x تبلیغات
payamarketing

چطور متوجه سالم بودن ونی که اجاره کردیم در هنگام تحویل بشویم

 تاریخچه اجاره خودرو خیلی از عمر خدمت اجاره خودرو در دنیا نمی‌گذرد و حدود صد سال پیش بود که برای اولین بار شخصی به نام ساندرز در آمریکا تصمیم گرفت خودروی خود را به تاجران و توریست‌ها بدهد و با نصب کیلومتر شمار، معیاری برای دریافت پول تعیین کرد. وقتی این ایده ساندرز به بار نشست او در بیش از ۲۱ ایالت آمریکا شرکت اجاره خودرو راه اندازی کرد و بعدها شرکت رقیب او یعنی جیکوبس وارد این عرصه شد. علاوه بر آمریکا در انگلیس هم شرکت اجاره خودرو به نام Godfrey Davis راه ‌اندازی شد که بعدها کمپانی کرایه خودرو یوروکار آن را خریداری کرد. امروزه یورو کار یکی از معتبرترین شرکت‌های کرایه خودرو در سراسر جهان است که در شهرهای مختلف ایران هم فعالیت دارد. راه‌های اجاره خودرو شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین خودرو کرایه کنید. وب‌سایت کمپانی‌های کرایه خودرو به شما این امکان را می‌دهند تا قبل از رفتن به کشور مقصد، با وارد کردن نام شهر، تاریخ و مدت زمان کرایه خودرو، خودروهای موجود در آن شهر را ببینید. برای کرایه آنلاین خودرو هم لازم است اطلاعات مدارکی مثل گواهی‌نامه بین‌المللی با حداقل اعتبار یک سال و پاسپورت را وارد کنید و شخص متقاضی نباید سنش کمتر از ۲۲ سال باشد. نمایندگی‌های شرکت‌های کرایه خودرو در فرودگاه‌ها، نزدیکی جاذبه‌های گردشگری و مراکز شهر وجود دارند و اگر شما بخواهید خودرو را به صورت حضوری کرایه کنید، با ارائه مدارک و دریافت هزینه نماینده شرکت‌ها این کار را برای شما انجام خواهند داد. مدارک لازم برای اجاره خودرو شرکت‌های اجاره خودرو هنگام کرایه دادن خودرو، مدارک و ضمانت‌هایی را از شخص اجاره کننده دریافت می‌کنند تا در صورت آسیب دیدن خودرو در مدت زمان اجاره، مدارک لازم برای جبران خسارت را در دسترس داشته باشند. مدارکی که باید در دست داشته باشید را بخوانید: تکمیل فرم مشخصات اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه گواهینامه رانندگی بین‌المللی اصل ویزا و پاسپورت متقاضی پرداخت هزینه اجاره خودرو ارائه سند یا وجه نقد برای بازگرداندن خودرو و ضمانت جرائم احتمالی ( میزان وجه نقد دریافتی برای ضمانت بسته به سیاست شرکت‌های مختلف متفاوت است.) گواهینامه بین‌المللی داشته باشید یکی از شرایط کرایه خودرو در خارج از کشور این است که گواهینامه بین‌المللی داشته باشید. بین‌المللی کردن گواهینامه فرایند پیچیده‌ای نیست و اگر شما در کشور خودتان گواهینامه داشته باشید می‌توانید آن را به گواهینامه بین‌المللی تبدیل کنید. برای گرفتن گواهینامه بین‌المللی یک ساله، گواهینامه ایرانی شما باید حداقل ۳۱ روز اعتبار داشته باشد و برای دریافت گواهینامه بین‌المللی سه ساله، گواهینامه ایرانی باید سه سال اعتبار داشته باشد. پیش از سفر دقت داشته باشید که مهلت گواهی‌نامه شما به پایان نرسیده باشد. بعد از پایان اعتبار گواهینامه بین‌المللی تمدید نمی‌شود و شما باید برای تمدید آن به مراکز کانون‌های جهانگردی و اتومبیل‌رانی جمهموری اسلامی ایران مراجعه کنید. به همین دلیل است که مسافران از گواهینامه بین‌المللی سه ساله بیشتر از یک ساله استقبال می‌کنند. گواهی‌نامه بین‌المللی در ۱۸۰ کشور دنیا اعتبار دارد. در این راهنما، تمام جزئیات و فرایند دریافت گواهینامه بین المللی را برای شما توضیح داده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله برای اجاره ون به چه مدارکی نیاز دارد به سایت الوون مراجعه نمایید.

سرویس امنیت اسپ را چحوری فعال کنیم؟

 

چرا از اسنپ ون استفاده کنیم؟

امروزه با توجه به شرایطی که اسنپ به وجود اورده است با توجه به قیمت های بسیار بسیار مناسب و خودرو های با کیفیت بالایی که در اختیار شما قرار میدهد و با اطمینان به راننده های با تجربه و منتخب اسنپ و البته تیم پشتیبانی 24 ساعته اسنپ تنها کاری که شما برای رفتن به سفر لازم است انجام بدهید این است که چمدان خود را ببندید، و با اسنپ ون از تماشای مسیر و جاده خود لذت ببرید.الوون

  • همیشه در دسترس:

همیشه وقتی که شما درخواست خودرو میکنید این شما هستید که باید منتظر باشد اما امروزه ا استفاده از اسنپ ون دیگر این شما نیستسد که باید منتظر خودرو بمانید بلکه این راننده ها هستند که همیشه در چند متری شما منتظر ثبت درخواست شما میمانند تا شما قصد سفر کردن داشته باشید.

  • کرایه بصرفه:

در درخواست های که شما برای سفر های بین شهری میدهید قبل از اینکه شما سوار ماشین بشوید هزینه را میدانید. و از آنجایی که هزینه ها کاملا به نفع مسافر ها تایین میشود قیمت ها کاملا منصفانه و به دور از خواسته راننده است.

  • پشتیبانی اسنپ ون:

در طول انجام سفر اگر اینکه هرگونه مشکل یا پرسشی درباره با خودور یا راننده یا قیمت تایین شده دارید میتوانید با تیم پشتیبانی 24 ساعت اسنپ ون تماس بگیرید و مشکلات و سوالات خودرا مطرح نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله اسنپ ون به سایت الوون مراجعه نمایید.

ون هایی که به صورت دربستی اجاره داده میشوند چقدر هزینه دارند؟

 1- نیاز به یک ون لوکس دارم:

بخش اجاره ون برای ترانسفر های تشریفاتی مربوط به همین نوع نیاز مشتریان می شود.
ون هایی با کارکرد پایین، صندلی های راحت و امکانات رفاهی بسیار خوب به عنوان ون لوکس برای نیاز های تشریفاتی شما در نظر گرفته شده اند و همینطور رانندگان حرفه ای تشریفات هم هدایت کننده سرویس شما در این بخش خواهند بود.

2- نیاز به یک ون ارزان قیمت برای مسافرت دارم:

بخش قابل توجهی از مشتریان محترم ایران ون رنتال، گروه هایی هستند که قصد مسافرت با اجاره ون دارند و موضوع هزینه برای آن ها اهمیت زیادی دارد.
ایران ون رنتال در این بخش ون های خوش سفر و ارزان قیمتی را آماده کرده است که پوشش دهنده این نوع سرویس ها برای شما باشند.
ون وانا و فوتون 2 نوع ون داخلی به نسبت قابل قبولی هستند که گرچه امکانات و آپشن های رفاهی ون هایس و هیوندا را ندارند، اما با توجه به قیمتشان بهترین انتخاب ها برای شما می باشند.

3- یک ون خوب با ظرفیت بالا برای 10 نفر و تعداد چمدان زیاد در فرودگاه می خواهم:

مسافران زیادی روزانه در فرودگاه های کشور نیاز به خدمات حمل و نقلی مناسب و با هزینه معقول دارند.
از آن جایی که بخش قابل توجهی از درخواست دهندگان این نوع سرویس های فرودگاه، تعداد چمدان های زیاد با نفرات بیش از یک خودرو سواری دارند،
قطعا بهترین انتخاب برای آن ها یک ون 14 الی 17 نفره است که هم همه نفرات گروه را در کنار هم داشته باشد و هم بدون دغدغه فضای کافی برای چمدان ها هم وجود داشته باشد.
ایران ون رنتال این خدمات را با اجاره ون هایی ظرفیت بالا و مناسب از نظر امکانات در تمامی فرودگاه های کشور ارائه می کند.

4- تعدادی ون با راننده حرفه ای برای یک قرارداد بلند مدت نیاز داریم:

بخشی از خدمات ما متعلق به ارگان ها و اداره جات، متجمع های تجاری و یا گروه های تحقیقاتی بوده است که نیاز آن ها برای اجاره ون، محدود به یک روز یا یک خودرو نمی شود.
ایران ون رنتال در خصوص ارائه بیش از 50 خودرو با راننده حرفه ای در سطح تهران اعلام آمادگی می کند.
این امکان برای خودرو های تویوتا هایس فراهم گشسته است و خودرو های هیوندا و بنز ویتو هم بزودی شرایط قرار گرفتن در این بخش را خواهند داشت.
اما نکته ای که در این قسمت قابل ذکر است، هماهنگی با پشتیبانی ایران ون رنتال برای رزرو اجاره ون حداقل 3 روز قبل از سرویس می باشد.

5- یک ون خوب برای اجاره بصورت در اختیار داخل شهر می خواهم:

همانطور که در بالا صفحه مشاهده کردید، خدماتی تحت عنوان اجاره ون برای گشت 10 ساعته داخل شهر وجود دارد
که برای اولین بار امکان بهره گیری از این خدمات در شهر هایی غیر از تهران هم در ایران ون رنتال فراهم گشته است.
ون با راننده بصورت کاملا در اختیار برای ترانسفر های داخل شهر تقدیم شما می شود و زمان آن هم می تواند تا هر ساعتی که شما بخواهید (با هماهنگی قبلی) افزایش یابد.
فقط نکته ای در این بخش قابل ذکر است، تهیه طرح ترافیک در صورت نیاز برای مناطق مربوطه و تامین وعده های غذایی برای راننده است.

6- گروهی هستیم که قصد داریم با اجاره ون به نمایشگاه یا همایش خاصی برویم:

نمایشگاه های مختلف مثل الکامپ، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه سنگ و … رویداد های اجتماعی هستند که گروه های مختلفی قصد عزیمت به آن را دارند.
اجاره ون یک ظرفیت 14 نفری در اختیار شما قرار می دهد که این هم هزینه های رفت و آمد شما را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد
و هم کل گروه شما را با امکانات و آسایش خوب در کنار هم نگه می دارد.
ایران ون رنتال خودرو های آماده جهت ارائه این خدمت به شما را دارد که امکان گرفتن آن ها در محل نمایشگاه های تهران وجود دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله ون دربستی و در اختیار به سایت الوون مراجعه کنید.

ایا در ترانسفر های فرودگاهی از تاکسی متر استفاده میکنند

 

ترانسفر فرودگاهی چیست و چگونه کار می کند

محبوبیت سرویس ترانسفر فرودگاهی به طور مداوم در حال افزایش است و اغلب بهترین راه برای حرکت در مسافت های طولانی تر در مقایسه با اوبر یا تاکسی معمولی است. ببینیم چرا

در این مقاله در مورد راهنمای تور مسافرتی، ما در مورد خدمات مسافرتی صحبت خواهیم کرد که هر روز بیشتر و بیشتر در بین مسافرانی که برای تعطیلات یا کاری در حال تردد هستند محبوبیت بیشتری پیدا می کند: این سرویس ترانسفر فرودگاهی است که در واقع با نام های مختلف بسته به نوع آن شناخته می شود . کشور و زبان

در طول سفر، احتمالاً بیش از یک بار اتفاق افتاده است که با رانندگانی روبرو شده باشید که هر کدام تابلویی با نامی در بالا نگه داشته اند و در سالن ورود فرودگاه منتظر مشتریان خود هستند. همچنین، احتمالاً از خود پرسیده اید که مزایای اصلی استفاده از این نوع حمل و نقل در مقایسه با تاکسی یا اوبر چیست ، خدمات مشابهی را کجا رزرو کنید و آیا محدوده قیمت با بودجه هر مسافری سازگار است یا اینکه فقط برای آن مناسب است. مسافران «تجاری» یا «فرست کلاس». اما از اول شروع کنیم...

 

 

 

ترانسفر فرودگاهی چیست؟

بیایید ابتدا نگاهی بیندازیم که نقل و انتقال فرودگاهی ، که توسط صنعت مسافرت مدرن تعریف شده است، در واقع چیست: ما این کار را با استفاده از کلمات ساده و مثال‌هایی انجام می‌دهیم که به راحتی قابل درک باشند، و تمام جنبه‌های فنی، اداری و قانونی حاکم بر این حمل‌ونقل مهم را کنار بگذاریم. دسته بندی. در چند کلمه، ترانسفر فرودگاهی از دید یک مسافر معمولی که از این سرویس استفاده می‌کند، شبیه به کرایه ماشین معمولی است ، اما با این تفاوت که مشتری علاوه بر ماشین، «اجاره» می‌کند (لطفاً این اصطلاح را به من منتقل کنید) همچنین راننده . بنابراین بیایید با جزئیات بیشتر ببینیم کجا می توان ترانسفر فرودگاهی را رزرو کرد ، چگونه از چنین خدماتی استفاده کرد و چرا آن را به جای سایر روش های حمل و نقل، مانند تاکسی ، اوبر انتخاب کرد.یا حتی حمل و نقل عمومی

 

ترانسفر فرودگاهی را کجا رزرو کنیم؟

اولین قدم لازم برای استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی، البته رزرو از طریق وب سایت است. در واقع، متفاوت از تاکسی یا سایر سرویس های شاتل، شما نمی توانید (یا بهتر است واقعاً نباید) ماشین ترانسفر فرودگاهی را یک بار در محل بگیرید، یا بیشتر مزایای استفاده از این نوع حمل و نقل (به ویژه مربوط به هزینه و در دسترس بودن تضمین شده) ممکن است به سادگی ناپدید شوند. آژانس ها ، مراکز رزرواسیون و اپراتورهای محلی متعددی وجود داردکه وب سایتی را ارائه می دهد که به طور خاص برای رزرو ترانسفر فرودگاهی طراحی شده است. با این حال، قوانین یا «شرایط و ضوابط» از اپراتور به اپراتور متفاوت است: برای مثال، برخی آژانس‌ها ممکن است نیاز به پرداخت پیش‌پرداخت سفر داشته باشند، حتی اگر ماه‌ها قبل رزرو کرده‌اید، در حالی که برخی دیگر پرداخت‌های دوستانه‌تری را مستقیماً به راننده می‌پذیرند. در روز سفر

در طول سفرهای خود در سراسر جهان، ما توانستیم شرکت های مختلف ترانسفر فرودگاهی را آزمایش کنیم و خدمات ارائه شده توسط Best Airport Transfer را بسیار راحت و دوستانه دیدیم ، به ویژه برای روش های پرداخت انعطاف پذیر و برای سیاست لغو که در بسیاری از موارد هیچ هزینه ای را تحمیل نمی کند. ، حتی اگر چند ساعت قبل از زمان تحویل برنامه ریزی شده لغو شود. رزرو ترانسفر فرودگاهی در وب‌سایت ذکر شده بسیار ساده است: فقط کافی است محل عزیمت، مقصد را وارد یا انتخاب کنید و سپس نوع وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب کنید، از یک خودروی کلاس سدان ساده تا یک اتوبوس بزرگ را انتخاب کنید .، از تمام دسته بندی های میانی عبور می کند. بدیهی است که انتخاب وسیله نقلیه به تعداد مسافری که برای آن رزرو می کنید بستگی دارد، با این حال، حتی اگر به تنهایی سفر می کنید اما مینی ون مخصوصا جادار می خواهید، این امکان را دارید که چنین وسیله نقلیه ای را نیز انتخاب کنید. پس از انتخاب، فرم رزرو به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را وارد کنید، مانند اطلاعات تماس شما و هر آنچه که راننده برای ارائه خدمات درخواستی باید بداند (بنابراین، آدرس های کامل، تعداد چمدان و غیره). کارت اعتباری فقط برای ضمانت لازم است و، مگر اینکه دستور دیگری توسط خود شما داده شود، پرداخت به صورت نقدی به راننده انجام می شود.

یکی دیگر از مراکز رزرو ترانسفر فرودگاهی که ما از آن استفاده کرده‌ایم، تاکسی پیکاپ فرودگاهی است که بسیار شبیه به دیگری که قبلاً توضیح داده شد، کار می‌کند، اما طراحی وب‌سایت مدرن‌تری دارد (می‌دانیم که افرادی طراحی‌های وب‌سایت قدیمی‌تر را دوست دارند، اما دیگران طراحی‌های مدرن‌تری را ترجیح می‌دهند. نگاه کنید، دلیلی که ما برای آن دو آژانس را پیشنهاد می کنیم). در همه موارد، پس از ارسال رزرو ترانسفر فرودگاهی، یک نماینده قبل از ارسال ایمیل تأییدیه برای شما، به دقت بررسی می‌کند که همه چیز درست و به خوبی تنظیم شده است.در همان ایمیل شماره تلفن همراه راننده را می یابید که برای هر سوال لحظه آخری یا شرایط اضطراری می توانید با آن تماس بگیرید. همین! اکنون آماده هستید تا بدون نگرانی از هیچ چیز و بدون دیوانه شدن در بین تاکسی ها یا وسایل نقلیه عمومی در روز سفر از سفر خود لذت ببرید.

همچنین لازم به ذکر است که همان شرکت‌های ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر جهت مخالف را نیز ارائه می‌دهند، به‌ویژه از هتل یا آپارتمان شما به فرودگاه ، بلکه هر نوع ترانسفر دیگری از و به ایستگاه‌های راه‌آهن و بنادر کروز را دقیقاً با همان فلسفه انجام می‌دهند.

 

چرا به جای تاکسی، اوبر یا حمل و نقل عمومی، ترانسفر فرودگاهی انجام می شود؟

اکنون که می‌دانید سرویس ترانسفر فرودگاهی چیست و چگونه آن را رزرو کنید، ممکن است تعجب کنید که چرا از ترانسفر فرودگاهی استفاده می‌کنید و چرا خود را برای رزرو کردن به زحمت می‌اندازید، اگر یک بار در محل هنوز ممکن است تاکسی بگیرید ، با اوبر تماس بگیرید ، یک شاتل مشترک بگیرید یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید خوب، بیایید ببینیم که مزایای اصلی ترانسفر فرودگاهی در مقایسه با سایر روش‌های حمل‌ونقل چیست و چرا با یک بار امتحان، دیگر نمی‌توانید بدون آن سفر کنید.

  • راننده شما در سالن ورود منتظر شما خواهد بود . پس از جمع آوری چمدان های خود، شاید بزرگ و سنگین، دیگر مجبور نخواهید بود که در اطراف فرودگاه بگردید تا به دنبال ایستگاه تاکسی بگردید و صف (اغلب طولانی) را برای سوار شدن به ماشین انجام دهید. یا حتی بدتر از آن، نیازی نیست به دنبال اتوبوس یا ایستگاه قطار بگردید، برای بلیط صف بکشید و با چمدان تا نقطه عزیمت پیاده روی کنید. علاوه بر این، در صورت تاخیر در پرواز، راننده به هر حال بدون هزینه اضافی منتظر شما خواهد بود، زیرا تمام پروازها دائما بررسی می شوند (به همین دلیل است که باید شماره پرواز ورودی را در برنامه رزرو ارائه دهید).
     
  • هیچ خطری برای دریافت هزینه بیش از حد توسط رانندگان نادرست وجود ندارد . برای کسانی که تا به حال با یک راننده متجاوز یا در تاکسی با تاکسی متر دستکاری شده برخورد نکرده اند.و دو یا سه برابر هزینه واقعی سواری را پرداخت کنید؟ این احتمال به ویژه پس از فرود در یک کشور برای اولین بار، شاید بدون دانستن زبان، جاده ها و هزینه های واقعی خدمات در شهری که ما از آن بازدید می کنیم، مکرر است. رانندگان متخلف و همچنین رانندگان تاکسی معمولی این را به خوبی می دانند و معمولاً از سوء استفاده بی شرمانه از چنین موقعیتی دریغ نمی کنند. در غیاب کنترل‌های موثر از سوی مقامات، در سراسر جهان، تنها دفاع ما این است که قبل از ترک کشور خود، ترانسفر فرودگاهی را رزرو کنیم، زیرا نرخ چاپ شده در ایمیل تأیید دقیقاً همان مبلغی است که باید پرداخت کنیم.
     
  • ترانسفر فرودگاهی با قیمت ثابت (بدون تاکسی متر) می باشد . همانطور که قبلاً ذکر شد، نرخ نوشته شده در ایمیل تأیید رزرو دقیقاً مطابق با آنچه پرداخت می‌کنید، صرف نظر از چراغ‌های توقف قرمز، مسیرهای انحرافی، ترافیک، آب و هوای بد یا هر نوع رویداد غیرمنتظره دیگری است. بنابراین، بودجه سفرهای شما بیشتر محافظت می شود، زیرا هزینه های غیرمنتظره کمتری نیز وجود خواهد داشت.
     
  • پس از رزرو ترانسفر فرودگاهی، خدمات تضمین شده است . پس از دریافت ایمیل تایید ترانسفر فرودگاهی، در دسترس بودن خدمات به طور رسمی تضمین می شود، که اگر بدون رزرو سفر می کنید یا اگر در محل به دنبال تاکسی هستید، شاید (بی احتیاطی) حتی در آخرین لحظه، واضح نیست. . آیا تا به حال برای رفتن به فرودگاه با تاکسی تماس گرفته اید که بعد از یک ساعت کامل این اتفاق بیفتد؟ با داشتن رزرو تایید شده ترانسفر، راننده دقیقاً در زمان رزرو شده به محل می‌رسد و خطر «فروخته شدن» یا تأخیر در حمل‌ونقل وجود نخواهد داشت، نه در روزها یا زمان‌های اوج مصرف.
     
  • ترانسفر فرودگاهی اغلب ارزان تر است . قیمت ترانسفر فرودگاهی، به خصوص در مسافت های طولانی تر، در مقایسه با تاکسی بسیار راحت تر است (برای یک سفر کوتاه بین 2 آدرس در همان شهر، تاکسی یا اوبر ممکن است ارزان تر باشد، اما زمانی که مسافت به 20، 30، 40 مایل تبدیل شود. و فراتر از آن، شاید در امتداد جاده های خارج از شهر، ترانسفر فرودگاهی به تدریج راحت تر و راحت تر می شود). و ترانسفر فرودگاهی نیز ممکن است در مقایسه با حمل و نقل عمومی راحت باشد . فرض کنید که از شهر میلان باید به فرودگاه مالپنسا میلان بروید و یک خانواده یا یک گروه دوستان 5 نفره هستید. هزینه بلیط تراموا برای رسیدن به ایستگاه راه آهن: 10 یورو . هزینه قطار اکسپرس مالپنسا از شهر میلان به مالپنسا: 65 یورومجموع: 75 یورو هزینه ترانسفر فرودگاهی با یک مینی ون راحت برای 5 نفر: در مجموع 89 یورو . با این تفاوت فاحش که راننده شما را در هتل سوار می کند و شما را جلوی در ورودی خروجی می اندازد. هیچ چمدانی برای کشیدن کسی که می داند به کجا، شاید در باران یا در یک روز گرم تابستان وجود ندارد.
     
  • روش های پرداخت انعطاف پذیر در صورت تمایل می توانید هزینه سفر را در زمان رزرو پرداخت کنید تا به محض فرود در فرودگاه مقصد، با پول نقد کمتر و بدون نیاز به عجله به صرافی سفر کنید. و در صورت نیاز به کنسل کردن، مشکلی نیست، وجه پرداختی بدون هیچ هزینه ای بازگردانده می شود. البته پرداخت به صورت نقدی یا با کارت اعتباری به راننده نیز امکان پذیر است، تا زمانی که این روش پرداخت توسط آژانسی که در آن رزرو می کنید مجاز باشد.

ترانسفر فرودگاهی برای همه است

خوب، ما فقط در مورد نحوه عملکرد سرویس ترانسفر فرودگاهی، نحوه رزرو آن و مزایای بی شمار ترانسفر فرودگاهی در مقابل تاکسی یا سایر انواع حمل و نقل بحث کردیم. همانطور که می بینید، این یک سرویس معمولی است، حتی کم هزینه برای همه و نه فقط برای افراد VIP یا مسافران تجاری، همانطور که ممکن است در ابتدا به نظر برسد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله ترانسفر فرودگاهی و تشریفات به سایت الوون مراجعه نمایید.

هزینه های کرایه های ون های مجموعه الوون میتواند تا چقدر بالا برود؟

 

اجاره ون در هلند

چرا یک شرکت حمل و نقل استخدام کنید وقتی می توانید یک ون از طریق اسکار اجاره کنید. اگر جعبه یا مبلمانی برای جابه‌جایی دارید - ما همیشه آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا یک ون اجاره‌ای برای شما پیدا کنیم.

ما اجاره محلی ون را در سراسر مکان های کرایه اتومبیل خود در هلند ارائه می دهیم. شما هرگز از نزدیکترین مکان اجاره اسکار خود دور نیستید.

با استفاده از نوار جستجوی بالا یک ون در نزدیکی خود پیدا کنید. فقط شهر خود و تاریخ های مورد نظر را وارد کنید، لیستی از ون های موجود در نزدیکی خود را مشاهده خواهید کرد.

ما مشتاقانه منتظر دیدار شما در یکی از مکان های اجاره اسکار هستیم.

ون اجاره ای در هر سایز

ما هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا نیازهای شما را برآورده کنیم. به همین دلیل است که ما اجاره ون در اندازه های مختلف را ارائه می دهیم. محدوده ون های ما بسته به مکان اجاره خودرو متفاوت است، بنابراین شما همه چیز را از ون های استاندارد گرفته تا کامیون های بزرگ و جادار پیدا خواهید کرد.

ما ون های کوچکی مانند VW Touran با صفحات زرد را ارائه می دهیم که می توانند تقریباً 3 متر مکعب را در خود جای دهند. اگر جابه‌جایی زیادی ندارید، ممکن است بخواهید این یکی را اجاره کنید - همچنان بهترین قیمت‌ها را در وانت‌های ما خواهید یافت.

ما همچنین ون های بزرگ مانند پژو باکسر، فورد ترانزیت یا سیتروئن جامپر را اجاره می دهیم که 10 مترمکعب و بالاتر دارد. ما اینها را در اندازه های L1H1 تا L3H2 داریم - بسته به محل اجاره ماشین.

  • ون های کوچک فقط از 49 یورو در روز شروع می شوند
  • ون های سایز متوسط، قیمت ها از 59 یورو در روز شروع می شود
  • اجاره ون های بزرگ از 69 یورو در روز

با وارد کردن جزئیات در نوار جستجو در بالای این صفحه، یک ون در منطقه خود اجاره کنید.

اسکار لیستی از مزایا را تضمین می کند

یک ون اجاره کنید و از مزایای اسکار بهره مند شوید! با وجود قیمت پایین، کیفیت خودروها و خدمات بالا باقی می ماند. وقتی وسیله نقلیه ای را اجاره می کنید، خواه ماشین، وانت یا ون متحرک باشد، همیشه 100 کیلومتر در روز شامل قیمت می شوید.

اگر به بیش از این نیاز دارید، می توانید کیلومتر اضافی خریداری کنید.

اگر بیش از 400 کیلومتر اضافی رزرو کنید، می توانید تا 40 درصد تخفیف در قیمت کیلومتر دریافت کنید! هر دو بیمه مسئولیت و بیمه تصادف در قیمت گنجانده شده است.

ما ایمنی شما را در تمام مدت اجاره در اولویت قرار می دهیم. به همین دلیل امداد جاده ای نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، می توانید بیمه کاهش فرانشیز را برای بیمه برخورد خریداری کنید.

برنامه اسکار را از اینجا دانلود کنید

اپلیکیشن کرایه اتومبیل اسکار اکنون برای دانلود در دسترس است و می توانید فوراً از مزایای آن بهره مند شوید. در برنامه ما اجاره بدون کلید، تخفیف، کیلومتر اضافی و امکان ذخیره کیلومترهای اضافی استفاده نشده برای رزروهای آینده را خواهید یافت.

همه اینها و خیلی بیشتر را در برنامه ما تجربه کنید.

شماره تلفن خود را در فیلد بالا وارد کنید و پیوندی را از طریق پیامک دریافت کنید تا برنامه را دانلود کنید یا کد QR ما را با دوربین خود اسکن کنید.

جایگزینی برای اجاره ون

گاهی اوقات یک ون به اندازه کافی بزرگ نیست. به همین دلیل است که ما در اسکار گزینه های بیشتری برای شما داریم. ابتدا می توانید یک ون متحرک با فضای بیشتر اجاره کنید. ما نیز مانند وانت های خود، ون های متحرک در چندین سایز مختلف داریم.

هنگامی که یک ون در حال حرکت را اجاره می کنید، از مزایای مشابهی برخوردار خواهید شد. ون های متحرک و وانت های معمولی ما با گواهینامه رانندگی معمولی (گواهینامه رانندگی رده B) قابل رانندگی هستند.

در بسیاری از مکان‌های کرایه خودرو، مجموعه‌ای از لوازم جانبی اضافی برای ون شما نیز ارائه می‌کنیم. برای مثال می‌توانید هنگام رزرو ون، کامیون‌های دستی، پتوهای متحرک یا مجموعه‌های ایمنی را انتخاب کنید.

اجاره بلند مدت وانت

ما نیز ارائه می دهیماجاره ون بلند مدتدر اسکار این سرویس اشتراک خودرو اسکار نام دارد.

نحوه کار اشتراک خودرو به این صورت است: شما یک قیمت ماهانه ثابت برای وانتی که ماهانه کرایه می کنید پرداخت می کنید.

هنگامی که آن را با استفاده از اشتراک اجاره می کنید، قیمت بسیار پایین تر است و هر بار فقط یک ماه متعهد می شوید. خدمات شامل: بیمه، مسافت پیموده شده و امداد جاده ای+.

سوخت گیری ماشین بر عهده شماست

اگر ون در منطقه خود پیدا نکردید، همیشه می توانید با خدمات مشتریان ما با شماره 1960 85 048 +31 تماس بگیرید یا به info@oscar.nl ایمیل بزنید - ممکن است ما یک ون برای شما پیدا کنیم که مکان اجاره ماشین متفاوتی باشد.

اجاره یک ون ارزان برای مدت طولانی تر با اشتراک اتومبیل اسکار از اسکار!

وانت و اجاره برای جوانان

هنگام تحویل گرفتن ون اجاره ای خود، باید گواهینامه رانندگی و گواهی بیمه سلامت خود را ارائه دهید و ما به کلیه امور اداری رسیدگی می کنیم.

رانندگان زیر 25 سال مجاز به اجاره ون هستند

اگر بین 18 تا 25 سال دارید، ممکن است برای انواع خاصی از خودروها محدودیت سنی وجود داشته باشد. لطفاً "اطلاعات بیشتر" را در لیست نتایج جستجو علامت بزنید.

لطفاً توجه داشته باشید که معمولاً یک سپرده بزرگتر برای افراد جوان وجود دارد، اما این مبلغ در پایان دوره اجاره شما به طور کامل بازپرداخت می شود.

مبلغ سپرده بستگی به سن شما و روش پرداخت دارد. می توانید در مورد شرایط سپرده ما بیشتر بخوانیداینجا.

سوالات متداول در مورد وانت ما:

در اینجا چند پاسخ به سوالات متداول ارائه شده است.

آیا برای رانندگی ون نیاز به گواهینامه رانندگی خاصی دارم؟

خیر، شما مجاز به رانندگی با وانت های ما با گواهینامه رانندگی معمولی هستید. در هلند، این گواهینامه رانندگی دسته B است.

هزینه کرایه ون چقدر است؟

ما قیمت‌های ثابتی روی وانت‌های خود نداریم، زیرا بسته به محل اجاره خودرو، قیمت‌ها متفاوت است. قیمت‌ها از 49 یورو برای وانت‌های کوچک و 69 یورو برای وانت‌های بزرگ شروع می‌شود.

چگونه می توانم برای وانت های شما تخفیف بگیرم؟

ما برای وانت های خود تخفیف ویژه ای قائل نیستیم. اما برای اکثر وانت‌های ما، قیمت اجاره کمتری را از دوشنبه تا پنجشنبه ارائه می‌دهیم که این امکان را به شما می‌دهد که در اجاره شما نسبت به رزرو آخر هفته‌ها صرفه‌جویی کنید.

چرا باید اسکار را انتخاب کنم؟

در اسکار، ون های ارزان قیمت در سراسر هلند را با بهترین قیمت های کشور پیدا خواهید کرد. ما انتخاب زیادی از ون ها، رزرو آنلاین آسان و ساده و بدون هزینه پنهان داریم. حتی مشتریان ما نیز موافق هستند، به همین دلیل است که ما بیش از 4.5 از 5 ستاره را در Trustpilot کسب می کنیم.

اگر زیر 25 سال هستم باید هزینه اضافی پرداخت کنم؟

خیر. ما برای افراد زیر 25 سال هزینه اضافی دریافت نمی کنیم. بنابراین می توانید حتی اگر زیر 25 سال دارید یک ون با همان قیمت اجاره کنید. در برخی موارد ما مبلغ بیشتری را دریافت می کنیم، اما در پایان اجاره به طور کامل به شما بازپرداخت می شود. لطفا توجه داشته باشید که ممکن است محدودیت سنی برای برخی از انواع خودروهای کرایه ای نیز وجود داشته باشد.
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله اجاره ون به سایت الوون مراجعه نمایید.

سرویس خواب مسافرتی نوزاد چه برندی خوب است ؟

 یکی از دوست داشتنی ترین و به یادماندنی ترین مسافرت ها، سفر کردن همراه با نوزاد است. اما بدون داشتن سرویس خواب مسافرتی نوزاد نمی توان سفر خوبی را تجربه کرد. چراکه نوزاد در شرایط سفر بدخواب شده و بی تابی می کند. یکی از دغدغه های اصلی والدین در سفر، خوابیدن نوزاد است. خواب کافی و مناسب برای بدن مفید بوده و ضامن سلامت کودک می باشد. این موضوع به ویژه برای نوزادان بسیار حیاتی و مهم است. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر خواب نوزادان در مسافرت می پردازیم.

 

چگونه خوابی راحت را برای نوزادمان در سفر فراهم کنیم؟

والدین چه در سفر و چه در محیط خانه همواره سعی می کنند بهترین شرایط را برای استراحت فرزندانشان فراهم کنند. بنابراین فراهم کردن شرایط خواب مناسب و آرامشبخش را از وظایف اصلی خود می دانند. اما دستیابی به شرایط مناسب در سفر آسان نیست و داشتن سرویس خواب مسافرتی نوزاد یکی از نیازهای اساسی خانواده های با فرزاندان کوچک است. با داشتن این سرویس خواب مناسب می توانید مشکلات خواب کودک خود را به راحتی حل کنید.

ست مسافرتی نوزاد

ویژگی های سرویس خواب مسافرتی

همانطور که می دانید خرید سیسمونی و لوازم موردنیاز کودک با دقت خاصی انجام شود. چراکه کودک و به ویژه نوزدان از لحاظ جسمانی ضعیف بوده و زودتر در معرض آسیب قرار می گیرند. سرویس خواب یا ست خواب نوزاد نیز دارای ویژگی هایی است که در هنگام خرید می بایستی بدان توجه شود. پیشنهاد می کنیم از سرویس خواب مسافرتی نوزاد سبک وزن و با قابلیت حمل آسان استفاده کنید. ست خواب حداقل از سه تکه اصلی پتو، تشک و بالش تشکیل شده است.

بهتر است بدانید برخی از سرویس خواب ها مجهز به کیف سر خود می باشند و پتو، تشک و بالش را در خود جای می دهد. یکی از مزیت های سرویس خواب داشتن کیف می باشد چراکه خیلی سریع و آسان همه چیز داخل کیف جمع می شوند.

سرویس دم دستی نوزاد

سرویس مسافرتی یا دم دستی شامل یک تشک، لحاف و بالشی کوچک است. این سرویس‌ها برای نوزادان تا 12 ماهگی طراحی و تولید شده‌اند. بسته به سلیقه و علاقه‌ی خودتان می‌توانید طرح و رنگ پارچه‌ی آن را انتخاب کنید. سرویس خواب‌هایی که برای مسافرت و گشت و گذار دوخته می‌شوند؛ برای راحتی بیشتر معمولا وزن کمتری نسبت سایر سرویس خواب‌ها دارند.

سرویس خواب نوزاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

سرویس خواب نوزاد باید مناسب وزن و قد آن باشد. باید به طول،اندازه و ارتفاع از سطح زمین دقت کرد.همچنین حفاظ و مقاومت و جنس خوبی داشته باشد.معمولا سرویس خواب کودک و نوزاد یکسان است و کمی در ابعاد تفاوت دارند. با کمی آینده نگری سرویس خواب نوزادی می‌تواند حداقل تا 5 سالگی کودک مفید باشد بعد از ان نیاز به تغییر سرویس و تخت خواب فرزندتان خواهید داشت.

سرویس مسافرتی نوزاد مارک خوب

اگر برای خرید سیسمونی نوزاد سری به فروشگاه های معروف یا سایت های معتبری که اقدام به فروش سرویس خواب نوزاد و سیسمونی کودک می کنند زده باشید ، با مارک های مختلفی از این حوزه آشنا شده اید .

برندهای بسیاری در ضمینه تولید سیسمونی و کالای خواب کودک در حال فعالیت هستند که با کیفیت عالی و قیمت مناسب در رقابت تنگاتنگ با مارک های معروف سیسمونی ترک هستند .خرید و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی می تواند به رشد و توسعه تولیدی سیسمونی و کالای خواب کودک ایرانی کمک کند .

 

یکی از بهترین برند و تولیدی سرویس مسافرتی نوزاد ، تولیدی کارتز بیبیی می باشد که با تولید و فروش حضوری و آنلاین ، سرویس مسافرتی نوزاد ، سیسمونی کودک و ست خواب نوزاد با کیفیت عالی و قیمت مناسب تاثییر به سزایی در تولید ست خواب کودک دارد.

مقاله پیشنهادی : نکات خرید سرویس خواب برای نوزاد 

برای انتخاب سرویس خواب مناسب نوزادان باید به چه عواملی توجه کنیم؟

یکی از عواملی که برای خرید سرویس خواب مناسب بسیار مهم است، جنس ان است. بهترین جنس سرویس خواب پشم گوسفند است. پشم باعث گرمی و لطافت است و به بافت و استخوان بندی کودکان اسیبی نمی‌زند. پشم مصنوعی در مواجه با پشم طبیعی کیفیت مرغوبی ندارد. بهتر است ست لحاف و تشک و بالش کودک به صورت جداگانه و با روش‌های سنتی تهیه و دوخته شوند. این سرویس خواب‌ها نسبت به ست‌های بازاری کیفیت و ارزشی بالاتر دارند.

 

قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار چند است ؟

 

پوشاک صنعتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پوشاک صنعتی به عنوان یكی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب در محل کار خود حاضر شوند. لباس كار کارکنان دارای خصوصیاتی می باشند که مطابق مقررات خاصی در اختیار کارکنان قرار می گیرند. معمولاً لباس کار به عنوان یك پوشش سراسری تنه ، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می کند.

خصوصیات و استانداردهای پوشاک صنعتی

پوشاک صنعتی باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد. کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار ماشین آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. حدالامکان دارای شب نما باشند. آویزان نمودن زنجیر ، ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً ممنوع است. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد، استفاده از یقه نورگیری آفتاب گردان و زه و دسته عینك که از انواع سلونوئید ساخته شده اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است. در صورتیكه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند، بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.

کارکنانی که در محیط های آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به كار اشتغال دارند، نباید لباس های جیبدار و یا لبه دار دوبل شلوار را در بر داشته باشند، چون ممكن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بماند. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می کنند، باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می کنند باشد. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می کنند باید بصورت یكپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستكش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.

پوشاک صنعتی

یک پوشاک صنعتی باید از چه جنسی ساخته شود؟

جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الكتریسیته ساکن از مخلوط حدود 71 % پنبه و 31 % پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد، مانند لباس کار جوشكاری، جنس لباس کار بایستی 11 % پنبه باشد. به منظور استحكام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا  2 تار و یك پود و نخ چهل دولا از نوع رینگ  استفاده گردد.

به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگ های راکتیو در رنگرزی پارچه استفاده شده باشد.  با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، به كار بردن دوخت محكم و نیز چرخكاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد. با استفاده از الگوی مناسب، باید پوشاک صنعتی شكیل و خوش دوخت بوده و در اندازه های استاندارد تهیه شود.

پوشاک صنعتی استاندارد باید دارای چه آرم وعلائمی باشد؟

لباس کار باید به نحوی باشد که مشخص کند فردی که آن لباس را پوشیده در کدام گروه شغلی یا واحد فعالیت می نماید. علامت یاد شده می تواند آرم، کد و یا حتی رنگ لباس باشد. برای در نظر گرفتن علائم مشخصه موارد ذیل قابل بررسی می باشد:

  • -رنگ زمینه آرم یا رنگ لباس برای مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
  • -جنس آرم با استفاده از چاپ سیلك اسكرین مرغوب و ثابت با رنگ های قید شده روی پارچه تهیه شود.
  • -محل نصب آرم روی سینه یا بازوی سمت چپ می باشد.

ویژگی های پوشاک صنعتی خوب چیست؟

لباس کار دو تکه دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم این ویژگی و نکات نه تنها برای لباس های کار دو تیکه بلکه برای دوبعدی و سرهمی نیز برقرار می باشد ، در حالت کلی یک لباس خوب دارای این ویژگی ها می باشد :

۱ ) اول از همه لباس کار باید اندازه فرد باشد و یا به اصطلاح فیت تن او باشد .

۲ ) حتما تدابیر کامل با توجه به نوع کار فرد روی لباس او باید صورت بگیرد به عنوان مثال کارگرانی که در مجاورت دستگاه های صنعتی و ماشین آلات در حال کار کردن می باشند باید لباسی داشته باشند که هیچ گونه لوازم جانبی و اضافه مثل کلید و ساعت و … روی آن قرار نگیرد و همچنین باید از لباسی استفاده کنند که هیچ درز روی آنها وجود نداشته باشد یعنی تمام بدن آنها را بپوشاند .

۳ ) حتما در محل کار هایی که در معرض خطرات احتمالی مثل انفجار ، حریق ، و … باشند هستید حتما باید لباس های شما از جنسی باشد که بتواند به خوبی از بدن شما تا حد زیادی در برای این حوادث مراقبت کند .

۴ ) اگر قرار است در حین کار استین خود را بالا بزنید باید از همان اکل از لباس های کار آستین کوتاه استفاده کنید .

۵ ) جنس پارچه لباس کار حتما باید با توجه به محیط استفاده شود و مقاومت کافی در برابر احتمالات را داشته باشد .

مقاله پیشنهادی :ویژگی خرید آنلاین لباس کار 

ویژگی پوشاک صنعتی حرفه ای و با کیفیت :

1. پوشاک صنعتی باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد.

2. کارکنانی که با ماشین کار می­کنند و یا در جوار ماشین­آلات مشغول کار هستند باید از پوشاک صنعتی استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. آویزان نمودن زنجیر ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً‌ ممنوع است.

3. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد استفاده از یقه نورگیری (آفتاب گردان) و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده­اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است.

4. در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین پوشاک صنعتی خود را مستمراً بالا بزنند بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.

5. کارکنانی که در محیطهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده بکار اشتغال دارند، نباید لباسهای جیب­دار و یا لبه­دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بمانند.

6. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می­کنند باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می­کنند باشد.

7. لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حریق بایستی شامل کلاه، دستکش و کفش بصورت یک تکه و سر هم باشد.

8. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می­کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.

9. لباس بارانی به صورت پالتویی کلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) با رنگ مصوب تهیه شود.

قیمت پوشاک صنعتی

هزینه تولید پوشاک صنعتی با توجه به نوع آن تغییر می کند و این می تواند بر قیمت خرید پوشاک صنعتی تاثیر گزار باشد.جنس پارچه ، تکنیک دوخت ،تعداد تکه های لباس ، شخصی سازی لباس کار مثل دوخت یا چاپ برند روی پوشاک صنعتی، سایز بندی لباس و یا ویژگی های لباس کار صنعتی ، مثل نسوز بودن ، دوخت لباس کار سرهمی یا دوبنده ،شرایط آب و هوایی و… همگی در هزینه تولید و خرید پوشاک صنعتی موثر است .

برای اطلاع از قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار که یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار در تهران می باشد ، با واحد فروش در ارتباط باشید .

در خرید پوشاک صنعتی، چه آنلاین و چه در فروشگاه به صورت حضوری ، به راحتی متوجه خواهید شد که چه تنوع بالایی در این نوع پوشاک به وجود آمده است. برای برخی افراد، این می تواند دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه آنها باشد. با این حال، این کار نباید باسرعت  انجام شود. شما باید نقش یک خریدار باهوش و مسئولیت پذیر را بازی کنید. اجازه ندهید پولتان هدر برود. برای اینکه خرید بهترین پوشاک صنعتی را برای شما به ارمغان بیاید، حتما عواملی را که در زیر به آنها اشاره خواهد شد در نظر بگیرید.

انتخاب پوشاک صنعتی بر اساس شرایط محیطی و آب و هوایی

اگر قصد خرید پوشاک صنعتی را دارید باید توجه کنید که در چه آب و هوایی قصد استفاده از آن را دارید. به طور مثال خرید لباسکار برای محیط های گرم و مرطوب دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به محیط های سرد است.

مزیت استفاده از پوشاک صنعتی در مشاغل

 

پوشاک صنعتی چیست و کجا کاربرد دارد ؟

پوشاک صنعتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پوشاک صنعتی به عنوان یكی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب در محل کار خود حاضر شوند. لباس كار کارکنان دارای خصوصیاتی می باشند که مطابق مقررات خاصی در اختیار کارکنان قرار می گیرند. معمولاً لباس کار به عنوان یك پوشش سراسری تنه ، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می کند.

خصوصیات و استانداردهای پوشاک صنعتی

پوشاک صنعتی باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد. کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار ماشین آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. حدالامکان دارای شب نما باشند. آویزان نمودن زنجیر ، ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً ممنوع است. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد، استفاده از یقه نورگیری آفتاب گردان و زه و دسته عینك که از انواع سلونوئید ساخته شده اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است. در صورتیكه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند، بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.

کارکنانی که در محیط های آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به كار اشتغال دارند، نباید لباس های جیبدار و یا لبه دار دوبل شلوار را در بر داشته باشند، چون ممكن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بماند. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می کنند، باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می کنند باشد. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می کنند باید بصورت یكپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستكش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.

یک پوشاک صنعتی باید از چه جنسی ساخته شود؟

جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الكتریسیته ساکن از مخلوط حدود 71 % پنبه و 31 % پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد، مانند لباس کار جوشكاری، جنس لباس کار بایستی 11 % پنبه باشد. به منظور استحكام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا  2 تار و یك پود و نخ چهل دولا از نوع رینگ  استفاده گردد.

به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگ های راکتیو در رنگرزی پارچه استفاده شده باشد.  با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، به كار بردن دوخت محكم و نیز چرخكاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد. با استفاده از الگوی مناسب، باید پوشاک صنعتی شكیل و خوش دوخت بوده و در اندازه های استاندارد تهیه شود.

پوشاک صنعتی

پوشاک صنعتی استاندارد باید دارای چه آرم وعلائمی باشد؟

لباس کار باید به نحوی باشد که مشخص کند فردی که آن لباس را پوشیده در کدام گروه شغلی یا واحد فعالیت می نماید. علامت یاد شده می تواند آرم، کد و یا حتی رنگ لباس باشد. برای در نظر گرفتن علائم مشخصه موارد ذیل قابل بررسی می باشد:

  • -رنگ زمینه آرم یا رنگ لباس برای مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
  • -جنس آرم با استفاده از چاپ سیلك اسكرین مرغوب و ثابت با رنگ های قید شده روی پارچه تهیه شود.
  • -محل نصب آرم روی سینه یا بازوی سمت چپ می باشد.

ویژگی های پوشاک صنعتی خوب چیست؟

لباس کار دو تکه دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم این ویژگی و نکات نه تنها برای لباس های کار دو تیکه بلکه برای دوبعدی و سرهمی نیز برقرار می باشد ، در حالت کلی یک لباس خوب دارای این ویژگی ها می باشد :

۱ ) اول از همه لباس کار باید اندازه فرد باشد و یا به اصطلاح فیت تن او باشد .

۲ ) حتما تدابیر کامل با توجه به نوع کار فرد روی لباس او باید صورت بگیرد به عنوان مثال کارگرانی که در مجاورت دستگاه های صنعتی و ماشین آلات در حال کار کردن می باشند باید لباسی داشته باشند که هیچ گونه لوازم جانبی و اضافه مثل کلید و ساعت و … روی آن قرار نگیرد و همچنین باید از لباسی استفاده کنند که هیچ درز روی آنها وجود نداشته باشد یعنی تمام بدن آنها را بپوشاند .

۳ ) حتما در محل کار هایی که در معرض خطرات احتمالی مثل انفجار ، حریق ، و … باشند هستید حتما باید لباس های شما از جنسی باشد که بتواند به خوبی از بدن شما تا حد زیادی در برای این حوادث مراقبت کند .

۴ ) اگر قرار است در حین کار استین خود را بالا بزنید باید از همان اکل از لباس های کار آستین کوتاه استفاده کنید .

۵ ) جنس پارچه لباس کار حتما باید با توجه به محیط استفاده شود و مقاومت کافی در برابر احتمالات را داشته باشد .

ویژگی پوشاک صنعتی حرفه ای و با کیفیت :

1. پوشاک صنعتی باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد.

2. کارکنانی که با ماشین کار می­کنند و یا در جوار ماشین­آلات مشغول کار هستند باید از پوشاک صنعتی استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. آویزان نمودن زنجیر ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً‌ ممنوع است.

3. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد استفاده از یقه نورگیری (آفتاب گردان) و زه و دسته عینک که از انواع سلونوئید ساخته شده­اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است.

4. در صورتیکه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین پوشاک صنعتی خود را مستمراً بالا بزنند بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.

5. کارکنانی که در محیطهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده بکار اشتغال دارند، نباید لباسهای جیب­دار و یا لبه­دار (دوبل شلوار) را در بر داشته باشند، چون ممکن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بمانند.

6. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می­کنند باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می­کنند باشد.

7. لباس نسوز مخصوص حفاظت در مقابل حریق بایستی شامل کلاه، دستکش و کفش بصورت یک تکه و سر هم باشد.

8. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می­کنند باید بصورت یکپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستکش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.

9. لباس بارانی به صورت پالتویی کلاه سر خود را از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) با رنگ مصوب تهیه شود.

انتخاب پوشاک صنعتی بر اساس شرایط محیطی و آب و هوایی

اگر قصد خرید پوشاک صنعتی را دارید باید توجه کنید که در چه آب و هوایی قصد استفاده از آن را دارید. به طور مثال خرید لباسکار برای محیط های گرم و مرطوب دارای ویژگی های متفاوتی نسبت به محیط های سرد است. پس بر اساس جنس پارچه نیز می توان بهترین پوشاک صنعتی را بر اساس شرایط آب و هوایی انتخاب نمود. انتخاب یک پوشاک صنعتی مناسب شرایط آب و هوایی سبب افزایش راندمان کار افراد در چنین محیط هایی می شود. علاوه بر این افرادی که در محیط های صنعتی که در معرض آتش و گرما هستند نیز می بایست لباس هایی با تهویه مناسب خریداری نمایند تا با استفاده از آن دمای بدن متعادل شود.

خرید پوشاک صنعتی بر اساس سایز بدن

یکی دیگر از مسائل مهم در هنگام خرید پوشاک صنعتی انتخاب آن بر اساس سایز دقیق بدن هریک از کارکنان می باشد. پوشاک صنعتی نباید نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. فردی که اقدام به پوشیدن پوشاک صنعتی می نماید به دلیل اینکه ممکن است ساعت ها نیاز به پوشیدن آن باشد ، باید در آن لباس احساس راحتی کند.

همچنین برخی از مسائل همچون بلندی آستین ها یا دم پا جز مواردی است که امکان بروز حادثه را برای افراد به وجود می آورد.پس در هنگام خرید پوشاک صنعتی می بایست به سایز آن توجه شود

کیفیت پارچه و دوخت پوشاک صنعتی

همانطور که گفته شد استفاده از پوشاک صنعتی در وهله اول به منظور ایجاد حفاظت بدنی افراد می باشد. با توجه به وجود خطر در محیط های صنعتی استفاده از یک پوشاک صنعتی مناسب شرایط کار می بایست در اولویت قرار گیرد تا ضامن سلامت کارکنان باشد.

بر اساس شرایط محیط هر یک از لباس کار ها دارای ویژگی های خاصی است.به طور مثال در محیط هایی که دارای گرد و غبار است ، از پوشاک صنعتی های بدون جیب و آستین استفاده می شود تا در داخل این مکان ها گرد و غبار جمع نشود. مثال دیگر اینکه در محیط های صنعتی کار با الکتریسیته لباس کار به گونه ای باید طراحی گردد که از هرگونه مواد فلزی در آن همچون زیپ ، دکمه فلزی و... اجتناب گردد.

دوخت و تولید پوشاک صنعتی می بایست به صورت با کیفیت بوده و با فشارهای کم دچار پارگی و باز شدن دوخت نشود. پس برای خرید لباسکار مناسب می بایست خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید. شرکت دوخت یادگار یکی از شرکت های برگزیده فروش لباس کار با کیفیت در کشور ایران می باشد که شما می توانید انواع لباس کار صنعتی و لوازم ایمنی را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

کیفیت پارچه و جنس آن بسته به شرایط کاری متفاوت می باشد.امروزه انواع پارچه ها برای تولید پوشاک صنعتی استفاده می شود که از مهم ترین آن ها می توان به پارچه تترون (استفاده در آب و هوای گرم) ، پارچه ترگال (استفاده در محیط های کارگاهی) ، پارچه فلامنت کجراه (قابل استفاده در محیط های سرد ، دارای ضخامت نسبتا زیاد) ، پارچه کتان ( قابل استفاده در صنایع مرتبط با جوشکاری ، فرز کاری و...) اشاره کرد.پس همانطور که مشاهده کردید برای خرید لباسکار ، انتخاب نوع پارچه حائز اهمیت می باشد.

مقاله پیشنهادی : خرید لباس کار حرفه ای 

در هنگام استفاده از پوشاک صنعتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برخی از موارد اشاره شده جز مواردی می باشد که در حین کارهای صنعتی امکان وقوع آن ها زیاد است و توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اولین نکته ای که باید مد نظر قرار داد این است که در صورتی که در هنگام کار لباس کار دچار پارگی ، سوختگی و... شد می بایست اقدام به تعویض آن نموده و از لباس کار جدید استفاده نمایید.نکته بعدی این است که در صورت ریختن هرگونه مواد شیمیایی بر روی لباسکار می بایست فورا اقدام به شست و شوی لباسکار نمود.همچنین به دلیل حساسیتی که برخی مواد همچون گریس ، روغن و... برای بدن ایجاد می نمایند ، در صورت ریختن چنین موادی بر روی لباس کار می بایست لباس شست و شو شود.

اهمیت و دلیل استفاده از پوشاک صنعتی

امروزه ضرورت استفاده از پوشاک صنعتی بر کسی پوشیده نیست ،همان طور که در محیط های مختلف لباس های متفاوت به تن می کنید ، کار کردن در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به استفاده و پوشیدن پوشاک صنعتی نیازمند است . این کار می تواند در هر شغل و شرایطی دلایل زیاد و متمایزی ایجاد کند که به طور کلی و عمومی می توان موارد زیر را نام برد :

رعایت ایمنی

حفاظت از کارکنان و کارگران

متمایز شدن کارکنان در بخش های مختلف

شناسایی تخصص و زمینه کاری

نظم و آراستگی در محیط کار

پرستیژ کاری

تبلیغات و برندسازی مجموعه

 

  •  

تعرفه ساخت انیمیشن تبلیغاتی 3 بعدی چقدر است ؟

 

تعرفه و سفارش ساخت انیمیشن

ساخت انیمیشن؛ یک انیمیشن چگونه ساخته می شود؟ قیمت ساخت انیمیشن تبلیغاتی چقدر است؟ در صورتی که بخواید سفارش ساخت انیمیشن تبلیغاتی بدهید، این سوالی است که شاید نیاز باشد پاسخه آن را بدانید. بنابراین ابتدا یک دیدگاه تاریخی را مرور کنیم تا بتوانیم بفهمیم انیمیشن ها چگونه وارد زندگی ما شده اند

شروع انیمیشن

بعد از سال ۱۸۹۵ که برادران لومیر در فرانسه سینما را ابداع کردند و پس از آن که شور و شوق مردمان جهان نسبت به دیدن تصویر متحرک فزونی یافت. هنرمندانی در اوایل قرن بیستم و دهه اول ۱۹۰۰ نسبت به تجربیاتی در حوزه تصویر متحرک و متحرک سازی تصاویر نقاشی شده اقدام نمودند که می‌توان این حرکت ها را به عنوان اولین گام ها برای تولد انیمیشن تلقی نمود.

همچنین می توان با مراجعه به تاریخچه انیمیشن در اینترنت اطلاعات دقیق تری از این هنر-صنعت به دست آورد. بد نیست بدانیم مطابق با آما، صنعت انیمیشن در سال ۲۰۱۶ در دنیا بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار درآمدزایی داشته است که ۵۰ درصد این درآمد نصیب استودیو های انیمیشن سازی ژاپن شده است. ۴۶ درصد از این درآمد از آنِ آمریکا و کانادا بوده است و تنها ۴ درصد از درآمد صنعت انیمیشن به سایر کشورهای دنیا اختصاص داشته است. که کشور ما ایران مبلغ ناچیزی – نزدیک به صفر مطلق – را در این حوزه به خود اختصاص داده است.

مقاله پیشنهادی : ساخت انیمیشن برای تبلیغات کسب و کار 

هرچند وجود چندین شرکت انیمیشن سازی معتبر و همچنین گروه‌های کاری انیمیشن این پتانسیل را -خصوصا در چند سال اخیر- در ایران فراهم آورده است که بتوان کار هایی با استانداردهای بین المللی را تولید نمود اما هنوز تا رسیدن به آن چشم انداز رویایی که صنعت انیمیشن ایران در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند از این طریق درآمد زایی داشته باشد راهی طولانی در پیش است اما باید جوانه های تازه رویده در حوزه صنعت انیمیشن راه در دل جوانان این مرز و بوم به عنوان یک گام تلقی نمود و به نظر می‌رسد که اتفاقات خوبی در آینده ای نزدیک و شاید کمی دورتر در انتظار صنعت انیمیشن ایران باشد که البته نیازمند سرمایه گذاری بسیار بالا و همچنین اعتماد به جوانها و حراست از نیروهای انسانی حرفه‌ای و زبده در این هنر-صنعت جهانی است.

انیمیشن، نقاشی متحرک یا پویا نمایی تکنیک ایجاد حرکت از طریق اتصال و پشت سر هم قرار دادن فریم های تصویر یا المان ها و کاراکترهای گرافیکی است. ساخت موشن گرافی و انیمیشن استفاده فراوانی برای مصارف آموزشی، تبلیغاتی و تفریحی دارد. پروژه های ساخت انیمیشن توسط طراحان انیمیشن و ابزارها و نرم افزارهای گرافیکی انجام می شود. نرم افزار 3D Max در کنار نرم افزار Maya از معروفترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن می باشد. ساخت انیمیشن یا پویانمایی را می توان از تکنیکی ترین زیر شاخه های طراحی گرافیک دانست.

 

تعرفه ساخت انیمیشن و موشن گرافیک عموما بر مبنای ثانیه و دقیقه محاسبه می شود. محاسبه قیمت و هزینه تولید انیمیشن بسته به عواملی مانند کیفیت ساخت ، طراحی کاراکتر انیمیشن و میزان شخصی سازی و استفاده از افکت های صوتی و تصویری دارد. برای مثال هزینه ساخت انیمیشن 3 بعدی با تعرفه تولید انیمیشن دو بعدی متفاوت است. همچنین در صورت شخصی سازی و یا طراحی کاراکتر انیمیشن و تصویر سازی، هزینه تولید پروژه انیمیشن افزایش پیدا می کند. سفارش و انجام انیمیشن، موشن گرافیک، تیزرهای کارتونی و همین طور متحرک سازی و انیمیشن پروژه های طراحی سه بعدی با استخدام فریلنسرهای ساخت انیمیشن در کارلنسر امکان پذیر است. برای سفارش ساخت انیمیشن تبلیغاتی و آموزشی و حتی ساخت انیمیشن برای اینستاگرام و تبلیغات شبکه های اجتماعی می توانید به راحتی و در چند کلیک پروژه خود را سفارش دهید. پس از مدت کوتاهی با بررسی پیشنهادات و نمونه کارهای فریلنسرهای انیمیشن کار می توانید بهترین طراح انیمیشن فریلنسر را با قیمت مناسب برای پروژه خود استخدام کنید.برای اطلاع از قیمت و تهرفه ساخت انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی اینجا کلیک کنید .

هزینه ساخت انیمیشن

در تبلیغات، یکی از گران ترین مدل ها، ساخت انیمیشن تبلیغاتی است. به علت اینکه نیاز به گروهی متخصص و تجهیزات گران قیت و صرف وقت زیادی برای تولید یک دقیقه انیمیشن می شود. معمولا شرکت های تبلیغاتی از ساخت انیمیشن در می روند و دوست دارند تیزرهای رئال و تلفقی بسازند. درست است که آن ها باید فیلمبرداری و تولید خیلی حرفه ای داشته باشند اما وقتی برای ساخت یک دقیقه تیزر انیمیشنی نیاز به یک ماه زمان برای تیم چند نفره است، می ارزد. هزینه ساخت انیمیشن بسته به دو بعدی و سه بعدی بودن و بسته به ثانیه ی ساخت مختلف است. خوشبختانه مشرکت خورشید فیلم پلان های مختلفی برای ساخت انیمیشن طراحی کرده است تا شما باتوجه به بودجه اتان تصمیم گیری نمایید .

دلیل استفاده از حوله خشک کن نوزاد در سیسمونی

 

خشک کن نوزاد چیست و چه کاربردی داره؟!

خشک کن نوزاد همان گونه که از اسمش پیداست نوعی پارچه مخصوص خشک کردن بدن نوزاد پس از شستشوی بدن می باشد و جنس این نوع پارچه به حدی نرم و لطیف است که به هیچ عنوان به پوست نوزاد آسیب نمی رساند.

از ویژگی دیگر این محصول  می توان به جذب بسیار بالای آن اشاره کرد که بدن را پس از شستشو کاملا خشک می کند و رطوبتی روی پوست نمی ماند.

همچنین خشک کن ها در ابعاد مختلفی وجود دارند و به راحتی می توانید در هر مغازه سیسمونی و یا تمامی فروشگاه های معتبر اینترنتی پیدا کنید و خریدارری کنید.

این محصول از مهم ترین چیزهایی است که همیشه باید در ساک سیسمونی نوزاد خود داشته باشید تا با استفاده از یک پارچه مخصوص سلامتی نوزاد خود را تضمین کنید.

من همیشه از حوله برای خشک کردن کودک استفاده می کنم!

لازم است بدانید یکی از غیر بهداشتی ترین کار در خشک کردن بدن نوزاد استفاده از حوله است چون حوله همان گونه از اسمش پیداست مخصوص حمام و خشک کردن بدن و سر پس از حمام می باشد.

استفاده از حوله برای خشک کردن کودک پس از شستشو ممکن است باعث کثیف و غیر بهداشتی شدن حوله و در استفاده طولانی مدت باعث ایجاد بیماری های پوستی بشود.

حوله خشک کن نوزاد

بعضی افراد ممکن است برای خشک کردن نوزاد از پارچه های معمولی استفاده می کند و این پارچه ها ممکن است جنس های متفاوتی باشند و هر کدام قدرت جذب متفاوتی دارند و ممکن است پوست کودک را کامل خشک نکند و مرطوب بماند و مرطوب ماندن پوست کودک باعث بسیاری از بیماری ها می شود اما بهترین گزینه برای خشک کردن بدن نوزاد پس از شستشو خشک کن نوزاد می باشد که کاملا بدن کودک را خشک می کند و سلامتی را به بچه شما عزیزان هدیه می دهد.

بعضی افراد هم کلا پس از شستشوی کودک بدن آنها را خشک نمی کنند که به این گونه افراد توصیه می شود حتما به وسیله خشک کن نوزاد بدن آنها را کامل خشک کنید چون این مرطوب ماندن در فصل سرما ممکن است باعث بروز انواع بیماری و مشکلات جبران ناپذیر شود.

نکاتی در مورد شستن خشک کن نوزاد:

لازم است بدانید مهم تر از جنس و کیفیت خشک کن نوزاد، نحوه شستن آنها می باشد چون در معرض میکروب های زیادی قرار دارند و برای حفظ سلامتی کودک خود باید زود به زود به خوبی شسته شوند. بهترین دما برای شستشوی خشک کن ها 30 درجه سانتی گراد می باشد چون در این دما نرمی و لطافت آن حفظ می شود و همچنین همه میکروب های آن از بین می روند.

سعی کنید حداقل به تعداد 3 یا 4 عدد در ساک سیسمونی خود داشته باشید تا به هنگام شستشوی آنها تعدادی تمیز برای استفاده داشته باشید و در این مدت تا خشک شدنشان به مشکل برنخورید.

دستمال خشک کن نوزاد چیست؟

بعد از شست و شوی کامل نوزاد اولین وسیله ای که مورد نیاز نوزاد شماست دستمال خشک کن است. با این دستمال میتوانید به راحتی نوزاد خودتون رو خشک کنید.

دستمال خشک کن نوزاد چی خوبه؟

برند کارترز بهترین تولیدکننده دستمال خشک کن نوزاد هست که دارای جنس و کیفیت بسیار بالاییست.اگر قصد خرید دستمال خشک کن نوزاد زا دارید، برند کارتزبیبی  بهترین گزینه است.

دستمال خشک کن نوزاد و کودک چیست؟

همانطور که همگان می‌دانیم نیاز است که کودکان را در طول روز چند بار بشوریم. پس از هر بار شستن کودک باید بدن وی را خشک‌ کنیم تا رطوبت در آن نماند. اما این خشک‌ کردن به‌ وسیله‌ای مخصوص نیاز دارد یا با هر پارچه و یا حوله‌ای می‌شود این کار را انجام داد؟

بدن کودکان نسبت به بزرگ‌سالان بسیار حساس‌تر است. هر ماده شیمیای مضر می‌تواند برای وی حساسیت ایجاد کند و مشکلاتی را در همان سن و یا سنین بالاتر به وجود آورد. پس برای کودکان به‌ ویژه خشک‌ کردن آن‌ها به دستمال ویژه‌ای نیاز است.

به‌ عنوان‌ مثال: استفاده از وسایلی که کودک به آن‌ها حساسیت نشان دهد باعث ایجاد قرمزی پوستی،خارش،سوزش و مواردی از این قبیل می‌شود که هم کودک و هم والدین را دچار اذیت می‌کند. این حساسیت‌ها حتی در زمان بزرگ‌سالی نیز می‌توانند برای فرد مشکل ایجاد کنند.

دستمال خشک‌ کن کودک دستمالی است از جنس‌های مرغوب و بدون ایجاد حساسیت که به پوست کودکان آسیب وارد نمی‌کند و دارای جذب آب و رطوبت بالا می‌باشد.

این دستمال‌ها در بسته‌بندی‌های چندتایی بوده و دارای طراحی‌های جذاب و متنوع می‌باشند. جنس این دستمال خشک‌کن کودک بسیار مرغوب است و هیچ‌گونه حساسیت و یا زخمی ‌در بدن کودکان ایجاد نمی‌کند.

مهم‌ترین کاربردهای دستمال خشک کن نوزاد و کودک چیست؟

دستمال خشک‌ کن کودک یک یار کمکی برای مادران می‌باشد. این وسیله که جذب بالای آب را دارد در همه جا کمک حال مادران می‌باشد. از دستمال خشک‌کن نوزاد می‌توان برای خشک کردن بدن کودک استفاده کرد و یا حتی به‌ صورت حوله دور کودکان پیچاند.

کاربرد ویژه این دستمال خشک‌ کن کودک در مقایسه با سایر دستمال‌ها و پارچه‌ها در جنس الیاف به کار رفته است. دستمال خشک‌ کن کودک به دلیل عدم ایجاد حساسیت و داشتن لطافت بالا سال‌هاست که جای حوله‌های معمولی و یا پارچه‌های خشک‌ کن را گرفته است و به یک وسیله حتمی در ساک وسایل کودکان تبدیل‌شده است.

مقاله پیشنهادی : قیمت ست مسافرتی نوزاد 

دستمال خشک‌ کن نوزاد و کودک چه کمکی به والدین و کودک می‌کند؟

والدین، به‌ خصوص مادران که ساعات طولانی‌تری از روز را با نوزاد در ارتباط هستند و بیشتر کار‌های نوزاد با آنها است. می‌دانند که دستمال خشک کن بچه چه مزیت‌هایی برایشان دارد.

این پارچه که بسیار کاربردی است و حتی جای کمی نیز اشغال می‌کند، همیشه و به‌ صورت چندتایی در ساک کودکان و یا در اتاقشان وجود دارد. از دستمال خشک‌ کن کودک برای خشک‌ کردن بدن نوزاد و حتی در مواردی خشک‌ کردن سریع وسیله نوزاد نیز می‌توان استفاده کرد. جذب آب این دستمال خشک‌ کن کودک بسیار بالا است و به دلیل جنس لطیفی که دارد کودک را اذیت نمی‌کند و به مادر اجازه می‌دهد تا با  آرامش وی را خشک کند.

به دلیل جنس الیاف به‌ کار رفته و حساسیت این دستمال‌ها نباید با آب داغ مورد شستشو قرار گیرند و یا برای شستن آن‌ها از مواد شوینده قوی استفاده کرد.

 
صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد