x تبلیغات
payamarketing

خرید لباس کار صنعتی به قیمت تولیدی

 لباس کار صنعتی به عنوان یكی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب در محل کار خود حاضر شوند. لباس كار کارکنان دارای خصوصیاتی می باشند که مطابق مقررات خاصی در اختیار کارکنان قرار می گیرند. معمولاً لباس کار به عنوان یك پوشش سراسری تنه ، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت می کند.

خصوصیات و استانداردهای لباس کار صنعتی 
لباس کار باید اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد. کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار ماشین آلات مشغول کار هستند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت آن باز یا پاره نباشد. حدالامکان دارای شب نما باشند. آویزان نمودن زنجیر ، ساعت، کلید و نظایر آنها روی لباس کار اکیداً ممنوع است. در محل کار که احتمال خطر انفجار و یا حریق باشد، استفاده از یقه نورگیری آفتاب گردان و زه و دسته عینك که از انواع سلونوئید ساخته شده اند و همچنین همراه داشتن سایر مواد قابل اشتعال برای کارکنان مربوطه اکیداً ممنوع است. در صورتیكه انجام کاری ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمراً بالا بزنند، بایستی از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایند.

 

کارکنانی که در محیط های آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به كار اشتغال دارند، نباید لباس های جیبدار و یا لبه دار دوبل شلوار را در بر داشته باشند، چون ممكن است گرد و غبار و مواد مزبور در چین و لبه لباس باقی بماند. لباس ایمنی مخصوص کارکنانی که با مواد خورنده و یا مضر کار می کنند، باید آب و گاز در آن نفوذ ننموده و جنس آن مناسب با نوع ماده و یا موادی که با آنها کار می کنند باشد. لباس کارکنانی که با مواد اسیدی و رادیواکتیو کار می کنند باید بصورت یكپارچه و بدون منفذ همراه با کلاه مخصوص، کفش و دستكش از جنس خاص و غیر قابل نفوذ باشد.
لباس کار نباید گشاد باشد، مخصوصا قسمت های سر آستین آن و نباید به میزانی تنگ باشد که اعضای بدن هنگام کار با اشكال مواجه شوند. آستین ها را نباید به طرف بالا برگرداند و یا لوله کرد.
تذکر 1: کارکنانی که لباسشان به مواد نفتی یا شیمیایی خطرناک آغشته شود باید فوراً لباس خود را شسته و یا تعویض نموده و آن قسمت از بدن را نیز که در تماس بوده با شوینده های مناسب بشویند. هیچ یك از کارکنان حق ندارند با لباس آغشته به مواد نفتی و یا مواد شیمیایی، به آتش، شعله و دیگر منابع حرارتی نزدیك شوند و یا کبریت و فندک و غیره روشن نمایند.
تذکر 2: در صورت پارگی، خراب شدن و یا آلودگی بمواد نفتی یا شیمیایی خطرناک لباس کار، باید برای تمیز شدن آن اقدام نمایید و در صورت نیاز به تعویض، به سرپرست مربوط اطلاع داده شود.
برای خرید لباس کار صنعتی از تولیدی لباس کار دوخت یادگار اینجا کلیک کنید .
تذکر 3: البسه آغشته به روغن و یا گریس باید فوراً از تن خارج شود، چون ممكن است ایجاد ناراحتی پوست نماید.
یک لباس کار صنعتی باید از چه جنسی ساخته شود؟
جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الكتریسیته ساکن از مخلوط حدود 71 % پنبه و 31 % پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد، مانند لباس کار جوشكاری، جنس لباس کار بایستی 11 % پنبه باشد. به منظور استحكام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا  2 تار و یك پود و نخ چهل دولا از نوع رینگ  استفاده گردد. 
به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگ های راکتیو در رنگرزی پارچه استفاده شده باشد.  با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، به كار بردن دوخت محكم و نیز چرخكاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد. با استفاده از الگوی مناسب، باید لباس کار شكیل و خوش دوخت بوده و در اندازه های استاندارد تهیه شود.
 
لباس کار استاندارد باید دارای چه آرم وعلائمی باشد؟
لباس کار باید به نحوی باشد که مشخص کند فردی که آن لباس را پوشیده در کدام گروه شغلی یا واحد فعالیت می نماید. علامت یاد شده می تواند آرم، کد و یا حتی رنگ لباس باشد. برای در نظر گرفتن علائم مشخصه موارد ذیل قابل بررسی می باشد:
  • -رنگ زمینه آرم یا رنگ لباس برای مشخص کردن واحدهای مختلف باید مشخص باشد.
  • -جنس آرم با استفاده از چاپ سیلك اسكرین مرغوب و ثابت با رنگ های قید شده روی پارچه تهیه شود.
  • -محل نصب آرم روی سینه یا بازوی سمت چپ می باشد.
  •  

برای دریافت ون دربستی چه مدارکی نیاز است!؟

 

حتما برای شما هم پیش آمده که برای رفتن به سفر و یا یک مراسم خاص، نیاز به یک خودرو با ظرفیت بالا داشته اید تا بتوانید مسیر مورد نظرتان را همراه با خانواده، دوستان و یا همکارانتان طی کنید.

 

یکی از خدمات پرطرفدار الوون ، اجاره ون و اتوبوس دربستی به صورتبدون رانندهو با راننده می باشد که شما عزیزان می توانید با قیمتی مناسب از این خدمات بهره مند شوند. لازم به ذکر است که تمامی ون های کافه رنت، مانند تمامی خودروهای کافه رنتی از سلامت کامل سیستم تعلیق، تهویه و بدنه برخوردارند و با خیال راحت می توانید نسبت به اجاره آن ها اقدام کنید.

 

 

در ادامه اطلاعات کاملی درباره ی شرایط اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس و قیمت اجاره این اتومبیل ها را برایتان به اختصار توضیح می دهیم.

 

اجاره ساعتی و درون شهری ون

طی بررسی های انجام شده توسط تیم الوون ، بخش زیادی از افراد اجاره کننده ون و مینی بوس، تمایل به اجاره ساعتی این خودروها برای مسیرهای درون شهری دارند و به دنبال این نتایج، ما امکان اجاره این خودروها به صورت ساعتی را نیز فراهم کرده ایم.

 

به این ترتیب شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی نیز می توانند برای جابجایی پرسنل خود در ساعت خاصی از شبانه روز از اجاره ساعتی ون، مینی بوس و اتوبوس کافه رنت بهره مند شوند.

 

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی

خستگی سفر و آشنا نبودن به مسیرها برای مسافران، گردشگران و توریست های خارجی و ایرانی که به صورت گروهی سفر هوایی دارند باعث شده تا به محض ورود به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند .

 

ون دربستی همراه با راننده های مجرب و دوره دیده انتخاب مناسبی برای گردشگران میباشد.

 

ترانسفر فرودگاهی تا محل اقامت شما یا شروع سفر ماجراجویی از جمله برنامه هایی است که رانندگان ون و اتوبوس شرکت کافه رنت برای آن آموزش دیده اند .

 

شما با خیال راحت میتوانید ون دلخواه خود را با هر ظرفیت و امکاناتی از فرودگاه تا مقصد خود به هر گوشه ایی از ایران اجاره کنید

همانند ون ها اتوبوس های دربستی نیز دارای امکانات ویژه مشابه و حتی بیشتر در سفر های طولانی میباشند .

 

تمام اتوبوس های دربستی که در کافه رنت اجاره میکنید دارای مواردی مثل TV و LCD های تکی برای مسافران ، سیستم صوتی قوی و یک پارچه در سراسر اتوبوس ، یخچال داخلی ، تور لیدر و … و هر آنچه در سفر های طولانی نیاز مسافران میباشد

محاسبه قیمت اجاره ون و اتوبوس

قیمت اجاره ون و اتوبوس دربستی با توجه انتخاب نوع بدون راننده و همراه با راننده و همچنین بستگی به اینکه شما چه امکانات اضافی قصد دارید اضافی کنید متفاوت خواهد بود .

 

برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره ون دربستی یا اتوبوس های مسافرتی میبایست پس از انتخاب خودروی مورد نظر با کارشناسان فروش ما در کافه رنت تماس حاصل کنید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

آیا ون برای کویر مرنجاب هم اجاره میدهیم؟

 سفر به کویر مرنجاب اجاره ون بیشتر توسط گردشگران مورد استقبال واقع میشود ولی الوون  ون تمام درخواست های شما برای کرایه ون را پاسخگو می باشد و از نظر گردشگری و تشریفاتی شما را همراهی میکند.

هماهنگی بهترین رانندگان و به روز ترین ون ها تنها با تهران رنت ون!

به منظور هماهنگی و به دست آوردن اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره  تماس حاصل فرمایید و از انواع ماشین، نحوه ی رزرو و همچنین قیمت ها اطلاعات کسب نمایید.

تهران رنت ون برای کویر مرنجاب هم ون اجاره میدهد؟

صد در صد! مجموعه ی ما به طور تخصصی بر روی اجاره ون برای کویر مرنجاب کار میکند. این مجموعه قصد دارد در آینده ای نه چندان دور تمام سطح کشور را برای اجاره ی ون پوشش دهد.

در  الوون در اکثر شهر های زیارتی و گردشگری کشور ون اعزام میکند و آماده برای اجاره ی ون های دربستی است.

کویر مرنجاب یکی از مناطقی است که به تازگی بازدیدکنندگان زیادی را به خود دیده با توجه به وضعیت جغرافیایی برای رفت و آمد اجاره ون برای کویر مرنجاب بهترین انتخاب است.

کویر مرنجاب کجاست؟

تو سال های اخیر تور های گردشگری کویر به شدت شلوغ شده است با توجه به ویژگی های کویر از نظر دمایی و آسمان زیبایی که دارد افراد را به سوی خود میکشد.

زدن کمپ در کویر و تفریحاتی که مخصوص کویر میباشد مثل رانندگی با ماشین های آفرود و رصد ستارگان و…به شدت جذاب بوده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کویر مرنجاب در استان اصفهان واقع شده که یکی از کویر های توریستی محسوب شده این جاذبه گردشگری در بالای آران و بیدگل واقع شده است.

اگر به دنبال سفری خاص و جدید هستید و تا به حال به کویر سفر نکرده اید در اولین فرصت اقدام به هماهنگی برای رفتن به کویر کنید.

تهران رنت ون با اجاره آماده ترین ون ها چه برای تور ها و چه برای افراد به صورت شخصی قابلیت رزرو شدن با قیمت های فوق العاده را دارد.

یکی از اقداماتی که این سفر را برای شما جذاب میکند تعداد افراد بالا مسافرت کردن است با اجاره ی ون دسته جمعی سفر کنید.

قیمت سفر با توجه مبدا درخواستی و همچنین ساعتی که ماشین در اختیار شماست متغییر است.

ون ها برای گردش های 10 ساعته داخل شهری، رفت و آمد بین شهری و همچنین ترانسفر فرودگاهی قابل رزرو می باشند.

6 مزیت اجاره ون برای سفر به کویر

• به صرفه و با قیمت مناسب سفر کنید.
• از شلوغی اتوبوس فرار میکنید و با افراد اکیپ خود سفر را دلچسب تر میکنید.
• نرمی و راحتی بیشتری نسبت به دیگر ماشین ها خواهد داشت.
• مناسب برای گرمای روز و سرمای شب
• همه افراد از سفر لذت میبرند و نیاز به رانندگی نیست و راننده همراه ون به صورت دربست در اختیار شماست.
• همه ی افراد از کودکان تا سالمندان سفر راحتی را تجربه میکنند و مناسب برای آنهاست.

مکان های دیدنی کویر مرنجاب

قبل از معرفی مکان های اطراف کویر مرنجاب باید بگوییم که بهترین فضایی که در این سفر مورد توجه شما قرار میگیرد خود کویر است.

این کویر پوشیده از تپه های شنی و ریگزار است در وسعتی بسیار بزرگ شما آسمانی زیبا را خواهید دید.

یکی از زیبا ترین کاروانسرا ها در قلب کویر مرنجاب با نام قلعه مرنجاب واقع شده است که در مسیر راه ابریشم قرار دارد و از دیگر کاروانسرا ها می شود به قلعه کرشاهی اشاره کرد.

جزیره سرگردان، شگفت انگیز ترین قسمت این کویر است که فقط در یک یا دوماه در سال قابل رویت است و در دیگر ایام سال به صورت نمکزار است.

منحصر به فرد ترین جاذبه در کویر مرنجاب وجود قنات در کنار کاروانسرا قلعه کرشاهی است که برکه به وجود آورده ودر میان آن همه نمکزار آب شیرین دارد.

درباره ی پوشش گیاهی و انواع جانوران کویر مرنجاب هم میتوانید بیشتر بدانید.

حل کردن مشکلات پیش آمده در سفر به کویر مرنجاب با ون

الوون با بررسی های بسیار سعی داشته تا تمام مشکلات پیش آمده در زمان اجاره ون را تحلیل کرده و آن ها را حل کند.

اولین مشکل که در مجموعه ی تهران رنت ون آن را حل کرده داشتن ماشین های به روز می باشد با بالا بودن مدل ون ها درصد خرابی ون در طول سفر کاهش می یابد.

با چک شدن ماشین ها بعد از هر سفر خرابی های احتمالی را شناسایی کرده و برای بروز مشکل در سفر های بعدی جلوگیری میکنیم.

با بهره گیری از راننده های مجرب سفر را راحت تر کردیم و دیگر نیازی به نقشه نیست چون به صورت کامل رانندکان ما بر روی مسیر ها تسلط دارند.

تهران رنت ون رانندگانی را به کار گرفته که بر روی زبان ها و گویش های مختلف تسلط داشته باشند و ارتباط برقرار کردن با مسافران راحت تر باشد.

جهت کسب اطلاعت بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

فروش عمده لباس کار حرفه ای

 

خصوصیات لباس کار حرفه ای

خصوصیات لباس کار حرفه ای: معمولا لباس های کار به دو صورت لباس های یک سره و کاپشن و شلوار تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. لباس کار به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی و ابزار های حفاظت فردی است که با پوشش سراسری دست، پا و تنه فرد را در برابر خطرات و شرایط محیطی مختلف محافظت می کند، یک لباس کار حرفه ای  خصوصیات و ویژگی هایی دارد که در این نوشته به آن ها خواهیم پرداخت

جنس این لباس ها با توجه به کاربردی که در آن قصد استفاده از لباس ایمنی را داشته باشیم تعیین می شود. می توان پارچه این لباس ها را از جنس و الیاف طبیعی و یا مصنوعی انتخاب کرد اما برخورد فرد با مواد شیمایی و صنعتی و همینطور شرایط آب و هوایی محیط کار دارای اهمیت است. برای مثال لباس افرادی که در محیط های سردخانه و… مشغول به کار هستند باید حفاظت مناسبی در برابر سرما داشته باشد یا لباس آتش نشانان باید از پارچه های ضد حریق یا نسوز ساخته شده باشد.

خصوصیات لباس های کار ایمن و حرفه ای را موراد زیر عنوان کرد:

1_ مهمترین خصویت یک لباس مناسب، اندازه و تناسب آن با بدن فرد است.

2_ لباس کارکنانی که در محیط هایی که با موراد خورنده و مضر در ارتباط هستند باید به نوعی باشد که به عنوان یک عایق مناسب در برابر آب، گاز، مواد شیمایی و …. عمل کند.

3_ لباس افرادی که با ماشین آلات صنعتی کار میکنند باید یک سره و بدون پارگی باشد و همینطور استفاده از ساعت زنجیر و کلید در هنگام استفاده از ماشین های صنعتی توصیه نمیشود.

4_ آتش نشانان و افرادی که در شغل خود به نوعی با حرارت و آتش برخورد دارند باید از جنس ضد حریق بوده و همچنین شامل: کلاه، دستکس و کفش ایمنی باشد.

5_ افرادی که در محل هایی که گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار در آنها به کار گرفته میشود مشغول به کار هستند نباید از لباس کار حاوی جیب، لبه و چین و چروک های زیاد استفاده کنند، زیرا ممکنن است این مواد سمی در جیب یا چین های لباس باقی بمانند و در نهایت موجب مسومیت فرد شوند.

6_ کارکنانی که با مواد اسیدی، شیمایی و رادیواکتیو سر و کار دارند ضروری است که از لباس هایی به صورت یکپارچه که دارای هیچ گونه منفذی نباشد به همراه کلاه، کفش و دستکش ایمنی با جنس غیر قابل نفوذ استفاده کنند.

7_ در صورتی که کار به نحوی باشد که کارکنان مدام مجبور به بالا دادن آستین های لباس خود باشند، ضروری است از لباس هایی استفاده شود که آستین کوتاهی داشته باشد.

8_ کارکنانی که در محیط هایی که احتمال انفجار در آنها بالا است کار میکنند نباید از لباس هایی استفاده کنند که امکان اشتعال بالایی داشته باشند همچنین نباید از عینک و… سلونوئیدی استفاده کنند.

9_ در مناطق سردسیر و یا فصل زمستان لباس ها باید دارای آستر پشمی باشد و در مکان های بارانی از لباسکارهای دارای کلاه سرخود استفاده شود.

 

10_ می توان آرم لوگو یا نام شرکت مربوطه را بر روی لباس ها درج کرد. بهترین مکان برای درج لوگو شرکت بالای جیب سمت راست لباس است.

دوخت یادگار بهترین تولیدکننده لباس کار حرفه ای در تهران می باشد که این امکان را برای شما فراهم کرده است که لباس کار مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید . فروشگاه اینترنتی دوخت یادگار امکان تولید و فروش عمده لباس کار را  دارد .

ضرورت استفاده از لباس کار حرفه ای 

اکثر مجموعه ها از جمله ادارات، موسسات، باشگاه های ورزشی، کارخانجات، مراکز آتش نشانی، مجموعه های پزشکی درمانی، مدارس و … نیاز به استفاده از لباسکار دارند. اهمیت و ضرورت استفاده از لباسکار با توجه به فعالیت و کار افراد، متفاوت است اما از مهمترین دلایل استفاده از این لباس های میتوان به: رعایت مسائل بهداشتی، ایمنی، متمایز شدن پرسنل مختلف یک مجموعه، حفاظت کارکنان، نظم، شناسایی تخصص های مختلف و …. اشاره داشت. حتی جدا از این موراد میتوان به کاربردهای نمایشی، تبلیغاتی و… برای مجموعه اشاره داشت.

انواع لباس کار حرفه ای

به طورکلی لباس های کار دارای انواع مختلفی هستند که میتواند از انواع کاپشن و شلوار، لباس های یکسره، به عنوان پوشش های سراسری برای تن، دست و پاها و… باشد، که از پارچه هایی از جنس های: ویسکوز، پلی استر، فیلامنت یا کتان تولید میشوند. از لباس هایی که از جنس الیاف طبیعی ساخته شده باشند برای مکان هایی که نیاز به تبادل حرارتی بالا در لباس های کارکنان باشد و از لباس هایی که دارای الیاف ضخیم تر هستند برای مکان هایی که نیاز به استفاده از لباس های عایق باشد استفاده می شود.

به عنوان مثال از لباس هایی از جنس پی وی سی میتوان برای مشاغلی که در ارتباط به مواد آتش زا هستند استفاده کرد و یا از لباس های با پوشش آلومینیوم میتوان برای کارگرانی که در محیط هایی که در آنها اشعه مادون قرمز وجود دارد استفاده کرد..

مهم ترین ویژگی لباس کار مناسب و حرفه ای 

همچنین مواردی مانند طرح لباس کار مناسب حرفه،  رنگ لباس کار، جنس لباس، ویژگی‌های لباس کار بایستی متناسب با حرفه و نقش هر فرد در آن شرکت باشد. در غیر اینصورت، لباس کار ممکن است به اندازه مکفی نتواند نقش خود را که حفظ ایمنی و سلامتی کارمند است، ایفا کند.

لباس کار مناسب شغل های مختلف

تمامی حرفه ها از لباس کار خاصی استفاده می‌کنند. در حرفه هایی که محیط رسمی و اداری و دارد، کارمندان از لباس کار خاص آن محیط استفاده می‌کنند که در درجه اول برای راحتی کارمندان، سپس ایجاد یکپارچگی و نظم در شرکت و در برخی موارد برای سازمان و برندینگ شرکت استفاده می‌شود.در حرفه هایی که بیشتر عملیاتی هستند، تامین و حفظ جان امنیت فرد در اولویت زیادی قرار دارد. در چنین شرایطی بایستی از لباس کار مناسب استفاده شود. همچنین لباس کار می‌تواند موجب شناسایی کارمندان از افراد متفرقه در شرکت شود. استفاده از لباس کار مناسب هر حرفه، می‌تواند برای معرفی سازمان و شرکت مناسب باشد. علاوه بر آن نیز نوعی معرفی محصول ، بازاریابی و یا خدمات نیز به شمار می‌آید.

افرادی که در شرایط آب و هوایی سخت کار می‌کنند، بایستی لباس کار مناسبی داشته باشند تا به راحتی بتوانند خود را با شرایط محیط هماهنگ کنند. به همین دلیل هر سازمانی بایستی شرایط کاری خود را ارزیابی کرده و سپس مناسب با آن شرایط لباس کار مخصوص، برای کارمندان خود تهیه کند.

لباس کار

خصوصیات  لباس کار حرفه ای

به طور کلی می توان خصوصیات لباس های کار حرفه ایی و ایمن را موارد زیر بیان کرد:

 

  1. مهمترین خصوصیت یک لباس مناسب، تناسب و اندازه آن با سایز بدن فرد است.
  2. لباس کار کارکنانی که در محیط هایی که با موراد مضر و خورنده مرتبط هستند بایستی به نوعی باشد که به عنوان یک عایق مناسب در برابر مواد شیمیایی ،آب ، گاز و …. عمل کند.
  3. لباس کار افرادی که با ماشین آلات صنعتی فعالیت می کنند بایستی یکسره و بدون هیچ پارگی باشد و همینطور استفاده از ساعت ،زنجیر و کلید در هنگام استفاده از ماشین های صنعتی اصلا توصیه نمیشود.
  4. آتش نشانان و افرادی که در حرفه خود به نوعی با آتش و حرارت درگیری دارند بایستی از جنس نسوز و ضد حریق بوده و همچنین شامل: کفش ، کلاه ،دستکش ایمنی باشند.
  5. افرادی که در محیط هایی که با مواد قابل اشتعال،گرد و غبار در آنها به کار گرفته میشود مشغول به فعالیت هستند نبایستی از لباس کار حاوی لبه،جیب ، چروک ، چین های زیاد استفاده کنند، زیرا امکان دارد این مواد سمی در چین یا جیب های لباس باقی مانده و در نهایت موجب مسمومیت فرد حین کار شوند.
  6. کارکنانی که با مواد رادیو اکتیو،اسیدی و شیمیایی ارتباط دارند ضروریست که از لباس کار هایی به صورت یکپارچه که دارای هیچ گونه راه نفوذی نباشد به همراه کفش و کلاه و دستکش ایمنی با جنس غیر قابل نفوذ استفاده کنند.
  7. در صورتی که کار به گونه ایی باشد که کارکنان مدام مجبور به بالا بردن آستین های لباس خود باشند، ضروریست از لباس کار هایی استفاده کنند که آستین کوتاه داشته باشد.
  8. کارکنانی که در مکان هایی که احتمال انفجار در آنجا بالاست فعالیت میکنند نبایستی از لباس هایی استفاده کنند که امکان شعله‌ور شدن بالایی داشته باشند همچنین نبایستی از عینک، کلاه و… سلونوئید استفاده کنند.
  9. در مناطق سرد و یا فصول سرد سال لباس کار ها بایستی دارای آستر پشمی باشد و در محیط های بارانی از لباس کارهای دارای کلاه سرخود حتما استفاده کنید.
  10. میتوانیم از نام شرکت یا آرم لوگو مربوطه را بر روی لباس ها حک کرد. بهترین مکان برای حک لوگو شرکت نیز بالای جیب راست لباس است.

ساخت انیمیشن 3 بعدی را کجا سفارش دهم؟

 انیمیشن یکی از جذاب ترین و نفس گیرترین هنرهای جهان ماست. نشات گرفته از کلمه لاتین “anima” به معنای “روح” یا “نفس” تا “جاندار” تقریباً به معنای دمیدن زندگی در چیزی است. این واقعاً یک اصطلاح مناسب است، زیرا کارتون‌ها و فیلم‌هایی که در طول تاریخ به ما هدیه داده‌اند، تصاویری هستند که با زندگی همراه شده‌اند. با گذشت زمان، اصطلاح “انیمیشن” معمولاً به یکی از این دو نوع اشاره دارد: انیمیشن دو بعدی یا انیمیشن سه بعدی

انیمیشن سه بعدی چیست؟

 

 

در ساختن انیمیشن سه بعدی سعی در این بوده که انیمیشن همانند دنیای واقعی ما ساخته شود. در انیمیشن دو بعدی فقط طول و عرض تصویر قابل دیدن است. ولی در انیمیشن‌های سه بعدی، علاو بر طول و عرض، عمق نیز به تصاویر اضافه شده است. عمق دادن به این نوع انیمیشن ها، تغییراتی در چرخش، موقعیت، مقیاس ایجاد می­‌کند. علاوه بر این ویژگی ها، زاویه دید، میزان نور و غیره اهمیت پیدا می­‌کند.

انیمیشن سه بعدی برای اولین بار در نیمه پایانی قرن بیستم آغاز شد. اولین فیلمی که کاملاً از CGI ساخته شد، «داستان اسباب‌بازی» پیکسار در سال ۱۹۹۵ بود. اکنون اکثر فیلم‌های مدرن دیزنی انیمیشن‌های سه بعدی هستند، مانند «Tangled»، «Frozen» و «Moana». به نظر می‌رسید که مخاطبان فیلم با گذشت زمان فقط سه بعدی را به دو بعدی ترجیح می دهند.

شیوه ساخت انیمیشن سه بعدی

 

 

شیوه ساختن این نوع انیمیشن به سه بخش اساسی مدل سازی، موقعیت اشیاء و متحرک سازی، و خروجی گرفتن تقسیم می­‌شود.

مدل سازی به معنی ساخت اشیاء در صحنه بخصوص می‌باشد. موقعیت اشیاء و متحرک سازی به فرآیند قرار دادن و متحرک سازی اشیاء در صحنه گفته می‌شود. در خروجی گرفتن ویژگی هایی مانند میزان و زاویه نور نسبت به اشیاء مشخص می‌شود و نتیجه نهایی را مشاهده می‌کنیم.برای دیدن نمونه کار و ساخت انیمیشن 3 بعدی در پارت انیمیشن حالا اقدام کنید .

انیمیشن سه بعدی انیمیشن‌هایی هستند که به طور کامل در یک نرم‌افزار کامپیوتری تولید شده می‌شوند. این انیمیشن ها شامل تمام محورهای x، y و z هستند. همچنین به آن “CGI”، مخفف “Computer-Generated Imagery ” به معنای “تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر” نیز گفته می‌شود. در ساخت این نوع انیمیشن، انیماتور نیاز به ایجاد مدل برای تمام اشیاء و شخصیت ها دارد. پس از ایجاد آن‌ها، مدل ها را می توان مانند عروسک در هر نقطه از محیط قرار داد و جابه جا کرد.

در این نرم‌افزارها انیماتور می‌تواند دوربین را در هر نقطه از جهان قرار دهد و همچنین بافت‌ها و نورهایی ایجاد کند. این کار به مدل‌ها کمک کند تا احساس زندگی بیشتری داشته باشند. CGI می تواند آثار هنری واقع گرایانه تر و پایه ای را ارائه دهد اما خلاقیت را محدود می‌کند. همچنین اشتباهات در سه بعدی بیشتر از دو بعدی قابل توجه است.

در ساخت انیمیشن ۳D از چه برنامه هایی استفاده می‌شود؟

 

برای ساختن انیمیشن سه بعدی باید از برنامه های بسیار قوی استفاده کرد. این نرم افزار باید تمامی نیاز های سازنده را پوشش دهد. در تولید انیمشین های سه بعدی از نرم افزارهایی مانند: Maya، Blender، ۳D Studio Max و غیره استفاده می‌شود.

 

 

 

چرا باید استقبال فرودگاهی رزرو کنیم؟

 

مزایا رزرو کردن استقبال فرودگاهی

ترانسفر یک کلمه غیر ایرانیست که در معنای لغوی یعنی جا به جایی و نقل مکان ، در حقیقت ترانسفر ها برای رفع مشکل حمل و نقل و مسیریابی راحت تر ارائه میشوند. ترانسفرها به دو صورت رایگان و غیر رایگان خدمت رسانی میکنند که در ترانسفر رایگان از وسایل نقلیه عمومی و ارزان قیمت استفاده میشود مانند ون یا اتوبوس ، در ترانسفر غیر رایگان از خودروهای شخصی ، لوکس و تشریفانی استفاده میشود که برای حمل ونقل مسافران از فرودگاه به هتل ، از هتل به فرودگاه ، از هتل به مناطق توریستی و گردشگری ، از مناطق توریستی و گردشگری به هتل خدمت رسانی میکنند. معمولا ارائه دهنده این نوع ترانسفر ها آژانس های مسافرتی ، هتل ها و فرودگاه ها میباشند که در صورت نیاز میتوانید به راحتی درخواست نمائید.

ترانسفر و استقبال فرودگاهی

بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد ، برای مسافران اتوبوس هایی در نظر گرفته شده که بعد از خارج شدن از هواپیما سوار میشوند و مسیر هواپیما تا سالن فرودگاه را طی میکنند. بعد از ورود به سالن فرودگاه مسافر میتواند چمدان های و بار های خود را از قسمت نقاله بردارند و از فرودگاه خارج شوند و برای اینکه چمدان ها اشتباهی برداشته نشود کارت پرواز مسافران در خروجی سالن با چمدان هایشان توسط کارکنان فرودگاه چک میشود. بعد از طی مسیر خروجی درب فرودگاه در بیرون از سالن فرودگاه در خیابان جلوی درب خروج فرودگاه لاین های مجزا وجود دارد که در لاین اول تاکسی ها برای خدمت رسانی به مسافران خودنمایی میکنند بعد از گذشت از لاین اول ون هایی به چشم میخورند که همان ترانسفرها هستند که با پلاکارت های مخصوص ، نام هر یک از هتل ها محل اقامت مسافران بر روی و پلاکارت ها نوشته شده است با استفاده از آن ها میتوانند به راحتی ترانسفر خود را پیدا نمایند و مسیر فرودگاه تا هتل را طی کنند.بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد برای مسافران اتوبوس هایی در نظر گرفته شده که بعد از خارج شدن از هواپیما سوار میشوند و مسیر هواپیما تا سالن فرودگاه را طی میکنند. بعد از ورود به سالن فرودگاه مسافر میتواند چمدان ها و بار های خود را از قسمت نقاله برداند و از فرودگاه خارج شوند و برای اینکه چمدان ها اشتباهی برداشته نشود کارت پرواز مسافران در خروجی سالن با چمدان هایشان توسط کارکنان فرودگاه چک میشود. بعد از طی مسیر خروجی درب فرودگاه در بیرون از سالن فرودگاه در خیابان جلوی درب خروج فرودگاه لاین های مجزا وجود دارد که در لاین اول تاکسی ها برای خدمت رسانی به مسافران خودنمایی میکنند بعد از گذشت از لاین اول ون هایی به چشم میخورند که همان ترانسفرها هستند که با پلاکارت های مخصوص ، نام هر یک از هتل ها محل اقامت مسافران بر روی وپلاکارت ها نوشته شده است با استفاده از آن ها میتوانند به راحتی ترانسفر خود را پیدا نمایند و مسیر فرودگاه تاهتل را طی کنند.

اگر شما هم میخواهید یک سفر ارام و راحت را تجربه کنید ما به شما پیشنهاد میدهیم برای خود ترانسفر فرودگاهی رزرو کنید.

ترانسفر تور

در تور های گردشگری مجموعه ای از خدمات مانند حمل و نقل ، اقامت ، تغذیه و گشت و گذار و... را با توجه به مقاصد مختلف در نظر میگیرند و در قالب یک بسته ی مسافرتی به افرادی که قصد سفر به آن مقاصد را دارند ارائه میکنند. ترانسفر در تور ها جزئی از خدمات گردشگری به حساب می آید و معمولا آژانس های مسافرتی و موسسات گردشگری همراه با گردشگران ، افرادی را برای هدایت مسافران و جلوگیری از سردرگمی ، اتلاف وقت و نقل انتقال آسانتر در نظر میگیرند.

بعد از آماده شدن مسافران برای گشت و گذار در ساعات مشخصی که توسط تور های برای گردش در شهر اعلام  میشود مسافران درب خروجی هتل های محل اقامت سوار ون ها  (ترانسفر ) شده و جهت معرفی و بازدید از جاذبه های گردشگری و گشت و گذار در سطح شهر توسط راهنمای تور برده میشوند.

ترانسفر تشریفاتی 

افراد مهم و سرشناس برای حمل و نقل های خود از ترانسفر تشریفاتی استفاده میکنند که در دو نوع خدمات CIP و خدمات  VIP  دسته بندی میشوند.

خدمات VIP

خدمات VIP برای افرادی که از لحاظ سیاسی بسیار معروف هستند مانند سفیران ،  وزیران ، روسای جمهوری و... ارائه میشود که در حقیقت در این نوع ترانسفر علاوه بر انتقال به مکان مورد نظر تامین امنیت فرد را نیز برقرار میکنند و کلیه خدماتی که در ترانسفر Cip ارائه میشود در این نوع ترانسفر وجود دارد ولی با تفاوت اینکه در VIP موضوع امنیت بسیار مهم و مورد توجه است طوری که تمامی خدماتی که ارائه میشود توسط دوربین های حفاظتی و محافظان شخصی و سایر لحاظ های امنیتی تحت کنترل قرار میگیرد. هزینه های خدمات VIP توسط ارگان های مربوطه پرداخت میگردد.

خدمات CIP

معمولا برای سوار شدن به هواپیما ، پروسه و مراحل اداری طولانی و خسته کننده ای باید طی شود که این وقت گیر بودن برای افرادی که به دلیل شرایط شغلی با هواپیما زیاد سفر میکنند ، بسیار خسته کننده است. مسافران با رزرو خدمات CIP دغدغه کمی برای سفر خود خواهند داشت و همچنین با رزرو و پرداخت هزینه خودرو های ترانسفر ، دیگر نگران دیر رسیدن و یا جا ماندن از پرواز خود را نیستند زیرا ترانسفر از درب منزل تا فرودگاه مسافران را همراهی میکنند و کارکنان cip که در ورودی فرودگاه منتظر هستند بار و چمدان آنها را تحویل گرفته و برای استراحت به سوئیتهایی مخصوص CIP هدایت میکنند تا در صورت تاخیر در پرواز با آسودگی به استراحت بپردازند.

بعد از همراهی میهمانان به سوئیت های مخصوص ، کارکنان CIP تمامی مراحل سفر هوایی را به عهده خواهند گرفت که از جمله آنها : تحویل بار وچمدان ، انجام امور مربوط به گمرک و دریافت کارت پرواز میباشد. و در مرحله آخر مسافران ویژه بدون اتلاف وقت و ماندن در صف های طولانی از گیت بازرسی رد شده و با خودرو های اختصاصی تا پای پلکان هواپیما همراهی میشوند.

استفاده کنندگان از این نوع خدمت افرادی که از نظر تجاری سرشناس هستند مانند رئیس شرکت های بزرگ و کارخانه ها و سرمایه گذاران بزرگ از CIP استفاده میکنند ، خدماتی که در CIP ارائه میشود خریدنی هستند و تمامی مسافران می توانند با پرداخت هزینه آنها را درخواست نمایند.

خدمات CIP شامل چه چیز های است؟
  1. سوییت های زیبا برای اقامت چند ساعته 
  2. کافی نت
  3. ارائه خدمات بانکی
  4. سالن کنفرانس
  5. مرکز تجاری
  6. کافی شاپ های شیک با تنوع نوشیدنی در آن
  7. راهنمای مسافران از زمان ورود به سالن تا ورود به هواپیما
  8. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.

برای اجاره ون در فرودگاه چه مدارکی نیاز است؟ | الوون

 

اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

از خدمات حمل ونقل لوکس جهت استقبال از میهمانان مهم در فرودگاه امام خمینی، اجاره ون است که شرکت کافه رنت به خوبی این خدمات را ارائه می نماید. همان طور که می دانید فرودگاه امام خمینی از پر پروازترین فرودگاه های بین المللی در ایران است. برای پروازهای داخلی نیز با اختلاف اندک در رتبه دوم بعد از فرودگاه مهرآباد قرار دارد.
مدیران و رؤسای شرکت ها و افراد مهم سیاسی و همچنین میهمانان خارجی ازجمله افرادی هستند که از خدمات ون تشریفاتی استفاده می نمایند. همچنین با توجه به مطالبی که در قسمت های قبل گفته شد، افرادی که با جمعیت های بالا عازم سفر هستند می توانند از این خدمات بهره مند گردند.
در جریان هستید که هر فرد برای سفر حتماً تعدادی چمدان و ساک همراه خود دارد که فضای زیادی را اشغال خواهد نمود؛ بنابراین در اینجا به اهمیت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی پی خواهید برد. چون شما به طور مثال با کرایه یک ماشین لوکس ژاپنی، می توانید به آسانی و راحتی به سفر خود بپردازید و در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسید.

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی در شرکت کافه رنت با توجه به نوع ون و نوع خدمات دریافتی مشخص گردیده و دریافت می شود. تابعیت و شرایط فرد اجاره کننده خودرو، ازجمله فاکتورهایی است که بر روند کار تأثیرگذار است.

• اجاره ون بدون مدرک

 

ون ها اغلب با راننده بوده و بنابراین برای اجاره کردن ون به مدرک خاصی نیاز نیست. نماینده شرکت به عنوان راننده در خودرو حضور دارد و همه مسئولیت های خودرو به عهده ایشان خواهد بود.
پس شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی بسیار آسان بوده و کرایه خودرو به صورت کیلومتری و ساعتی محاسبه می گردد. در هنگام اجاره ون کارشناسان شرکت ما، عکس بلیت پرواز شما را تحویل می گیرند.

در کل هماهنگی های پرواز به عهده تیم ما کافه رنت بوده که با استعلام ساعت پرواز، راننده در گیت با یک پلاکارد که نام شما روی آن درج شده منتظر شما می ماند. سایت کافه رنت امکان جستجوی خودرو بر اساس نیاز شما را چه ازنظر نوع خودرو و چه ازنظر قیمت ارائه خواهد داد.

 

البته با توجه به این که ترانسفر را نمی توان روی بلیت هواپیما خرید بنابراین برای استفاده از خدمات ترانسفر لازم است که به مؤسسه اجاره خودرو رجوع نمایید.

اجاره ون برای ترانسفر فرودگاهی در شرکت کافه رنت

آشنا نبودن مسافران به مسیرها، خستگی مفرط و نیز وجود گردشگران و توریست های داخلی و خارجی که به شکل گروهی مسافرت می نمایند، موجب می شود که این افراد به محض رسیدن به فرودگاه به دنبال اجاره ون باشند.


• رانندگان مجرب

 

ون های اجاره ای در شرکت کافه رنت، رانندگان بسیار مجرب و دوره دیده دارد که همراهان بسیار خوبی برای شما در طی سفر خواهند بود و به شما این امکان را می دهند تا با خیالی آسوده و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی ماشین به راحتی از فرودگاه به سایر نقاط سفر کنید.

• امکانات رفاهی

ون های اجاره ای شرکت ما مجهز به سیستم وای فای بوده و شما می توانید در طول سفر از اینترنت استفاده کنید. همچنین این ون ها مجهز به صندلی کودک هستند که موجب راحتی کودکان و والدین آن ها خواهد بود.


• بیمه های مسافرتی

از دیگر ویژگی های این ماشین ها می توان به بیمه مسافرتی آن ها اشاره کرد که همگی مسافران در طی سفر بیمه می گردند. وجود راننده های مجرب و کارآزموده و مسلط به زبان های مختلف همچون انگلیسی، فرانسوی، ترکی و غیره از شاخصه های دیگر این ون ها است.
در ضمن این خودروها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی باکیفیت بالا هستند. رانندگان این ون ها آمادگی لازم جهت سفرهای طولانی را داشته و بنا به درخواست مسافران برای مقصد موردنظر حرکت می کنند.

مشکلات اجاره ون در فرودگاه امام خمینی

ون های شخصی ممکن است فاقد کیفیت لازم و امکانات رفاهی برای مسافران باشند. همچنین ازنظر بیمه نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشند. این احتمال وجود دارد که رانندگان ون های شخصی مسلط به زبان های خارجی نباشند و این مسئله می تواند مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ناآشنا به مسیرها ایجاد نماید.
قیمت ها نیز ممکن است به صورت سلیقه ای اعمال شود و این موضوع نیز می تواند موجب نارضایتی مسافران گردد. بنابراین در اینجا توصیه می کنیم که جهت اجاره ون در فرودگاه امام خمینی حتماً از سایت ها و شرکت های معتبر مانند کافه رنت استفاده نمایید.

معرفی ون های مناسب در فرودگاه امام خمینی و ویژگی های آن ها

در ادامه به معرفی شماری از انواع مختلف ون های اجاره ای کافه نت خواهیم پرداخت:

• ون تویوتا هایس
• ون هیوندای
• ون مکسوس
• ون دلیکا

 

جهت اجاره ون برای فرودگاه امام خمینی، بایست چند روز قبل از عازم شدن با همکاران ما جزئیات زمان بندی، رزرو، قیمت و نیز کرایه ون را بررسی و چک نمایید.

• ون تویوتا هایس

 

این خودرو از کیفیت فنی بالایی برخوردار است و بر همین اساس جزء پرطرفدارترین ون ها محسوب می شود. این ماشین ازنظر طراحی فضای داخلی بسیار عالی بوده و امکانات رفاهی عالی دارد و همچنین مصرف سوخت بهینه و استهلاک پایین دارد. این خودرو ظرفیت حمل 15 نفر را داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه ایم مقاله به سایت الوون مراجعه نمایید.


مزیت استفاده از خشک کن نوزاد چیست ؟

 

خشک کن نوزاد چیست و چه کاربردی داره؟!

خشک کن نوزاد همان گونه که از اسمش پیداست نوعی پارچه مخصوص خشک کردن بدن نوزاد پس از شستشوی بدن می باشد و جنس این نوع پارچه به حدی نرم و لطیف است که به هیچ عنوان به پوست نوزاد آسیب نمی رساند.

از ویژگی دیگر این محصول  می توان به جذب بسیار بالای آن اشاره کرد که بدن را پس از شستشو کاملا خشک می کند و رطوبتی روی پوست نمی ماند.

همچنین خشک کن ها در ابعاد مختلفی وجود دارند و به راحتی می توانید در هر مغازه سیسمونی و یا تمامی فروشگاه های معتبر اینترنتی پیدا کنید و خریدارری کنید.

این محصول از مهم ترین چیزهایی است که همیشه باید در ساک سیسمونی نوزاد خود داشته باشید تا با استفاده از یک پارچه مخصوص سلامتی نوزاد خود را تضمین کنید.

لازم است بدانید یکی از غیر بهداشتی ترین کار در خشک کردن بدن نوزاد استفاده از حوله است چون حوله همان گونه از اسمش پیداست مخصوص حمام و خشک کردن بدن و سر پس از حمام می باشد.

استفاده از حوله برای خشک کردن کودک پس از شستشو ممکن است باعث کثیف و غیر بهداشتی شدن حوله و در استفاده طولانی مدت باعث ایجاد بیماری های پوستی بشود.

بعضی افراد ممکن است برای خشک کردن نوزاد از پارچه های معمولی استفاده می کند و این پارچه ها ممکن است جنس های متفاوتی باشند و هر کدام قدرت جذب متفاوتی دارند و ممکن است پوست کودک را کامل خشک نکند و مرطوب بماند و مرطوب ماندن پوست کودک باعث بسیاری از بیماری ها می شود اما بهترین گزینه برای خشک کردن بدن نوزاد پس از شستشو خشک کن نوزاد می باشد که کاملا بدن کودک را خشک می کند و سلامتی را به بچه شما عزیزان هدیه می دهد.

بعضی افراد هم کلا پس از شستشوی کودک بدن آنها را خشک نمی کنند که به این گونه افراد توصیه می شود حتما به وسیله خشک کن نوزاد بدن آنها را کامل خشک کنید چون این مرطوب ماندن در فصل سرما ممکن است باعث بروز انواع بیماری و مشکلات جبران ناپذیر شود.

خشک کن نوزاد

نکاتی در مورد شستن خشک کن نوزاد:

لازم است بدانید مهم تر از جنس و کیفیت خشک کن نوزاد، نحوه شستن آنها می باشد چون در معرض میکروب های زیادی قرار دارند و برای حفظ سلامتی کودک خود باید زود به زود به خوبی شسته شوند. بهترین دما برای شستشوی خشک کن ها 30 درجه سانتی گراد می باشد چون در این دما نرمی و لطافت آن حفظ می شود و همچنین همه میکروب های آن از بین می روند.

 

سعی کنید حداقل به تعداد 3 یا 4 عدد در ساک سیسمونی خود داشته باشید تا به هنگام شستشوی آنها تعدادی تمیز برای استفاده داشته باشید و در این مدت تا خشک شدنشان به مشکل برنخورید.

مزیت استفاده از خشک کن نوزاد

دستمال خشک کن نوزاد ، دستمالی پارچه از جنس مرغوب و باکیفیت است که جاذب بسیار خوبی برای گرفتن آب و نم بدن کودک است . این دستمال ها بدون ایجاد حساسیت و پرز روی پوست نرم و لطیف کودک پیچیده می شود .

کاربرد خشک کن نوزاد پس از حمام و بعد از هربار شستن کودک می باشد . ابتدا با خشک رطوبت بدن را گرفته و سپس با حوله نوزاد را خشک کنید . این دستمال ها بسیار سبک بوده و به راحتی قابل شستشو است . و در عین حال بسیار سریع خشک می شود .

خشک کن نوزاد در سایز های متفاوت و در بسته بندی های چند تایی به فروش می رسد . طرح و تنوع جذابی دارد . و جنس نرم آن مانع از ضخمی شدن پوست نوزاد می شود .

کودک در ماه های اولیه سال بار ها در روز خود را کثیف می کند و ممکن است نیاز به شستشو داشته باشد . با استفاده از دستمال خشک کن نوزاد به راحتی کودک را ابتدا خشک و سپس پوشک می کنید .

 

جذب رطوبت موجود روی پوست نوزاد مانع از ایجاد قارچ و تجمع باکتری می شود و از سرما خوردن نوزاد جلوگیری می کند .

5 ویژگی و خصوصیت لباس کار مردانه باید داشته باشد!

 

۵ ویژگی لباس کار مردانه

پیش از خرید لباس ایمنی و مخصوص کار، بهتر است ۵ ویژگی لباس کار مردانه را بدانید، تا با توجه به شرایطی‌‌که در آن فعالیت می‌کنید، بتوانید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. اولین نکته درانتخاب لباس کار، آگاهی از میزان حفاظت فرد، در برابر آسیب‌های ناشی از فعالیت کاری اوست، که بر اساس آن مشخص می‌شود، چه لباسی و با چه طرحی مناسب شرایط و موقعیت شغلی شماست و می‌تواند از بدن شما در مقابل خطرات احتمالی محافظت کند. مهم‌ترین ویژگی لباس کار، حفظ ایمنی افراد با توجه به انواع خطراتی است، که در حین کارکردن آن‌ها را تهدید می‌کند. این لباس مانند یک پوشش سراسری، بیشتر قسمت‌های بدن (دست، تنه، پا) را در مقابل انواع آلاینده‌ها، مواد مضر و سوختگی ناشی از پرتاب مواد بسیار داغ و مذاب و..محافظت می‌کند. لباس کار در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید و ارائه می‌شود. بسیاری از شرکت‎‌های بزرگ و سازمان یافته، مطابق با اهدافی که دارند، اقدام به تهیه لباس‌ کار مخصوص برای تمام پرسنل خود می‌کنند. اهداف این مراکز برای همسان و متحدالشکل کردن تمامی اعضای فعال شرکت خود مواردی مانند؛ حفظ سلامت و ایمنی کارکنان، نظم و ترتیب بخشیدن به کارمندان، رعایت مسائل بهداشتی، بالا بردن پرستیژ کاری، اهداف تبلیغاتی به منظور معرفی شرکت یا سازمان، اهداف شخصی کارفرما و..می‌باشد.

مدل لباس کار مردانه

لباس کار مردانه به عنوان یک پوشش محافظت کننده، دارای طراحی‌های متنوعی است. به‌طور کلی بر اساس تیپ ظاهری که این لباس‌ها دارند، به دو صورت دوتیکه و یکسره تولید می‌شود. لباس کار دوتیکه، که دارای یک کاپش برای پوشش بالا تنه و یک شلوار به منظور پوشش پایین تنه می‌باشد. این دو تکه لباس، به‌طور جدا از هم بوده و فرد می‌تواند بنابر موقعیتی که در آن قرار دارد، از هر کدام بدون دیگری استفاده کند. در لباس کار یکسره یا سرهمی، دو بخش پوشاننده بالاتنه و پایین‌‌تنه به هم پیوسته و متصل هستند و نمی‌توان این دو قسمت لباس را از هم جدا کرد. لباس‌های کار، در کارهای مختلفی، بنابر شرایط و سلیقه افراد قابل استفاده هستند. مدل‌های لباس کار کیفیت متفاوتی دارند و از پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌تواند انواع مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و با کیفیت لباس کار مردانه را از فروشگاه آنلاین لباس کار دوخت یادگار تهیه کنید.

 

بررسی خصوصیات و ویژگی‌های که لباس کار مردانه باید داشته باشد

  • اگر در محیطی کار می‌کنید، که همواره با مواد قابل انفجار، اشتعال، مسموم کننده و گرد و غبار سر و کار دارید، لباس کار نباید به‌صورت جیب‌دار و لبه‌دار و یا دمپا شلوار تا زده شده باشد. زیرا امکان دارد مقداری آلودگی در لبه و چین‌های لباس باقی‌‌بماند.
  • استفاده بر چسب‌های روی لباس و نیز سایر مواد و تکه‌های قابل اشتعال همراه با لباس، در محیط‌هایی که خطر حریق و انفجار وجود دارد، کاملا ممنوع است.
  • لباس کار باید کاملا متناسب با بدن، اندازه و سایز افراد باشد. اگر در نزدیک ماشین‌آلات مشغول به‌کار هستید و یا با ماشین کار می‌کنید، باید لباس کاملا پوشیده بوده و دارای پارگی نباشد. در چنین شرایطی لباس باز یا به اصطلاح تیشرت کارگری اصلا توصیه نمی‌شود.
  • کارکنانی که با مواد رادیو اکتیو، اسیدی یا مواد مضر و خورنده سر و کار دارند، لباس کارگری باید یکپارچه و بدون منفذ و متناسب با نوع موادی باشد، که با آن در محیط کار در ارتباط هستند. در مواردی هم باید علاوه بر لباس از کلاه، دستکش و کفش، که غیرقابل نفوذ برای مواد مضر باشد استفاده کنند.
  • چنانچه به‌دلیل شرایط کاری، کارکنان مجبور باشند به‌صورت مستمر آستین خود را بالا بزنند، باید از لباس کار آستین کوتاه یا همان تیشرت کارگری استفاده کنند. اگر بنابر شرایط کاری افراد، لباس فرم آن‌ها باید به‌صورت بارانی (پالتویی) و دارای کلاه باشد، جنس کلاه باید از پارچه‌ای ضدآب همراه با آستری نخی، که قابل استفاده برای مناطق معتدل است انتخاب شود. برای مناطق سردسیر نیز کلاه لباس کار را از جنس پشمی تولید می‌کنند.
  • لباس کار مردانه

اگر شغل شما جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود و می‌خواهید به بهترین شیوه ممکن، از سلامتی خود در حین کار محافظت کنید، توصیه ما این است که از فروشگاه اینترنتی لباس کار دوخت یادگار دیدن کنید. این فروشگاه سال‌هاست که در زمینه عرضه انواع لباس‌های کار، با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب و بسیار منصفانه فعالیت می‌کند. در صورتی‌که نتوانید حضوری کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید، می‌توانید به آسانی و به‌صورت تلفنی با مشورت کارشناسان آگاه ما، خرید خود را انجام دهید. شما حتی می‌توانید با پیچ اینستاگرام ما نیز به‌صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید و مناسب‌ترین انتخاب را با توجه به سلیقه و نوع فعالیت خود داشته باشید.

 

جنس پارچه مورد استفاده در لباس کار مردانه

انتخاب جنس لباس کار، به عنوان یک پوشش محافظتی سراسری برای تنه و بدن در برابر شرایط محیطی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌طور کلی جنس پارچه لباس کار، بنابر وضع محیط کاری هر کدام از شغل‌های مهندسی یا کارگری، می‌تواند تولید شده از الیاف مصنوعی، طبیعی و یا ترکیبی از هر دو باشد. اگر ترکیب پنبه داخل الیاف زیاد باشد، جنس پارچه به الیاف طبیعی نزدیک‌تر بوده و تبادل حرارتی و گردش هوا در آن بیشتر خواهد بود. در ادامه به معرفی سه نوع از پرکاربردترین پارچه‌های لباس کار مردانه می‌پردازیم.

پارچه کجراه

این نوع از پارچه لباس کار، تولید شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی یا در مواردی ترکیبی از هر دو جنس می‌باشد. مثلا ۷۰ درصد پارچه کجراه پنبه و ۳۰ درصد آن پلی استر است و یا بلعکس. استفاده از جنس پنبه، برای لباس افرادی‌که با جرقه و آتش سرو کار دارند بسیار مفید خواهد بود، زیرا در صورت پرتاب جرقه به لباس جنس پنبه‌ای به آسانی سوراخ نمی‌شود.

پارچه ترگال کجراه

این پارچه با داشتن الیاف طبیعی، یک لباس کار گرم برای شخص استفاده کننده محسوب می‌شود. این جنس پارچه مقاومت کششی خوب و ضخامت بیشتری، نسبت به پارچه ترگال ساده دارد. معمولا این نوع جنس پارچه، به‌دلیل ویژگی‌های مفید و منحصر بفردی که دارد، به عنوان پارچه لباس کار معروف است.

پارچه ترگال ساده

این پارچه مناسب‌ترین و بهترین جنس برای تولید یونیفرم‌های اداری، مدرسه، رستوران‌ها و لباس کار برای مردان در فروشگاه و شرکت‌ها است. این لباس‌های کار در انواع رنگ‌های بسیار متنوع تیره و روشن تولید می‌شود.

مقاله پیشنهادی: اهمیت خرید لباس کار

پارچه‌های از جنس PVC

 

لباس کاری که از جنس  PVC است، به‎‌طور اختصاصی در مشاغلی ویژه و یا در فصل‌های سرد از آن‌ها به عنوان عایق رطوبت و سرما مثلا در سرد خانه‌ها و..استفاده می‌شود. همچنین لباس کارهای که مخصوص کار در کنار کوره‌های داغ و ضدحریق هستند، از این جنس پارچه تولید می‌شوند. البته لباس‌هایی نیز برای کار در مجاورت کوره و فرایند‌های حرارتی بالا با الیاف مخصوص، که دارای پوششی آلومینیومی هستند نیز تولید می‌شوند، این نوع از لباس کار اشعه مادون قرمز را تامیزان ۹۰% برگشت می‌دهد.

استفاده از لباس کار و حداقل تجهیزات ایمنی (کلاه دستکش کفش و..)، برای محافظت از سلامتی در محل کار امری ضروری است. توجه به جنس لباس کار و کیفیت آن، با حداقل میزان پلی‌استر (الیاف مصنوعی) مورد استفاده در جنس پارچه مهم است. سایز لباس کار باید کاملا استاندارد باشد، تا موجب ایجاد شکافی در ناحیه درزهای لباس نشود. باید به نوع دوخت لباس کار و ریز بودن دوخت آن توجه داشت. ریز بودن دوخت، سبب زیبایی و استحکام بیشتر لباس می‌شود. در حال حاضر بیشتر لباس کارها دو دوخت و در مواردی به‌‎صورت سه دوخت تهیه می‌شوند، که سبب مقاومت بیشتر آن است

نکات مهم خرید زیرانداز نوزاد در سیسمونی چیست ؟

 تشک و زیرانداز تعویض در میان ضروری ترین اقلام مراقبت از نوزاد است.تشک کودک برای انجام کارهای روزانه، تشک و زیرانداز تعویض باید راحت، کاربردی و مناسب نوزاد و کودک باشند. اما قبل از خرید ، باید در مورد جنس ، شکل و ضخامت تصمیم بگیرید ، بنابراین نکات مهم خرید تشک و زیرانداز تعویض کودک را مطالعه کنید تا تشک و زیرانداز تعویض کودک مناسب خود را بیابید!

ویژگی های مهم تشک و زیرانداز تعویض نوزاد

یک تشک و زیرانداز تعویض نوزاد باید به لحاظ مختلف استانداردها را رعایت کند و واقعا کمک حال مادر باشد. این ویژگی‌های اصلی این کالای خواب باید در هنگام استفاده مادر دیده شود:

 

  • استفاده از فوم یا الیاف طبیعی
  • سایز مناسب برای تعویض نوزاد و کودک
  •  قابلیت جابجایی کودک در تشک و زیرانداز تعویض
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده هنگام خواب کودک به عنوان زیرانداز

معیارهای کلیدی خرید زیرانداز تعویض کودک

بسته بندی آسان: تشک و زیرانداز تعویض با یک بند محکم وآسن بسته بندی شود؛
روکش قابل شستشو یا جدا شدن کامل ؛
مواد ضد حساسیت و پارچه ارگانیک. گفتنی است کالای خواب آنیل از پارچه ترک استاندارد استفاده می کند ؛
رنگها بر سفید ترجیح دارند. تجربیات مادران در سراسر جهان نشان داده رنگ سفید غالب همراه با طرح اندک در تشک تعویض باعث جلب توجه کودک می شود. 

برای خرید زیرانداز نوزاد از تولیدی کارتزبیبی به آدرس زیر مراجعه کنید :

https://cartesbaby.com/product-category/baby-mattress/

یکی از مهمترین وسایلی که هنگام خرید سیسمونی نوزاد باید به آن توجه کنید، تشک تعویض پوشک است. این تشک را باید همیشه همراه داشته باشید تا بتوانید برای تعویض پوشک از آن استفاده کنید. حمل این تشک بسیار آسان است و به‌راحتی در ساک وسایل نوزاد قرار می‌گیرد. برخی از تشک‌های تعویض پوشک موجود در بازار حالت یک‌بارمصرف دارند و بعد از یک‌بار استفاده باید آنها را دور بیندازید. استفاده مجدد از این نمونه تشک‌ها موجب انتقال باکتری به بدن نوزاد و بروز عفونت‌های باکتریایی می‌شود؛ اما برخی نمونه‌های زیرانداز تعویض نوزاد را می‌توانید چندین بار استفاده کنید. تفاوت اصلی این دو نمونه محصول در جنس مواد اولیه و فرایند ساخت آنها است.

اگر بخواهیم زیرانداز تعویض پوشک را تعریف کنیم باید بگوییم این محصول نوعی تشک بسیار نازک و از جنس پلاستیک است. از آنجا که این محصول تماس مستقیم با پوست و بدن نوزاد دارد، برای جلوگیری از بروز واکنش‌های آلرژیک در ساخت آن از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده می‌شود. هر بار که می‌خواهید پوشک نوزاد خود را تعویض کنید حتما باید از این زیرانداز را پهن کنید. کودک را روی آن قرار داده و پوشک را تعویض کنید. استفاده از این تشک موجب می‌شود که ادرار یا مدفوع کودک شما روی فرش نریزد.

در یک دسته‌بندی کلی می‌توان این محصول کاربردی را به دو دسته یک‌بارمصرف و دائمی تقسیم کرد. برای آشنایی بیشتر شما با این نمونه زیراندازها هر یک از آنها را به‌صورت مجزا توضیح می‌دهیم.

  • زیرانداز یک‌بارمصرف نوزاد: با توجه به اسم این نمونه محصول تنها برای یک مرتبه تعویض پوشاک می‌توانید از آن استفاده کنید. بهتر است همیشه ۳ تا ۴ زیرانداز یک‌بارمصرف با خود همراه داشته باشید تا برای تعویض پوشک فرزند خود با مشکلی مواجه نشوید. شاید در نگاه اول به دلیل عدم نیاز به شستشوی این نمونه زیراندازها تصور کنید که زیرانداز یک‌بارمصرف مقرون‌به‌صرفه­تر است. ممکن است این دیدگاه منطقی باشد اما اگر به مدت زمانی که برای خرید این نمونه محصول در داروخانه صرف می‌کنید توجه کنید حتما نظر شما تغییر خواهد کرد.
  • زیرانداز دائمی نوزاد: زیرانداز تعویض نوزاد دائمی در اغلب فروشگاه‌های عرضه‌کننده وسایل سیسمونی یافت می‌شود. از نظر ظاهری نیز دارای طرح و رنگ‌های عروسکی و متنوع هستند. در قسمت پایینی برخی زیراندازهای دائمی کودک یک بوق کوچک قرار دارد. برخورد پای کودک با قسمت انتهایی تشک سروصدایی ایجاد می‌کند که موجب آرام شدن کودک می‌شود. با این حال، از نظر قیمتی زیراندازهای دائمی در محدوده بالاتر نسبت به زیرانداز یک‌بارمصرف قرار دارند؛ اما دوام و مقاوم آنها بسیار بیشتر از نمونه‌های یک‌بارمصرف است.
  • مقاله پیشنهادی :کاربرد خشک کن نوزاد 

مزایای استفاده از زیرانداز تعویض نوزاد

  • دوام و ماندگاری بسیار بالا (به‌ویژه در مدل‌های دائمی)
  • دسترسی آسان و حمل بسیار راحت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت
  • سهولت استفاده در منزل و سفر
  • وجود بالشتک در محل قرارگیری سر کودک موجب شده که سر کودک هنگام تعویض پوشک تحت فشار قرار نگیرد.
  • با استفاده از این نمونه زیراندازهای فرش، موکت یا سایر وسایل کودک در حین تعویض پوشک کثیف نمی‌شود.

زیرانداز نوزاد

مهمترین نکات هنگام خرید تشک تعویض پوشک

در مرحله اول برای خرید این نمونه زیراندازها باید به بودجه خود دقت کنید. با توجه به تنوع جنس و کیفیت زیراندازهای تعویض پوشک می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود، محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید؛ اما قیمت تنها عاملی نیست که هنگام خرید یک تشک تعویض نوزاد مناسب باید به آن توجه کنید؛ اما بدون شک یکی از مهمترین عوامل است.

به جنس مواد سازنده این محصول دقت کنید. با توجه به اینکه زیرانداز تعویض نوزاد در تماس مستقیم با پوست و بدن نوزاد قرار دارد، استفاده از محصول بی‌کیفیت می‌تواند به بدن نوزاد آسیب‌زده و احتمال ابتلای او به بیماری‌های پوستی و عفونی را افزایش دهد. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم تنها برای کاهش هزینه خود محصولات بی‌کیفیت را انتخاب نکنید.

در اغلب موارد، کودک هنگام تعویض پوشک ناآرام می‌شود. برای اینکه حواس کودک را پرت کرده و بتوانید او را سرگرم کنید از مدل‌های دارای طرح عروسکی و شاد استفاده کنید.

با توجه به اینکه تعویض پوشک ممکن است کمی طول بکشد و کودک در این مواقع تقلا و جنب‌وجوش دارد. بهتر است محصولات دارای بالشتک را انتخاب کنید. هنگامی که کودک را روی این نمونه زیراندازها می‌خوابانید زیر سر او کاملا نرم خواهد بود. در نتیجه می‌توانید با آرامش بیشتری پوشک را تعویض کنید.

سعی کنید زیراندازهای پلاستیکی را انتخاب کنید. استفاده از این نمونه تشک‌ها در حین تعویض پوشاک موجب می‌شود که اگر ادرار یا مدفوع کودک روی تشک ریخت بتوانید به‌راحتی آن را بشویید.

تشک‌های تعویض دارای اندازه‌های مختلف هستند. برای اینکه بتوانید آنها را به‌راحتی حمل کنید حتما به این مورد توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در طول سفر یا در مهمانی ممکن است بارها نیازمند استفاده از تشک تعویض پوشاک شوید، توصیه می‌کنیم محصولی را انتخاب کنید که به‌راحتی تا شده، در ساک نوزاد قرار بگیرد و حمل آن برای شما آسان باشد.

برای اینکه با اطمینان بیشتری بتوانید پوشک نوزاد را تعویض کنید بهتر است از نمونه‌های ضخیم‌تر زیرانداز تعویض نوزاد را انتخاب کنید.

صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد