x تبلیغات
payamarketing

بهترین نمونه انیمیشن تبلیغاتی 3 بعدی

 در ساختن انیمیشن سه بعدی سعی در این بوده که انیمیشن همانند دنیای واقعی ما ساخته شود. در انیمیشن دو بعدی فقط طول و عرض تصویر قابل دیدن است. ولی در انیمیشن‌های سه بعدی، علاو بر طول و عرض، عمق نیز به تصاویر اضافه شده است. عمق دادن به این نوع انیمیشن ها، تغییراتی در چرخش، موقعیت، مقیاس ایجاد می­‌کند. علاوه بر این ویژگی ها، زاویه دید، میزان نور و غیره اهمیت پیدا می­‌کند.

انیمیشن سه بعدی برای اولین بار در نیمه پایانی قرن بیستم آغاز شد. اولین فیلمی که کاملاً از CGI ساخته شد، «داستان اسباب‌بازی» پیکسار در سال ۱۹۹۵ بود. اکنون اکثر فیلم‌های مدرن دیزنی انیمیشن‌های سه بعدی هستند، مانند «Tangled»، «Frozen» و «Moana». به نظر می‌رسید که مخاطبان فیلم با گذشت زمان فقط سه بعدی را به دو بعدی ترجیح می دهند.

شیوه ساخت انیمیشن سه بعدی

 

شیوه ساختن این نوع انیمیشن به سه بخش اساسی مدل سازی، موقعیت اشیاء و متحرک سازی، و خروجی گرفتن تقسیم می­‌شود.

مدل سازی به معنی ساخت اشیاء در صحنه بخصوص می‌باشد. موقعیت اشیاء و متحرک سازی به فرآیند قرار دادن و متحرک سازی اشیاء در صحنه گفته می‌شود. در خروجی گرفتن ویژگی هایی مانند میزان و زاویه نور نسبت به اشیاء مشخص می‌شود و نتیجه نهایی را مشاهده می‌کنیم.

انیمیشن سه بعدی انیمیشن‌هایی هستند که به طور کامل در یک نرم‌افزار کامپیوتری تولید شده می‌شوند. این انیمیشن ها شامل تمام محورهای x، y و z هستند. همچنین به آن “CGI”، مخفف “Computer-Generated Imagery ” به معنای “تصاویر تولید شده توسط کامپیوتر” نیز گفته می‌شود. در ساخت این نوع انیمیشن، انیماتور نیاز به ایجاد مدل برای تمام اشیاء و شخصیت ها دارد. پس از ایجاد آن‌ها، مدل ها را می توان مانند عروسک در هر نقطه از محیط قرار داد و جابه جا کرد.

در این نرم‌افزارها انیماتور می‌تواند دوربین را در هر نقطه از جهان قرار دهد و همچنین بافت‌ها و نورهایی ایجاد کند. این کار به مدل‌ها کمک کند تا احساس زندگی بیشتری داشته باشند. CGI می تواند آثار هنری واقع گرایانه تر و پایه ای را ارائه دهد اما خلاقیت را محدود می‌کند. همچنین اشتباهات در سه بعدی بیشتر از دو بعدی قابل توجه است.

در ساخت انیمیشن ۳D از چه برنامه هایی استفاده می‌شود؟

 

برای ساختن انیمیشن سه بعدی باید از برنامه های بسیار قوی استفاده کرد. این نرم افزار باید تمامی نیاز های سازنده را پوشش دهد. در تولید انیمشین های سه بعدی از نرم افزارهایی مانند: Maya، Blender، ۳D Studio Max و غیره استفاده می‌شود.

 

 

عنوان خدمات تیم پارت انیمیشن :

 

انیمیشن لوگو: انیمیشن لوگو برای معرفی برند به شکل سه بعدی کاربرد دارد. این ابزار هویت بصری کسب و کار ها را جذابتر نشان می‌دهد.

انیمیشن فانتزی: انیمیشن فانتزی یا همان کارتونی، انیمیشنی است که شخصیت ها را طراحی می‌کند.

انیمیشن صنعتی: شما میتوانید جهت معرفی محصولات خود، از انیمیشن سه بعدی استفاده کنید. تیم آرتاتکنیکال با داشتن انیمیشن سازان حرفه ای در این حوزه به شما کمک زیادی می‌کند.

انیمیشن سه بعدی عمران یا معماری: یکی از پرطرفدارترین روش ها جهت ارائه طرح های موجود می باشد. با این روش میتوان دکوراکسیون داخلی و بنای بیرون ساختمان را طراحی کرد.

شما می توانید بهترین نمونه های انیمیشن تبلیغاتی سه بعدی را در سایت پارت انیمیشن ببینید 

تفاوت انیمشین سه بعدی و دو بعدی

 

انیمیشن‌های دو بعدی

 

انیمیشن های دو بعدی در یک محیط دو بعدی طراحی می‌شوند. در انیمیشن دو بعدی تصاویر، بدون عمق و مسطح می‌باشند. کاراکترها سایه نرم ندارند اما در فیلم ها، ویدئوها، وب سایت ها، نمایش های مهندسی و بازی های ویدئویی کاربرد دارند. این شکل از انیمیشن متشکل از فریم است و جذابیت واقعی چندانی ندارد. در انیمیشن دو بعدی کاراکتر ها در محورهای x و y حرکت می‌کنند. انیمیشن های دوبعدی بسیار معقول و مقرون به صرفه‌تر از سه‌بعدی است.

 

 
 

انیمیشن‌های سه بعدی

 

انیمیشن‌های ۳D در یک نرم افزار سه بعدی طراحی می‌شود. تصاویر دارای عمق می‌باشند. کاراکترها دارای سایه های نرم مانند دنیای واقعی هستند. به طور گسترده در فیلم های انیمیشن سه بعدی، معماری، پزشکی و بازی های ویدیویی استفاده می شود.

در انیمیشن های دو بعدی کاراکتر ها غیر واقعی هستند ولی در انیمیشن های سه بعدی کاراکتر ها تا حد خیلی زیادی واقعی به نظر می‌رسند. در واقع در مقایسه با انیمیشن های دو بعدی گرانتر هستند.

برای درک بهتر می توان انیمیشن ۳D سه بعدی را یک مجسمه و انیمیشن دو بعدی را یک نقاشی در نظر گرفت. مجسمه دارای عمق است ولی نقاشی یک سطح صاف می‌باشد.

 

۳. ماشین لباسشویی شما روشن نمی‌شود

 

۵ عیب رایج ماشین لباسشویی بکو و نحوه برطرف کردن آن‌ها

در ادامه با عیوب رایج ماشین لباسشویی بکو آشنا می‌شویم:

۱. ماشین لباسشویی بکو تخلیه نمی‌کند

اگر ماشین لباسشویی شما تخلیه نشود لباس‌های شما به خوبی تمیز نخواهند شد. دلایل مختلفی برای تخلیه نشدن ماشین لباسشویی شما وجود دارد. اگر ماشین لباسشویی شما با مشکل تخلیه آب همراه است احتمالا باید برای رفع مشکل و عیب یابی ماشین لباسشویی بکو موارد زیر را بررسی کنید:

● کثیفی فیلتر پمپ

اولین قدم برای تعمیر ماشین لباسشویی beko تمیز کردن فیلتر پمپ است. فیلتر پمپ باید هر سه ماه یکبار یا زمانی که گرفتگی دارد تمیز شود. این فیلتر برای گرفتن اجسام خارجی مانند دکمه یا سکه و جلوگیری از ورود این اقلام به شلنگ تخلیه نصب می‌شود. این فیلتر در گوشه سمت راست پایین ماشین لباسشویی قرار دارد. برای تمیز کردن فیلتر پمپ ماشین لباسشویی، درپوش را باز کنید تا فیلتر نمایان شود. برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی دارای یک شیلنگ کوچک چسبیده به پشت درپوش هستند تا آب داخل فیلتر تخلیه شود. برخی دیگر فقط با بیرون کشیدن فیلتر آب را تخلیه می‌کنند. در هر دو مورد بهتر است یک کاسه یا چند حوله زیر فیلتر قرار دهید.

در این مرحله از تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در مشهد اگر شلنگی دیدید، آن را بیرون بکشید و برق ماشین لباسشویی را قطع کنید و منتظر بمانید تا تمام آب خالی شود. در غیر این صورت فیلتر را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و آن را بیرون بکشید. هرگونه کثیفی، مو یا جسم خارجی را از فیلتر جدا کنید. سپس آن را زیر شیر آب بشویید.

بیشتر بخوانید : عیب ‌یابی ماشین لباسشویی 

 

● خم شدن یا گرفتگی شلنگ تخلیه

یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی بکو خمیدگی یا مسدود شدن شیلنگ بین دستگاه و لوله تخلیه است. شلنگ را چک کنید و در صورت لزوم گرفتگی آن را باز کرده یا صاف کنید. در غیر این صورت ممکن است آب به طور کامل از درام خارج نشود.

بیشتر بخوانید: مشکلات دیگ ماشین لباسشویی و نحوه رفع‌ آن‌ها

● مطمئن شوید که فاضلاب به داخل درام باز نمی‌گردد

اگر مشکلی در فیلتر پمپ یا شلنگ تخلیه وجود نداشته باشد ممکن است آب تخلیه شده به درام بازگردد. برای جلوگیری از برگشت فاضلاب به دستگاه و عیب یابی ماشین لباسشویی بکو موارد زیر را انجام دهید:

  1. شلنگ تخلیه را در قسمت عقب دستگاه و بالای محل اتصال دستگاه با گیره محکم کنید. مطمئن شوید که شلنگ تخلیه از گیره آن جدا نشده است.
  2. اطمینان حاصل کنید که شلنگ تخلیه حداقل ۴۰ سانتی‌متر و حداکثر ۱ متر بالاتر از سطح زمین به خروجی زباله متصل است.
  3. بررسی کنید که شلنگ حدود ۱۵ سانتی‌متر به خروجی تخلیه فشار داده شده باشد. اگر شلنگ خیلی بلند است آن را کوتاه کنید.

اگر فکر می‌کنید تعمیر ماشین لباسشویی beko برایتان سخت است و از عهده این کار برنمی‌آیید ارزش این را دارد که با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : آموزش جامع نصب ماشین لباسشویی

 

۲. ماشین لباسشویی بکو نمی‌چرخد

ماشین لباسشویی شما باید درام را بچرخاند تا بار لباس داخل آن را تمیز کند. در حالی که آب از لباس خارج می‌شود، درام نیز می‌چرخد. اگر درام اصلا نمی‌چرخد برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو ببینید آیا یکی از موارد زیر مشکل را حل می‌کند یا خیر.

● بررسی کنید که درب به‌درستی بسته شده باشد

یکی از مشکلات رایج ماشین لباسشویی بکو نچرخیدن آن است. اگر ماشین لباسشویی شما تشخیص دهد که درب آن باز است شروع به کار نمی‌کند. مطمئن شوید که درب محکم بسته شده است و لباس‌هایی که گیر کرده‌اند را بردارید و درب را فشار دهید تا صدای قفل آن را بشنوید. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر ۷ علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

● مطمئن شوید که بار به طور مساوی توزیع شده است

لباس‌هایی که به طور ناموزون در داخل درام توزیع شده‌اند ممکن است به ماشین لباسشویی شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این امر، ماشین‌های لباسشویی بکو به‌طور خودکار بار را بازرسی می‌کنند و در صورت توزیع نابرابر داخل درام، فرآیند چرخش را متوقف می‌کنند.

● از مصرف بیش از حد مواد شوینده خودداری کنید

استفاده از مقادیر زیاد مواد شوینده یا نوع نامناسب آن به ماشین لباسشویی شما آسیب می‌رساند و در این صورت ماشین لباسشویی شما چرخه چرخش را متوقف می‌کند و سعی می‌کند کف اضافی در درام خود را جذب کند.

دستورالعمل‌های روی بسته بندی مواد شوینده را بخوانید تا متوجه شوید که آیا نوع شوینده مناسب ماشین لباسشویی شما است یا خیر. مطمئن شوید که بیشتر از دوز توصیه شده استفاده نمی‌کنید.

● ببینید آیا آب در درام باقی مانده است یا خیر

اگر آب به طور کامل تخلیه نشده باشد، چرخه چرخش شروع نمی‌شود. در این مرحله از تعمیر ماشین لباسشویی بکو ماشین لباسشویی خود را خاموش کنید و شلنگ تخلیه و فیلتر پمپ را بررسی نمایید.

شیلنگ نباید خمیدگی یا گرفتگی داشته باشد در صورت لزوم آن را باز یا صاف کنید. شیلنگ‌های نشتی، سوراخ شده یا زنگ زده را تعویض کنید. برای جلوگیری از گرفتگی، پمپ تخلیه را هر سه ماه یکبار تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: دلایل تاب برداشتن دیگ لباسشویی و نحوه رفع آن

● تسمه درایو را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید

درب ماشین لباسشویی را باز کنید و سعی کنید درام را با دست بچرخانید. اگر بدون هیچ مقاومتی بچرخد، ممکن است تسمه محرک ماشین لباسشویی شما آسیب دیده یا شکسته شود. در این مورد، با یک نمایندگی مجاز خدمات تماس بگیرید.

 

۳. ماشین لباسشویی شما روشن نمی‌شود

اگر ماشین لباسشویی شما روشن است اما برنامه‌ای را راه‌اندازی نمی‌کند، برای تعمیر موارد زیر را بررسی کنید.

● بررسی کنید که درب به درستی بسته شده باشد

اگر ماشین لباسشویی شما تشخیص دهد که درب آن باز است، از آب پر نمی شود. مطمئن شوید که درب محکم بسته شده است. وسایلی که در درب گیر کرده‌اند را بردارید و آن را ببندید تا صدای قفل شدن بشنوید.

● مطمئن شوید که قفل کودک فعال نیست

روشن نشدن ماشین لباسشویی به این معناست که قفل کودک فعال شده است. وقتی قفل کودک فعال است، نمی‌توانید هیچ تغییری در برنامه‌ها، دما، سرعت یا عملکردهای اضافی ایجاد کنید.

برای عیب یابی ماشین لباسشویی بکو و غیرفعال کردن قفل کودک، اولین و دومین دکمه عملکرد اضافی را به طور همزمان به مدت سه ثانیه در حالی که هر برنامه در حال اجرا است فشار دهید. در حین انجام این کار، چراغ‌های روی دکمه‌ها چشمک خواهند زد.

زمانی که هیچ برنامه‌ای در حال اجرا نیست، می‌توانید دکمه انتخاب برنامه را به حالت روشن / خاموش تغییر دهید تا قفل را غیرفعال کنید. روش فعال / غیرفعال کردن قفل کودک ممکن است بسته به مدل شما متفاوت باشد.

اگر روش‌های توضیح داده شده در بالا کار نمی‌کنند، به کتابچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : ۱۱ روش آسان نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی

۴. ماشین لباسشویی بکو در چرخه گیر می‌کند

اگر ماشین لباسشویی Beko شما در اواسط چرخه کار متوقف می‌شود، چندین نکته وجود دارد که می‌توانید برای حل این مشکل بررسی کنید. در اینجا رایج‌ترین مشکلات و نحوه رفع آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • آیا ماشین لباسشویی شما آب کافی از منبع اصلی دریافت می‌کند؟ اگر آب جاری به ماشین لباسشویی بکو شما خیلی ضعیف باشد، ممکن است ماشین در اواسط چرخه از کار بیفتد.
  • آیا فیلتر ورودی آب مسدود شده است؟ ورودی آب به پشت ماشین لباسشویی و شیلنگ ورودی آب وصل شده است. اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی شما خاموش است و برای بررسی آن مراحل زیر را دنبال کنید:
  1. ورودی آب را در پشت ماشین لباسشویی را پیدا کنید. لطفا توجه داشته باشید ماشین لباسشویی سنگین است و در هنگام بلند کردن و جابجایی مراقب باشید. اکیداً توصیه می‌کنیم هنگام بلند کردن، کج کردن و حرکت دادن ماشین لباسشویی شخصی به شما کمک کند.
  2. شلنگ را جدا کنید و کانکتور را با دست بچرخانید. شلنگ را به طور کامل در آب گرم و صابون بشویید.
  3. در این مرحله از پروسه تعمیر ماشین لباسشویی بکو می‌توانید فیلتر را از ورودی پشت دستگاه خارج کنید. از یک جفت انبردست برای بیرون کشیدن فیلتر استفاده کنید.
  4. فیلتر را در آب گرم و صابون بشویید.
  5. فیلتر را در ورودی قرار دهید و شیلنگ ورودی آب را دوباره وصل کنید.
  6. آیا پمپ یا فیلتر کثیف یا مسدود شده است؟ این مسئله می‌تواند باعث مشکلات عملکرد ماشین لباسشویی شما شده و باعث توقف آن در اواسط چرخه شود. در این مرحله از تعمیر ماشین لباسشویی بکو باید فیلتر آن را تمیز کنید.

 

۵. در ماشین لباسشویی باز نمی‌شود

اگر درب ماشین لباسشویی بکو شما باز نمی‌شود برای عیب یابی ماشین لباسشویی بکو اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید دستگاه شما پر از آب نباشد.

  • وجود آب در درام

اگر هنوز مقداری آب در درام وجود دارد این واقعیت که درب ماشین لباسشویی شما باز نمی‌شود ممکن است در واقع یک ویژگی ایمنی باشد که برای جلوگیری از آب گرفتگی اتاق طراحی شده است. وجود خاک یا ذرات در فیلتر باعث می‌شوند این سیستم فعال شود تا از باز شدن درب به نفع شما جلوگیری کند!

اگر آب در درام وجود دارد ابتدا فیلتر را خارج کنید، مراقب آبی که ممکن است با باز کردن محفظه آزاد شود باشید. فیلتر را بشویید و آن را تعویض کنید. این مسئله ممکن است همان چیزی باشد که از تخلیه دستگاه و در نتیجه باز شدن درب آن جلوگیری می‌کند.

از متخصصین "آچاره" رایگان قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید.

درخواست خدمات ماشین لباسشویی

 

  • اگر آب در درام نباشد

اینجاست که شما به مهارت‌های عیب یابی ماشین لباسشویی Beko نیاز دارید زیرا موارد مختلفی وجود دارد که ممکن است مشکل ساز باشد:

  1. سوئیچ فشار معیوب: سوئیچ فشار به ماشین لباسشویی می‌گوید که چه زمانی چرخه تمام شده است. اگر این گزینه کار نمی‌کند با جدا کردن دستگاه از دیوار به مدت ۱۰ دقیقه باید مشکل برطرف شود. با این کار آن را به درستی تنظیم مجدد می‌کنید.
  2. اینترلاک معیوب: ممکن است اینترلاک مشکل ساز باشد. تشخیص این موضوع بسیار خطرناک است مگر اینکه مهارت و تجربه مناسبی داشته باشید. اگر روش ساده “ریست” کار نمی‌کند، احتمالا به یک تعمیرکار نیاز دارید.
  3. لولاهای معیوب در ماشین لباسشویی: ممکن است لولاهای درب ماشین لباسشویی شما فرسوده شده باشند. برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو در این مرحله به یک تعمیرکار برای تعویض لولاها نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : راهنمای تصویری تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی

جمع‌بندی

بکو یک برند عالی در زمینه تولیدات لوازم خانگی در جهان است. تمام مدل‌های ماشین لباسشویی بکو ساخت اروپا بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. با این حال گاهی ممکن است نیاز باشد برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو و عیب یابی آن مراحلی را طی کنید. موارد مختلفی را می‌توان در زمان تعمیر ماشین لباسشویی بکو در نظر گرفت از جمله این مشکلات می‌توان به عدم تخلیه آب، نچرخیدن درام، روشن نشدن ماشین لباسشویی، گیر کردن و باز نشدن درب آن اشاره کرد. توصیه می‌کنیم اگر با تعمیر ماشین لباسشویی beko آشنا نیستید آن را به فردی متخصص بسپارید همچنین می‌توانید در بخش نظرات سوالات خود را مطرح نمایید تا متخصصین آچاره در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پاسخ دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

واحد فروش نمایندگی لباسشویی سامسونگ

 نمایندگی لباسشویی سامسونگ ، مجموعه خدمات و سرویس های مربوط به فروش و تعمیر این محصول را به کاربران ارائه می دهد. تجمیع این بخش ها در قالب یک نمایندگی مجزا، حرکتی هوشمندانه از سوی مدیریت نمایندگی رسمی سامسونگ بوده که با هدف نظم بخشیدن به فعالیت ها انجام شده است. بخش فروش این نمایندگی، جدیدترین مدل های لباسشویی سامسونگ را به صورت اورجینال و فابریک به متقاضیان عرضه می کند.

همچنین اگر مدل های قدیمی تر این محصول با مشکلات ومعایبی مواجه شوند، کاربران می توانند تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگدر مشهد را در نمایندگی لباسشویی سامسونگ پیگیری کنند. در ادامه، به معرفی بیشتر بخش ها و سرویس های متنوع نمایندگی لباسشویی سامسونگ خواهیم پرداخت.

 

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، در نمایندگی این شرکت و توسط کارشناسان زبده و دوره دیده این حوزه انجام می گردد. تکنسین های این مرکز، به واسطه ی برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر، قادر به رفع پیچیده ترین اشکالات و ایرادات این مورد از لوازم خانگی هستند. 

متدهای به کار رفته در واحد تعمیرات نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ ، پس از آنالیز مدل های مختلف دستگاه‌های کپی جمع‌آوری و تدوین گشته اند؛ در صورت نیاز به کمک تخصصی تر هم می توانید روی مهارت تیم تعمیرات لباسشویی نمایندگی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران حساب کنید. همکاران ما با حضور در منزل شما، ماشین لباسشویی تان را بررسی کرده و آن را به حرفه ای ترین شکل ترمیم می کنند. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتری راجع به تعمیر لباسشویی سامسونگ دارید، از شما دعوت می کنیم با ادامه مطلب امروز همراه باشید.

خدمات نمایندگی لباسشویی سامسونگ

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران با راه اندازی دو بخش فروش و تعمیرات، خدمات مفیدی را در زمینه این محصول به کاربران ارائه می دهد. این یعنی می توانید برای خرید یا تعمیر هریک از مدل های لباسشویی اعم از اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، به این نمایندگی مراجعه کنید. 

حضور نیروهای دوره دیده و مجرب و بهره مندی از ابزار و تجهیزات روز دنیا، از جمله شاخصه های اصلی نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی سامسونگ هستند که توجه کاربران را به خود جلب کرده اند. ما و همکارانمان تلاش می کنیم ضمن تحقق اهدافمان در مسیر مشتری مداری، رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود، کار نمی کند، خشک نمی کند، تمیز نمی شوید و یا هر ایراد دیگری دارد، پرسنل مجرب تعمیرات لباسشویی سامسونگ برای عیب یابی و تعمیر هرچه بهتر این دستگاه در خدمت شما عزیزان هستند.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی، مقوله ساده ای نبوده و نیازمند تخصص و مهارت ویژه ای می باشد. از طرفی برای این که این کار به بهترین شکل ممکن و با کمترین میزان خطا انجام شود، نیاز به ابزار و دستگاه های پیشرفته و به روزی می باشد. با توجه به این موارد، واحد تعمیرات نمایندگی لباسشویی سامسونگ تشکیل شده است. این واحد که یکی از بخش های مهم نمایندگی لباسشویی سامسونگ به شمار می رود، همه نیازهای کاربران را در نظر گرفته و با توجه به آنها، امکانات و تجهیزات پیشرفته ای را فراهم نموده است.

همچنین با به خدمت گرفتن جمعی از مجرب ترین کارشناسان حوزه تعمیرات لوازم خانگی، امکان ترمیم این دستگاه به تخصصی ترین شکل ممکن را فراهم نموده است. لازم به ذکر است که به دلیل حجم و وزن بالای محصول مورد بحث و شرایط سخت انتقال آن به مرکز تعمیرات، کادر فنی به محل کاربر اعزام شده و اقدام به تعمیر لباسشویی در محل می کنند. به این ترتیب واحد تعمیرات نمایندگی لباسشویی سامسونگ، گامی موثر در راستای حفظ آرامش کاربران خود و ارئه خدمات سهل الوصول به آنها برداشته است.

  • نصب صحیح و اصولی لباسشویی سامسونگ
  • سرویس و تعمیر در محل لباسشویی سامسونگ
  • برگزاری دوره های عمومی و تخصصی تعمیرات لباسشویی سامسونگ
  • ارائه مشاوره های تخصصی تعمیرات در نمایندگی لباسشویی سامسونگ
  • ارائه گارانتی معتبر خدمات در نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ
  • فروش جدیدترین مدل های تولید شده لباسشویی سامسونگ به صورت اورجینال
  • عرضه تجهیزات جانبی اصل و شرکتی در نمایندگی لباسشویی سامسونگ
  • ارائه مشاوره های تخصصی فروش لباسشویی سامسونگ
  • ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ

 

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد

در صورت نیاز به خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران یا دریافت مشاوره رایگان در این زمینه، با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید. تعمیر دستگاه شما در هریک از شعب نمایندگی لباسشویی سامسونگ در تهران، توسط تکنسین هایی انجام می شود که ضمن تسلط کامل بر قطعات و بخش های مختلف انواع این دستگاه، قادر به برطرف کردن تمامی مشکلات آن هستند. البته تعمیرات لباسشویی سامسونگ در منزل انجام شده و نیازی به جابجا کردن دستگاه توسط شما نیست. 

شعب منتخب نمایندگی ماشین لباسشویی samsung تهران در ستارخان (شعبه مرکزی) ولیعصر، پیروزی، امیرآباد و فرجام آماده سرویس دهی به دارندگان انواع لباسشویی های برند سامسونگ هستند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در کرج

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در کرج، تخصصی ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع لباسشویی های این برند به کاربران ارائه می دهد از مراجعه به تهران معاف شوند. شعبه کرج نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ، زیر نظر مرکز سخت افزار ایران کار می کند و از تمامی مجوزهای لازم برخوردار است. 

اگر لباسشویی شما دچار ایراد یا نقص فنی شد، کافی است با این نمایندگی تماس بگیرید. تیم تعمیرات لباسشویی سامسونگ در محل به آدرس شما اعزام شده و ضمن بررسی دستگاه، آن را به شکل تخصصی و حرفه ای تعمیر می کنند. نمایندگی لباسشویی Samsung کرج، در شاهین ویلا واقع شده و به اقصی نقاط کرج سرویس دهی می کند.

نمایندگی لباسشویی samsung  مشهد

اگر ساکن مشهد هستید، برای عیب یابی و تعمیر تخصصی و بی نقص ماشین لباسشویی خود می توانید با نمایندگی لباسشویی سامسونگ مشهد تماس بگیرید. تکنسین های مجرب و ماهر این مرکز به شما کمک می کنند که سرویس های تعمیراتی مورد نظرتان را به نحو احسن و در اسرع وقت دریافت کنید. 

در صورت مواجهه با مشکلاتی مثل روشن نشدن، خاموش شدن، کار نکردن، تمیز نشدن لباس ها و …  کافی است با نمایندگی سامسونگ در مشهد تماس گرفته و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل را دریافت کنید.

سوالات کاربران نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ

  • آیا نمایندگی ماشین  لباسشویی سامسونگ گارانتی دارند؟

بله.  همکاران ما برای انجام خدمات این منظور اول قطعات مختلف دستگاه را به خوبی بررسی می کنند و سپس با توجه به نوع و شدت آسیب دیدگی، اقدامات ترمیمی لازم را به انجام می رسانند. تمامی خدمات با گارانتی معتبر نمایندگی رسمی سامسونگ سنتر همراه هستند و در صورت بروز هرگونه خطا یا ایراد، می توانید آنها را به صورت رسمی پیگیری نمایید.

 

عیب یابی ماشین لباسشویی Samsung

عیب یابی لباسشویی، فرایندی است که طی آن بخش های مختلف دستگاه بررسی می شوند تا منشأ مشکلات عملکردی مشخص شود. عیب یابی در واقع اولین مرحله تعمیر لباسشویی سامسونگ و هر برند دیگری است و به تعمیرکار کمک می کند که روش و مسیر تعمیرات را تعیین کند. اگر ماشین شما عملیات آبگیری را درست انجام نمی دهد، باید درب، میکروسوئیچ، هیدرواستات و شیر ورودی آب را مورد بررسی قرار دهید.

اگر فرایند آب گیری قطع نشده و مدام تکرار می شود، یا شیر ورودی ایراد دارد و یا تایمر و سوئیچ فشار معیوب شده اند. عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ در مورد مشکلاتی همچون عدم تخلیه آب، گرم نشدن آب، صدا دادن یا حرکت کردن دستگاه موقع کار و مشکلاتی از این دست نیز انجام می شود. پس از طی فرایند عیب یابی و شناسایی منشأ اصلی مشکل، تعمیرکار اعزامی از نمایندگی لباسشویی سامسونگ، در خصوص روش های ترمیم دستگاه تصمیم گیری می کند.

 

واحد فروش نمایندگی لباسشویی سامسونگ

همانطور که از اسمش مشخص است، واحد فروش نمایندگی لباسشویی سامسونگ، به فروش این محصول و اقدامات پیرامونی این مقوله اشتغال دارد. برای راحتی امر فروش، این نمایندگی جدیدترین لباسشویی های سامسونگ را از طریق فروشگاه های رسمی این برند به فروش می رساند. چنانچه به فروشگاه های سامسونگ مراجعه کرده باشید، حتما متوجه مدل های متنوع لباسشویی در بخش لوازم خانگی این فروشگاه ها شده اید.

برخی کاربران در هنگام خرید این محصول بسیار مردد بوده و به دنبال اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی دستگاه هستند. تنها یک مشاور مجرب که با جزئیات کاری لباسشویی آشنای کامل داشته باشد می تواند این عزیزان را راهنمایی کند.

مفتخریم اعلام کنیم که در واحد فروش نمایندگی لباسشویی سامسونگ، مشاورانی فعالیت می کنند که به صورت تلفنی یا حضوری، این اطلاعات را در اختیار خریداران قرار می دهند. بر حسب نیاز و بودجه کاربران، مشاوره های لازم به شما رائه شده و بدین ترتیب می توانید خریدی آگاهانه و اصولی را تجربه نمایید.

تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

یکی از پر مشغله ترین واحدهای فعال در نمایندگی سامسونگ، واحد تعمیرات لوازم خانگی این مرکز است. در این واحد، انواع محصولات این گروه شامل: لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، تلویزیون، کولر گازی و اسپلیت، سیستم های صوتی، ماکروفر، جاروبرقی و … مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرند. 

سطح کیفی خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ به حدی است که نمونه آن در کمتر مرکزی مشاهده شده و کاربران از تعمیر محصول خود با بهترین کیفیت اطمینان کامل دارند. شما کاربران گرامی در صورت مشاهده هرگونه مشکل در لوازم خانگی سامسونگ خود، می توانید به این واحد مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ مفتخر است که به واسطه خدمات گسترده و با کیفیت در طول سالها فعالیتش، توانسته به اولین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این مرکز، با بهره گیری از مجرب ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل قابل توجهی افزایش داده تا آنجا که در کمتر مرکز خدماتی شاهد این سطح از تخصص و کیفیت در ارائه خدمات هستیم.

به دلیل ارائه مشاوره های تخصصی فروش در نمایندگی سامسونگ به یکی از دهها سرویس این نمایندگی است، کاربران می توانند با آگاهی کامل اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود نمایند.

واحدهای تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر هریک از انواع لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی، تبلت، دوربین و … سامسونگ، می توانید به واحدهای تعمیرات ایجاد شده در نمایندگی این شرکت مراجعه نمایید. این واحدها، به آخرین ابزار و تجهیزات روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با استفاده از این تجهیزات، می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه نمایند.

همچنین لازم است ذکر کنیم که تعمیرکاران فعال در واحدهای تعمیرات سامسونگ، از دانش فنی و تجربه ی بسیار بالایی در زمینه ترمیم محصولات الکترونیک برخوردار بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهند. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات خود، می توانید با واحدهای تعمیرات سامسونگ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله به سایت تعمیرات لوازم  خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

سوالاتی که درباره نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی AEG پرسیده می‌شود؟

 نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران ، برای ماشین لباسشویی آاگ AEG انجام تعمیر توسط تعمیرکار حرفه‌ای، کیفیت تعمیرات، قیمت مناسب، تعمیر فوری، ضمانت تعمیرات و استفاده از قطعات یدکی اصلی اهمیت زیادی دارد. اگر این موارد برای شما هم مهم هستند می‌توانید با تعمیرگاه مرکزی پشتیبان سرویس تماس بگیرید و از خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آاگ AEG در تهران استفاده کنید. تعمیرکاران ما دارای سابقه بالا بوده و آموزش‌های تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی AEG را گذرانده‌اند. کلیه خدمات ما دارای ضمانت‌نامه رسمی ۶ ماهه تعمیرات و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG و هماهنگی برای مراجعه تعمیرکار با ما تماس بگیرید یا اطلاعات خود را از طریق فرم سفارش آنلاین (۱۰٪ تخفیف ویژه) برای ما ارسال کنید تا همکاران ما برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG

 

شما برای تعمیرات لباسشویی آاگ در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

چه زمانی با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در مشهد تماس بگیرید؟

  • اگر در لباسشویی آاگ خود صدای عجیبی شنیدید. اگر آب را تخلیه نکرده و یا اصلا شروع به کار نمی کند. باید بدانید لباسشویی شما دچار نقص فنی شده است. و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه ماشین لباسشویی خاموش است ولی پر از آب شده باشد. باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه لباسشویی آاگ AEG تماس حاصل فرمایید.
  • اگر در هنگام خشک کردن لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار شدید و ناهنجاری از خود تولید می کند. یا اینکیه اگر بعد از زدن دوشاخه به پریز برق لباسشویی روشن نشده و هیچ عکس العملی نشان نداد باید فورا رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ AEG در تهران تماس حاصل فرمایید.

تلفن نمایندگی لباسشویی آاگ AEG

شماره تلفن تماس نمایندگی نصب و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهرانتعمیرگاه ماشین لباسشویی آاگ AEG

نمایندگی تعمیرات AEG 

ماشین لباسشویی آاگ شما دچار مشکل شده است؟

نگران نباشید، تکنسین‌های پشتیبان سرویس می‌توانند. در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران نمایندگی ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج ماشین لباسشویی قدیم و جدید آاگ AEG با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آاگ هستید، با ما تماس بگیرید:

  • ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • ماشین لباسشویی نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

 

تعمیرگاه تخصصی آاگ در تهران AEG

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز لباسشویی آاگ

  1. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ماشین لباسشویی آاگ.
  2. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط تعمیر لباسشویی آاگ در مشهد  است.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ 

خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ AEG

درصورتی‌که لباسشویی آاگ شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی لباسشویی آاگ در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی لباسشویی آاگ از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا دفتر مرکزی تعمیرات آاگ تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

سوالاتی که درباره نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی AEG پرسیده می‌شود؟

  • شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی آاگ AEG در تهران چند است؟
  • آدرس نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران کجاست؟
  • آیا آاگ در تهران خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی دارد؟
  • خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ به چه صورت انجام می‌شود؟
  • گرفتن فاکتور و برگه ضمانت بعد از انجام تعمیرات توسط نمایندگی لباسشویی ااگ برای من چه سودی دارد؟
  • چطور یک نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ پیدا کنیم؟
  • چه ضرورتی دارد تعمیرات خود را به نمایندگی رسمی لباسشویی آاگ بسپاریم؟

چطور یک نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی آاگ AEG پیدا کنیم؟

اگر شما از مرکز ۱۱۸ شماره تماس یک مرکز نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی آاگ AEG را طلب نمائید. حداقل ۱۵۰ شماره تماس فقط در تهران به شما خواهد داد!!! متاسفانه این مراکز همگی نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی AEG نیستند. و صرفا تعمیرگاه لوازم خانگی می‌باشند. ما در تهران و سایر شهرستان‌ها چندین نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی قدیمی و جدید آاگ AEG داریم که دارای مجوز رسمی هستند.

شما باید از مرکزی که می خواهید با آن کار کنید این نکته را کامل بپرسید که آیا مجوز رسمی به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی AEG را دارید یا خیر.

یکی از راه‌هائی که می‌توان از معتبر بودن خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ این مراکز با خبر شد. این است که از آنها ضمانت تعمیرات را طلب نماییم. تمام مراکزی که به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی AEG فعالیت می کنند. باید بعد از انجام تعمیرات لوازم منزل، آن را به مدت حداقل سه ماه ضمانت نمایند. حال بعد از اینکه تعمیرات خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ سپردیم لازم است نکاتی را درباره بعد از اتمام تعمیرات بدانیم.

چرا پشتیبان سرویس را برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ انتخاب می‌کنیم

اگر نیاز به سرویس ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی خود هستید، پشتیبان سرویس می‌تواند به شما کمک کند. ما سریع‌ترین و بهترین نمایندگی برای تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی و جدید آاگ AEG در محل شما هستیم. هیچ فرقی نمی‌کند که ماشین لباسشویی شما نشتی دارد، یا اصلاً کار نمی‌کند، یا بوی بدی از ماشین لباسشویی می‌آید. شما می‌توانید روی تکنسین‌های حرفه‌ای پشتیبان سرویس حساب کنید. تکنسین‌های ما آموزش‌های لازم در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را دیده‌اند و دارای سال‌ها تجربه می‌باشند.

نمایندگی لباسشویی آاگ در تهران ، شماره تلفن نمایندگی خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ااگ در تهران AEG

نمایندگی ماشین لباسشویی AEG در مشهد

در سال های گذشته به دلیل کمبود تکنسین های لباسشویی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG مشتریان محترم مجبور بودند برای تعمیرات حتی جزئی ، لباسشویی خود را با سختی فراوان حمل و به نمایندگی ماشین لباسشویی آ ا گ AEG منتقل نمایند که این کار بسیار پر هزینه بوده و امکان آسیب دیدگی وسیله حین حمل و نقل نیز وجود داشت، همچنین باید ماشین لباسشویی مدت ها در تعمیرگاه می‌ماند تا تعمیر شود.
اما امروزه با وجود تعمیرگاه های نمایندگی‌ لباسشویی آ ا گ AEG در سراسر کشور و تهران باعث شده افراد حین مواجه شدن با خرابی ماشین لباسشویی به راحتی با نمایندگی‌های مربوطه تماس بگیرند. و سفارش تعمیرات لباسشویی خود را ثبت کنند و در کمترین زمان مشکل لباسشویی را رفع کنند.

نمایندگی لباسشویی آاگ AEG

کارشناسان تیم پشتیبان سرویس بعد از تماس تلفنی یا ثبت تعمیرات آنلاین ابتدا سعی میکنند مشکلات جزئی را تلفنی حل کنند و یا به محل مراجعه و با شکیبایی مشکل ماشین لباسشویی را بدون خارج کردن لباسشویی از محل تعمیر کرده و در صورت لزوم تعمیر قطعه‌ در کارگاه، بعد از رفع مشکل دوباره به محل بازگرداند و با دقت نصب و راه اندازی کنند.
تیم پشتیبان سرویس خیال شما را راحت و آسوده کرده و باعث شده تا دیگر نگران تعمیر لباسشویی آاگ AEG نباشید. در صورت بروز مشکل به راحتی می توانند آن را در محل تعمیر نمایند. همچنین نکته اساسی این است که با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آ ا گ AEG در منزل دیگر نیازی به حمل و نقل نیست.

 

شرکت آاگ AEG را بیشتر بشناسیم

امیل راتناو در سال ۱۸۸۳ شرکت “آلمانی برق ادیسون ” را در برلین تأسیس نمود. این کارخانه به شرکت آ ا گ در سال ۱۸۸۷ تغییر نام یافت. در ابتدا درگیر تولید تجهیزات الکتریکی (مانند لامپ، موتور و ژنراتور) شد، شرکت خیلی زود در سیستم‌های انتقال برق AC وارد شد. در سال ۱۹۰۷ پتر بهرنس به عنوان مشاور هنری AEG منصوب شد. این امر منجر به ایجاد اولیه هویت سازمانی این شرکت با محصولات و به اشتراک گذاری تبلیغات ویژگی‌های طراحی مشترک گشت.کمپانی AEG یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در جهان است که در حال حاضر تولیدات انبوه آن شامل ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی یخچال و فریزر ساید بای ساید و …. می باشد.

نمایندگی رسمی لباسشویی AEG تعمیرگاه مرکزی لباسشویی آاگ دفتر مرکزی تعمیرات لباسشویی AEG نمایندگی لباسشویی آاگ

سوالات متداولی که شاید شما هم تمایل به دانستن آن داشته باشید.

شما از چه راه‌هایی می‌توانید با نمایندگی لباسشویی AEG در ارتباط باشید؟

شما می‌توانید از طریق فرم سفارش آنلاین تعمیرات و تماس با شعب تعمیرگاه و ارسال ایمیل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG در تهران در ارتباط باشید. اولویت رسیدگی، با فرم سفارش آنلاین می‌باشد.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ چند است؟

شما برای تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ در تهران می توانید به شماره تلفن ۲۲۸۹۹۲۲۷ -۰۲۱ تماس بگیرید و گزارش نصب و خرابی را به تکنسین های ما اعلام کنید. تعمیرکار AEG در کمتر از یک ساعت به منزل شما می آید.

آیا خدمات‌دهی نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ AEG در تهران به‌صورت ۲۴ ساعته است؟

ساعات کاری نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ AEG از ۸ صبح تا ۸ بعد از ظهر معین شده است و در این ساعات پاسخگوی تماس تلفنی شما با دفاتر تعمیرگاه لباسشویی ااگ در تهران هستیم اما شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ثبت درخواست تعمیرات آنلاین لباسشویی ااگ AEG با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان ممکن به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

ما در چه زمینه‌ای می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

وظیفه اصلی این نمایندگی ارائه تعمیرات و خدمات سرویس ماشین لباسشویی آاگ است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی قدیمی ااگ AEG در تهران اشاره نمود.

خدمات‌دهی نمایندگی تعمیر لباسشویی ااگ محدود به چه مناطقی است؟

تمامی خدمات تعمیرات لباسشویی AEG مربوط به شهر تهران و حومه بوده که در صورت نیاز شما می‌توانید در هر شهر یا استانی که هستید، با تماس با مرکز ۱۱۸ آن شهر درخواست شماره تلفن نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی ااگ AEG را داشته باشید.

آیا ما تأمین‌کننده قطعات و لوازم‌یدکی نیز هستیم؟

تخصص نمایندگی ما در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ aeg است و تمامی قطعاتی که در انبارهای شرکت موجود می‌باشند. برای مصرف داخلی تعمیرکاران و تکنسین ها در نظر گرفته‌شده و به‌هیچ‌عنوان قطعات به‌صورت جدا به مشتری فروخته نمی‌شود.

 

با انجام چه کارهایی به تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG نیاز پیدا نکنیم؟

ما چند راهکار به شما میدهیم که با انجام آنها به مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ AEG نیاز پیدا نکنید ۱_ هر ساله لباسشویی را سرویس کنید برای اینکار با شماره تلفن نمایندگی لباسشویی ااگ aeg _ بیشتر از ظزفیت لباسشویی لباس داخل مخزن نریزید ۳_ بین هر بار شستشو حداقل چهار ساعت استراحت دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت تعمیرات لوازم خانگی عصریخ مراجعه نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک توسط تعمیرکارعصریخ چقدر زمان می برد؟

 نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک arcelik در مشهد
نحوه تماس با نمایندگی مرکزی خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک arcelik در مشهد به شرح زیر می باشد:

 ابتدا با نزدیک ترین شعبه تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در زیر تماس حاصل فرمایید.
در صورت تماس با اپراتور، مشاوره رایگان انجام می گردد تا رفع عیب شود.
سپس مشخصات شما در سیستم ثبت می گردد و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک می شود.
در صورتی که با مشاوره تلفنی رفع عیب صورت نگرفت، ظرف مدت کمتر از یک ساعت تعمیرکار ماشین لباسشویی آرچلیک به محل شما اعزام می گردد.
تعمیرکار با قطعات فابریک به تعمیر لباسشویی آرچلیک می پردازد.
فاکتور با شرح هزینه ها برای شفافیت قیمت به مشتری ارائه می شود.
بعد از اتمام خدمات به شما مشتری گرامی ضمانتنامه تقدیم می شود.
تمامی خدمات مجموعه آی پی امداد دارای ضمانتنامه رسمی 3 الی 12 ماهه می باشد.
چنانچه این محصول را به تازگی خریداری نموده اید، با شماره نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی آرچلیک مشهد مندرج شده در برگه گارانتی تماس حاصل نمایید. در غیر این صورت می توانید برای رفع عیب و تعمیر از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در مشهد
در صورتی که شما لباسشویی آرچلیک خریداری کرده ­اید و اکنون بعد از گذشت زمان نیاز به سرویس نگهداری پیدا کرده است، نگران نباشید. آی پی امداد خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی  آرچلیک در تهران را با بهره گیری از دانش فنی تکنسین­ های مجرب به شما عزیزان ارائه می دهد.

مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران در زیر اشاره شده است:

استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی آرچلیک
اعزام تعمیرکار مجرب و حرفه ای به محل جهت تسهیل خدمت رسانی
بهره مندی از تیم تخصصی تعمیرکار حرفه ای که با انواع مدل های لباسشویی آشنایی کافی دارند.
خدمات تعمیرات و عیب یابی لباسشویی آرچلیک در 24 ساعت و در هفت روز هفته
ارائه فاکتور برای شرح هزینه ها و شفافیت خدمات
ارائه ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه برای تضمین کیفیت خدمات
استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه برای تمامی خدمات آی پی امداد را به معتبرترین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران تبدیل کرده است.

 خدماتعصریخ: نمایندگی تعمیرات آرچلیک

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آرچلیک به چه صورت است؟
برند آرچلیک همواره در تلاش است تا خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آرچلیک را برای مصرف کنندگان خود در ایران ارائه دهد اما شرایط سیاسی و اقتصادی موجب شد تا حضور مستقیم این برند در ایران امکان پذیر نباشد و گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول از سوی شرکت های داخلی ارائه شود. برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس حاصل فرمایید.

اما در صورتی که از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در این شرکت ها راضی نبودید نگران نباشید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی این برند در محل می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در محل
جهت رفاه حال شما عزیزان خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در محل را به سرویس­ های خود اضافه کرده است تا شما نیازمند حمل لباسشویی تا تعمیرگاه نباشید.

از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر لباسشویی آرچلیک در محل را می توان موارد زیر را نام برد:

تعمیر لباسشویی در محل سبب کاهش هزینه های جابه جایی و حمل و نقل دستگاه می شود.
از دیگر مزایای تعمیرات ماشین لباسشویی در محل می توان به ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار اشاره کرد.
همچنین با عدم جابه جایی لباسشویی دیگر خطری دستگاه شما را تهدید نمی کند.
توجه نمایید که با استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در محل میتوانید از نردیک شاهد فرایند عیب یابی دستگاه خود باشید و با رفتار مناسب و عیب یابی دقیق تکنسین مربوطه، حس اطمینان و آرامش را برای خود به ارمغان آورید.

خط مشی آی پی امداد در طول نیم قرن سابقه کار در حوزه تعمیرات کسب رضایت حداکثری مشتریان است.

 پیشنهاد آی پی امداد: راهنمای ماشین لباسشویی آرچلیک

تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک توسط تعمیرکار عصریخ چقدر زمان می برد؟
طبیعتا تصور هیچ منزلی بدون ماشین لباسشویی ممکن نیست، چرا که نقشی که ماشین لباسشویی در زندگی خانواده های ایرانی بازی می کند بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است، در همن راستا هم همواره یکی از سوالاتی که توسط مصرف کنندگان از تعمیرکاران پرسیده می شود این است که تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک چقدر زمان می برد؟

پس از ثبت درخواست شما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در آی پی امداد تعمیرکار مربوطه موظف است تا در کمتر از یک ساعت خود را به منزل شما برساند، پس از انجام فرایند عیب یابی و شرح آن برای شما فرایند تعمیرات آغاز خواهد شد.

البته که تخمین مدت زمان تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک نمی تواند امری طبیعی و عقلانی باشد، چرا که مدت تعمیر دستگاه بستگی به ایراد موجود در لباسشویی شما دارد، اما آی پی امداد همواره در تلاش بوده و هست که سریع ترین و بهترین خدمات را به شما ارائه دهد، به طوری که حداکثر زمان ثبت شده برای تعمیرات لباسشویی آرچلیک  3 ساعت بوده است.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک چه ویژگی هایی دارد؟
وسایل برقی مانند ماشین لباسشویی پس از مدتی ممکن است دچار خرابی هایی شوند. از آنجایی که ساختار این وسایل بسیار پیچیده است، امکان برطرف نمودن مشکلات آنها توسط افراد غیرمتخصص وجود ندارد و خرابی های دستگاه را بیشتر خواهد کرد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در آی پی امداد دارای تکنسین های متخصصی است که می توانند مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف کنند.

تکنسین­ های آی پی امداد بعد از گذراندن دوره­ های آموزشی و آزمون­ های متعدد در این مجموعه مشغول به کار شده­ اند.
تعمیرکار لباسشویی آرچلیک با مهارت کافی سریعا مشکل لباسشویی شما را تشخیص می دهد.
تعمیرکار نمایندگی برای تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک شما از قطعات فابریک همراه با گارانتی استفاده می کند.
تعمیرکار این مجموعه برای تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در محل و منزل شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می کند.
تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک با رعایت نکات بهداشتی، اصول خدمات و قوانین مشتری مداری به عیب یابی و تعمیر در محل میپردازد.
پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک
در این بخش از مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک قصد داریم به سوالاتی که اغلب مصرف کنندگان از اپراتورهای این مجموعه می پرسند، به طور کامل پاسخ دهیم:

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در نمایندگی مرکزی آی پی امداد به چه صورت تعیین می شود؟
هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک به طور مستقیم به میزان خرابی دستگاه شما بستگی دارد. هریک از ایرادات دستگاه از روش های مختلف و با استفاده از قطعات متفاوتی تعمیر می گردد که تمامی این موارد در برآورد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در محل تاثیرگذار است. البته تمامی این هزینه ها با توجه به نرخ اعلامی اتحادیه مشخص می شود.

پرداخت صورتحساب تعمیرات در نمایندگی مجاز آی پی امداد چگونه انجام می شود؟
مشتریان پس از اتمام کار تعمیرات دستگاه خود و در صورت رضایت از کار تعمیرات، صورتحساب برآورد شده توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی آرچلیک را به وی پرداخت می کنند.

مدت اعتبار ضمانت نامه تعمیرات نمایندگی مجاز آی پی امداد چقدر است؟
تعمیرگاه مرکزی آی پی امداد تمامی خدمات و تعمیرات خود را به مدت 3 الی 12 ماه گارانتی و تضمین می نماید.

در صورتی که دستگاه مجددا نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه جداگانه ای دریافت می شود؟
مشتریان در صورت وجود هرگونه مشکل و ایراد در ماشین لباسشویی آرچلیک خود می توانند با ارائه ضمانت نامه، دستگاه خود را مجددا به صورت رایگان تعمیر نمایند.

آیا آی پی امداد نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران میباشد؟
آی پی امداد کد رسمی از نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک ندارد و در قالب تعمیرگاه تخصصی به عیب یابی و تعمیر این محصول میپردازد.

تعمیرات و عیب یابی لباسشویی آرچلیک توسط تعمیرکار مجاز نمایندگی آی پی امداد
تعمیر لباسشویی تخصص می خواهد و باید توسط تعمیرکار مربوطه همان برند رفع عیب شود. آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان نحوه عیب یابی لباسشویی آرچلیک را شرح داده است تا چنانچه فنی هستید، بتوانید در محل به رفع عیب و تعمیرات بپردازید. بنابراین با دقت و آرامش به خواندن ادامه دهید.

این موارد از شایع ترین مشکلات شستشو هستند که مردم با آنها روبرو می شوند و تکنسین ها به صورت روزانه به تعمیر لباسشویی آرچلیک در این مواقع می پردازند.

در صورتی که ماشین لباسشویی آرچلیک صداهای عجیبی یا ارتعاشات غیرمعمولی تولید می کند، آن را چگونه تعمیر و رفع عیب نماییم؟
چرا ماشین لباسشویی آرچلیک کار نمی کند و یا متوقف می شود؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟
چرا لباسشویی آرچلیک آب را تخلیه نمی کند؟ چگونه تعمیر و رفع عیب نماییم؟
چرا دیگ لباسشویی آرچلیک آهسته می چرخد یا اصلا نمی چرخد؟ چگونه تعمیر و رفع عیب نماییم؟
علت متوقف شدن لباسشویی آرچلیک در هنگام فرآیند شستشو چیست؟ چگونه تعمیر کنیم؟
چراغ دکمه کودک در لباسشویی حایر خاموش نمی­ شود، علت چیست؟
علت بوی بد محفظه داخلی لباسشویی آرچلیک چیست؟
بزرگترین مشکلات دستگاه را می ­توانید با نکاتی که تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در پایین شرح داده است، حل کنید و تعمیر را در منزل خود انجام دهید.

ماشین لباسشویی آرچلیک صداهای عجیبی یا ارتعاشات غیرمعمولی تولید می کند، چگونه تعمیر و رفع عیب دستگاه را انجام دهیم؟
در صورت ایجاد صدای ناهنجار از لباسشویی، موارد زیر را برای تعمیر لباسشویی آرچلیک به کار گیرید:

به احتمال زیاد مشکلی در مخزن­ های وان وجود دارد.
ممکن است مهر و موم و اتصالات آن­ها آسیب دیده است و ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشد.
ممکن است یک شی در داخل پمپ تخلیه گیر کرده باشد و باید پمپ را تمیز کنید.
این موارد می تواند از جیب خارج شود و به پمپ تخلیه منتهی شود و موجب توقف کارکرد پمپ شود و صدای وزوز تولید کند.
ماشین لباسشویی را از برق بکشید و پمپ را باز کنید.
جسمی را که باعث صدای وزوز می شود، حذف کنید.
پمپ تخلیه در قسمت پایین سمت چپ ماشین لباسشویی قرار دارد.
با باز کردن پنل کوچک تعبیه شده در جلوی آن پمپ را می یابید.
یکی از علت­ های تخصصی می ­تواند شکستن کوپلینگ لباسشویی باشد.
هنگامی که شما می دانید که اتصال موتور شکسته شده و نیاز به جایگزینی دارد، توصیه می کنیم که با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک تماس حاصل نمایید.
اگر درایو موتور معیوب شده و یا آزاد نیست، شما سر و صدای ناهنجاری را هنگام شستشو خواهید شنید.
رفع این مشکل تنها با خرید قطعه جدید امکان پذیر خواهد بود.
سوختن موتور ماشین لباسشویی  منجر به سر و صدای زیاد خواهد شد.
راه دیگر تشخیص این مشکل ایجاد بوی بد متفاوت همزمان با  ایجاد صدا می باشد.
اگر مشکل صدای ناهنجار دستگاه حل نشد، برای عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی از تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی آرچلیک در محل بهره بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی آرچلیک کار نمی کند و یا متوقف می شود؟ برای تعمیر و عیب یابی دستگاه چه باید کرد؟
اگر لباسشویی کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک موارد زیر را چک کنید:

ممکن است  نیاز به جایگزینی سوئیچ درب باشد یا اینکه درب صدمه دیده باشد.
این مشکل می تواند به طور طبیعی بر اثر مرور زمان پیش یا در صورت افتادن بر روی چیزی پیش بیاید.
در برخی موارد نیز موانعی بر سر راه بسته شدن درب وجود دارد که این موانع به راحتی با پاک کردن دور درب لباسشویی آرچلیک قابل حل است.
در صورتی که مشکل دستگاه جدی بود و حل نشد، با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک تماس حاصل نمایید.

چرا لباسشویی آرچلیک آب را تخلیه نمی کند؟ چگونه به تعمیر و رفع عیب دستگاه بپردازیم؟
در صورت تخلیه نکردن آب دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک به کار گیرید:

می توانید شلنگ تخلیه را روی زمین در نزدیکی ماشین درون سطل قرار دهید تا آب را از آن خارج کنید.
وقتی که ماشین خالی شد، جلو آن را روی قوطی های محکم قرار دهید.
باید پیچ پانل جلو را با پیچ گوشتی مناسب باز کنید، سپس پانل را بردارید و پمپ را ببینید.
ماشین را از هم جدا کنید، دو پیچ را که پانل جلو را می پوشاند را بردارید.
لبه پایین پانل را به سمت خارج بکشید تا آزاد شود.
پمپ دارای یک سطح شفاف است.
ممکن است قطعه ای گیر کرده باشد.
شلنگی که به انتهای وان متصل است را بردارید.
هر آبي که در دستگاه باقي مي ماند، داخل یک سطل بریزید.
در صورتی که قطعه لباس و یا اجسام ریز پیدا کردید، آن را با انبردست بیرون بکشید.
اگر گرفتگی داخل شیلنگ قابل مشاهده است، آن را بیرون بکشید.
چرخش را برای کشیدن پارچه به عقب برگردانید.
اگر هیچ انسدادی نباشد، پمپ می تواند معیوب باشد.
 در بیشتر موارد صدای ناشی از یک پمپ معیوب هنگام کارکرد شنیده می شود.
اگر نتوانید آن را جایگزین کنید، نشت می کند.
برای خرید پمپ تخلیه جدید به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک مراجعه کنید.
پمپ جدید را با اتصال آن به پیچ و اتصال شلنگ ماشین لباسشویی نصب کنید و سپس کمربند را دوباره نصب کنید.
در صورت حل نشدن مشکل تخلیه آب از لباسشویی، از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی آرچلیک در سراسر تهران بهره مند شوید.

چرا دیگ لباسشویی آرچلیک آهسته می چرخد یا اصلا نمی چرخد؟ چگونه تعمیر و رفع عیب دستگاه را انجام دهیم؟
اگر دیگ دستگاه نمی چرخد، راهکارهای زیر را برای رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک به کار گیرید:

اگر همچنین یک صدای بلندی از پایه ماشین لباسشویی شنیدید، ممکن است نیاز به جابجایی ماشین باشد.
دستگاه را در جای مناسبی قرار دهید. برای نصب آن از تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی آرچلیک کمک بگیرید تا نصب کاملا اصولی و ایمنی انجام شود و دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید، جابه جایی ماشین به صورت منظم باعث کاهش طول عمر آن می شود.
در صورت رفع نشدن مشکل عدم چرخش دیگ دستگاه، به آی پی امداد به عنوان خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در محل اعتماد کنید.

علت متوقف شدن لباسشویی آرچلیک در هنگام فرآیند شستشو چیست؟ نحوه تعمیر دستگاه به چه صورت است؟
اگر لباسشویی در هنگام شستشو متوقف می شود، راهکارهای زیر را برای تعمیر لباسشویی آرچلیک به کار گیرید:

در صورتی که لباس ­ها را داخل مخزن قرار دادید و پس از فشردن دکمه شروع، ماشین لباسشویی در حین فرآیند شستشو متوقف شد، شما نیاز به تعمیر تایمر دارید.
قطعات تعویضی و فابریک را تنها از انبار آی پی امداد بخواهید.
استفاده از قطعات تقلبی نتیجه­ ای جز خرابی دائمی دستگاه شما نخواهد داشت.
در صورت عدم رفع مشکل دستگاه می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در محل بهره مند شوید.

چراغ دکمه کودک در لباسشویی حایر خاموش نمی­ شود، روش تعمیر دستگاه چگونه است؟
برای خاموش کردن چراغ دکمه کودک باید کلید کنار پاور را به مدت سه ثانیه نگاه دارید.

قبل از هر اقدام جدی جهت تعمیر و یا تعویض قطعات از تعمیرکار لباسشویی آرچلیک مشاوره بخواهید.

گاهی برخی از مشکلات به ظاهر جدی راه­کارهای بسیار ساده ای دارند.

علت بوی بد محفظه داخلی لباسشویی آرچلیک چیست؟ جهت عیب یابی و تعمیر دستگاه چه باید کرد؟
در صورت ساطع شدن بوی نامطبوع از دستگاه، اقدامات زیر را برای رفع عیب و تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک به کار گیرید:

در صورتی که لباس ها را بلافاصله پس از اتمام فرآیند شستشو از مخزن خارج نکنید، رطوبت داخل محفظه مکان بسیار مناسبی برای رشد قارچ و میکروب خواهد بود.
جهت رفع بوی بد با جرم­گیر مخصوص لباسشویی داخل محفظه را شستشو دهید.
البته می­ توانید از ضدعفونی کننده ­های خانگی مانند ترکیب سرکه و آب نیز استفاده کنید.
اگر بوی بد در دستگاه شما از بین نرفت، میتوانید برای عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در ارتباط باشید.

سرویس و نگهداری لباسشویی آرچلیک توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد
ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم منزل به حساب می آید. در این نوشته ما چند نکته درباره مراقبت از ماشین لباسشویی آرچلیک برای شما آورده ایم که باعث می شود کمتر به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک احتیاج پیدا کنید.

مراقب چیز هایی که داخل لباسشویی آرچلیک می اندازید، باشید.
به عنوان مثال قالیچه و زیر پایی های پلاستیکی به لباسشویی شما آسیب می رسانند.
محیط داخل لباسشویی به اصطلاح لگن لباسشویی را تمیز نگه دارید.
اگر دستگاه شما فیلتر جداشونده دارد، آن را خارج کرده و رسوبات و مواد زاید جمع شده در فیلتر را خارج کنید.
فیلتر را دوباره سر جایش در ماشین قرار دهید
بیش از اندازه از پودرهای لباسشویی استفاده نکنید.
اگر از پودر لباسشویی زیاد استاده کنید، لباس های شما تمیزتر نمی شود و به تعمیرگاه مجاز لباسشویی آرچلیک نیاز پیدا می کنید.
ریختن بیش از اندازه پودر به درون ماشین به لوله های آب و موتور ماشین لباسشویی آرچلیک شما آسیب می رساند.
یکی از مهمترین نکات در مراقبت از لباسشویی آرچلیک پر نکردن مخزن لباسشویی است.
سنگین کردن مخزن لباسشویی عمر لباسشویی شما را کوتاه می کند.
بخش خشک کن لباسشویی آرچلیک خود را بعد از هر بار شستشو از کرک های لباس ها تمیز کنید.
هنگامی که شستن و خشک کردن لباس های درون ماشین لباسشویی آرچلیک تمام شد، پس از تخلیه مخزن ماشین، درب مخزن را باز نگه دارید و اجازه دهید تا رطوبت داخل مخزن لباسشویی خشک شود.
در مکانی که در معرض مستقیم اشعه آفتاب یا بارندگی یا سرما است، ماشین لباسشویی آرچلیک خود را نصب نفرمایید.
لباسشویی شما از سطح دیوار بیش از 5 سانتی متر باید فاصله داشته باشد.
جهت راهنمایی بیشتر با نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در ارتباط باشید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک
از آنجایی که ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی آرچلیک امری تخصصی می باشد، بنابراین باید از نمایندگی رسمی؛ تعمیر درخواست اعزام تعمیرکار را داشته باشید. اما ممکن است شما نگران هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در محل باشید. در آی پی امداد خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک در محل نه تنها سبب افزایش قیمت نمی شود بلکه برای مشتریان مقرون به صرفه نیز می باشد.

هزینه تعمیر لباسشویی آرچلیک طبق نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود.
فاکتور برای شرح خدمات صورت گرفته شده و شفافیت هزینه ها به مشتری تقدیم می گردد.
با اعزام تعمیرکار به محل هزینه های جابه جایی و حمل و نقل کاهش می یابد.
توجه داشته باشید که هزینه خدمات در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک به دلیل مدت  زمان ضمانتنامه، استفاده از قطعات با کیفیت به جای متفرقه و همچنین خدمات تعمیرکار آموزش دیده، مجرب و متعهد، متغیر میباشد.

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در عصریخ
تعمیر ماشین لباسشویی آرچلیک در تهران یکی از دغدغه­ های مصرف کنندگان این برند است. پیدا کردن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آرچلیک ممکن است برای اکثر افراد مشکل باشد.

نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در آی.پی امداد به شرح زیر می باشد:

آی پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز لباسشویی با داشتن نمایندگی­ های مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران در خدمت شما عزیزان است.
آی پی امداد در هفت روز هفته و بیست

مشخصات حوله نوزاد پسرانه

 خانواده‌های ایرانی با شنیدن این خبر که به زودی عضو جدید به خانواده آن‌ها اضافه می‌شود به تکاپو می‌افتند و برای خرید سیسمونی اقدام می‌کنند. بیشتر خانواده‌ها هم به دنبال خرید بهترین سیسمونی و وسایل نوزادی هستند. خرید لباس، حوله و پتو مانند سرويس خواب نوزاد اهمیت بالایی دارد چون مستقیما با بهداشت و پوست کودکان سر و کار دارند.

اگر شما هم اقدام به تهیه یک لیست سیسمونی مختصر و مفید کرده‌اید یا به تازگی تصمیم به خرید وسایل نوزاد گرفته باشید سوال‌های بسیاری در ذهن شما ایجاد می‌شود. مثلا در هنگام خرید حوله بارها از خود پرسیده‌اید حوله نوزاد چی بخریم؟ بهترین مارک حوله نوزاد چیست؟ و سوال‌های بسیار دیگری که ذهن شما را مشغول می‌کند. 

از خرید حوله‌ پسرانه  معطر صرف نظر کنید

در درجه اول باید به این مهم توجه کنید که حوله خوب برای نوزاد نباید از مواد آلرژی‌زا و معطر تشکیل شده باشد. همچنین با توجه به اینکه حوله‌ حمام به‌عنوان کالای حمام با پوست در ارتباط است باید از الیاف ضد حساسیت و ضد باکتری تولید شده باشد. برخی از تولید کننده‌ها، حوله‌های نوزادان را آغشته به رایحه‌های معطر می‌کنند و این موضوع اصلا برای کودکان مناسب نیست.

به‌یاد داشته باشید بیشتر رایحه‌ها از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند و این موضوع به پوست و سیستم تنفسی نوزادان آسیب‌های جدی وارد می‌کند. این رایحه‌های شیمیایی حتی در بلند مدت نیز روی بدن بزرگسالان تاثیرهای نامطلوبی خواهد گذاشت. در هنگام خرید حوله سیسمونی حتما به برچسب اطلاعات محصول دقت کنید. حتی اگر نوشته بود که عطر حوله برای پوست نوزادان بی‌ضرر است از خرید آن صرف نظر کنید.

جنس حوله نوزاد پسرانه ، حوله‌های پنبه‌ای و نرم بهترین حوله برای نوزاد

حوله‌ها از الیاف متعددی تولید می‌شوند که برخی از این الیاف شیمیایی و مصنوعی‌اند. حوله‌هایی که با الیاف شیمیایی دوخته می‌شوند قدرت آبگیری بالایی ندارند. اگر از خودتان می‌پرسید حوله نوزاد چی بخریم؟ پاسخ حوله‌هایی از جنس پنبه خالص است. حوله‌های پنبه‌ای لطافت قابل توجهی دارند، ضد حساسیت‌اند، به پوست کودک آسیب نمی‌رسانند و قدرت آبگیری بالایی نیز دارند.

علاوه‌بر حوله‌های پنبه‌ای، حوله‌های نایلونی هم نرمی و لطافت مناسبی دارند. اما با این حال بهترین انتخاب برای نوزدان حوله‌های پنبه‌ای است که استفاده از آن مزایای بیشتری نسبت به سایر الیاف دارد. یکی از ویژگی‌های مهم حوله برای نوزادان راحتی در پوشیدن و استفاده است. شاید برای بچه‌های بزرگ‌تر حوله‌ تن پوش کودک، حوله پانچو دخترانه و مدل‌های مختلف دیگری وجود داشته باشد. اما با توجه به ظرافت دست و پای نوزاد باید یک حوله راحت را انتخاب و خریداری کنید. در قسمت بعد راحت‌ترین مدل حوله برای نوزاد را معرفی می‌کنیم.

حوله نوزاد پسرانه  باید راحت باشد، حوله‌های کلاه‌دار بهترین انتخاب برای نوزادان

شست‌وشوی نوزادان در روزهای ابتدای تولد یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. همه اعضای خانواده تلاش می‌کنند که در حین استحمام آسیبی به نوزاد وارد نشود. همچنین بعد از حمام نیز نگران سرماخوردگی نوزاد هستند. به همین دلیل سعی می‌کنند با استفاده از حوله نوزاد را به خوبی بپوشانند و از بروز بیماری پیشگیری کنند. با توجه به اینکه استفاده از حوله پالتویی نوزاد یا حوله‌های استخری کار سختی است. بهترین انتخاب برای نوزاد حوله‌های ساده و کلاه‌دار است. این حوله‌ها به سادگی دور بدن نوزاد پیچیده می‌شوند و با استفاده از کلاه می‌توان سر و صورت کوچولوهای دوست‌داشتنی را خشک کرد.

وزن حوله نوزاد پسرانه ، یک حوله خوب نباید خیلی سنگین یا سبک باشد

عده‌ای از افراد تصور می‌کنند هر چه حوله ضخیم‌تر باشد بهتر است و عده‌ای دیگر با حوله‌های سبک موافق‌اند. حوله تن پوش کودک و نوجوان و حوله‌های نوزادان باید میزان ضخامت استانداری داشته باشد تا باعث آسیب رساندن به پوست و ایجاد حس سنگینی و خستگی در آن‌ها نشود. قبل از خرید حوله باید به برچسب حوله و شاخص GSM توجه کنید. روی برچسب‌های حوله میزان ضخامت حوله را به ترتیب زیر مشخص کرده است:

  • 200 تا 400 GSM
  • 400 تا 500 GSM
  • 600 تا 700 GSM
  • 700 تا 800 GSM
  • بیش از 800 GSM

حوله‌هایی با ضخامت بین 600 تا 700 GSM بهترین انتخاب برای نوزادان از نظر وزن و ضخامت پارچه هستند. همچنین ضخامت 700 تا 800 GSM هم برای کودکان و نوزادان مناسب و قابل استفاده است. البته به‌یاد داشته باشید اگر در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید باید از حوله‌های ضخیم‌تر برای خشک کردن نوزادان استفاده کنید. افرادی هم که در شهرهای گرمسیر زندگی می‌کنند باید برای نوزادان حوله‌های پنبه‌ای خریداری کنند.

در هنگام انتخاب حوله نوزاد پسرانه  ایرانی به کیفیت رنگ و چاپ دقت کنید

وقتی پدرها و مادرها اقدام به خرید سیسمونی می‌کنند شور و اشتیاق وصف‌ ناپذیری دارند. همه آن‌ها به دنبال خرید زیباترین طرح و جدیدترین مدل‌های وسیله نوزاد هستند و شاید از موارد مهمی مانند کیفیت و استاندارد بودن محصولات غافل شوند. یکی از مواردی که در زمان خرید سیسمونی خیلی در نظر گرفته می‌شود رنگ وسایل کودک است.

پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید سیسمونی حوله‌ای بخرید که رنگ ثابتی دارد و پس از برخورد آب با الیاف تغییر رنگ ندهد. متاسفانه برخی از حوله‌ها با اینکه ظاهر جالبی دارند اما رنگ آن‌ها ثابت نیست و به تن نوزاد رنگ می‌دهند. بنابراین حوله‌ای خریداری کنید که رنگ ثابت و کیفیت بالای چاپی دارد تا از آسیب‌های احتمالی به پوست حساس نوزادان پیشگیری شود.

برای خرید ست حوله نوزادی پسرانه به فروشگاه کارتزبیبی  مراجعه کنید .

قیمت حوله نوزاد پسرانه، اصل مهم در خرید حوله سیسمونی کیفیت است نه قیمت

حوله یکی از اقلام بهداشتی در لیست سیمونی است. گاهی اوقات در هنگام خرید سیمسونی به دنبال یک محصول با کیفیت اما ارزان قیمت هستیم. شاید بتوان گفت کیفیت و قیمت ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به عبارت دیگر محصولات با کیفیت و مرغوب معمولا قیمت بیشتری نسبت به کالاهای غیر استاندارد دارند.

نوزادان پوست‌های حساس و آسیب‌پذیری دارند و به همین دلیل نباید از مواد نامرغوب برای البسه و لوازم بهداشتی آن‌ها استفاده کرد. سعی کنید برای سیسمونی یا کودکان خود بهترین مارک حوله تن پوش یا حوله دورپیچ نوزاد را خریداری کنید. برندهای شناخته شده اغلب کیفیت استاندارد و قیمت مناسبی دارند. خرید از فروشگاه و برندهای معتبر باعث اطمینان خاطر شما در هنگام استفاده از محصولات می‌شود.

بهترین مارک حوله نوزاد پسرانه  را از فروشگاه کارتز بخرید

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات مناسبی درباره ویژگی‌های مهم حوله نوزادان در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این مطالب برای شما و سایر خوانندگان کارتزبیبی  قابل استفاده باشد. اگر تجربه‌ای در خرید حوله نوزاد و سایز اقلام سیسمونی دارید در انتهای همین صفحه با ما و خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر قصد خرید بهترین مارک حوله نوزاد با مرغو‌ب‌ترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را دارید وارد قسمت دسته‌بندی محصولات شوید؛ در فروشگاه کارتز می‌توانید انواع سرویس حوله نوزاد پسر و دختر، انواع حوله نوزادی ترک و ایرانی و سرویس تشک و لحاف خواب نوزاد را بررسی و خریداری کنید

جدید ترین لباس کار زنانه شیک

 شما چه در جایگاه آشپز در یک رستوران باشید چه یک حسابدار در یک سازمان، در هر صورت نیاز به یونیفرم و لباس فرم مخصوص خود را دارید تا بتوانید جایگاه شغلی خود را معرفی کنید.

لباس کار در واقع می‌تواند اطلاعات زیادی را در مورد شغل شما و شخصیت شما بازگو کند. یونیفرم‌ها هم برای مردان و هم برای زنان طراحی شده‌اند و ارتباطی به جنسیت و یا جایگاه شغلی شما ندارند. اتفاقاً لباس کار زنانه اهمیت بیشتری نیز دارد، زیرا یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است خانم‌ها با آن رو به رو شوند پوشیدن لباس مناسب و غیر تکراری برای حضور در محل کار است، اما لباس کار این دغدغه را برطرف کرده و به فرد اجازه می‌دهد تا بر روی کار خود تمرکز کند.

اهمیت استفاده از لباس کار زنانه

امروزه خانم‌ها در هر قشر و صنفی حضور پر رنگ دارند و نسبت به گذشته توانسته‌اند جایگاه خود را در دنیای تجارت و کسب و کار، تثبیت کنند. بر طبق تحقیقات، زنان بیش از مردان برای تصمیم‌گیری‌های مربوط به ظاهر و لباس‌ها تحت فشار هستند. فرض بر این است که اگر دغدغه نیاز به پوشیدن یک لباس جدید و شیک در هر روز از ذهن کارمندان به ویژه کارمندان خانم حذف شود، بازدهی آن‌ها بیشتر خواهد شد.

شما با استفاده از لباس کار می‌توانید یک تصویر تجاری جذاب ایجاد کنید. خوب یا بد، جامعه تمایل دارد افراد را بر اساس نحوه لباس پوشیدنشان قضاوت کند. انتخاب یک لباس کار زنانه مناسب می‌تواند بلافاصله یک تصویر تجاری حرفه‌ای ایجاد کند که مشتریان را جذب کرده و به حفظ آنها کمک می‌کند.

یونیفرم زنانه علاوه بر زیبایی می‌تواند ایمنی افراد را نیز تضمین کند. به عنوان مثال، لباس کار صنعتی بانوان به منظور استفاده در کارخانه‌ها و یا لباس‌های سرآشپز زنانه هم به گونه‌ای طراحی می‌شوند که فرد را از خطر سوختگی حفظ کرده و از انتقال آلودگی به مواد غذایی جلوگیری کند.

خرید لباس کار زنانه با قیمت مناسب

لباس کار زنانه دوخت یادگار  با سال‌ها تجربه فروش انواع لباس کار با بهترین کیفیت پارچه و دوخت و همچنین مناسب ترین قیمت، انواع یونیفرم‌ها را با امکان سفارشی سازی در رنگبندی‌های متنوع ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان ما در واتس اپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

معمولا خانم‌ها نسبت به آقایان حساسیت بیشتری روی ظاهر و لباس کار خود دارند. به همین دلیل، امروزه تولید‌کنندگان لباس کار حرفه‌‍ای، لباس کار زنانه را با طرح‌هایی شیک و جذاب تولید می‌کنند. مدیران کسب‌و‌کارها نیز باید در هنگام خرید لباس کار زنانه به جنس، کیفیت و مدل لباس توجه ویژه‌ای داشته باشند. شما می‌توانید شیک‌ترین و با‌کیفیت‌ترین لباس‌های ایمنی زنانه و انواع تجهیزات ایمنی فردی را از فروشگاه معتبر ماه ایمن خریداری کنید.

آشنایی با انواع لباس کار زنانه موجود در بازار

بانوان در بسیاری از مشاغل باید لباس‌های یک‌دست به تن کنند. لباس کار زنانه در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود؛ بنابراین دست کارفرمایان برای انتخاب یک لباس شیک و با‌کیفیت برای بانوان متناسب با قوانین هر کسب‌و‌کار باز است. لباس‌های کار بانوان را می‌توان از لحاظ کاربرد به انواع مختلفی تقسیم کرد. برای مثال، لباس کار زنانه آشپزی، لباس زنانه صنعتی و لباس‌های اداری از آن جمله‌اند.

معمولا لباس کار بانوان به‌صورت مانتو و شلوار یا بلوز بلند و شلوار است. کسب‌و‌کارهای مختلف معمولا نام برند و لوگوی خود را نیز روی پارچه این لباس‌ها حک می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید لباس کار زنانه شیک و سایر تجهیزات ایمنی فردی مانند کفش ایمنی از طریق فروشگاه آنلاین دوخت یادگار  اقدام کنید.

لباس کار بانوان از چه جنسی تولید می‌شود؟ بررسی جنس لباس کار زنانه

معمولا لباس‌های کار زنانه از نظر مدل تنوع چندانی ندارند؛ اما این محصولات از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند. کیفیت جنس لباس مهم‌ترین نکته‌ای است که در هنگام خرید لباس کار زنانه باید به آن توجه کنید. البته ماهیت مشاغل نیز با یکدیگر متفاوت است و هر شغل لباس خاص خود را نیاز دارد.

به‌عنوان‌مثال، خانم‌هایی که با مواد شیمیایی سر‌و‌کار دارند، باید از لباس‌های مخصوص و ماسک صورت استفاده کنند. همچنین در فصول سرد سال، جنس لباس‌ها با فصول خنک متفاوت خواهد بود. معمولا لباس کار زنانه را از جنس نخی، کتان و ویسکوز فلامنت تولید می‌کنند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. شما می‌توانید بهترین انواع لباس کار حرفه‌ای را از فروشگاه لباس کار زنانه دوخت یادگار  بخرید.

بررسی قیمت لباس کار زنانه در فروشگاه دوخت یادگار 

قیمت لباس کار زنانه به برند تولید‌کننده، مدل، جنس لباس و کیفیت ساخت آن بستگی دارد. فروشگاه  دوخت یادگار  امکان بررسی قیمت انواع لباس کار یکسره زنانه را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید پس از انتخاب گزینه مورد‌نظرتان، آن را فقط با چند کلیک خریداری کنید.

دوخت یادگار ؛ بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور برای خرید لباس کار زنانه

فروشگاه دوخت یادگار  با سال‌های سال تجربه در زمینه فروش انواع لباس کار خارجی و داخلی، بهترین مدل‌های لباس کار زنانه را با قیمت مناسب و اقتصادی به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگر قصد خرید آنلاین یک لباس کار زنانه با‌کیفیت و شیک را دارید، از همین صفحه از دوخت یادگار  اقدام کنید و از خریدی آسان لذت ببرید.

تعمیر یخچال ساید بای ساید الکترواستیل

 

دلیل پایین بودن دمای خنک یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از علائم رایج خرابی کمپرسور یخچال، درجه ی پایین خنک بودن هوای داخل یخچال است، برای اطمینان از وجود چنین مشکلاتی می توان کمپرسور را بررسی کرد، تست این قطعه نیاز به حضور کارشناسان متخصص تعمیرات یخچال دارد و توسط کاربران عادی قابل انجام نیست.

آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از موارد آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل تشخیص صحیح عیب و ایراد به منظور انتخاب روش مناسب برای تعمیر عیب دستگاه می باشد.

به همین منظور عیب یابی و شناسایی عیوب در عملکرد یخچال فریزر الکترواستیل تاثیر بسزایی در تعمیر سریع و اساسی این لوازم خانگی دارد.


آموزش رفع علت ایجاد صداهای غیر طبیعی در دستگاه فریزر الکترواستیل

صداهای غیرطبیعی  یخچال فریزر الکترواستیل احتمال دارد که دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • به محل قرار دادن یخچال فریزر توجه داشته باشید ممکن است که تراز نیست و باید آن را اصلاح کنید.
  • گاهی ممکن است که جسم خارجی در پشت یا زیر یخچال گیر کرده است، پس از بررسی آن را بردارید.
  • فراموش نکنید که اگر به صدا دقت کنید صدای تیک تیک از داخل محفظه یخچال می شنوید، این طبیعی است و یکی از دلایل این صدا به دلیل انقباض و انبساط مواد غذایی  یخچال فریزر الکترواستیل است.
  •  کمپرسور یخچال فریزر الکترواستیل احتمال دارد که آسیب دیده است و در این صورت می توانید با تعمیرکاران تماس بگیرید.

رفع روشن نشدن دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل

اگر با موارد زیر مواجه شدید به این معنی است که یخچال الکترواستیل روشن نمی شود یا به درستی کار نمی کند.

این علائم عبارت است از: خطا یا ارورهایی را روی صفحه دستگاه نمایش می دهد، تولید صدای ناهنجار،  خنک نشدن هوای داخل دستگاه یخچال فریزر، یخ زدن بیش از حد اقلام در فریزر در یخچال اگر چنین حالتی را تجربه کردید قبل از انجام هر کاری بهتر است اتصال یخچال را به برق بررسی کنید تا به درستی ارتباط برقرار شده باشد.

 هم چنین سیم خارج شده از یخچال فریزر الکترواستیل را از نظر قطع  و پاره شدن بررسی کنید، بعد پریز برق را از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید یا در صورت استفاده از کانکتور برق، اتصال برق را از نظر خرابی چک کنید.

علت انجام نشدن انجماد مواد غذایی در یخچال فریزر الکترواستیل

در یخچال فریزر الکترواستیل می توانید دلایل مختلفی برای یخ نزدن مواد غذایی پیدا کنید که می توان موارد زیر را نام برد:

احتمال دارد موارد معیوب شده ی این قطعات باعث بروز چنین مشکلی در دستگاه یخچال فریزر شما شده باشد، معیوب شدن قطعه ی ترموستات، شارژ گاز دستگاه، پیدایش ایراد در قطعه ی کمپرسور، فرسوده شدن و یا ایجاد پارگی لاستیک درب دستگاه، خرابی فن دستگاه، ایراد در قسمت دیفراست که به درستی وارد عمل نمی شود.

 برای این کار بهتر است از یک متخصص تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در مشهد کمک بگیرید تا موارد فوق را بررسی کرده و علت یخ زدگی را بیابید.


نمایان شدن خطای سنسور دیفراست یخچال فریزر الکترواستیل

خطای سنسور یخ زدایی یخچال فریزر الکترواستیل، شاید در گذشته برفک جزء لاینفک یخچال ها بوده است اما در نسل های امروزی تولید این یخچال ها نباید اثری از برفک در آن ها مشاهده بشود.

سیستم خنک کننده یخچال فریزرهای نفراست الکترواستیل در مدل هایی طراحی شده است که برفک موجود تقریباً دو بار در روز ذوب می شود.

این کار توسط سیستم یخ زدایی انجام می شود که دستگاه به آن مجهز می باشد، خرابی سنسور یخ زدایی باعث تشخیص کاذب وجود یخ زدگی در دستگاه می شود و به مرور زمان یخ زدگی زیادی در پشت یخچال فریزر شما  ایجاد می شود.

از آنجایی که وجود این برفک ها باعث کاهش راندمان یخچال می شود و تازگی غذا را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، در نتیجه زمانی که سنسور یخ زدایی یخچال از کار بیفتد، باید تعمیر شود.

بررسی سنسور یخ زدایی یخچال فریزر و تعمیر و تعویض آن کاملا تخصصی و بهتر از یک تعمیرکار حرفه ای کمک گرفته بشود.

آموزش تشخیص معیوب شدن برد یخچال فریزر

گاهی با نواقصی مانند ایراد پیدا کردن قطعه ی برد یخچال روبرو خواهید شد، که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

از مواردی که می تواند نشانه ی معیوب شدن قطعه ی برد در دستگاه شما باشد، دستگاه یخچال فریزر در طول ساعات طولانی کار می کند.

در یخچال های بدون برفک می توان متوجه یخ زدگی زیاد شد و همچنین مشکل یخ زدایی وجود دارد، دستگاه یخچال خاموش است و روشن نمی شود.

قطعه ی کمپرسور متوقف شده و خاموش است اما هر دو فن کار می کنند، این هم مشکل برد است، اگر یخچال شما مشکل دما و سرمایش دارد، بهتر است برد خود را کنترل کنید.

برای تشخیص معیوب شدن برد باید دستگاه را از برق بیرون آورده و پوشش قطعه ی برد را برداشته و برای نصب دوباره از سیم ها و اتصالات عکس بگیرید.

بررسی، تعمیر و عیب یابی قطعه ی برد در  یخچال فریزر الکترواستیل بسیار دقیق است و بهتر است به یک متخصص سپرده شود تا با انجام رفع این عیوب مشکلاتی را در آینده برای دستگاه یخچال فریزر شما به وجود نیاورد.

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در محل

با اولین تماس با این گروه دکتر آچار در محل حضور پیدا کرده و می توانید عیوب پیش آمده برای دستگاه یخچال تان را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع نمایید.

تعمیر برد یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از متداول ترین ایراد های برد یخچال الکترواستیل مربوط به مدل ساید بای ساید می باشد، زیرا یخچال های ساید بای ساید نسبت به مدل های معمولی سیستم پیشرفته تری دارند و در نتیجه احتمال خرابی برد یخچال نیز بیشتر است.

هزینه ی انجام سرویس تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل

در مواقعی که دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل شما با اختلال روبرو می شود با تماس با دکتر آچار می توانید از خدمات شان بهره ی لازم را ببرید و هزینه ی تعمیرات با توجه به قطعه ایی که مشکل پیدا کرده و یا اینکه تعویضی صورت گرفته باشد بستگی دارد.

چند توصیه ی مهم در مورد یخچال فریزر الکترواستیل

به منظور افزایش راندمان و افزایش طول عمر یخچال الکترواستیل، رعایت نکات زیر در هنگام استفاده از دستگاه توصیه می شود:

  1. دستگاه یخچال را در فاصله حداقل 20 سانتی متری از دیوار قرار دهید تا امکان تبادل هوا فراهم شود.
  2. حداقل هر 6 ماه یکبار یخچال و فریزرهایی را که باعث یخ زدگی می شوند و مجهز به سیستم نفراست نیستند را  تمیز کنید.
  3. یخچال را دور از منابع حرارتی مانند اجاق گاز، اجاق گاز یا آبگرمکن قرار دهید.
  4. بهتر است توجه داشته باشید که درب یخچال را برای مدت طولانی باز نگه ندارید.
  5.  حتما از ترانس محافظ برق برای  یخچال فریزر استفاده کنید تا از مشکلات احتمالی ناشی از نوسانات برق در امان باشد.
  6. برای جریان بهتر هوا حداقل دو بار در سال کندانسور یخچال را تمیز کنید.
  7. از پر کردن بیش از مواد غذایی در یخچال در کنار هم اجتناب کنید زیرا باعث می شود هوا آزادانه بین غذاها جریان نداشته باشد.
  8. هرگز غذای داغ  را در داخل یخچال قرار ندهید.
  9. یخچال را در مکانی کاملاً صاف قرار دهید.

کلام نهایی

هر زمان که دستگاه یخچال فریزر شما مشکلاتی در عملکردش روبرو بشود دیگر نگران انجام تعمیرات به موقع آن نباشید.

زیرا کادر مجرب و با تجربه ی دکتر آچار می تواند در کمترین زمان ممکن تمامی ایرادهای پیش آمده برای دستگاه یخچال فریزر الکترواستیل شما را رفع بکند.

منجمد شدن مواد غذایی داخل یخچال

وقتی یخچال الکترواستیل مواد غذایی را منجمد می‎کند، علت آن ناشی از خرابی ترموستات دما است. ترموستات، میزان ولتاژی به موتور فن اواپراتور و کمپرسور ارسال می‌شود را کنترل می‌کند و زمانی که ولتاژ لازم به این دو قطعه نرسد یخچال مدت‌زمان طولانی‌تری کار می‌کند و غذای شما را به دمایی بسیار پایین‌تر از حد لازم می‌رساند.

شما می‌توانید دمای ترموستات را با چرخاندن آن از پایین‌ترین حالت به بالاترین حالت تنظیم کنید. اگر صدای کلیک‌مانندی از ترموستات خارج شد نشان می‌دهد که ترموستات سالم است و مشکلی ندارد. در غیر این صورت باید با یک مولتی‌متر سلامت و جریان برق آن را بررسی کنید و اگر هیچ علامتی از کار کردن ترموستات دیده نشد باید آن را تعویض کنید.بهتر است کار تعویض قطعه توسط سرویسکار تعمیر یخچال در مشهد انجام شود.

 

تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد : یخ و برفک روی کف فریزر یخچال

اگر کف فریزر شما از یخ و برفک شده پوشیده شده است، اولین چیزی که لازم است بررسی کنید سوراخ سیستم تخلیه یخ‌زدایی است. هنگامی که سوراخ سیستم تخلیه آب مسدود می‌شود، نه‌تنها آب تخلیه نشده بلکه به یخ تبدیل می‌شود.

برای از بین بردن یخ و برفک، باید فریزر خود را دیفراست کنید و همه محتویات داخل را خالی کنید و قبل از روشن کردن دوباره آن صبر کنید تا یخچال چرخه یخ‌زدایی را تکمیل کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید این کار را چندین بار در سال انجام دهید.

وقتی مواد غذایی را در نزدیکی دریچه‌های یخچال قرار دهید، مانعی سر راه درب یخچال قرار داشته باشد یا لاستیک دور درب یخچال خراب شده باشد یخچال به‌خوبی بسته نمی‌شود که باعث تشکیل برفک و سرریز آب و یخ می‌شود. برای پیشگیری از بروز این اتفاق، مواد غذایی را با فاصله‌ای مناسب از دریچه‌های هوا قرار دهید و همیشه لاستیک‌های دور درب یخچال را بررسی کنید. در صورتی که لاستیک‌ها پاره یا خراب شده‌اند از تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد بخواهید آن‌ها را عوض کنند.

نکاتی برای پیشگیری از تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد

هر وسیله‌ای به مراقبت و نگهداری نیاز دارد. برای افزایش عمر مفید دستگاه خود و جلوگیری از هزینه‌های تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

 

  • همیشه یخچال را تمیز نگه دارید. همه چیز داخل یخچال را بیرون بیاورید، مواد غذایی قدیمی و تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید و حتما تاریخ انقضای بطری‌های نوشیدنی را بررسی کنید.تا نیازمند تعمیر دستگاه و تماس با تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد نشوید.
  • با استفاده از یک اسفنج یا پارچه و آب گرم و صابون، تمام سطوح از جمله سطح زیر محفظه‌ها، کشوها و کناره‌های کشو و سطوح بیرونی یخچال الکترواستیل را پاک کنید. حتما از صابون بدون مواد افزودنی شیمیایی استفاده کنید.
  • مواد کثیف و جسبناک را پاک کنید. اگر مواد چسبناک و کثیفی داخل سطوح یخچال پیدا کردید، برای از بین بردن لکه‌ها ‌به‌خوبی این قسمت‌ها را پاک کنید.
  • به داخل یخچال خود نظم بدهید. وسایل و مواد غذایی را به صورتی منظم در یخچال قرار دهید. همیشه مواد غذایی و غذاهایی که زودتر به انقضا می‌رسند را در ردیف جلوی یخچال قرار دهید.
  • هر 2 تا 3 ماه یکبار از جوش شیرین یا سایر خوشبو‌کننده‌ها برای دفع هرگونه بوی داخل یخچال استفاده کنید تا دستگاه شما بوی تازه‌ای بدهد.
  • هرچند وقت یکبار سیم‌ها، شیر آب، لاستیک‌ها دور درب یخچال را بررسی کنید و در صورت مشاهده خرابی، پارگی و شل شدن آن‌ها با تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که لاستیک‌ها را عوض کنند.
  • دما را مجددا تنظیم کنید. هنگام تمیز کردن یا بیرون آوردن و وارد کردن مواد غذایی، صفحه‌های دما به راحتی با یک برخورد تغییر می‌کنند. دمای فریزر خود را روی 0 درجه فارنهایت و یخچال را روی چیزی بین 37 تا 40 درجه تنظیم کنید.

تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی

 

تعمیرات یخچال ال جی چقدر هزینه دارد؟

همانطور که اشاره شد، تعمیر یخچال  ال جی  می تواند بسیار بهتر از خرید دستگاه جدید باشد. اگر تصمیم به تعمیر آن گرفته باشید. باید بدانید که هزینه تعمیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

  • قطعات : هزینه مربوط به تعویض یا تعمیر قطعات.
  • نوع خرابی یخچال: این مسئله باعث افزایش یافتن هزینه ها می شود. که به گزینه اول بستگی دارد.
  • نوع قطعات خراب شده: هر قطعه تعمیری براساس نقشی که دارد، قیمت را بالا و پایین می برد.

تعیین قیمت تعمیرات یخچال بر اساس عوامل ذکر شده با یک بررسی کلی و با لحاظ قیمت های به روز در این زمینه تعیین خواهد شد.حدود هزینه های تعمیر یخچال به شرح ذیل میباشد.

تعمیر برد الکترونیکی یخچال ال جی

سیستم الکترونیکی لوازم خانگی ال جی به 3 دلیل به مشکل برخورد کند .

  • نوسانات برق : تغییرات ولتاژ بیش از رنج 190ولت تا 220 ولت
  • اتصال کوتاه برروی برد : این اتصال از خرابی یکی از قطعات مرتبط با برد مثل فن یا کمپرسور یا سنسور بوجود می آید
  • پایان عمر قطعات الکترونیکی : برخی از قطعات الکترونیکی مانند خازن ها دارای عمر مفید میباشند و پس از پایان مدت زمان خاصی نیاز به تعویض دارند .

شارژ گاز یخچال و ساید بای ساید ال جی

اول نشتی رو پیدا کن بعد شارژ گاز کن.

به غیر از وجود نشتی خالی شدن گاز هیچ دلیل دیگه ای نمیتونه داشته باشه. پس برای شارژ گاز ابتدا باید فهمید نشتی از کجاس؟ چرا نشتی بوجود اومده ؟ آیا برای همیشه نشتی برطرف میشه یا نه؟

در یخچالهای اولیه از گاز آمونیاک به عنوان گاز مبرد استفاده میشود. اما به علت عوارض ناگوار آن در تماس با بدن انسان ترکیب شدن حالت مرطوب آن با مس و آلومینیم و نیز خاصیت انفجاری اش رفته رفته گاز فریون به جای آن استفاده گشت.

در یخچالهای رایج امروز معمولا از فریون ۱۲ با ترکیب CCI2F2 استفاده میشود. که گازی بی بو است. و حتی در صورت ترکیب شدن با رطوبت موجب خوردگی فلزات نمی شود. همچنین فریون قابل اشتعال نیست. از معایب استفاده از فریون در یخچالها میتوان به حجم زیاد آنها در مقایسه با آمونیاک و تخریب لایه اوزون و ایجاد اثر گلخانه ای اشاره کرد.

با توجه به معایب تلاشهایی برای یافتن گازهای جایگزین فریون به عمل آمده که گاز جدیدی به نام R134 حاصل آن است. شارژگاز یخچال ال جی حتما باید طبق اصول و توسط تعمیرکار یخچال ال جی صورت گردد تا با نشتیابی و وکیوم دیگر نیازی به شارژگاز مجدد نباشد.

تعویض موتور یخچال ال جی

زمانی که موتور یا کمپرسور با مشکل مواجه میشود با یکی از موارد زیر روبرو خواهیم شد.

  • قطع فیوز برق ساختمان.
  • اتصال بدنه کمپرسور.
  • صدای زیاد و غیر طبیعی در حین کار کردن موتور.
  • داغ شدن بیش از حد موتور.
  • کار نکردن موتور.

هرکدام از این موارد میتواند نشان دهنده سوختن موتور یخچال ال جی شما باشد.

تعمیر موتور یخچال  ال جی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و در صورت سوختن باید تعویض شود.

کمپرسور یخچال ال جی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده است. که هر دو قسمت درون پوسته ای فولادی قرار دارند.

قسمت الکتریکی در اغلب یخچالهای ال جی یک الکتروموتور از نوع آسنکرون میباشد. که وظیفه به حرکت در آوردن قسمت مکانیکی را به عهده دارد.

قسمت مکانیکی در کمپرسورهای یخچال ال جی شامل سیلندریست که پیستون آن توسط هسته موتور الکتریکی به حرکت در می آید.

تعمیر و تعویض فن یخچال فریزر ال جی

فن بنظر قطعه ساده ای است. اما خرابی این قطعه میتواند مشکل بزرگی در سرما سازی دستگاه و حتی سلامتی موتور باشد.

مشکلات فن معمولا به یکی از اشکال زیر ظاهر میشود.

  • صدای زیاد یخچال فریرز: این صدا میتواند از داخل یخچال یا فریزر یا پشت دستگاه  قسمت موتور شنیده شود.
  • از کار افتادن: قطع شدن یک رشته سیم از فن میتواند باعث از کار افتادن آن شود.
  • چرخش کند: شرکت  ال جی با انجام آزمایش های متعدد به دور معینی در دقیقه برای چرخش موتور فن رسیده کم یا زیاد شدن این دور در دستگاه اختلال ایجاد میکند.
  • شکستن پروانه فن: اگر پروانه بشکند یا از جای خود به هر دلیل خارج شود. انگار فن در دستگاه شما وجود ندارد و برای یخچال مشکل بوجود می آورد.

چه زمان به تعمیر فن یخچال نیاز است؟

در صورتی که موتور یخچال سالم باشد اما خنک کنندگی آنطور که باید انجام نشود و به مرور زمان دمای مناسب بالای صفر فریزر و ۴ درجه سانتی‌گراد در یخچال به وجود نمی آید و این دما افزایش یافته و نتیجه آن گرم شدن فضای داخل یخچال است.

شما شاهد کپک زدن مواد غذایی خواهید بود که پیش‌تر ماه‌ها در یخچال بدون مشکل باقی می‌ماندند و با لمس دیواره و مواد داخل یخچال متوجه می‌شوید که عمل سرد کردن مانند سابق انجام نمی‌شود.

اینجاست که باید با متخصصان ما تماس بگیرید. تعمیرکار تخصصی به منزل شما فرستاده می‌شود و پس از بررسی‌های تخصصی ایراد کار را تشخیص می‌دهد.

تعویض فیلتر آب یخچال فریزر ال جی در مشهد

تعویض فیلتر آب یخچال ال جی به صورت دوره ای و هر 6 ماه یکبار صورت می گیرد. برای تعویض فیلتر آب یخچال ال جی باید دانش کافی داشته باشید.

تعویض به موقع و با کیفیت فیلتر یخچال فریزر الجی تصفیه آب یخچال :

  1.   آب را معدنی میکند
  2. نیترات به آب میدهد
  3. باعث آنتی باکتریال آب میشود .با اوصاف کلر ، رسوب ، املاح و باکتری در آبهای مناطق مختلف کشورمان نیاز اساسی نیاز اساسی به تصفیه آب میباشد .

 

خدمات یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی در مشهد

مهم نیست مشکل دستگاه شما چیست. ما برای تعمیر هر مشکلی متخصص آن کار را در اختیار شما میگذاریم.

ما با آموزش های متعدد و تفکیک مشکلات یخچال الجی توانسته ایم تجربه تعمیرکاران در مشکلات مختلف بالا ببریم.

بعنوان مثال شارژ گاز یخچال ال جی تخصص برخی از تکنسین های ماست که با روبرو شدن متعدد و کسب تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه به راحتی این کار را انجام میدهند.

یا برای تعویض کمپرسور متخصصینی داریم که با تمامی مشکلات و دلایل سوختن موتور
آشنایی کافی را دارند. با این کار توانسته ایم کیفیت خدمات تعمیر یخچال ال جی در مشهد خود را بالا ببریم.

خدمات پس از فروش نمایندگی یخچال ال جی در مشهد با استفاده از موارد زیر انجام می گیرد:

  • کلیه خدمات تعمیر یخچال ال جی با استفاده از قطعات فابریک و  گارانتی.
  • پس از ارائه خدمات تعمیر یخچال ال جی در مشهد فاکتور و گارانتی ارائه می شود.
  • در نظر داشته باشید که برای تعمیرات یخچال ال جی دستگاه از محل شما خارج نمی شود.
  • خدمات تعمیرکار آموزش دیده.
  • قوانین مشتری مداری.
  • رعایت نکات بهداشتی.

ما با آموزش های متعدد و تفکیک مشکلات یخچال الجی توانسته ایم تجربه تعمیرکاران در مشکلات مختلف بالا ببریم.

بعنوان مثال شارژ گاز یخچال ال جی تخصص برخی از تکنسین های ماست که با روبرو شدن متعدد و کسب تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه به راحتی این کار را انجام میدهند.

یا برای تعویض کمپرسور متخصصینی داریم که با تمامی مشکلات و دلایل سوختن موتور.
آشنایی کافی را دارند. با این کار توانسته ایم کیفیت خدمات پس از فروش و تعمیر انواع یخچال ال جی خود را بالا ببریم.

ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی

گاهی ممکن است بر روی صفحه نمایشگر یخچال با حروف انگلیسی مواجه شوید، که این حروف نشان دهنده‌ی خطا یا eror بر روی دستگاه شماست حال برای اینکه متوجه بشوید، علت پیغام، کد خطا یا ارورهای یخچال ال جی مربوط به چه مشکلی است، موارد زیر را مطالعه کنید.

E FF: فن فریزر

E RF : فن یخچال

E IF: فن یخساز

 E CF: فن کندانسور

E CO: خطای ارتباطی نمایشگر

E OFF: مد نمایشگاهی

E GF: فلومتر آب

E RS: سنسور یخچال

E R2: سنسور یخچال

E FS: سنسور فریزر

E DS: سنسور دیفراست

E HS: سنسور رطوبت

E RT: سنسور محیطی

هر کدام از این ارورها به دلیل معیوب بودن یک قطعه خاص رخ می دهند.

در صورت سخت بودن مراحل تعمیر حتما باید از یک تعمیرکار یخچال فریزر ال جی در مشهد کمک بگیرید.

سرویس دوره ای یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی

تعمیرکاران معتقدند که سرویسهای دوره ای یخچال فریزر و یا ساید بای ساید ال جی مثل شارژ گاز تعویض فیلتر تصفیه آب و نظافت کویل های کندانسور علاوه بر کمتر شدن هزینه های مربوط به انجام تعمیرات اضطراری در افزایش راندمان یخچال ال جی نیز موثر خواهد بود.گروه تک سرویس یخچال فریزر یا سای بای ساید شما را به صورت تخصصی بازدید و سرویس می‌کند.

هر وسیله ای در طی زمان کارکردش نیاز به سرویس و بازدید دارد. تا اگر مشکلی تهدیدش میکنه سریعا رفع بشه و کار به جاهای باریک  و خرابی های متعدد نکشه. این مدل یخچال ها در قسمت پشت فن دارن که رادیاتور و موتور توسط این فن خنک میشه. و  اگر در محل نصب یخچال قالی یا موکت است . و یا در منزل  حیوانات خانگی نگهداری میکنید یا یخچال تو کابینت است.  پرز و موی حیوانات و گرد و غبار فرش و موکت توسط این فن به درون کشیده میشود. و اگر در اثر این کثیفی ها فن از کار بیوفته و یا رادیاتور کثیف شود.  میتونه منجر به برفک زدن و کارکرد غیر عادی سیستم. و سوختن فن و موتور و.. منجر شود. پس لازمه سالی یه بار توسط فنی کار قسمت پشت یخچال با احتیاط سرویس و نظافت شود. تا در کارکرد یخچال اختلالی پیش نیاید و منجر به خرابی دستگاه اونم تو این اوضاع گرانی و نبود لوازم یدکی نشه!!!

هزینه تعمیرات یخچال الجی

هزینه تعمیرات یخچال ال جی با توجه به مشکلی که دستگاه با آن مواجه شده، متغیر است. اما هزینه تعمیر یخچال ال جی به طور کلی در بازه قیمتی بین 120 تا 950 هزار تومان است. آی پی امداد با تمرکز بر خدمات تعمیر در محل و ارسال تعمیرکار به درب منزل متقاضیان، اقدام به کاهش هزینه ها و ارائه خدماتی ایمن تر نموده است. زیرا با انجام تعمیر یخچال ال جی در منزل، هزینه های حمل و نقل محصول حذف شده و همچنین خطرات ناشی از جابجایی و آسیب به دستگاه، به حداقل می رسد. لازم به ذکر است که تمامی عملیات تعمیرات شرکت آی پی امداد با بالاترین کیفیت اما بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه محاسبه می شود.

هزینه تعمیرات یخچال ال جی را در ادامه برای شما عزیزان شفاف سازی نموده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد استفاده کنید. به طور کلی متغیر بودن تعرفه خدمات تعمیر یخچال فریزر ال جی به دلایل زیر می‌ باشد:

  •  استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه برای تعمیرات یخچال ال جی، هزینه های متفاوتی را در بر خواهد داشت.
  • تکنولوژی به کار رفته در مدل یخچال ال جی شما، تعرفه خدمات متفاوتی را خواهد داشت.
  • مدت زمان گارانتی نسبت به خدمات تعمیر یخچال ال جی، قیمت تعمیرات را تحت شعاع قرار می دهد.

تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر ال جی در محل

شرکت ال جی برای انواع مختلف کاربران با شرایط مختلف مانند تعداد افراد خانواده، محل استفاده و ... یخچال های متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است که در آی پی امداد به تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر ال جی در محل میپردازیم.

تعمیر یخچال ال جی در محل نیاز به تخصص دارد و تنها توسط نمایندگی های مجاز و معتبر در این زمینه قابل انجام است. از مزایای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال ال جی در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از خدمات تعمیر در محل می توانید از پرداخت هزینه های اضافی برای جابجایی دستگاه خودداری کنید.
  • با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به خارج کردن دستگاه خود از منزل نخواهید داشت.
  • می توانید عملکرد تعمیرکار مربوطه در زمینه عیب یابی و تعمیر یخچال خود را از نزدیک مشاهده کنید.
  • از بروز هرگونه آسیب دیدگی به یخچال الجی به هنگام جابجایی دستگاه پیشگیری خواهد شد.

یخچال فریزر ال جی مدل فریزر در بالا

این مدل یخچال از ساختار کلاسیک و بهتری از نظر برودت نسبت به مدل فریزر در پایین برخوردار است. یخچال های فریزر در بالای ال جی دارای دو رنگ سفید و تیتانیومی هستند. کمپانی ال جی محفظه ای به نام Fresh O Zone  را در این یخچال ها برای نگهداری بهتر و تازه تر مواد غذایی ایجاد کرده است که جذابیت این مدل را برای کاربران افزایش می دهد.

 

یخچال فریزر ال جی مدل فریزر در پایین

از لحاظ علم برودت، طراحی صحیح یک یخچال به شکلی است که فریزر در بخش بالای یخچال باشد اما مدل های فریزر در پایین برای برخی از کاربران دارای جذابیت های زیادیست. این امر سبب شده است تا کاربران زیادی برای خرید این مدل از یخچال اشتیاق داشته باشند. شرکت ال جی گنجایش بیشتری را برای بخش فریزر نسبت به مدل های فریزر در بالا در نظر گرفته است که برای افرادی که از مواد غذایی منجمد بیشتر استفاده می کنند، مناسب تر است.

شرکت آی پی امداد قادر است تا تمامی مشکلاتی که برای این گونه یخچال ها رخ می دهد را به بهترین شکل عیب یابی و تعمیر کند.

یخچال فریزر ال جی مدل چند درب

این گونه از یخچال ها دارای ظرفیت نگهداری بی نظیری برای مواد غذایی در مکان های کوچک است. این یخچال ها دارای چهار درب بیرونی و درب های داخلیست که به شما امکان نگهداری مقدار زیادی مواد غذایی را می دهد. این یخچال ها دارای مصرف انرژی بسیار کمی است.

 

یخچال فریزر ال جی مدل تک درب

این مدل از یخچال ها برای افراد با نیاز محدود طراحی شده است. تکنولوژی به کار رفته در این یخچال ها بسیار قدیمی است و شرکت ال جی دیگر این مدل از محصولات را تولید نمی کند اما شرکت آی پی امداد به کاربران این گونه یخچال ها نیز خدمات تعمیراتی ارائه می کند. برای این یخچال ها تعمیرات رایجی از جمله تعمیر یا تعویض کمپرسور (موتور یخچال)، ترموستات، شارژ گاز، تعویض لاستیک درب و... ارائه می شود. یخچال های تک درب دارای مصرف برق بسیار بالایی هستند.

تعمیرات یخچال ساید بای ساید ال جی

یخچال ساید بای ساید (Side By Side) نسل جدیدتری از یخچال فریزر است که به دلیل گنجایش بیشتر و ظاهری متفاوت نسبت به مدل های قدیمی، به سرعت به یکی از مدل های محبوب برای کاربران تبدیل شده است. شما نیز می توانید با خیال راحت برای خرید این محصولات اقدام کنید چون در زمان نیاز به سرویس یا تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی، آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی به شما کمک می کند تا بدون نگرانی و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه خود را سرویس یا تعمیر کنید.

لزوم خرید زیرانداز نوزاد کارتزبیبی

 رشد کودک در سال اول بعد از تولد بسیار زیاد است. اگر به فرزندتان نگاه کنید حتما از تغییرات و پروسه رشد او متعجب می‌شوید. قطعا در مسیر رشد کودک مسئولیت اصلی بر عهده مادر است. شیر دادن و نظافت کودک دو وظیفه بسیار مهمی است که بعد از تولد کودک بر عهده مادر قرار می‌گیرد.

علاقه به کودک موجب می‌شود انجام این مراحل نسبتا سخت نیز بسیار لذت‌بخش باشد. یکی از نگرانی‌های اصلی شما هنگام تعویض پوشک کودکتان، کثیف شدن خانه یا سایر وسایل کودک است. به همین دلیل، باید از وسیله‌ای استفاده کنید که تعویض پوشک را برای شما ساده‌تر و راحت‌تر کند. زیرانداز تعویض نوزاد مهمترین وسیله‌ای است که می‌تواند به مادر در مراقبت و نگهداری از کودک کمک کند. اگر با تنوع این محصول آشنا نیستید و نمی‌دانید ضرورت استفاده از زیرانداز مناسب هنگام تعویض پوشک چیست با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین وسایلی که هنگام خرید سیسمونی نوزاد باید به آن توجه کنید، تشک تعویض پوشک است. این تشک را باید همیشه همراه داشته باشید تا بتوانید برای تعویض پوشک از آن استفاده کنید. حمل این تشک بسیار آسان است و به‌راحتی در ساک وسایل نوزاد قرار می‌گیرد. برخی از تشک‌های تعویض پوشک موجود در بازار حالت یک‌بارمصرف دارند و بعد از یک‌بار استفاده باید آنها را دور بیندازید. استفاده مجدد از این نمونه تشک‌ها موجب انتقال باکتری به بدن نوزاد و بروز عفونت‌های باکتریایی می‌شود؛ اما برخی نمونه‌های زیرانداز تعویض نوزاد را می‌توانید چندین بار استفاده کنید. تفاوت اصلی این دو نمونه محصول در جنس مواد اولیه و فرایند ساخت آنها است.

اگر بخواهیم زیرانداز تعویض پوشک را تعریف کنیم باید بگوییم این محصول نوعی تشک بسیار نازک و از جنس پلاستیک است. از آنجا که این محصول تماس مستقیم با پوست و بدن نوزاد دارد، برای جلوگیری از بروز واکنش‌های آلرژیک در ساخت آن از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده می‌شود. هر بار که می‌خواهید پوشک نوزاد خود را تعویض کنید حتما باید از این زیرانداز را پهن کنید. کودک را روی آن قرار داده و پوشک را تعویض کنید. استفاده از این تشک موجب می‌شود که ادرار یا مدفوع کودک شما روی فرش نریزد.در یک دسته‌بندی کلی می‌توان این محصول کاربردی را به دو دسته یک‌بارمصرف و دائمی تقسیم کرد. برای آشنایی بیشتر شما با این نمونه زیراندازها هر یک از آنها را به‌صورت مجزا توضیح می‌دهیم.

  • زیرانداز یک‌بارمصرف نوزاد: با توجه به اسم این نمونه محصول تنها برای یک مرتبه تعویض پوشاک می‌توانید از آن استفاده کنید. بهتر است همیشه ۳ تا ۴ زیرانداز یک‌بارمصرف با خود همراه داشته باشید تا برای تعویض پوشک فرزند خود با مشکلی مواجه نشوید. شاید در نگاه اول به دلیل عدم نیاز به شستشوی این نمونه زیراندازها تصور کنید که زیرانداز یک‌بارمصرف مقرون‌به‌صرفه­تر است. ممکن است این دیدگاه منطقی باشد اما اگر به مدت زمانی که برای خرید این نمونه محصول در داروخانه صرف می‌کنید توجه کنید حتما نظر شما تغییر خواهد کرد.
  • زیرانداز دائمی نوزاد: زیرانداز تعویض نوزاد دائمی در اغلب فروشگاه‌های عرضه‌کننده وسایل سیسمونی یافت می‌شود. از نظر ظاهری نیز دارای طرح و رنگ‌های عروسکی و متنوع هستند. در قسمت پایینی برخی زیراندازهای دائمی کودک یک بوق کوچک قرار دارد. برخورد پای کودک با قسمت انتهایی تشک سروصدایی ایجاد می‌کند که موجب آرام شدن کودک می‌شود. با این حال، از نظر قیمتی زیراندازهای دائمی در محدوده بالاتر نسبت به زیرانداز یک‌بارمصرف قرار دارند؛ اما دوام و مقاوم آنها بسیار بیشتر از نمونه‌های یک‌بارمصرف است.

برای خرید زیرانداز فانتزی و عروسکی نوزاد از برند کارتز  به لینک زیر مراجعه کنید 

https://cartesbaby.com/product-category/baby-mattress/

مزایای استفاده از زیرانداز تعویض نوزاد

  • دوام و ماندگاری بسیار بالا (به‌ویژه در مدل‌های دائمی)
  • دسترسی آسان و حمل بسیار راحت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت
  • سهولت استفاده در منزل و سفر
  • وجود بالشتک در محل قرارگیری سر کودک موجب شده که سر کودک هنگام تعویض پوشک تحت فشار قرار نگیرد.
  • با استفاده از این نمونه زیراندازهای فرش، موکت یا سایر وسایل کودک در حین تعویض پوشک کثیف نمی‌شود.

مهمترین نکات هنگام خرید تشک تعویض پوشک

در مرحله اول برای خرید این نمونه زیراندازها باید به بودجه خود دقت کنید. با توجه به تنوع جنس و کیفیت زیراندازهای تعویض پوشک می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود، محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید؛ اما قیمت تنها عاملی نیست که هنگام خرید یک تشک تعویض نوزاد مناسب باید به آن توجه کنید؛ اما بدون شک یکی از مهمترین عوامل است.

به جنس مواد سازنده این محصول دقت کنید. با توجه به اینکه زیرانداز تعویض نوزاد در تماس مستقیم با پوست و بدن نوزاد قرار دارد، استفاده از محصول بی‌کیفیت می‌تواند به بدن نوزاد آسیب‌زده و احتمال ابتلای او به بیماری‌های پوستی و عفونی را افزایش دهد. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم تنها برای کاهش هزینه خود محصولات بی‌کیفیت را انتخاب نکنید.

در اغلب موارد، کودک هنگام تعویض پوشک ناآرام می‌شود. برای اینکه حواس کودک را پرت کرده و بتوانید او را سرگرم کنید از مدل‌های دارای طرح عروسکی و شاد استفاده کنید.

با توجه به اینکه تعویض پوشک ممکن است کمی طول بکشد و کودک در این مواقع تقلا و جنب‌وجوش دارد. بهتر است محصولات دارای بالشتک را انتخاب کنید. هنگامی که کودک را روی این نمونه زیراندازها می‌خوابانید زیر سر او کاملا نرم خواهد بود. در نتیجه می‌توانید با آرامش بیشتری پوشک را تعویض کنید.

سعی کنید زیراندازهای پلاستیکی را انتخاب کنید. استفاده از این نمونه تشک‌ها در حین تعویض پوشاک موجب می‌شود که اگر ادرار یا مدفوع کودک روی تشک ریخت بتوانید به‌راحتی آن را بشویید.

تشک‌های تعویض دارای اندازه‌های مختلف هستند. برای اینکه بتوانید آنها را به‌راحتی حمل کنید حتما به این مورد توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در طول سفر یا در مهمانی ممکن است بارها نیازمند استفاده از تشک تعویض پوشاک شوید، توصیه می‌کنیم محصولی را انتخاب کنید که به‌راحتی تا شده، در ساک نوزاد قرار بگیرد و حمل آن برای شما آسان باشد.

برای اینکه با اطمینان بیشتری بتوانید پوشک نوزاد را تعویض کنید بهتر است از نمونه‌های ضخیم‌تر زیرانداز تعویض نوزاد را انتخاب کنید.

ویژگی‌های تشک تعویض پوشک مناسب

  • شستشوی آن بسیار آسان باشد.
  • قابل‌حمل بوده و به‌راحتی در کیف نوزاد قرار بگیرد.
  • جنس الیاف آن کاملا ارگانیک بوده و موجب ایجاد حساسیت نشود.
  • دارای طرح و رنگ زیبا و فانتزی باشد. در قسمت سر نوزاد بالشتک نرم وجود داشته باشد و در قسمت انتهای آن برای سرگرمی کودک بوق قرار گرفته باشد.
  • دارای اندازه و ابعاد مناسب با اندازه کودک باشد.
صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد