما تاکید می شود همان طور که گفته شد، در خرید عمده به ضد آب ژاول بودن و بدن نما نبودن توجه ویژه داشته باشید. زیردست خوب و لطافت پارچه تترون بیمارستانی از مهمترین سنگ محک های کیفیت آن محسوب می شود.

تترون معمولا با عرض یک متر و نیم، وزنی بین ١۵٠ تا ١٩٠ گرم دارد. برای بیمارستان ها پیشنهاد می شود از گرماژ بین ١۵٠ تا ١٧۵ گرم استفاده کنید تا سبکی لباس باعث راحتی بیشتر شود. پارچه تترون بیمارستانی با عرض ۳ متر نیز برای بعضی از الگوزنی ها به صرفه تر است و معمولا رنگ صورتی و آبی آن بسیار فروش می رود. پارچه تترون با عرض ۲ متر و ۱۸۰ سانتیمتر نیز اکثرا برای روتختی و به عنوان ملحفه به کار می رود. هر طاقه کتابی این پارچه، ۴۰ یا ۵۰ متر و طاقه رولی آن ( به خصوص در عرض ۱۵۰ سانتیمتر )  ۱۰۰ متر است.

روپوش پزشکی

پارچه طرح ترگال

پارچه شبه ترگال یا طرح ترگال، وزنی میان تترون و ترگال ساده دارد که معادل ٢١٠ تا ٢٣٠ گرم  است. هر توپ ترگال ۴۰ متر است و به صورت کتابی طاقه پیچ می شود. عدل های پارچه ترگال نیز معمولا ۳۲۰ متری هستند که شامل ۸ طاقه ۴۰ متری می شوند.

تولیدی ها از این پارچه برای موارد مختلفی از جمله لباس بیمار، رو تختی و یونیفرم پرسنل بیمارستان استفاده می کنند.

پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال مناسب برای این کاربرد باید اصطلاحا به صورت خمی یا راکتیو، ترموزول رنگرزی شود تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. تولیدی های لباس باید توجه داشته باشند که اگر پارچه بی کیفیت استفاده کنند، دچار دردسر و در تسویه حساب با بیمارستان دچار مشکل خواهند شد.

این پارچه دارای بیش از صد نوع تنوع رنگی است. ترگال و یا کج راه سفید بسیار در روپوش پرستاری و پزشکی استفاده می شود. رنگ های دیگر مثل سبز نیز در اتاق عمل کاربرد ویژه ای دارند. وزن استاندارد این پارچه معمولا ٢۴٠ گرم است. این روزها پارچه ترگال و کجراه نانو با رنگ سفید نیز برای روپوش پرستاری و پزشکی به کار می روند که مانع از جذب مایعات توسط لباس می شوند.

پارچه کجراه بیمارستانی

پارچه ترگال کجراه نیز مانند تترون و ترگال ساده جنس پلی استر و ویسکوز دارد؛ ولی با تراکم بافت بیشتر. اگر به نوع بافت آن توجه کنید، خواهید دید که به صورت خط های کج است؛ به همین دلیل آن را کج راه می نامند. گرماژ استاندارد این پارچه ۲۷۰ ، ۲۸۰ و ۲۹۰ گرم است. اکثر شرکت های تولیدکننده پارچه منسوجات بیمارستانی آن را با وزن ۲۸۰ گرمی روانه بازار فروش می کنند.

این نوع از پارچه نیز باید شرایط کیفی ذکر شده را دارا باشد. این پارچه ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به دو پارچه قبلی دارد، بدین جهت برای مواردی مثل لباس فرم پرسنل بسیار مناسب است.

پارچه فلامنت بیمارستانی

همانطور که از اسم پارچه پیدا است، تار و پود آن از الیاف فلامنت و بسیار ارزان است. پارچه فلامنت فلامنت و پارچه فلامنت پنبه ای بیمارستانی، با عرض یک متر و نیم، با توجه به مشخصات گرماژ و کیفیت رنگ برای فروش قیمت گذاری می شوند.

این پارچه به صورت بدون طرح و طرح دار است. اکثرا رنگ آبی، صورتی و سبز دارد و یا دارای طرح مثل نقش چهارخانه رنگی است.

این پارچه به علت قیمت بسیار ارزان برای لباس بیمار نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را نوعی پارچه یکبار مصرف دانست.

 مقاله پیشنهادی : لباس کار زنانه شیک و لاکچری 

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

تنها تفاوت پارچه فلامنت پنبه ای با فلامنتی بیمارستانی، در تار و پود آن خلاصه می شود که ترکیبی از فلامنت و پنبه است.

این نوع پارچه، مانند پارچه قبلی خشک نیست و به خاطر داشتن الیاف طبیعی پنبه لطافت بیشتری دارد. این پارچه ارزان است اما کمی از پارچه فلامنتی قیمت بیشتری دارد.

پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند بیمارستانی، در میان عامه نام هایی مثل پارچه یکبار مصرف، بی بافت، نبافت و پارچه لایه سوزنی دارد. این پارچه دارای مصارف بهداشتی، پزشکی و صنعتی است که در این جا به مصرف پزشکی آن می پردازیم. برای اطلاعات کامل تر درباره پارچه اسپان باند به مطلب « هر آنچه از پارچه اسپان باند باید بدانید »، مراجعه کنید.

اسپان باند از الیاف پرس شده تشکیل می شود و چون تار و پود ندارد به آن بی بافت می گویند. این پارچه در عرض های ١۶٠ ، ١٢٠ و ١٠٠ سانتیمتری موجود است و از ١۶ گرم به بالا تولید می شود. گرماژ اسپان باند از وزن ٢٠ تا ١١٠ گرم به صورت مضرب ۵ بالا می رود که برای مصارف بیمارستانی معمولا از وزن بین ٣٠ تا ۶٠ گرم آن استفاده می کنند. این پارچه د دارای تنوع رنگ سفید، آبی، صورتی، آبی نفتی، قرمز، سبز و غیره است.

اسپان باند برای لباس بیمار، لباس های جراحى مانند شان و گان بیمارستانی، ماسک، کاور کفش، کلاه اتاق عمل، رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی مناسب است.

پارچه اس ام اس ( sms )

پارچه های کامپوزیت اس ام اس در صنایع پزشکی جایگاه ویژه ای دارند و موارد مصرف آن ها تقریبا شبیه اسپان باند است.

تفاوت این پارچه با اسپان باند در آن است که میان آن لایه ای وجود دارد که از ورود و نفوذ انواع ذره های ریز مثل باکتری ها و میکروب ها تا حد زیادی جلوگیری می کند. به همین علت پارچه sms برای تهیه و تولید ماسک، شان، گان، البسه اتاق عمل و غیره بسیار مناسب است و باعث عدم انتقال موارد بیماری زا می شود.

پارچه اس ام اس دارای عرض های ١٠٠ ، ١٢٠ و ١۶٠ است که در انواع رنگ ها با گرماژهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه ویسکوز ساده و طرح دار

در چله و پود این نوع پارچه، الیاف مرغوب ویسکوز ( نخ ) به کار می رود که باعث ظرافت و مرغوبیت آن می شود. این نوع پارچه دارای طرح های متنوع ( چاپی ) لوزی و مربع است.

پارچه ویسکوز از بهترین انواع پارچه برای تهیه لباس بیمار است. البته قیمت بالاتری نسبت به نمونه های پلی استر ویسکوز دارد. پارچه های تمام ویسکوز اکثرا مورد توجه مراکز درمانی خصوصی و یا بیمارستان های مناطق گرمسیر هستند.

پارچه های ملحفه ای

پارچه بیمارستانی ملافه ( ملحفه ) یکی از موارد اصلی مورد مصرف بیمارستان ها است. در بیشتر موارد لوگوی بیمارستان روی ملحفه ها چاپ می شود. در تهیه ملحفه باید به لطافت، بافت خوب، و ضد حساسیت بودن آن توجه کرد. پارچه ملحفه بیمارستان ها می تواند ساده یا طرح دار باشد. ارزان ترین نوع پارچه ملحفه، همان تترون رنگی است که متناسب با عرض پارچه می توان از انواع آن بهره برد. پارچه آنتی باکتریال نیز بهترین نوع پارچه برای زیر بیمار است که برای بیماری های بدخیم، عفونی و سوختگی ،حتما باید از این نوع پارچه استفاده کرد.

ویژگی روپوش های پزشکی و پرستاری با معرفی انواع آن

 

روپوش های پزشکی و پرستاری در واقع توسط هیچ فردی اختراع نشده اند، بلکه به آرامی به اسکراب هایی تبدیل شده اند که امروزه می شناسیم.
اولین لباس های پرستاری توسط مادر پرستاری مدرن، فلورانس نایتینگل ساخته شد. در طول جنگ کریمه در دهه 1850، نایتینگل دیدگاه خود را در مورد اینکه لباس پرستار چگونه باید باشد، محقق کرد. او معتقد بود پرستاران باید یونیفرمی بپوشند که به آنها کمک کند احترامی را که شایسته آنهاست به دست آورند و همچنین از آنها در برابر بیماری محافظت کند. در آن زمان لباس یکنواخت آنها یک لباس آستین بلند تیره بود که با یک پیش بند پوشانده شده بود و کلاه پرستاری روی آن قرار داشت.
در اوایل دهه 1900، یونیفرم های تیره رنگ به آرامی جای خود را به تمام سفید دادند که بیشتر بهداشتی و تمیز تلقی می شد. با گذشت زمان جیب‌ها و جزئیات کاربردی به لباس‌ها اضافه شد که برای ابزار و لوازم پزشکی ضروری است. به زودی لباس‌های بلند با لباس‌های سفید کوتاه عوض شد و همراه با کلاه‌های سفید نمادین به لباس نمادین پرستاران تبدیل شد.
در دهه‌های 1980 و 90، رسمیت در روپوش های پرستاری از بین رفت و اسکراب‌ها تبدیل به یونیفورم معمولی برای پرستاران شد. روپوش های پرستاری راحت، آسان و مهمتر از همه بهداشتی اکنون توسط پزشکان، پرستاران و تقریباً تمام کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها استفاده می شود.

چرا به اسکراب ها اسکراب می گویند؟

اصطلاح اسکراب به دلیل این که لباسی است که در محیطی تمیز و استریل پوشیده می شود، به کار گرفته شد. اسکراب ها اکنون به کلمه ای تبدیل شده اند که بیشتر در مورد لباس های پرستاری استفاده می شود.
چرا پرستاران از اسکراب استفاده می کنند؟
پرستاران به دلایل مختلفی از اسکراب استفاده می کنند، از جمله این واقعیت که به ایجاد یک محیط استریل کمک می کند، امکان شناسایی آسان، حرفه ای و یکنواخت به نظر رسیدن ، راحت و کاربردی و اقتصادی و آسان برای خرید است.
راحت ترین روپوش های پرستاری ها کدامند؟
با وجود بسیاری از مارک های اسکراب که امروزه لباس های اسکراب فوق العاده راحت و آسان برای پوشیدن ایجاد می کنند، در واقع چندین گزینه عالی برای انتخاب وجود دارد. که با مراجعه به سایت میتوانید آن را تهیه کنید.
آیا بیمارستان ها برای کارمندان خود اسکراب تهیه می کنند؟
اگرچه بیمارستان ها طبق قانون ملزم به تهیه اسکراب برای کارکنان خود نیستند، اما برخی از بیمارستان ها به صورت رایگان اسکراب را به کارکنان خود عرضه می کنند. سایر بیمارستان ها به کارمندان خود کمک هزینه ای می دهند تا از آنها برای خرید اسکراب استفاده کنند، در حالی که برخی هستند که انتظار دارند کارمندانشان با سرمایه شخصی خود لباس های فرم خود را خریداری کنند.

پزشکان و پرستاران چه اسکراب هایی می پوشند؟

هیچ اسکراب رنگی مشخصی وجود ندارد که پزشکان در سراسر تخته استفاده کنند، اما برخی از رنگ‌های محبوب وجود دارد که اغلب پزشکان و پرستاران را می‌بینید که از آن‌ها استفاده می‌کنند.
اکثر بیمارستان ها برای شناسایی آسان نیاز دارند که طبقات یا واحدهای خود دارای کد رنگی با اسکراب های رنگی خاص باشند. و فقط این نیست که همه یکدست به نظر برسند، دلایلی برای آن رنگ های خاص وجود دارد. روانشناسی رنگ یک چیز واقعی است!
به عنوان مثال، اسکراب های آبی در بین پرستاران در طبقات مختلف بسیار محبوب هستند، زیرا رنگ آبی حال و هوای حرفه ای، قابل اعتماد و قابل دسترس را ایجاد می کند، تصویری که هر پرستاری دوست دارد آن را به تصویر بکشد. از سوی دیگر، اسکراب‌های صورتی اغلب توسط افرادی که در بخش پس از زایمان کار می‌کنند استفاده می‌شود، زیرا این رنگ احساس آرامش، شفقت و دوستی را ایجاد می‌کند، احساساتی که مطمئناً هر مادر تازه‌ای از آن بهره خواهد برد. اغلب جراحانی را می‌بینید که با اسکراب‌های سبز جراحی پوشیده شده‌اند، زیرا علاوه بر ایجاد احساس آرامش، راحتی و رفاه، رنگ سبز چشمان دست اندرکاران جراحی را به رنگ قرمز خون حساس نگه می‌دارد.

از بهترین خدمات فرودگاه مشود به تاکسی ون ها اشاره گرد

 راهنمای کامل رزرو تاکسی ون فرودگاه در ایران

مقدمه: رزرو تاکسی ون فرودگاه در ایران امکانی را به مسافران می‌دهد تا به سادگی و بهره‌وری بیشتر از خدمات حمل و نقل در مسیرهای فرودگاهی استفاده کنند. با توجه به رشد روزافزون تعداد مسافران هوایی در ایران، تقاضا برای خدمات رزرو تاکسی ون فرودگاه نیز افزایش یافته است. در این مقاله، به بررسی جزئیات رزرو تاکسی ون فرودگاه در ایران می‌پردازیم و نکات کلیدی را برای انتخاب بهترین خدمات رزرو تاکسی ون در فرودگاه‌های ایران مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بخش اول: نکات مهم در رزرو تاکسی ون فرودگاه

  1. پیش‌برنامه‌ریزی: قبل از سفر، برنامه‌ریزی دقیق راهروی خود را انجام دهید. شناسایی فرودگاه مبدا و مقصد، زمان پرواز و سایر جزئیات مورد نیاز را در نظر بگیرید. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا رزرو مناسبی انجام دهید و برنامه سفرتان را به خوبی برنامه‌ریزی کنید.
  2. تعداد مسافران: تعیین کنید چند نفر در همراهی شما هستند. بسته به تعداد مسافران، می‌توانید تاکسی ون با سایز مناسب را رزرو کنید. این امر باعث می‌شود تمام اعضای گروه با راحتی و راضی برای سفر آماده شوند.
  3. زمان رزرو: به طور کلی، توصیه می‌شود رزرو تاکسی ون فرودگاه را با حداقل چند روز قبل از سفر خود انجام دهید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که خدمت مورد نظر را در زمان مورد نیاز خواهید داشت و از نگرانی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

بخش دوم: راهنمایی برای انتخاب خدمات رزرو تاکسی ون فرودگاه

  1. شرکت معتبر و قابل اعتماد: در انتخاب خدمات رزرو تاکسی ون فرودگاه، به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد باشید. بررسی نظرات و بازخوردهای کاربران قبلی می‌تواند به شما در این امر کمک کند. همچنین، بررسی مجوزهای لازم و تجربه شرکت نیز اهمیت دارد.
  2. رانندگان ماهر و حرفه‌ای: اطمینان حاصل کنید که رانندگان شرکت انتخابی دارای مهارت و تجربه کافی در رانندگی و خدمات مسافرتی هستند. رانندگان با دانش مناسب از مسیرهای فرودگاهی، قدرت درک زبان خارجی، و قابلیت برخورد مودبانه با مسافران از جمله ویژگی‌های مهمی هستند که باید در انتخاب راهنمای خود مدنظر قرار دهید.
  3. امکانات و خدمات: مطمئن شوید که خدمات رزرو تاکسی ون فرودگاه شامل امکانات مناسبی مانند تهویه هوا، اتصال اینترنت، فضای کافی برای باربری وامکانات راحتی دیگر است. همچنین، بررسی کنید آیا خدمات اضافی مانند راهنمایی برای مسیریابی، حمل و نقل بار و امکانات نظافت به شما ارائه می‌شود یا خیر.

بخش سوم: نکات مهم در رزرو تاکسی ون فرودگاه

  1. حفظ اطلاعات رزرو: پس از انجام رزرو تاکسی ون فرودگاه، حتماً اطلاعات رزرو خود را یادداشت کنید. شماره تماس، نام شرکت، تاریخ و زمان رزرو و سایر جزئیات مهم را به خوبی ثبت کنید تا در صورت نیاز به تماس با شرکت یا تغییرات لازم، این اطلاعات در دسترس شما باشد.
  2. برنامه‌ریزی زمانی: زمان لازم برای رسیدن به فرودگاه را با دقت محاسبه کنید. توصیه می‌شود با در نظر گرفتن شرایط ترافیک و ممکن است پیش بیاید، بازه‌ی زمانی برای حضور در فرودگاه را برشمرده و به موقع رسیدن خود را تضمین کنید.
  3. تماس قبلی با راننده: پیش از سفر، با راننده تماس بگیرید و اطلاعات رزرو خود را تأیید کنید. این اقدام باعث می‌شود هماهنگی مناسب بین شما و راننده برقرار شود و خطر احتمالی تداخل یا عدم هماهنگی کاهش یابد.

نتیجه‌گیری: رزرو تاکسی ون فرودگاه در ایران راهی ساده و موثر برای سفرهای هوایی است. با توجه به نکات کلیدی مطرح شده در این مقاله، می‌توانید خدمت رزرو تاکسی ون با کیفیت و مناسبی را در فرودگاه‌های ایران تجربه کنید. انتخاب شرکت معتبر، برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی مناسب با راننده می‌تواند به شما تجربه سفری راحت و لذت‌بخش را ارائه کند.

جهت کسب ااطاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تاکسی ون به سایت الوون مراجعه نمایید.

در سال 2023 پرفروش ترین مدل ون کدام مدل بوده است

 راهنمای کامل اجاره و کرایه ون در ایران

مقدمه: اجاره و کرایه ون در ایران به عنوان یکی از راه‌های محبوب و مناسب برای سفرها، تورها، مسافرت‌های خانوادگی و گروهی، تبلیغات و رویدادها شناخته شده است. با وجود اینکه بازار اجاره و کرایه ون در کشورمان رو به رشد است، اما اطلاعات کامل و کیفیت بالا درباره این حوزه برای بسیاری از افراد هنوز غیرقابل دسترس است. در این مقاله، به بررسی جزئیات اجاره و کرایه ون در ایران پرداخته و نکات کلیدی و مهم را برای انتخاب ون مناسب و برگزاری سفرهای خاطره‌انگیز بررسی می‌کنیم.

بخش اول: نکات مهم در اجاره ون

  1. نوع و سایز ون: انتخاب نوع و سایز مناسب ون بستگی به تعداد افراد، مقصد سفر و نیازهای شما دارد. ون‌های کوچکتر برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند، در حالی که ون‌های بزرگتر برای گروه‌های بزرگتر و سفرهای توریستی مناسب‌تر هستند.
  2. مدت زمان اجاره: مدت زمان دقیق اجاره ون را مشخص کنید. برخی شرکت‌ها اجاره ون بر اساس ساعتی، روزانه، هفتگی و حتی ماهانه ارائه می‌دهند. بر اساس برنامه سفر خود، مدت زمان مورد نیاز را انتخاب کنید.
  3. نوع سرویس: بررسی کنید که آیا شما نیاز به راننده دارید یا می‌خواهید ون را خودتان رانندگی کنید. برخی شرکت‌ها خدمات راننده را ارائه می‌دهند و برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند ون را بدون راننده اجاره کنید.

بخش دوم: راهنمایی برای انتخاب شرکت اجاره ون

  1. مطالعه نظرات و بازخوردها: قبل از انتخاب یک شرکت اجاره ون، نظرات و بازخوردهای کاربران قبلی را بررسی کنید. این نظرات می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری کمک کنند و بهترین شرکت را برای اجاره ون انتخاب کنید.
  2. بررسی قوانین و شرایط: هر شرکت اجاره ون قوانین و شرایط خود را دارد. قبل از امضای قرارداد، این موارد را به دقت مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که با آنها موافقید.
  3. بررسی بیمه: اطمینان حاصل کنید که ون اجاره شده دارای بیمه‌نامه کامل است. در صورت وقوع هرگونه حادثه، بیمه باید شما را پوشش دهد.

بخش سوم: راهنمایی برای سفر با ون

  1. برنامه‌ریزی مسیر: قبل از شروع سفر، مسیر را به دقت بررسی کنید و زمان لازم برای رسیدن به مقصد را در نظر بگیرید. همچنین، مکان‌های استراحت مناسب را بررسی کنید.
  2. بررسی تجهیزات و امکانات: اطمینان حاصل کنید که ون دارای تمام تجهیزات و امکانات لازم برای راحتی شما و سفرکنندگان است. از قبیل کولر، گرمایش، تلویزیون، وای‌فای و سیستم صوتی.
  3. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی: هنگام رانندگی با ون، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. سرعت مجاز، نوبت‌های ترافیکی و دیگر قوانین را رعایت کنید تا سفری امن و بدون مشکل داشته باشید.

نتیجه‌گیری: اجاره و کرایه ون در ایران یک گزینه عالی برای سفرها و رویدادهای گروهی است. با رعایت نکات کلیدی مطرح شده در این مقاله، می‌توانید یک ون با کیفیت و مناسب را برای سفر خود اجاره کنید. به یاد داشته باشید که تحقیق و مطالعه کافی، انتخاب درست شرکت اجاره ون و برنامه‌ریزی دقیق مسیر سفر می‌توانند تجربه خاطره‌انگیزی را برای شما و همراهانتان فراهم کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله اجاره ون به سایت الوون مراجعه نمایید.

ایا تمامی اقشار جامعه میتوانند از این سروی ساستفاده نمایید؟

 ترانسفر فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی: معنی، اهمیت و خدمات ارائه شده

مقدمه: ترانسفر فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی به خدمات حمل و نقل ارائه شده به مسافران در فرودگاه‌ها اطلاق می‌شود. این خدمات شامل انتقال مسافران از فرودگاه به مقصد مورد نظر یا بالعکس، با استفاده از وسایل نقلیه از جمله خودروها، تاکسی‌ها، ون‌ها یا اتوبوس‌ها می‌شود. در این مقاله، به بررسی معنی، اهمیت و خدمات ارائه شده در ترانسفر فرودگاهی پرداخته می‌شود.

  1. معنی ترانسفر فرودگاهی: ترانسفر فرودگاهی به معنی انتقال مسافران از یک فرودگاه به مقصد مورد نظر یا بالعکس است. این خدمات شامل مسافرانی است که به دنبال حمل و نقل مطمئن و آسان از فرودگاه به هتل، محل کار یا مقصد دیگر خود هستند.

  2. اهمیت ترانسفر فرودگاهی: ترانسفر فرودگاهی اهمیت بسیاری در سفرهای هوایی دارد. مسافران بعد از یک پرواز طولانی و خسته‌کننده، نیاز دارند به سرعت و راحتی به مقصد خود برسند. ترانسفر فرودگاهی این امکان را فراهم می‌کند که مسافران بدون نگرانی از مسائل حمل و نقل، به سرعت و با آسانی به مقصد خود برسند.

  3. خدمات ارائه شده در ترانسفر فرودگاهی:

  • راهنمایی و استقبال: در ترانسفر فرودگاهی، خدمات راهنمایی و استقبال از مسافران بسیار مهم است. پرسنل مجرب و دقیقاً مستعد پاسخگویی به سوالات مسافران است و آن‌ها را در مورد مسیرها، تسهیلات فرودگاهی و سایر اطلاعات کمک می‌کند.
  • حمل و نقل: خدمات حمل و نقل در ترانسفر فرودگاهی شامل وسایل نقلیه متنوعی می‌شود که به مسافران امکان می‌دهد با توجه به نیازهای خود، یک وسیله مناسب را انتخاب کنند. این شامل خودروهای شخصی، تاکسی‌ها، ون‌ها و اتوبوس‌ها می‌شود.
  • خدمات اضافی: ترانسفر فرودگاهی می‌تواند خدمات اضافی نیز ارائه کند، مانند حمل بار، خرید بلیط، اجاره خودرو، خدمات پشتیبانی زبانی و اینترنتی و غیره.
  1. مزایای ترانسفر فرودگاهی:
  • راحتی و صرفه‌جویی در زمان: ترانسفر فرودگاهی به مسافران این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از جستجوی تاکسی یا وسیله حمل و نقل عمومی، به سرعت به مقصد خود برسند و در نتیجه زمان بیشتری را صرف فعالیت‌های خود کنند.
  • اطمینان و امنیت: با استفاده از ترانسفر فرودگاهی، مسافران از اطمینان حاصل می‌کنند که مسیر حمل و نقل خود را به یک شرکت یا سرویس معتبر و مجرب انتساب داده‌اند. این امر به آن‌ها اعتماد بیشتری در سفر خود می‌دهد.
  • سفر مطمئن و استراحت شده: ترانسفر فرودگاهی به مسافران کمک می‌کند تا پس از یک پرواز خسته‌کننده، در یک وسیله راحت و استراحت شده قرار بگیرند و به طور آرام و آسوده به مقصد خود برسند.

نتیجه‌بندی: ترانسفر فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی به مسافران امکان می‌دهد که پس از فرود در فرودگاه، به سرعت و با راحتی به مقصد خود برسند. با ارائه خدماتی همچون راهنمایی، حمل و نقل متنوع و خدمات اضافی، این سرویس به مسافران امکان می‌دهد تا سفری راحت، امن و مطمئن را تجربه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تفاوت ترانسفر فرودگاهی و استقبال فرودگاهی چیست به سایت الوون مراجعه نمایید.

سرویس رفت و آمد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 سرویس ایاب و ذهاب به ادارات یک سرویس حمل و نقل است که به کارکنان و کاربران یک شرکت یا سازمان ارائه می‌شود. این سرویس معمولاً برای فراهم کردن راحتی و سهولت در سفر کاری به و از محل کار استفاده می‌شود.

مزایای سرویس ایاب و ذهاب به ادارات شامل موارد زیر می‌شود:

صرفه‌جویی در زمان و انرژی: با استفاده از سرویس ایاب و ذهاب، کارکنان و کاربران قادر خواهند بود زمان و انرژی لازم برای پیدا کردن پارکینگ، مبادله وسایل نقلیه عمومی و یا ترافیک را کاهش دهند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به موقع به محل کار برسند و به بهره‌وری بیشتر بپردازند.

افزایش راحتی و امنیت: سرویس ایاب و ذهاب به ادارات به کارکنان امکان می‌دهد تا از راحتی و امنیت حمل و نقل در وسیله نقلیه‌های مجهز و حرفه‌ای استفاده کنند. این وسایل نقلیه معمولاً شامل اتومبیل‌ها، ون‌ها یا اتوبوس‌ها با امکانات مخصوص مانند هواکش، سیستم‌های صوتی و حتی اتصال اینترنتی می‌شوند.

حذف نگرانی‌های پارکینگ: با استفاده از سرویس ایاب و ذهاب، کارکنان نیازی به پیدا کردن جای پارک و پرداخت هزینه‌های پارکینگ ندارند. این باعث کاهش استرس‌ها و نگرانی‌های مربوط به پارکینگ می‌شود و آن‌ها را در فعالیت‌های کاری خود آزادتر می‌کند.

سهولت در برنامه‌ریزی: سرویس ایاب و ذهاب به ادارات به کارکنان امکان می‌دهد تا برنامه‌ریزی بهتری برای سفرهای خود داشته باشند. با داشتن یک برنامه ثابت و دقیق برای حضور و غیاب در محل کار، آن‌ها قادر خواهند بود به بهترین نحو ممکن از زمان خود استفاده کنند و به روال کاری خود پایبند باشند.

در نهایت، سرویس ایاب و ذهاب به ادارات یک امکان مهم برای شرکت‌ها است تا به کارکنان خود امکاناتی مطلوب را در حمل و نقل فراهم کنند و به راحتی و بهینه‌ترین شکل ممکن بتوانند از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

برنامه‌ریزی و شیوه عملکرد: سرویس ایاب و ذهاب به ادارات معمولاً به صورت برنامه‌ریزی شده ارائه می‌شود. یک شرکت یا سازمان می‌تواند یک تیم اختصاصی داشته باشد که مسئول برنامه‌ریزی سفرها، تعیین مسیرها و تنظیم زمان‌بندی سرویس‌ها باشد. این تیم می‌تواند با استفاده از سیستم‌های رزرواسیون و نرم‌افزارهای مدیریتی، سفرهای کارکنان را بهینه‌سازی کند و تأمین کننده‌های خارجی را مدیریت کند.

ناوگان حمل و نقل: سرویس ایاب و ذهاب به ادارات معمولاً با استفاده از ناوگان حمل و نقل ویژه ارائه می‌شود. این ناوگان می‌تواند شامل اتومبیل‌ها، ون‌ها، مینی‌بوس‌ها یا اتوبوس‌های بزرگتر باشد. آن‌ها معمولاً تجهیزات و امکاناتی مانند هواکش، سیستم‌های صوتی، صندلی‌های راحت و اتصال اینترنتی را دارند تا سفر برای کارکنان را مطلوب‌تر و راحت‌تر کنند.

ایمنی و امنیت: سرویس ایاب و ذهاب به ادارات معمولاً از نظر ایمنی و امنیت بسیار مهم است. تأمین کننده‌های این سرویس باید از پشتیبانی فنی و تعمیرات منظم وسایل نقلیه اطمینان حاصل کنند. همچنین، باید سیستم‌های ردیابی و امنیتی مورد نیاز را داشته باشند تا سفرها به طور کامل نظارت.

جهت کسب اطالاعات بیشتر و خواندن ادامه مقالهسرویس شرکت ها و ادرات به سایت الوون مراجعه نمایید.

ون هایی که برای رفتن به سفر از آنها استفاده میشوند چه ویژگی هایی دارند؟

 سوالات متداول در مورد اجاره ون

چگونه می توانم بهترین ون های مسافری اجاره ای را پیدا کنم؟

با وارد کردن مقصد اجاره و تاریخ سفر و سرعت گرفتن روی دکمه جستجو، اجاره‌های van-tastic را پیدا کنید. از اینجا می توانید نتایج خود را بر اساس نوع وسیله نقلیه، ارائه دهندگان اجاره و ظرفیت خودرو فیلتر کنید. بنابراین، چه به صورت انفرادی با محموله یا با کل گروه در حال سفر باشید، سواری مناسب در انتظار شماست. اگر به کمی الهام نیاز دارید، آخرین اجاره ون موجود در آتلانتا را بررسی کنید .

چرا باید یک ون مسافری اجاره کنم؟

با اجاره یک ون مسافربری، می‌توانید به سبک جادار سفر کنید، خواه یک گروه 4، 6، 8 یا بیشتر باشید. FOMO را به گذشته تبدیل کنید، کل خدمه را کنار هم نگه دارید و با اجاره یک وسیله نقلیه برای همه افراد در سفر، هزینه های خود را کاهش دهید.

هزینه کرایه ون های مسافربری چقدر است؟

اگر به دنبال اجاره یک ون لوکس بزرگ هستید، احتمالاً آن چیزهای تجملی در برچسب قیمت نشان داده می شود. اما گزینه های بودجه زیادی نیز وجود دارد. در حال حاضر، شما می توانید یک ون مسافربری را از تنها 136 دلار در روز کرایه کنید. قیمت ها و دسترسی در معرض تغییر هستند. ممکن است شرایط اضافی اعمال شود.

آیا می توانم یک ون مسافری ارزان اجاره پیدا کنم؟

اندازه و سبک زمانی که شما به دنبال اجاره ون برای مسافرت ارزان هستید، وارد عمل می‌شوند، و فاکتورهای بیشتری نیز در بازی وجود دارد. مکان‌های فرودگاه اغلب گران‌تر هستند و هزینه‌ها با تقاضا افزایش می‌یابد—بنابراین اگر تاریخ‌های سفرتان انعطاف‌پذیر باشد، خوش شانس هستید. برای یافتن ارزان‌ترین وانت‌های پیشنهادی، نتایج جستجوی خود را بر اساس قیمت یا فیلتر بر اساس بودجه مرتب کنید.

تفاوت بین ون فول سایز و مینی ون چیست؟

تفاوت بین ون و مینی ون در اندازه است. شما می توانید کل گروه را در یک مینی ون حمل کنید ... تا زمانی که بیش از 8 نفر نباشید. اگر با چند سرباز بیشتر به سفر می روید، یک ون مسافربری معمولاً می تواند با حداکثر 15 مسافر کنار بیاید.

آیا باید یک ون 12 مسافری را رزرو کنم یا یک ون 15 مسافری؟

یک بار دیگر، همه چیز به اندازه خدمه شما بستگی دارد - و اینکه همه شما به چه مقدار فضا برای سوار شدن راحت نیاز دارید. چند صندلی اضافی همیشه برای کیف، سوغاتی یا هر چیزی که در طول مسیر برمی دارید مفید است. با این حال، به خاطر داشته باشید که یک ون 12 سرنشین احتمالاً مصرف سوخت بیشتری دارد و مانور دادن آن آسان‌تر است.

چرا باید یک ون لوکس اجاره کنم؟

اجاره ون لوکس فضا، آسایش و بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورد. فضای اضافی پا و سر را همراه با اتصال USB، شیشه های رنگی، کنترل آب و هوای دقیق و سبک فراوان در نظر بگیرید.

آیا می توانم یک ون سایز اصلی با کنسلی رایگان اجاره کنم؟

برنامه ها تغییر می کنند - تقریباً می توانید روی آن حساب کنید. برای آسودگی خیال در صورت انجام و زمانی، می توانید با فیلتر کردن نتایج جستجوی خود بر اساس خط مشی لغو، با لغو رایگان رزرو کنید. به این ترتیب، اگر اندازه گروه، تاریخ سفر یا هر چیز دیگری از مسیرتان منحرف شود، می‌توانید آرامش داشته باشید.

چرا باید Expedia را برای اجاره ون مسافربری انتخاب کنم؟

هر کجای دنیا که میل شما به سرگردانی شما را ببرد، می توانید از مجموعه ای عالی از معاملات با Expedia مطمئن باشید. با تشکر از موجودی گسترده ما، در همه شهرهای بزرگ، فرودگاه ها و بیرون از خانه به خوبی از شما مراقبت می شود. به علاوه، وقتی پروازها، محل اقامت و اجاره ون خود را به صورت بسته رزرو می کنید، می توانید یک بسته عالی را انتخاب کنید.

چه چیز بین ون و مینی بوس تفاوت ایجاد کرده است؟

 مقایسه ون با مینی بوس از نظر ظرفیت، امکانات و بررسی ویژگی های سفر با هر یک بطور مفصل، معرفی مینیبوس ها و ون های تشریفاتی و خدمات اجاره هر یک

در این مقاله قصد داریم تا درباره تفاوت های اصلی اجاره ون با اجاره مینی بوس صحبت کنیم.

شاید از نظر خیلی ها اجاره کردن ون کار بیهوده ای باشه و هزینه اظافی.

شاید از نظر ظاهری مینی بوس ظرفیت بیشتری برای مسافران داشته باشه اما با کمی دقت در

امکانات ون ها میتونیم راحت متوجه بشیم که چرا ما اجاره ون با امکانات رو برای مسافرت هاتون توصیه میکنیم.

تفاوت اصلی ون با مینی بوس

همانطور که میدونیم برای رفتن به مسافرت های دسته جمعی برای اینکه در کنار هم از مسیر سفر لذت ببریم

بهتره که یک خودروی گروهی انتخاب کنیم تا هم هزینه را کاهش بدیم هم در کنار دوستان و خانواده باشیم.

خوب خیلی از افراد که اطلاعات زیادی درباره ون ها ندارن انتخاب اولشون مینی بوس ها هستن.

بله از دید کلی مینی بوس از ون خیلی به صرفه تره ولی باید دید ایا میشه راحتی که در ون داشت رو در مینی بوس داشته باشیم.

ما در مقاله های قبلی درباره امکانات رفاهی ون ها صحبت کردیم و در اینجا فقط قصد داریم تا شما رو در انتخاب ون یا مینی بوس راهنمایی کنیم.

مینی بوس ها در حالت کلی دو نوع هستند:

این دو نوع مینی بوس بسته به نوع و کیفیت خورو ااز هم تفکیک میشوند و انواع متفاوتی دارد :

مینی بوس های معمولی:

مینی بوس های معمولی که میتوان از آنها نام برد مینی بوس بنز قدیمی فیات قدیمی اویکو که از چند سال قبل استفاده میشده.

و هم اکنون هم مورد استفاده قرار میگرد و میشه در مسیر رفت و آمد کارخانه ها و شرکت ها دید.

با وجود اینکه تا همین الان بحث زیادی برای جمع آوری این وسیله ها بوده و سعی شده

تا وسیله های بهتری جایگزین این نوع مینی بوس ها گردد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم گرمایشی میباشند ولی فاقد سیستم سرمایشی هستند

گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد نمیباشد.

مینی بوس های تشریفاتی:

از جمله مینی بوس های تشریفاتی میتوان مینی بوس هیوندا مینی بوس سیترا ۱۸ نفره و

مینی بوس سیترا ۲۱ نفره ،مینی بوس اویکو جدید ، مینی بوس ایسوزو ، مینی بوس آرین و مینی بوس فیات دوکاتو نام برد.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی هستند.

و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی و شرکت های تور گردشگری میباشد.

و معمولا در تورهای خارج از تهران برای مسافرت های یک الی چندروزه مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم های صوتی و تصویری و مولتی مدیا

همانطور که در مطلب های پیشین گفتیم تمامی ون ها از سیستم صوتی و مولتی مدیا برخوردارن

و تمام آنها دارای نمایشگر هستن که در مدل های بالاتر این نمایشگر ها لمسی و با امکانات بالاتری هستن.

اما در مینی بوس سیستم صوتی معمولی مانند دیگر خودرو ها است.

در ون ها سیستم جی پی اس وجود دارد که به راحتی راننده میتونه نقشه رو روی نمایشگر مشاهده کنه و مسیر رو به پیدا کنه

اما در مینی بوس ها راننده بعد از خریداری خودرو در صورت نیاز باید با هزینه خودش این سیستم هارو روی خودرو نصب کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله مقایسه اجاره ون و مینی بوس به سایت الوون مراجعه نمایید.

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد