x تبلیغات
payamarketing

تشک آنتی رفلاکس نوزاد چیست ؟

 

تشک آنتی رفلاکس کودک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

تشک آنتی رفلاکس کودک چه فوایدی دارد؟ از کجا باید آن را بخریم؟ کدام مارک آن بهتر است؟ در نی‌نی‌بان به این پرسش‎‌ها پاسخ داده‌ایم؛ لطفا با ما همراه باشید.
تشک آنتی رفلاکس نوزاد
 

 

 

یک نوزاد مگر چه می‌خواهد، شکم سیر و یک خواب راحت؛ مشکل اینجاست که بسیاری از نوزادان بعد از خوردن شیرشان، آرامش ندارند؛ دل درد می‌گیرند و رفلاکی می‌کنند. مادران همیشه نمی‌توانند بچه به بغل باشند؛ در این اوضاع جامعه در خانه‌ها، هر دوی پدر و مادر شاغل هستند. صنعت برای این شکوفه زدن نوزادان، فکری کرده: تشک آنتی رفلاکس کودک؛ یکی از ملزومات کاربردی با قیمت مناسب که از استفراغ کودک شیرخوار، جلوگیری می‌کند. در ادامه با جزئیات ویژگی‌هایه تشک ضد رفلاکس آشنا می‌شویم؛ دوست دارید با ما همراه باشید؛ شاید خواستید یکی از این تشک‌ها را بخرید.

 
تشک آنتی رفلاکس کودک چیست؟

مشکل رفلاکس نوزادان، یک وضعیت گوارشی است؛ معده نوزاد نمی‌تواند شیر را به خوبی هضم کند و ممکن است تا 60 دقیقه بعد از شیرخوردن، محتویات معده‌اش را بالا بیاورد. چیزی شبیه خرده‌‌های پنیر سفید.


 


علایم رفلاکس نوزاد چیست؟

اگر مطمئن نیستید که کودک شیرخوارتان رفلاکس دارد یا نه، به این علایم توجه کنید:

  • لرزش شیدید در پشت قفسه‌ی سینه نوزاد هنگام شیردهی
  • سرفه کودک
  • احساس گرفتگی در صورت نوزاد
  • عطسه

برای خرید تشک رفلاکس نوزاد به روشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید .


 

عوارض درمان نکردن رفلاکس نوزاد چیست؟

برخی والدی از بزرگان فامیل می‌شنوند که رفلاکس نوزاد،خودش درمان می‌شود. گروهی دیگر این مشکل گوارشی را با بیماری‌های دیگر اشتباه می‌گیرند و اصلا درمانش نمی‌کنند یا با خوراندن داروی اشتباه به کودک، سبب بروز مشکلات دیگری در او می‌شوند. اگر رفلاکس نوزاد درمان نشود:

  • کودک با دهان باز می‌خوابد
  • سکسه می‌کند
  • ناآرام است
  • نای و مری او با اسید معده می‌سوزد
  • کودک دائما گلودرد دارد
  • مستعد عفونت ریوی می‌شود 

 


 

اهمیت خرید تشک نوزادی آنتی رفلاکس

اگر فرزند شما هم علایم رفلاکس را دارد باید حتما به فکر درمان او باشید؛ غذا خوردن او را کنتزل کنید و مراقب باشید بعد از غذا خوردن هم در شرایط ایجاد رفلاکس قرار نگیرد؛ مثلا:

  • حجم زیاد شیر به او ندهید.
  • اجازه بدهید حجم شیر قبلی هضم شود، سپس دوباره شیر دهید. 
  • تا 30 دقیقه بعد از شیردهی، فرزندتان را در حالت خوابیده قرار ندهید.

اما مشکل اینجاست که تمام پدرمادرها، وقت ندارند بعد از هر مرتبه شیردهی، 30-60 دقیقه معطل بمانند تا شیر بچه هضم شود؛ اینجاست که اهمیت خرید تشک آنتی رفلاکس کودک، مشخص می‌شود.

تشک آنتی رفلاکس، تشکی است که کمی شیب دارد و در دو طرف آن بالشتک‌هایی قرار گرفته تا حرکت نوزاد را هنگام خواب محدود کند. استفاده از یک تشک ضد خفگی برای کودک، علاوه بر اینکه باعث می­‌شود کودک‌تان خواب راحتی داشته باشد. در حفظ سلامتی ستون فقرات او نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. همچنین یک تشک استاندارد و مناسب، امنیت و ایمنی کودک را تضمین می­‌کند، که والدین خیال‌شان راحت باشد، و کودک‌شان هنگام غلت­ خوردن در خواب دچار خفگی یا آسیب­ جدی نشود.

به توصیه کارشناسان، نوزاد باید روی یک تشک سفت و صاف، بدون بالش و اسباب­‌بازی بخوابد. نوزادتان را روی همان ملحفه‌­ای که به تشک چسبیده بخوابانید. همچنین، در انتخاب نوع تشک ضد خفگی و همچنین جنس پارچه ملحفه روی آن دقت بسیار داشته باشید. چراکه در عرق کردن سر و راحتی هنگام خواب نوزاد و کودک بسیار مؤثر است.

تشک­‌هایی که در فروشگاه‌­ها یا سایت­‌ها می­‌بینید، دارای انواع مختلف و گوناگونی هستند و احتمالاً بعد از مرور کردن آنها دچار تردید در خرید می‌شوید. زمانی که بودجه‌تان محدود است باید انتخاب دقیق و اصولی داشته باشید و هوشمندانه بودجه‌تان را خرج کنید. چنانچه بودجه کافی هم داشته باشید، خرید همه نوع تشک نوزاد، کار عاقلانه و درستی نخواهد بود. در ادامه به انواع تشک­‌ها اشاره می­‌کنیم تا بتوانید بهترین را برای نوزاد دلبندتان انتخاب کنید.

تشک فومی

همان‌طور که از نام آن پیداست، در ساختار آنها از فوم استفاده شده است. وزن‌شان نسبت به سایر تشک­‌های دیگر بیشتر است؛ و بعد از خوابیدن نوزاد روی آنها به حالت اولیه خود برمی‌­گردد.

ین نوع تشک­‌ها از جنس فوم یا پشم هستند؛ که در ساختار داخلی آنها فنر به‌کار رفته است. شکل ظاهری آنها شبیه به مدل فومی است. لایه وینیل دار (پلیمری پلاستیک مانند) بر رویه تشک تعبیه شده علاوه بر اینکه از خیس شدن آن محافظت می­‌کند، استحکام بالایی نیز دارد.

تشک غلت­‌گیر

در این نوع از تشک‌­ها بالشتک­‌هایی در اطراف قرار گرفته که باعث جلوگیری از افتادن و خفگی کودک هنگام غلت خوردن می‌شوند.

تشک ضد خفگی نوزاد

بسیاری از نوزادان تا سه ماهگی بعد از تولد، مشکل برگشت شیر از معده یا به‌ اصطلاح رفلاکس معده دارند. البته به مرور زمان خودبه‌خود بهبود می‌­یابند. متأسفانه در صورتی‌ که متوجه این موضوع نشوید، ممکن است باعث خفگی نوزاد شود. ساختار و طراحی تشک ضد خفگی به‌ گونه‌ای است که، سر و گردن کودک بالاتر از پایین تنه قرار می‌­گیرد و تا درصد بالایی مانع از برگشت شیر به دهانش می‌­شود.

 

حالا که با انواع تشک کودک و نوزاد آشنا شدیم، بد نیست بدانید که تشک‌های ضد خفگی انواع گوناگونی دارند. آشنایی با این مدل‌ها به شما کمک می‌کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

تشک‌های آنتی رفلاکس در چهار نوع قابل تقسیم‌بندی هستند. ما بهترین این نمونه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی را برای فرشته کوچک‌تان انتخاب کنید. اگر هم دوست دارید همه نمونه‌ها را بررسی کنید، کافی‌ست خرید تشک ضد خفگی نوزاد را انتخاب کنید و همه محصولات را یکجا مقایسه کنید.

تشک ضد خفگی محافظ دار

بر روی این نوع تشک ضد خفگی دو بالشتک تعبیه شده است که محافظت و ایمنی نوزاد را فراهم می­‌کند؛ این دو بالشتک با استفاده از چسب پارچه­‌ای که در دو طرف تشک نصب شده­‌اند، مانع از غلت ­خوردن نوزاد به بیرون تشک می‌شوند. به‌ واسطه شیب ملایم این نوع تشک، سر و گردن نوزاد بالاتر از نیم‌تنه پایینی قرار می­‌گیرد. همین امر باعث کاهش رفلاکس نوزاد می‌شود.

در یکی دو ماه اول بعد از تولد، جابه‌جاکردن و همچنین دادن نوزاد به اقوام و مهمانان با این تشک بسیار راحت و مطمئن است. قابلیت انعطاف­‌پذیری آن باعث می‌­شود که به‌راحتی در آغوش بزرگسالان جای بگیرد. وجود دو بالشتک محافظ روی آن کودک را ثابت نگه می‌­دارد و امنیت کافی را برقرار می‌کند.

نکاتی که در مورد این محصول وجود دارد این است که، بسیاری از والدین با توجه‌ به قیمت آن و مدت‌زمان استفاده تا یک سالگی کودک آن را به‌صرفه نمی‌­دانند. اما کارشناسان و متخصصان اطفال نظراتی را بیان کرده‌اند که هر پدر و مادری باید به آن توجه داشته باشد:

  • نوزادان تازه متولد­شده از ناحیه گردن و سر و شانه‌­ها بسیار آسیب­‌پذیر هستند. این نوع تشک کم‌ترین حرکات و تغییرات را در این نواحی ایجاد می­‌کند.
  • سیستم گوارش نوزادان تا سه ماهگی هنوز تکامل نیافته است. در عین‌ حال رفلاکس موجب کاهش وزن آنها می‌شود. وجود شیب ملایم 12 درجه و استاندارد که سر و گردن کودک را بالاتر از پایین تنه نگه می­‌دارد، در کاهش رفلاکس نوزاد و خواب راحت بسیار مؤثر است.
  • چنانچه نوزاد دچار سرماخوردگی شود، گرفتگی بینی موجب بسته شدن راه تنفسی می‌­شود. خواباندن نوزاد روی تشک ضد خفگی و شیب­‌دار، باعث می‌­شود راحت­‌تر نفس بکشد. همچنین سر نوزاد بالاتر از بدنش قرار می‌گیرد.
  • زمانی که نوزاد را روی این نوع تشک به پهلو می­‌خوابانید؛ بالشتک‌­های محافظ باعث می‌­شوند که نوزاد به حالت ثابت نگه‌داشته شود و برای کمر نوزاد تکیه‌­گاه باشد.
  • بر روی بالشتک‌­های این نوع تشک­‌ها، محفظه­‌های ریز برای تهویه هوا وجود دارند. چنانچه کودک به‌گونه‌ای روی تشک غلت بخورد که دهان و بینی وی روی تشک قرار بگیرد، این محفظه­‌ها باعث می‌شود نوزاد نفس بکشد و اکسیژن دریافت کند.
  • در نهایت بهتر است بدانید، برای چند ماه اول این تشک می­‌تواند به‌عنوان تشک شیردهی کاربرد داشته باشد و مورد تأیید و توصیه پزشکان نیز هست. بسیاری از افرادی که از این محصول استفاده کرده‌­اند آن را به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌های سیسمونی معرفی کرده‌اند.

لباس کار مردانه و نکات خرید آن

 

برای خرید لباس کارمردانه  به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

استفاده از لباس کار در محیط های مختلف کاری یکی از پر اهمیت ترین مسائل می باشد و می بایست برای انتخاب و خرید لباس کار مناسب دقت نمود. طی شرایط کاری مختلف هر فردی با حوادثی ممکن است دست و پنجه نرم کند که در صورت به وقوع پیوستن آن این لباسکار است که جان افراد را در برابر خطرات نجات می دهد. علاوه بر این به جز مسئله حفظ جان ، پوشش یکدست و استفاده از لباس فرم مشخص در محیط کار سبب یکپارچگی و نظم بیشتر به آن محیط می شود. اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که در هنگام خرید لباس کار به چه نکاتی باید توجه کرد تا خریدی مناسب را انجام داد؟در این مقاله به بررسی و چگونگی انتخاب لباس کار مناسب می پردازیم.

لباس کار مردانه


ما در هنگام انجام هر فعالیت مختلفی در طول شبانه روز به لباس متناسب با آن کار احتیاج داریم. به طور مثال برای انجام ورزش و پیاده روی از لباس ورزشی ، برای رفتن به مهمانی و یا انجام کارهای اداری از لباس رسمی و... استفاده می نماییم. به منظور کار در محیط هایی همچون محیط های صنعتی و... نیز می بایست از لباسی با ویژگی های محیطی آن کار استفاده نمود . به همین علت خرید لباسکار یکی از مهم ترین مسائلی است که به آن باید توجه نمود.

برای خرید عمده لباس کار مردانه از بهترین تولیدی لباس کار در تهران به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه کنید .

نکات خرید لباس کار مردانه

نکاتی که در این قسمت گفته می شود جز مهم ترین مواردی است که می بایست جهت خرید لباس کار به آن دقت نمود:

✔ سایز لباس کار

✔ خرید تجهیزات در کنار لباسکار

✔ جنس پارچه (وزن ، نوع پارچه و...)

✔ رنگ لباس کار

✔ کیفیت تولید لباس کار

✔ دوخت لباس کار

1.انتخاب لباس کار مردانه  بر اساس سایز بدن

راحتی هر فرد در لباسی که بر تن می کند متفاوت است. اولین نکته در هنگام خرید لباس کار راحت بودن در آن لباس است. ممکن است شما در لباس های آزادتر فرد احساس راحتی بیشتری کند و برای انجام این کار می بایست سایز بزرگتری را جهت خرید انتخاب نماید. البته خرید لباس کار آزاد تر منوط به نوع حرفه شما بوده و در برخی از مشاغل خرید لباس کار گشاد به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. همچنین خرید لباسکار با سایز کوچکتر و جذب نیز می تواند سبب محدودیت در انجام کار شما شود و راندمان کیفیت کار شما را پایین آورد.

 

بنابراین با توجه به نکات گفته شده و بر اساس شرایط کاری خود اقدام به خرید لباس کار مردانه با سایر متناسب خود نمایید.

 

2.تجهیزات لباس کار مردانه

بسته به شرایط کاری خود شما علاوه بر لباس کار به کفش ایمنی ، کلاه ایمنی ، عینک مخصوص کار و... نیز احتیاج خواهید داشت که می بایست در صورت نیاز اقدام به خرید آن ها در کنار لباس کار خود نمایید. علاوه بر این بهتر است بسته به شرایط محیطی ست تابستانی و زمستانی را به صورت مجزا خریداری نموده تا در فصول مختلف بتوانید از آن ها استفاده نمایید.

 

3.دقت در جنس پارچه 

پارچه لباس کار از نظر راحتی و شست و شوی آن می بایست دارای جنس مناسبی باشد و خرید لباس کار با پارچه هایی از جنس نا مناسب طول عمر کمتری را خواهد داشت و در اثر شست و شو کیفیت اولیه خود را از دست خواهد داد. علاوه بر این در هنگام خرید لباسکار می بایست بر اساس شغل خود اقدام به انتخاب پارچه مناسب لباس کار نموده تا علاوه بر ایمنی فرد در آن احساس راحتی داشته باشد. به طور مثال پارچه مورد استفاده در محیط هایی که فرد در معرض مستقیم شعله های آتش است همچون آتش نشان ها علاوه بر تهویه مناسب هوا می بایست مقاوم در برابر سوختن باشد.

در محیط هایی که فرد در معرض خطرات برق گرفتگی قرار دارد می بایست از پارچه هایی از جنس غیر رسانا استفاده نماید و در تولید لباس کار چنین افرادی می بایست از وجود هرگونه اجسام فلزی اجتناب گردد( اجسام فلزی همچون زیپ و...)

بهترین مارک خرید تشک رفلاکس خوب

 

اهمیت خرید تشک نوزادی آنتی رفلاکس

اگر هنگام شیردهی احساس لرزش در پشت قفسه سینه نوزاد شدید، که اغلب با برونشیت یا آسم اشتباه گرفته می شود (اگرچه به درستی درمان نمی شود، می تواند به عنوان آسم مزمن باقی بماند). کودک شما به بیماری ریفلاکس معده و مری مبتلا است.

اگر این بیماری را دیر متوجه شوید، و عدم توانایی در کنترل این بیماری منجر به آسیب به حنجره و نای توسط اسید برگشتی از معده خواهد شد. در این کودکان گلو درد دائمی می شود و این بیماری نیز یکی از دلایل عفونت های ریوی و ذات الریه در کودکان است. در برخی موارد، ریفلاکس ناشی از آلرژی و عدم تحمل مواد غذایی است.

در صورت بروز این علائم، بهتر است رژیم غذایی کودک خود را کمتر تغییر دهید. اگر بلافاصله پس از تغذیه استفراغ کرد، دیگر از شیر دادن خودداری کنید و منتظر بمانید تا دفعه بعد دوباره به او شیر دهید. توصیه می شود کودک را 30 دقیقه پس از تغذیه به حالت ایستاده نگه دارید، سعی کنید کودک را کمتر از قبل روی شکم خود نگه دارید.

برای جلوگیری از بازگشت غذا به ریه های کودک می توانید از تشک نوزادی آنتی رفلاکس استفاده کنید که از عوارض جبران ناپذیری به فرزند دلبنده شما جلوگیری میکند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با این تشک های گارد دار نوزادی آشنا شویم.

 

تشک آنتی رفلاکس نوزاد

عوراض و تاثیرات رفلاکس معده بر روی نوزادان

1 - تف کردن و استفراغ

تف کردن برای نوزادان طبیعی است. با این حال، تف کردن شدید ممکن است یکی از علائم باشد. این امر به ویژه در صورتی صادق است که نوزاد شما بیش از 12 ماه سن داشته باشد و همچنان بعد از غذا به شدت آب دهانش را تف کند. تف کردن خون، مایع سبز یا زرد، یا ماده ای که شبیه تفاله قهوه است نیز ممکن است نشان دهنده رفلاکس معده یا سایر اختلالات جدی تر باشد.

تف کردن به طور معمول بدون درد است. کودک شما پس از تف کردن همچنان باید شاد و سالم به نظر برسد. اگر کودک شما به رفلاکس معده مبتلا شده تف کردن شدید یا استفراغ دردناکی را تجربه می کند که همراه با گریه است.

2 - امتناع از غذا خوردن و مشکل در خوردن یا بلعیدن

اگر نوزاد شما در حین تغذیه درد داشته باشد، ممکن است از خوردن امتناع کند. این درد ممکن است به دلیل تحریکی باشد که هنگام بازگشت محتویات معده به مری ایجاد می شود.

3 - آروغ یا سکسکه مرطوب

آروغ خیس یا سکسکه خیس زمانی است که نوزاد هنگام آروغ زدن یا سکسکه مایعی را بیرون می ریزد. این می تواند نشانه ای از رفلاکس معده در کودکان باشد.

4 - عدم افزایش وزن

کاهش وزن یا عدم افزایش وزن ممکن است در نتیجه استفراغ بیش از حد یا تغذیه ضعیف مرتبط با رفلاکس معده در کودکان رخ دهد.

5 - قوس دادن غیر طبیعی بدن

نوزادان ممکن است در حین یا بعد از تغذیه بدن خود را قوس دهند. تصور می شود که این ممکن است به دلیل احساس سوزش دردناک ناشی از تجمع مایع معده در مری باشد. قوس های غیرطبیعی ممکن است به تنهایی یک مشکل عصبی باشد. با این حال، اگر کودک شما هم تف کند یا از خوردن امتناع کند، می تواند نشانه GERD یا رفلاکس معده باشد.

6 - سرفه مکرر

ممکن است نوزاد شما به دلیل بالا آمدن اسید یا غذا به پشت گلو، مکرراً سرفه کند. غذای برگشت داده شده همچنین می تواند به ریه ها و نای آسیب وارد کند و منجر به ذات الریه و آسم شود.

7 - درد قفسه سینه یا سوزش سر دل کودک

محتویات معده برگشته، ممکن است پوشش مری را تحریک کرده و باعث سوزش سر دل شود. این یکی از شایع ترین علائم رفلاکس اسید در کودکان بزرگتر و بزرگسالان است، اما ممکن است تشخیص آن در نوزادان دشوار باشد.

8 - عدم افزایش وزن

کاهش وزن یا عدم افزایش وزن ممکن است در نتیجه استفراغ بیش از حد یا تغذیه ضعیف مرتبط با رفلاکس اسید یا GERD رخ دهد.

 

برای خرید تشک رفلاکس نوزاد ارزان و خوب از تولیدی به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید 

ویژگی های تشک یا بالش آنتی رفلاکس نوزاد

تشک آنتی رفلاکس کودک را باید سر صبر بخرید تا بتواند تاثیر مناسب خود را بگذارد. در خرید تشک ضد رفلاکس، به این موارد توجه کنید:

  1. سایز تشک : اندازه تشک ضد رفلاکس کودک باید با تخت او تناسب داشته باشد و از هر طرف ۴ سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. کیفیت تشک : بهتر است از مارک های معتبر تشک ضد رفلاکس نوزاد را بخرید؛ تا هم ارگونومی اش مناسب باشد؛ هم ایمنی لازم را به کودک شما بدهد.
  3. درجه تشک : تشک ضد رفلاکس کودک باید قابلیت تنظیم درجه را داشته باشد؛ بهترین زاویه این تشک ها عبارتند از:
    • تشک آنتی رفلاکس ۲۰ درجه
    • تشک آنتی رفلاکس ۳۰ درجه
  4. سفتی و نرمی تشک : بیشتر پدرمادرها ذهنیت درستی درباره راحتی تشک فرزندشان ندارند؛ به خاطر این که کودک شیرخوار نمی تواند بگوید که تشک اش راحت است یا خیر. برای این که بدانید تشک آنتی رفلاکس کودک راحت است یا خیر؛ دست خودتان را روی آن فشار دهید؛ این تشک نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد تا به ستون فقرات بچه آسیب وارد شود.
  5. جنس تشک : یکی از مهم ترین ویژگی های تشک ضد رفلاکس نوزاد، جنس داخل آن است؛ این که ظاهر تشک، دل شما را ببرد، کافی نیست؛ همان مواد داخل تشک هستند که آن را مرغوب یا بی کیفیت می سازند. فیلر داخل تشک معمولا از این سه جنس است:
    • فوم
    • اسفنجی
    • فنری (تشک فومی باید تراکم کافی داشته باشد؛ تا با تغییر دما و در طول استفاده، حالت آن تغییر نکند. در غیر این صورت باعث گرفتگی عضلات کودک می شود؛ در نهایت هم او را بیشتر ناراحت می کند.)
  6. ضد حساسیت : هنگام خرید تشک آنتی رفلاکس کودک و نوزاد، توجه کنید که جنس رویه تشک، از مواد ضد باکتری و ضد حساسیت باشد.
  7. ارتفاع تشک : یک تشک ضد رفلاکس نوزاد ارتفاعی بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر دارد؛ سایر تشک هایی که ارتفاع بلندی تری دارند؛ ممکن است سبب لیز خوردن فرزندتان شوند و باید حتما کمربند داشته باشند. همان طور که در برخی از تصاویر این مطلب مشاهده کردید؛ کمربند این تشک ها ایمنی کودک را بالا می برند.
  8. طراحی تشک : این که تشک ضد رفلاکس کودک، فقط پهن باشد و زاویه دار ملاک نیست؛ طراحی تشک آنتی رفلاکس باید اصولی و مطابق ارگونومی بدن کودک باشد؛ به این ترتیب هنگامی که فرزندتان را روی آن گذاشته اید و به کارهای خودتان مشغول هستید؛ کودک دچار خفگی نشود.
  9. گارانتی محصول : با تمام مواردی که گفتیم گاهی ممکن است به دلایل نامعلوم تشک آنتی رفلاکس کودک، دچار مشکلاتی شود؛ بنابراین بهتر است از مارک هایی خریدتان را انجام دهید که ضمانت نامه معتبر و کاربردی به شما می دهند. ضمانتی که حداقل ۱ سال زمان دارد.

 

کاربرد لباس کار حرفه ای در محیط صنعتی

 لباس کار به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی و ابزار های حفاظت فردی شناخته میشود و معمولا میتواند به عنوان یک پوشش سراسری دست، پا و تنه فرد را در برابر خطرات و شرایط محیطی مختلف محافظت نماید، یک لباسکار حرفه ای ویژگی ها و مشخصات مخصوصی دارد که در این نوشته به آنها خواهیم پرداخت، در ادامه این نوشته با پاکان صنعت همراه باشید. 

 جنس این لباس ها با توجه به کاربردی که در آن قصد استفاده از لباس ایمنی را داشته باشیم تعیین میشود. میتوان پارچه این لباس ها را از جنس و الیاف طبیعی و یا مصنوعی انتخاب کرد اما نکنه حائز اهمیت توجه به کاربرد، برخورد فرد با مواد شیمایی و صنعتی و همینطور شرایط آب و هوایی محیط کار است. به عنوان مثال لباس افرادی که در محیط های سردخانه و.. مشغول به کار هستند باید حفاظت مناسبی در برابر سرما داشته باشد یا لباس آتش نشانان باید از پارچه های ضد حریق یا نسوز ساخته شده باشد. 

 

 

خصوصیات کلی لباس کار حرفه ای 

به طور کلی میتوان خصوصیات لباس های کار ایمن و حرفه ای را موراد زیر عنوان کرد:

1. مهمترین خصویت یک لباس مناسب، اندازه و تناسب آن با بدن فرد است.

2. لباس کارکنانی که در محیط هایی که با موراد خورنده و مضر در ارتباط هستند باید به نوعی باشد که به عنوان یک عایق مناسب در برابر آب، گاز، مواد شیمایی و .... عمل کند. 

3. لباس افرادی که با ماشین آلات صنعتی کار میکنند باید یک سره و  بدون پارگی باشد و همینطور استفاده از ساعت زنجیر و کلید در هنگام استفاده از ماشین های صنعتی توصیه نمیشود. 

4. آتش نشانان و افرادی که در شغل خود به نوعی با حرارت و آتش برخورد دارند باید از جنس ضد حریق بوده و همچنین شامل: کلاه، دستکس و کفش ایمنی باشد. 

5. افرادی که در محل هایی که گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار در آنها به کار گرفته میشود مشغول به کار هستند نباید از لباس کار حاوی جیب، لبه و چین و چروک های زیاد استفاده کنند، زیرا ممکنن است این مواد سمی در جیب یا چین های لباس باقی بمانند و در نهایت موجب مسومیت فرد شوند. 

6. کارکنانی که با مواد اسیدی، شیمایی و رادیواکتیو سر و کار دارند ضروری است که از لباس هایی به صورت یکپارچه که دارای هیچ گونه منفذی نباشد به همراه کلاه، کفش و دستکش ایمنی با جنس غیر قابل نفوذ استفاده کنند. 

7. در صورتی که کار به نحوی باشد که کارکنان مدام مجبور به بالا دادن آستین های لباس خود باشند، ضروری است از لباس هایی استفاده شود که آستین کوتاهی داشته باشد. 

8. کارکنانی که در محیط هایی که احتمال انفجار در آنها بالا است کار میکنند نباید از لباس هایی استفاده کنند که امکان اشتعال بالایی داشته باشند همچنین نباید از عینک و... سلونوئیدی استفاده کنند. 

9. در مناطق سردسیر و یا فصل زمستان لباس ها باید دارای آستر پشمی باشد و در مکان های بارانی از لباسکارهای دارای کلاه سرخود استفاده شود. 

10. میتوان آرم لوگو یا نام شرکت مربوطه را بر روی لباس ها درج کرد. بهترین مکان برای  درج لوگو شرکت بالای جیب سمت راست لباس است.

 

برای خرید عمده لباس کار حرفه ای از بهترین تولیدی لباس کار حرفه ای  در تهران به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه کنید و یا با تلفن های دوخت یادگار تماس بگیرید :

09199176576

 

 

02156620989

 

 

 ضرورت استفاده از لباس کار حرفه ای 

اکثر مجموعه ها از جمله: ادارات، موسسات، باشگاه های ورزشی، کارخانجات، مراکز آتش نشانی، حزب های مختلف، مجموعه های پزشکی درمانی، مدارس و ... نیاز به استفاده از لباسکار دارند.

اهمیت و ضرورت استفاده از لباسکار با توجه به فعالیت و کار افراد، متفاوت است اما از مهمترین دلایل استفاده از این لباس های میتوان به: رعایت مسائل بهداشتی، ایمنی، متمایز شدن پرسنل مختلف یک مجموعه، حفاظت کارکنان، نظم، شناسایی تخصص های مختلف و .... اشاره داشت. حتی جدا از این موراد میتوان به کاربردهای نمایشی، تبلیغاتی و... برای مجموعه اشاره داشت. 

انواع لباس کار حرفه ای 

به طورکلی لباس های کار دارای انواع مختلفی هستند که میتواند از انواع کاپشن و شلوار، لباس های یکسره، به عنوان پوشش های سراسری برای تن، دست و پاها و... باشد، که از پارچه هایی از جنس های: ویسکوز، پلی استر، فیلامنت یا کتان تولید میشوند. از لباس هایی که از جنس الیاف طبیعی ساخته شده باشند برای مکان هایی که نیاز به تبادل حرارتی بالا در لباس های کارکنان باشد و از لباس هایی که دارای الیاف ضخیم تر هستند برای مکان هایی که نیاز به استفاده از لباس های عایق باشد استفاده میشود.

به عنوان مثال از لباس هایی از جنس پی وی سی میتوان برای مشاغلی که در ارتباط به مواد آتش زا هستند استفاده کرد و یا از لباس های با پوشش آلومینیوم میتوان برای کارگرانی که در محیط هایی که در آنها اشعه مادون قرمز وجود دارد استفاده کرد. 

بهترین برند تشک رفلاکس نوزاد چیست ؟

 همه‌ی ما در زندگی احساس سوزش معده را حداقل برای یکبار تجربه کرده‌ایم، پس برایمان قابل درک است وقتی کودکمان دچار رفلاکس می‌شود چه درد و سوزشی را تحمل می‌کند و متأسفانه این مشکل در نوزادان و کودکان بسیار رایج است و در مواردی به بیماری جدی تبدیل می‌شود. اما در این مقاله راه حل‌هایی برای این مشکل ارائه داده‌ایم که با پیروی از آن‌ها علائم ناخوشایند رفلاکس بسیار کاهش پیدا می‌کند و حتی منجر به درمان آن می‌شود.

 

چه زمانی مشکل رفلاکس تبدیل به بیماری رفلاکس می‌شود؟

رفلاکس اسید که بیشتر به عنوان رفلاکس معده یا رفلاکس معده به مری که به اختصار (GER gastro-esophageal reflux) شناخته می‌شود، به فرآیند برگشت محتویات معده به حلق گفته می‌شود. رفلاکس معده تنها مختص بزرگسالان نیست بلکه نوزادان نیز این وضعیت را تجربه می‌کنند. نوزادی که دچار رفلاکس معده است، استفراغ مکرر داشته یا دائما آب از دهانش جاری می‌شود.

اگر نوزاد شما علاوه بر این علائم، تحریک پذیری، مشکل در شیر خوردن یا تغذیه، وزن گیری نامناسب، سرفه، احساس خفگی یا خس خس سینه پس از شیر خوردن را تجربه می‌کند، ممکن است به مشکل جدی‌تری به نام “بیماری رفلاکس معده به مری” که به اختصار به آن (GERD) گفته می‌شود، مبتلا باشد. “بیماری رفلاکس معده به مری” پیامد رفلاکس معده به مری است. در نوزادان رفلاکس یا گِر (GER) شایع‌تر از بیماری رفلاکس معده یا گِرد (GERD) است.

گزینه‌های درمان رفلاکس اسید در نوزادان بستگی به سن کودک و شدت مشکل دارد. ایجاد تغییراتی در سبک زندگی و درمان‌های خانگی ساده معمولی بهترین اقدامات اولیه برای درمان هستند.

تشک آنتی رفلکس

 

چه زمانی و چگونه به کودک غذا بدهیم؟

چگونگی تغذیه کودک رابطه مستقیمی با علائم رفلاکس و کاهش یا افزایش آن‌ها دارد. پس باید توجه ویژه‌ای به زمان و نحوه شیردهی و تغذیه کودک داشته باشید. در ادامه با کمک و همکاری دکتر مقدادی، به موارد خیلی ساده‌ای پرداخته ایم که شما با پیروی کردن از این موارد و تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود می‌توانید باعث بهبود رفلاکس در فرزندتان شوید.

  • تعداد وعده‌های غذایی کودک را افزایش دهید.

در صورتی‌ که شکم کودک پر باشد، احتمال رفلاکس واستفراغ بالا می‌رود. لذا افزایش دفعات غذا خوردن و کاهش حجم هر وعده غذایی می‌تواند در کاهش رفلاکس مفید باشد.

هنگامی که معده کمتر پر باشد، فشار کمتری به عضله منقبض کننده (اسفنکتر) تحتانی مری وارد می‌شود. عضله منقبض کننده تحتانی مری یک عضله حلقوی است که مانع بالا آمدن محتویات معده به داخل مری می‌شود. هنگامی که از طرف معده فشار زیادی به این عضله وارد شود، عضله کارایی خود را از دست داده و اجازه می‌دهد مقداری از محتویات معده بالا آمده و وارد حلق شوند. در سال اول زندگی کودک، مدتی طول می‌کشد تا این عضله قدرتمند شود. بنابراین کودکان در این سن، زیاد دچار آبریزش دهان می‌شوند. بنابراین بهتر است هر زمان که کودک گرسنه بود به او شیر بدهید.

همچنین با شروع تغذیه‌ی کمکی علائم مربوط به رفلاکس معده به طور چشم‌گیری در کودک کاهش می‌یابد.

تشک ضد خفگی، تشکی است که کمی شیب دارد و در دو طرف آن بالشتک‌هایی قرار گرفته تا حرکت نوزاد را هنگام خواب محدود کند. این تشک‌ها با شیب ملایمی طراحی شده‌اند تا رفلاکس معده را کنترل کنند و میزان سلامتی نوزاد را به حداکثر برسانند. با انتخاب تشک مناسب می‌توانید امنیت و آرامش را برای نوزادتان فراهم کنید.

شاید با خواندن عنوان این مقاله کمی بترسید و به فکر فرو بروید که تشک ضد خفگی چیست؟ و اگر از آن استفاده نکنم، یعنی نوزادم خفه می‌شود؟ اصلاً نترسید. تشک ضد خفگی معجون جاودانگی نیست، فقط زمان رفلاکس معده نوزاد از خفه شدن آن جلوگیری می‌کند. چطوری؟ به شما می‌گوییم. در این متن با ما همراه باشید تا با زیر و بم این تشک‌های آنتی رفلاکس آشنا شویم.

تشک آنتی رفلاکس، تشکی است که کمی شیب دارد و در دو طرف آن بالشتک‌هایی قرار گرفته تا حرکت نوزاد را هنگام خواب محدود کند. استفاده از یک تشک ضد خفگی برای کودک، علاوه بر اینکه باعث می­‌شود کودک‌تان خواب راحتی داشته باشد. در حفظ سلامتی ستون فقرات او نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. همچنین یک تشک استاندارد و مناسب، امنیت و ایمنی کودک را تضمین می­‌کند، که والدین خیال‌شان راحت باشد، و کودک‌شان هنگام غلت­ خوردن در خواب دچار خفگی یا آسیب­ جدی نشود.

 

به توصیه کارشناسان، نوزاد باید روی یک تشک سفت و صاف، بدون بالش و اسباب­‌بازی بخوابد. نوزادتان را روی همان ملحفه‌­ای که به تشک چسبیده بخوابانید. همچنین، در انتخاب نوع تشک ضد خفگی و همچنین جنس پارچه ملحفه روی آن دقت بسیار داشته باشید. چراکه در عرق کردن سر و راحتی هنگام خواب نوزاد و کودک بسیار مؤثر استتشک­‌هایی که در فروشگاه‌­ها یا سایت­‌ها می­‌بینید، دارای انواع مختلف و گوناگونی هستند و احتمالاً بعد از مرور کردن آنها دچار تردید در خرید می‌شوید. زمانی که بودجه‌تان محدود است باید انتخاب دقیق و اصولی داشته باشید و هوشمندانه بودجه‌تان را خرج کنید. چنانچه بودجه کافی هم داشته باشید، خرید همه نوع تشک نوزاد، کار عاقلانه و درستی نخواهد بود. در ادامه به انواع تشک­‌ها اشاره می­‌کنیم تا بتوانید بهترین را برای نوزاد دلبندتان انتخاب کنید.برای خرید تشک رفلاکس نوزاد از بهترین برندبه فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید .

تشک فومی

همان‌طور که از نام آن پیداست، در ساختار آنها از فوم استفاده شده است. وزن‌شان نسبت به سایر تشک­‌های دیگر بیشتر است؛ و بعد از خوابیدن نوزاد روی آنها به حالت اولیه خود برمی‌­گردد.

تشک فنری

در طراحی و بافت داخلی این تشک‌­ها، فنرهای زیادی به‌کار رفته است؛ که فنرها به دو شکل متصل و منفعل هستند.

تشک ارگانیک

این نوع تشک­‌ها از جنس فوم یا پشم هستند؛ که در ساختار داخلی آنها فنر به‌کار رفته است. شکل ظاهری آنها شبیه به مدل فومی است. لایه وینیل دار (پلیمری پلاستیک مانند) بر رویه تشک تعبیه شده علاوه بر اینکه از خیس شدن آن محافظت می­‌کند، استحکام بالایی نیز دارد.

تشک غلت­‌گیر

در این نوع از تشک‌­ها بالشتک­‌هایی در اطراف قرار گرفته که باعث جلوگیری از افتادن و خفگی کودک هنگام غلت خوردن می‌شوند.

تشک ضد خفگی نوزاد

بسیاری از نوزادان تا سه ماهگی بعد از تولد، مشکل برگشت شیر از معده یا به‌ اصطلاح رفلاکس معده دارند. البته به مرور زمان خودبه‌خود بهبود می‌­یابند. متأسفانه در صورتی‌ که متوجه این موضوع نشوید، ممکن است باعث خفگی نوزاد شود. ساختار و طراحی تشک ضد خفگی به‌ گونه‌ای است که، سر و گردن کودک بالاتر از پایین تنه قرار می‌­گیرد و تا درصد بالایی مانع از برگشت شیر به دهانش می‌­شود.

حالا که با انواع تشک کودک و نوزاد آشنا شدیم، بد نیست بدانید که تشک‌های ضد خفگی انواع گوناگونی دارند. آشنایی با این مدل‌ها به شما کمک می‌کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین برند خرید تشک رفلاکس نوزاد

 این تشک شیب‌ ۱۲ درجه دارد. دارای ۲ بالشتک غلت‌گیر  پر شده با اسفنج است. بالشتک‌های غلت‌گیر این کار قابل تنظیم هستند. ابعاد آنها ۲۰ × ۱۰ سانتی‌متر است. این بالشتک ها از غلت خوردن نوزاد جلوگیری کرده و امکان به پهلو خواباندن نوزاد و ثابت نگه‌داشتن او را فراهم می‌کند. روکش بالشتک‌ها نیز مانند رویه تشک، به راحتی قابل جداسازی و شستشو هستند همچنین این تشک یک سرگیر قابل تنظیم و قابل جدا شدن دارد که به صورت برجستگی ای در پایین تشک قرار دارد. این سرگیر را جوری تنظیم کنید که پایین باسن نوزاد قرار بگیرد تا از سر خوردن نوزاد جلوگیری کند. این تشک علاوه بر راحتی و کاهش بی‌قراری در نوزادان تازه متولد شده، اثر قابل توجهی در جهت بهبود و کاهش عوارض ناشی از رفلاکس معده نوزاد دارد. این مدل از تشک آنتی رفلاکس قابل استفاده برای نوزاد از بدو تولد تا ۶ ماهگی در قسمت بالایی تشک و امکان استفاده برای نوزاد از ۶ تا ۲۴ ماهگی در قسمت پایینی تشک است. در قسمت بالایی تشک سوراخ هایی وجود دارد که از احتمال خفگی نوزادان جلوگیری می کند. در صورتی که نوزاد رفلاکس داشته باشد. مایع خارج از دهان از مسیر این سوراخ ها عبور می کند و تنفس نوزاد به طور طبیعی ادامه پیدا می کند.

تشک آنتی رفلاکس نوزاد

تشک ضد خفگی، تشکی است که کمی شیب دارد و در دو طرف آن بالشتک‌هایی قرار گرفته تا حرکت نوزاد را هنگام خواب محدود کند. این تشک‌ها با شیب ملایمی طراحی شده‌اند تا رفلاکس معده را کنترل کنند و میزان سلامتی نوزاد را به حداکثر برسانند. با انتخاب تشک مناسب می‌توانید امنیت و آرامش را برای نوزادتان فراهم کنید.

تشک آنتی رفلاکس، تشکی است که کمی شیب دارد و در دو طرف آن بالشتک‌هایی قرار گرفته تا حرکت نوزاد را هنگام خواب محدود کند. استفاده از یک تشک ضد خفگی برای کودک، علاوه بر اینکه باعث می­‌شود کودک‌تان خواب راحتی داشته باشد. در حفظ سلامتی ستون فقرات او نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. همچنین یک تشک استاندارد و مناسب، امنیت و ایمنی کودک را تضمین می­‌کند، که والدین خیال‌شان راحت باشد، و کودک‌شان هنگام غلت­ خوردن در خواب دچار خفگی یا آسیب­ جدی نشود.

به توصیه کارشناسان، نوزاد باید روی یک تشک سفت و صاف، بدون بالش و اسباب­‌بازی بخوابد. نوزادتان را روی همان ملحفه‌­ای که به تشک چسبیده بخوابانید. همچنین، در انتخاب نوع تشک ضد خفگی و همچنین جنس پارچه ملحفه روی آن دقت بسیار داشته باشید. چراکه در عرق کردن سر و راحتی هنگام خواب نوزاد و کودک بسیار مؤثر است.

تشک­‌هایی که در فروشگاه‌­ها یا سایت­‌ها می­‌بینید، دارای انواع مختلف و گوناگونی هستند و احتمالاً بعد از مرور کردن آنها دچار تردید در خرید می‌شوید. زمانی که بودجه‌تان محدود است باید انتخاب دقیق و اصولی داشته باشید و هوشمندانه بودجه‌تان را خرج کنید. چنانچه بودجه کافی هم داشته باشید، خرید همه نوع تشک نوزاد، کار عاقلانه و درستی نخواهد بود. در ادامه به انواع تشک­‌ها اشاره می­‌کنیم تا بتوانید بهترین را برای نوزاد دلبندتان انتخاب کنید.

تشک فومی

همان‌طور که از نام آن پیداست، در ساختار آنها از فوم استفاده شده است. وزن‌شان نسبت به سایر تشک­‌های دیگر بیشتر است؛ و بعد از خوابیدن نوزاد روی آنها به حالت اولیه خود برمی‌­گردد.

تشک فنری

در طراحی و بافت داخلی این تشک‌­ها، فنرهای زیادی به‌کار رفته است؛ که فنرها به دو شکل متصل و منفعل هستند.

 

تشک ارگانیک

ین نوع تشک­‌ها از جنس فوم 

تشک غلت­‌گیر

در این نوع از تشک‌­ها بالشتک­‌هایی در اطراف قرار گرفته که باعث جلوگیری از افتادن و خفگی کودک هنگام غلت خوردن می‌شوند.

 

تشک ضد خفگی نوزاد

بسیاری از نوزادان تا سه ماهگی بعد از تولد، مشکل برگشت شیر از معده یا به‌ اصطلاح رفلاکس معده دارند. البته به مرور زمان خودبه‌خود بهبود می‌­یابند. متأسفانه در صورتی‌ که متوجه این موضوع نشوید، ممکن است باعث خفگی نوزاد شود. ساختار و طراحی تشک ضد خفگی به‌ گونه‌ای است که، سر و گردن کودک بالاتر از پایین تنه قرار می‌­گیرد و تا درصد بالایی مانع از برگشت شیر به دهانش می‌­شود.

تشک‌های آنتی رفلاکس در چهار نوع قابل تقسیم‌بندی هستند. ما بهترین این نمونه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی را برای فرشته کوچک‌تان انتخاب کنید. اگر هم دوست دارید همه نمونه‌ها را بررسی کنید، کافی‌ست خرید تشک ضد خفگی نوزاد را انتخاب کنید و همه محصولات را یکجا مقایسه کنید.

برای خرید تشک آنتی رفلکس نوزاد ارزان قیمت از تولیدی به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید .

تشک ضد خفگی محافظ دار

بر روی این نوع تشک ضد خفگی دو بالشتک تعبیه شده است که محافظت و ایمنی نوزاد را فراهم می­‌کند؛ این دو بالشتک با استفاده از چسب پارچه­‌ای که در دو طرف تشک نصب شده­‌اند، مانع از غلت ­خوردن نوزاد به بیرون تشک می‌شوند. به‌ واسطه شیب ملایم این نوع تشک، سر و گردن نوزاد بالاتر از نیم‌تنه پایینی قرار می­‌گیرد. همین امر باعث کاهش رفلاکس نوزاد می‌شود.

در یکی دو ماه اول بعد از تولد، جابه‌جاکردن و همچنین دادن نوزاد به اقوام و مهمانان با این تشک بسیار راحت و مطمئن است. قابلیت انعطاف­‌پذیری آن باعث می‌­شود که به‌راحتی در آغوش بزرگسالان جای بگیرد. وجود دو بالشتک محافظ روی آن کودک را ثابت نگه می‌­دارد و امنیت کافی را برقرار می‌کند.

نکاتی که در مورد این محصول وجود دارد این است که، بسیاری از والدین با توجه‌ به قیمت آن و مدت‌زمان استفاده تا یک سالگی کودک آن را به‌صرفه نمی‌­دانند. اما کارشناسان و متخصصان اطفال نظراتی را بیان کرده‌اند که هر پدر و مادری باید به آن توجه داشته باشد:

  • نوزادان تازه متولد­شده از ناحیه گردن و سر و شانه‌­ها بسیار آسیب­‌پذیر هستند. این نوع تشک کم‌ترین حرکات و تغییرات را در این نواحی ایجاد می­‌کند.
  • سیستم گوارش نوزادان تا سه ماهگی هنوز تکامل نیافته است. در عین‌ حال رفلاکس موجب کاهش وزن آنها می‌شود. وجود شیب ملایم 12 درجه و استاندارد که سر و گردن کودک را بالاتر از پایین تنه نگه می­‌دارد، در کاهش رفلاکس نوزاد و خواب راحت بسیار مؤثر است.
  • چنانچه نوزاد دچار سرماخوردگی شود، گرفتگی بینی موجب بسته شدن راه تنفسی می‌­شود. خواباندن نوزاد روی تشک ضد خفگی و شیب­‌دار، باعث می‌­شود راحت­‌تر نفس بکشد. همچنین سر نوزاد بالاتر از بدنش قرار می‌گیرد.
  • زمانی که نوزاد را روی این نوع تشک به پهلو می­‌خوابانید؛ بالشتک‌­های محافظ باعث می‌­شوند که نوزاد به حالت ثابت نگه‌داشته شود و برای کمر نوزاد تکیه‌­گاه باشد.
  • بر روی بالشتک‌­های این نوع تشک­‌ها، محفظه­‌های ریز برای تهویه هوا وجود دارند. چنانچه کودک به‌گونه‌ای روی تشک غلت بخورد که دهان و بینی وی روی تشک قرار بگیرد، این محفظه­‌ها باعث می‌شود نوزاد نفس بکشد و اکسیژن دریافت کند.
  • در نهایت بهتر است بدانید، برای چند ماه اول این تشک می­‌تواند به‌عنوان تشک شیردهی کاربرد داشته باشد و مورد تأیید و توصیه پزشکان نیز هست. بسیاری از افرادی که از این محصول استفاده کرده‌­اند آن را به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌های سیسمونی معرفی کرده‌اند.

مهم ترین ویژگی های لباس کار صنعتی

 ویژگی های لباس کار صنعتی متنوع هستند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. لباس کار از تجهیزات فردی است که به منظور پوشش بدن کارکنان مجموعه های گوناگون، استفاده می شود. این تجهیزات باتوجه به لباس کار صنعتی از رایج ترین و پرمصرف ترین انواع لباس کار ایمنی به شمار می آید.لباس های صنعتی در حوزه های مونتاژکاری و کار با وسایل صنعتی استفاده می شوند. جهت تهیه لباس کار ارزان قیمت با مراجعه به سایت راندنو می توانید لیست فروشندگان این ابزار ایمنی را مشاهده نمایید. همچنین در راندنو می توانید لباس کار صنعتی مردانه و زنانه مورد نظر خود را از فروشندگان تجیزات ایمنی خریداری نمایید.

در این مقاله قصد داریم به آشنایی با ویژگی های لباس کار صنعتی بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لباس کار صنعتی

خصوصیات لباس کار صنعتی

تناسب اندازه لباس کارها با بدن افراد یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که تمامی این تجهیزات باید از آن برخوردار باشند. همچنین افرادی که در محیط شغلی خود با انواع ماشین آلات سروکار دارند، باید لباسی را استفاده کنند که هیچگونه پارگی نداشته باشد. درنتیجه هنگام تهیه ایم تجهیزات باید به خصوصیات و استانداردهای لباس کار صنعتی توجه داشته باشید.

در این بخش به بررسی مهم ترین ویژگی های لباس کار صنعتی خواهیم پرداخت.

  • اگر در محیط های تاریک یا در شب کار می کنید، بهتر است لباسی را انتخاب نمایید که از نوار شبرنگ برخوردار باشد.
  • تناسب سایز لباس کار با بدن شما از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید. توجه نمایید  لباسی که انتخاب می کنید نباید بیش از حد تنگ و بیش از حد کوچک باشد. لباس کارهای صنعتی باید کاملاً با سایز شما مطابقت داشته باشند.
  • اگر در بخش کار با مواد اسیدی و شیمیایی مشغول به کار هستید، باید لباسی را انتخاب کنید نفوذ آب و گاز به آن امکان پذیر نباشد. همچنین تولید لباس کار صنعتی این حوزه به گونه ای است که به صورت یکپارچه ارائه می شود.
  • استاندارد لباس کار صنعتی به گونه ای است که در محیط های اشباع از گرد و غبار، از پوششی استفاده می شود که یقه و چین و چروک های کمتری دارد.
  • لباس انتخابی شما باید به گونه ای باشد که صنف شغلی شما را مشخص نماید. به عبارتی نشان دهنده جایگاه شغلی شما در واحد شغلی است. توجه نمایید که این لباس ها براساس کد، استاندارد رنگ بندی لباس کار و مواردی از این قبیل از یکدیگر متمایز می شوند.

انواع لباس کار صنعتی

لباس های صنعتی کار باتوجه به نوع شغل و فعالیت افراد در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند. در این بخش از مطلب ویژگی های لباس کار صنعتی به معرفی رایج ترین انواع این تجهیزات ایمنی می پرداریم.

  • لباس کار صنعتی تبلیغاتی
  • لباس کار برق صنعتی
  • لباس جوشکاری و موارد مشابه

لباس کار صنعتی از چه جنسی تولید می شود؟

برای برخی از کاربران این سؤال پیش آمده است که جنس لباس های صنعتی باید چگونه باشد؟ در ابتدا باید بگوییم پارچه لباس کار صنعتی از دیگر عواملی است که در ویژگی های لباس کار صنعتی تأثیر می گذارد. به طور معمول جنس لباس های صنعتی از پلی استر و پنبه تولید می شوند. توجه نمایید که میزان استفاده از پنبه در این لباس ها، به شرایط کاری بستگی دارد.

همانطور که می دانید افراد در مشاغل صنعتی با مواد اسیدی و شیمیایی در ارتباط هستند. از این رو پوشش آنها و لباس کاری که استفاده می کنند، باید به گونه ای باشد که در برابر این شرایط مقاومت داشته باشند. به عنوان مثال افرادی که در معرض حرارت قرار دارند، باید از لباس کاری استفاده کنند که درصد پنبه آن پایین تر است.

لازم به ذکر است لباس هایی که با حرارت و جرقه در تماس هستند، بهتر است پنبه استفاده شده در آن حدود ۱۱ درصد باشد. لباسکار استاندارد باید از چه آرم و علائمی برخوردار باشد؟ این پرسش از دیگر سؤالاتی است که برای بسیاری از کاربران پیش آمده است. در پاسخ باید بگوییم جنس آرم یا لوگو لباس کار صنعتی استاندارد، توسط چاپ سیلک اسکرین مرغوب تهیه شود. به طور معمول این نشانه ها بر روی سینه یا بازوی چپ قرار می گیرد.

دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس کار صنعتی  عمده در تهران است که آماده فروش عمده لباس کار صنعتی به تمام ایران می باشد .

نکات مهم استفاده از لباس کار در مشاغل صنعتی

همانطور که به ویژگی های لباس کار صنعتی پرداخته شد، استفاده از این تجهیزات یکی از لازمه های کار در محیط های صنعتی است. در قانون لباس کار رعایت نکات مهمی در زمینه استفاده از این تجهیزات، اهمیت دارد. همچنین افرادی که در محیط های شغلی پرخطر به فعالیت مشغول هستند، پس از هر بار استفاده از لباس های کار، باید به شستن آنها اقدام نمایند.

از این رو کارکنانی که با مواد رادیواکتیو و نفتی سروکار دارند، باید به این موضوع توجه نمایند. همچنین در صورت تماس لباس با مواد شیمیایی حساسیت زا، باید آنها را بشویید. در صورت پارگی لباس کار نیز، در اسرع وقت باید به تعویض آن اقدام نمایید. در لیست زیر به تعدادی از نکات مهم استفاده از این تجهیزات پرداخته شده است:

  • از آویزان نمودن ساعت، هرگونه زنجیر، کلید و مواردی از این قبیل بر روی لباس کار خودداری نمایید. برخورد این اجسام به دستگاه های صنعتی موجب بروز حوادث ناگوار می شود.
  • اگر شرایط شغلی شما به گونه ای است که ایجاب می کند آستین های شما کوتاه باشد، بهتر اسن از ابتدا از لباس کار آستین کوتاه استفاده نمایید.
  • استفاده از لباس های جیب دار و لبه دار برای کارکنانی که در  شرایط پر گرد و غبار فعالیت می کنند، ممنوع است.

تلفن دوخت یادگار :

09199176576

 

 

02156620989

 

فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی LG-inverter icontrol 12000 را چند وقته باید عوض کنیم؟

 کولر گازی ال جی 12000 inverter icontrol از به روز ترین و قدرت مند ترین اسپلیت های برند ال جی است که با طراحی و ساختار فوق العاده هوشمندانه ای که دارد بهترین عملکرد را در تامین دمای مورد نیاز شما خواهد داشت. این اسپلیت به صورت سرمایشی و گرمایشی ساخته شده است و در تمامی فصول می توان از آن استفاده ی بهینه ای داشت. وجود کمپرسور دوال اینورتر در آن موجب قدرت بالا و مصرف انرژی پایین تر در آن شده است. به طوری که نسبت به سایر کولر گازی ها مصرف انرژی 70 درصد پایین تری دارد. اسپلیت 12000 ال جی به مبرد r410 که گازی به خطر است مجهز شده است در نتیجه راندمان بالاتر و مصرف انرژی کم تری خواهد داشت. حالت توربو ، حالت خواب ، فیلتر تصفیه هوا و …از جمله قابلیت های کولر گازی 12000 ال جی هستند که هر یک در عملکرد بهتر دستگاه تاثیر گذارند.

 

 

ساختار و طراحی کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

کولر گازی ال جی 12000 از دو قسمت اصلی کمپرسور و یونیت داخلی تشکیل شده است که هر یک در ابعاد مناسبی طراحی شده اند. یونیت داخلی ساختاری فوق العاده شیک و باریک دارد و به راحتی بر روی هر دیواری نصب خواهد شد.نصب و نگهداری آسان از ویژگی های ساختاری این کولر گازی به شمار می آیند. نمایشگری بزرگ از نوع ال ای دی  بر روی یونیت داخلی طراحی شده است که اطلاعات لازم در مورد وضعیت و فعالیت دستگاه را در اختیار شما قرار خواهد داد. جنس بدنه ی کولر گازی نیز از مواد درجه یک و ضد زنگ ساخته شده است و از دوام و استحکام فوق العاده بالایی برخورد دار است. ساختار کمپرسور نیز به گونه ای است که از ایجاد لرزش و صدای مزاحمت آمیز در حین فعالیت جلوگیری خواهد کرد. بدنه ی کمپرسور نیز در مقابل عوامل بیرونی همانند افتاب و باران مقاومت بالایی دارد. ال جی برای کنترل دقیق و راحت کولر گازی اقدام به طراحی ریموت کنترلی سریع و خوش دست نموده است که به وسیله ی آن می توانید بدون نیاز به بلند شدن فعالیت دستگاه خود را کنترل نمایید.

 

 

پره های چهار جهته کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

ال جی برای خنک سازی یکنواخت فضا ، اقدام به طراحی پره های چهار جهته نموده است. یونیت کولر گازی ال جی با دارا بودن پره های چهار جهته، جریان هوای خنک را در چهار جهت مختلف بالا ، پایین ، راست و چپ به داخل فضای شما می دمد و در نتیجه جریان هوایی یک دست و ملایم را در تمامی نقاط سالن شما پخش خواهد کرد. شما در هر نقطه و جهتی که قرار داشته باشید می توانید از هوای کولر گازی بهره مند شوید.

 

 

حالت خواب اسپلیت LG-inverter icontrol 12000

 

حالت خواب یکی از قابلیت های کاربردی کولر گازی ال جی  12000inverter icontrolمی باشد که در حین خواب می توانید از آن استفاده کنید. همان طور که می دانید دمای بدن انسان در حین خواب شبانه پایین خواهد امد ، ال جی با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به طراحی حالت خواب در اسپلیت دیواری خود نموده است. زمانی که شما به خواب فرو می روید کولر گازی به صورت خودکار درجه دمای خود را پایین خواهد آورد به طوری که درجه دمای محیط را با درجه دمای بدن شما یکسان خواهد کرد و در نتیجه خوابی عمیق و لذت بخش را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

ال جی کولر گازی 12000 خود را به فیلتر تصفیه هوا مجهز نموده است تا هوایی کاملا سالم و بدون آلودگی را وارد منازل شما نماید. اسپیلت ال جی دارای فیلتری قدرت مند می باشد که می تواند تمامی آلودگی ها و گرد و غبار موجود در هوا را قبل از ورود به منزل به خود جذب نماید و مانع از ورود آن ها به منزل گردد. در نتیجه هوایی که از کولر گازی وارد منزل شما خواهد شد کاملا تمیز و سالم خواهد بود. هوایی سالم و بدون آلودگی می تواند سلامتی شما و خانواده تان را تضمین نماید و زندگی سالمی را برای شما رقم بزند. کسانی که دارای آلرژی و حساسیت های فصلی هستند با خرید کولر گازی ال جی زندگی سالم تری را تجربه خواهند کرد.

 

کمپرسور کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

قدرت و کیفیت کمپرسور نقش مهم و اساسی با قدرت و عملکرد کلی دستگاه دارد ، از این رو شرکت ال جی از کمپرسور قدرت مند و با دوام به نام کمپرسور دوال اینورتر در ساختار کولر گازی  12000 inverter icontrol استفاده نموده است. این نوع کمپرسور با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری داشته و  با قدرت فوق العاده بالایی که دارد می تواند در سریع ترین زمان دمای دلخواه شما را تامین نماید. از همه مهم تر این کمپرسور از نوع اینورتر است و مصرف انرژی فوق العاده پایینی دارد به طوری که می تواند 70 درصد از هزینه های مصرف انرژی را کاهش داد. دوام و طول عمر بالایی این کمپرسور نیز از دیگر خصوصیات عالی آن می باشد.

 

قیمت کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

یک کولر گازی خوب و مناسب علاوه بر قدرت و کیفیت عالی که دارد ، باید از قیمتی مناسبی نیز برخورد دار باشد. ال جی از برند های خوش نامی است که در عین کیفیت و دوام بالایی که در محصولات خود ارائه می دهد ، آن ها را با قیمتی مناسب تر از سایر برند ها در اختیار مشتری قرار خواهد داد تا شرایط خرید را برای تمامی خریداران خود هموار نماید. شما می توانید کولر گازی پرقدرت  12000 inverter icontrol  را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

خرید کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

خرید کولر گازی ال جی 12000 اینورتر کولر گازی وسیله ای برای تامین دمای مورد نیاز شما در تمامی فصول سال می باشد که خرید آن همانند خرید یخچال و لباسشویی از خرید های ضروری و لازمه ی هر منزلی است. ال جی با ساخت کولر گازی  12000 inverter icontrol  نهایت کیفیت و قدرت را به صورت یکجا مورد استفاده قرار داده است.این اسپلیت دیواری با قابلیت ها و قدرت بالایی که در تامین دمای مورد نیاز شما دارد می تواند گزینه ای بسیار منطقی و مناسب برای خرید باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این مقاله بهه سایت صفااستور مراجعه نمایید.

جدیدترین سرویس روتختی نوزاد چه رنگی است ؟

 ه در حال برنامه‌ریزی برای خرید سیسمونی نوزاد باشید و چه فقط برای تخت کودک خود نیاز به ست روتختی داشته باشید، خرید ست لحاف و تشک و ست روتختی نوزاد می‌تواند جالب و سرگرم‌کننده باشد.

کودک شما زمان زیادی را صرف خوابیدن خواهد کرد و به‌ویژه در ابتدا، بیشتر نوزادان تا 18 ساعت در روز می‌خوابند. به‌هرحال شما نیاز به یک ست روتختی برای بهترشدن و ایمن شدن فضای خواب کودک خود دارید.

علاوه بر جنبه زیبایی و جلوه بصری که روتختی نوزاد به فضای اتاق خواهد داد، استفاده از یک مدل استاندارد، ایمنی خواب کودک را نیز به همراه دارد. خفگی براثر پیچیده شدن به دور نخ‌های اضافی و یا برخورد سر کودک با لبه‌های تخت همگی بر لزوم استفاده از یک ست روتختی نوزاد تأکید می‌کنند.

با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا به شما کمک کنیم یک انتخاب خوب و هوشمندانه داشته باشید.

 

روتختی نوزاد چند تکه است؟

 

اولین سؤالی که باید از خود بپرسیم این است که ست روتختی نوزاد شامل چه چیزهایی است. شما درحالی‌که می‌توانید ست روتختی را جداگانه خریداری کنید، اما ازنظر زیبایی و ساخت یک تم منسجم، خرید یک ست کامل منطقی‌تر است.

ملافه‌های تخت کودک به‌طورکلی در دو مدل چهار تکه و هفت تکه عرضه می‌شوند، اگرچه برخی از ست‌ها با سه مورد و برخی دیگر با هشت مورد هستند.

 

روتختی نوزاد گارد دار

این مدل که به‌صورت ست عرضه می‌شوند، علاوه بر ملحفه شامل ضربه‌گیر و لحاف نیز می‌شوند. وجود ضربه‌گیر شما را مطمئن خواهد کرد که کودک شما در یک محیط امن‌تر می‌خوابد.

 

روتختی نوزاد هفت تکه

کامل‌ترین و بهترین نوع ست روتختی نوزاد مدل‌هایی هستند که شامل هفت تکه اساسی یعنی یک لحاف، یک بالش، یک کوسن، یک صفحه ضربه‌گیر بزرگ برای کنار تخت، دو صفحه کوچک برای بالا و پایین تخت و همچنین یک ملحفه با سایز استاندارد است.

 

روتختی نوزاد سه‌تکه

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند در کنار ست روتختی کامل خود، برای مواقع تعویض و شستشو، یک ست سه‌تکه هم تهیه کنند. این مدل شامل ملحفه، بالش و لحاف است که می‌توانید از آن در زمان‌هایی که نیاز به شستشوی روتختی خود را دارید به‌عنوان ست جایگزین استفاده کنید.

 برای خرید عمده و تکفروشی سرویس روتختی نوزاد به قیمت تولیدی و ارزان به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید .

 

انواع طرح‌های ست روتختی نوزاد

برای انتخاب طرح ست روتختی کودک گزینه‌های زیادی وجود دارد که بی‌پایان به نظر می‌رسد. از طرح‌های فانتزی گرفته تا اشکال هندسی و نقاشی‌های کارتونی. اگر بخواهیم سریع‌تر از این سردرگمی خلاص شویم باید چند مورد را در نظر بگیریم.

باتوجه‌به طراحی کلی اتاق‌خواب کودک و همچنین مدل و نوع تختی که استفاده می‌کنید می‌توانید سراغ یکی از این دسته‌ها که به شما معرفی می‌کنیم بروید.

 

روتختی نوزاد پسرانه

همه پدر و مادرها سال‌هاست که وقتی شروع به خرید سیمونی نوزاد پسر می‌کنند اولین رنگی که به سراغش می‌روند رنگ آبی است. این نکته تنها شامل کشور ما نمی‌شود و در تمام دنیا سیسمونی نوزاد پسر دارای همین طیف رنگ است.

اما امروزه که طراحی‌های جدید و مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده رنگ‌هایی مثل رنگ کرم و خاکستری و یا رنگ سفید همراه با طرح‌های مشکی هم مناسب سیسمونی نوزاد پسر است.

روتختی نوزاد دخترانه

خرید کردن و انتخاب هر وسیله‌ای برای نوزاد دختر کار مشکلی است. تنوع طرح و تنوع رنگ در سیسمونی نوزاد دختر به‌قدری زیاد است که هر پدر و مادری را به چالش خواهد کشید.

رنگ‌های صورتی، سرخابی، و حتی رنگ زرد، با روحیه و تیپ شخصیتی دختران سازگاری بیشتری دارند. شما با انتخاب طرح‌هایی به شکل فرشتگان و یا شخصیت‌های کارتونی دخترانه می‌توانید جلوه زیبایی به اتاق و تخت کودک خود بدهید.

رنگ های روتختی مناسب کودک

اگر بگوییم زیبایی در اتاق خواب کودک به همراه طرح ها و رنگ های زیبا و متنوع بیشتر از اتاق بزرگ سالان است بدون شک اغراق نکرده ایم استفاده از رنگ های شاد و جذاب به همراه طرح های متنوع برگرفته از شخصیت های کارتونی نمایی خارق العاده به اتاق خواب کودک می بخشد از عناصر بسیار مهم در محل استراحت کودکان روتختی و سرویس خواب وی می باشد که برای انتخاب این کالا بهتر است کمی وسواس به خرج دهید و آن را با دقت انتخاب نمایید چرا که از لحاظ روانشناسی رنگ ها در شکل گیری شخصیت کودکان تاثیر گذار هستند .ما بیشتر و اکثرا رنگ های صورتی را در اتاق خواب دختران و رنگ های قرمز و آبی را در اتاق نوزادان پسر دیده ایم اما اخیرا رنگ های به کاررفته از باتنوع بیشتر و گسترده تری همراه بوده اند اما بهترین رنگ های روتختی مناسب کودک کدام است و استفاده از این رنگ ها چه تأثیری بر شخصیت کودکان دارند؟ 

روانشناسی رنگ های روتختی مناسب کودک

آیا از هر رنگی می توانیم در اتاق خواب استفاده کنیم ؟ نه هر رنگی مناسب نیست به خصوص اگر به صورت تک رنگ و بدون ترکیب با دیگر رنگ ها استفاده شود زیرا از لحاظ روانشناسی برخی رنگ ها خواب و ذهن شما را مختل می کند مثلا رنگ آبی آرامش بخش است اما اتاقی که تمامی چیدمان آن رنگی آبی داشته باشد باعث بروز افسردگی در فرد می شود یا حتی اتاقی با چیدمان کاملا قرمز رنگ تنش را ایجاد می کند اما بهترین رنگ های روتختی مناسب کودک من کدام است ؟

اتاق خوابی با رنگ صورتی

یکی از رنگ های پر طرفدار در سیسمونی برای نوازد دختر استفاده از رنگ صورنی است این رنگ نماد مراقبت های دلسوزانه مادرانه , مهربانی , عشق و علاقه است این رنگ باعث ایجاد آرامش , کاهش استرس و خشم و عصبانیت است اما استفاده بیش از اندازه این رنگ نیز باعث افزایش ضربان قلب , فشار خون و احساس بی مسئولیتی در کارها می شود . می توان از ترکیب رنگ هایی مانند سفید , طوسی و بنفش را مورد استفاده قرار داد.

اتاق خوابی با رنگ آبی

رنگ آبی رنگ صداقت و آرامش بوده همچنین احتمال کابوس دیدن را به حداقل می رساند اما استفاده از این رنگ به تنهایی در تمامی آیتم های اتاق می تواند سبب افسردگی شود بنابراین بهتر است از ترکیب رنگ هایی مانند قرمز , سفید , کرم در این اتاق استفاده نمود .

اتاق خوابی قرمز رنگ

به طور معمول از رنگ قرمز در سرویس خواب و یا دیگر عناصر اتاق خواب نوزاد پسر استفاده می شود از لحاظ روانشناسی این رنگ به تنهایی باعث افزایش فشار خون , ایجاد هیجان و انرژی بیشتر , قدرت تمرکز بهتر و همچنین اشتها را تحریک می کند بهتر است از رنگ هایی مانند سفید , آبی و رنگ های سرد در کنار رنگ قرمز در این اتاق خواب به کار گرفت . .

اتاق خوابی با رنگ زرد

از دیگر رنگ های روتختی مناسب کودک و نوجوان رنگ زرد است این رنگ باعث حس شادابی و نشاط, تمرکز بهتر  می شود اما استفاده بیش از اندازه از این رنگ باعث خستگی چشم , ایجاد احساس لجاجت و پیش فعالی است بنابراین از دیگر رنگ ها مانند سبز , سفید , خاکستری و آبی می توان استفاده نمود .

 

 

 

 

کاربرد پوشاک صنعتی در کارخانه و معادن صنعتی

 

پوشاک صنعتی چیست ؟

لباسی که هنگام استفاده در محیط های صنعتی و شرایط کاری ویژه به تن می کنند پوشاک صنعتی نام دارد که ، لباس کار صنعتی نیز خوانده می شود . پوشاک صنعتی باید دارای ویژگی و مشخصاتی باشد تا ایمنی را برای کاگران واحد صنعتی فراهم کند و ضریب خطر را تا حد امکان پایین آورد .

دوخت پوشاک صنعتی به گونه ای است که قسمت های حساس وحیاتی بدن را پوشش می دهد . ضمن اینکه در بعضی از مکان ها صنعتی استفاده از ماشین آلات خطرناک یا مواد شیمیایی و رادیو اکتیو ، بخشی از سختی کار محسوب می شود . پوشاک صنعتی باید به گونه ای باشد که ایمنی حین کار را فراهم کند .

تولید پوشاک صنعتی نیازمند داشتن ماشین آلات و چرخ صنعتی می باشد و برای همین دوخت و تولید پوشاک صنعتی در توان هر خیاط و تولیدی نمی باشد .ضمن این که استفاده از پوشاک صنعتی مناسب استفاده عموم نیست.

 پوشاک صنعتی با کیفیت چه خصوصیاتی  دارد؟

  1. پوشاک صنعتی باید حتی الامکان شب نما باشد .
  2. هیچ قسمت آن دارای پاره گی یا باز نباشد .
  3. آویزکردن زنجیر، ساعت، کلید و… به پوشاک صنعتی ممنوع است .
  4. در محیط های قابل اشتعال ، پوشاک صنعتی باید نسوز و مقاوم در برابر آتش باشد .
  5. در محیط های اسیدی و سمی ، از پوشاک صنعتی یکسره و بدون منفذ استفاده شود .
  6. داشتن جیب ، یقه دار و لبه های دوبل و پاکتی برای لباس کار صنعتی در محیط هایی که دارای گرد و غبار ، سمی و مواد رادیواکتیو هستند مناسب نمی باشد . چرا که احتمال آلودگی را افزایش می دهد .
  7. پوشاک صنعتی برای مشاغلی که داشتن آستین مانع از انجام کار می شود باید به صورت آستین کوتاه دوخته شود .

 

اهمیت و دلیل استفاده از پوشاک صنعتی در کارخانه و معادن صنعتی 

امروزه ضرورت استفاده از پوشاک صنعتی بر کسی پوشیده نیست ،همان طور که در محیط های مختلف لباس های متفاوت به تن می کنید ، کار کردن در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به استفاده و پوشیدن پوشاک صنعتی نیازمند است . این  کار می تواند در هر شغل و شرایطی دلایل زیاد و متمایزی ایجاد کند که به طور کلی و عمومی می توان موارد زیر را نام برد :

قیمت پوشاک صنعتی

هزینه تولید پوشاک صنعتی با توجه به نوع آن تغییر می کند و این می تواند بر قیمت خرید پوشاک صنعتی تاثیر گزار باشد.جنس پارچه ، تکنیک دوخت ،تعداد تکه های لباس ، شخصی سازی لباس کار مثل دوخت یا چاپ برند روی پوشاک صنعتی، سایز بندی لباس و یا ویژگی های لباس کار صنعتی ، مثل نسوز بودن ، دوخت لباس کار سرهمی یا دوبنده ،شرایط آب و هوایی و… همگی در هزینه تولید و خرید پوشاک صنعتی موثر است .

برای اطلاع از قیمت پوشاک صنعتی در تولیدی دوخت یادگار که یکی از بهترین تولید کنندگان لباس کار در تهران می باشد ، با واحد فروش در ارتباط باشید .

در خرید پوشاک صنعتی، چه آنلاین و چه در فروشگاه به صورت حضوری ، به راحتی متوجه خواهید شد که چه تنوع بالایی در این نوع پوشاک به وجود آمده است. برای برخی افراد، این می تواند دلیلی برای تصمیم گیری عجولانه آنها باشد. با این حال، این کار نباید باسرعت  انجام شود. شما باید نقش یک خریدار باهوش و مسئولیت پذیر را بازی کنید. اجازه ندهید پولتان هدر برود. برای اینکه خرید بهترین پوشاک صنعتی را برای شما به ارمغان بیاید، حتما عواملی را که در زیر به آنها اشاره خواهد شد در نظر بگیرید.

برای خرید عمده پوشاک صنعتی در تهران به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه و یا با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید :

02156620989

 

09199176576

 

 

  1. رعایت ایمنی
  2. حفاظت از کارکنان و کارگران
  3. متمایز شدن کارکنان در بخش های مختلف
  4. شناسایی تخصص و زمینه کاری
  5. نظم و آراستگی در محیط کار
  6. پرستیژ کاری
  7. تبلیغات و برندسازی مجموعه

جنس پوشاک صنعتی از چیست ؟

دوخت پوشاک صنعتی با توجه به شرایط و موقعیت کاری انجام می شود که ممکن است در هر شغلی متفاوت از سایر مشاغل باشد .میزان مقاومت لباس کار صنعتی در مقابل گرما و اشتعال ، شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه ، مقاومت پارچه در مقابل پارگی ،عدم تولید الکتریسیته، نسوز بودن ، عدم رنگ دادن و آب رفتن پس از شستشو از مواردی است که در هنگام دوخت پوشاک صنعتی به آن توجه می شود .

جنس پوشاک صنعتی بر اساس اینکه کارگران ومهندسان در چه شرایط و موقعیتی کار می کنند ، ممکن است تغیر کند .که رایج ترین آن ها می تواند ، پنبه ، پلی استر ، پلی آمید یا الاستر باشد .

از آنجایی که در صنعت، مشاغل آنها ممکن است شامل کار فیزیکی یا کار در یک محیط خطرناک باشد، کارگران به لباس راحتی نیاز دارند که نه تنها به آنها اجازه می دهد کار خود را به طور موثر انجام دهند، بلکه از آنها در برابر خطرات محافظت می کند. در عین حال، آنها همچنین باید برای همکاران، مشتریان و بازدیدکنندگان حرفه ای به نظر برسند.

مهمتر از همه، لباس باید مرتب، بدون چروک، تمیز و به خوبی نگهداری شود. کارکنان باید از لباس‌های پاره، کثیف و کثیف و هر چیزی که دارای کلمات، آرم یا تصاویری است که ممکن است توهین‌آمیز تلقی شود، اجتناب کنند. هیچ یک از اینها حرفه ای نیست و تصویر خوبی برای شرکت شما ایجاد نمی کند. هدف شما ایجاد انسجام با همکاران در تنظیماتی است که میزبان مشتریان است.از نکات مهمی که باید به آن دقت کنید موارد زیر است : 

  • پوشاک صنعتی باید متناسب با سایز و اندازه بدن باشد .
  • لباس کار صنعتی کارکنانی که که با اسید و مواد رادیو اکتیو کار می کنند باید یکپارچه و بدون منفظ باشد .
  • لباس صنعتی نسوز باید شامل دستکش کلاه و کفش و به صورت یک تکه و سر هم باشد .
  • تولید پوشاک صنعتی باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و اقلیم باشد .
  • جنس پوشاک صنعتی باید مرغوب و باکیفیت باشد تا دوام و خصوصیات خود را در اثر استفاده حفظ کند .
  • پوشاک صنعتی باید قسمت های حیاتی و مهم بدن را پوشش دهد و از خطر های احتمالی جلوگیری کند .
صفحه قبل 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد