x تبلیغات
payamarketing

فروش عمده لباس پزشکی در تهران

 امروزه لباس­های مناسب برای کارکنان  و پزشکان در كلينيك­ها و بیمارستان­ها چیست؟

این سوالیست است که نه تنها در عرصه پزشکی بلکه در بسیاری از مکان­های کاری موجب سردرگمی می­شود. به روز بودن در پوشش امریست مهم. روزهایی که همه با لباس سفید و کلاه­های پرستاری ديده مي­شدند هم اكنون به پايان رسيده­ است. هر چند اگر دستورالعمل ­ها مشخص نباشند، مشکلاتي ممکن است بوجود آیند. طراحي روپوش­ها بسته به تفسیر شخصی می­تواند منجر به تولید روپوش­ها و البسه بيمارستاني غیرقابل قبول توسط توليدي­ها گردد.  اماكن مختلف اغلب رنگ خاصی برای كاركنان انتخاب می­کنند و به راحتی قابل شناسایی هستند. به عنوان مثال، ممکن است بخش های مربوط به کودکان خواستار پوشانیدن روپوش­هاي مخصوص مي­باشند تا محيط امن­ تر و آرام­تري را براي اين دسته از بيماران فراهم نمايند.

در بخش­های خاص، پوشیدن روپوش آزمایشگاه روی لباس­های خیابانی افراد ایجاد محافظت کرده و امري حرفه ای به نظر می­رسد. ضدعفونی سازی­ها در بسیاری از مناطق ضروری هستند و نگرانی از آلودگی لباس­ها را کاهش می­دهد. روپوش­هاي پزشكي با لوگوهای بیمارستانی و گروهی انتخاب خوب دیگر است. یکی از مهمترین دلایل برای پوشیدن لباس یکدست، این است که به مردم اطلاع دهید که چه کسی هستید، داراي چه حرفه ­اي مي­باشيد، و به نوعي شما یک غریبه نیستید که در وسط شب از خیابان به اتاق بیمار آمده­ اید. به طور خلاصه، شما باید مانند آنچه که انجام می­دهید و کسی که هستید به نظر بیایید. اگر کسی از شما سوالی در مورد اینکه شما چکاره هستید و آیا کاری انجام می دهید بپرسد، ممکن است وقت ارزیابی کردن آنچه می­پوشید باشد.

این ها برخی از نکات اساسی برای پوشش در عرصه­ های پزشکی امروز می­باشند:

  • انتخاب­هاي دقیق برای لباس­ها تعیین کرده و آنها را اعمال کنید.
  • تمیز و مرتب باشید.
  • روپوش­هاي و البسه بيمارستاني مناسب برای هر کسی، صرف نظر از سایز آنها، یک مزیت هستند.
  • روپوش­هاي پزشكي و البسه بيمارستاني باید به خوبی تمیز شده، نگهداری و اتو زده شوند.
  • کارت های شناسایی باید همیشه قابل مشاهده باشد (فقط نام های کوچک، ممکن است به دلایل امنیتی ضروری باشد) و باید در شانه راست استفاده شود تا آنها به راحتی دیده شوند. معرفی کلامی را با بیان نام و شغل (مقام) خود اضافه کنید. مي­توانيد بدين منظور از درج اين موارد بر روي روپوش خود استفاده نماييد.

افرادی که در اماكن بهداشتي و درماني در موقعیت­ های اداری هستند که نیازی به لباس ندارند، باید مراقبت باشند تا حرفه­ ای و مرتب به نظر آیند. اهمیت این قضیه برای این افراد به اندازه­ ی همان افرادیست که یونیفرم می­پوشند. در نهايت استفاده از روپوش­هاي يك دست در محيط­هاي درماني و بيمارستاني به مردان و زنان فضایی مقتدرانه و حرفه­ای می­بخشد.

محیط های درمانی محیط های آلوده ای هستند. اگر روپوش پزشکی یا روپوش پرستاری می پوشید یادتان باشد که این لباس همیشه باید شستشو داده شود. شاید این لباس در ظاهر کثیف و لکه دار نباشد اما حتما می دانید که لک تنها نشانه ی آلودگی نیست و آلودگی می تواند در لباسی که ظاهرا تمیز به نظر می رسد هم وجود داشته باشد

دوخت یادگار بهترین تولیدی عمده لباس پزشکی در تهران آماده فروش عمده لباس پزشکی به مشتریان است .

همه چیز درباره روپوش پزشکی

در صنعت بهداشت و درمان، روپوش از اهمیت بالایی برخوردار است. این لباس کارمندان و کادر درمان را از برخورد مستقیم با مواد مضر و خطر زا مصون می دارد. در این نوشته از روپوش پزشکی و فایده های استفاده از آن بیشتر خواهیم گفت. همراه ما بمانید.

تاریخچه روپوش پزشکی

هنوز هم تعداد زیادی از پزشکان، پوشیدن روپوش سفید را به هر رنگ دیگری ترجیح می دهند. دلیل آنست که این رنگ ( رنگ سفید) حسی از اعتماد و مهربانی را در بیماران زنده می کند. در حال حاضر بیش از 100 سال است که رنگ سفید رنگ شاخص لباس پزشکان بوده و ایجادگر اولین تصویر ذهنی ما از پزشکان می باشد. به عنوان مثال اگر به یک کودک بگویید پزشکی را نقاشی کند به احتمال 99 درصد کودک لباس پزشک را سفید خواهد کشید. چون سفید رنگ روپوش پزشکی است. همچنین بیماران انتظار دارند تا در مطب پزشکان، در بیمارستان ها، در کلینیک ها و مراکز درمانی توسط فردی که لباس سفید پوشیده است درمان شوند. لباس سفید تصویری از بهداشت و پاکیزگی را در ذهن آنها ایجاد می کند. اما با وجود تمامی این تفاسیر گفته شده که  قبل از اواخر قرن نوزدهم، پزشکان لباس سفید نمی پوشیدند، آنها لباس های رسمی و روزانه خودشان را بر تن می کردند و برای جلوگیری از کثیف شدن آن، مواضعی که ممکن بود بیشتر در معرض آلودگی قرار بگیرد را با چیزی می پوشاندند. به عنوان مثال استفاده از سردست برای جلوگیری از آلوده شده سر آستین رایج بود. از اینرو چیزی تحت عنوان روپوش پزشکی یا روپوش پرستاری در آن زمان همه گیر نبود. حتی شاید برایتان جالب باشد بدانید که پیش از آن یعنی در قرن 18 میلادی پزشکان لباس مشکی می پوشیدند. آنها به دلیل رسمی بودن رنگ مشکی از آن استفاده می کردند. گفتنی است که در آن زمان تعاملات پزشکی مسئله ای جدی و رسمی تلقی می شد. در واقع رنگ مشکی در آن زمان تنها به پزشکان تعلق نداشت و تمامی مشاغل رسمی از لباس هایی با رنگ تیره استفاده می کردند. به عنوان مثال روحانیون، معلمان، معماران و... نیز لباس هایی با رنگ مشکی می پوشیدند. حتی شاید برایتان جالب باشد بدانید که تا اواخر قرن نوزدهم، استفاده از خدمات علم پزشکی معمولا آخرین راه حل و اغلب پیش درآمدی برای مرگ بود. چون ملاقات با پزشک به ندرت برای بیمار مفید واقع می شد. همین مساله باعث شده بود که در آن زمان علم پزشکی علمی بی فایده و اغلب فریب کارانه لحاظ شود. اما در دوران معاصر و تقریبا از شروع قرن بیستم، پزشکی چهره دیگری را به خودش گرفت. پزشکی تبدیل به یک علم بشر دوستانه شد که قرار بود با پاکیزگی و تمیزی سرشته شده باشد و پاکیزگی و تمیزی رنگ روشن دارد. از اینرو بیمارستان‌ها تخت‌های خود را با ملحفه‌های سفید تمیز تجهیز کردند، پرستاران کلاه‌های سفید بر سر گذاشتند، و پزشکان روپوش پزشکی به رنگ سفید پوشیدند تا اعتماد مردم به آن‌ها و مهارت‌شان جلب گردد. گفتنی است که هیچ کس به طور دقیق نمی داند که اولین روپوش پزشکی از کجا آمد و یا چه کسی طراح آن بود. اما واضح است که لباس سفید، ( روپوش پزشکی و روپوش پرستاری ) با به تصویر کشیدن دکتر و پرستار به عنوان منبع پاکی و اقتدار مترادف است و این لباس خاطر جمعی خاصی در بیماران زنده می کند. این تصویری است که از شروع دوران معاصر آغاز و همچنان زنده است.

بهترین فروشگاه انلاین خرید لباس کار مهندسی در تهران

 

لباس کار مهندسی چیست

مهندسین در جامعه به صورت معمول تر به این شکل ظاهر می شوند که ناظر بر کاری باشند و کمتر پیش می آید که دست به آچار شده تا کاری را شخصاً انجام دهند، با این وجود برای مهندسین نیز لباس هایی در نظر گرفته می شود تا هنگام فعالیت های روزانه استفاده کرده که هم به بدن و یا لباس هایشان آسیبی وارد نشود و هم از خطرات احتمالی در امان بمانند.

لباس کار مهندسی

لباس کار مهندسین که دست به کارهای تخصصی نمی خواهند بزنند به صورت دو تکه (بلوز و شلوار و یا کاپشن و شلوار) بسته به شرایط و محیط فعالیت طراحی می شود. تاکید ما برای اینکه مهندسین حتماً به صورت ناظر از این لباس ها استفاده کنند به این خاطر است که مهندسینی که دست به آچار شده و بخواهد کاری انجام دهد ممکن است نیاز به لباس تخصصی و خاصی داشته باشد و لباس کار مهندسی معمولی برای وی خطرناک باشد. بنابراین توضیحات ما درباره لباس کار مهندسی درباره فردی است که دست به آچار نیست و تنها به صورت ناظر در محل کار حضور پیدا می کند.

لباس کار مهندسی استاندارد

لباس کار مهندسی استاندارد اچ اس ای باید از تجهیزات کامل برخوردار باشد. تجهیزات ایمنی شامل کلاه ایمنی، عینک ایمنی، دستکش ایمنی و کفش های مخصوص است.

رنگ لباس کار مهندسی

رنگ و طرح لباس کار مهندسی بر اساس سمت های افراد در واحد های مختلف که در جهت اعمال کنترل و نظارت بهتر توسط شرکت مربوطه مشخص می شود.

از ترکیب رنگ های سورمه ای، طوسی، طوسی روشن، سفید و آبی استفاده می شود.

انواع طرح لباس کار مهندسی

کار کردن در محیط هایی که بیرون از دفاتر می باشند مستلزم رعایت نکات ایمنی هستند تا امنیت جانی و حفظ سلامت برای افراد فراهم شود. استفاده از لباس کار مهندسی به همراه کلاه ایمنی، کفش های ویژه کار، دستکش و عینک از ملزومات هستند.

مسئولیت تامین و تهیه این لباس های کار برای مهندسان و حتی کارگران به عهده کارفرما می باشد. کارفرما موظف است بهترین و ایمن ترین و مناسب ترین لباس کار را در اختیار کارمندان خود قرار دهد تا سلامت آنها را تضمین نماید.

برای خرید عمده لباس کار مهندسی از بهترین فروشگاه انلاین لباس کار مهندسی در تهران به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه کنید .

لباس های مهندسی تنها در یک مدل کاپشن و شلوار و در رنگ های متفاوت تولید و دوخته می شود.

از انواع لباس کار مهندسی به لباس کار دوتیکه و سه تکه و سرهمی و دوبنده و جلیقه می توان اشاره کرد.

از لباس کار مهندسی در مشاغل مختلفی استفاده میشود که تیتروار در اینجا عنوان میشود.

*لباس کار مهندسی برق                                                   *لباس کار مهندسی پزشکی

*لباس کار مهندسی حراست                                              *لباس کار مهندسی زنانه و مردانه

*لباس کار مهندسی ساختمان                                            *لباس کار مهندسی صنایع غذایی

*لباس کار مهندسی عمران                                                *لباس کار مهندسی نفت

*لباس کار مهندسی مدیریتی                                             *لباس کار مهندسی گمرک

*لباس کار مهندسی گلخانه                                                *لباس کار شرکت مهندسی

        

جنس لباس کار مهندسی

جنس و دوخت لباس کار مهندسی

لباس های کار مهندسی نیز مانند دیگر لباس های کار دارای جنس های مختلف است که یکی از آنها ترگال است و دیگری کجراه فلامنت-ویسکوز است. در مواقع خاص و شرایط استثنایی مهندسین می توانند از جنس های گران قیمت و با کیفیت فوق العاده بالا همانند کتان استفاده کنند. لباس های کتان جنس پنبه دارند و از ۱۸۰ گرم شروع می شوند و ممکن است به ۴۰۰ گرم نیز برسند. برخی مواقع لباس های کتان ۵۰۰ گرمی نیز دوخته می شود که برای مصارف خاص همانند کارهای صنعتی مثل اداره برق استفاده می شوند. مدل های لباس مهندسی معمولاً شکیل تر و زیباتر دوخته می شوند. برای اینگونه لباس ها می توان هم از پلی استر-پنبه و هم از کجراه فلامنت-ویسکوز استفاده کرد، چرا که این دوخت این جنس پارچه ها شیک تر هستند. جنس فلامنت-ویسکوز ۲۸۰ الی ۳۳۰گرمی برای لباس کار مهندسی مناسب است. هرچقدر که لباس سنگین تر به طبع گران تر می شوند. برای مکان ها و مناطق گرم می توان حتی از جنس تترون نیز استفاده نمود.جنس لباس کار مهندسی بر طبق استانداردهای اچ اس ای باید بتواند فرد را در برابر مواد و خطرات احتمالی که در محیط کار پیش می آید محافظت نماید. همچنین لباس کار باید بر اساس فصلی که در آن هستیم انتخاب شود. جنس پارچه لباس کار مهندسی تابستانی با لباس کار مهندسی جین، کتان و زمستانی متفاوت است.

مهندسین ناظر معمولاً به دلیل اینکه فعالیت خاصی ندارند و از این لباس در مدت زمان نسبتاً طولانی استفاده می کنند بهتر است جنس لباس به صورتی باشد که سبک و نرم و راحت باشد و در عین حال از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید. بنابراین برای لباس کار مهندسی از جنس پلی استر پنبه ای استفاده بیشتری می کنند. ولیکن چنانچه از آن دسته مهندسینی هستید که مسئولیت سنگینی به عهده شماست و کارهای تخصصی انجام می دهید بهتر است از جنس های مقاوم تر و مستحکم برای لباس خود استفاده نمایید.

لباس کار سرهم برای مهندسین از بهترین نوع لباس کار محسوب می شود. جنس اینگونه از لباس ها بیشتر از فلامنت، لی یا کتان می باشد البته باید بدانید که بسته به محیط فعالیت و سختی کار می توانید جنس های مختلف را استفاده نمایید تا بدن شما از هر نوع آسیبی حفظ شود. لباس های دوبنده این امکان را برای شما فراهم می آورد تا ابزار کار خود را همراه داشته باشید و تعویض آن بسیار راحت باشد.

لباس کار مهندسی ضد آب

لباس کار مهندسی ضد اسید

لباس کار مهندسی ضد حریق

لباس کار مهندسی ضد برش

لباس کار مهندسی ضد مواد شیمیایی

لباس کار مهندسی ضد روغن

لباس کار مهندسی ضد برق

لباس کار مهندسی ضد گرد و غبار

برند معروف خرید قنداق سوئیسی نوزاد

 قنداق کردن عملی دیرینه است که درآن با پیچیدن نوزاد در پارچه او را در برابر دررفتگی اعضای خارجی بدن مثل سر و گردن محافظت می‌کنند. مطالعات نشان‌می‌دهد که قنداق کردن به نوزاد کمک می‌کند تا راحت‌تر بخوابد و به پشت خوابیدن ریسک سندروم مرگ ناگهانی نوزاد را کم می‌کند. در مطلب آغوشی سوئیسی چیست؟ می‌خواهیم شما را به پاسخ سوال قنداق سوئیسی چیست؟ برسانیم و با طرز استفاده از قنداق سوئیسی نیز آشنا شویم.

قنداق سوئیسی

به‌دلیل شل بودن اعضای خارجی بدن نوزاد پس از تولد اعم از سر و گردن و دست و پای او، بسیاری از والدین نگران این مسئله هستند که مبادا بدن فرزندشان در خواب دچار آسیب شود. از طرفی خواب خوب در دوران رشد کودک، در رسیدن به سلامت جسمی و روحی او تاثیر بسزایی دارد. مسئله بسیار مهم اینجاست که چگونه می‌توانیم بستری ایمن را برای خوابی راحت و با آرامش برای کودکمان فراهم کنیم؟ در این مقاله سعی داریم تا شما را به پاسخ سوال قنداق سوئیسی چیست؟ و علاوه بر آن طرز استفاده از قنداق سوئیسی را نیز برای شما شرح دهیم تا با خیالی راحت اسباب خواب کودکتان را تهیه کنید.هنگامی که صحبت از قنداق کودک به میان می‌آید، بسیاری از والدین پارچه‌های نازک یا ضخیمی را تصور می‌کنند که در گذشته دور دست و پای نوزاد می‌پیچیدند که هدف آن تنها برای جلوگیری از کج یا پرانتزی شدن دست و پای نوزاد بوده. و اما پس قنداق سوئیسی چیست؟ قنداق سوئیسی از نظر کاربردی هیچ شباهتی به قنداق‌های قدیمی نداشته و بیشتر از سر خوردن نوزاد هنگام جابه‌جایی جلوگیری می‌کند. از دیگر کاربردهای آغوشی سوئیسی امنیت بالا و خواب راحتی است که نوزاد شما می‌تواند در آن داشته باشد.

در زمان‌های قدیم بیشتر والدین نوزادان خودرا در پتوی سبک و نازک یا ملحفه‌ای قنداق می‌کردند اما این اتفاق تنها برای فصول سرد ممکن است اما قنداق سوئیسی با ابعاد استاندارد و پارچه‌ای لطیف و بادوام و قابل شستشو هم زحمت قنداق کردن را برای والدین کم کرده و هم مکانی امن و راحت برای نوزادتان تلقی می‌شود.آغوشی سوئیسی چیست؟ آغوشی سوئیسی سبب پیشگیری از انتقال بیماری‌های پوستی به فرزند دلبندتان می‌شود به این صورت که ممکن است عرق دست و بدن والدین، پوست حساس نوزاد را دچار بیماری کند و استفاده از قنداق سوئیسی از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

حال که تا اینجا به پاسخ سوال آغوشی سوئیسی چیست؟ رسیدیم وقت آن رسیده تا با طرز استفاده از قنداق سوئیسی نیز آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین قنداق سوئیسی نوزاد کارتزبیبی به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی مراجعه کنید .

طرز استفاده از قنداق سوئیسی

آغوشی سوئیسی چیست؟ و طرز استفاده از قنداق سوئیسی چگونه است؟ در ابتدای مقاله به بررسی ماهیت قنداق سوئیسی پرداختیم و در این بخش می‌خواهیم تا طرز استفاده از قنداق سوئیسی را برای شما شرح دهیم.طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید قنداق سوئیسی با طراحی منحصر به فردی که در ابتدا و انتهای آن دارد؛ هم از سر نوزاد در برابر سر خوردن جلوگیری کرده و با داشتن جای پایی که در انتها دارد با امنیت کامل از نوزاد شما نگهداری می‌کند. طراحی قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای است که هم نوزادان دختر و هم نوزادان پسر با آرامش کامل در آغوشی آن قرار می‌گیرند. طرز استفاده از قنداق سوئیسی در هنگام شیر دادن نیز بسیار راحت‌تر از آغوشی است. قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای طراحی شده که شما می‌توانید تا 2 ماهگی و حتی بیشتر از آن استفاده کنید.

مزایای آغوشی سوئیسی چیست؟

  • یکی از مزایای استفاده از قنداق سوئیسی کاهش گریه کردن نوزاد و همچنین راحت‌تر بغل کردن او برای والدین است خصوصا مادر تازه فارغ شده.
  • قنداق سوئیسی محیط و شرایطی را همانند رحم مادر ایجاد می‌کند که تاحدی سبب آرامش بیشتر نوزاد می‌شود.
  • نوزادان در ابتدای تولد خود دارای اندام و مفاصل بسیار نرم و ظریفی هستند که قنداق سوئیسی او را از بروز آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند.
  • طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان بوده و دردسرهای قنداق کردن به روش‌های قدیمی را ندارد چراکه روش‌های قدیمی قنداق کردن با پارچه معایب بسیار زیادی دارد مانند کشیده شدن دست و پای نوزاد، خفگی و احساس ناراحتی.

 

با این آغوشی خوابی راحت برای نوزادتان تامین کنید

همه چیز در مورد سند زدن خودرو

  مهمترین بخش معامله خودرو دست دوم همین بخش سند زدن آن است که اگر درباره آن اطلاعات کافی نداشته باشید ممکن است به دردسر بیوفتید به همین جهت در این مقاله قصد داریم مراحل ، هزینه ها و نکات  سند زدن خودرو رار بیان کنیم تا احیانا برای انتقال خودرو به مشکل نخورید.

 

مراحل انتقال سند خودرو

انتقال سند خودرو سه مرحله اصلی دارد تنظیم قرارداد ، انتقال پلاک ، ثبت در دفتر اسناد رسمی

تنظیم قرارداد

اولین مرحله برای رسمی شدن انتقال خودرو تنظیم قرارداد بین خریدار و فروشنده است، این قرارداد قبل از مرحله تعویض پلاک باید انجام شود

مهمترین مواردی که درقرارداد باید ذکر شوند:

  • مشخصات کامل خودرو مثل رنگ و شماره شاسی
  • مشخصات لوازم موجود در خودرو مثل دزدگیر ، ضبط و لوازم فنی مثل دوگانه سوز بودن آن
  • قیمت تمام شده خودرو و روش پرداخت مبلغ خودرو
  • زمان تحویل خودرو و مدارک خودرو
  • زمان و نحوه تعویض پلاک ( براساس قرارداد )
  • تعیین مسئولیت پرداخت بدهی و جریمه و عوارض و مالیات
    • مواردی مانند جریمه های راهنمایی رانندگی برعهده خریدار است اما حتما در قرارداد ذکر کنید.
  • تعیین زمان برای مراجعه به دفتر خانه
  • و ذکر تمامی مواردی که در اینده ممکن است باعث ایجاد مشکل شود

پس از نوشتن قرارداد یا قولنامه براساس شرایط ذکر شده در قرار داد خریدار مبلغ خودرو را به فروشنده پرداخت میکند.

 

تعویض پلاک

پس از نوشتن قرارداد و براساس زمانبندی نوشته شده در قرارداد باید خریدار و فروشنده و مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند. توجه داشته باشید برای تعیین زمان تعویض پلاک صرفا قرارداد کافی نیست و باید داخل از طریق سایت تعویض پلاک نوبت اینترنتی تهیه کنید.

برای تعویض پلاک حضور هردوطرف نیاز است اما اگر خریدار نتوانست حضور داشته باشد میتواند به نماینده خود وکالتنامه محضری اهدا کند تا نماینده بجای فروشنده حضور داشته باشد ( این نماینده میتواند خریدار نیز باشد.)

تعویض پلاک ملزم به پرداخت هزینه میباشد و تمام این هزینه ها بر عهده خریدار میباشد.

توجه داشته باشید که تعویض پلاک را بعد از نوشتن قرارداد و قبل از انتقال سند انجام دهید. زیرا درصورتی که خودرو به فرد خریدار انتقال داده باشد و پلاک آن به نام فروشنده باشد تمام مشکلات و جریمه هایی که برای خودرو به وجود می‌آید بر عهده صاحب پلاک یعنی فروشنده است.

 

ثبت در دفتر اسناد رسمی

پس از تعویض پلاک نوبت به سند زدن خودرو در دفترخانه میرسد. در این مرحله حضور هر دوفرد فروشنده و خریدار الزامی است. اگر مرحله سند زدن خودرو انجام نشده باشد در این مرحله و در سند باید مهلت تعویض پلاکی ( یعنی نوبتی که از مرکزتعویض پلاک گرفته اید) ذکر شود.

اگر قصد خرید خودرو به صورت اقساطی را دارید می توانید با مراجعه به بخش خرید اقساطی خودرو های سایپا نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود و پر کردن (فرم درخواست خرید خودرو) نسبت به خرید خودرو به صورت قسطی اقدام کنید. 

نکات اساسی انتقال سند خودرو

در این جا به بررسی ۱۰ نکته مهم میپردازیم که که رعایت آنها از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری میکند.

۱-مطابق قانون عمل کنید

فرقی ندارد طرف مقابل دوست است یا دشمن ، غریبه است یا آشنا در هر حالتی مراحل انتقال سند را طبق ثانون طی کنید زیرا در صورت بروز مشکل قول و قرارهای شفاهی قابل استناد نیست صرفا قرارداد ها مهم است.

۲-قولنامه بنویسید

قبل از معامله رسمی حتما قولنامه کامل به همراه ریز جزییات و شروط را بنویسید. اگر در حین معامله و انتقال سند هرکدام از طرفین دچار مشکل حقوقی شوند میتوانند برای حل این مشکل به قولنامه مراجعه کنند، حل مشکلات حقوقی بدون وجود قولنامه کاری دشوار خواهر بود.

۳-بررسی وکالتنامه

اگر با فردی بجز فروشنده رسمی خودرو قرارداد مینوسید حتما وکالتنامه را بررسی کنید زیرا صرفا صاحب خودرو و نماینده قانون آن یعنی کسی که وکالتنامه رسمی دارد اجاره فروش خودرو به شما را دارد نه هیچ فرد دیگیری

۴-فسخ معامله در صورت کلاهبرداری

اگر خودرو را از واسطه یا دلال خریدید و متوجه شدید وکالتنامه جعلی است میتوانید از او به دلیل کلاهبرداری و فروش مالی غیر به دادگاه شکایت کنید و معامله را فسخ و غرامت دریافت کنید.

۵-اگر خودرو را از نمایندگی خریداری میکنید احتمال دارد سند زدن خودرو پس از اتمام اقساط باشد. این موضوع را قبل از خریداری از نماینده بپرسید. در شرکت ایت‌سایپا سند خودرو در زمان خرید خودرو به نام شما در می‌آید و ارتباطی با اقساط ندارد.

۶-مدارکی که واریز وجه را نشان میدهد نزد خود نگه دارید.

هر مبلغی را که به فروشنده خودرو پرداخت میکنید به صورت سند و رسید دست خود نگه دارید تا در صورتی که فروشنده به هر دلیلی از سند زدن امتناع کرد شما میتوانید با مدارک مربوط به معامله به دادگاه مراجعه کنید و یک دادخواست به نام الزام فروشنده به تنظیم سند علیه فروشنده تنظیم کنید تا دادگاه پس از بررسی شرایط شما فروشنده را ملزم به انتقال سند میکند و اگرباز هم فروشنده سند را انتقال نداد نماینده ای از طرف دادگاه تعیین میشود تا کار انتقال سند خودرو را انجام دهد

۷-تعیین بازه زمانی انتقال سند در وکالتنامه

درصورتی که فروشنده نماینده ای از طرف خود تعیین کرده بود حتما به تاریخ انقضا وکالتنامه توجه کنید تا قبل از اتمام سند زدن خودرو انقضا وکالتنامه سرنرسد.

۸-سند خودرو را به نام یک نفر بنویسید

تمام اموال قابل سند به نام چند نفر بصورت اشتراکی است ، این موضوع در مورد خودرو نیز صدق میکند اما باید توجه کنید که کارت سبز ،‌ پلاک و کارت ماشین تنها به نام یک نفر صادر میشود. به همین دلیل بهتر است خودرو را به نام یک نفر بزنید.

۹-هزینه انتقال سند در دفتر اسناد رسمی

دفتر خانه بر اساس مدل و نوع خودرو هزینه متفاوتی برای سند قطعی دریافت میکند علاوه بر این هزینه هایی مانند مالیات ، حق ثبت ، حق تحریر و. …. هم از مبالغی است که شما در دفتر اسناد رسمی باید پرداخت کنید. این مبلغ مطابق عرف بر عهده فروشنده است اما به هرحال بهتر است این موضوع را قرارداد ذکر کنید تا مشکلی برای انتقال خودرو پیش نیاید.

۱۰-خرید خودروی بی سند کار اشتباهی است!

سعی کنید خودرویی که سند دفترخانه ای ندارد نخرید، در صورتی که خودروی شما سند ندارد برای گرفتن سند نیاز است به تمام مالک های قبلی مراجعه کنید تا بتوانید برای خودرو سند تنظیم کنید.

 

مدارک لازم برای انتقال سند خودرو

  • برگ سبر و تاییدی انتقال خودرو از مرکز تعویض پلام
  • پابرگ کمپانی یا بنچاق قبلی خودرو
  • اصل مدارک شناسایی فروشنده و خریدار
  • بیمه شخص ثالث
  • کارت سوخت
  • برگه تصفیه حساب پرداخت عوارض شهرداری

 

در این مقاله به بررسی مراحل سند زدن خودرو پرداختیم. درصورتی که میخواهید خودرو اقساطی بخرید و از همان ابتدا سند به نام خودتان داشته باشید میتوانید روی ما حساب باز کنید.

اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو دارید می توانید به سایت etsaipa مراجعه کنید.

فروش عمده لباس کار حرفه ای در تهران

 لباس کار به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی و ابزار های حفاظت فردی شناخته میشود و معمولا میتواند به عنوان یک پوشش سراسری دست، پا و تنه فرد را در برابر خطرات و شرایط محیطی مختلف محافظت نماید، یک لباسکار حرفه ای ویژگی ها و مشخصات مخصوصی دارد که در این نوشته به آنها خواهیم پرداخت، در ادامه این نوشته با دوخت یادگار همراه باشید. 

 

تولید لباس کار حرفه ای

 جنس این لباس ها با توجه به کاربردی که در آن قصد استفاده از لباس ایمنی را داشته باشیم تعیین میشود. میتوان پارچه این لباس ها را از جنس و الیاف طبیعی و یا مصنوعی انتخاب کرد اما نکنه حائز اهمیت توجه به کاربرد، برخورد فرد با مواد شیمایی و صنعتی و همینطور شرایط آب و هوایی محیط کار است. به عنوان مثال لباس افرادی که در محیط های سردخانه و.. مشغول به کار هستند باید حفاظت مناسبی در برابر سرما داشته باشد یا لباس آتش نشانان باید از پارچه های ضد حریق یا نسوز ساخته شده باشد. 

 

 

خصوصیات کلی لباس کار حرفه ای

به طور کلی میتوان خصوصیات لباس های کار ایمن و حرفه ای را موراد زیر عنوان کرد:

1. مهمترین خصویت یک لباس مناسب، اندازه و تناسب آن با بدن فرد است.

2. لباس کارکنانی که در محیط هایی که با موراد خورنده و مضر در ارتباط هستند باید به نوعی باشد که به عنوان یک عایق مناسب در برابر آب، گاز، مواد شیمایی و .... عمل کند. 

3. لباس افرادی که با ماشین آلات صنعتی کار میکنند باید یک سره و  بدون پارگی باشد و همینطور استفاده از ساعت زنجیر و کلید در هنگام استفاده از ماشین های صنعتی توصیه نمیشود. 

4. آتش نشانان و افرادی که در شغل خود به نوعی با حرارت و آتش برخورد دارند باید از جنس ضد حریق بوده و همچنین شامل: کلاه، دستکس و کفش ایمنی باشد. 

5. افرادی که در محل هایی که گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار در آنها به کار گرفته میشود مشغول به کار هستند نباید از لباس کار حاوی جیب، لبه و چین و چروک های زیاد استفاده کنند، زیرا ممکنن است این مواد سمی در جیب یا چین های لباس باقی بمانند و در نهایت موجب مسومیت فرد شوند. 

6. کارکنانی که با مواد اسیدی، شیمایی و رادیواکتیو سر و کار دارند ضروری است که از لباس هایی به صورت یکپارچه که دارای هیچ گونه منفذی نباشد به همراه کلاه، کفش و دستکش ایمنی با جنس غیر قابل نفوذ استفاده کنند. 

7. در صورتی که کار به نحوی باشد که کارکنان مدام مجبور به بالا دادن آستین های لباس خود باشند، ضروری است از لباس هایی استفاده شود که آستین کوتاهی داشته باشد. 

8. کارکنانی که در محیط هایی که احتمال انفجار در آنها بالا است کار میکنند نباید از لباس هایی استفاده کنند که امکان اشتعال بالایی داشته باشند همچنین نباید از عینک و... سلونوئیدی استفاده کنند. 

9. در مناطق سردسیر و یا فصل زمستان لباس ها باید دارای آستر پشمی باشد و در مکان های بارانی از لباسکارهای دارای کلاه سرخود استفاده شود. 

10. میتوان آرم لوگو یا نام شرکت مربوطه را بر روی لباس ها درج کرد. بهترین مکان برای  درج لوگو شرکت بالای جیب سمت راست لباس است.

 

فروش عمده لباس کار حرفه ای  در تهران در تولیدی لباس کار دوخت یادگار امکان پذیر است.

 ضرورت استفاده از لباس کار

اکثر مجموعه ها از جمله: ادارات، موسسات، باشگاه های ورزشی، کارخانجات، مراکز آتش نشانی، حزب های مختلف، مجموعه های پزشکی درمانی، مدارس و ... نیاز به استفاده از لباسکار دارند.

اهمیت و ضرورت استفاده از لباسکار با توجه به فعالیت و کار افراد، متفاوت است اما از مهمترین دلایل استفاده از این لباس های میتوان به: رعایت مسائل بهداشتی، ایمنی، متمایز شدن پرسنل مختلف یک مجموعه، حفاظت کارکنان، نظم، شناسایی تخصص های مختلف و .... اشاره داشت. حتی جدا از این موراد میتوان به کاربردهای نمایشی، تبلیغاتی و... برای مجموعه اشاره داشت. 

انواع لباس کار

به طورکلی لباس های کار دارای انواع مختلفی هستند که میتواند از انواع کاپشن و شلوار، لباس های یکسره، به عنوان پوشش های سراسری برای تن، دست و پاها و... باشد، که از پارچه هایی از جنس های: ویسکوز، پلی استر، فیلامنت یا کتان تولید میشوند. از لباس هایی که از جنس الیاف طبیعی ساخته شده باشند برای مکان هایی که نیاز به تبادل حرارتی بالا در لباس های کارکنان باشد و از لباس هایی که دارای الیاف ضخیم تر هستند برای مکان هایی که نیاز به استفاده از لباس های عایق باشد استفاده میشود.

به عنوان مثال از لباس هایی از جنس پی وی سی میتوان برای مشاغلی که در ارتباط به مواد آتش زا هستند استفاده کرد و یا از لباس های با پوشش آلومینیوم میتوان برای کارگرانی که در محیط هایی که در آنها اشعه مادون قرمز وجود دارد استفاده کرد. 

برای کارکنانی که با دستگاه هایی از جمله: دستگاه جوشکاری، فرزکاری و.. سر و کار دارن بهترین لباس کار، لباس هایی با پارچه هایی با درصد نخ بالا هستند، میتوان از پارچه های لی، کتان و... که دارای تبادل حرارتی مناسب و مقاومت مناسبی هستند به این منظور استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید لباس کار را دارید میتوانید با دوخت یادگار  تماس بگیرید. 

09199176576

 

 

02156620989

 

 

همه چیز درباره ی سیسمونی نوزاد

 آماده شدن برای به دنیا آمدن یک نوزاد بسیار هیجان‌انگیز است و کمی دلهره‌آور! در گذشته حتی لازم نبود بدانید که سیسمونی نوزاد شامل چیست زیرا زحمت خرید آنها معمولاً به عهده پدربزرگ مادربزرگ‌ها بود. امروزه اوضاع کمی فرق کرده، بسیاری از والدین خودشان وسایل نوزاد پسر و دختر خود را تهیه می‌کنند. به همین دلیل بسیاری از والدین می‌خواهند بدانند که بایدها و نبایدهای خرید سیسمونی چه چیزهایی هستند و اینکه سیسمونی نوزاد دختر با پسر چه تفاوت‌هایی دارد و نکات مهم خرید سیسمونی نوزاد چه مواردی هستند(سیسمونی شامل چیا میشه). پاسخ به همه این سؤالات را در این مقاله خواهید یافت.

سیسمونی شامل چیست؟

مهم‌ترین نکته‌ای که لازم است والدین بدانند این است که نباید برای تهیه سیسمونی نوزاد زیاد سخت بگیرند و خودشان را به زحمت بیندازند. به نظر شما برای یک نوزاد تازه متولدشده بهترین سیسمونی چیست؟ شاید بتوان گفت که همه‌چیزی که یک نوزاد تازه متولدشده در روزهای اول به آن احتیاج دارید پوشک، مکانی برای خوابیدن و یک پتو برای بستن اوست! بسیاری از نیازهای کودکتان را می‌توانید به‌تدریج و بعد از تولد او هم مهیا کنید.

بنابراین بهتر است با توجه به شرایط اقتصادی، سعی کنید به‌جای اذیت کردن خودتان، از لحظاتتان در کنار همسر و کودک دلبندتان لذت ببرید. درنهایت هم بهتر است بدانید که وسایل مهم سیسمونی مختصر و مفید خیلی بهتر از یک سیسمونی کامل است که پرشده از لوازمی که شاید حتی یک‌بار هم از آنها استفاده نکنید!

در ادامه به شما خواهیم گفت که برای سیسمونی نوزاد چی لازمه تا به‌عنوان راهنمای خرید سیسمونی از آن استفاده کنید.

کیف پوشک نوزاد

شک نداریم که می‌پرسید پوشک کردن نوزاد بهتر است یا کهنه کردن؟ سخت نگیرید، چراکه هیچ جوابی برای این سؤال وجود ندارد! بر اساس نظر متخصصین، هر خانواده می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که کدام‌یک برای آنها بهتر است و همان را انتخاب کند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

هیچ فرقی نمی‌کند انتخاب شما پوشک باشد یا کهنه، مهم این است که بدانید وقتی کودک شما یک هفته را پشت سر بگذارد، تقریباً به دنبال هر وعده غذایی پوشک یا کهنه خود را کثیف خواهد کرد. به‌طور میانگین نوزادان روزانه حدود شش پوشک یا کهنه لازم دارند که باید از قبل برای این لحظات آماده باشید.

به‌طورکلی در کیف پوشک نوزاد به لوازم زیر احتیاج دارید:

  • پوشک یا کهنه
  • کرم سوختگی پای نوزاد
  • پودر بچه
  • دستمال مرطوب نوزاد یا یک دستمال نخی لطیف
  • تشک تعویض پوشک
  • میز تعویض پوشک
  • سطل یا ظرف دربسته برای قرار دادن پوشک یا کهنه‌های کثیف
  • یک دست لباس اضافی بعلاوه یک کلاه (چون شما نمی‌توانید از ضد آفتاب برای نوزاد تازه متولدشده استفاده کنید.)
  • کرم، وازلین و لوسیون بچه
  • گوش پاک‌کن
  • لوازم حمام نوزاد

یکی دیگر از لوازمی که باید در سیسمونی کودک گنجانده شود، لوازم حمام و لیست وسایل بهداشتی نوزاد است. البته تا زمانی که بند ناف نوزاد بیفتد نباید او را حمام کنید، بنابراین نیازی به این وسایل تا آن موقع نخواهید داشت. به همین علت بود که گفتیم برای خریدن برخی از وسایل نیاز نیست عجله کنید.

 

شما باید صبر کنید تا بند ناف بیفتد و منطقه بهبود یابد. این می‌تواند تا 2 هفته طول بکشد. تا آن زمان ناحیه پوشک او را به‌خوبی تمیز کرده و اصول مراقبت از بند ناف نوزاد را رعایت کنید. در این مدت می‌توانید با کمک اسفنج‌های مخصوص، بدن نوزاد را تمیز کنید.

برای حمام نوزاد به وسایل زیر نیاز دارید:

  • وان یا لگن مخصوص حمام کودک
  • حوله
  • شامپو بچه
  • صابون ملایم کودک
  • یک فنجان پلاستیکی برای ریختن آب روی بدن نوزاد
  • دماسنج برای بررسی دمای آب
  • اسفنج و لیف برای شستشوی کودک
  • کلاه حمام
  • شانه و برس کودک
  • عروسک‌های بازی وان حمام

پوشاک نوزاد

مهم‌ترین تفاوت سیسمونی نوزاد دختر با پسر در هنگام خرید پوشاک نوزاد نمود پیدا می‌کند، چراکه شما می‌توانید پوشاک متفاوتی را برای نوزاد دختر و پسر خود خریداری کنید. نیازی به خرید لباس‌های زیادی برای نوزادان نیست. وزن نوزاد شما سریع‌تر ازآنچه فکر می‌کنید رشد می‌کند و سایر لباس‌های آنها تغییر می‌کند. شما برای چند ماه اول تنها به چند دست لباس برای نوزادتان نیاز خواهید داشت که شامل موارد زیر است:

  • زیرپوش دکمه‌دار نخی سایز 0 تا 3
  • سرهمی نخی سایز 0 تا 3
  • شلوار نخی
  • کلاه نرم
  • پیش‌بند نرم
  • دستکش نخی
  • جوراب
  • زانوبند
  • پاپوش، دستکش، سرهمی ضخیم آستین‌بلند و ژاکت برای فصل سرما
  • ناف بند
  • سرویس لباس نوزاد 5، 10، 12 و 19 تیکه

در مقاله جدول سایز لباس نوزاد بطور کامل با اندازه لباس مناسب با توجه به جثه نوزاد و سن او آشنا می‌شوید. کودک شما به این زودی‌ها راه نمی‌رود، بنابراین لازم نیست به این زودی‌ها برای او کفش بخرید و بهتر است پول خود را فعلاً پس‌انداز کنید.

قفسه دارو نوزاد

نمی‌توان گفت که داشتن قفسه دارو یکی از ملزومات سیسمونی نوزاد است، اما هنگامی‌که کودک دلبندتان دچار کسالت شود بسیار به کارتان می‌آید. مهم‌ترین چیزهایی که باید در قفسه داروی نوزاد داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • دماسنج دیجیتال که می‌بایست از نوع رکتال یا زیر بازو باشد. دماسنج گوش یا پیشانی در مورد نوزادان زیر 12 ماه دقیق نیست. با راهنمای خرید تب سنج نوزاد مناسب‌ترین دماسنج رو انتخاب کنید.
  • دستگاه بخور سرد، این دستگاه رطوبت را به هوا می‌افزاید و به پاک‌سازی بینی کوچک کودک شما کمک می‌کند. همچنین مانع از گرفتگی بینی او می‌شود.
  • قطره سدیم کلراید برای شستشوی بینی نوزاد
  • پوار بینی برای تخلیه موکوس از بینی نوزاد
  • پماد برای سوختگی پای نوزاد
  • پماد آنتی باکتریال برای زخم‌ها و سوختگی‌های نوزاد
  • بانداژهای کوچک
  • قیچی ناخن مخصوص کودکان
  • قطره‌چکان یا سرنگ دارو
  • ناف بند طبی

نوزادان زیر 6 ماه نمی‌توانند حتی از داروهای بدون نسخه بدون مجوز پزشک استفاده کنند؛ ازجمله ایبوپروفن و داروهای سرماخوردگی و سرفه که بزرگسالان بدون نسخه می‌توانند از آنها استفاده کنند؛ اما معمولاً استفاده از دوز معقول استامینوفن شیرخواران در موارد ضروری، مجاز است اگر نوزاد تازه متولدشده شما برای مدتی تب داشت یا علائم بیماری را نشان داد حتماً با پزشک تماس بگیرید و خوددرمانی انجام ندهید.

وسایل موردنیاز برای تغذیه نوزاد

یکی دیگر از لوازمی که حضور آن در سیسمونی نوزاد لازم است، وسایل مربوط به تغذیه نوزاد هستند. قبل از به دنیا آمدن کودک، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به او شیر خودتان را بدهید یا از شیر خشک استفاده می‌کنید. شما برحسب نوع تغذیه نوزاد خود به لوازم زیر نیاز دارید:

درصورتی‌که به نوزادتان شیر خشک می‌دهید:

  • شیشه شیرهای پلاستیکی یا شیشه‌ای بدون ماده مضر BPA که باید دردار باشند.
  • ضدعفونی‌کننده بطری
  • سر شیشه
  • شیشه‌شور مکانیکی یا برقی
  • پارچه برای اروغ زدن

اگر شیردهی می‌کنید، به این موارد نیاز دارید:

  • پمپ پستان یا شیردوش
  • کیسه‌های نگهداری شیر یا ظرف ذخیره شیر مادر

برخی از لوازم هم هستند که اگر به دنبال یک سیسمونی مختصر و مفید هستید، نیاز به خرید آنها نیست. اگر به دنبال یک سیسمونی کامل هستید، این لوازم را نیز می‌توانید تهیه کنید:

  • بالش شیردهی
  • پیش‌بند شیر
  • پیش‌بند غذا
  • لیوان مخصوص نوزاد
  • شیر گرم‌کن
  • غذا گرم‌کن
  • صندلی غذای کودک
  • غذا ساز کودک
  • لیوان ضد نشت
  • ظرف غذاخوری
  • فلاسک آب
  • گرم‌کن بطری کودک
  • لوازم اتاق‌خواب کودک

مطمئناً، تزئین اتاق کودکتان یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین اتفاقات دوران بارداری شما خواهد بود. شما می‌توانید اتاق‌خواب کودکتان را با انواعی از لوازم رنگارنگ و جذاب تزئین کنید؛ اما در مورد انتخاب تختخواب و گهواره نوزاد سعی کنید که ساده باشد و قرار دادن هرگونه لوازم اضافی مانند پتو، بالش و اسباب‌بازی بر روی تخت خطرناک هستند. آنها می‌توانند مانع از تنفس نوزادان در خواب شوند. لوازم اتاق‌خواب نوزاد که باید در راهنمای سیسمونی نوزاد قرار دهید شامل موارد زیر هستند:

  • تختخواب‌های کودکان با ریل‌های ثابت
  • تشک استاندارد تخت کودک با یک روتختی کاملاً اندازه
  • کمد لباس کودک
  • کیسه‌خواب یا پشه‌بند
  • ضربه‌گیر تخت
  • بالش و روبالشی که می‌تواند شامل بالش‌های ضد غلت و بالش گردنی نیز باشد.
  • نی‌نی لای لای
  • پتوی نوزادی و ملحفه
  • تشک نم‌گیر پلاستیکی برای زیر کودک
  • ننو

شما همچنین می‌توانید یک تخت باسینت نیز برای نوزادتان بخرید تا گاهی او را در کنار تخت خود بخوابانید، مهم ایجاد یک فضای خواب ایمن برای کودک است. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) توصیه می‌کند که منطقه خواب کودک خود را در 6 ماه تا یک سال اول در همان اتاقی که در آن می‌خوابید، نگه دارید؛ اما هرگز او را روی تخت خود نخوابانید.

برای کاهش خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS)، همیشه کودک خود را به روی پشت بخوابانید. برخی مطالعات و تجربیات نشان داده است که دادن پستانک در هنگام خواب نوزاد می‌تواند خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) را کاهش دهد.

لوازم موردنیاز برای حمل‌ونقل نوزاد

نوزادان تمایل دارند که در آغوش گرفته شوند و نوازش شوند اما شما همیشه هم نمی‌توانید آنها را بغل کنید. گاهی باید دستانتان آزاد باشد تا کار دیگری انجام دهید و یا ممکن است دچار گرفتگی دست یا کمردرد شوید. نوزاد هم گاهی به این شرایط برای کشف محیط پیرامونش نیاز دارد.

شما برای حمل‌ونقل نوزاد به همه یا برخی از این لوازم در لیست سیسمونی نوزاد خود نیاز دارید:

  • کالسکه
  • کریر
  • روروک
  • انواع صندلی ماشین کودک
  • آغوشی نوزاد
  • ساک وسایل بچه
  • سان شید
  • آینه کمکی ماشین

وسایل بازی و سرگرم گننده نوزاد

یکی دیگر از لوازمی که می‌توانید در راهنمای خرید سیسمونی نوزاد خود قرار دهید، وسایل بازی و آرام‌ کننده کودک هستند. شاید به نظر ضروری نیاید اما گاهی تنها چیزی هستند که می‌توانند کودکتان را آرام و سرگرم کنند.

برخی از وسایلی که می‌توانید تهیه کنید شامل موارد زیر هستند:

  • راهنمای خرید اسباب‌بازی‌نوراد از جنس پلاستیکی برای داخل حمام
  • جغجغه
  • آویز تخت، کالسکه و کریر که اگر موزیکال باشد، بهتر است
  • عروسک‌های پولیشی
  • دندان‌گیر
  • پستانک
  • تاب برقی
  • توپ بادی جغجغه دار
  • تشک بازی بادی
  • قایق شناور

نکات خرید لباس پزشکی و پرستاری

 

برای خرید لباس پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

در این مقاله می خواهیم در مورد سوالی که شما عزیزان می پرسید ( برای خرید روپوش پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ ) پاسخ دهیم که بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

لباس پزشکی

اسکراب ها و روپوش پزشکی به لباس هایی گفته می شود که توسط پزشکان و یا جراحان پوشیده و استفاده می شود و این را باید بگویم که اسکراب ها بیشتر در محیط های جراحی قابل استفاده هستند اما امروزه با کیفیت و تنوع رنگی که دارند اکثر پزشکان و یا پرستاران نیز به جای روپوش های بلند از آن ها استفاده می کنند و بسیار هم راضی می باشند.

اگر شما همکاران عزیز نیز تصمیم گرفته اید از اسکراب ها استفاده کنید با البسه پزشکی انسشاپ همراه باشید تا به جواب سوال برای خرید روپوش پزشکی به چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ برسید.

منتظر نظرات و کامنت های شما هستیم که به ما بسیار در جهت پیشرفت روز افزون کمک خواهد کرد پس بیایید با همکاری هم به جایی برسیم که بهترین ها باشیم.

استفاده از روپوش های گران قیمت یا به صرفه اقتصادی؟

خب برای این که تصمیم بگیرید از روپوش پزشکی گران قیمت استفاده کنید یا کم هزینه باید توجه کنید که چقدر میخواهید از آن ها استفاده کنید و اگر می خواهید روپوش را بار ها بشویید و مثل روز اول باشد خب مسلما باید از روپوش های گران قیمت تری استفاده کنید هر چند برای کسانی که زیاد استفاده ندارند روپوش ارزان قیمت نیز می تواند به کارش آید.

ولی این نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که همیشه اجناس گران قیمت بهتر نیستند تا ارزان قیمت ها و شما باید به کیفیت جنس نگاه کنید تا خدایی نکرده از نظر مالی ضرری نکنید. این خبر خوب را هم به شما عزیزان می دهیم که البسه پزشکی انسشاپ با روپوش هایی که در اختیار شما میگذارد بهترین کیفیت ها را دارند و مهمتر از آن هزینه آنچنان بالایی هم ندارند و خودتان می توانید ببینید و با جاهای دیگر مقایسه کنید.

تصمیم با شماست…

اسکراب و لباس  پزشکی کلاسیک و یا مدرن؟

این نکته واقعا به سلیقه شخصی خودتان بر میگردد که چه نوع دوختی را دوست دارید ازش استفاده کنید و یا حتی بعضی از پزشکان به خیاط ها می دهند که دوختی که متناسب با سلیقه آن هاست را برایشان انجام دهند شاید شما هم دوست داشته باشید بر فرض مثال جیب هایتان کوچکتر و یا بزرگتر باشد یا مدل یقه  خاصی برایتان راحت تر است در هر صورت برای انتخاب دوخت روپوشتان باید به نکته توجه کنید.

  1. اول اینکه آیا کاربری مناسبی برای شما دارد؟
  2. دوم اینکه آیا با پوشیدن آن خوب به نظر خواهید رسید؟

خوشبختانه امروز اسکراب شلوار ها از مدل های متنوعی پیروی می کنند و شما می توانید در فروشگاه حضوری و یا غیر حضوری البسه پزشکی انسشاپ متناسب با رنگ و سلیقه ای که می خواهید انتخاب کنید و از آن  ها استفاده کنید.

خرید لباس پزشکی ساده یا طرح دار؟ | برای خرید روپوش پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

این هم یک تصمیم شخصی است البته با این تفاوت که باید قوانین آن مرکز درمانی و پزشکی که در آن مشغول به کار هستید را هم در نظر بگیرید و اگر در مراکزی کار میکنید که قوانین خاص خود را برای روپوش های پزشکی دارند خب دستتان در این موضوع بسته می باشد و دیگر نمی توانید سلیقه ای کار کنید و باید با توجه به قوانین همان مراکز خصوصی عمل کنید.

هرچند که امروزه مراکز درمانی استقبال بیشتری از رنگ های جدید می کنند و اگر در مطب ها کار میکنید می توانید از رنگ ها و مدل های بیشتری استفاده کنید. و محققان بر این باورند که پوشیدن رنگ های مختلف می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی کار شما داشته باشد. همچنین روپوش پزشکی طرحدار برای پزشکانی که بیشتر با کودک ها سر و کار دارند می تواند مورد اسقبال قرار بگیرد که در این صورت بیمار هم احساس راحتی بیشتری با شما خواهد کرد.

اگر از این مقاله خوشتان اومد و توانستید بفهمید برای خرید روپوش پزشکی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ می توانید به پیج اینستاگرامی انسشاپ نیز سری بزنید که از تخفیفات خوب ما و رنگ های بروز ما با خبر شوید.برای خرید عمده لباس پزشکی در تهران به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه کنید .

در نظر گرفتن بلندی لباس

باید با توجه به سلیقه خودتان تصمیم بگیرید که روپوش بلند می خواهید بپوشید یا کوتاه که البته روپوش های بلند بیشتر به درد افراد قد بلند تر می خورد و به آن ها می شیند و روپوش های کوتاه هم بیشتر به درد پزشکانی می خورد که مدام در حال جا به جایی هستند و امکان راحت تری دارند که روپوش جلوی دست و پایشان نباشد.

فیت تن باشد و یا گشاد؟

حرکت آخر برای انتخاب روپوش پزشکی انتخاب سایز آن ها است که خیلی از افراد و پزشکان و یا پرستاران ترجیح می دهند که این لباس ها زیاد به بدن نچسبد و فیت تنشان نباشد و کمی گشاد باشد که جا به جایی و راه رفتن را زیاد برای آنان سخت و دشوار نکند چون شما هم معمولا زیر این روپوش های پزشکی لباسی دیگر تن می کنید بهتر است که زیاد از روپوش های چسب استفاده نکنید.

قنداق سوئیسی چیست ؟

 قنداق کردن عملی دیرینه است که درآن با پیچیدن نوزاد در پارچه او را در برابر دررفتگی اعضای خارجی بدن مثل سر و گردن محافظت می کنند. مطالعات نشان می دهد که قنداق کردن به نوزاد کمک م ی کند تا راحت تر بخوابد و به پشت خوابیدن ریسک سندروم مرگ ناگهانی نوزاد را کم می کند در مطلب آغوشی سوئیسی چیست؟ می خواهیم شما را به پاسخ سوال قنداق سوئیسی چیست؟ برسانیم و با طرز استفاده از قنداق سوئیسی نیز آشنا شويم. به دلیل شل بودن اعضای خارجی بدن نوزاد پس از تولد اعم از سر و گردن و دست و پای  بسیاری از والدین نگران این مسئله هستند که مبادا بدن فرزندشان در خواب دچار آسیب شود۔ از طرفی خواب خوب در دوران رشد کودک در رسیدن به سلامت جسمی و روحی او تاثیر بسزایی دارد۔ مسئله بسیار مهم اینجاست که چگونه می توانیم بستری ایمن را برای خوابی راحت و با آرامش برای کودکمان فراهم کنیم؟ و علاوه بر آن طرز استفاده ازقنداق سوئیسی را نیز برای شما شرح دهیم تا با خیالی راحت اسباب خواب کودکتان را تهیه کنید.

قنداق سوئیسی نوزاد

 

قنداق سوئیسی چیست ؟

هنگامی که صحبت از قنداق کودک به میان می آید. بسیاری از والدین پارچه های نازک یا ضخیمی را تصور می کنند که در گذشته دور دست و پای نوزاد می پیچیدند که هدف آن تنها برای جلوگیری از کچ یا پرانتزی شدن دست و پای نوزاد بوده۔ و اما پس قنداق سوئیسی چیست؟ قنداق سوئیسی از نظر کاربردی هیچ شباهتی به قنداق های قدیمی نداشته و بیشتر از سر خوردن نوزاد هنگام جابه جایی جلوگیری می کند. از دیگر کاربردهای آغوشی سوئیسی امنیت بالا و خواب راحتی است که نوزاد شما می تواند در آن داشته باشد . در زمان های قدیم بیشتر والدین نوزادان خودرا در پتوی سبک و نازک یا ملحفه ای قنداق می کردند اما این اتفاق تنها برای فصول سرد ممکن است .اما قنداق سوئیسی با ابعاد استاندارد و پارچه ای لطیف و بادوام و قابل شستشو هم زحمت قنداق کردن را برای والدین کم کرده و هم مکانی امن و راحت برای نوزادتان تلقی می شود . 

 

طرز استفاده از قنداق سوئیسی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید قنداق سوئیسی با طراحی منحصر به فردی که در ابتدا و انتهای آن دارد؛ هم از سر نوزاد در برابر سر خوردن جلوگیری کرده و با داشتن جای پایی که در انتها دارد با امنیت کامل از نوزاد شما نگهداری می کند۔ طراحی قنداق سوئیسی به گونه ای است که هم نوزادان دختر و هم نوزادان پسر با آرامش کامل در آغوشی آن قرار می گیرند۔ طرز استفاده از قنداق سوئیسی در هنگام شیر دادن نیز بسیار راحت تر از آغوشی است. قنداق سوئیسی به گونه ای طراحی شده که شما می توانید تا 2 ماهگی و حتی بیشتر از آن استفاده کنید.

 

مزایای آغوشی سوئیسی چیست

یکی از مزایای استفاده از قنداق سوئیسی نوزاد کاهش گریه کردن نوزاد و همچنین راحت تر بغل کردن او برای والدین است خصوصا مادر تازه فارغ شده۔
* قنداق سوئیسی محیط و شرایطی را همانند رحم مادر ایجاد می کند که تاحدی سبب آرامش بیشتر نوزاد می شود۔
* نوزادان در ابتدای تولد خود دارای اندام و مفاصل بسیار نرم و ظریفی هستند که قنداق سوئیسی او را از بروز آسیب های احتمالی حفظ می کند.
* طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان بوده و دردسرهای قنداق کردن به روش های قدیمی را ندارد چراکه روش های قدیمی قنداق کردن با پارچه معایب بسیار زیادی دارد مانند کشیده شدن دست و یای نوزاد. خفگی و احساس ناراحتی۔ با این آغوشی خوابی راحت برای نوزادتان تامین کنید
در یایان باید خاطرنشان ساخت که قنداق سوئیسی محلی برای شیر خوردن، خوابیدن و نگهداری از نوزاد شماست یس در انتخاب جنس یارچه و با کیفیت بودن آن دقت لازم را داشته باشید . تشک های لبه دار به قنداق سوئیسی نیز معروف می باشند و می تواند خوابی آرام و راحت برای نوزاد دلبندتان به همراه داشته باشد. استفاده از این قنداق سوئیسی بسیار ساده و راحت است و به دلیل شیبی که دارد نوزاد به راحتی درون آن قرار گرفته و آرامش خواهد داشت. قنداق های سوییسی درسه طرح و رنگ مختلف عرضه می گردد. این تشک ها به دلیل گارد و لبه ای که دارد ایمن است و می تواند خیال والدین را از گذاشتن دلبند خود درون آن راحت نماید و به کمک آن می توانند دلبند خود را راحت تر در آغوش بگیرند. کابرد این قنداق های سوئیسی زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که نوزاد دلبندتان خواهر یا برادر بزرگتری داشته باشد که مدام او را در آغوش می گیرد و یا مهمانانی دارید که دائما در حال در آغوش گرفتن دلبند شما هستند، با خرید این محصول شما می توانید دلبندتان را درون قنداق سوئیسی گذاشته و به این ترتیب او را در آغوش دیگران بگذارید بدون اینکه از بابت مریض شدن و یا تماس دیگران با پوست دلبندان نگرانی به خود راه دهید. ضمنا لبه پایینی تشک با دکمه باز می گردد و می توانید از آن طریق بدون آنکه موجب آزار دلبندتان شوید پوشک کودکتان را تعویض نمایید. قنداق سوئیسی از لوازم خواب عالی برای نوزادان است که می توانید آن را در سبد خرید سیسمونی دلبند خود قرار دهید.

5 ویژگی لباس کار مردانه خوب

 

۵ ویژگی لباس کار مردانه

پیش از خرید لباس ایمنی و مخصوص کار، بهتر است ۵ ویژگی لباس کار مردانه را بدانید، تا با توجه به شرایطی‌‌که در آن فعالیت می‌کنید، بتوانید محصول مناسب خود را انتخاب کنید. اولین نکته درانتخاب لباس کار، آگاهی از میزان حفاظت فرد، در برابر آسیب‌های ناشی از فعالیت کاری اوست، که بر اساس آن مشخص می‌شود، چه لباسی و با چه طرحی مناسب شرایط و موقعیت شغلی شماست و می‌تواند از بدن شما در مقابل خطرات احتمالی محافظت کند. مهم‌ترین ویژگی لباس کار، حفظ ایمنی افراد با توجه به انواع خطراتی است، که در حین کارکردن آن‌ها را تهدید می‌کند. این لباس مانند یک پوشش سراسری، بیشتر قسمت‌های بدن (دست، تنه، پا) را در مقابل انواع آلاینده‌ها، مواد مضر و سوختگی ناشی از پرتاب مواد بسیار داغ و مذاب و..محافظت می‌کند. لباس کار در انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید و ارائه می‌شود. بسیاری از شرکت‎‌های بزرگ و سازمان یافته، مطابق با اهدافی که دارند، اقدام به تهیه لباس‌ کار مخصوص برای تمام پرسنل خود می‌کنند. اهداف این مراکز برای همسان و متحدالشکل کردن تمامی اعضای فعال شرکت خود مواردی مانند؛ حفظ سلامت و ایمنی کارکنان، نظم و ترتیب بخشیدن به کارمندان، رعایت مسائل بهداشتی، بالا بردن پرستیژ کاری، اهداف تبلیغاتی به منظور معرفی شرکت یا سازمان، اهداف شخصی کارفرما و..می‌باشد.

لباس کار مردانه

لباس کار مردانه به عنوان یک پوشش محافظت کننده، دارای طراحی‌های متنوعی است. به‌طور کلی بر اساس تیپ ظاهری که این لباس‌ها دارند، به دو صورت دوتیکه و یکسره تولید می‌شود. لباس کار دوتیکه، که دارای یک کاپش برای پوشش بالا تنه و یک شلوار به منظور پوشش پایین تنه می‌باشد. این دو تکه لباس، به‌طور جدا از هم بوده و فرد می‌تواند بنابر موقعیتی که در آن قرار دارد، از هر کدام بدون دیگری استفاده کند. در لباس کار یکسره یا سرهمی، دو بخش پوشاننده بالاتنه و پایین‌‌تنه به هم پیوسته و متصل هستند و نمی‌توان این دو قسمت لباس را از هم جدا کرد. لباس‌های کار، در کارهای مختلفی، بنابر شرایط و سلیقه افراد قابل استفاده هستند. مدل‌های لباس کار کیفیت متفاوتی دارند و از پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند. شما می‌تواند انواع مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوع و با کیفیت لباس کار مردانه را از فروشگاه معتبر ما تهیه کنید.

بررسی خصوصیات و ویژگی‌های که لباس کار مردانه باید داشته باشد

  • اگر در محیطی کار می‌کنید، که همواره با مواد قابل انفجار، اشتعال، مسموم کننده و گرد و غبار سر و کار دارید، لباس کار نباید به‌صورت جیب‌دار و لبه‌دار و یا دمپا شلوار تا زده شده باشد. زیرا امکان دارد مقداری آلودگی در لبه و چین‌های لباس باقی‌‌بماند.
  • استفاده بر چسب‌های روی لباس و نیز سایر مواد و تکه‌های قابل اشتعال همراه با لباس، در محیط‌هایی که خطر حریق و انفجار وجود دارد، کاملا ممنوع است.
  • لباس کار باید کاملا متناسب با بدن، اندازه و سایز افراد باشد. اگر در نزدیک ماشین‌آلات مشغول به‌کار هستید و یا با ماشین کار می‌کنید، باید لباس کاملا پوشیده بوده و دارای پارگی نباشد. در چنین شرایطی لباس باز یا به اصطلاح تیشرت کارگری اصلا توصیه نمی‌شود.
  • کارکنانی که با مواد رادیو اکتیو، اسیدی یا مواد مضر و خورنده سر و کار دارند، لباس کارگری باید یکپارچه و بدون منفذ و متناسب با نوع موادی باشد، که با آن در محیط کار در ارتباط هستند. در مواردی هم باید علاوه بر لباس از کلاه، دستکش و کفش، که غیرقابل نفوذ برای مواد مضر باشد استفاده کنند.
  • چنانچه به‌دلیل شرایط کاری، کارکنان مجبور باشند به‌صورت مستمر آستین خود را بالا بزنند، باید از لباس کار آستین کوتاه یا همان تیشرت کارگری استفاده کنند. اگر بنابر شرایط کاری افراد، لباس فرم آن‌ها باید به‌صورت بارانی (پالتویی) و دارای کلاه باشد، جنس کلاه باید از پارچه‌ای ضدآب همراه با آستری نخی، که قابل استفاده برای مناطق معتدل است انتخاب شود. برای مناطق سردسیر نیز کلاه لباس کار را از جنس پشمی تولید می‌کنند.

اگر شغل شما جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود و می‌خواهید به بهترین شیوه ممکن، از سلامتی خود در حین کار محافظت کنید، توصیه ما این است که از فروشگاه دوخت یادگار  دیدن کنید. این فروشگاه سال‌هاست که در زمینه عرضه انواع لباس‌های کار، با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب و بسیار منصفانه فعالیت می‌کند. در صورتی‌که نتوانید حضوری کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید، می‌توانید به آسانی و به‌صورت تلفنی با مشورت کارشناسان آگاه ما، خرید خود را انجام دهید. شما حتی می‌توانید با پیچ اینستاگرام ما نیز به‌صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید و مناسب‌ترین انتخاب را با توجه به سلیقه و نوع فعالیت خود داشته باشید.برای خرید عمده از بهترین تولیدی عمده لباس کار در تهران به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه کنید .

 

جنس پارچه مورد استفاده در لباس کار مردانه

انتخاب جنس لباس کار، به عنوان یک پوشش محافظتی سراسری برای تنه و بدن در برابر شرایط محیطی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌طور کلی جنس پارچه لباس کار، بنابر وضع محیط کاری هر کدام از شغل‌های مهندسی یا کارگری، می‌تواند تولید شده از الیاف مصنوعی، طبیعی و یا ترکیبی از هر دو باشد. اگر ترکیب پنبه داخل الیاف زیاد باشد، جنس پارچه به الیاف طبیعی نزدیک‌تر بوده و تبادل حرارتی و گردش هوا در آن بیشتر خواهد بود. در ادامه به معرفی سه نوع از پرکاربردترین پارچه‌های لباس کار مردانه می‌پردازیم.

پارچه کجراه

این نوع از پارچه لباس کار، تولید شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی یا در مواردی ترکیبی از هر دو جنس می‌باشد. مثلا ۷۰ درصد پارچه کجراه پنبه و ۳۰ درصد آن پلی استر است و یا بلعکس. استفاده از جنس پنبه، برای لباس افرادی‌که با جرقه و آتش سرو کار دارند بسیار مفید خواهد بود، زیرا در صورت پرتاب جرقه به لباس جنس پنبه‌ای به آسانی سوراخ نمی‌شود.

پارچه ترگال کجراه

این پارچه با داشتن الیاف طبیعی، یک لباس کار گرم برای شخص استفاده کننده محسوب می‌شود. این جنس پارچه مقاومت کششی خوب و ضخامت بیشتری، نسبت به پارچه ترگال ساده دارد. معمولا این نوع جنس پارچه، به‌دلیل ویژگی‌های مفید و منحصر بفردی که دارد، به عنوان پارچه لباس کار معروف است.

پارچه ترگال ساده

این پارچه مناسب‌ترین و بهترین جنس برای تولید یونیفرم‌های اداری، مدرسه، رستوران‌ها و لباس کار برای مردان در فروشگاه و شرکت‌ها است. این لباس‌های کار در انواع رنگ‌های بسیار متنوع تیره و روشن تولید می‌شود.

پارچه‌های از جنس PVC

لباس کاری که از جنس  PVC است، به‎‌طور اختصاصی در مشاغلی ویژه و یا در فصل‌های سرد از آن‌ها به عنوان عایق رطوبت و سرما مثلا در سرد خانه‌ها و..استفاده می‌شود. همچنین لباس کارهای که مخصوص کار در کنار کوره‌های داغ و ضدحریق هستند، از این جنس پارچه تولید می‌شوند. البته لباس‌هایی نیز برای کار در مجاورت کوره و فرایند‌های حرارتی بالا با الیاف مخصوص، که دارای پوششی آلومینیومی هستند نیز تولید می‌شوند، این نوع از لباس کار اشعه مادون قرمز را تامیزان ۹۰% برگشت می‌دهد.

 

استفاده از لباس کار و حداقل تجهیزات ایمنی (کلاه دستکش کفش و..)، برای محافظت از سلامتی در محل کار امری ضروری است. توجه به جنس لباس کار و کیفیت آن، با حداقل میزان پلی‌استر (الیاف مصنوعی) مورد استفاده در جنس پارچه مهم است. سایز لباس کار باید کاملا استاندارد باشد، تا موجب ایجاد شکافی در ناحیه درزهای لباس نشود. باید به نوع دوخت لباس کار و ریز بودن دوخت آن توجه داشت. ریز بودن دوخت، سبب زیبایی و استحکام بیشتر لباس می‌شود. در حال حاضر بیشتر لباس کارها دو دوخت و در مواردی به‌‎صورت سه دوخت تهیه می‌شوند، که سبب مقاومت بیشتر آن است.

جدیدترین سرویس خواب نوزاد دحترانه

 سرویس خواب، مهمترین بخش سیسمونی نوزاد می باشد که امروزه در مدل های شیک و زیبایی برای نوزادان دختر و پسر طراحی و تولید می شود، در این بخش تصاویر زیبایی از سرویس خوابهای نوزاد دختر در طرح های زیبا و جدید را به اشتراک گذاشته ایم که در ادامه می توانید ملاحظه نمایید.

سرویس خواب نوزاد دختر کارتزبیبی

 

تصاویری جدید و زیبا از سرویس خواب نوزاد دختر

در این مطلب مجموعه تصاویری از سرویس خواب نوزاد در طراحی های شیک و دیدنی قرار داده ایم که شامل گهواره، تخت خواب، کمد بچه، تشک، بالش، پتو و … می باشد و والدین نوزاد، می توانند با توجه به جنسیت نوزادان خود و نیز متناسب با سلیقه شان بهترین آن را انتخاب نمایند.سرویس خواب ها را می توان در انواع مدرن و کلاسیک و از جنس چوب یا ام دی اف تهیه کرد که انتخاب هر یک از آنها با توجه به دکوراسیون اتاق و یا متناسب با سلیقه شما می تواند متفاوت باشد، به طور کلی سرویس خواب های مدل ساده مناسب ترین مدل برای اتاق نوزدان می باشند، زیرا دمُده نمی شوند و در نتیجه می توانید به مدت بیشتری مورد استفاده قرار دهید.ر هنگام خرید سرویس خواب برای نوزادان باید نکات زیادی مورد توجه قرار گیرد و علاوه بر زیبایی و ظاهر سرویس خواب، راحتی، استحکام و امنیت آن نیز اهمیت داده شود. تخت خواب های لبه دار گزینه مناسبی برای نوزدان هستند که با بزرگتر شدن سن آنها می توانید لبه های آن را بردارید.

یکی از نکات مهم دیگر در هنگام انتخاب سرویس خواب، رنگ آن می باشد که جدا از رنگ های شاد کودکانه و متناسب با جنسیت، مناسب ترین رنگ ها برای نوزدان دختر و پسر، طیف رنگ های کرم تا استخوانی می باشد، ضمن اینکه برای زیبا تر شدن دکوراسیون اتاق می توانید رنگ دیوار ها را با رنگ سرویس خواب، ست کنید و یا اینکه از رنگی متضاد برای دیوار ها استفاده نمایید. در ادامه دعوت می کنیم تا از مجموعه تصاویر گلچین شده از سرویس خواب نوزدان دختر دیدن کنید.

برای خرید سرویس خواب نوزاد دخترانه به فروشگاه انلاین کارتزبیبی مراجعه کنید .

درباره سرویس خواب نوزاد

به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... می‌شود. در این میان می‌توان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد می‌توان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان می‌تواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همه‌جانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمد‌هایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار می‌آید.

بنا بر تمامی چیز‌هایی که گفته شد به طور کلی می‌توانیم معیار‌هایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیار‌های مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.

بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاببالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد