x تبلیغات
payamarketing

چطور سرویس ترانسفر تشریفاتی را دریافت کرد؟

در این مطلب از مجموعه ایران ون رنتال قصد داریم تا درباره اجاره ون برای فرودگاههای کشور صحبت کنیم.

برای رفت و آمدهای گروهی به فرودگاه ها افراد زیادی دچار مشکل هستند.

خیلی از شرکت ها و موسسات برای رفت و آمد های کارکنان از ون ها جهت ترانسفر استفاده میکنند.

تجربه نشان داده اجاره ون بسیار مرقون به صرفه تر از بردن خودروهای شخصی به فرودگاه است.

چراکه باید هزینه پارکینگ برای خودرو را هم بدهید.

 اجاره ون برای فرودگاه مهرآباد

یکی از فرودگاههای ایران که سالهاست مسافران زیادی در خود دیده فرودگاه مهرآباد است.

البته چندسالی هست که در این فرودگاه فقط پروازهای داخلی انجام میشه و پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی صورت میگیره.

فرودگاه مهرآباد در سال 1317 در روستای مهرآباد تهران ساخته شد البته الان دیگه همچین روستایی وجود نداره.

و در اطراف فرودگاه تا چشم کار میکنه باند های فرودگاه وجود داره.

رفت و آمد به فرودگاه یکی از مشکلات عمده افرادی است که پرواز های داخلی انجام میدهند.

چرا که نه میتوان خودروی شخصی برد و اگر هم دسته جمعی باشید با کلی بار و چمدان و وسیله میشه تاکسی گرفت.

به دلیل اینکه هزینه بالایی برای تاکسی از سراسر ایران تا فرودگاه امام خمینی باید پرداخت کرد

و نهایتا با وسیله 4 نفر میتونن در تاکسی سوار بشن.

شما میتونین به راحتی از هر شهری با اجاره ون از ایران ون رنتال با کمترین هزینه ون مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و

از درب منزل سوار بشین و نگران دیر رسیدن به فرودگاه نباشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اجارهکردن انواع ون برای استفاده های مختلف با مشاوران مجموعه الوون تماس بگیرید.

شماره تماس: 09120959060

 

ترمینال های فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد دارای 6 ترمینال است.

ترمینال ۴ فقط برای پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد و ترمینال ۶ به پروازهای ورودی اختصاص داره.

ولی حتما دیده اید که ترمینال 2 همیشه شلوغ ترین ترمینال فرودگاه مهرآباد است.

اگر شما هم حداقل یکبار از فرودگاه مهر آباد استفاده کرده باشید متوجه اهمیت اجاره ون برای فرودگاه مهر آباد میشوید

پس اگر مسافر هستید و یا قصد به استقبال رفتن مسافری را دارید باید حتما بدونید که به کدوم ترمینال  برین.

یکی از مزیت های اجاره ون برای فرودگاه مهرآباد راننده های وارد به ترمینال های فرودگاه است.

این راننده ها به خوبی میدانند شما را به کدام قسمت ببرن تا دیر به پرواز نرسید.

ون وانا چه امکاناتی دارد برای اجاره ؟

افزایش قیمت وانا در نیمه دوم 1401

آذر 1401: همزمان با آغاز مرحله جدید فروش ایران خودرو دیزل ویژه آذرماه، قیمت جدید ون وانا هم مشخص شده استطبق اعلام رسمی سازنده این خودرو، قیمت جدید ون وانا 3TZ برای نیمه دوم سال 1401 معادل یک میلیارد و 221 میلیون و 294 هزار تومان اعلام شده که حدود 166 میلیون تومان، بیشتر از قیمت سابق این خودروست.

تولید ون وانا جدید با موتور 3TZ تویوتا

تقریبا از اواخر زمستان 98 بود که ایران خودرو خبر داد می‌خواهد نسخه جدیدی از ون وانا را با استاندارد یورو5 به بازار بفرستد و نهایتا نیز این کار را کرد. اما برخلاف سایر محصولات سواری ایران خودرو که صرفا با بهبود کاتالیست، سیستم اگزوز و برنامه‌ریزی ECU از یورو4 به یورو5 ارتقا داده شدند، ون وانا، تغییرات سنگین‌تر و بیشتری را تجربه کرد تا جایی که ایران خودرو، موتور معروف میتسوبیشی آنرا کنار گذاشت و از موتور جدید تویوتا که حجیم‌تر از موتور میتسوبیشی بود، استفاده کرد.

اگر همچنان علاقه‌مند هستید که بدانید موتور جدید ون وانا یورو5 چه تفاوت‌هایی با موتور ون وانا یوروی4 دارد، شما را به خواندن ادامه این متن، دعوت می‌کنیم.

تولید آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو

در پاییز 98 ایران خودرو خبر داد که نسخه آزمایشی ون وانا با موتور EF7 توربو را با موفقیت تولید کرده است. موتور جدید ون وانا در واقع همان موتوری است که قبلا روی سورن توربو و همچنین دنا پلاس توربو نیز نصب شده ولی با این تفاوت که پایه گازسوز است و قابلیت کار با سوخت CNG را دارد.

ون وانا با موتور گازسوز EF7 توربو در اواسط سال 99 وارد بازار شده و فعلا تمام ظرفیت تولیدش که معادل تولید 10 هزار دستگاه برای سه سال آینده است،اجاره ون وانا یکی از پرطرفدار ترین آیتم هایی است که امروزه اکثر مردم از آن استفاده میکننددر اختیار سازمان‌‌ها و ارگان‌های مختلف خواهد بود و ایران خودرو فعلا برنامه‌ای برای فروش آن به مشتریان حقیقی ندارد.

 

نکات خرید لباس بیمارستانی

 لباس های بیمارستانی نقش مهمی در بهبود شرایط بهداشتی بیمارستانها دارند. این لباس ها باید در کنار داشتن الزامات بهداشتی مورد نیاز، حس راحتی و آسایش را به بیمار منتقل کنند. در حال حاضر، تولید کنندگان ایرانی زیادی وجود دارند که به تولید لباس های بیمارستانی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا مشغول هستند. با ما همراه باشید تا ویژگی های یک لباس بیمارستانی مناسب را بررسی کنیم.

جنس لباس بیمارستانی مناسب چیست؟

لباس های بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه، کلینیک، مطب پزشکان، مرکز تصویر برداری و بیمارستان ها کاربرد دارند. همان طور که گفته شد این مراکز دارای استانداردهای بهداشتی خاص خود هستند و لباس های استفاده شده در این مراکز باید از لحاظ بهداشتی در سطح قابل قبولی باشند. پارچه مورد استفاده در این نوع لباس ها باید با رعایت قوانین بهداشتی تولید شوند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در برابر شستشو و ضد عفونی مداوم مقاومت داشته باشند. همانطور که می دانید حس راحتی و آرامش به بیماران کمک می کند تا فرآیند بهبود و ترخیص از بیمارستان را سریع تر طی کنند. جالب است بدانید استفاده از پارچه های لطیف، سبک و با رنگ های زیبا در تولید لباس های بیمارستانی به افزایش راحتی و آرامش بیمار کمک زیادی می کنند. عامل مهم دیگر در انتخاب جنس لباس های بیمارستانی، اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی در بیماران است. واضح است که لباس های بیمارستانی فقط شامل لباس بیماران نمی شود. لباس فرم کادر پزشکی و پرستاری، لباس پرسنل بیمارستان، لباس بارداری، انواع روپوش، ملحفه، روتختی، لباس خدمات، لباس اتاق عمل و لباس یکبار مصرف از دیگر البسه مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی هستند آن ها باید از پارچه های مناسب و بادوام دوخته شوند. تولیدکنندگان لباس های بیمارستانی از پارچه ترگال برای دوخت لباس فرم و روپوش استفاده می کنند. همان طور که می دانید این نوع پارچه دارای مقاومت خوبی در برابر شستشوی مداوم دارد. پارچه ترگال نانو به علت عدم جذب مایعات بهترین انتخاب برای دوخت روپوش پزشکان و پرستاران است. پارچه تترون و فلامنت برای دوخت لباس های بیمارستانی، از جمله لباس بیماران کاربرد بسیاری دارد. این پارچه ها لطافت و نرمی فوق العاده ای دارند و در شستشو مداوم با آب ژاول مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و همچنین ضد حساسیت و ضد قارچ هستند. لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در مواردی که نیاز به رعایت استانداردهای بالاتر بهداشتی است کاربرد بسیاری دارند. این نوع لباس ها از پارچه های اسپان باند و کامپوزیت دوخته می شوند. این پارچه ها برای دوخت لباس بیمار، ماسک، کاور کفش، کلاه، لباس جراحی و ... کاربرد دارند.

 

لباس بیمارستانی باید چه سایزی داشته باشد؟

لباس های فرم مورد استفاده پرسنل و کادر درمان بیمارستان به علت استفاده مداوم و طولانی مدت دارای سایز های متنوعی است تا کادر بیمارستان در انتخاب سایز مناسب خود حق انتخاب بیشتری داشته باشند. لباس هایی که مخصوص زمان بستری بیمار در بخش ها تولید می شوند معمولا استفاده کوتاه مدت دارند و بعد از ترخیص بیمار دفع می شوند به همین خاطر معمولا این لباسها در سایزهای یکسان تولید می شوند و فقط به انواع مردانه، زنانه و بچه گانه تقسیم می شوند. البته بعضی از تولید کنندگان، سایز بندی محدودی را هم در تولید این نوع لباس ها در نظر می گیرند. نوع دیگری از لباس مورد استفاده در بیمارستان ها البسه یکبار مصرف هستند که هم کادر درمان و هم بیماران از آنها استفاده می کنند. شکل و شمایل این لباس ها برای محل های مورد استفاده متفاوت است. به طور مثال لباس مورد استفاده مرکز تصویر برداری شامل شلوار، کلاه و پیراهن است و یا برای ورود به بخش هایی مثل ای. سی. یو. باید کاور کفش پوشید. این نوع لباس ها معمولا دارای سایز آزاد هستند و بیمار برای تغییر سایز آنها از بند لباس ها استفاده می کند. پارچه های مورد استفاده در دوخت لباسهای بیمارستانی فارغ از نوع پارچه، دارای کیفیت های مختلفی هستند. ما در شرکت بازرگانی مایسا لباس های بیمارستانی را با تضمین باکیفیت ترین پارچه ها ارائه می کنیم

 

پزشکان، پرستاران و پرسنل مراکز درمانی همواره از لباس‌های فرم مخصوصی استفاده می‌کنند که این دسته از لباس‌ها ویژگی‌های بهداشتی و پوششی منحصر به فردی دارند. این روپوش‌ها و البسه طراحی خاصی دارند که موجب تمایز پرسنل و کارکنان مراکز درمانی، با مراجعین و دیگر افراد می‌شود. با این حال اگر مدتی را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها سپری کرده باشید، متوجه می‌شوید که لباس پرسنل این مراکز دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی است. با مشاهده این اتفاق، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می‌آید که علت رنگ های مختلف در لباس بیمارستانی چیست؟

می‌توان اصلی‌ترین دلایل رنگ بندی لباس های بیمارستانی را ایجاد تمایز میان پرسنل مراکز درمانی دانست. البته باید عنوان کرد که موارد روانشناسی و بصری نیز موجب تفاوت در رنگ لباس های بیمارستانی شده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم علت رنگ های مختلف در لباس بیمارستانی را شرح داده و دلایل آن را توضیح دهیم.

رنگ لباس های بیمارستانی

برای شرح دلیل تفاوت رنگ لباس های بیمارستانی باید به شکل جداگانه به هرکدام از آن‌ها بپردازیم.

  • روپوش پزشکی

روپوش پزشکی که یکی از پراستفاده‌ترین البسه بیمارستانی است بیشتر توسط پزشکان استفاده می‌شود. این دسته از البسه به رنگ سفید هستند. یکی از دلایل استفاده از رنگ سفید در تولید این روپوش‌ها، به روانشناسی رنگ سفید مربوط است. رنگ سفید، رنگ صفات پاک و سادگی است و موجب ایجاد حس آرامش و اطمینان در بیننده می‌شود. از آن‌جایی که راحت بودن بیماران با پزشک معالج بسیار اهمیت دارد، استفاده از این رنگ در روپوش پزشکان بسیار رایج است. علاوه بر این نکات سفید بودن روپوش پزشکان موجب می‌شود که امکان تشخیص آنان از میان بقیه کادر و پرسنل مراکز درمانی آسان‌تر باشد. 

  • روپوش پرستاری

پرستاران از مهم‌ترین افراد مراکز درمانی هستند که وظایف سنگینی بر دوش آن‌ها نهاده شده است. معمولاً رنگ روپوش پرستاران نیز، با بقیه پرسنل تفاوت دارد. البته کد رنگ‌های تعریف شده برای پرستاران و البسه آن‌ها، می‌تواند از مرکز و بیمارستانی، به مرکز و بیمارستان دیگر متفاوت باشد. چراکه تمام بیمارستان‌ها از یک کد رنگی مشخص برای روپوش‌های پرستاری استفاده نمی‌کنند. یکی دیگر از دلایل رنگ بندی لباس های بیمارستانی و مخصوصاً روپوش پرستاری، استفاده از آن‌ها در مراکز مختلفی همچون مراکز مراقبت از سالمندان و بیمارستان کودکان است. بسیاری از مراکز درمانی مختص کودکان از روپوش‌های پرستاری با رنگ‌های شاد استفاده می‌کنند تا علاوه بر تقویت روحیه کادر و بیماران، برای کودکان بیمار جذابیت بیشتری داشته باشد. این کار باعث می‌شود که راحتی بیشتری میان کودکان بیمار و پرستاران وجود داشته و احساس خوبی میان دوطرف برقرار باشد.

  • روپوش یا البسه پرسنل

پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مانند کارکنان بخش تأسیسات و خدمات نیز به سبب حضور در این مراکز، باید از البسه مخصوصی استفاده نمایند. رنگ‌بندی لباس‌های این دسته از افراد نیز با بقیه متفاوت است تا تشخیص آن‌ها آسان‌تر باشد.

  • گان جراحی

گان جراحی یکی دیگر از البسه پرکاربرد در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است که به سبب ویژگی‌های بصری، معمولاً در رنگ‌های سبز و آبی کمرنگ تولید می‌شود. ما در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع پرداخته‌ایم که گان جراحی چیست؟ گان جراحی یا همان لباس اتاق عمل، باید به رنگی باشند که در وحلۀ اول موجب خستگی چشم پزشکان جراح نشوند و در وحلۀ دوم باید رنگ‌ آن‌ها این امکان را فراهم کند که چشم پزشکان به راحتی بتواند بخش‌های خون‌آلود را تشخیص دهد. این دو ویژگی باعث شده‌اند که این دسته از البسه بیمارستانی به رنگ آبی کمرنگ و یا سبز تولید شوند.

موارد تأثیرگذار بر تنوع رنگ بندی لباس های بیمارستانی

همانطور که قبل‌تر ذکر کردیم، علت رنگ های مختلف در لباس بیمارستانی سهولت تشخیص کادر بیمارستان، انتقال حس مناسب به بیماران از طریق رنگ روپوش‌های پرسنل و کمک به پزشکان در فرایند جراحی و … دارای رنگ‌بندی متنوعی هستند. اما چه مواردی بر انتخاب رنگ روپوش‌ها و البسه بیمارستانی تأثیر دارند؟

  • قوانین بیمارستان

قوانین بیمارستان‌ها علت اصلی تنوع رنگ لباس های بیمارستانی است. بسیاری از بیمارستان‌ها با توجه به وظایف و مسئولیت‌های کارکنان هربخش، رنگ خاصی را برای البسه‌ و روپوش‌های آنان قرار می‌دهند. به نحوی که از رنگ روپوش هر فرد می‌توان موقعیت و مسئولیت او را متوجه شد.

  • نوع بیمارستان و مرکز درمانی

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر تنوع رنگ بندی لباس های بیمارستانی، نوع بیمارستان است. طبیعی است که رنگ پرسنل یک بیمارستان مختص کودکان، با یک بیمارستان مختص سالمندان متفاوت باشد.

 

برای خرید عمده لباس بیمارستانی از بهترین فروشگاه خرید آنلاین لباس بیمارستانی در تهران به دوخت یادگار مراجعه و سفارش اینترنتی خود را ثبت کنید . دوخت یادگار بهترین تولیدی لباس بیمارستانی در ایران است که اماده فروش عمده لباس بیمارستانی به سراسر کشور می باشد

لباس بیمارستانی چه انواعی دارد؟

لباس بیمارستانی به تمام لباس‌هایی گفته می‌شود که در محیط‌های درمانی استفاده می‌شود و از تنوع بالایی برخوردار است. پرسنل و بیمارانی که در این محیط‌ها حضور دارند، ملزم به استفاده از لباس بیمارستانی هستند، بنابراین خرید لباس بیمارستانی از جمله اولویت‌های مراکز درمانی است.

در یک دسته‌بندی کلی، لباس بیمارستانی به سه نوع لباس بیمارستانی بیمار، پزشک یا جراح و لباس مخصوص بخش اورژانس تقسیم می‌شود. البته می‌توان لباس بیمارستانی را از نظر جنس پارچه به انواع مختلفی تقسیم کرد که مهم‌ترین آن‌ها، لباس بیمارستانی تترون و فلامنت است و این دو پارچه بیشترین کاربرد را در تولید عمدۀ لباس بیمارستانی دارند.

گان جراحی چیست؟

گان جراحی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع لباس بیمارستانی محسوب می‌شود و استفاده از آن برای کادر اتاق عمل الزامی است. گان جراحی به صورت استریل و یک‌بارمصرف تولید می‌شود و پوشیدن آن از نفوذ عفونت‌ها و میکروارگانیسم‌ها جلوگیری می‌کند. گان جراحی عمدتاً به رنگ‌های آبی یا سبز تولید می‌شود تا جراح بتواند رنگ‌های مختلف به ویژه رنگ قرمز خون را به راحتی از سایر رنگ‌ها تشخیص دهد. گان پزشکی با گرماژهای گوناگون تولید می‌شود و هر مرکز درمانی باید با توجه به نیاز خود و کارکردی که از خرید گان جراحی مدنظر دارد، گرماژ استاندارد گان را خریداری کند.

خرید لباس بیمارستانی چه مزایایی دارد؟

خرید لباس بیمارستانی باکیفیت و استاندارد از نیازهای ضروری مراکز درمانی است و مزایای فراوانی برای آنان دارد. مهم‌ترین مزایای خرید لباس بیمارستانی به شرح زیر است:

خرید لباس بیمارستانی موجب رعایت نظم و یکدستی در محیط بیمارستان می‌شود.

به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک می‌کند.

خرید لباس بیمارستانی می‌تواند از ورود میکروب و عفونت به بدن بیمار جلوگیری کند.

در برابر نفوذ ترشحات و مایعات مقاوم است.

بدن شخص را به طور کامل می‌پوشاند و موجب آسایش و راحتی وی می‌شود.

هزینۀ خرید لباس بیمارستانی نسبت به فواید و کارکردی که برای حفظ نظم و بهداشت محیط بیمارستان دارد، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

لباس بیمارستانی یک‌بارمصرف

بهتر است برای خرید لباس بیمارستانی، نوع استریل و یک‌بارمصرف آن را خریداری کنید. خرید لباس بیمارستانی یک‌بارمصرف و استفاده از آن، نقش بسزایی در جلوگیری از انتقال ویروس‌ها و بیماری‌های عفونی به ویژه در اتاق عمل دارد. با خرید لباس بیمارستانی یک‌بارمصرف دیگری نیازی به استخدام نیروی انسانی برای شست‌وشوی البسه بیمارستانی وجود ندارد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی قابل‌توجهی می‌شود.

ویژگی‌های بهترین لباس بیمارستانی

خرید لباس بیمارستانی نباید تنها هدف شما باشد، بلکه لازم است بهترین لباس بیمارستانی با بالاترین کیفیت را خریداری کنید. خرید لباس بیمارستانی با کیفیت پایین نه‌تنها کمکی به رعایت بهداشت محیط نمی‌کند، بلکه می‌تواند موجب آلودگی بیشتر محیط و شیوع بیماری‌ها و عفونت‌ها شود. مهم است که لباس بیمارستانی را از تولیدی‌های باتجربه و مطمئن تهیه کنید تا نسبت به کیفیت لباس بیمارستانی مطمئن شوید.

بهترین لباس بیمارستانی از ویژگی‌هایی برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

سبک و لطیف بوده و به ویژه برای کودکان و نوزادان راحت باشد.

بدن بیمار یا پزشک را کامل بپوشاند و بیش از حد نازک و بدن‌نما نباشد.

برای بیماران راحت باشد و محدودیت حرکتی ایجاد نکند.

گرماژ (وزن پارچه) کاملاً استاندارد و متناسب با کارکرد لباس بیمارستانی باشد.

هزینۀ خرید لباس مقرون به صرفه و اقتصادی باشد. در صورت امکان، شرایط ویژه‌ای برای خرید عمدۀ لباس بیمارستانی فراهم شود.

با داشتن قابلیت عبور هوا از لباس، از تعریق فرد جلوگیری کند.

مانع از نفوذ مایعات و ترشحات به لباس شود.

بافت لباس بیمارستانی استاندارد باید متراکم و منسجم باشد.

لباس بیمارستانی باید فاقد دکمه، درز و قطعات جداشدنی باشد.

موجب حساسیت یا خارش پوستی نشود.

گرماژ استاندارد پارچۀ لباس بیمارستانی

گرماژ یا وزن پارچه یکی از معیارهای مهم تعیین نوع لباس بیمارستانی مورد نیاز و خرید آن است. هرچه گرماژ پارچه بیشتر باشد، به این معناست که تراکم بافت و الیاف پارچه نیز بیشتر است. برای خرید بهترین لباس بیمارستانی لازم است اطلاعات کافی در خصوص گرماژ استاندارد محصول مدنظر خود داشته باشید.

به عنوان مثال، چنانچه قصد دارید گان جراحی خریداری کنید، باید پیش از خرید محصول بدانید که گرماژ استاندارد گان جراحی 25 تا 40 گرم است. یا اگر قصد خرید لباس بیمارستانی فلامنت یا تترون را دارید، این البسه بیمارستانی به ترتیب با گرماژ استاندارد 165 گرم و 180 گرم تولید می‌شوند.

 

قیمت روز لباس بیمارستانی

یکی از مسائل مهم هنگام اقدام به خرید لباس بیمارستانی، قیمت این محصول است. قیمت لباس بیمارستانی به عوامل مختلفی از جمله جنس لباس، گرماژ و وزن پارچه، کیفیت لباس، نوع لباس بیمارستانی و نرخ مدنظر شرکت تولیدکنندۀ لباس بیمارستانی بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت روز لباس بیمارستانی می‌توانید با تولیدی‌های مختلف تماس بگیرید یا فروشگاه‌های اینترنتی لباس بیمارستانی را بررسی و قیمت‌های آنان را با یکدیگر مقایسه کنید. پس از کسب اطلاعات کامل درخصوص قیمت روز لباس بیمارستانی، می‌توانید این محصول را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت استاندارد تهیه کنید.

چرا باید خرید لباس بیمارستانی را به صورت اینترنتی انجام دهیم؟

یکی از بهترین راه‌های خرید لباس بیمارستانی و گان جراحی، تهیۀ این محصولات به صورت اینترنتی است. با خرید اینترنتی لباس بیمارستانی گزینه‌های متنوعی برای انتخاب پیش روی شما خواهد بود و در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند دوخت یادگار  و ثبت سفارش خرید لباس بیمارستانی در این فروشگاه‌ها، بهترین لباس بیمارستانی را با قیمت مناسب و اقتصادی خریداری کنید. البته لازم است پیش از ثبت سفارش، راجع به اعتبار فروشگاه اینترنتی و کیفیت محصولات تحقیق کرده یا از امکان مشاورۀ فروش برخی فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کنید.

 

09199176576

 

02156620989

 

تولیدی معتبر لباس بیمارستانی

 لباس های بیمارستانی نقش مهمی در بهبود شرایط بهداشتی بیمارستانها دارند. این لباس ها باید در کنار داشتن الزامات بهداشتی مورد نیاز، حس راحتی و آسایش را به بیمار منتقل کنند. در حال حاضر، تولید کنندگان ایرانی زیادی وجود دارند که به تولید لباس های بیمارستانی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا مشغول هستند. با ما همراه باشید تا ویژگی های یک لباس بیمارستانی مناسب را بررسی کنیم.

 

خرید عمده لباس بیمارستانی

 

 

جنس لباس بیمارستانی مناسب چیست؟

 

لباس های بیمارستانی در تمامی مراکز درمانی از جمله آزمایشگاه، کلینیک، مطب پزشکان، مرکز تصویر برداری و بیمارستان ها کاربرد دارند. همان طور که گفته شد این مراکز دارای استانداردهای بهداشتی خاص خود هستند و لباس های استفاده شده در این مراکز باید از لحاظ بهداشتی در سطح قابل قبولی باشند. پارچه مورد استفاده در این نوع لباس ها باید با رعایت قوانین بهداشتی تولید شوند و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا در برابر شستشو و ضد عفونی مداوم مقاومت داشته باشند. همانطور که می دانید حس راحتی و آرامش به بیماران کمک می کند تا فرآیند بهبود و ترخیص از بیمارستان را سریع تر طی کنند. جالب است بدانید استفاده از پارچه های لطیف، سبک و با رنگ های زیبا در تولید لباس های بیمارستانی به افزایش راحتی و آرامش بیمار کمک زیادی می کنند. عامل مهم دیگر در انتخاب جنس لباس های بیمارستانی، اطمینان از عدم ایجاد حساسیت پوستی در بیماران است. واضح است که لباس های بیمارستانی فقط شامل لباس بیماران نمی شود. لباس فرم کادر پزشکی و پرستاری، لباس پرسنل بیمارستان، لباس بارداری، انواع روپوش، ملحفه، روتختی، لباس خدمات، لباس اتاق عمل و لباس یکبار مصرف از دیگر البسه مورد استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی هستند آن ها باید از پارچه های مناسب و بادوام دوخته شوند. تولیدکنندگان لباس های بیمارستانی از پارچه ترگال برای دوخت لباس فرم و روپوش استفاده می کنند. همان طور که می دانید این نوع پارچه دارای مقاومت خوبی در برابر شستشوی مداوم دارد. پارچه ترگال نانو به علت عدم جذب مایعات بهترین انتخاب برای دوخت روپوش پزشکان و پرستاران است. پارچه تترون و فلامنت برای دوخت لباس های بیمارستانی، از جمله لباس بیماران کاربرد بسیاری دارد. این پارچه ها لطافت و نرمی فوق العاده ای دارند و در شستشو مداوم با آب ژاول مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و همچنین ضد حساسیت و ضد قارچ هستند. لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در مواردی که نیاز به رعایت استانداردهای بالاتر بهداشتی است کاربرد بسیاری دارند. این نوع لباس ها از پارچه های اسپان باند و کامپوزیت دوخته می شوند. این پارچه ها برای دوخت لباس بیمار، ماسک، کاور کفش، کلاه، لباس جراحی و ... کاربرد دارند.

لباس بیمارستانی باید چه سایزی داشته باشد؟

لباس های فرم مورد استفاده پرسنل و کادر درمان بیمارستان به علت استفاده مداوم و طولانی مدت دارای سایز های متنوعی است تا کادر بیمارستان در انتخاب سایز مناسب خود حق انتخاب بیشتری داشته باشند. لباس هایی که مخصوص زمان بستری بیمار در بخش ها تولید می شوند معمولا استفاده کوتاه مدت دارند و بعد از ترخیص بیمار دفع می شوند به همین خاطر معمولا این لباسها در سایزهای یکسان تولید می شوند و فقط به انواع مردانه، زنانه و بچه گانه تقسیم می شوند. البته بعضی از تولید کنندگان، سایز بندی محدودی را هم در تولید این نوع لباس ها در نظر می گیرند. نوع دیگری از لباس مورد استفاده در بیمارستان ها البسه یکبار مصرف هستند که هم کادر درمان و هم بیماران از آنها استفاده می کنند. شکل و شمایل این لباس ها برای محل های مورد استفاده متفاوت است. به طور مثال لباس مورد استفاده مرکز تصویر برداری شامل شلوار، کلاه و پیراهن است و یا برای ورود به بخش هایی مثل ای. سی. یو. باید کاور کفش پوشید. این نوع لباس ها معمولا دارای سایز آزاد هستند و بیمار برای تغییر سایز آنها از بند لباس ها استفاده می کند. پارچه های مورد استفاده در دوخت لباسهای بیمارستانی فارغ از نوع پارچه، دارای کیفیت های مختلفی هستند. ما در شرکت بازرگانی مایسا لباس های بیمارستانی را با تضمین باکیفیت ترین پارچه ها ارائه می کنیم.

لباس فرم و گان بیمارستان

اگر شما مسئول تهیه لباس فرم بیمارستان هستید، به شما تبریک می گویم، به سایت درستی وارد شدید. اما اگر به من اجازه دهید، احتمال می دهیم بعضی از دوستان نیاز به توضیحات بیشتری در مورد انواع لباس های بیمارستانی داشته باشند.

اما در مجموع، لباس های مرتبط با بیمارستان به دو دسته تقسیم می شوند.

  1. لباس فرم کارکنان پذیرش، حسابداری و …
  2. لباس اعضای دخیل در مراقبت از بیمار و خود بیمار که به لباس انها اصطلاحاً گان گفته می شود.

لباس فرم بیمارستانی چیست؟

لباس فرم بیمارستانی، لباسی است که پرسنل بیمارستان می پوشند. لباس فرم، بسته به دیزاین بیمارستان می تواند از مدل های مختلف و رنگ های متنوعی تشکیل شود.

لباس های بیمارستانی انواع مختلفی دارد و شامل کلیه لباسهایی است که در محیط درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، داروخانه ها و مطب ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای دوخت و تهیه لباس های بیمارستانی از پارچه های مختلفی استفاده می شود. پارچه ترگال ساده، پارچه ترگال کجراه، پارچه فلامنت، پارچه ویسکوز ساده و طرح دار، پارچه برزنت و پارچه تترون از پرکاربردترین پارچه ها هستند که برای دوخت لباسهای بیمارستانی از آنها استفاده می شود.

لباس فرم باید از جنس قابل قبولی تهیه شود که در اثر شستشو و خشکشویی مداوم که لازمه کار پرسنل بیمارستان در بخش پذیرش است، آسیب نبیند، همچنین رنگ آن نباید دچار تغییر و تحول شود و مناسب شخصیت افراد فعال در بیمارستان باشد. لباس فرم بیمارستانی تا جایی که وارد به اتاق عمل و محیط استریل نشود، کاربرد دارد.

گان بیمارستانی چیست؟

وقتی قرار است افراد وارد محیط ایزوله اتاق عمل یا محیط های حساس بیمارستانی شوند، نیاز به لباس دیگری است که به آن اصطلاحاً گان می گویند. گان نوعی لباس بهداشتی است که توسط جراحان، پرستاران، پزشکان و سایر پرسنل درگیر در مراقبت از بیمار در بیمارستان ها پوشیده می شود.

در گذشته گان ها باید سفید می بودند تا تأکیدی بر پاکیزگی آن ها باشد. با این حال ترکیبی از روشنایی اتاق عمل و یک محیط سفید، باعث ایجاد فشار چشم روی جراح و دیگر پرسنل اتاق عمل می شد. تا دهه 1950 و 1960 ، اکثر بیمارستان ها به دلیل خصوصیات مفید رنگ سبز، گان های سفید را رها کرده بودند، زیرا دریافته بودند رنگ سبز با ایجاد محیطی با کنتراست بالا، سبب کاهش خستگی چشم و افزایش تشخیص لکه های قرمز خون می شد.

نوع دیگری از گان نیز برای افراد بیمار در نظر گرفته می شود که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرند که به آن گان بیمار می گویند.

 

برای خرید عمده لباس بیمارستانی از بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس بیمارستانی در تهران به فروشگاه آنلاین دوخت یادگار مراجعه کنید و سفارش اینترنتی خود را در بهترین تولیدی لباس بیمارستانی در تهران  ثبت نمایید . دوخت یادگار آماده فروش عمده لباس بیمارستانی به سراسر کشور می باشد .

 

خصوصیات مهم گان جراحی چیست؟

  • به رنگ سبز یا آبی هستند، زیرا این دو رنگ باعث تقویت دید جراح نسبت به اشیا قرمز از جمله قسمت های خون آلود می شود. به‌طور کلی رنگ و مدل لباسهای اتاق عمل باید به‌گونه‌ای باشد که افراد استریل را از افراد غیراستریل مشخص سازد.
  • از جنس پنبه اند.
  • از ویژگی های مهم این لباس ها قابلیت چند بار استریل آنهاست.

انواع گان جراحی

دو نوع گان در بازار موجود است، گان های یکبار مصرف(بی بافت) و چند بار مصرف (پنبه، پلی استر،  و ویسکوز که مخلوط آنهاست) و در سایز های مختلف موجود هستند.

ویژگی های یک گان مناسب چیست؟

  • هزینه آنها مناسب و مقرون به صرفه است.
  • قابلیت حفاظت در برابر الکل، خون، مایعات و باکتری ها داشته باشند.
  • گان ها باید راحت باشند و فردی که آن را می پوشد دارای راحتی حرکتی باشد.
  • تبادل هوایی مناسب داشته باشند که باعث عرق کردن جراح یا پرسنل نشوند.

جنس پارچه های فرم بیمارستانی چیست؟

فرم پرسنل بیمارستانی معمولا از پارچه های رایجی مثل داکرون ساده ، داکرون کجراه و تترون ساده تهیه میشوند، معمولا لباس های رسمی پرستاران و پزشکان از داکرون کجراه است و جنس البسه مخصوص به جراحی از تترون ساده است.

تفاوت پارچه داکرون با تترون در چیست؟

تفاوت تترون با داکرون در ضخامت پارچه است که معمولا پارچه های تترون از ضخامت کمتری برخوردار هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آن از پنبه می باشد، در صورتیکه پارچه های خانواده داکرون دارای ضخامت بیشتری هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آنها از پی وی سی می باشد.

جنس گان های بیمارستانی از چیست؟

برای تهیه گان های بیمارستانی از الیاف اسپان باند استفاده می شوند که در دو نوع  ساده و لمینت شده به کار می رود.

این نوع پارچه ها به صورت دستگاهی و با حرارت مواد پی وی سی تهیه میشود و در اصلاح به پارچه های بدون بافت نیز شناخته می شوند.

از مهمترین خواص منسوجات اسپان باند، ضد آب بودن آن، نفوذ پذیری کم آن در برابر میکروب ها و ویروس ها و مقاومت در برابر مواد شیمیایی  می باشد.

تفاوت اسپان باند معمولی با اسپان باد لمینت شده،  ضد اشعه بودن و نفوذپذیری کمتر اسپان باند لمینت شده در برابر میکروب ها و تشعشعات می باشد.

 

تولیدی لباس بیمارستانی دوخت یادگار

هزینه سفارش لباس فرم بیمارستانی چقدر است؟

هزینه سفارش البسه بیمارستانی معمولا با توجه به مدل انتخابی و مصالح به کار رفته در لباس تعیین می شود.

هزینه سفارش گان جراحی چقدر است؟

قیمت گان های جراحی نیز با توجه به مدل و جنس الیاف به کار برده شده تعیین می شود، این نوع پوشش معمولا قیمت زیادی ندارند.

معرفی انواع لباس‌های بیمارستانی

همانطور که می‌دانید مسئولان بیمارستان برای تمامی افراد از جمله، بیمار، کادر پزشکی، تیم پزشکی اتاق عمل، آزمایشگاه، بخش خدمات و … پوششی با طرح و رنگ مختلف در نظر گرفتند. به طوری که وارد بیمارستان می‌شوید می‌توانید از سمت ارائه دهنده گان خدمات در بیمارستان تحت هر عنوان خدمات خاص آن پوشش را دریافت کنید. در دنباله مطلب قصد داریم یک به یک برخی از آن البسه‌های بیمارستانی را با هم مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین همچنان با تیم آواسان همراه شوید و به هیچ وجه از خواندن بخش بعدی غافل نشوید.

لباس فرم فرد بیمار

شخصی که به عنوان بیمار در بیمارستان برای مدت زمان مشخص بستری می‌شود بایستی لباس فرم آن بیمارستان را هم به تن کند تا مشخص شود که بیمار است. اگر دقت کرده باشید لباس فرم بیمارستان برای خانم‌های بیمار صورتی و برای آقایان بیمار آبی است. ناگفته نماند که بر اساس اندازه و شرایط بیمار اندازه لباس‌های بیمارستانی متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال اندازه لباس فرد بیماری که کودک و خردسال است با فرد بزرگسال و … متفاوت خواهد بود.  بهتر است بدانید جنس پارچه لباس  افراد بیمار در بیمارستان هم تترون و ترگال است.

لباس فرم پرسنل بیمارستانی

زمانی که به داخل مراکز درمانی همچون بیمارستان می‌شوید به خصوص در بخش اداری مشاهده می‌کنید که خانم‌ها با مانتو، شلوار و مقنعه و در مقابل پوشش آقایان پیراهن و شلوار است.

لباس فرم پزشکان

لباس فرم بیمارستانی برای پزشکان و پرستاران عمدتاَ سفید است. البته انواع لباس‌های بیمارستانی به جهت خدمتی که ارائه می‌دهند قدری متفاوت است در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت. ممکن است این پوشش فقط شامل روپوش باشد. یا نه می‌تواند به شکل یک دست شلوار و روپوش آن هم به صورت دو تکه باشد.

لباس فرم تیم پزشکی در اتاق عمل

لباس فرم بیمارستانی در بخش اتاق عمل به جهت حساسیت کار قدری متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال رنگ لباس تیم پزشکی در این فضا رنگ سبز و آبی است این هم دلیل دارد. علتش آن است که اولاً به مانند لباس رنگ سفید در آن فضای بسته انعکاس ندارد و خطای دید را کمتر می‌‌کند. در حالی که رنگ آبی و رنگ سبز از آنجایی که از خستگی چشم را می‌کاهد می‌تواند برای جراحی‌های که در مدت زمان طولانی انجام می‌پذیرد مناسب باشد. از طرفی لکه‌های خون در چنین پوشش‌هایی با چنین رنگ‌هایی بهتر شناسایی می‌شود.

لباس فرم خدمات بیمارستان

کسانی که هم در بخش خدمات در فضای بیمارستان مشغول به خدمت هستند هم لباس فرم مخصوص به خود را دارند. نوع پارچه برای چنین پوشش‌هایی بایستی در مقابل مواد شوینده بسیار مقاوم باشد تا بتوان برای مدتی از آن استفاده کرد.

این البسه‌ها جزو انواع لباس‌های بیمارستانی بود که افراد بسته به موقعیت و خدماتی که در داخل بیمارستان ارائه می‌دهند برای پوشش خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

ویژگی که سرویس خواب کودک باید داشته باشد

 با تولد یک فرزند جدید در خانواده، همه اعضا و به‌خصوص پدر و مادر به دنبال آن هستند که آرامش و آسایش لازم را برای او فراهم آوردند. به همین دلیل نیز به دنبال خرید وسایلی می‌روند که فرزند و نوزاد دلبندشان بتواند ایمنی لازم را داشته باشد و به راحتی زندگی کند. به همین دلیل هم هست که معمولاً والدین زمان و البته هزینه نسبتاً زیادی را برای خرید سیسمونی نوزاد خود صرف می‌کنند. در این میان انتخاب سرویس خواب نوزاد برای اتاق خواب نوزاد از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین خاطر نیز خرید محصولاتی باکیفیت و مناسب، شرط مهمی برای راحتی و امنیت نوزادان به شمار می‌رود. در این مطلب با شما هستیم تا به طور مفصل به موضوع سرویس خواب نوزاد بپردازیم.

درباره سرویس خواب نوزاد

به طور کلی سرویس خواب نوزاد شامل اجزایی مثل گهواره نوزادی، تخت خواب، کمد نوزادی، پتو و لحاف کودک، دراور، کمد و... می‌شود. در این میان می‌توان حتی ست لحاف، تشک و بالش را نیز در میان سرویس خواب نوزاد در نظر گرفت. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با سرویس خواب نوزاد می‌توان اشاره کرد آن است که الیاف سرویس خواب نوزاد باید ضد حساسیت باشد و با لطافتی که دارد راحتی و آسایش فرزند شما را فراهم کند، چراکه پوست لطیف و حساس نوزادان می‌تواند به راحتی در معرض آسیب قرار بگیرد.

معمولاً می‌توان گفت که استفاده از تخت خواب نوزاد در ابتدای تولد فرزند شما تا ماه‌های اول آن چندان به کار نمی‌آید و شما می‌توانید فرزند خود را تا دو یا سه‌ماهگی خود بر روی گهواره و یا در کنار خود قرار دهید. به همین دلیل هم می‌توان تخت خواب نوزاد را در ماه‌های بعد مورداستفاده قرار داد.

مسئله مهمی که باید در رابطه با خرید سرویس خواب نوزاد در نظر داشته باشید آن است که محصول موردنظر دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا بتواند راحتی و امنیت خوبی را برای فرزند شما فراهم کند؛ بنابراین برای انتخاب سرویس نوزاد در وهله اول باید با یک بررسی همه‌جانبه ببینید که به دنبال چه نوع تخت و کمد‌هایی هستید، چراکه زیبایی آن تنها معیار انتخاب نیست، بلکه کیفیت و دوام آن نیز شرط اصلی به شمار می‌آید.

بنا بر تمامی چیز‌هایی که گفته شد به طور کلی می‌توانیم معیار‌هایی مانند اندازه و ابعاد، ارتفاع و قابلیت تنظیم، دوام، ست ملحفه و تشک، لوازم تزئینی و اکسسوری، جنس و متریال و... را به عنوان معیار‌های مهم و تأثیرگذار یک سرویس خواب نوزاد خوب در نظر بگیریم.

سرویس خواب نوزاد  4 تکه کارتزبیبی

بالش، تشک، ملحفه و پتو در سرویس خواب نوزاد

از دیگر عناصر مهمی که به هنگام خرید سرویس خواب نوزاد باید به آن‌ها توجه کنید، خرید بالش، ملحفه و تشک مناسب برای نوزادان می‌باشد. بدیهی است که نوزادان به دلیل داشتن بدن ظریف‌تر و حساس‌تر روی هر نوع سرویس خوابی احساس راحتی نخواهند داشت.

به هنگام انتخاببالش و تشک نوزاد دقت کنید که آن‌ها ابعاد مناسبی داشته باشند. ارتفاع بالش باید طوری در نظر گرفته شده باشد که موجب ناراحتی گردن او نشود و همچنین تشک نوزاد نیز باید کاملا متناسب با تخت او بوده و به درستی در تخت جای گیرد تا نوزاد در آن احساس راحتی داشته باشد.

پتو و ملحفه نوزاد نیز باید به حدی نرم باشند که به نوزاد حس آرامش و راحتی داده و بدن او را اذیت نکنند. بهتر است ۳ یا ۴ عدد ملحفه نوزاد تهیه کنید که در صورت کثیف شدن هر یک از ملحفه‌ها از دیگر ملحفه استفاده کنید.

سرویس خواب نوزاد یکی از مهم ترین بخش های خرید سیسمونی است که هنگام تکمیل اتاق نوزاد انتخاب و خریداری می شود. هنگامی که والدین تصمیم به خرید سرویس خواب نوزاد می گیرند ممکن است سوال های زیادی به ذهن آن ها خطور کند.

این که چه مدل و طرحی را انتخاب کنند، آیا تختخواب نوزاد از ایمنی لازم برخوردار است، تختخواب را باید چه سایزی خریداری نمایند و … از جمله سوالاتی هستند که ذهن آن ها را درگیر می کند.

مهم ترین نکته ای که قبل از خرید باید به آن توجه شود این است که مقاومت و طول عمر سرویس خواب بسیار مهم است یا تنها کیفیت مطلوب برای شما کافیست. زیرا می خواهید پس از مدتی سرویس خواب را تعویض کنید.

برخی از تخت خواب ها صرفاً برای نوزادان طراحی شده اند. اما برخی دیگر از قابلیت تغییر سایز برخوردارند و همگام با بزرگ تر شدن کودک می توان اندازه آن ها را تنظیم نمود.

سرویس خواب کودک با توجه به نوع جنسیت به دو دسته سرویس خواب دختر و سرویس خواب پسر تقسیم می شود. هر کدام از آن ها از نظر طرح و رنگ متفاوت می باشند.

اگر به فروشگاه های عرضه سیسمونی مراجعه کنید با تنوعی از مدل سرویس خواب نوزاد رو به رو خواهید شد. گاهاً انتخاب از بین مدل ها و رنگ های گوناگون کمی سخت است. اما اگر به تمام فاکتورهای مورد نیاز در خرید سرویس خواب کودک توجه نمائید می توانید خریدی بسیار عالی داشته باید. این فاکتورها به شرح زیر می باشند. با کارتزبیبی همراه باشید.

رنگ سرویس خواب کودک

انتخاب رنگ سرویس خواب کودک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. رنگ ها با توجه به جنسیت نوزادان می تواند متفاوت باشد. بهترین رنگ برای سیسمونی نوزاد یا سرویس خواب کودک رنگ سفید تا استخوانی می باشد.

به منظور استفاده از رنگ های مکمل نیز می توان با توجه به سایر المان های اتاق کودک، از رنگ هایی چون صورتی، زرد و سبز برای کودک دختر و رنگ های آبی، مشکی و طوسی برای کودک پسر استفاده نمود.

امروزه تلفیق رنگ های صورتی طوسی، آبی طوسی و طوسی سفید از جمله رنگ های پرطرفدار در چیدمان اتاق خواب کودک محسوب می شوند.


برای سفارش آنلاین و خرید روتختی نوزاد کارتزبیبی و اطلاع از انواع قیمت سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه به فروشگاه اینترنتی کارتزبیبی مراجعه و سفارش آنلاین سرویس خواب کودک را ثبت کنید .


نکاتی که هنگام خرید روتختی نوزاد باید بدانید

یکی از بهترین چیزها در مورد کالای خواب نوزاد این است که هر آنچه را که لازم دارید بتوانید در یک ست کامل، به راحتی تهیه کنید. با تهیه یک ست کامل روتختی می‌توانید یک محیط خواب راحت و گرم برای کودک خود فراهم کنید. با این حال، یافتن یک روتختی مناسب، کاملاً فراتر از سبک و راحتی است. لازم است قبل از خرید رو تختی نوزاد به ۶ نکته مهم توجه کنید.

روتختی نوزاد 7 تیکه کارتزبیبی

۱- جنسیت کودک خود را در ذهن داشته باشید.

در حالت ایده آل، شما باید یک ست روتختی کودک انتخاب کنید که بیشتر از همه، به جنسیت کوچولوی شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ‌های آبی و سیاه برای روتختی نوزاد پسرانه مناسب هستند. روتختی‌ نوزاد دخترانه بیشتر در رنگ‌های صورتی و سفید در بازار موجود است. با این حال، اگر مادر بارداری هستید که نمی دانید جنسیت نوزاد چیست، می‌توانید روتختی‌های خنثی از نظر جنسیت را خریداری کنید که چند رنگ هستند و متناسب با پسران و دختران طراحی شده‌اند.

۲- ست روتختی نوزاد چند تکه مدنظرتان است؟

ست روتختی نوزاد معمولاً شامل چند کالای خواب برای نوزادان است که برای راحتی و گرمای بیشتر نوزاد در هنگام خواب طراحی شده‌اند. با این حال، ممکن است بسته به تولید کننده، محتوای دقیق ست متفاوت باشد. به طور کلی، یک ست روتختی نوزاد از سه قطعه مختلف شامل روتشکی، روبالشی و یک لحاف بزرگ تشکیل شده است. اما ست‌های روتختی کامل‌تری هم هستند که علاوه بر موارد بالا، دارای ملحفه‌ی اضافه، دامن دور تخت، روتشکی میز تعویض، ضربه گیر و حتی پرده و فرش هستند که بسته به نیاز خود می‌توانید ست روتختی چند تکه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

۳- اندازه‌ی مناسب را انتخاب کنید.

اگر در حال خرید روتختی برای کوچولوی خود هستید، باید بدانید که مانند سایر محصولات کودک، آنها در اندازه‌های مختلف مانند کوچک، متوسط و بزرگ نیز وجود دارند. به عنوان یک قاعده کلی، سایز ملحفه‌ی تخت و تشک باید یک اندازه باشد و سایز لحاف یا پتو باید از تشک بزرگتر باشد. بنابراین بسته به اندازه تخت کودک خود، یک ست روتختی کاملاً مناسب برای او انتخاب کنید. سایز روتختی‌ها و ملحفه‌های نوزادی برای تخت‌ خواب‌های استاندارد کودک، اندازه است. اگر مینی تخت یا باسنت دارید، باید ملحفه‌های مخصوص آنها را بخرید.

 

۴- طرح روتختی را مطابق با دکوراسیون اتاق کودک تهیه کنید.

روتختی‌ها در تعداد بی شماری از طرح‌ها و الگوها در دسترس هستند. از طرح راه راه کلاسیک گرفته تا پولکی‌های مدرن، اما بهتر است همیشه خرید یک سرویس روتختی که مطابق با مد، شیک و در عین حال مقرون به صرفه را خریداری کنید که کاملا با رنگ سرویس خواب نوزاد و دکوراسیون اتاق کودک مطابقت داشته باشد. همچنین، مطمئن شوید که ست روتختی برای هر دو فصل تابستان و زمستان مناسب است.

۵- قابل شستشو باشد.

در هنگام انتخاب روتختی نوزاد و سایر ملحفه‎ها، اطمینان حاصل کنید که تمام قطعات موجود از پارچه‌ای نرم با قابلیت عبور جریان هوا و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، مانند پنبه و یا کتان تهیه شده باشد. با توجه به این واقعیت که نوزادان تازه متولد شده عاشق آشفتگی و خرابکاری هستند، بدون شک این مجموعه باید اغلب شسته شود. علاوه بر این، برای اطمینان بیشتر بهتر است یک یا دو محافظ تشک ضد آب خریداری کنید. محافظ‌های تشک مثل یک لایه ملحفه کش‌دار و یا دکمه دار روی تشک را می‌پوشانند و با لایه لاستیکی یا نایلونی که داخلشان دوخته‌شده، از نم زدن به تشک تخت جلوگیری می‌کنند. در انتخاب محافظ تشک نوزاد حتما توجه کنید که انواعی که دارای چند لایه پارچه و الیاف هستند، بسیار خنک‌تر و راحت تر از انواع تک لایه و پلاستیکی هستند.

۶- کیف دستی روتختی

نکته آخر شاید به نظر مهم نرسد اما بررسی کنید که آیا کیف دستی پارچه ای قابل استفاده مجدد و رایگان همراه با ست روتختی که قصد خرید آن را دارید، ارائه شده است یا نه. این امر برای نگهداری آسان و راحتی در هنگام جابه‌جایی ست روتختی یا لحاف و پتو بسیار مهم است. در هر صورت، یک سرویس روتختی خوب کودک، همان است که هم در خانه و هم در مسافرت بتوان از آن استفاده کرد.

تلفن کارتزبیبی

02166972753

لباس کار بیمارستانی چیست ؟

  وقتی قرار است افراد وارد محیط ایزوله اتاق عمل یا محیط های حساس بیمارستانی شوند، نیاز به لباس دیگری است که به آن اصطلاحاً گان می گویند. گان نوعی لباس بهداشتی است که توسط جراحان، پرستاران، پزشکان و سایر پرسنل درگیر در مراقبت از بیمار در بیمارستان ها پوشیده می شود.

در گذشته گان ها باید سفید می بودند تا تأکیدی بر پاکیزگی آن ها باشد. با این حال ترکیبی از روشنایی اتاق عمل و یک محیط سفید، باعث ایجاد فشار چشم روی جراح و دیگر پرسنل اتاق عمل می شد. تا دهه 1950 و 1960 ، اکثر بیمارستان ها به دلیل خصوصیات مفید رنگ سبز، گان های سفید را رها کرده بودند، زیرا دریافته بودند رنگ سبز با ایجاد محیطی با کنتراست بالا، سبب کاهش خستگی چشم و افزایش تشخیص لکه های قرمز خون می شد.

نوع دیگری از گان نیز برای افراد بیمار در نظر گرفته می شود که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرند که به آن گان بیمار می گویند.

تولید لباس کار بیمارستانی

خصوصیات مهم گان جراحی چیست؟

  • به رنگ سبز یا آبی هستند، زیرا این دو رنگ باعث تقویت دید جراح نسبت به اشیا قرمز از جمله قسمت های خون آلود می شود. به‌طور کلی رنگ و مدل لباسهای اتاق عمل باید به‌گونه‌ای باشد که افراد استریل را از افراد غیراستریل مشخص سازد.
  • از جنس پنبه اند.
  • از ویژگی های مهم این لباس ها قابلیت چند بار استریل آنهاست.

انواع گان جراحی

دو نوع گان در بازار موجود است، گان های یکبار مصرف(بی بافت) و چند بار مصرف (پنبه، پلی استر،  و ویسکوز که مخلوط آنهاست) و در سایز های مختلف موجود هستند.

ویژگی های یک گان مناسب چیست؟

  • هزینه آنها مناسب و مقرون به صرفه است.
  • قابلیت حفاظت در برابر الکل، خون، مایعات و باکتری ها داشته باشند.
  • گان ها باید راحت باشند و فردی که آن را می پوشد دارای راحتی حرکتی باشد.
  • تبادل هوایی مناسب داشته باشند که باعث عرق کردن جراح یا پرسنل نشوند.

 برای خرید عمده لباس کار بیمارستانی  در تهران به بهترین فروشگاه آنلاین خرید لباس بیمارستانی ، پزشکی و پرستاری، فروشگاه آنلاین دوخت یادگار  مراجعه کنید 

 

جنس پارچه های فرم بیمارستانی چیست؟

فرم پرسنل بیمارستانی معمولا از پارچه های رایجی مثل داکرون ساده ، داکرون کجراه و تترون ساده تهیه میشوند، معمولا لباس های رسمی پرستاران و پزشکان از داکرون کجراه است و جنس البسه مخصوص به جراحی از تترون ساده است.

تفاوت پارچه داکرون با تترون در چیست؟

تفاوت تترون با داکرون در ضخامت پارچه است که معمولا پارچه های تترون از ضخامت کمتری برخوردار هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آن از پنبه می باشد، در صورتیکه پارچه های خانواده داکرون دارای ضخامت بیشتری هستند و درصد بیشتر مواد تشکیل دهنده آنها از پی وی سی می باشد.

جنس گان های بیمارستانی از چیست؟

برای تهیه گان های بیمارستانی از الیاف اسپان باند استفاده می شوند که در دو نوع  ساده و لمینت شده به کار می رود.

این نوع پارچه ها به صورت دستگاهی و با حرارت مواد پی وی سی تهیه میشود و در اصلاح به پارچه های بدون بافت نیز شناخته می شوند.

از مهمترین خواص منسوجات اسپان باند، ضد آب بودن آن، نفوذ پذیری کم آن در برابر میکروب ها و ویروس ها و مقاومت در برابر مواد شیمیایی  می باشد.

تفاوت اسپان باند معمولی با اسپان باد لمینت شده،  ضد اشعه بودن و نفوذپذیری کمتر اسپان باند لمینت شده در برابر میکروب ها و تشعشعات می باشد.

هزینه سفارش لباس فرم بیمارستانی چقدر است؟

هزینه سفارش البسه بیمارستانی معمولا با توجه به مدل انتخابی و مصالح به کار رفته در لباس تعیین می شود.

هزینه سفارش گان جراحی چقدر است؟

 

قیمت گان های جراحی نیز با توجه به مدل و جنس الیاف به کار برده شده تعیین می شود، این نوع پوشش معمولا قیمت زیادی ندارند.

جدیدترین مدل فانتزی زیرانداز نوزاد

 رشد کودک در سال اول بعد از تولد بسیار زیاد است. اگر به فرزندتان نگاه کنید حتما از تغییرات و پروسه رشد او متعجب می‌شوید. قطعا در مسیر رشد کودک مسئولیت اصلی بر عهده مادر است. شیر دادن و نظافت کودک دو وظیفه بسیار مهمی است که بعد از تولد کودک بر عهده مادر قرار می‌گیرد.

 

زیرانداز نوزاد

علاقه به کودک موجب می‌شود انجام این مراحل نسبتا سخت نیز بسیار لذت‌بخش باشد. یکی از نگرانی‌های اصلی شما هنگام تعویض پوشک کودکتان، کثیف شدن خانه یا سایر وسایل کودک است. به همین دلیل، باید از وسیله‌ای استفاده کنید که تعویض پوشک را برای شما ساده‌تر و راحت‌تر کند. زیرانداز تعویض نوزاد مهمترین وسیله‌ای است که می‌تواند به مادر در مراقبت و نگهداری از کودک کمک کند. اگر با تنوع این محصول آشنا نیستید و نمی‌دانید ضرورت استفاده از زیرانداز مناسب هنگام تعویض پوشک چیست با ما همراه باشید.

یکی از مهمترین وسایلی که هنگام خرید سیسمونی نوزاد باید به آن توجه کنید، تشک تعویض پوشک است. این تشک را باید همیشه همراه داشته باشید تا بتوانید برای تعویض پوشک از آن استفاده کنید. حمل این تشک بسیار آسان است و به‌راحتی در ساک وسایل نوزاد قرار می‌گیرد. برخی از تشک‌های تعویض پوشک موجود در بازار حالت یک‌بارمصرف دارند و بعد از یک‌بار استفاده باید آنها را دور بیندازید. استفاده مجدد از این نمونه تشک‌ها موجب انتقال باکتری به بدن نوزاد و بروز عفونت‌های باکتریایی می‌شود؛ اما برخی نمونه‌های زیرانداز تعویض نوزاد را می‌توانید چندین بار استفاده کنید. تفاوت اصلی این دو نمونه محصول در جنس مواد اولیه و فرایند ساخت آنها است.

اگر بخواهیم زیرانداز تعویض پوشک را تعریف کنیم باید بگوییم این محصول نوعی تشک بسیار نازک و از جنس پلاستیک است. از آنجا که این محصول تماس مستقیم با پوست و بدن نوزاد دارد، برای جلوگیری از بروز واکنش‌های آلرژیک در ساخت آن از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده می‌شود. هر بار که می‌خواهید پوشک نوزاد خود را تعویض کنید حتما باید از این زیرانداز را پهن کنید. کودک را روی آن قرار داده و پوشک را تعویض کنید. استفاده از این تشک موجب می‌شود که ادرار یا مدفوع کودک شما روی فرش نریزد.

در یک دسته‌بندی کلی می‌توان این محصول کاربردی را به دو دسته یک‌بارمصرف و دائمی تقسیم کرد. برای آشنایی بیشتر شما با این نمونه زیراندازها هر یک از آنها را به‌صورت مجزا توضیح می‌دهیم.

  • زیرانداز یک‌بارمصرف نوزاد: با توجه به اسم این نمونه محصول تنها برای یک مرتبه تعویض پوشاک می‌توانید از آن استفاده کنید. بهتر است همیشه ۳ تا ۴ زیرانداز یک‌بارمصرف با خود همراه داشته باشید تا برای تعویض پوشک فرزند خود با مشکلی مواجه نشوید. شاید در نگاه اول به دلیل عدم نیاز به شستشوی این نمونه زیراندازها تصور کنید که زیرانداز یک‌بارمصرف مقرون‌به‌صرفه­تر است. ممکن است این دیدگاه منطقی باشد اما اگر به مدت زمانی که برای خرید این نمونه محصول در داروخانه صرف می‌کنید توجه کنید حتما نظر شما تغییر خواهد کرد.
  • زیرانداز دائمی نوزاد: زیرانداز تعویض نوزاد دائمی در اغلب فروشگاه‌های عرضه‌کننده وسایل سیسمونی یافت می‌شود. از نظر ظاهری نیز دارای طرح و رنگ‌های عروسکی و متنوع هستند. در قسمت پایینی برخی زیراندازهای دائمی کودک یک بوق کوچک قرار دارد. برخورد پای کودک با قسمت انتهایی تشک سروصدایی ایجاد می‌کند که موجب آرام شدن کودک می‌شود. با این حال، از نظر قیمتی زیراندازهای دائمی در محدوده بالاتر نسبت به زیرانداز یک‌بارمصرف قرار دارند؛ اما دوام و مقاوم آنها بسیار بیشتر از نمونه‌های یک‌بارمصرف است.

مزایای استفاده از زیرانداز تعویض نوزاد

  • دوام و ماندگاری بسیار بالا (به‌ویژه در مدل‌های دائمی)
  • دسترسی آسان و حمل بسیار راحت
  • مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت
  • سهولت استفاده در منزل و سفر
  • وجود بالشتک در محل قرارگیری سر کودک موجب شده که سر کودک هنگام تعویض پوشک تحت فشار قرار نگیرد.
  • با استفاده از این نمونه زیراندازهای فرش، موکت یا سایر وسایل کودک در حین تعویض پوشک کثیف نمی‌شود.

مهمترین نکات هنگام خرید تشک تعویض پوشک

در مرحله اول برای خرید این نمونه زیراندازها باید به بودجه خود دقت کنید. با توجه به تنوع جنس و کیفیت زیراندازهای تعویض پوشک می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود، محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید؛ اما قیمت تنها عاملی نیست که هنگام خرید یک تشک تعویض نوزاد مناسب باید به آن توجه کنید؛ اما بدون شک یکی از مهمترین عوامل است.

به جنس مواد سازنده این محصول دقت کنید. با توجه به اینکه زیرانداز تعویض نوزاد در تماس مستقیم با پوست و بدن نوزاد قرار دارد، استفاده از محصول بی‌کیفیت می‌تواند به بدن نوزاد آسیب‌زده و احتمال ابتلای او به بیماری‌های پوستی و عفونی را افزایش دهد. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم تنها برای کاهش هزینه خود محصولات بی‌کیفیت را انتخاب نکنید.

در اغلب موارد، کودک هنگام تعویض پوشک ناآرام می‌شود. برای اینکه حواس کودک را پرت کرده و بتوانید او را سرگرم کنید از مدل‌های دارای طرح عروسکی و شاد استفاده کنید.

با توجه به اینکه تعویض پوشک ممکن است کمی طول بکشد و کودک در این مواقع تقلا و جنب‌وجوش دارد. بهتر است محصولات دارای بالشتک را انتخاب کنید. هنگامی که کودک را روی این نمونه زیراندازها می‌خوابانید زیر سر او کاملا نرم خواهد بود. در نتیجه می‌توانید با آرامش بیشتری پوشک را تعویض کنید.

برای سفارش و  خرید آنلاین زیرانداز نوزاد فانتزی و شیک به فروشگاه آنلاین کارتزبیبی مراجعه کنید !

سعی کنید زیراندازهای پلاستیکی را انتخاب کنید. استفاده از این نمونه تشک‌ها در حین تعویض پوشاک موجب می‌شود که اگر ادرار یا مدفوع کودک روی تشک ریخت بتوانید به‌راحتی آن را بشویید.

تشک‌های تعویض دارای اندازه‌های مختلف هستند. برای اینکه بتوانید آنها را به‌راحتی حمل کنید حتما به این مورد توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در طول سفر یا در مهمانی ممکن است بارها نیازمند استفاده از تشک تعویض پوشاک شوید، توصیه می‌کنیم محصولی را انتخاب کنید که به‌راحتی تا شده، در ساک نوزاد قرار بگیرد و حمل آن برای شما آسان باشد.

برای اینکه با اطمینان بیشتری بتوانید پوشک نوزاد را تعویض کنید بهتر است از نمونه‌های ضخیم‌تر زیرانداز تعویض نوزاد را انتخاب کنید.

ویژگی‌های تشک تعویض پوشک مناسب

  • شستشوی آن بسیار آسان باشد.
  • قابل‌حمل بوده و به‌راحتی در کیف نوزاد قرار بگیرد.
  • جنس الیاف آن کاملا ارگانیک بوده و موجب ایجاد حساسیت نشود.
  • دارای طرح و رنگ زیبا و فانتزی باشد. در قسمت سر نوزاد بالشتک نرم وجود داشته باشد و در قسمت انتهای آن برای سرگرمی کودک بوق قرار گرفته باشد.
  • دارای اندازه و ابعاد مناسب با اندازه کودک باشد.

اجاره ون یا مینی بوس برای تورها و مسافرت‌های گروهی؟

 

مینی بوس ها در حالت کلی دو نوع هستند:

این دو نوع مینی بوس  بسته به نوع و کیفیت خورو ااز هم تفکیک میشوند  و انواع متفاوتی دارد :

مینی بوس های معمولی:

مینی بوس های معمولی که میتوان از آنها نام برد مینی بوس بنز قدیمی فیات قدیمی اویکو که از چند سال قبل استفاده میشده.

و هم اکنون هم مورد استفاده قرار میگرد و میشه در مسیر رفت و آمد کارخانه ها و شرکت ها دید.

با وجود اینکه تا همین الان بحث زیادی برای جمع آوری این وسیله ها بوده و سعی شده

تا وسیله های بهتری جایگزین این نوع مینی بوس ها گردد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم گرمایشی میباشند ولی فاقد سیستم سرمایشی هستند

گرچه برخی اندک از صاحبان این خودرو به صورت دستی اقدام به وصل سیستم سرمایشی میکنند ولی بصورت استاندارد نمیباشد.

مینی بوس های تشریفاتی:

از جمله مینی بوس های تشریفاتی میتوان مینی بوس هیوندا مینی بوس سیترا ۱۸ نفره و

مینی بوس سیترا ۲۱ نفره ،مینی بوس اویکو جدید ، مینی بوس ایسوزو ، مینی بوس آرین و مینی بوس فیات دوکاتو نام برد.

این نوع مینی بوس ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی هستند.

و در بعضی موارد سیستم صوتی حرفه ای نیز نصب میگردد که مناسب شرکت های ایرانگردی و شرکت های تور گردشگری میباشد.

و معمولا در تورهای خارج از تهران برای مسافرت های یک الی چندروزه  مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت ظرفیت ون با مینی بوس

خودرویی که ظرفیت ان از یک ون بیشتر واز یک اتوبوس کمتر باشد را مینی بوس میگویند.

یکی از مواردی که تفاوت بین مینی بلوس و ون هست در ظرفیت آنه است که ما در این مقاله قصد داریم به مقایسه ون و مینی بوس بپردازیم . ون ها ظرفیت 11 الی 17 نفره دارند ولی مینی بوس ها 16 تا 26 نفره.

پس اگر شما برای مسافرت بیش از 17 نفر هستین و میخواهید با یک خودرو برید باید مینی بوس را انتخاب کنید.

اما اگر هزینه براتون اهمیت خاصی نداره میتونین دو ون اجاره کنید.

در ایران مینی بوس هیوندای بیشتر از انواع دیگر مینی بوس مورد استقبال قرار گرفته و برای سرویس کارخانه ها و شرکت ها از آن استفاده میشود.

سیستم های صوتی و تصویری و مولتی مدیا

همانطور که در مطلب های پیشین گفتیم تمامی ون ها از سیستم صوتی و مولتی مدیا برخوردارن

و تمام آنها دارای نمایشگر هستن که در مدل های بالاتر این نمایشگر ها لمسی و با امکانات بالاتری هستن.

اما در مینی بوس سیستم صوتی معمولی مانند دیگر خودرو ها است.

در ون ها سیستم جی پی اس وجود دارد که به راحتی راننده میتونه نقشه رو روی نمایشگر مشاهده کنه و مسیر رو به پیدا کنه

اما در مینی بوس ها راننده بعد از خریداری خودرو در صورت نیاز باید با هزینه خودش این سیستم هارو روی خودرو نصب کند.

هر کدام از ما برای مسافرت میخواهیم که هم خودمون هم دوستان و یا خانوادمون در خودرو راحت باشن و احساس خستگی نکنن

مینی بوس ها به دلیل کاربری سرویس و یا رفت وآمدهای بین شهری راحتی ون های مسافربری رو ندارن.

و مسافران بعد از چن ساعت کاملا خسته شده و احساس درد در ناحیه کمر و یا حتی گردن میکنند.

پس اگر شما کودک و یا افراد سالمند به همراه دارید حتما از اجاره ون استفاده کنین.

نیاز به ایستادن در پلیس راه نیست!

حتما دیدین که مینی بوس ها و اتوبوس ها در جاده ها و مسیر های بیرون شهری باید در ساعت های مشخص

در پلیس راه ها بازرسی شده و ساعت میزنند اما شما با اجاره ون شخصی نیاز به اینکار نخواهید داشت و کاملا اختیار خودرو

با خودتان است و نیازی نسیت در قید و بند زمان حرکت و ایست در پلیس راه ها باشید.

خدمات اجاره مینی بوس

از مینی بوس بیشتر در تهران گردی و گشت شهری و مسیرهای جاده ای کمتر از ۲۰۰ کیلومتر

و تورهای یک روزه که دارای مسیر صعب العبور هستند و وسایل نقلیه بزرگتر و بهتری مثل اتوبوس

یا میدل باس قادر به عبور از این مسیرها نمی باشند ، استفاده می شود و به اندازه ون ها طرفدار ندارد.

چرا که نشستن در مینی بوس ها به دلیل راحت نبودن بیش از چندساعت قابل تحمل نیست.

از مینی بوس ها برای سرویس همایشها ،کنفرانس هاوسمینارها، سرویس یهشت زهرا،

اردوهای تفریحی یک و چند روزِ مدارس و تورهای گردشگری تهران گردی و همنطور جهت مسافتهای اطراف تهران استفاده میشود.

خدمات اجاره ون

با اجاره ون شما میتونین به راحتی به هر کجای ایران سفر کنین و هر مکانی رو به عنوان مقصد خودتون انتخاب کنید.

شما برای مراسم و تشریفات خودتون هم میتونین ون های لاکچری و فوق لوکی را انتخاب کنین.

ون ها با انواع مدل های مختلفی که دارن مناسب برای تورهای گردشگری و مسافرت های چند روزه هستند.

شاید فکر کنید که اجاره ون خیلی هزینه بالایی دارد اما اینطور نیست چرا که ون ها هم از لحاظ قیمتی دسته بندی دارند

مانند ون تویوتا هایس که مناسب برای مسافرت های گردشگری و

جاده های پر پیچ و خم و سخت است که هم هزینه پایینی دارد و هم امکانات خیلی بهتری از مینی بوس دارد.

و برای مراسم هایی که نیاز به خودرو تشریفات دارین میتونین از ون های هیوندا و بنز ویتو استفاده کنین که هم ظاهر و هم داخل فوق لاکچری دارند.

جهت کسب اطلا عات بیشتر به سایت الوون مراجعه نمایید .

 

اجاره ون در مسافرت‌های کوتاه مدت: یک گزینه مناسب برای آسانی و سرعت

 مسافران و گردشگران با اجاره ون از این خودروی جادار و دارای امکانات رفاهی برای انجام گشت‌وگذار در شهر و سفرهای برون‌شهری استفاده می‌کنند. در این‌خصوص هر یک از شرکت‌های اجاره‌ی ون شرایط و قیمت‌های متفاوتی را برای ارائه انواع خدمات درون‌شهری و برون‌شهری به مشتریان در نظر گرفته‌اند. البته با توجه به درخواست مشتری، مسافت، نوع خدمات و مدت‌زمان اجاره، شرایط و قیمت استفاده از خدمات شرکت‌های اجاره انواع خودرو با یکدیگر فرق می‌کند؛  ازاین‌رو متقاضیان می‌بایست با در نظر گرفتن تمامی جوانب بهترین روش را برای کرایه ون انتخاب کنند.

قیمت هایی که در این مطلب ارائه شده است تقریبی می باشد و حتما برای استعلام دقیق قیمت باید با یکی از سایت های اجاره ون تماس بگیرید. 

سایت تهران رنت ون یکی از سایت های قدیمی در زمینه اجاره ون نه تنها در تهران و در سراسر کشور است.

البته مزایای مسافرت با ون نیز سبب شده تا بسیاری از گردشگران و مسافران این روش را جهت انجام سفر انتخاب کنند. خودروهای استیشن بر اساس برند، مدل و تعداد صندلی قابلیت حمل تعداد 13 الی 14 سرنشین را دارند، بر همین اساس استفاده از این خودروها تا حد زیادی موجب کاهش حضور خودروهای شخصی در سطح شهر و جاده می‌شود و در پی آن مصرف سوخت نیز کمتر خواهد شد. از طرف دیگر گنجایش سرنشین، سرعت مناسب، امکانات رفاهی مطلوب و سیستم سرمایش و گرمایش وسایل نقلیه سبک استیشن سبب شده تا بسیاری از مؤسسات دولتی و غیردولتی اقدام به اجاره‌ی ون با راننده کنند. در این روش وسیله‌ نقلیه به همراه راننده تمام وقت در طول بازه زمانی تعیین شده طبق قرارداد در اختیار مؤسسه مربوطه قرار می‌گیرد و به ازای هر ماه مبلغ اجاره‌ی ون به حساب شرکت‌های رنت خودرو واریز می‌گردد.

اجاره ون تشریفاتی
با توجه به اینکه شرکت‌های متعددی اقدام به کرایه ون در سطح تهران و سایر شهرها نموده اند، یک رقابت تنگاتنگ بین آن‌ها از نظر کیفیت و قیمت ارائه خدمات به‌وجود آمده است. در این راستا از بین اصلی‌ترین مؤلفه‌های جذب مشتری و اجاره استشین می‌توان به مناسب بودن قیمت اجاره ون برای مسافرت، میزان مهارت راننده، طرز برخورد پرسنل مجموعه‌های رنت خودرو و رانندگان با مشتری و گردشگران و استفاده از خودروهای تشریفاتی اشاره کرد؛ بدین ترتیب اجاره تویوتا هایس، هیوندای h350، فیات و فولکس واگن به‌عنوان محبوب‌ترین ون‌های تشریفاتی تا حد زیادی می‌تواند موجب جلب نظر مشتری و افزایش میزان اجاره ون با راننده و بدون راننده گردد.

درصورتی‌که قصد استفاده از وسایل‌ نقلیه تشریفاتی با امکانات منحصر‌به‌فرد دارید، توصیه می‌کنیم یکی از مدل های ون تشریفاتی بالا را انتخاب نموده و بر اساس نیاز و توان مالی، مورداستفاده قرار دهید.

قیمت اجاره ون تویوتا هایس و هیوندای h350
به‌منظور شفاف‌سازی و آگاهی مشتریان نسبت به اجاره انواع خودروهای تشریفاتی یک محدوده قیمتی برای مصرف‌کنندگان تعریف شده است تا آن‌ها نیز بر اساس نیاز و توان‌مالی بتوانند بهترین گزینه را جهت اجاره و مسافرت با ون انتخاب کنند. ازآنجایی‌که بیشترین میزان اجاره ون به خودروهای تویوتا هایس و هیوندای h350 اختصاص یافته، قیمت اجاره‌ها بیشتر مربوط به این دو برند از استیشن‌های مسافرتی می‌باشد و به شرح زیر عبارت است از:

گشت‌وگذار درون‌شهری (شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، یزد و غیره) به ازای هر ده ساعت مبلغی معادل 850,000 تومان تا 1,000,000 تومان است.
جابه‌جایی مسافر از فرودگاه امام تا شهر تهران 300,000 تومان تا 350,000 تومان است.
جابه‌جایی مسافران و گردشگران از فرودگاه امام تا شهر کرج و حومه به دلیل افزایش بعد مسافت معادل 350,000 تومان تا 400,000 تومان می‌باشد.
کرایه ون از تهران تا مشهد مبلغی معادل 3,500,000 تومان تا 4,000,000 تومان می‌باشد. البته این مبلغ بر اساس تعداد نفرات، مسیر حرکت (رفت، برگشت و یا هر دو)، مدت‌زمان اقامت و غیره افزایش یافته و یا کاهش می‌یابد.
قیمت اجاره ون از تهران تا اصفهان بر اساس بعد مسافت از 1,800,000 تومان تا 2,000,000 تومان است.
قیمت مسافرت با ون از تهران به شیراز 3,500,000 تومان تا 4,000,000 می‌باشد.
قیمت سفرهای گردشگری از تهران به رشت و حومه 1,700,000 تومان تا 2,000,000 است.
قیمت سفر از تهران با قم 900,000 تومان تا 1,200,000 تومان است.
نکته قابل‌توجه اینکه سفرها صرفاً به این شهرها ختم نمی‌شود و اجاره ون جهت انجام کلیه سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری به اقصی نقاط کشور انجام می‌گردد. علاوه بر این هزینه بعضی از سفرها و ترنسفرهای شهری به‌صورت توافقی تعیین شده و از مشتریان دریافت می‌شود.

شرایط اجاره ون مسافرتی
در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتری و اجاره انواع خودروهای استیشن به آن‌ها، یک‌سری شرایط و قوانین برای اجاره ون جهت انجام سفرهای بین شهری و ترنسفرهای درون‌شهری در نظر گرفته‌شده است.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین این شرایط به قرار زیر است:

- نوع ون انتخابی از سوی مشتری
با توجه به سلیقه مشتری، مسافت سفر و تعداد مسافران چندین نوع استیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بر اساس شرایط موجود بهترین گزینه را برای کرایه ون انتخاب کنند؛ در این زمینه بیشتر شرکت‌های اجاره خودرو از ون‌های هیوندای h350، تویوتا هایس، بنز ویتو، ایویکو، فوتون، فاو و فیات استفاده می‌کنند؛ بدین ترتیب در بعضی موارد قیمت اجاره و مدت‌زمان آن نیز بر اساس مدل و برند خودرو تغییر می‌یابد و می‌بایست کاربران به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند و بر اساس خودروی موردنظرشان را انتخاب نمایند.

- مدت‌زمان اجاره خودرو
متناسب با نیاز افراد، ادارات و مؤسسات جهت مصارف شخصی و عمومی مدت‌زمان کرایه خودروی ون نیز تغییر پیدا می‌کند. در این‌خصوص اجاره ون اغلب به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌شود. البته در بعضی موارد مؤسسات رنت خودرو با پذیرش سرویس ادارات و ارگان‌ها انواع استیشن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در این زمینه نیز مدت‌زمان اجاره به‌صورت ماهانه و سالانه است و هزینه رنت خودرو به ازای هر ماه از ارگان‌های مربوطه دریافت می‌شود.

- اجاره ون با راننده و بدون راننده
اجاره انواع استیشن‌های مسافرتی جهت انجام ترنسفرهای درون‌شهری و سفرهای برون‌شهری به دو روش با راننده و بدون راننده انجام می‌شود؛ ازاین‌رو مشتریان متناسب با توانایی رانندگی با این خودرو و همچنین شرایط و مدت‌زمان سفر اقدام به اجاره وسایل نقلیه با راننده و بدون راننده می‌کنند. البته در بسیاری از موارد هزینه اجاره انواع ون‌های مسافرتی با راننده بیشتر از بدون راننده است. چرا که علاوه بر یک خودرو تشریفاتی با کیفیت، یک راننده تحت اختیار برای مدت‌زمان تعیین شده در اختیار مشتری قرار می گیرد.

جمع‌بندی
اکنون که با اجاره ون تشریفاتی، شرایط، قیمت رنت و انواع آن آشنا شدید، می‌توانید متناسب با نیاز، توان مال و مدت‌زمان سفر بهترین گزینه را انتخاب نموده و جهت انجام یک سفر خاطره‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی از خدمات شرکت‌های اجاره خودرو استفاده نمایید. با توجه به تعداد مؤسسات رنت وسایل‌ نقلیه سعی کنید یک بررسی دقیق در این مورد داشته باشید و سپس مناسب‌ترین شرکت را از نظر ارائه خدمات، قیمت و مدل خودروهای اجاره‌ای انتخاب نمایید.

 

چه کسب و کاری به تبلیغات توسط انیمیشن نیاز دارد ؟

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟

به طور ساده، یک انیمیشن تبلیغاتی، ویدیو یا تصویری تکرارشونده به صورت حلقه‌ای بوده و در آنلاین مارکتینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش تبلیغات از سال‌ها پیش مرسوم شده است، اما با توجه به پی بردن کسب و کارها به قدرت بالای نفوذ آن در ذهن کاربران، مدیران بیزینس‌های بیشتری به آن رو می‌آورند.

استفاده از انیمیشن در تبلیغات معمولا در قالب یک حلقه تکرارشونده به صورت بینهایت است، به طوری که بعد از رسیدن به آخرین فریم، پخش به صورت یکپارچه از اولین فریم ادامه پیدا کند. کاربر نباید در ابتدا متوجه این تکرار شود. در این نوع ویدیوهای تبلیغاتی می‌توان هر نوع محتوایی، از اعلام در راه بودن یا معرفی یک محصول جدید گرفته تا نحوه استفاده از محصولات کنونی، را گنجاند.

ابتدای سال 2018 شرکت فیس بوک اعلام کرد امکان ارائه انیمیشن‌هایی در قالب فایل GIF به جای بنرهای تصویری و ثابت توسط شرکت‌های همکار، به منظور تبلیغات بنری در شبکه اجتماعی فیس بوک، فراهم شده است. تحقیقات نشان داده کاربران، در مقایسه با یک محتوای بصری ثابت و استاتیک، بیشتر به تحرک و پویایی توجه می‌کنند. مزیت ساخت انیمیشن تبلیغاتی به جای ویدیوهای عادی این است که نیازی به کلیک کردن روی دکمه پخش وجود نداشته و ابتدا و انتهایی وجود ندارد؛ مادامی که کاربر در صفحه قرار دارد، مجموعه‌ای از فریم‌های بهم چسبیده را مشاهده خواهد کرد.

امروز فید شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک و لینکدین، مملو از محتواهای اسپانسر شده، محتواهای تولید شده به دست صفحه‌های مورد علاقه و مخصوصا محتواهای ایجاد شده توسط دوستان و همکارانتان است. به همین دلیل به منظور جلب توجه یک کاربر پیش از اسکرول کردن و رد شدن وی از بخش کنونی در صفحه، دو یا سه ثانیه بیشتر فرصت ندارید. به همین دلیل در زمان ساخت انیمیشن تبلیغاتی باید تلاش کنید زمان آن را به 5 الی 6 ثانیه کاهش بدهید. به عنوان نمونه شرکت Pearl Capital در پلتفرم‌های مختلف، از انیمیشن تبلیغاتی زیر به منظور معرفی اپلیکیشن موبایل خود استفاده کرده است.

قدرت انیمیشن تبلیغاتی را دست کم نگیرید

انیمیشن تبلیغاتی روشی قدرتمند و بسیار پربازده است، چرا که با استفاده از آن قادر به سرگرم کردن مخاطب در زمانی کوتاه خواهید بود. وقتی برای معرفی کسب و کار خود، به انیمیشن یا موشن گرافیک رو می‌آورید، آزادی عمل بسیار زیادی در اختیار دارید، به طوری که هر ایده خلاقانه‌ شما تبدیل به یک محتوای ویدیویی خواهد شد. این در حالی است که در صورت ساخت یک تیزر واقعی، شاید قادر به مهیا کردن محیط مورد نظر، کاراکترهای دلخواه و از همه مهمتر بروز یک سری رویداد خاص نباشید.

انیمیشن‌سازی با گذر زمان بیشتر و بیشتر پیشرفته کرد. به موازات آن، دسترسی و امکان استفاده از آن نیز برای افراد و شرکت‌های بیشتری فراهم شد. امروز استفاده از انیمیشن تبلیغاتی به منظور برندسازی محدود به شرکت‌های بزرگ نبوده و هر کسب و کار کوچکی قادر به بهره بردن از آن‌ به نفع خود است. از طرفی به خاطر نرم افزارها و ابزارهای حرفه‌ای جدید، ساخت یک انیمیشن تبلیغاتی به زمان چندان زیادی نیاز ندارد.

حین ساخت انیمیشن تبلیغاتی به کاراکترهایی که در آن استفاده می‌کنید توجه داشته باشید. همانطور که می‌دانید، یک سری شخصیت‌های کارتونی در انحصار شرکت‌های خاصی قرار داشته و در صورت استفاده از آن‌ها، کپی رایت را زیر پا گذاشته‌اید. اگر واقعا در پی برندسازی هستید، بهتر است زمان کافی صرف کرده و یک شخصیت کارتونی منحصربه‌فرد برای برندتان خلق کنید. تاثیرگذاری آن در ذهن کاربران از آن چه تصور می‌کنید بیشتر است!

تاثیر استفاده از انیمیشن در تبلیغات

 

90 درصد اطلاعات منتقل شده به مغز ما بصری است. این دسته اطلاعات 60 هزار مرتبه سریع‌تر از متن پردازش می‌شوند. در دنیای محتوا، عقیده بر این است یک عکس، بهتر از هزاران کلمه یک مفهوم را منتقل می‌کند. توانایی یک ویدیو در این زمینه در مقایسه با عکس، غیر قابل مقایسه است. ساخت ویدیوی تبلیغاتی بسیار موثرتر از ارتباط کلامی با مخاطبان بوده و دیگران را بیشتر به همکاری و تلاش برای شناخت شما متقاعد خواهد کرد.

انتقال سریع و راحت اطلاعات، تنها مزیت استفاده از انیمیشن تبلیغاتی نیست. با این روش از قالب تکراری و یکنواختی که تا امروز در تبلیغات متنی یا بنری خود داشته‌اید، خارج خواهید شد. به وسیله نمایش پیام خود در قالب رسانه ویدیویی، توجه مخاطبانتان را در هر قسمت که می‌خواهید متمرکز کرده و تحلیل‌های مورد نظرتان را به خورد آن‌ها بدهید! در ادامه می‌توانید دیدگاه خود را با استفاده از تکنیک‌های ویدیویی یا افکت‌های صوتی به قسمت‌های مختلف ویدیو اضافه کنید.

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد