x تبلیغات
payamarketing

قوانین سامانه مودیان چیست ؟

 قوانین سامانه مودیان مالیاتی یکی از قوانینی که در سال‌های اخیر به وجود آمده است.

با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و شناسایی مودیان مالیاتی جدید، سعی بر جلوگیری از فرار مالیاتی و افزایش درآمدهای دولت از طریق اخذ مالیات، به عمل آمده است.

قوانین سامانه مودیان

 

پرداخت به موقع و دقیق مالیات توسط مودیان مالیاتی در سیستم اقتصادی هر کشور، اثر بسزایی بر سلامت اقتصادی آن کشور دارد.

دولت جهت افزایش بودجه عمومی کشور و کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی، قانون سامانه مودیان مالیاتی (The Rules of the Taxpayer System) را تهیه و تنظیم نموده است.
عنوان کامل این قانون، “قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان” می‌باشد.

طبق این قانون، تمام اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول می‌شوند و موظف به ثبت نام و ارسال صورتحساب مالیاتی خود در سامانه مودیان مالیاتی هستند که تاریخ مشخصی برای آن تعیین شده است.

 

ارسال صورتحساب ها

 

در این قانون، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول، باید در سامانه مودیان مالیاتی ثبت نام کنند و صورتحساب های مالیاتی خود را در سامانه مودیان مالیاتی ارسال نمایند.
این قانون با هدف افزایش بودجه عمومی کشور و کاهش وابستگی بودجه عمومی به درآمدهای نفتی تهیه و تنظیم شده است.

تاریخچه قوانین سامانه مودیان

تاریخچه قوانین سامانه مودیان مالیاتی به تاریخ 1398/07/21 برمی‌گردد که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. سپس با تایید شورای نگهبان در تاریخ 1398/08/01، در تاریخ 1398/08/11 به رئیس جمهور وقت ابلاغ شد.

رئیس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران نیز در تاریخ 1398/08/13 این قانون را ابلاغ کرد. بنابراین، طبق ماده 2 قانون مدنی، تاریخ اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی، 1398/09/02 بود.

اجرای قوانین سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب و سایر مشکلات تا تیرماه 1401 به تاخیر افتاد. اما با راه‌اندازی سامانه رایگان ارسال صورتحساب الکترونیکی، ارسال صورتحساب‌ها بسیار راحت‌تر شده است.

 

اهداف اجرای قوانین سامانه مودیان

 

هدف اصلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی در چارچوب طرح تحول اقتصادی کشور، تحقق اسناد بالا دستی و بهبود نظام مالیاتی کشور است.
با توجه به مشکلاتی که در نظام مالیاتی کشور به وجود آمده بود، مانند فرار مالیاتی، بی‌عدالتی‌ها در پرداخت مالیات و غیره، قوانین سامانه مودیان مالیاتی وضع شده است.

از جمله اهداف اجرای این قوانین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش فرار مالیاتی و افزایش درآمدهای دولتی
  • بهبود شفافیت در امور مالی و مالیاتی
  • تسهیل در پرداخت مالیات و تسهیل برای اشخاص مشمول
  • کاهش بی عدالتی‌ها در پرداخت مالیات
  • بهبود نظام مالیاتی کشور و افزایش قابلیت اطمینان از آن
  • توسعه فضای الکترونیکی و اجرای سیستمی و مدرن برای ارسال صورتحساب‌های مالیاتی.

قوانین سامانه مودیان مالیاتی با خود اصطلاحاتی را به همراه دارد که برای فعالان در زمینه امور مالیاتی و پرداخت مالیات بسیار مهم هستند. برخی از اصطلاحات مهم این قانون عبارتند از:

  1. پایانه فروشگاهی
  2. کد اقتصادی
  3. شماره مشتری
  4. فاکتور فروش
  5. فاکتور خرید

برای دریافت مشاوره سامانه مودیان مالیاتی از پیشرو حساب اینجا کلیک کنید .

پایانه فروشگاهی

 

هر وسیله‌ای از جمله کامپیوتر (رایانه)، دستگاه کارتخوان بانکی و یا درگاه پرداخت الکترونیکی که امکان اتصال به شبکه الکترونیکی پرداخت رسمی کشور و سامانه مودیان را داشته باشد و در نهایت از قابلیت صدور صورتحساب الکترونیکی برخوردار باشد.

 

کد اقتصادی

 

کدی است که به هر شخص حقوقی واجد شرایط و مشمول قانون مالیاتی اختصاص می‌دهند و در سامانه مودیان مالیاتی برای ثبت نام و ارسال صورتحساب الکترونیکی استفاده می‌شود.

شماره مشتری

 

شماره‌ای است که به هر فرد حقیقی واجد شرایط و مشمول قانون مالیاتی اختصاص می‌دهند و در سامانه مودیان مالیاتی برای ثبت نام و ارسال صورتحساب الکترونیکی استفاده می‌شود.

 

فاکتور فروش

 

سندی است که توسط فروشنده صادر و حاوی اطلاعات مربوط به کالاها و خدمات فروخته شده و مبلغ کل فروش (شامل مالیات) است.

فاکتور خرید

 

سندی است که توسط خریدار صادر و حاوی اطلاعات مربوط به کالاها و خدمات خریداری شده و مبلغ کل خرید (شامل مالیات) است.

 

چرا باید در دوره انلاین قوانین سامانه مودیان شرکت کرد؟

شرکت در دوره آموزشی آنلاین قوانین سامانه مودیان مالیاتی، به عنوان یکی از اصول مهم در اجرای این قانون، برای فعالان اقتصادی و کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه به بررسی مزایای شرکت در دوره آموزشی آنلاین قوانین سامانه مودیان مالیاتی پرداخته می‌شود.

 

آشنایی با قوانین و مقررات

 

شرکت در دوره آموزشی آنلاین قوانین سامانه مودیان مالیاتی مرکز آموزشی ILL به فعالان اقتصادی امکان می‌دهد با قوانین و مقررات جدید سامانه مودیان مالیاتی آشنا شوند.

با توجه به اینکه مقررات مالیاتی به طور مداوم تغییر می‌کنند، شرکت در این دوره آموزشی به فعالان اقتصادی کمک می‌کند تا در جریان آخرین تغییرات و مقررات باشند.

کاهش خطاهای مالیاتی

 

این دوره به فعالان اقتصادی کمک می‌کند تا خطاهای مالیاتی را کاهش دهند.
با آشنایی با مقررات مالیاتی و تکنیک‌های محاسبه مالیات، فعالان اقتصادی می‌توانند خطاهای مالیاتی خود را کاهش داده و مطمئن شوند که اطلاعات مالیاتی آن‌ها صحیح است.

 

افزایش شفافیت مالی

 

که به فعالان اقتصادی کمک می‌کند تا شفافیت مالی خود را افزایش دهند.
با آشنایی با مقررات مالیاتی و تکنیک‌های محاسبه مالیات، فعالان اقتصادی می‌توانند اطلاعات مالیاتی خود را به شکلی شفاف و دقیق به دست آورند و این امر می‌تواند به افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و شرکای تجاری آن‌ها منجر شود.

 

کاهش هزینه‌های مالیاتی

 

شرکت در دوره آموزشی آنلاین قوانین سامانه مودیان و همچنین دوره مالیاتی، به فعالان اقتصادی کمک می‌کند تا هزینه‌های مالیاتی خود را کاهش دهند.

با آشنایی با مقررات مالیاتی و تکنیک‌های محاسبه مالیات، فعالان اقتصادی می‌توانند کاهش هزینه‌های مالیاتی خود را از طریق استفاده صحیح از حقوق و مزایای مالیاتی به دست آورند.

همچنین، با توجه به اینکه اشتباهات در اظهارنامه مالیاتی می‌تواند به هزینه‌های بالایی منجر شود، شرکت در دوره آموزشی آنلاین قوانین سامانه مودیان مالیاتی مرکز آموزشی ILL می‌تواند به کاهش هزینه‌های ناشی از خطاهای مالیاتی کمک کند.

 

افزایش امنیت اطلاعات

 

این مسائله بسیار اهمیت دارد وفعالان باید امنیت اطلاعات خود را افزایش دهند.

به طوری که با توجه به اینکه اطلاعات مالیاتی حساسیت بالایی دارند و از نظر قانونی باید نگهداری و محافظت شوند، شرکت در دوره آموزشی آنلاین قوانین سامانه مودیان مالیاتی به فعالان اقتصادی کمک می‌کند تا از روش‌های امنیتی مناسب برای حفظ اطلاعات مالیاتی خود استفاده کنند.

 

ارتقای مهارت‌های شغلی

 

به شما کمک می کند، تا مهارت‌های شغلی خود را ارتقا دهند. با آشنایی با مقررات مالیاتی و تکنیک‌های محاسبه مالیات، فعالان اقتصادی می‌توانند مهارت‌های شغلی خود را بهبود داده و در نتیجه به کارآفرینی و توسعه کسب و کار خود کمک کنند.

 

سوالات متداول

 

  1. چگونه می‌توانم درباره سیستم مالیاتی مودیان بیشتر بدانم؟
    سیستم مودیان مالیاتی، یک سیستم مالیاتی است که در ایران اجرا می‌شود. این سیستم برای بهبود سیستم مالیاتی کشور و افزایش درآمدهای مالیاتی از طریق استفاده از فناوری‌های نوین طراحی شده است.لازم به ذکر است که سیستم مودیان مالیاتی یک سیستم پیچیده است و بدون کمک یک حرفه‌ای مالیاتی، ممکن است سخت باشد. اگر شما سؤالات خاصی درباره‌ی سیستم یا تعهدات مالیاتی خود دارید، توصیه می‌شود که در دوره انلاین قوانین سامانه مودیان و همچنین حسابداری ویژه بازار کار شرکت نمایید.
  2. آیا سیستم مودیان برای تمامی افراد و شرکت‌ها اجباری است؟
    بله، استفاده از سیستم مودیان برای تمامی افراد حقوقی و حقیقی اجباری است.
    این سیستم به‌صورت الکترونیکی اجرا می‌شود و هدف آن افزایش شفافیت و بهبود سیستم مالیاتی کشور است.
  3. آیا برای ارسال اظهارنامه مالیاتی به سیستم مودیان نیاز به مدارک خاصی دارم؟
    بله، برای ارسال اظهارنامه مالیاتی به سیستم مودیان، شما به برخی از مدارک و اسناد مالی نیاز دارید.
    این مدارک ممکن است برای تعیین درآمد، هزینه‌ها و سایر اطلاعات مالی شما در سال مالی قبل لازم باشد.بعضی از مدارکی که ممکن است برای ارسال اظهارنامه مالیاتی به سیستم مودیان نیاز داشته باشید، عبارتند از:
  • فیش حقوقی: برای افراد حقیقی که در سال مالی قبل حقوق و دستمزد دریافت کرده‌اند، فیش حقوقی لازم است.
  • صورت‌حساب: برای افراد حقیقی و حقوقی که در سال مالی قبل فروش کالا یا خدمات داشته‌اند، صورت‌حساب لازم است.
  • گواهی بانکی: برای تأیید صحت اطلاعات بانکی شما، ممکن است به گواهی بانکی نیاز داشته باشید.
  • مدارک مالیاتی: شما باید مدارک مالیاتی مربوط به سال مالی قبل را نیز در اختیار داشته باشید، مانند گواهی مالیاتی، فیش مالیاتی و سایر مدارک مرتبط.
  • مدارک مرتبط با هزینه‌ها: برای تعیین هزینه‌های قابل کسر و اعمال تخفیفات مالیاتی، ممکن است نیاز به برخی از مدارک مانند صورت‌حساب‌ها، رسیدهای خرید و سایر مدارک مرتبط با هزینه‌های شما باشد.

 

 

 

معافین ار سامانه مودیان مالیاتی چه کسانی هستند ؟

چه کسانی نباید در سامانه مودیان مالیاتی ثبت نام کنند؟

به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و با تصویب هیئت وزیران و تبصره ماده 2 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی حقوقی مودیانی که کالا و خدمات معاف از مالیات بر ارزش افزوده ارائه می‌کنند و همچنین مودیانی که به علت ماهیت کسب و کار آن‌ها، امکان عضویت در سامانه و صدور صورتحساب الکترونیکی را ندارند، از ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی معاف هستند. از جمله:

  • اشخاص حقیقی موضوع ماده (81) قانون مالیات‌های مستقیم مانند فعالیت‌های کشاورزی، دامپروری، دامداری، پرورش ماهی، و زنبور عسل و پرورش طیور، صیادی و ماهیگیری، نوغان‌داری، احیای مراتع و جنگل‌ها، باغات اشجار از هر قبیل و نخیلات.
  • اشخاص حقیقی موضوع ماده (142) قانون مالیات‌های مستقیم مانند کارگاه‌های فرش دستباف، صنایع دستی و شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های تولیدی مربوطه.

 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

با توجه به الزام عضویت در سامانه مودیان، آموزش پایانه­‌های فروشگاهی و سامانه مودیان مورد نیاز تمامی فعالان اقتصادی بوده و آن­‌ها می­‌توانند با شرکت در وبینار قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و دانلود قانون پایانه‌­های فروشگاهی و سامانه مودیان از سایت­‌های مختلف مربوطه به این امر مهم دست یابند. فایل مربوط به قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را در انتهای این مقاله می‌توانید دانلود کنید.

نتیجه گیری
دولت با اهداف مختلفی از جمله جلوگیری از فرارهای مالیاتی، پرداخت ناعادلانه مالیات، اهداف درآمدهای عمومی کشور، کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی اقدام به صدور و قوانین مالیاتی مختلف نموده است. یکی از قوانین ابلاغی، قوانین سامانه مودیان مالیاتی است که در سال 1398 تصویب و ابلاغ شده است.
به علت مشکلات موجود از جمله نبود زیر ساخت مناسب، اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی تا سال 1401 به تاخیر افتاد. اما از شهریور 1401 تا ابتدای دی ماه 1402 طبق جدول اعلامی تمامی مودیان موظف به ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی شده‌اند.

برای انجام سامانه مودیان مالیاتی توسط پیسرو حساب  اینجا کلیک کنید 

معافیت مالیاتی چیست؟

هدف از معافیت های مالیاتی چیست؟

معافیت مالیاتي به معنی خروج قانونی برخی از منابع درآمدی و سرمایه ای از شمول پرداخت مالیات، که روشی در جهت اعمال سیاست های حمایتی دولت برای انجام برخی اهداف و سیاست های دولت است.

معافیت مالیاتی شامل چه کسانی می شود؟

همه اشخاص (حقیقی- شرکتها و موسسات) مشمول مالیات می شوند. مگر اشخاصی که مشمول مالیات نیستند، همانند کشاورزان، وزارت خانه ها و موسسات دولتی.

 

جالب است بدانید که تمام مردم کشور بدون این که بدانند مالیات پرداخت می‌کنند. مبلغی که بر روی قیمت کالاها اضافه می‌شود یکی از انواع مالیات است که به آن مالیات غیر مستقیم گفته می‌شود. اگر علاقمند هستید اطلاعات بیشتری در حوزه مالیات غیر مستقیم داشته باشید به مقاله مالیات غیر مستقیم مراجعه نمایید.

قوانین سامانه مودیان مالیاتی چیست ؟

 سامانه مودیان مالیاتی سامانه‌ای است که با هدف جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به مودیان مالیاتی راه‌اندازی شده است. در این قانون تاریخ‌های مشخصی به عنوان فراخوان‌های اجرای این قانون اعلام شده که بر اساس آن در هر یک از این تاریخ‌ها، گروهی از شرکت‌ها مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان شدند. هر مؤدی باید تکالیف مشخصی را برای اتصال به سامانه مودیان و در نهایت ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به این سامانه انجام دهد.  در ادامه، راهنمای کامل قانون سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی، مراحل ثبت‌نام و ورود به سامانه مودیان مالیاتی، دریافت کد یکتا و دریافت فایل امضای الکترونیکی (CSR) را در این مقاله از پیشرو حساب  می‌­خوانید.

سامانه مودیان مالیاتی چیست؟ 

سامانه مودیان که با وارد شدن به آدرس اینترنتی tp.tax.gov.ir امکان ورود به آن برای مودیان مالیاتی مشمول فراهم می‌شود، محلی جهت ثبت‌نام و ارسال صورت حساب‌الکترونیکی است. ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی طبق قانون از وظایف صاحبان مشاغل اعلام شده است. سامانه مودیان مالیاتی سامانه‌ای اینترنتی برای دریافت گزارش‌های الکترونیکی مودیان است.

 

ما در این قسمت ویدئوی آموزش قانون پایانه‌های فروشگاهی را قرار دادیم که استاد احمد غفارزاده و آقای بهرام دوستدار در مورد قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان توضیحات لازم را ارائه می‌کنند. موضوعاتی از جمله ثبت نام در سامانه مودیان، صورتحساب الکترونیکی اصلاحی و انواع صورتحساب در این دوره آموزشی سامانه مودیان مطرح شد که در قسمت زیر می‌توانید مشاهده کنید:

این سامانه تحت مدیریت سازمان امور مالیاتی کشور با هدف جلوگیری از فرار مالیاتی فعالیت می‌کند. طبق قانون مصوب آبان 1398، هر فرد مشمول مالیات موظف است برای ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی اقدام کند. در این سامانه به هر مودی مالیاتی یک کار پوشه اختصاص داده می‌شود. این کارپوشه راه ارتباطی مودیان با سازمان امور مالیاتی است.

مشمولین باید صورتحساب‌های الکترونیک خود را در موعدهای مشخص، ارسال کنند. همه اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به ارسال صورت‌حساب الکترونیکی هستند. عدم ثبت نام و عدم ارسال صورت حساب‌ها با این سامانه، منجر به جریمه حداقل 10% از فروش خواهد شد. برای این که در انجام فرآیندهای مالیاتی با مشکلی مواجه نشوید، باید کار با این سامانه را به خوبی بیاموزید.

آموزش قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، اصطلاحات جدید مالیاتی را معرفی کرده است. برای اینکه بتوانید این قانون را به صورت کامل درک کنید و بدانید چگونه باید آن را اجرا کرد، در قدم اول نیاز دارید که با تعاریف جدید و مهمی که این قانون ارائه می کند آشنا شوید. در ادامه مهمترین اصطلاحات این قانون را می خواهیم بررسی کنیم.

سامانه مودیان

اولین اصطلاحی که در این قانون باید معنی آن را بدانید، عبارت سامانه مودیان است. سامانه مودیان؛ سامانه‌ای است که چهار ویژگی زیر را دارد:

  • تحت مدیریت سازمان مالیاتی است
  • برای هر مؤدی یک کارپوشه تعریف می‌شود
  • به وسیله‌ای که حافظه مالیاتی دارد متصل می‌شود
  • مرجع ثبت، صدور و استعلام صورت‌حساب است

پایانه‌های فروشگاهی

اصطلاح مهم دیگری که در عنوان این قانون هم آمده است، پایانه‌های فروشگاهی است. هر دستگاهی که سه قابلیت زیر را داشته باشد به عنوان یک پایانه فروشگاهی شناخته می‌شود:

  • اتصال به سامانه مودیان
  • صدور صورت‌حساب الکترونیکی
  • اتصال به شبکه‌های پرداخت رسمی

صورتحساب الکترونیکی

اصطلاح مهم دیگری که در این قانون بسیار تکرار شده است، موضوع صورت‌حساب‌های الکترونیکی است. بر روی این صورتحساب، شماره منحصر به فرد مالیاتی ثبت شده است و در حافظه مالیاتی فروشنده ذخیره می‌شود. صورت‌حساب‌های الکترونیکی فرمت یکسانی ندارند بلکه متناسب با نوع کسب‌وکار، اقلام اطلاعاتی آن مشخص می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که صورتحساب‌های الکترونیکی انواع و الگوهای متنوعی دارد. انواع صورت حساب الکترونیکی شامل موارد زیر می شود:

  • صورتحساب الکترونیکی نوع اول
  • صورتحساب الکترونیکی نوع دوم
  • صورتحساب الکترونیکی نوع سوم

هر کدام از این سه نوع صورتحساب، چندین الگو می‌توانند داشته باشند. الگوهای صورتحساب الکترونیکی شامل موارد زیر می شوند:

  1. الگوی اول (فروش)
  2. الگوی دوم (فروش ارزی)
  3. الگوی سوم (صورتحساب طلا، جواهر و پلاتین)
  4. الگوی چهارم (قرارداد پیمانکاری)
  5. الگوی پنجم (قبوض خدماتی)
  6. الگوی ششم (بلیت هواپیما)
  7. الگوی هفتم (صادرات)

اگر با قوانین سامانه مودیان مالیاتی آشنایی ندارید با کمک از پیشرو حساب قوانین سامانه مودیان مالیاتی را مطالعه و ثبت کنید .

حافظه مالیاتی

حتماً تا اینجای این مقاله به این فکر کرده‌اید که اصطلاح حافظه مالیاتی که بارها آن را تکرار کرده‌ایم به چه معنی است. حافظه مالیاتی به هر نرم‌افزار یا سخت‌افزاری گفته می‌شود که 5 ویژگی زیر را دارد:

  1. نوعی حافظه الکترونیکی است
  2. ثبت و نگهداری اطلاعات صورتحساب
  3. انتقال اطلاعات به سامانه مؤدیان
  4. تحت نظارت سازمان امور مالیاتی است
  5. دارای شماره شناسه یکتا اختصاصی

شماره منحصر به فرد مالیاتی

شماره‌ای بیست و دو کاراکتری است که به ازای هر صورتحساب الکترونیک صادر می‌شود. زمانی که بخواهید یک صورتحساب را اصلاح یا ابطال کنید، به این شماره نیاز خواهید داشت. اعداد صورتحساب الکترونیکی از چپ به راست به چهار بخش تقسیم می‌شوند:

شش کاراکتر اول: شناسه حافظه مالیاتی

پنج کاراکتر بعدی: تاریخ صورتحساب

ده کاراکتر بعدی: سریال صورتحساب

کاراکتر آخر: رقم کنترلی

شرکت معتمد سامانه مودیان

این شرکت‌ها در واقع اشخاص حقوقی مورد تایید سازمان امور مالیاتی هستند که باید آموزش‌ها و تجهیزات لازم ارسال صورتحساب الکترونیک برای مودیان مالیاتی را فراهم کنند. به طور کلی مهترین خدماتی که شرکت‌های معتمد باید به مودیان مالیاتی ارائه کنند به صورت زیر هست:

  • صدور صورتحساب الکترونیکی
  • ثبت معاملات در سامانه مؤدیان
  • ارائه مشاوره‌های فنی
  • دریافت استعلام از سامانه مودیان

شرکت های معتمد سه نوع هستند و هر کدام از آنها مسئولیت‌های خاصی را بر عهده دارند. در قسمت زیر انواع شرکت‌های معتمد سامانه مودیان را معرفی می‌کنیم.

شرکت های معتمد نوع اول

این شرکت‌ها وظیفه راه اندازی پایانه‌های فروشگاهی و حافظه مالیاتی و آموزش استفاده از پایانه‌های فروشگاهی را بر عهده دارند.

شرکت‌های معتمد نوع دوم

مهمترین وظایق این شرکت ها شامل موارد زیر می شوند:

  • آموزش حقوق و تکالیف قانونی مؤدی
  • آموزش مقررات صدور صورتحساب الکترونیکی
  • احراز تسلط مؤدیان در خصوص حقوق و تکالیف قانونی آنها
  • احراز تسلط مؤدیان در خصوص مقررات صدور صورتحساب الکترونیکی

شرکت های معتمد نوع سوم

این شرکت ها وظایف محدودتری درباره قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان دارند. مهمترین وظایف شرکت های معتمد نوع سوم شامل موارد زیر می شوند:

  • تهیه صورت های مالی
  • حسابرسی مالی
  • مشاوره فنی و غیر عملیاتی
  • مشاوره مالیاتی

شخاص مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان

افرادی که باید ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی را انجام دهند، در قانون مشخص شده است. متن بند ج ماده 1 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان:

«کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیر صنفی) و اشخاص حقوقی موضوع فصل‌های 4 و 5 باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم مصوب 12/03/1366 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، مشمول این قانون هستند. در این قانون هرگاه از واژه مودی استفاده می‌شود، مراد اشخاص مشمول است؛ مگر خلاف آن تصریح شده باشد».

اگر بخواهیم این تعریف را به زبان ساده‌تری ارائه کنیم باید بگوییم که اشخاص مشمول ثبت نام در سامانه مؤدیان شامل دو دسته می‌شوند: مشاغل و شرکت‌ها. مشاغل به همه اشخاصی گفته می‌شود که صاحب کسب‌وکار هستند و با نام خودشان فعالیت می‌کنند؛ به عبارت دیگر شرکت یا مؤسسه‌ای ثبت نکرده‌اند. دسته دوم یا همان شرکت‌های مشمول اجرای قانون سامانه مؤدیان شامل تمامی اشخاص حقوقی می‌شود که شرکت یا مؤسسه‌ای را ثبت و کد اقتصادی یا شناسه ملی دریافت کرده‌اند. بنابراین همه اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول قانون سامانه مؤدیان می‌شوند.

 

چرا باید در سامانه مودیان ثبت نام کنیم ؟

 سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir، سامانه ای است که از طریق ورود به سایت آن، مودیان مالیاتی مشمول، این امکان را داشته تا برای ثبت نام و ارسال صورت حساب الکترونیکی و اتصال پایانه های فروشگاهی خود به سامانه اقدام نمایند. کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی، ملزم به ثبت نام در این سامانه می باشند.یکی از مشکلاتی که در سال های اخیر، دولت و به  طور اخص، سازمان امور مالیاتی کشور، با آن مواجه شده، بحث فرار مالیاتی برخی از مودیان بوده که موجب کاهش قابل توجه درآمدهای مالیاتی دولت و تحمیل فشار مضاعف بر سایر مودیان مالیاتی شده است.

به منظور مقابله با این مشکل، دولت، اقدامات مهمی را اتخاذ نموده که یکی از مهم ترین اقدامات آن، تاسیس و راه اندازی سامانه مودیان مالیاتی بوده که در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مورد تصریح قانون گذار قرار گرفته است.  بر اساس این قانون، برخی از مودیان مالیاتی، ملزم به ثبت نام در این سامانه و انجام تکالیف قانونی مربوط به آن، من جمله ارسال صورت حساب الکترونیکی بوده و در صورت عدم انجام این تکالیف، با ضمانت اجراهای مقرر در قانون، مواجه خواهند شد.

لذا با توجه به اهمیت این سامانه، در مقاله حاضر، ابتدا به معرفی سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir و توضیح نحوه ورود به سایت آن و بررسی ثبت نام در این سامانه پرداخته و در انتها، به این سوال پاسخ خواهیم داد که چه کسانی باید در سامانه مودیان ثبت نام کنند.

سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir چیست

سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir، عنوان سامانه ای است که برای اولین مرتبه، در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مورد تصریح قانون گذار قرار گرفت. هرچند، این قانون، در سال 1398 به تصویب قانون گذار رسید، اما تا سال 1401 عملا، سامانه مستقلی، تحت عنوان سامانه مودیان مالیاتی، تاسیس نشده و طبق اظهارات وزیر اقتصاد، قرار است که در آخر تیر ماه سال جاری، سامانه مزبور، راه اندازی و به عموم معرفی گردد. بند پ ماده 1 قانون مذکور، در تعریف سامانه مودیان مالیاتی، مقرر داشته :

« سامانه ای است، تحت مدیریت سازمان که در آن، به هر مودی، کارپوشه ویژه ای اختصاص یافته و تبادل اطلاعات میان مودیان و سازمان، منحصرا از طریق آن کارپوشه انجام می شود. مودیان می توانند با استفاده از هرگونه سخت افزار یا نرم افزار، اعم از رایانه شخصی، پایانه فروشگاهی، سامانه های ابری یا هر وسیله دیگری که حافظه مالیاتی به آن متصل شده باشد، به سامانه مودیان متصل شوند. مرجع نهائی ثبت، صدور و استعلام صورتحساب الکترونیکی، سامانه مودیان می باشد.»

همچنین، مطابق قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، مودیان مالیاتی مشمول، پس از ورود به سایت سامانه و ثبت نام در آن، در ارتباط با سامانه، دارای دو وظیفه اصلی می باشند:

صدور صورت حساب الکترونیکی : بر این اساس، مودیان مالیاتی مشمول، به جای ارسال صورت معاملات فصلی در سامانه مربوط به آن، صورت حساب های خود را به شکل الکترونیکی، از طریق سامانه مودیان مالیاتی ارسال نموده و بنابراین، دیگر نیاز به ارسال صورت معاملات فصلی از طریق سامانه معاملات فصلی نخواهد بود.

خرده فروشی ها و واحدهای صنفی که به طور مستقیم، با مصرف کننده نهایی در ارتباط بوده، علاوه بر ارسال صورت حساب الکترونیکی، موظف بوده تا پایانه های فروشگاهی خود، اعم از دستگاه کارتخوان بانکی (pos) و درگاه پرداخت الکترونیکی خود را در سامانه مودیان مالیاتی ، ثبت و به این سامانه، متصل نمایند.

با توجه به توضیحات فوق، در پاسخ به این سوال که سامانه مودیان مالیاتی چیست، می توان گفت، سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir، سامانه ای است که از طریق ورود به سایت آن، مودیان مالیاتی مشمول، این امکان را داشته تا برای ثبت نام، بررسی و ارسال صورت حساب الکترونیکی و اتصال پایانه های فروشگاهی خود به سامانه اقدام نمایند.

ورود به سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir

مودیان مالیاتی مشمول، برای اینکه بتوانند از امکانات سامانه مودیان مالیاتی، همانند امکانات سامانه عملیات الکترونیکی امور مالیاتی استفاده نموده و تکالیف قانونی خود را مطابق قانون پایانه های فروشگاهی انجام دهند، لازم است تا ابتدا برای ورود به سایت مودیان اقدام نمایند. لذا، در این بخش، به توضیح نحوه ورود به سایت سامانه مودیان پرداخته که مطابق راهنمای تصویری زیر می باشد:

مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سامانه مودیان مالیاتی، یعنی tp.tax.gov.ir را در آن، جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سایت شوید. 

 

اکنون، همانطور که ملاحظه می کنید، می بایست، به منظور ورود به سایت مودیان، کد ملی(برای اشخاص حقیقی) یا شناسه ملی(برای اشخاص حقوقی) و کلمه عبور خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و پس از وارد کردن عدد تصویر امنیتی، بر روی دکمه ورود به پنل کاربری کلیک نمایید.

لازم به ذکر است که چنانچه مودیان مالیاتی، دارای نام کاربری و کلمه عبور نمی باشند، لازم است تا پیش از ورود به سایت سامانه مودیان مالیاتی، برای ثبت نام و دریافت اطلاعات ورود، اقدام نمایند که ما در بخش بعد، به بررسی ثبت نام در این سامانه خواهیم پرداخت.

صندوق مکانیزه فروش، صندوقی است که برخی مشاغل، باید برای تهیه و ثبت اطلاعات آن، در سامانه مربوطه اقدام نمایند. عدم تهیه این صندوق و ثبت آن در سامانه، از طریق گزینه صندوق فروش، جریمه ای معادل، 2 درصد میزان فروش را در پی خواهد داشت.  برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

نحوه ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی

در سال های اخیر، سازمان امور مالیاتی کشور، سامانه های متعددی، نظیر سامانه اظهارنامه مالیاتی را تاسیس و راه اندازی نموده که پیش شرط استفاده از  امکانات و خدمات اکثر این سامانه ها، ثبت نام در آن ها می باشد.
سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir نیز مستثنی از این امر نبوده و مودیان مالیاتی مشمول، برای ورود به سایت این سامانه و استفاده از خدمات آن، ابتدا، ملزم به ثبت نام در آن می باشند. به همین دلیل، در ادامه، ضمن یک راهنمای تصویری، به بررسی ثبت نام در سامانه مودیان و نحوه انجام آن می پردازیم.

به منظور ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی، آدرس درگاه ملی خدمات مالیات، یعنی my.tax.gov.ir را در مرورگر دستگاه خود جست و جو کنید تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی درگاه شوید. پس از ورود به درگاه، بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.

 

در این مرحله، اطلاعات مربوط به کد ملی(برای اشخاص حقیقی) یا شناسه ملی(برای اشخاص حقوقی)، شماره همراه، تاریخ تولد و عدد تصویر امنیتی را در کادرهای مشخص شده، وارد کرده و در نهایت، دکمه ثبت نام را بزنید.

در مرحله آخر از مراحل ثبت نام در سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir و پس از ورود به درگاه، بر روی گزینه (عضویت در سامانه مودیان و ایجاد کارپوشه) کلیک نمایید. به این ترتیب، نام کاربری و رمز عبور، جهت ورود به سایت سامانه مودیان، به شماره همراه شما ارسال می گردد.

همچنین، لازم به ذکر است که شماره همراه اعلامی، باید به نام متقاضی بوده و با کد ملی وی به ثبت رسیده باشد؛ چرا که در غیر این صورت، امکان ثبت نام در سامانه مودیان و ورود به سایت آن، برای متقاضی وجود نخواهد داشت.

نحوه محاسبه مالیات دستگاه کارت خوان و میزان آن، همانند نحوه محاسبه مالیات مشاغل است. جهت ایجاد پرونده مالیاتی و دریافت کد پرونده مالیاتی دستگاه پز سیار و غیر سیار، افراد باید اقدام به ثبت نام در سایت tax.gov.ir نمایند.  برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

اگر برای ثبت سامانه مودیان نیاز به کمک داری ، میتوانی از خدمات سامانه مودیان در پیشرو حساب کمک بگیری !

چه کسانی باید در سامانه مودیان مالیاتی ثبت نام کنند

در بخش های قبل، به معرفی سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir پرداخته و گفتیم که سامانه ای است که از طریق ورود به سایت آن، مودیان مالیاتی مشمول، این امکان را داشته تا برای ثبت نام و ارسال صورت حساب الکترونیکی و اتصال پایانه های فروشگاهی خود به سامانه اقدام نمایند. همچنین، در ادامه، نحوه ورود به سایت سامانه و ثبت نام در آن را نیز بررسی کردیم.

اما، یکی از سوالات مهمی که در رابطه با سامانه مودیان، مطرح می گردد، این مساله بوده که چه کسانی باید در سامانه مودیان مالیاتی ثبت نام کنند؟ لذا، در این بخش، به این سوال، پاسخ داده و خواهیم گفت که کدام گروه از افراد، باید برای ثبت نام در سامانه مودیان و انجام تکالیف آن، اقدام نمایند.

بند ج ماده 1 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، در مورد اشخاص مشمول این قانون، مقرر داشته: « کلیه صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی موضوع فصلهای چهارم و پنجم باب سوم قانون مالیات های مستقیم مصوب 3/12/1366 با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، مشمول این قانون هستند...»

بنابراین، در پاسخ به این سوال که چه کسانی باید در سامانه مودیان مالیاتی tp.tax.gov.ir ثبت نام کنند، باید گفت، دو گروه از مودیان مالیاتی، علاوه بر ثبت نام اظهارنامه مالیاتی، موظف به ثبت نام در این سامانه و انجام تکالیف آن نیز بوده که این دو گروه، عبارتند از:

کلیه اشخاص حقیقی که از صاحبان مشاغل بوده؛ اعم از اینکه این مشاغل، صنفی یا غیر صنفی باشد.

کلیه اشخاص حقوقی؛ اعم از شرکت های تجاری و اشخاص حقوقی غیر تجاری(صرفا نسبت به درآمد ناشی از فعالیت‌ های انتفاعی خود )

 فعال سازی کارت خوان، به صورت آنلاین و از طریق درگاه ملی خدمات مالیات انجام شده و نیاز به ارائه مدارک و پرداخت هزینه از سوی متقاضیان ندارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

کاربرد زیرانداز نوزاد در خرید سیسمونی چیست ؟

 

زیرانداز تعویض نوزاد چیست و چه کاربردی دارد؟

حتی مادران با تجربه هم ممکنه است در پروسه تعویض نوزاد دچار مشکل شوند.  ممکن است در حین این پروسه ادرار نوزاد به فرش و سایر نقاط سرایت کند که زیاد صورت خوبی ندارد.  برای بیرون رفتن هم تقریبا همین مشکل وجود دارد. زیرانداز تعویض نوزاد تا حدود زیادی مشکلاتتان را کم می کند. تشک یا زیر انداز تعویض به دلیل اینکه به طور استانداردی ساخته شده، باعث تمیز ماندن سطح زیرین نوزاد، هنگام تعویض پوشک نمدار می شود.

ویژگی های یک تشک زیرانداز تعویض خوب

  1. داشتن ابعاد مناسب و استاندارد. نه آنقدر بزرگ باشدکه شستشوی آن سخت شود و نه آنقدر کوچک باشد که بی کاربرد باشد.
  2. دارای رویه نرم باشد تا پوست حساس نوزاد آسیب نبیند. بخصوص برای نوزادانی که دچار ادرار سوختگی شده باشد.
  3. در لایه های میانی و یا زیر زیرانداز باید یک لایه ی پلاستیکی خوب کار شده باشد تا ادرار و مدفوع به زیر آن سرایت نکند.
  4.  به اندازه ی کافی منعطف و مقاوم باشد تا در طول شستشو های مداوم سریعا خراب نشود و بتوان تا مدت زمان خوبی از آن استفاده کرد.

زیر انداز تعویض کیفی چیست؟

بعضی از مدل های زیرانداز های تعویض پوشک نوزاد به شکلی هستند که شما بتوانید آنها را جمع کنید و در انتها با یک دکمه ببندید و مانند یک کیف دستی کوچک آن را با خود حمل کنید. این مدل در صورتی که کیفیت خوبی داشته باشد، زیرانداز کیفی نوزاد، بهترین زیر انداز تعویضی نوزاد محسوب می شود و کم حجم تر است. اگر بی کیفیت باشد، بخاطر جمع شدن بیش از حد و داشتن فشار زیاد زود خراب می شود. البته در کل زیرانداز ها چون حالت پارچه ای دارند و سایز آنها نیز چندان بزرگ نیست، قابلیت حمل خوبی دارند.

زیر انداز عروسکی نوزاد نیز از زیر اندازهای زیبا و کاربردی است. این زیرانداز با ظاهر جذابی که دارد، باعث می شود تا نوزاد موقع تعویض پوشک کمتر بی تابی کند.

 

رشد کودکان‌ از همان سالهای ابتدایی تولدشان بسیار سریع است، خصوصا از بدو تولد تا یکسالگی این رشد به حدی است که والدین اصلا باور نمی‌کنند. شیر دادن، تمیز کردن پوشک نوزاد، رسیدگی به او و بازی کردن همگی جزو کارهایی هستند که مادر موظف است که آنها را انجام دهد و بدیهی است که او از این کار لذت می‌برد و به فرزندش عشق می‌ورزد. تا وقتی که کودک از پوشک استفاده می‌کند، مسلما باید برای تعویض پوشکش از یک وسیله‌ی خاص استفاده کنید تا پوست لطیف او با زمین برخورد نکند و هم‌چنین کثیفی ادرار و مدفوع او با فرش در تماس نباشد. امروزه خوشبختانه برای راحتی مادر و کودک محصولی با عنوان زیرانداز تعویض نوزاد وارد بازار شده است که این کار را بسیار آسان می‌کند.

کودکان گل هر خانه‌ای محسوب می‌شوند، بنابراین باید همیشه از آنها محافظت نمود و مانند گل هم با آنها برخورد کرد. چه دختر و چه پسر برای تمیز کردنشان باید نهایت دقت را به خرج داد تا خدایی ناکرده دچار مشکلاتی چون عفونت ادراری و… نشوند. زیرانداز تعویض نوزاد به شما این امکان را خواهد داد که در هر جایی که هستید به راحتی با پهن کردن آن، پوشک نوزاد خود را تعویض نمایید. هر ساعتی که عوض کردن پوشک کودکتان به تعویق بیفتد، مسلما پوست لطیف او به عوارضی چون سوختگی، ملتهب شدن کشاله‌ی ران و… مبتلا خواهد شد.

احتمالا با خواندن این مقدمه‌ی کوتاه تا حد زیادی به اهمیت خرید این وسیله‌ی کاربردی پی برده‌اید. به عبارت بهتر همیشه باید هنگام خرید سیسمونی برای فرزند دلبندتان تمامی وسایل مورد نیاز را برای او خریداری نمایید. همکاران ما در این مطلب قصد دارند برای خرید زیرانداز تعویض نوزاد به شما عزیزان کمک کنند تا با آگاهی کامل این بخش از سیسمونی فرزند دلبندتان را انتخاب کنید. بدیهی است که به دلیل حساس بودن پوست کودکان خرید یک مدل باکیفیت و مرغوب کار دشواری است، اما نگران نباشید و ما را همراهی کنید.

منظور از زیرانداز تعویض‌نوزاد چیست؟

یکی از مهم‌ترین اقلام برای خرید سیسمونی کودک، تهیه‌ی تشک تعویض می‌باشد که باید همیشه و همه‌جا همراهتان باشد. در حال حاضر نحوه‌ی ساخت آنها به صورتی است که به آسانی درون ساک لوازم کودک و نوزاد جای می‌گیرد و حمل آن هم مشکل ساز نخواهد بود. برخی از زیرانداز‌هایی که در بازار موجودند، حالت یکبار مصرف دارند و فقط می‌توان برای یکبار از آنها بهره برد، برخی دیگر هم قابلیت استفاده‌ی مداوم را دارا می‌باشند. به هر حال انتخاب هرکدام از این مدل‌ها به سلیقه و علاقه‌ی شما بستگی دارد.

اما در تعریف کلی اگر بخواهیم زیرانداز تعویض نوزاد را شرح دهیم باید بگوییم که تشک نازکی از جنس پلاستیک می‌باشد که فاقد مواد حساسیت زا بوده و برای هر بار تعویض پوشک کودک، آن را پهن می‌کنند و نوزاد را بر روی آن قرار می‌دهند تا اگر حین عوض کردن پوشکش، به یکباره ادرار یا مدفوع کرد، فرش زیر پای او کثیف نشود و فقط بر روی زیرانداز ریخته شود. جنس آن هم به گونه ای است که به آسانی شسته خواهد شد، پس نباید نگران پاک نشدن کثیفی‌ها از روی تشک تعویض باشید.

برای خرید زیرانداز نوزاد کارتزبیبی به فروشگاه آنلاین کارتز مراجعه کنید .

آشنایی بیشتر با انواع زیرانداز تعویض نوزاد:

  • زیرانداز یکبار مصرف: همانطور که از نام این مدل زیرانداز مشخص است، فقط یکبار می توان از آن استفاده نمود. بنابراین اگر می خواهید که همیشه و همه جا زیرانداز تعویض نوزاد همراهتان باشد، باید ۳ یا ۴ زیرانداز یکبار مصرف را با خود حمل کنید. شاید بگویید که زیرانداز یکبار مصرف به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر است؛ اما باید بگویم که وقتی زیر انداز به اتمام می‌رسد، مسلماً شما مجبور خواهید بود که زمان زیادی را در داروخانه‌های سطح شهر سپری کنید، تا یک بسته زیر انداز با کیفیت را خریداری نمایید. جنس این زیرانداز ها هم از پلاستیک می باشد.
  • زیرانداز تعویض نوزاد دائمی: مدلی که بیشتر در فروشگاههای سیسمونی یافت می می‌شود، همین مدل است. شکل ظاهری این زیراندازها معمولاً منقش به طرح های عروسکی و زیبا می باشد. در نتیجه کودک وقتی که بر روی آن قرار می گیرد احساس خوشحالی خواهد کرد. همچنین در قسمت پایینی این زیراندازها یک بوق طراحی شده تا هر زمان که کودک دست و پا می‌زند؛ پایش به آن برخورد کند و ساکت بماند. به لحاظ قیمتی هم زیرانداز تعویض نوزاد دائمی قیمت بالاتری نسبت به مدل یکبار مصرف خواهد داشت. پلاستیک به کار رفته در ساخت این محصول هم نسبت به مدل قبلی بسیار بادوام تر و مقاوم تر می باشد.

 

مزایای خرید زیرانداز تعویض نوزاد:

  1. دوام و کیفیت بالا به خصوص در مدل های دائمی.
  2. قیمت مناسب.
  3. همیشه و همه جا در دسترس است.
  4. جنس بسیار عالی که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارد.
  5. قابلیت جمع شدن را دارا می باشد، بنابراین به راحتی درون کیف لوازم کودک و نوزاد جای می گیرد.
  6. خرید مدل های یکبار مصرف گزینه بسیار خوبی برای مسافرت و یا مکانی غیر از خانه خودتان می باشد، تا بعد از هر بار استفاده آن را دور بیاندازید.
  7. شستشوی آنها بسیار راحت می باشد.
  8. در قسمتی که کودک سر خود را بر روی زمین می گذارد، یک قسمتی مانند بالش تعبیه شده تا وقتی که کودک دراز میکشد، گردن و سر او اذیت نشود.
  9. با خرید زیرانداز تعویض نوزاد دیگر نگران کثیف شدن فرش و موکت خود نباشید.
  10. شما عزیزان می توانید این محصول را هم به صورت حضوری از فروشگاه های سیسمونی شهر محل سکونت تان و یا اینکه به صورت آنلاین و از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمایید.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید زیرانداز تعویض نوزاد باید به آنها توجه نمایید:

  • اولین مورد توجه به قیمت زیرانداز تعویض نوزاد است. شما عزیزان باید به بودجه و میزان درآمد خود توجه نمایید؛ چون در حال حاضر قیمت این محصول از ارزان شروع می‌شود تا گران. بدیهی است که انتخاب یک مدل خاص بستگی به عوامل زیادی خواهد داشت.
  • حتماً به مرغوب بودن مواد به کار رفته در این محصول توجه کنید، چون به هر حال این وسیله قرار است با پوست لطیف کودک شما در تماس باشد، پس باید حتماً از نبود مواد حساسیت زا در آن مطمئن شوید.
  • مدلی را خریداری کنید که دارای اشکال و طرح های عروسکی و زیبا باشد، چون قرار است فرزند دلبندتان بر روی آن دراز بکشد، در نتیجه باید شکل های زیبا داشته باشد تا وقتی برای آن قرار می گیرد از دیدن این اشکال به وجود می آید.
  • بهتر است مدل انتخابی تان دارای بالشتک باشد تا وقتی که فرزندتان را بر روی آن می خوابانید زیر سر او سفت و محکم نباشد. چون به هر حال فرزندان سرمایه زندگی شما هستند، پس باید موجبات آرامش و آسایش او را فراهم کنید. وجود بالشتک به شما این امکان را خواهد داد که با آرامش بیشتری پوشک کودکتان را تعویض نمایید.
  • حتما به جنس به کار رفته در این محصول هم دقت داشته باشید. غالب جنس زیرانداز تعویض نوزاد که در بازار موجود است، پلاستیکی می باشد که باعث می شود ادرار و مدفوع نوزادتان بر روی آن به راحتی شسته شود.
  • مورد بعدی هم دقت در مدل‌هایی که در بازار موجود هستند، می‌باشد. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، انتخاب انواع مختلف زیرانداز چه دائمی و چه یکبار مصرف به علاقه و میزان راحتی شما بستگی خواهد داشت. اگر نمی‌توانید هر روز تشکچه را بشویید، پس بهتر است که به دنبال خرید مدل‌های یکبار مصرف باشید.
  • برخی از مدل‌های دیگر هم هستند که درون کیف مخصوص جای می‌گیرند و حمل آنها بسیار راحت می‌باشد. انتخاب هر کدام از این مدل‌ها به سلیقه و علاقه‌ی شما عزیزان بستگی دارد.

 

کلیدهای انتخاب ظرفشویی سامسونگ

 

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر لوازم خانگی، تعمیر ظرفشویی سامسونگ است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان در نمایندگی سامسونگ ارائه می گردد. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در این مرکز، و یا با یک تماس تلفنی، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر ظرفشویی سامسونگ را دریافت نمایند.در مرکز تعمیر ظرفشویی Samsung نه تنها عیوب ایجاد شده در ظرفشویی ها مرتفع می گردد بلکه به دلیل اِعمال گردگیری ها، تنظیمات تخصصی و عملیات ویژه در حین تعمیر، کیفیت اولیه دستگاه بازیابی می گردد و ظرفشویی های تعمیر شده، بدل به دستگاهی نو و بی عیب و نقص می گردند.

 در این مقاله با نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، هزینه این کار و نحوه ترمیم و تعویض قطعات آن آشنا می شوید. همچنین برخی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی را بررسی کرده و راه حل های کاربردی را برای برطرف کردن آنها به شما آموزش می دهیم. شما می توانید برای دریافت خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، با نمایندگی Samsung در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند و با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود، ماشین ظرفشویی را به بهترین شکل عیب یابی و ترمیم می کنند.

 

نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ظرفشویی سامسونگ اگر چه ادعای بسیاری از تعمیرگاه های فعال در سطح شهر است، اما متقاضیان این سرویس می بایست توجه داشته باشند که خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی سامسونگ را صرفاً از نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز دریافت نمایند. در غیر اینصورت خدماتی که به آنها ارائه می شود نه تنها از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود بلکه ممکن است به دلیل عدم مهارت و تخصص آن تعمیرگاه، بروز اشکالات دوچندان در دستگاه را سبب گردد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ یکی از مراکز مجاز فعال در سطح کشور است که تمامی خدمات ارائه شده خود را به همراه گارانتی و ضمانت به متقاضیان عرضه می دارد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل سالها سابقه، بر ساختار و عملکرد کلیه دستگاههای سامسونگ تسلط یافته و توانایی آن را دارند تا عیوب و اشکالات پیش آمده در آنها را به بهترین نحو مرتفع سازند. در فرآیند تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل

بسیاری از کاربران موقع خرابی ماشین ظرفشویی‌شان نگران جابجا کردن دستگاه هستند. بیرون آوردن ماشین از محفظه و باز کردن اتصالات آن کار راحتی نیست. از طرفی وزن برخی از مدل های این دستگاه بالاست و جابجایی آن مشکلات خاص خود را دارد. احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدگی ماشین در حین جابجایی هم بسیار بالاست. بنابراین بیشتر کاربران به دنبال این هستند که ماشین ظرفشویی شان را در منزل تعمیر کرده و آن را به مرکز تعمیرات نبرند. راه اندازی سرویس تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در منزل خدمتی است که مرکز سخت افزار ایران در راستای رفع دغدغه های کاربران انجام داده است.

برای دریافت این خدمات کافی است با نمایندگی تعمیرات سامسونگ در این مجموعه تماس گرفته و درخواست سرویس در محل ظرفشویی Samsung را به ثبت برسانید. تیم پشتیبانی این مرکز اطلاعات لازم را در خصوص نحوه دریافت این سرویس به شما ارائه خواهند داد. سرویس در محل ماشین ظرفشویی سامسونگ خدمات کاربردی را در جهت رفع مشکلات و ایرادهای این دستگاه به کاربران ارائه می دهد. رفع مشکلاتی نظیر تمیز نشدن ظروف، بوی بد دستگاه، روشن نشدن، عدم تخلیه آب، وجود برق در بدنه، کارنکردن کلیدها، لرزش دستگاه در هنگام کار، بروز صداهای ناهنجار و غیر عادی هنگام کار، باز یا بسته نشدن درب، نشت آب یا کف و مواردی از این دست را نیز باید به فهرست خدمات تعمیر ظرفشویی Samsung در محل اضافه کرد.

 

تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران

برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ در تهران، نمایندگی SAMSUNG مرکز سخت افزار ایران در خدمت شماست. فرقی ندارد که ساکن کدام منطقه پایتخت هستید؛ پس از ثبت درخواست تعمیرات ماشین ظرفشویی، همکاران ما به آدرس شما آمده و اقدامات لازم را انجام می دهند. تیم تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، دستگاه را بررسی کرده و اجزای آن را عیب یابی می کنند. سپس قطعات آسیب دیده را بر حسب نیاز، ترمیم یا تعویض می نمایند. در نهایت، دستگاه بدون ایراد به شما تحویل داده می شود.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید، شعب ستارخان و سعادت آباد نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ برای سرویس دهی هرچه سریع تر و با کیفیت تر در خدمت شما عزیزان هستند. ساکنین مناطق غربی از جمله اکباتان، شهرک غرب، شهران، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه و … دسترسی راحت تری به این دو شعبه دارند. البته دیگر شعب نیز به تمامی مناطق تهران خدمات رسانی می کنند.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در شرق تهران

نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی سامسونگ، دارای چندین شعبه مختلف است تا دسترسی ساکنین کلیه مناطق پایتخت به خدمات مورد نظرشان راحت تر باشد. شعبه پیروزی به صورت ویژه در خدمت ساکنین مناطق شرقی تهران است. اهالی محترم محله های افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه می توانند برای تعمیر انواع ماشین ظرفشویی به نمایندگی سامسونگ در پیروزی مراجعه کنند.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در شمال تهران

اگر ساکن تجریش، شمیرانات، شریعتی، نیاوران و … هستید، می توانید برای دریافت خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی سامسونگ با کلیه شعب نمایندگی SAMSUNG تماس بگیرید. همکاران ما برای ارائه تخصصی ترین سرویس ها در کوتاه ترین زمان در خدمت شما عزیزان هستند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در جنوب تهران

ساکنین مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس می توانند از خدمات نمایندگی تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در فرجام بهره مند شوند.

 

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و سایر برندها، بسته به شدت و نوع خرابی قطعات آن، هزینه متفاوتی دارد. مثلا اگر نیاز به تعویض موتور باشد، هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی Samsung بالاست. در این صورت باید قیمت قطعه جدید را نیز در هزینه نهایی تعمیرات محاسبه کنید.

اما در شرایطی که قطعاتی مثل فیلتر، کلیدها و … به میزان جزئی آسیب دیده باشند، هزینه تعمیرات ظرفشویی بالا نخواهد بود. تیم تعمیر ظرفشویی سامسونگ، پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، هزینه تعمیر آن را برآورد می کنند. البته قیمتی که به شما اعلام می شود تقریبی است و امکان افزایش یا حتی کاهش آن در پایان کار وجود دارد.

سرویس و خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ یکی از محصولات پرفروش و البته با کیفیت این کمپانی است که مورد استفاده بسیاری از کاربران خانگی است. اگر چه در ماشین های ظرفشویی سامسونگ، نوین ترین تکنولوژی ها و فناوری ها هم در ساخت قطعات و هم در برنامه های شستشو بکار گرفته شده است اما در این محصول نیز امکان بروز خرابی، به هر دلیل دستکاری های کاربر، نوسانات برق و … وجود دارد. بروز خرابی در ماشین ظرفشویی سامسونگ به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه برای تعمیر آن، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است.

برخی از رایج ترین اشکالات پیش آمده در این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تعمیر ظرفشویی سامسونگ برطرف می‌گردد عبارت است از تعویض قفل درب ماشین ظرفشویی، تعویض هیتر، تعویض پمپ تخلیه، تعویض واشر در ماشین ظرفشویی، تعویض ترموستات، تعویض محفظه مواد شوینده و …. . در بخش های اتی به مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ خواهیم پرداخت.

خرابی برد ظرفشویی سامسونگ

یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ، برد آن است. برد الکترونیکی، از قطعات مختلفی تشکیل شده است و عملکرد همه قسمت های دستگاه به دستوراتی که از این قطعه صادر می شود، بستگی دارد. اگر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ، خراب شود، عملکرد این دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است از کار بیفتد.

در این شرایط، تشخیص و اقدام به موقع برای تعمیر ظرفشویی سامسونگ، ممکن است بتواند این قطعه را از تعویض شدن نجات دهد و هزینه زیادی روی دست شما نگذارد. اما اگر برد ماشین ظرفشویی سامسونگ، سوخته یا نیم سوز شده باشد، تنها راه رفع مشکل آن، تعویض برد است.

مشکل در هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ، در قسمت پایین محفظه، قطعه ای به نام هیتر دارد. وظیفه هیتر ماشین ظرفشویی سامسونگ، گرم کردن آب است. اما ممکن است در شرایطی، هیتر دستگاه دچار اشکال شود و این اشکال، با نشانه هایی مانند خوب شسته نشدن ظروف یا کد ارور خاصی ظاهر شود.

در صورت وجود مشکل در این قسمت از دستگاه، باید برای عیب یابی دقیق و تعمیر ظرفشویی سامسونگ خودف از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

خراب شدن المنت کف ظرفشویی سامسونگ

المنت، یکی از قطعات مهم ماشین ظرفشویی است که با تولید گرما، باعث گرم شدن آب و شستشوی بهتر ظرف ها می شود. به همین دلیل، اگر این قطعه خراب شود، شستشوی ظرف ها ناقص انجام می شود و شما شاهد کاهش عملکرد این دستگاه خواهید کرد. برای برطرف کردن این مشکل و تعمیر ظرفشویی سامسونگ، باید حتما از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

این تعمیرکار، باید دستگاه را باز کند و المنت آن را با اهم متر تست کند. اگر جریان الکتریسیته، درست باشد، قطعات مرتبط با المنت تعمیر می شوند. اما در صورت سوختن المنت، مشکل ظرفشویی سامسونگ شما، تنها با تعویض این قطعه رفع می شود.

تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ

علل بسیاری می تواند سبب روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ گردد که برخی از انها عبارت است از: خرابی یا مشکل در میکروسویچ درب، تایمر یا برد کنترل، کلید‌های انتخاب، رله‌ی استارت موتور، فیوز حرارتی و موتور محرک. در بخش های آتی به هر یک از این موارد به اختصار پرداخته خواهد شد تا بتوان ضمن عیب یابی صحیح، آنها را برطرف ساخت.

میکروسویچ یا قلاب قفل درب ماشین ظرفشویی

نخستین بخشی که می بایست در تعمیر ظرفشویی سامسونگ و مشکل روشن نشدن آن مورد توجه قرار گیرد میکروسویچ یا قلاب قفل درب است. وظیفه‌ی قلاب درب بسته نگه داشتن درب هنگام برنامه شستشو است و اینکه از نشت آب به بیرون جلوگیری کرده و همچنین میکروسویچ قفل درب را فشار می‌دهد تا برق برد کنترل وصل شود. اگر درب درست بسته نشود میکروسویچ فعال نخواهد شد و یا اگر میکروسویچ معیوب باشد کنترل ماشین ظرفشویی برقی دریافت نمی‌کند و در نتیجه روشن نمی‌شود.

تعویض شیر برقی ظرفشویی سامسونگ

یکی از قطعات مهم که در ماشین های ظرفشویی استفاده می شود، شیربرقی می باشد که وظیفه ی رساندن آب به داخل دستگاه را بر دوش می کشد. شیربرقی انواع متفاوتی دارد که در مدل‌های مختلف ظرفشویی استفاده می گردد. این قطعه دارای یک بوبین و یک سوزن و مجرای عبور است که ورود آب و قطع جریان آن را به ماشین ظرفشویی شکل می دهد. هنگامی که برق بوبین شیر برقی قطع باشد، سوزن تحت تاثیر وزن خود و نیز فلزی که در پشت آن قرار دارد، مجرای عبور آب را می‌بندد. زمانی که جریان برق وصل شود نیز بوبین با ایجاد یک میدان مغناطیسی باعث القای خاصیت آهن ربایی به هسته شده که در نتیجه سوزن را بالا کشیده و شیر برقی باز خواهد شد.

بنابراین در صورتی که شیربرقی خراب باشد، آب به داخل دستگاه نرسیده و یک خطای مشخص در صفحه نمایش ظرفشویی نشان داده می شود. از نشانه های خرابی شیربرقی نشتی آب از قسمت زیرین دستگاه است. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیر ظرفشویی سامسونگ در مدت زمان کوتاهی فرآیند تعویض شیر برقی انواع ظرفشویی های برند محبوب سامسونگ را انجام داده و سیستم کاری این تجهیزات را در سطح کیفی بالایی بازیابی می نماید.

کلیدهای انتخاب ظرفشویی سامسونگ

بخش دیگری که در تعمیر ظرفشویی سامسونگ و رفع مشکل روشن نشدن آن می بایست مورد تجه قرار گیرد، بخش کلیدهای انتخابی است. همانگونه که می دانید کلیدها برای انتخاب نوع برنامه و انجام تنظیمات هستند و کنترل عملکرد دستگاه توسط آنها انجام می شود.

پیش از باز کردن ماشین ظرفشویی بهتر است از حسن عملکرد کلیدها اطمینان حاصل شود. کلیدها به برد کنترل وصل هستند و برای دسترسی به آن‌ها باید برد که در پنل جلویی یا درب قرار دارد خارج شود. برای آزمایش کلیدها باید نقشه مدار برد را داشته باشد. قبل از این تست برق را قطع کنید.

موتور داریو ماشین ظرفشویی سامسونگ

دومین بخش که می بایست در تعمیر ظرفشویی سامسونگ مورد توجه قرار گیرد موتور داریو است. موتور درایو همان بخشی است که که آب را برای شستشو ظروف به گردش در می‌آورد. در ماشین های ظرفشویی همانگونه که می دانید برق از تایمر یا برد الکترونیکی و در اتصال با رله‌ی استارت به موتور می‌رسد.

اگر ماشین ظرفشویی بعد از اینکه که رله‌ی استارت برق را به موتور رساند روشن نشد، یعنی موتور داریو معیوب است. برای اطمینان از خرابی این بخش، سیم‌پیچ‌های موتور را با مولتی متر امتحان کنید. اگر صدای بلند و گوش خراشی از موتور می‌آید یعنی موتور خراب است و باید عوض شود.

فیوز حرارتی ظرفشویی سامسونگ

فیوز حرارتی در قسمت بالای مجموعه برد کنترل قرار دارد و دو سیم به آن وصل هستند. فیوز حرارتی برای محافظت از برد کنترل مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی فیوز خراب شده باشد، برق برد قطع خواهد بود و ماشین ظرفشویی کلاً روشن نخواهد شد. بنابراین در صورت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بهتر است این بخش از آن  را تست نمایید.

برای بررسی فیوز حرارتی باید با برداشتن قسمت داخلی درب به برد دسترسی پیدا کرده و دو سیم متصل به فیوز را جدا کنید. رسانندگی فیوز را با مولتی‌متر اندازه بگیرید. اگر فیوز هیچ رسانندگی نداشت باید تعویض شود. تعمیرات مرتبط با یان بخش و سایر بخش های فوق می بایست توسط تعمیرکاران زبده و مجرب انجام پذیرد.

رله‌ی استارت موتور ظرفشویی

رله استارن موتور بخش دیگری است که در تعمیر ظرفشویی سامسونگ می بایست به آن توجه شود. رله‌ی استارت برای اعمال برق به سیم‌پیچ‌های استارت موتور تا زمانی که موتور شروع به کار کند استفاده می‌شود. اگر برد کنترل برق موتور را تأمین می‌کند ولی موتور شروع به چرخش نمی‌کند ممکن است رله‌ی استارت خراب شده باشد. رله معمولاً به موتور وصل شده و می‌توانید رسانندگی آن را با مولتی‌متر بر اساس نقشه سیم‌کشی ماشین ظرفشویی امتحان کنید. بهتر است تعمیرات مرتبط با رله استارت توسط تعمیرکاران مجرب حوزه تعمیر ظرفشویی انجام شود.

تایمر یا کنترل الکترونیکی ماشین ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از بخش هایی که می توان در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به آن مراجعه کرد بخش تایمر یا کنترل الکترونیکی است. در شرایطی که با روشن کردن دستگاه، صدای موتور تخلیه شنیده نشود علت می‌تواند از تایمر یا کنترل الکترونیک باشد. در مدل‌های تایمر دستی، تایمر برق موتور پمپ، شیر برقی، مدار هیتر و موتور پمپ تخلیه را در چرخه‌های منظم کنترل می‌کند. تایمر دارای چندین اتصال الکترونیکی است و با یک موتور کوچک کار می‌کند که همه آن‌ها داخل محفظه‌ی تایمر قرار دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در مشهد به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

تعمیر درب یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش

 

تعمیر یخچال ساید بوش

این روزها برند بوش Bosch مدل های متنوعی از یخچال های ساید بای ساید و درب فرانسوی را روانه بازار کرده است. این مدل یخچال ها از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده و در صورت خرابی، لازم است از تکنسین های متخصص در این زمینه برای رفع مشکلات دستگاه کمک بگیرید. تعمیرکاران مجرب و کارآزموده آی پی امداد به سطح تکنولوژی یخچال های بوش آشنایی کاملی داشته و می توانند با بهترین کیفیت آنها را تعمیر و رفع عیب نمایند.

سری یخچال های ساید بای ساید بوش

یکی از پرطرفدارترین و مطرح ترین مدل های یخچال فریزرهای بوش در بازار، ساید بای سایدهای این برند است که در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند. این مدل یخچال ها از دو درب برخوردار هستند که یک درب برای دسترسی به محفظه یخچال و درب دیگر برای دسترسی آسان به محفظه فریزر مورد استفاده قرار می گیرد. برای این مدل یخچال ها آبسردکن و یخساز همراه با فیلتر داخلی آب نیز تعبیه شده است. از جمله فناوری های پیشرفته به کار رفته در یخچال های ساید بوش می توان به قابلیت MultiAirflow برای خنک‌ سازی مداوم، عملکردهای SuperCool و SuperFreeze برای سرمایش و انجماد سریع و EcoMode برای بهبود مصرف انرژی اشاره کرد.

 

سری یخچال های درب فرانسوی بوش

از دیگر مدل های بسیار زیبا و مطرح یخچال فریزرهای تولید شده توسط برند بوش، مدل درب فرانسوی می باشد که دارای دو درب مخصوص در بخش بالا برای استفاده از یخچال و یک درب کشویی بزرگ در بخش پایین برای استفاده از فریزر می باشد. فضای تعبیه شده برای قسمت یخچال و فریزر این محصول بسیار وسیع بوده و دسترسی راحت به مواد غذایی تازه و منجمد را فراهم می کنند. یخچال های درب فرانسوی بوش در ظرفیت ها، رنگ ها و ابعاد مختلف مطابقت با چیدمان های مختلف آشپزخانه و بودجه شخصی خریداران تولید شده اند. این مدل یخچال ها دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند فناوری VitaFresh هستند که به حفظ درجه حرارت و رطوبت بهینه برای تازه نگه داشتن غذا برای مدت طولانی کمک می کند. همچنین این یخچال ها دارای سیستم جریان هوای چندگانه برای خنک کنندگی یکنواخت، روشنایی LED و پنل کنترل لمسی می باشند.

 

در صورت مشاهده هرگونه ایراد در عملکرد هریک از این مدل یخچال ها می توانید برای تعمیر یخچال ساید بوش خود با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

تعمیرات انواع مدل های یخچال فریزر بوش

مدل های مختلف یخچال فریزرهای تولید شده توسط برند مطرح بوش توانسته اند نیازهای کاربران را به خوبی برطرف نمایند. اگرچه یخچال های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکلاتی در کارکرد خود شوند که در این شرایط باید از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات بوش برای رفع ایراد دستگاه استفاده شود. آی پی امداد به دلیل برخورداری از تعمیرکاران مجرب در این زمینه می تواند به شما کمک نماید.

یخچال فریزر بوش مدل فریزر در پایین

مدل یخچال فریزر پایین برند بوش دارای یک محفظه یخچال در بالا و یک کشوی فریزر در پایین است. طراحی این مدل به گونه ای است که مواد غذایی در بخش یخچال و غذاهای منجمد درون فریزر را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد. یخچال‌ های فریزر پایین بوش دارای فناوری VitaFresh برای تازه ماندن مواد غذایی، قفسه‌ های قابل تنظیم و کشوهایی جادار می باشند. همچنین در سیستم این مدل یخچال ها از قابلیت نوفراست برای جلوگیری از تجمع برفک و کارکرد بهینه دستگاه استفاده شده است.

یخچال فریزر بوش مدل توکار

از دیگر مدل های یخچال فریزرهای جمع و جور که برای آشپزخانه هایی با فضای محدودتر بسیار مناسب هستند، مدل توکار می باشد. این نوع یخچال ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند برای ایجاد طراحی ساده تر با کابینت ترکیب شوند. برند بوش انواع مدل های یخچال های توکار را در اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلفی تولید نموده است که در فضاهای مختلف ترکیب زیبایی را ایجاد می کنند. سیستم خنک کننده این یخچال ها بسیار پیشرفته بوده و دارای سنسور هوشمند برای بهینه سازی مصرف انرژی دستگاه و همچینن سیستم کاهش نویز نیز می باشند.

 

یخچال فریزر بوش مدل تک درب

برند بوش یخچال های تک درب را نیز روانه بازار نموده است که برای آشپزخانه هایی با فضای کوچک تر و یا در کنار فریزرهای تک می توانند ترکیب منحصر به فردی را ایجاد نمایند. این مدل یخچال ها دارای قفسه بندی متعدد و فضایی جادار برای قرار دادن مواد غذایی مختلف بوده و از تکنولوژی های پیشرفته نظیر نمایشگر دیجیتال، کمپرسورهای کم مصرف، دمای قابل تنظیم، کنترل رطوبت و ... برخوردار می باشند.

فرقی نمی کند یخچال فریزر بوش شما از کدام مدل باشد، در صورت بروز خرابی در هریک از این مدل ها می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید و از خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در آی پی امداد استفاده نمایید.

تعمیرکار یخچال فریزر و ساید بوش

از آنجایی که یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای بوش دارای تکنولوژی پیشرفته ای هستند، تعمیرات آنها نیازمند دانش فنی و تخصصی در این زمینه است. بنابراین یافتن تعمیرکار یخچال متخصص و آشنا به سیستم یخچال های این برند بسیار مهم است. نمایندگی مجاز آی پی امداد دارای تعمیرکاران مجرب و متخصصی می باشد که با انواع یخچال های بوش و تکنولوژی آنها آشنایی کامل دارند. از ویژگی های تکنسین های این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرکار این مجموعه دارای تخصص و مهارت فنی لازم در زمینه عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر بوش می باشد.
  • تکنسین مربوطه از کارت شناسایی و یونیفرم رسمی شرکتی برخوردار است.
  • تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد دارای ظاهر آراسته و موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد.
  • تکنسین این مرکز در راستای رضایت مشتریان تمام تلاش خود را می‌ کند تا بدون هیچگونه تعویض قطعه‌ ای، مشکل دستگاه را با کمترین هزینه برطرف کند.

مختصری از تاریخچه شرکت بوش

بوش Bosch یک شرکت مهندسی و فناوری چندملیتی مشهور است که در آلمان قرار دارد. این شرکت در سال 1886 توسط رابرت بوش تاسیس شد که ابتدا به عنوان یک کارگاه مکانیکی و مهندسی برق در زمینه تولید قطعات الکتریکی شروع به کار کرد. در طول سال ها این کمپانی سبد محصولات خود را متنوع کرده و در صنایع مختلف تولیداتی را عرضه نمود. همچنین این شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی، ابزارهای برقی، فناوری صنعتی و ... نیز سرمایه گذاری کرد. علاوه بر این، بوش فعالیت های خود را در سطح جهانی گسترش داد و شرکت ها و تاسیسات تولیدی در کشورهای مختلف ایجاد کرد.

 

برند بوش در اوایل دهه 1930 شروع به تولید لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی کرد. این شرکت در توسعه فناوری‌ های سازگار با محیط زیست فعالیت کرده و لوازم برقی مختلفی را معرفی کرده است که به کاهش مصرف آب و برق کمک می‌ کنند. برند بوش در طول سال ها تولید لوازم خانگی خود را در سطح جهانی گسترش داده است و طیف گسترده ای از لوازم خانگی را برای رفع نیازهای مختلف مصرف کنندگان ارائه می دهد. امروزه بیش از 402 هزار نفر در واحدهای تولیدی این برند در نقاط مختلف دنیا در حال فعالیت می باشند. لوازم خانگی بوش نظرات مثبت و اعتماد مصرف کنندگان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات یخچال بوش در مشهد به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

چند توصیه ی مهم در مورد یخچال فریزر الکترواستیل

 دستگاه های یخچال فریزر از جمله لوازمی است که با نبودش می تواند افراد مصرف کننده را بسیار نگران کند و  باعث فاسد شدن مواد غذایی بشود. در مقاله آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل شما را با تعمیر این برند از یخچال آشنا میکنیم.

یخچال فریزرهای الکترواستیل علی رغم بهره مندی از بهترین تکنولوژی روز و با کیفیت ترین قطعات یدکی، ممکن است گاهی با مشکل مواجه شوند و مصرف کننده را مجبور به تماس با تعمیرگاه یا مرکز خدمات الکترواستیل کنند.

در این قسمت به برخی از مشکلات احتمالی که ممکن است کاربران این یخچال های الکترواستیل با آن مواجه شوند تاکید می شود:

دلیل پایین بودن دمای خنک یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از علائم رایج خرابی کمپرسور یخچال، درجه ی پایین خنک بودن هوای داخل یخچال است، برای اطمینان از وجود چنین مشکلاتی می توان کمپرسور را بررسی کرد، تست این قطعه نیاز به حضور کارشناسان متخصص تعمیرات یخچال دارد و توسط کاربران عادی قابل انجام نیست.

آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از موارد آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل تشخیص صحیح عیب و ایراد به منظور انتخاب روش مناسب برای تعمیر عیب دستگاه می باشد.

به همین منظور عیب یابی و شناسایی عیوب در عملکرد یخچال فریزر الکترواستیل تاثیر بسزایی در تعمیر سریع و اساسی این لوازم خانگی دارد.

آموزش رفع علت ایجاد صداهای غیر طبیعی در دستگاه فریزر الکترواستیل

صداهای غیرطبیعی  یخچال فریزر الکترواستیل احتمال دارد که دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • به محل قرار دادن یخچال فریزر توجه داشته باشید ممکن است که تراز نیست و باید آن را اصلاح کنید.
  • گاهی ممکن است که جسم خارجی در پشت یا زیر یخچال گیر کرده است، پس از بررسی آن را بردارید.
  • فراموش نکنید که اگر به صدا دقت کنید صدای تیک تیک از داخل محفظه یخچال می شنوید، این طبیعی است و یکی از دلایل این صدا به دلیل انقباض و انبساط مواد غذایی  یخچال فریزر الکترواستیل است.
  •  کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل احتمال دارد که آسیب دیده است و در این صورت می توانید با تعمیرکاران تماس بگیرید.

رفع روشن نشدن دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل

اگر با موارد زیر مواجه شدید به این معنی است که یخچال الکترواستیل روشن نمی شود یا به درستی کار نمی کند.

این علائم عبارت است از: خطا یا ارورهایی را روی صفحه دستگاه نمایش می دهد، تولید صدای ناهنجار،  خنک نشدن هوای داخل دستگاه یخچال فریزر، یخ زدن بیش از حد اقلام در فریزر در یخچال اگر چنین حالتی را تجربه کردید قبل از انجام هر کاری بهتر است اتصال یخچال را به برق بررسی کنید تا به درستی ارتباط برقرار شده باشد.

 هم چنین سیم خارج شده از یخچال فریزر الکترواستیل را از نظر قطع  و پاره شدن بررسی کنید، بعد پریز برق را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید یا در صورت استفاده از کانکتور برق، اتصال برق را از نظر خرابی چک کنید.

علت انجام نشدن انجماد مواد غذایی در یخچال فریزر الکترواستیل

در یخچال فریزر الکترواستیل می توانید دلایل مختلفی برای یخ نزدن مواد غذایی پیدا کنید که می توان موارد زیر را نام برد:

احتمال دارد موارد معیوب شده ی این قطعات باعث بروز چنین مشکلی در دستگاه یخچال فریزر شما شده باشد، معیوب شدن قطعه ی ترموستات، شارژ گاز دستگاه، پیدایش ایراد در قطعه ی کمپرسور، فرسوده شدن و یا ایجاد پارگی لاستیک درب دستگاه، خرابی فن دستگاه، ایراد در قسمت دیفراست که به درستی وارد عمل نمی شود.

 برای این کار بهتر است از یک متخصص تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل کمک بگیرید تا موارد فوق را بررسی کرده و علت یخ زدگی را بیابید.

نمایان شدن خطای سنسور دیفراست یخچال فریزر الکترواستیل

خطای سنسور یخ زدایی یخچال فریزر الکترواستیل، شاید در گذشته برفک جزء لاینفک یخچال ها بوده است اما در نسل های امروزی تولید این یخچال ها نباید اثری از برفک در آن ها مشاهده بشود.

سیستم خنک کننده یخچال فریزرهای نفراست الکترواستیل در مدل هایی طراحی شده است که برفک موجود تقریباً دو بار در روز ذوب می شود.

این کار توسط سیستم یخ زدایی انجام می شود که دستگاه به آن مجهز می باشد، خرابی سنسور یخ زدایی باعث تشخیص کاذب وجود یخ زدگی در دستگاه می شود و به مرور زمان یخ زدگی زیادی در پشت یخچال فریزر شما  ایجاد می شود.

از آنجایی که وجود این برفک ها باعث کاهش راندمان یخچال می شود و تازگی غذا را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، در نتیجه زمانی که سنسور یخ زدایی یخچال از کار بیفتد، باید تعمیر شود.

بررسی سنسور یخ زدایی یخچال فریزر و تعمیر و تعویض آن کاملا تخصصی و بهتر از یک تعمیرکار حرفه ای کمک گرفته بشود.

آموزش تشخیص معیوب شدن برد یخچال فریزر

گاهی با نواقصی مانند ایراد پیدا کردن قطعه ی برد یخچال روبرو خواهید شد، که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

از مواردی که می تواند نشانه ی معیوب شدن قطعه ی برد در دستگاه شما باشد، دستگاه یخچال فریزر در طول ساعات طولانی کار می کند.

در یخچال های بدون برفک می توان متوجه یخ زدگی زیاد شد و همچنین مشکل یخ زدایی وجود دارد، دستگاه یخچال خاموش است و روشن نمی شود.

قطعه ی کمپرسور متوقف شده و خاموش است اما هر دو فن کار می کنند، این هم مشکل برد است، اگر یخچال شما مشکل دما و سرمایش دارد، بهتر است برد خود را کنترل کنید.

برای تشخیص معیوب شدن برد باید دستگاه را از برق بیرون آورده و پوشش قطعه ی برد را برداشته و برای نصب دوباره از سیم ها و اتصالات عکس بگیرید.

بررسی، تعمیر و عیب یابی قطعه ی برد در  یخچال فریزر الکترواستیل بسیار دقیق است و بهتر است به یک متخصص سپرده شود تا با انجام رفع این عیوب مشکلاتی را در آینده برای دستگاه یخچال فریزر شما به وجود نیاورد.

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در محل

با اولین تماس با این گروه دکتر آچار در محل حضور پیدا کرده و می توانید عیوب پیش آمده برای دستگاه یخچال تان را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع نمایید.

تعمیر برد یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از متداول ترین ایراد های برد یخچال الکترواستیل مربوط به مدل ساید بای ساید می باشد، زیرا یخچال های ساید بای ساید نسبت به مدل های معمولی سیستم پیشرفته تری دارند و در نتیجه احتمال خرابی برد یخچال نیز بیشتر است.

هزینه ی انجام سرویس تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل

در مواقعی که دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل شما با اختلال روبرو می شود با تماس با دکتر آچار می توانید از خدمات شان بهره ی لازم را ببرید و هزینه ی تعمیرات با توجه به قطعه ایی که مشکل پیدا کرده و یا اینکه تعویضی صورت گرفته باشد بستگی دارد.

چند توصیه ی مهم در مورد یخچال فریزر الکترواستیل

به منظور افزایش راندمان و افزایش طول عمر یخچال الکترواستیل، رعایت نکات زیر در هنگام استفاده از دستگاه توصیه می شود:

  1. دستگاه یخچال را در فاصله حداقل 20 سانتی متری از دیوار قرار دهید تا امکان تبادل هوا فراهم شود.
  2. حداقل هر 6 ماه یکبار یخچال و فریزرهایی را که باعث یخ زدگی می شوند و مجهز به سیستم نفراست نیستند را  تمیز کنید.
  3. یخچال را دور از منابع حرارتی مانند اجاق گاز، اجاق گاز یا آبگرمکن قرار دهید.
  4. بهتر است توجه داشته باشید که درب یخچال را برای مدت طولانی باز نگه ندارید.
  5.  حتما از ترانس محافظ برق برای  یخچال فریزر استفاده کنید تا از مشکلات احتمالی ناشی از نوسانات برق در امان باشد.
  6. برای جریان بهتر هوا حداقل دو بار در سال کندانسور یخچال را تمیز کنید.
  7. از پر کردن بیش از مواد غذایی در یخچال در کنار هم اجتناب کنید زیرا باعث می شود هوا آزادانه بین غذاها جریان نداشته باشد.
  8. هرگز غذای داغ  را در داخل یخچال قرار ندهید.
  9. یخچال را در مکانی کاملاً صاف قرار دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

عیب یابی توقف و خاموش شدن لباسشویی الکترو استیل در هنگام کار

 ماشین لباسشویی الکترو استیل یکی از ضروری ترین لوازم برقی منزل می باشد که بسیار پرکاربرد و پرمصرف است ، معمولا وسیله های برقی که به صورت دائم از آن ها استفاده می شود ، به نسبت وسیله های کم کاربرد بیشتر دچار خرابی و مشکل می شوند و نیاز به تعمیر دارند ، در این سایت صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر لباسشویی الکترو استیل را به شما عزیزان آموزش می دهیم تا در صورت هر گونه ارور بتوانید خودتان در منزل مانند یک تعمیرکار حرفه ای آن را تعمیر کنید ، ماشین لباسشویی الکترو استیل انواع مختلفی دارد که در برند های مختلف تولید و عرضه شده اند ، که هر کدام از آن ها دارای دفترچه راهنما می باشند و کدهای خطا و مشکلات لباسشویی الکترو استیل و نحوه تعمیر لباسشویی الکترو استیل در صورت مشاهده کد ERROR در آن توضیح داده شده است ، به جز مشکلات و ایراد هایی که با کد های خطا نشان داده می شوند، ماشین های لباسشویی الکترو استیل دچار برخی مشکلات و خرابی ها می شوند که در تمام مدل های مختلف آن ها یکسان است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم .

 

 

مشکلات رایج در ماشین های لباسشویی الکترو استیل

 

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی الکترو استیل
  • نیامدن آب داخل لباسشویی الکترو استیل
  • تمام نشدن عملیات آبگیری
  • نچرخیدن ولوم تایمر در لباس شویی الکترو استیل
  • آمدن آب داخل لباسشویی الکترو استیل در حالت خاموش
  • نشتی آب در هنگام کار لباسشویی الکترو استیل
  • گرم نکردن آب گرم توسط هیتر لباسشویی الکترو استیل
  • کار نکردن موتور شستشو
  • تخلیه نشدن آب کثیف ، پس از انجام عملیات شستشو از داخل لباسشوئی الکترو استیل
  • خشک نشدن البسه در عملیات آبگیری
  • حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی الکترو استیل
  • ماشین لباسشویی الکترو استیل دارای اتصال بدنه می باشد
  • دیگ لباسشویی الکترو استیل به درستی نمی چرخد
  • سوختن برد لباسشویی الکترو استیل
  • توقف و یا خاموش شدن لباسشویی الکترو استیل در بین انجام عملیات شستشو
  • پریدن فیوز دستگاه ، هنگام استفاده از آن
  • داشتن لرزش و سر و صدای زیاد هنگام کارکردن
  • تخلیه نشدن آب لباسشویی الکترو استیل
  • تمیز شسته نشدن لباس ها
  • باز نشدن درب لباسشویی الکترو استیل
  • بسته نشدن درب لباسشویی الکترو استیل

 

 

عیب یابی روشن نشدن ماشین لباسشویی الکترو استیل

 

روشن نشدن لباس شویی الکترو استیل یکی از رایج ترین اتفاقاتی است که اغلب رخ می دهد، در این شرایط در ابتدا بررسی کنید که دو شاخه داخل پریز باشد، زیرا ممکن است دوشاخه از پریز جدا شده باشد و اتصال برقرار نباشد، اگر دو شاخه به پریز متصل بود، به کمک یک فازمتر، پریز را بررسی کنید زیرا ممکن است که سیستم برق کشی خراب باشد.

اگر پریز برق سالم بود؛ ممکن است که دوشاخه و یا کابل دچار مشکل باشند، که بهتر است آن را تعویض کنید. حتی ممکن است که برق از پارازیت گیر وارد مجموعه کلید نشده باشد، برای بررسی چنین حالتی دوشاخه را از پریز خارج کنید و به کمک اهم متر بررسی کنید که اتصال سیم های داخلی برقرار است.

در برخی شرایط ممکن است که مجموعه کلید خراب باشد ، قفل ایمنی درب خراب باشد ، درب ماشین لباسشویی الکترو استیل به خوبی بسته نشده باشد ، میکروسوئیچ درب خراب باشد، خرابی در برد دستگاه و یا وجود مشکل در موتور ماشین های لباسشویی الکترو استیل می تواند از دلایل روشن نشدن لباسشویی الکترو استیل باشد، که برای تعمیر لباسشویی الکترو استیل خود در چنین شرایطی لازم است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

عیب یابی روشن نشدن ماشین لباسشویی الکترو استیل با چرخاندن ولوم تایمر

 

در برخی از شرایط ممکن است که پس از چرخاندن ولوم تایمر ، لباسشویی الکترو استیل هیچ واکنشی نشان ندهد و روشن نشود و حتی لامپ آن نیز روشن نشود، در چنین شرایطی ممکن است که پریز ، برق نداشته باشد و یا کابل و دوشاخه خراب باشند ؛ برای رفع این مشکل هنگامی ‌که دوﺷﺎﺧﻪ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﺰ وصل اﺳﺖ، رﺳﯿﺪن ﺑﺮق ﺑﻪ ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل لباسشویی الکترو استیل را به کمک ولت‌متر بررسی ﮐﻨﯿﺪ و اﮔﺮ ﺑﺮق از ﭘﺮﯾﺰ ﺑﻪ لباس شویی الکترو استیل نمی‌رسد ، اﺑﺘﺪا دوشاخه را باز کنید ، اﮔﺮ اﺗﺼﺎﻻت در دوشاخه مشکلی نداشت ، ﮐﺎﺑﻞ راﺑﻂ دستگاه را عوض کنید.

ممکن است که کلید لباسشویی الکترو استیل خراب باشد، برای رفع این مشکل به کمک نقشه تایمر لباسشویی الکترو استیل، ﮐﻨﺘﺎﮐﺖ ﻫﺎي ﮐﻠﯿﺪ لباسشویی الکترو استیل را مشخص کنید و در ادامه به‌ کمک اهم‌متر هرکدام از قطب‌های ﮐﻠﯿﺪ لباسشویی الکترو استیل را چک ﮐﻨﯿﺪ. اگر کلید دستگاه خراب می باشد ، باید صفحه کنتاکت ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی الکترو استیل را باز کنید و ﭘﺲ از برطرف کردن ایراد و تعمیر آن ، مجددا ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی الکترو استیل را به حالت اوﻟﯿﻪ برگردانید.

ممکن است برق از ترمینال وارد کلید اصلی نشده باشد ، که برای برطرف کردن این مشکل ابتدا دوشاخه لباسشویی الکترو استیل را از ﺑﺮق بکشید و به‌ کمک اهم‌ متر ، ارﺗﺒﺎط و اتصال بین سیم‌ها را از ﺗﺮﻣﯿﻨﺎل تا کلید اﺻﻠﯽ ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی الکترو استیل بررسی کنید. یکی از عمده دلایلی که باعث می شود ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی الکترو استیل روﺷﻦ نشود ، قطع شدن سیم‌های دستگاه می باشد .

اگر مشکل روشن نشدن لباسشویی الکترو استیل بعد از چرخاندن ولوم تایمر دلایل بالا نباشد ، احتمال دارد که میکروسوئیچ دچار عیب شده باشد و یا خراب شده باشد؛ که برای رفع این مشکل ابتدا سیم‌های راﺑﻄﯽ ﮐﻪ از ﺗﺎﯾﻤﺮ به سمت درب لباسشویی الکترو استیل ( ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ها ) کشیده شده و سپس بازگشته است ، را پیدا کنید و در زمانی ‌که درب لباسشویی الکترو استیل به صورت کامل ﺑﺴﺘﻪ می باشد دو سر این سیم ها را ﺑﻪ اﻫﻢ ﻣﺘﺮ وصل کنید، اگر میکروسوئیچ دستگاه سالم باشد، عقربه اهم متر منحرف می شود و اگر غیر از این را نشان داد ، میکروسوئیچ از مسیر خود خارج شده است ، اگر طی این بررسی ها میکروسوئیچ دستگاه شما سالم بود ، لازم است که سیم های رابط آن ها را تعویض کنید .

اما در برخی شرایط نیز ممکن است که هیدوراستات لباسشویی الکترو استیل خراب باشد ، هیدوراستات در لباسشویی الکترو استیل قطعه ای می باشد که وظیفه اصلی آن کنترل میزان آب ورودی به لباسشویی الکترو استیل با باز و بسته کردن دریچه شیر ورودی است و خرابی و عیب در این قطعه می تواند یکی از دلایل کار نکردن ولوم تایمر در لباسشویی الکترو استیل باشد.

برای رفع مشکلات مربوط به هیدوراستات لباسشویی الکترو استیل ، حتما باید با یک تکنسین متخصص مدار سرویس تماس بگیرید ، زیرا تعمیر لباسشویی الکترو استیل در چنین شرایطی تخصصی می شود و خودتان نمی توانید انجام دهید.

اگر با بررسی موارد بالا مشکل و خرابی لباس شویی الکترو استیل را متوجه نشدید، بهتر است تایمر لباسشویی الکترو استیل ، موتور لباسشویی الکترو استیل ، پمپ تخلیه آب ، سوئیچ کنترل و شیر برقی لباسشویی الکترو استیل را نیز بررسی کنید ، زیرا ممکن است که خرابی در این قطعات نیز باعث روشن نشدن لباسشویی الکترو استیل پس از چرخاندن ولوم تایمر باشد.

 

 

عیب یابی آبگیری نکردن لباسشویی الکترو استیل و یا نیامدن آب داخل لباسشویی الکترو استیل

 

در برخی از شرایط ماشین لباسشویی الکترو استیل روشن می شود و عملیات و نوع شستشو را نیز انتخاب می کنید ، اما آب داخل ماشین لباسشویی الکترو استیل نمی آید ، آبگیری کردن و آبگیری نکردن لباسشویی الکترو استیل دلایل مختلفی دارد ؛ برای رفع این مشکل بهتر است که موارد زیر را بررسی کنید و سپس اقدام به تعمیر لباسشویی الکترو استیل خود کنید.

  • ممکن است که سیم‌های راﺑﻂ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی الکترو استیل ، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ ﻗﻄﻊ ﺷﺪه باشند
  • خرابی شیر ورودی آب
  • خرابی در برد الکتریکی لباسشویی الکترو استیل
  • درب ماشین لباسشویی الکترو استیل باز است
  • خراب بودن میکروسوئیچ لباسشویی الکترو استیل
  • خراب بودن پمپ لباسشویی الکترو استیل
  • خرابی هیدروستات

 

عیب یابی آبگیری کردن لباسشویی الکترو استیل در حالتی که لباسشویی الکترو استیل خاموش است

 

در برخی موارد ماشین لباسشویی الکترو استیل خاموش اﺳﺖ ، اما ﺑﺎ ﺑﺎز ﺷﺪن ﺷﯿﺮ آب ، لباس شویی الکترو استیل ﺷﺮوع ﺑﻪ آبگیری می‌کند ، برای رفع این مشکل ابتدا باید شیلنگ لباسشویی الکترو استیل را از شیر جدا کنید و به صورت جداگانه عیب یابی کنید و در صورت خرابی و ایراد آن را تعویض کنید ؛ از عمده دلایلی که ممکن است این اتفاق در ماشین لباسشویی الکترو استیل رخ دهد همان خرابی شیر برقی می باشد ولی در برخی شرایط امکان دارد که خرابی در قسمت تایمر لباسشویی الکترو استیل نیز باشد.

 

عیب یابی انجام ندادن عملیات بعدی در ماشین لباسشویی الکترو استیل

 

در برخی شرایط ممکن است که لباسشویی الکترو استیل ﻋﻤﻞ آبگیری را ﺑﻪ اﺗﻤﺎم رﺳﺎﻧﺪه باشد ، اﻣﺎ شروع به انجام عملیات ﺑﻌﺪی نکند ، در چنین شرایطی ممکن است که هیدروستات ماشین لباسشویی الکترو استیل خراب باشد و برای رفع و تعمیر این مشکل در لباسشویی الکترو استیل باید ، پس از پایان عملیات آبگیری و بالا آمدن دیافراگم درون هیدروستات ، باید کنتاکت مشترک شماره 11 به 13 که به موتور دستگاه متصل است ، وصل شده باشد . به کمک اهم متر زمانی که برق ماشین لباسشویی الکترو استیل را قطع کرده اید ، ارتباط بین کنتاکت های نام برده را بررسی کنید ، اگر ارتباط وجود نداشت ، باید هیدروستات را تعویض کنید ، زیرا این قطعه قابل تعمیر نمی باشد.

اگر مشکل به دلیل علت بالا نبود ، ممکن است که تایمر ماشین لباس شویی الکترو استیل سوخته باشد، که برای رفع این مشکل باید سیم های بین موتور ﺗﺎﯾﻤﺮ ماشین لباسشویی الکترو استیل را از دیگر قسمت‌ های ﻣﺪار ﺟﺪا کنید و مستقیم به برق 220 وﻟﺖ ﻣﺘﺼﻞ کنید . اﮔﺮ در این شرایط ﺻﺪاي ﭼﺮﺧﺶ چرخ‌دنده‌ ها به گوش تان رﺳﯿﺪ، موتور ﺗﺎﯾﻤﺮ ﺳﺎﻟﻢ اﺳﺖ، اما اگر غیر از این شرایط رخ داد در اﯾﻦ ﺻﻮرت موتور تایمر را ﺗﻌﻮﯾﺾ کنید.

 

عیب یابی برق داشتن بدنه لباسشویی الکترو استیل

 

در برخی از موارد ، بدنه ماشین لباسشویی الکترو استیل شما برق دار می شود ؛ که این مسئله کمی خطرناک می باشد ، ممکن است هنگامی که آب در ماشین لباسشویی الکترو استیل وجود دارد باعث برق گرفتگی شود ، در این شرایط لباسشویی الکترو استیل را سریع از پریز برق بکشید و در ادامه موارد زیر را بررسی کنید.

 

1 - بررسی کنید که سیم ارت یا سیم اتصال به زمین لباسشویی الکترو استیل درست متصل شده باشد و اگر این سیم اصلا متصل نیست و یا اگر مستقیم به لوله آب متصل شده است ، می تواند از دلایل برق دار بودن بدنه لباسشویی الکترو استیل باشد.

2 - بخش های مختلف لباسشویی الکترو استیل خود را بررسی کنید ، که نشتی نداشته باشند، زیرا آب می تواند برق گرفتگی را تشدید می کند، به همین دلیل ممکن است که نشتی در یکی از بخش های لباسشویی الکترو استیل باعث برق گرفتگی شود.

3 - در چنین شرایطی کابل برق، دو شاخه و پریز برقی که لباسشویی الکترو استیل به آن متصل می باشد را چک کنید و اگر نشانه هایی مثل بوی سوختگی از پریز، زنگ زدگی دو شاخه ، سیاه شدن پریز یا دو شاخه را مشاهد کردید، اقدام به تعمیر آن ها بکنید زیرا این موارد می توانند از دلایل برق گرفتگی بدنه لباسشویی الکترو استیل باشند.

4 - یکی دیگر از علت های برق گرفتگی بدنه لباسشویی الکترو استیل می تواند خرابی در قسمت موتور باشد و اتصال موتور به بدنه دچار اختلال شده باشد، در حالتی که موتور دستگاه نیم سوز باشد ، جریان برق به راحتی به بدنه لباسشویی الکترو استیل منتقل می شود.

5 - همچنین این برق گرفتگی می تواند به دلیل سیم کشی های الکتریکی و اتصال فیش های برق لباسشویی الکترو استیل باشد ، زیرا ممکن است که روکش سیم ها از بین رفته و نیاز به تعویض داشته باشند.

این موارد را بررسی کنید ، اما اگر با بررسی موارد بالا متوجه ایرادی نشدید ، بهتر است که خازن پارازیت گیر ، هیتر و سیم پیچ داخلی لباسشویی الکترو استیل را نیز چک کنید . احتمال خرابی و مشکل در این موارد بسیار کم میباشد ، اما گاهی ممکن است به همین دلایل بدنه لباسشویی الکترو استیل دچار برق گرفتگی شود .

 

 

عیب یابی سوختن برد ماشین لباسشویی الکترو استیل

 

یکی از مهم ترین و حیاتی ترین قطعه ها در لباسشویی الکترو استیل برد الکتریکی آن می باشد، که این برد از تعداد زیادی خازن و فیوز تشکیل شده است و جزو قطعات الکتریکی ماشین لباسشویی الکترو استیل می باشد، اصلی ترین دلیلی که ممکن است باعث سوختن برد الکتریکی لباس شویی الکترو استیل شود نوسان برق و یا نرسیدن برق به این قطعه می باشد ؛ در صورت سوختن برد الکتریکی حتما باید آن را تعویض کنید ، اما قبل از تعویض این قطعه بهتر است علت سوختن آن را نیز بررسی کنید که از بروز مجدد این مشکل جلوگیری کنید.

 

 

عیب یابی نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی الکترو استیل

 

نچرخیدن دیگ ماشین لباس شویی الکترو استیل دلایل مختلفی دارد و برای تعمیر ماشین لباسشویی الکترو استیل در هنگام بروز چنین مشکلی از یک متخصص کمک بگیرید، اما عمده دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی الکترو استیل می تواند موارد زیر باشد.

  •  خرابی در قسمت سیستم قفل درب
  • خراب بودن تسمه محرک لباسشویی الکترو استیل
  • ایراد در قسمت موتور و اجزای مرتبط با موتور دستگاه مانند کوپلر ، کلاچ و …

 

 

عیب یابی توقف و خاموش شدن لباسشویی الکترو استیل در هنگام کار

 

توقف ماشین لباسشویی الکترو استیل در حین انجام کار می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، ممکن است که موتور دستگاه پس از شروع به کار متوقف شود ، یا تایمر لباسشویی الکترو استیل ایراد داشته و در بین برنامه شستشو ، از کار بیوفتد و یا لباسشویی الکترو استیل به دلیل اتفاقات ناگهانی خاموش شود و از کار بیوفتد، هر کدام از این موارد ممکن است که باعث از کار افتادن لباسشویی الکترو استیل هنگام کار شود که دلایل بروز این مشکلات متفاوت می باشند و عبارتند از :

  • وجود نوسانات در برق یا خرابی دوشاخه برق
  • خراب بودن تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی الکترو استیل
  • ایراد در قسمت موتور لباسشویی الکترو استیل
  • خراب بودن میکروسوئیچ درب
  • ایراد در قسمت شیر برقی ورودی آب
  • خراب بودن زبانه و قفل درب

 

عیب یابی حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی الکترو استیل

 

در برخی از موارد ممکن است ، تمامی پودری که به جا پودری می ریزید ، به داخل لباسشویی الکترو استیل منتقل نشود و در جا پودری باقی بماند ، این مشکل به دلایل زیر ممکن است که اتفاق بیفتد.

  • کثیفی در قسمت فیلتر شیر الکتریکی : یکی از دلایل حل نشدن پودر در لباسشویی الکترو استیل می تواند به دلیل کثیفی در این فیلتر باشد ، که برای رفع این مشکل باید فیلتر را از شیر جدا کنید و پس از شست و تمیز کردن آن مجدد در جای خود قرار دهید.
  • کثیف بودن قسمت جاپودری : معمولا پس از مدتی استفاده از ماشین لباسشویی الکترو استیل جاپودری دچار رسوب و کثیفی می شود و به مرور زمان پودر های باقی مانده در جا پودری بیشتر می شوند و سفت تر و از عبور راحت پودر جلوگیری می کنند، برای برطرف کردن این مشکل باید، جا پودری را از لباسشویی الکترو استیل جدا کنید و پس از شستن و تمیز کردن آن مجدد در جای خود قرار دهید.
  • استفاده از پودر نامرغوب و یا بیش از اندازه : یکی از دلایلی که ممکن است باعث حل نشدن پود در لباسشویی الکترو استیل شود، نامناسب بودن پودر می باشد، زیرا ممکن است که کیفیت پودر کم باشد و به سختی حل شود، پس در انتخاب پودر مناسب حتما دقت کنید و از پودر های مخصوص لباسشویی الکترو استیل استفاده کنید، به میزان لازم از پودر استفاده کنید و بیش از اندازه نیاز پودر در دستگاه نریزید و اگر احساس کردید ، از پودر اضافی استفاده کرده اید ، بهتر است از گزینه شستو مجدد استفاده کنید تا تمام پودر ها حل شود.

 

 

عیب یابی صدای زیاد ماشین لباسشویی الکترو استیل در هنگام کار

 

اگر ماشین لباسشویی الکترو استیل شما هنگام کار سر و صدای زیادی تولید می کند و یا در آن لرزش احساس می کنید ، ابتدا موارد زیر را بررسی کنید و سپس به تعمیر ماشین لباسشویی الکترو استیل خود بپردازید.

  • خرابی بلبرینگ ها : در این شرایط باید بلبرینگ های ماشین لباسشویی الکترو استیل خود را تعویض کنید.
  • شکستن سه‌ نظام نگه‌ دارنده درام : در چنین شرایطی درام لنگر انداخته است و با دیگ فرعی و یا هیتر درگیر می شود ، برای رفع این مشکل باید چلیک و درام را باز کنید و سه‌شاخه نگه‌دارنده درام را از ﻧﺰدﯾﮏ بررسی کنید و اگر ﺻﺪاي ﺧﺸﻦ و غیر طبیعی از ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی الکترو استیل خود شنید، دستگاه را خاموش کنید و برای رفع این مشکل با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.
  • غیر استاندارد بودن لاستیک دور درب و یا خارج شدن لاستیک از جای خود : فاصله بین چلیک و درام در قسمت درب ماشین لباسشویی الکترو استیل بسیار کم می باشد، تکان خوردن و خارج شدن لاستیک دور درب از جای خود، باعث درگیری لاستیک با درام دستگاه می شود و باید برای برطرف کردن این مشکل لاستیک را به قسمت خود بازگردانید.
  • خراب بودن تسمه : اگر علت سر و صدای دستگاه شما خرابی در قسمت تسمه ی لباسشویی الکترو استیل می باشد، باید برای رفع این مشکل تسمه خراب را با یک تسمه جدید و سالم تعویض کنید.
  • خرابی در قسمت بلبرینگ های موتور شستشو : در برخی از مواقع صدای غیرمعقول ماشین های لباسشویی الکترو استیل به دلیل خراب بودن بلبرینگ های موتور می باشد ، که برای برطرف کردن آن باید ، بلبرینگ ها را تعویض کنید.

 

 

عیب یابی خشک نشدن لباس ها در محله آبگیری

 

اگر چرخش لباسشویی الکترو استیل شما به اندازه ای نیست که لباس ها در عملیات آبگیری خشک شوند و لباس ها پس از شست و شو و آبگیری خیس هستند بهتر است که با یک متخصص کاربلد مشورت کنید، زیرا علت این مشکل در لباسشویی الکترو استیل مسائل فنی می باشد و خرابی در قسمت خشک کن لباسشویی الکترو استیل می تواند به دلیل خرابی المنت ، تسمه و یا موتور لباسشویی الکترو استیل باشد . در برخی از موارد نیز هیچکدام از قطعات دچار مشکل نیستند و علت خشک نشدن لباس ها ریختن لباس بیشتر از ظرفیت به داخل لباسشویی الکترو استیل می باشد.

 

 

عیب یابی تخلیه نشدن آب کثیف

 

هنگامی که عملیات شست و شوی لباسشویی شما تمام می شود، اما آب کثیف از لباسشویی الکترو استیل خارج نمی شود، می تواند به دلیل مسدود بودن و گرفتگی در قسمت مجاری تخلیه و یا خرابی پمپ تخلیه و اجزای مربوط به پمپ تخلیه باشد، برای تعویض پمپ تخلیه باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید زیرا این کار کمی تخصصی می باشد.

 

 

 

کلماتی که با سرچ آن در اینترنت میتوانید خدمات تعمیر لباسشویی الکترو استیل مدار سرویس را بیابید

 

تعمیر لباسشویی الکترو استیل - تعمیرات لباسشویی الکترو استیل - تعمیرکار لباسشویی الکترو استیل - نمایندگی لباسشویی الکترو استیل - نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترو استیل - تعمیرگاه مجاز لباسشویی الکترو استیل - خدمات تعمیرات لباسشویی الکترو استیل - سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی الکترو استیل - تعمیر در محل لباسشویی الکترو استیل -

 

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در نمایندگی چقدر استت؟

 

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما

 

شما برای تعمیرات لباسشویی پاکشوما در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

چه زمانی با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر در لباسشویی پاکشوما خود صدای عجیبی شنیدید. اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه ماشین لباسشویی خاموش است ولی پر از آب شده باشد باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه لباسشویی پاکشوما تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در هنگام خشک کردن لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار شدید و ناهنجاری از خود تولید می کند یا اینکیه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما در تهران تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن نمایندگی لباسشویی پاکشوما

شماره تماس نمایندگی نصب و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

  • شمال تهران ۲۲۸۹۹۲۲۷
  • غرب تهران ۴۴۸۵۹۰۱۷
  • جنوب تهران ۳۳۱۳۳۱۸۵
  • مرکز تهران ۳۳۱۳۱۰۶۷
  • شرق تهران ۷۷۴۹۱۵۹۶

 

تعمیرگاه  فوق تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

 

ماشین لباسشویی پاکشوما شما دچار مشکل شده است؟

نگران نباشید، تکنسین‌های پشتیبان سرویس می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی پاکشوما با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی پاکشوما هستید، با ما تماس بگیرید:

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما

درباره‌ی پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما فعالیت خود را در سال ۱۳۵۴ با تولید ماشین های لباسشوئی نیمه اتوماتیک آغاز نمود تا جائیکه در زمان خود در زمره بهترین برندهای شناخته شده قرار گرفت.

در سال ۱۳۷۶ با تغییر مالکیت  و مدیریت، چشم اندازکلی شرکت  بر مبنای تولید با بالاترین کیفیت، حمایت از مصرف کنندگان و اشتغال زائی قرار گرفت. بدین منظور اقدامات لازم در راستای همکاری با شرکت های معتبر اروپائی و آسیائی و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی روز در زمینه تولید انبوه انواع ماشین لباسشوئی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک صورت گرفت.
شرکت پاکشوما با چهل سال سابقه  و تجربه در تولید انواع لباسشوئی، اهداف و برنامه های خود را در راستای عرضه محصولات با بالاترین کیفیت جهت آسایش، آرامش و رضایت بیشتر خانواده های ایرانی قرارداده است. بدین منظور سبد محصولات خود را با اضافه نمودن ماشین ظرفشوئی، یخچال ساید بای ساید، جاروبرقی، مایکروفر و کولرگازی کامل نموده و در حال برنامه ریزی برای تولید سایر لوازم خانگی برای تمامی اقشار جامعه با هر نوع سلیقه و بودجه می باشد.

 

راهنمای خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشوما در تهران

درصورتی‌که دستگاه پاکشوما شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی پاکشوما در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرات مرکزی پاکشوما از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش پاکشوما بهره‌مند شوید. می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه پشتیبان سرویس تماس گرفته. و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس ماشین لباسشویی پاکشوما خود به دست آورید

ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

 

چرا پشتیبان سرویس را برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما انتخاب می‌کنیم

اگر نیازمند سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، پشتیبان سرویس می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین گزینه برای تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید، شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای پشتیبان سرویس حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

تلفن نمایندگی لباسشویی پاکشوما در تهران

شماره تلفن نمایندگی فروش ، نصب و تعمیر لباسشویی پاکشوما در غرب تهران ۴۴۸۵۹۰۱۷ شمال ۲۲۸۹۹۲۲۷ شرق ۷۷۴۹۱۵۹۶ جنوب و مرکز تهران ۳۳۱۳۳۱۸۵ می باشد.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.

شما از چه راه‌هایی می‌توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در ارتباط باشید؟

شما می‌توانید از طریق فرم تماس آنلاین، تماس با شعب تعمیرگاهی و ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما با فرم سفارش آنلاین تعمیرات می‌باشد.

آیا خدمات‌دهی مراکز تعمیرات لباسشویی پاکشوما به‌صورت ۲۴ ساعته است؟

ساعات کاری نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما از ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر معین شده است و در این ساعات پاسخگویی از طریق تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاهی هستیم. اما شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین لباسشویی پاکشوما با ما در ارتباط باشید. تا در کمترین زمان ممکن به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما چند است؟

شما برای تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما می توانید به شماره تلفن ۲۲۸۹۹۲۲۷ -۰۲۱ تماس بگیرید و گزارش نصب و خرابی را به تکنسین های ما اعلام کنید. تعمیرکار در کمتر از یک ساعت به منزل شما مراجعه میکند.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی این نمایندگی ارائه تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی لباسشویی پاکشوما در تهران اشاره نمود.

خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیراتی مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما می‌توانید در هر شهر یا استانی که هستید، با تماس با مرکز ۱۱۸ آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی پاکشوما را داشته باشید.

آیا ما تأمین‌کننده قطعات و لوازم‌یدکی نیز هستیم؟

تخصص نمایندگی ما در حوزه تعمیر لباسشویی پاکشوما است و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود می‌باشند برای مصرف داخلی تعمیرکاران و تکنسین ها در نظر گرفته‌شده و به‌هیچ‌عنوان قطعات به‌صورت جدا به مشتری فروخته نمی‌شود.

 

 

شاید بتوان پاکشوما را در زمینه به روز بودن، برترین شرکت لوازم خانگی ایرانی دانست. مصرف انرژی پایین و کسب درجه انرژی A برای بعضی از محصولات رقابت پذیری آن را دو چندان می کند. لباسشویی های بدون تسمه و با (تقریبا) آخرین تکنولوژی و امکان شستشوی اسلامی( سه بار آبکشی)

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما

دور موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه *دارای موتور دایرکت درایو(بدون تسمه) *دارای۱۲ برنامه شستشو *. دارای قابلیت تنظیم دما *دارای قابلیت تنظیم دور خشک کن *. قابلیت تاخیر در زمان شستشو *دارای نشانگر مراحل شستشو * دارای برنامه شستشوی دیگ *دارای شستشوی پتو *. تنظیم زمان شستشو نسبت به وزن البسه *دارای قابلیت تغییر تعداد دفعات آبکشی *. دارای قابلیت تنظیم زمان خشک کن *دارای صفحه نمایشگرتمام لمسی(LED) *دارای عیب یاب هوشمند *دارای سیستم ضد قارچ *دارای قفل کودک

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما

انواع ماشین لباسشویی 

ماشین لباسشویی های درب از بالا معمولی (پرتابل)
لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن (دوقلو)
لباسشویی درب از جلو اتوماتیک
ماشین لباسشویی درب از جلو با خشک کن ۱۰۰ %

 

۱-    ماشین لباسشویی های درب از بالا معمولی (پرتابل)

در این مدل ها مخزن آب را پر می کنند و حرکت چرخشی همزن عمل شستشو را انجام می دهد. از مزایای این مدل ها قیمت کمتر نسبت به مدل های اتوماتیک می باشد و کاربرد راحت و آسان، سبکی آن، کوچکی و کم جا گیری در مدل های مینی واش از دیگر مزایای آن می باشد. از معایب این مدل این است که به عنوان دستگاهی چند کاره کاربرد ندارد( یعنی فقط قابلیت شستشو دارد)، ظرفیت شستشوی  ۳ تا ۷ کیلوگرم لباس را دارند، مصرف آب در مدل های لباسشویی درب از بالا زیاد است، نسبتا پر و سر و صدا کار می کنند و ظرفیت آنها می تواند نا متعادل باشد.

۲-    لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن (دوقلو)

این نوع از ماشین لباسشویی از روش معلق شدن برای شستشوی لباسها استفاده می کند. این نوع  ماشین لباسشویی ها ظرفیت محدودی دارند به همین علت آب کمتری استفاده می کنند و با سرعت بالایی می چرخند و با تولید کف کمتر و استفاده مفید (بازدهی بالا) از مواد شوینده کار می کنند.

از مزایای ماشین لباسشویی درب از بالا دو قلو ظرفیت بالای آنهاست که تا ۹ کیلو گرمی هم در برخی از مدل ها وجود دارد و بطور کلی این مدلها شستشوی بهتری دارند. داشتن خشک کن با سرعت بالا باعث کاهش زمان خشک شدن لباس در آنها می شود.

از معایب ماشین لباسشویی درب از بالا دو قلو این است که به دلیل سرعت بالای چرخاندن  ممکن است باعث به هم پیچیدن لباس و چروک شدن لباسها  شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران

 ۳-    ماشین لباسشویی درب از جلو اتوماتیک

شستشوی  لباس در این مدل از ماشین های ظرفشویی، به روش بلند کردن آنها به بالای مخزن آب و پرتاب درون آب تمیز انجام می شود. این نوع ماشین لباسشویی هم کف کمتری تولید کرده و از مواد شوینده با بازدهی بالا استفاده می کنند.

مزایای ماشین لباسشویی درب از جلو این است که بهتر و مقرون به صرفه تر از ماشین لباسشویی درب از بالا می شویند و لزوما قیمت خیلی بالایی ندارند.

استخراج رطوبت در چرخش مدور، زمان خشک کردن و صرف انرژی را کاهش می دهد. بطور کلی ماشین لباسشویی درب از جلو صدای کمی تولید می کنند.  به دلیل اینکه درب این نوع از ماشین لباسشویی ها در جلو قرار دارد امکان استفاده از فضای بالای آنها وجود دارد. در حالی که دستگاه‌هایی که درِ ورودی آنها از بالا است، فضای بالای آنها بدون استفاده باقی می‌ماند.

۴-    ماشین لباسشویی درب از جلو با خشک کن ۱۰۰%

در ماشین های لباسشویی معمولی به وسیله دور موتور و نیروی گریز از مرکز لباس ها آبگیری می شوند ولی هرگز بطور کامل خشک نمی شوند. ولی در خشک کردن ۱۰۰% به کمک المنت و فن،لباس ها به صورت کامل خشک می شوند و بدلیل آنکه از دور موتور بالا استفاده نمی شود لباس ها آسیب نمی بینند.

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما در شرق غرب شمال و جنوب تهران ما شهر ری و کرج نیز پوشش می دهیم

 

نکات مهم در انتخاب ماشین لباسشویی

ظرفیت ماشین لباسشویی

معمولا لباسشویی‌های تمام اتوماتیک با حداکثر ظرفیت ۵، ۶، ۷ و ۸ کیلوگرم ساخته می‌شوند. با توجه به تعداد اعضای خانواده و نوع ومیزان مصرف، ظرفیت لازم برای ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

تعداد برنامه در انواع ماشین لباسشویی

برنامه های متنوع در انواع برندهای ماشین لباسشویی به شما اجازه می دهد تا بهترین برنامه را مطابق با البسه مناسب انتخاب نموده و نتیجه بهتری را بدست آورید. در بعضی از دستگاههای جدید علاوه بر برنامه های از پیش تعیین شده به کاربر این امکان را می دهد که بسته به سلیقه خود برنامه ای را برای شستشو تنظیم نماید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما

دور موتور دستگاه ماشین لباسشویی

سرعت خشک کن که با واحد دور در دقیقه مشخص می شود از فاکتورهای دیگر یک ماشین لباسشوئی می باشد. اگر شما پس از شستشو در خشک کردن لباسها محدودیت دارید و یا ترجیح می دهید که لباسها را پس از شستشو به صورت خشک و یا نیمه خشک از لباسشویی خارج نمایید بهتر است  ماشین لباسشویی با دور خشک کن بالاتر را خریداری کنید.

دستگاه هایی وجود دارند که به طور مجزا عمل خشک کردن لباس را انجام می دهند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره خشک کن لباس به مقاله راهنمای خرید خشک کن لباس مراجعه بفرمائید.

دور خشک کن معمولا ۶۰۰ – ۸۰۰ – ۱۰۰۰ – ۱۲۰۰ – ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ است. البته این مقادیر حداکثر سرعت می باشد و مثلا دستگاهی که دارای دور خشک کن ۱۲۰۰ است. قادر است با سرعت های ۶۰۰ – ۸۰۰ – ۱۰۰۰ و یا ۱۲۰۰ در هنگام خشک کردن لباسها عمل کند.

ورودی آب گرم و سرد و یا ورودی تک

در صورتی که محل قرار گیری ماشین لباسشویی به شیر آب گرم نزدیک باشد  پیشنهاد می کنیم که دستگاههای دارای دو ورودی آب یا در اصطلاح دو شیر را خریداری نمایید. با این کار در صورتی که شستشوی لباسها در دمای بالاتر انجام شود مقداری از آب گرم از طریق شیر آب گرم تامین می شود. و انرژی کمتری مصرف شده  چرا که در غیر این صورت المنت دستگاه می بایستی دمای مطلوب آب را تامین کند.

پاکشوما

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال فریزر کولر گازی ساید بای ساید مایکروفر اجاق گاز و جاروبرقی پاکشوما در تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

 مصرف انرژی و آب یک ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پرمصرف ترین وسیله برقی در ۱۰ سال گذشته بوده است. اخیرا برخی از تولید کنندگان  برای مطابقت با استاندارد های مصرف انرژی کلیدهای میانبری برای دستگاهها در نظر گرفته اند. که باعث شستشوی اقتصادی با مصرف کمتر انرژی را می شوند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما

در اغلب موارد، لکه گیری مقدماتی لباسها، کمک می کند. تا ماشین لباسشویی در برنامه های با آب سرد به خوبی لباسها را پاک و تمیز بشوید. اگر فیلتر ماشین لباسشویی در سیکل شستشو تمیز نمی شود. بعدازهر بار استفاده آن را تمیز کنید و سالی یک بار فیلترهای آب گرم و سرد را که در پشت ماشین قرار دارند تمیز کنید. نظافت عمومی ماشین به کم شدن مصرف انرژی و افزایش عمر مفید آن کمک می کند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

بیشتر بدانیم:

برای صرفه جویی در مصرف برق و همچنین آب بهتر است صبر کنید تا لباسهایی که باید شسته شوند. به حدی برسند که ظرفیت ماشین تکمیل شود سپس ماشین را در حداقل دمای مناسب ومورد لزوم تنظیم کنید. تا از مصرف بیش از حد برق و اتلاف آب گرم جلوگیری گردد.

به هیچ وجه از ماشین لباسشویی در ساعات اوج مصرف استفاده نکنید روزهای تعطیل و ساعتهای اولیه صبح بهترین اوقات برای روشن کردن ماشین لباسشویی است. اگر امکان خشک کردن لباسها در هوای آزاد وجود دارد می توان از برنامه خشک کن ماشین استفاده نکرد. ماشین‌های با درب از جلو بسیار کمتر از انواع ماشین‌های با درب از بالا آب مصرف می‌نمایند.

بعضی از انواع ماشین‌های لباسشویی با درب از جلو فقط به اندازه ۳۳/۰ بقیه آب مصرف می‌نمایند. لذا از میزان مصرف آب دستگاه نیز اطمینان حاصل نمایید. نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما

خدمات پس از فروش لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران محدوده نیرو هوایی پیروزی صفا افسریه بهارستان دروازه شمیران شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولی عصر ظفر سعادت آباد زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک هفت‌حوض رسالت مجیدیه بهار سبلان دردشت علم و صنعت پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام) تهران‌نو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان فردوس شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک جلال آل احمد شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده اوین.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه مقاله تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

 

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد