x تبلیغات
payamarketing

بهترین برند سرویس خواب نوزاد پسرانه و دخترانه

 سرویس خواب نوزادی یکی از عناصر کلیدی اتاق خواب کودک به شمار می‌رود. در این مطلب به بررسی ویژگی سرویس خواب نوزاد برای انتخاب و خرید بهترین نوع سرویس خواب برای کودک دلبندتان پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

 

سرویس  خواب نوزاد 4 تیکه کارتزبیبی

شاید مهم‌ترین وسیله‌ای که به عنوان سیسمونی نوزاد تهیه می‌شود، سرویس خواب نوزاد باشد. معمولا سرویس خواب نوزاد قبل از تولد او توسط والدین انتخاب و خریداری می‌شود و با چیدمانی مناسب، داخل اتاق کودک قرار می‌گیرد. به‌‌طور کلی، سرویس خواب نوزاد  دخترانه و پسرانه از سه تکه دم‌دستی مانند بالش، لحاف و تشک و یک تکه بزرگ که همان تخت کوچک یا گهواره می‌باشد تشکیل می‌شود. اجناس ایرانی سرویس خواب نوزادی معمولا از جنس تیترون و مخمل هستند اما اجناس خارجی، تنوع بیشتری داشته و معمولا از نوع ضد حساسیت تولید می‌شوند. 
 
معمولا در ماه‌های ابتدایی تولد نوزاد، هیچگونه استفاده‌ای از تخت خواب کودک نمی‌شود و تا حدود سن دو یا سه سالگی، کودک در تخت کوچک یا گهواره‌ای نزد والدین نگهداری می‌شود. از آنجا که این دوران، مدت زمان کوتاهی نیست و حفظ سلامت، آرامش و داشتن خوابی آرام مهم‌ترین مساله برای کودک است، باید به کیفیت سرویس خواب نوزاد بیش از هرچیز دیگری توجه شود تا به دلیل استفاده مکرر از آن‌ها، مشکلی برای او پیش نیاید.
 
لطفا قبل از هرچیزی، تحقیق کنید که چه مدل تختی مناسب کودک‌تان است و بعد به سراغ خرید سرویس خواب نوزاد بروید. استانداردهای سرویس خواب نوزاد، کودک و نوجوان بسیار مهم هستند زیرا تخت خواب قرار نیست یک جسم لوکس و تزیینی باشد.


ابعاد استاندارد سرویس خواب نوزاد

ابعاد استانداردی برای انتخاب تخت نوزاد وجود ندارد. مهم‌ترین معیار برای انتخاب تخت، طول قد و میزان وزن نوزاد شماست. البته امروزه تخت‌های چندمنظوره‌ای تولید می‌شوند که از نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده‌اند. این تخت‌ها ابتدا برای نوزاد و سپس برای سنین بالاتر قابل استفاده خواهند بود. تخت‌خواب‌های نوزاد-نوجوان لبه‌های بلندی دارند که برای جلوگیری از سقوط نوزاد به روی زمین تعبیه شده اند. می‌توانید این لبه‌ها را کم‌کم و با بالا رفتن سن کودک ‌بردارید تا تخت نوزاد به تخت نوجوان تبدیل شود. همچنین ارتفاع تخت هم با بالا رفتن سن کودک شما قابل‌تنظیم خواهد بود. 


رنگ سرویس خواب نوزاد

بهترین رنگ برای تخت نوزاد و سرویس خواب نوزاد 4 تیکه ، طیف رنگ کرم تا استخوانی است. این رنگ ضمن روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان‌دادن فضای اتاق، در صورت کثیف شدن، لک‌ها را بهتر نشان می‌دهد. البته این مورد کاملا سلیقه‌ایست و هر پدر ومادری می‌توانند بسته به سلیقه خود رنگ اتاق خواب و سرویس خواب نوزاد خود را انتخاب کنند.

تخت‌خواب نوزاد می‌تواند به رنگ دیوارهای اتاق و یا رنگی متضاد آن باشد. مهم‌تر از رنگ بدنه تخت، رنگی است که برای تشک تخت انتخاب می‌کنید. همچنین برای انتخاب تختخواب‌های دو طبقه، مدلی را انتخاب کنید که طبقه دوم، لبه مناسبی داشته باشد و ایمنی فرزند شما تضمین شود. فراموش نکنید که طبقه دوم تخت‌های دو طبقه نباید خیلی به سقف نزدیک باشند. همچین روشنایی مستقیم مثل چراغ خواب یا آباژور نباید در کنار دیواری که تخت را قرار می‌دهید قرار داشته باشد.


نکته

نور طبیعی بهترین نور برای اتاق کودک است اما توجه داشته باشید که بد‌ترین جا برای قراردادن تخت، زیر پنجره است. اگر اتاق کودک شما کوچک است و تنها جایی که می‌توانید تخت را قرار دهید زیر پنجره است، حتما با نصب پرده‌ای مناسب جلوی ورود نور و تابش مستقیم آفتاب روی صورت دلبندتان را بگیرید.


ارتفاع مناسب تخت نوزاد

ابعاد تخت نوزاد بر اساس وزن، قد و ابعاد بدن کودک متغیر است. تخت‌خواب یک نوزاد و شیرخوار باید لبه‌های بلندی داشته باشد. البته اگر کودک شما شیرخوار نیست، ارتفاع 30،20 سانتی‌متری تخت از سطح زمین نیز مناسب به‌نظر می‌رسد. برای سن‌ین بالا‌تر که قد کودک بلند‌تر می‌شود، فاصله 40،30 سانتی‌متر استاندارد خواهد بود. اگر قد کودکی بلند‌تر و یا کوتاه‌تر از میانگین سنی‌ باشد، این ارتفاع تغییر خواهد کرد. بهتر است فاصله تخت از سطح زمین نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد.


انتخاب مدل سرویس خواب نوزاد

یک تخت استاندارد با طرحی ساده همیشه قابل استفاده است و هیچ وقت از مد نمی‌افتد. اگر قصد دارید تختی انتخاب کنید تا کودک‌تان چند سال از آن استفاده کند، از انتخاب طرح‌های فانتزی روز بپرهیزید زیرا بعدا پشیمان خواهید شد. همچنین در دکوراسیون اتاق نوزاد نیازی نیست از قاب‌ عکس‌های مختلف استفاده کنید. مهم‌ترین نکته در دکوراسیون اتاق نوزاد این است که مراقب باشید تخت نوزاد را به هیچ عنوان زیر پنجره قرار ندهید.

سرویس خواب نوزاد
جنس تخت‌ خواب نوزاد

تخت چوبی، بهترین انتخاب برای سرویس خواب نوزاد است.بعد از آن، MDF یا نئوپان بهترین گزینه‌ها برای کودک می‌باشند. تخت‌های فرفورژه به هیچ وجه برای کودکان مناسب نیستند و حتی بزرگسالان هم بهتر است از چنین وسایلی که لبه‌های تیز دارند، استفاده نکنند. بهتر است تختی برای کودکان‌تان انتخاب کنید که زیر آن فضایی خالی  داشته باشد تا بتوان مرتب زیر آن را نظافت کرد و از تجمع حشرات جلوگیری نمود.  همچنین فضای زیر تخت‌هایی که به صورت کشویی هستند، بسیار به منظم‌تر بودن اتاق کودک یا نوجوان شما کمک می‌کند. کشوهای زیر تخت، محل مناسبی برای قرار دادن وسایل اضافی هستند.

اگر نمی‌خواهید تخت نوزاد شما تمام چوب باشد، می‌توانید از ترکیب‌های زیبای فلز و چوب که در بازار موجود هستند استفاده کنید. لوازمی چوبی همیشه راحت‌تر با دکوراسیون اتاق هماهنگ شده و مناسب تمام فصول هستند. همچنین همیشه شیک و زیبا به‌نظر می‌رسند و دوام بالایی نیز دارند.

چرا نباید سریعا کولر خودرویی که در آفتاب است را روشن کنیم؟

  یکی از مهم ترین نیاز هر راننده ای در فصل گرما،کولر است.در گذشته خودرو ها به علت نداشتن کولر برای افراد تا حدی احساس نمی شد،اما رفته رفته در اثر گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی خودرو ها دارای کولر شدند و به یکی از دغدغه های هر فردی در روز های گرم سال تبدیل شد.

عملکرد کولر خودرو ها همانند اسپیلیت ها همان کولر گازی های خانگی است.تنها تفاوتی که این دو با هم دارند،این است که کمپرسور کولر توسط چرخش موتور شروع به کار کردن می کند.در بعضی از مواقع کولر خودرو فرآیند خنک کردن را به درستی انجام نمی دهد که در این مقاله قصد داریم تا با دلایل و رفع این مشکل شما را آشنا کنیم.

چیکار کنیم  کولر  ماشین خنک  کنه؟

  1. بررسی فیلترهای هوای کولر: یکی از علل اصلی اینکه کولر ماشین به درستی کار نمی‌کند، فیلترهای هوای آن است. فیلترهای هوای کولر ماشین باید به صورت منظم تعویض شوند تا برای خنک کردن هوا به درستی عمل کنند.
  2. بررسی سطح مایعات: سطح مایعات در کولر ماشین باید به درستی بررسی شود. در صورتی که سطح مایعات کم است، کولر ماشین به درستی کار نمی‌کند و هوا را به درستی خنک نمی‌کند. بنابراین، می‌توانید با بررسی سطح مایعات، کولر ماشین را به درستی خنک کنید.
  3. تمیز کردن فن‌های کولر: فن‌های کولر ماشین نیز باید به صورت منظم تمیز شوند. در صورتی که فن‌های کولر کثیف باشند، هوا به درستی توسط آن‌ها عبور نخواهد کرد و کولر به درستی کار نخواهد کرد. بنابراین، با تمیز کردن فن‌های کولر، می‌توانید کولر ماشین خود را به درستی خنک کنید.
  4. بررسی کمپرسور کولر: در صورتی که کمپرسور کولر ماشین به درستی کار نکند، هوا به درستی خنک نخواهد شد و کولر به درستی کار نخواهد کرد. بنابراین، بررسی کمپرسور کولر ماشین و تعمیر آن در صورت نیاز، می‌تواند به شما در خنک کردن هوای کولر کمک کند.

چگونه بفهمیم گاز کولر ماشین کم شده؟

برای بررسی سطح گاز کولر ماشین، شما باید از دو روش استفاده کنید:

  1. استفاده از میزان خنکی هوا: اگر کولر ماشین به درستی کار نکرد، می‌توانید با استفاده از میزان خنکی هوا بررسی کنید که آیا سطح گاز کم است یا نه. برای این منظور، می‌توانید کولر را روشن کنید و دست خود را در مسیر هوای خروجی کولر قرار دهید. در صورتی که هوا به درستی خنک نشود، ممکن است سطح گاز کولر کم باشد.
  2. بررسی سطح مایعات کولر: سطح مایعات کولر ماشین نیز می‌تواند به شما نشان دهد که آیا سطح گاز کم است یا نه. برای بررسی سطح مایعات کولر، شما باید به دنبال مخزن مایعات کولر در موتور خودرو بگردید. در صورتی که سطح مایعات کولر کم است، ممکن است که سطح گاز کولر نیز کم باشد.

در صورتی که شما مشکوک به کمبود گاز کولر خودرو هستید، بهتر است به یک تعمیرکار ماهر و یا نمایندگی خودرو مراجعه کنید تا سطح گاز کولر را بررسی کرده و در صورت نیاز تعمیر کنند. همچنین، بهتر است گاز کولر خودرو را به صورت منظم بررسی کنید و در صورت نیاز پس از چک کردن سطح گاز، آن را تکمیل کنید. برای مطالعه و آشنایی با انواع سیستم تهویه خودرو می توانید به این مقاله از ایتی سایپا مراجعه کنید.

کولر ماشین در حالت ایستاده خنک نمیکند!

اگر ماشین شما در حالت ایستاده خنک نمی‌شود، دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد. در ادامه به برخی از این دلایل و راه حل‌های مربوطه اشاره خواهیم کرد:

  1. مشکل در فن کولر: فن کولر خودرو برای جریان دادن هوای خنک به موتور نیاز دارد. در صورتی که فن کولر خودرو به درستی کار نکند، موتور به خوبی خنک نمی‌شود. بررسی فن کولر و تعمیر آن، می‌تواند به حل مشکل کمبود خنکایی در حالت ایستاده کمک کند.
  2. مشکل در سیستم خنک‌کننده: سیستم خنک‌کننده خودرو شامل بخش‌هایی مانند مایع خنک کننده، رادیاتور و شلنگ‌های خنک کننده است. در صورتی که یکی از این بخش‌ها مشکل داشته باشد، خنک کنندگی موتور کاهش می‌یابد. بررسی و تعمیر سیستم خنک‌کننده، می‌تواند به حل مشکل کمبود خنکایی در حالت ایستاده کمک کند.
  3. کمبود مایع خنک کننده: در صورتی که مایع خنک کننده خودرو به درستی کار نکند یا کمبود داشته باشد، موتور به خوبی خنک نمی‌شود. بررسی سطح مایع خنک کننده و افزایش آن در صورت نیاز می‌تواند به حل مشکل کمبود خنکایی در حالت ایستاده کمک کند.
  4. مشکل در کمپرسور کولر: کمپرسور کولر خودرو برای تولید هوای خنک نیاز دارد. در صورتی که کمپرسور به درستی کار نکند، کولر به درستی عمل نمی‌کند و موتور به خوبی خنک نمی‌شود. بررسی کمپرسور کولر و تعمیر آن، می‌تواند به حل مشکل کمبود خنکایی در حالت ایستاده کمک کند.
  5. مشکل در سیستم الکتریکی: در صورتی که سیستم الکتریکی خودرو مشکل داشته باشد، ممکن است که کولر به درستی کار نکند و موتور به خوبی خنک نشود. بررسی سیستم الکتریکی خودرو و تعمیر آن، می‌تواند به حل مشکل کمبود خنکایی در حالت ایستاده کمک کند.
  6. شیب کوچک محل پارک: در صورتی که ماشین شما در شیب کوچکی پارک شده باشد، ممکن است که کولر به درستی کار نکند و موتور به خوبی خنک نشود. در این حالت، تغییر محل پارک خودرو به محلی با شیب بیشتر می‌تواند به حل مشکل کمبود خنکایی در حالت ایستاده کمک کند.

علت سرد و گرم شدن کولر ماشین چیست؟

  • خرابی فن کندانسور:

فن های کندانسور در سیستم کولر ماشین برای جریان دادن هوای خنک به رادیاتور و افزایش کارایی خنک کننده استفاده می‌شوند. در صورتی که فن های کندانسور خراب شوند، تاثیرات زیر را می‌توان در سرد و گرم شدن کولر ماشین مشاهده کرد:

  1. کاهش توان خنک کنندگی: فن های کندانسور به منظور جران دادن هوای خنک به رادیاتور استفاده می‌شوند. در صورتی که فن های کندانسور خراب شوند، جریان هوا به رادیاتور کاهش می‌یابد و بنابراین توان خنک کنندگی کولر کاهش و سبب می شود شما متوجه گرم و سرد شدن کولر ماشین شوید.
  2. افزایش درجه حرارت: در صورتی که فن های کندانسور کار نکنند، رادیاتور دچار افزایش درجه حرارت می‌شود. این افزایش درجه حرارت می‌تواند باعث گرم شدن کولر ماشین شود و در نتیجه موتور نیز به خوبی خنک نمی‌شود.

  • رانندگی با سرعت زیاد:

مورد دومی که در سرد و گرم شدن کولر خودرو تاثیر دارد رانندگی با سرعت زیاد است که می تواند تاثیرات زیر را داشته باشد:

افزایش نیاز به خنک کردن خودرو: با افزایش سرعت خودرو، موتور بیشتر کار می‌کند و در نتیجه نیاز به خنک کردن بیشتری دارد. در صورتی که سیستم خنک‌کننده به درستی کار نکند، افزایش نیاز به خنک باعث می شود باد کولر ماشین سرد و گرم شود.

افزایش جریان هوا: با افزایش سرعت خودرو، جریان هوا در داخل ماشین نیز افزایش می‌یابد. در صورتی که سیستم تهویه به درستی کار نکند، جریان هوای داغ در داخل ماشین به صورت مستقیم به کولر وارد شده و باعث گرم شدن آن می‌شود.

افزایش فشار بر روی سیستم خنک‌کننده: با سرعت بالا، فشار بر روی سیستم خنک‌کننده افزایش می‌یابد. در صورتی که سیستم خنک‌کننده به درستی طراحی و ساخته نشده باشد، افزایش فشار می‌تواند باعث خرابی آن شود و در نتیجه کولر به درستی کار نخواهد کرد.

  • داشتن ایراد در سنسور فشار گاز خودرو:

مورد سوم این مشکل  سنسور فشار گاز می باشد.سنسور فشار گاز در سیستم خنک کننده خودرو برای کنترل فشار گاز و در نتیجه سرعت کمپرسور و دمای خروجی از کولر ماشین استفاده می‌شود. در صورتی که سنسور به درستی کار نکند و تشخیص درستی از وضعیت فشار گاز و دمای خروجی ارائه ندهد، ممکن است کم و زیاد شدن سرمای کولر ماشین را تجربه کنید.

مثلاً، اگر سنسور فشار گاز به درستی کار نکند و فشار گاز در سیستم خنک کننده بیش از حد بالا باشد، تراکم گاز و سرعت کمپرسور افزایش یافته و به دلیل خنک شدن سریع‌تری که در نتیجه دارد، ممکن است دمای خروجی از کولر ماشین به طور نامنظم تغییر کند و کم و زیاد شود. به همین ترتیب، در صورتی که فشار گاز در سیستم خنک کننده کمتر از حد مجاز باشد، سرعت کمپرسور کاهش می‌یابد و در نتیجه کولر ماشین به شکل مطلوبی کار نمی‌کند و همچنین ممکن است دمای خروجی از کولر ماشین نیز بیش از حد بالا یا پایین باشد.

  • نشتی گاز کولر ماشین:

نشت گاز کولر و یا خالی شدن آن می‌تواند اصلی‌ترین عامل در کاهش عملکرد خنک کننده خودرو باشد. سیستم خنک کننده خودرو برای سرد کردن هوای داخل خودرو از گاز کولر یا گاز مبرد استفاده می‌کند. در صورتی که گاز کولر در سیستم خنک کننده خودرو نشت کند یا خالی شود، عملکرد سیستم سرمایشی خودرو را دچار مشکل خواهد کرد.

یکی از تاثیرات این مشکلات، کاهش عملکرد خنک کننده و کم و زیاد شدن سرمای کولر ماشین است. همچنین، در صورتی که گاز کولر در سیستم خنک کننده خودرو خالی شود، کمپرسور برای فشرده کردن هوا بیشتر کار می‌کند و باعث افزایش مصرف سوخت خودرو می‌شود. به علاوه، افزایش دمای خروجی از کولر ماشین نیز برای مسافران خودرو تحمل ناپذیر خواهد بود.

چرا کولر ماشین در حالت ایستاده خنک نمیکند؟

بهترین زمان برای شارژ کولر خودرو، زمانی است که سیستم خنک کننده خودرو نیاز به تکمیل گاز کولر دارد. عموماً، بهتر است کولر خودرو را قبل از فصل تابستان و در هر سال یکبار بررسی و تعمیر کنید. در صورتی که در طول سال احساس می‌کنید عملکرد کولر خودرو کاهش یافته است، بهتر است سیستم خنک کننده را بررسی کرده و در صورت نیاز، گاز کولر را تکمیل کنید.

 

به طور کلی، تعمیر و شارژ کولر خودرو بهتر است در دمای معمولی هوا و در محیطی بدون آفتاب انجام شود. انجام این کار در دمای بسیار گرم می‌تواند به دلیل افزایش فشار در سیستم خنک کننده، باعث خطراتی مانند خرابی کمپرسور و یا سیستم خنک کننده شود. در ضمن، بهتر است کار تعمیر و شارژ کولر خودرو را به تعمیرکاران مجرب و متخصص بسپارید تا از صحت عملکرد سیستم خنک کننده خودرو اطمینان حاصل کنید.

برای خرید اقساطی خودرو های سایپا می توانید به این صفحه از سایت etsaipa مراجعه کنید.

 

ضرورت خرید قنداق سوئیسی نوزاد در سیسمونی

 محققان معتقدند که نوزاد تازه به دنیا آمده باید در اتاق پدر و مادر و در نزدیکی تخت آنها بخوابد، اما نه کنار پدر و مادر. این کار سبب می شود تا به محض گرسنگی نوزاد، مادر به راحتی او را شیر دهد، زیرا در ماه های اول، نوزاد چندین بار در طی شب بیدار می شود و تقاضای شیر می کند. یک پژوهش جدید نشان داده است کودکان باید حداقل تا سه سالگی در کنار مادر خود بخوابند، زیرا این امر به سود قلب کودکان است و بر رشد عقلی آنها نیز تأثیر می گذارد. تختی که کودک بر روی آن می خوابد، باید بسیار ایمن باشد و طوری ساخته شده باشد که در صورت غلتیدن نوزاد (البته در ماه های بالاتر) خطری او را تهدید نکند و از تخت به پایین نیفتد. نوزاد، مادر خود را حس کرده و از کنار او بودن احساس امنیت و آرامش می کند. اگر در ماه های اول، نوزاد در اتاق جداگانه و یا احیانا دور از پدر و مادر خوابانده شود، این امنیت از او سلب شده و باعث بروز اضطراب در او می شود.ح، یکی از مرغوب ترین و استاندارد ترین قنداق سوئیسی کودک  کارتزبیبی  مناسب خواباندن کودک در کنار مادر است . نی نی بازار در راستای تامین آرامش و آسایش هرچه بیشتر والدین و کودکان، این محصول را در کنار دیگر محصولات مورد نیاز کودک قرار داده است .

قنداق سوئیسی نوزاد

که جنس آن از پارچه نخی ضد حساسیت ، که برای حمل نوزادان تازه متولد شده راحت و آسان می باشد . این تشک های این قنداق لبه داربوده ، که اینگونه نشک ها به قنداق سوئیسی معرف هستند . که بوسیله این قنداق ها می توانید ، آرامش و امنیت را برای کودک تازه متولد شده خود ایجاد نمایید . طرز استفاده از این قنداق سوئیسی بسیار ساده می باشد . این قنداق بدلیل شیب مناسبی که دارد ، نوزاد به آسانی درون آن قرار می گیرد . این قنداق با دارا بودن گارد و لبه ای که دارد ، دارای امنیت بوده ، که آرامش را برای والدین در مورد در آغوش گرفتن نوزادشان تامین می نماید .  کابرد این قنداق سوئیسی بیشتر زمانی کاربرد دارد که شما والدین می توانید ، نوزاد دلبندتان را درون قنداق سوئیسی قرار داده ، و سپس او را در آغوش دیگر افراد خانواده قرار دهید ، بدون اینکه استرسی از بابت بیمار شدن و یا تماس پوست نوزادتان با دیگران داشته باشید . نکته حایز اهمیت این است که ، لبه های پائین تشک بوسیله دکمه ای اتصال پیدا می کند . که با باز نمودن دکمه  می توانید به راحتی پوشک کودک دلبندتان را تعویض کنید .   طول اندازه قنداق بدون لبه 36 سانتی متر طول اندازه با وجود لبه 40 سانتی متر عرض فضای درونی 25 سانتی متر نیز است . که محصول زیبا در کاور زیپ دار قرار داده شده است .

هنگامی که صحبت از قنداق کودک به میان می‌آید، بسیاری از والدین پارچه‌های نازک یا ضخیمی را تصور می‌کنند که در گذشته دور دست و پای نوزاد می‌پیچیدند که هدف آن تنها برای جلوگیری از کج یا پرانتزی شدن دست و پای نوزاد بوده. و اما پس قنداق سوئیسی چیست؟ قنداق سوئیسی از نظر کاربردی هیچ شباهتی به قنداق‌های قدیمی نداشته و بیشتر از سر خوردن نوزاد هنگام جابه‌جایی جلوگیری می‌کند. از دیگر کاربردهای آغوشی سوئیسی امنیت بالا و خواب راحتی است که نوزاد شما می‌تواند در آن داشته باشد.

در زمان‌های قدیم بیشتر والدین نوزادان خودرا در پتوی سبک و نازک یا ملحفه‌ای قنداق می‌کردند اما این اتفاق تنها برای فصول سرد ممکن است اما قنداق سوئیسی با ابعاد استاندارد و پارچه‌ای لطیف و بادوام و قابل شستشو هم زحمت قنداق کردن را برای والدین کم کرده و هم مکانی امن و راحت برای نوزادتان تلقی می‌شود.

آغوشی سوئیسی چیست؟ آغوشی سوئیسی سبب پیشگیری از انتقال بیماری‌های پوستی به فرزند دلبندتان می‌شود به این صورت که ممکن است عرق دست و بدن والدین، پوست حساس نوزاد را دچار بیماری کند و استفاده از قنداق سوئیسی از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

حال که تا اینجا به پاسخ سوال آغوشی سوئیسی چیست؟ رسیدیم وقت آن رسیده تا با طرز استفاده از قنداق سوئیسی نیز آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

طرز استفاده از قنداق سوئیسی

آغوشی سوئیسی چیست؟ و طرز استفاده از قنداق سوئیسی چگونه است؟ در ابتدای مقاله به بررسی ماهیت قنداق سوئیسی پرداختیم و در این بخش می‌خواهیم تا طرز استفاده از قنداق سوئیسی را برای شما شرح دهیم.

طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید قنداق سوئیسی با طراحی منحصر به فردی که در ابتدا و انتهای آن دارد؛ هم از سر نوزاد در برابر سر خوردن جلوگیری کرده و با داشتن جای پایی که در انتها دارد با امنیت کامل از نوزاد شما نگهداری می‌کند. طراحی قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای است که هم نوزادان دختر و هم نوزادان پسر با آرامش کامل در آغوشی آن قرار می‌گیرند. طرز استفاده از قنداق سوئیسی در هنگام شیر دادن نیز بسیار راحت‌تر از آغوشی است. قنداق سوئیسی به‌گونه‌ای طراحی شده که شما می‌توانید تا 2 ماهگی و حتی بیشتر از آن استفاده کنید.

لزوم خرید قنداق سوئیسی چیست؟

همانطور که در بخش اول مقاله با عنوان قنداق سوئیسی چیست؟ با قنداق سوئیسی آشنا شدید در این بخش می‌خواهیم تا به بررسی برخی از مزایای استفاده از آغوشی سوئیسی بپردازیم تا شما والدین عزیز با خیالی آسوده اقدام به خرید قنداق سوئیسی با کیفیت در فروشگاه سیسمونی کارتزبیبی کنید.

  • یکی از مزایای استفاده از قنداق سوئیسی کاهش گریه کردن نوزاد و همچنین راحت‌تر بغل کردن او برای والدین است خصوصا مادر تازه فارغ شده.
  • قنداق سوئیسی محیط و شرایطی را همانند رحم مادر ایجاد می‌کند که تاحدی سبب آرامش بیشتر نوزاد می‌شود.
  • نوزادان در ابتدای تولد خود دارای اندام و مفاصل بسیار نرم و ظریفی هستند که قنداق سوئیسی او را از بروز آسیب‌های احتمالی حفظ می‌کند.
  • طرز استفاده از قنداق سوئیسی بسیار آسان بوده و دردسرهای قنداق کردن به روش‌های قدیمی را ندارد چراکه روش‌های قدیمی قنداق کردن با پارچه معایب بسیار زیادی دارد مانند کشیده شدن دست و پای نوزاد، خفگی و احساس ناراحتی.

 

با این آغوشی خوابی راحت برای نوزادتان تامین کنید

 

مقایسه فنی هیوندا کوپه و ولستر و سراتو

 بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه
اگر قرار باشد دو مورد از پرطرفدارترین کوپه‌های وارداتی در جاده‌های ایران را نام ببریم، قطعا به اسامی خودروهایی مانند هیوندای ولوستر و سراتو خواهیم رسید. اگرچه ولوستر را برخی کارشناسان، هاچ بک می‌دانند تا کوپه، با این وجود همه جا صحبت از قیاس مشخصات دو خودرو با هم است و به همین دلیل در این مقاله هر دو را در یک کلاس بدنه قرار می‌دهیم.

چنان‌چه قصد خرید یکی از این دو خودرو را در طرح فروش اقساطی کیا سراتو دارید و فروش اقساطی هوندای ولوستر دارید، و مایل هستید تا اطلاعات دقیقی درباره بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه داشته باشید، یا حتی اگر گمان می‌کنید حالا حالاها وضع مالی‌تان به خرید سراتو و هیوندای قد نمی‌دهد و صرفا علاقه‌مند به مطالعه تطبیقی بین خودروها هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا ادامه مطلب را از دست ندهید.

ضمنا چنان‌چه قصد خرید اقساطی خودروهای لوکس و مدرن وارداتی و مونتاژی را دارید یا در زمره افرادی هستید که خودروهای ایرانی را ترجیح می‌دهند، ما در ایتی سایپا بهترین شرایط برای عرضه اقساطی ماشین‌های ایرانی و خارجی را فراهم کرده‌ایم. برای اطلاع از جزئیات طرح‌ها و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. 02165230504

نگاهی به تاریخچه سراتو و هیوندای ولوستر
در اولین گام از بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه به معرفی مختصر و ارائه تاریخچه‌ای کوتاه از دو خودرو خواهیم پرداخت. اطلس خودرو حدود هشت سال پیش اقدام به واردات نسخه فیس لیفت نسل سوم سراتو به کشور کرد. جالب است بدانید که سراتو از نسل اول تا سوم وارد ایران شده است و محصولی غریب و ناشناخته در جاده‌های کشور نیست!

نسل اول و سوم به صورت خودروهای وارداتی پا به جاده‌های ما گذاشتند، نسل دوم روی خط تولید و مونتاژ سایپا قرار گرفت و اما نسل چهارم! تحریم‌ها اجازه نداد هرگز پای نسل چهارم به کشور ما باز شود. سراتوها همیشه به خودروهایی اقتصادی در کشور ما معروف بوده‌اند و به سبب ظاهر جذاب و امکانات متعدد، از محبوبیت خوبی هم برخوردار بوده و هستند.

در ادامه مقاله بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه به معرفی کوپه جذاب کره‌ای می‌پردازیم. ظاهر عجیب و غریب ولوستر همان برگ برنده اصلی این خودرو است، یک ظاهر جوان پسند که عصبانیت، خشونت و جدیت از چشمانش می‌بارد!

12 سال پیش آسان موتور این کوپه زیبا از خانواده با اصل و نسب هیوندای را وارد ایران کرد و موفقیت خیلی خوبی را هم در فروش رقم زد. کره‌ای‌ها با درک سلیقه مشتری ایرانی، گویی خودرویی را ساختند که باب طبع جوانان ما باشد، اگرچه برخی معتقدند این نوع هیوندای هیچ تقارن و هارمونی ندارد، اما خاص بودن مهم‌ترین شاخصه هیوندای ولوستر است.



هیوندای ولوستر یا سراتو کوپه؟



مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه در طراحی ظاهری
بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه بدون بررسی طراحی ظاهری دو خودرو امکان پذیر نیست. بنابراین در گام نخست سراغ طراحی دو خودرو می‌رویم. درباره ولوستر حرف زیاد است، با وجود اینکه یک دهه از تولید و عرضه‌اش می‌گذرد، اما همچنان می‌توان آن را نگاه کرد و خسته نشد.

نه تنها خسته نشد، بلکه حظ برد! این حظ بردن، زمانی تکمیل می‌شود که یک هیوندای ولوستر با رنگ پاستیلی ببینید، مطمئن باشید همه چشم‌ها در جاده محو زیبایی آن خواهد شد. اگر در آینه جانبی ماشینتان یک هیوندای ولوستر پشت سرتان ببینید، متوجه اخم و غضب نمای روبرویی‌اش شده‌اید!

ظاهر تهاجمی هیوندای ولوستر هنوز هم چشم نواز است. اگر خاص پسند هستید، دیگر مجالی برای بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه نیست! بعید است چنین انقلابی در طراحی ظاهری را در خودرو دیگری پیدا کنید. فکرش را بکنید! هیوندای ولوستر کوپه سه درب دارد! یک درب بزرگ برای راننده و دو درب سمت شاگرد.

این یعنی طراحان به شکلی هدفمند، هرج و مرج و نامتوازنی را در ذهن پرورانده‌اند و حاصل کار هم بسیار مدرن و شیک از آب درآمده است. حالا نمای عقب را نگاه کنید، محل لوله اگزوز معمولا کجاست؟! بله وسط سپر. اما در ولوستر، وسط سپر دنبال آن نگردید زیرا طراحان کره‌ای هم چنان قصد دارند شما را غافلگیر کنند، چه با نصب چراغ‌های عقب در ارتفاعی بیش از حد معمول چه با قرار دادن خروجی لوله اگزوز در کنار سپر!

بررسی طراحی ظاهری هیوندای ولوستر با کیا سراتو

حالا قصد داریم شما را از محو شدن در جمال ولوستر بیرون بکشیم و در ادامه بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه به طراحی ظاهری محصول کمپانی کیا بپردازیم. خب! اگر اهل هیجان و خاص بودن نیستید و اصولا استایل شیک و اتو کشیده‌ای دارید، باید سراتو انتخاب شما باشد.

باید اعتراف کرد که سراتو وزین‌تر است، اگر بخواهیم مثال بزنیم سراتو یک جوان 25 تا 30 ساله با کت و شلوار برند و کفش و کمربند چرم اصل و اکسسوری‌های گران قیمت است، هیوندای ولوستر نیز جوانی در همین سن و سال که تیشرت لش مارک می‌پوشد و شلوار جین ترک زاپ دار را انتخاب می‌کند و الگوی مدل موی او هم رپرهای معروف هستند!

فکر می‌کنیم با این مثال به وضوح مشخص شد که ظاهر هر کدام از خودروها برای چه کسانی راضی کننده خواهد بود. چهره تهاجمی و اسپرت سراتو، طرفداران گسترده‌تری را به خود جذب می‌کند با این وجود هر دو خودرو واقعا زیبا هستند و همه چیز به نظر شما برمی‌گردد.



هیوندای ولوستر بخریم یا کیا سراتو؟

چنان‌چه دلتان می‌خواهد یک خودرو خاص با یک رنگ متمایز داشته باشید و لذت رانندگی با یک ماشین جذاب را تجربه کنید، طرح فروش اقساطی هیوندای ولوستر ایتی سایپا مختص شماست. برای اطلاع از شرایط شرکت در طرح و مراحل ثبت نام برای طرح فروش اقساطی خودرو خارجی، هم اینک تماس بگیرید.



مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه در طراحی داخلی
در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه در بخش کابین و طراحی داخلی بپردازیم. ظاهر ولوستر که پر از ناقرینگی و طراحی‌های مهیج بود، آیا این جذابیت و خاص بودن به کابین هم کشیده شده است؟! پاسخ مثبت است.

تمام وجوه هیجان انگیز، پویا و مدرن به داخل هیوندای ولوستر هم برده شده است. فراموش نکنید ولوستر زمانی مجهز به استارت دکمه‌ای بود که این آپشن و تکنولوژی هنوز فراگیر نشده بود. از طرفی هیوندای نام و آوازه خود را مخدوش نکرده است و متریال به کار رفته در کابین همچنان مرغوب و راضی کننده است.

این خودرو در بخش صندلی عقب با محدودیت فضای پا و سر روبه‌روست که اگر بخواهیم قبول کنیم ولوستر یک خودرو جوانانه است، باید بپذیریم که خانوادگی طراحی نشده است.

اگر هم اکنون از طریق ایتی سایپا برای خرید اقساطی هیوندای ولوستر اقدام کنید، با این پیش شرط که تا کنون کابین این خودرو را از نزدیک ندیده باشید، به شما قول می‌دهیم که با نشستن پشت فرمان این خودرو هرگز فکرتان به این سمت نمی‌رود که طراحی این فضا متعلق به بیش از ده سال پیش است! به همین دلیل هم ادعا کردیم که طراحی این مدل از هیوندای از زمان خودش جلوتر بوده است.

در ادامه بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه در بخش طراحی داخلی باید گفت کابین سراتو آن چنان که باید و شاید اتفاق قابل توجهی را رقم نزده است. کابین این خودرو همانی است که برای نسخه سدان در نظر گرفته شده بود، بدون اندک خلاقیتی عینا همان کابین برای سراتو کوپه در نظر گرفته شده است.

در بخش فضای داخلی سراتو جادارتر از ولوستر ارزیابی می‌شود. البته نباید انتظار داشته باشید فضای سر و پا در بخش عقب خودرو مانند سدان‌ها یا کراس اوورها باشد. شیب سقف و فرم کوپه انتها خواه ناخواه از حجم کابین به خصوص در بخش عقب می‌کاهد.

نقطه قوت کابین سراتو، صندلی‌های بسیار راحت آن است، بنابراین برای سفرهای دور و دراز، کابین سراتو گزینه مناسب‌تری است. با مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه در طراحی داخلی دانستیم که امتیاز طراحی اسپرت و زیبا از آن طراحان کمپانی هیوندای می‌شود، اما امتیاز بخش جادار بودن و راحتی کابین را طراحان کیا و سراتو کسب می‌کنند.

بنابراین باز هم انتخاب با شماست. به دنبال خرید یک کوپه خانوادگی هستید یا همچنان وجوه مدرن بودن، شیک بودن و خاص بودن برایتان اهمیت دارد.

چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی سراتو کوپه را دارید، می‌توانید از طریق ایتی سایپا اقدام کنید و از مزایای تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، اقساط بلند مدت و خرید سراتو با حداقل پیش پرداخت بهره‌مند شوید.



مقایسه هیوندای ولوستر با سراتو کوپه در بخش فنی
وقتی می‌توانیم ادعا کنیم که به مقایسه تخصصی سراتو کوپه با هیوندای ولستر پرداخته‌ایم که دو خودرو را از نظر فنی نیز قیاس و بررسی کرده باشیم. هیوندای ولوستر مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر GDi با حجم 1.6 لیتر است که می‌تواند 138 اسب بخار قدرت و 168 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند.

با بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه درمی‌یابیم که محصول کمپانی کیا یک پیشرانه 4 سیلندر MPI در سینه دارد که حجم آن 2 لیتر، حداکثر قدرت آن 152 اسب بخار و حداکثر گشتاوری که ایجاد می‌کند 192 نیوتن متر است. هر دو خودرو دارای گیربکس با 6 دنده اتومات هستند که شتاب صفر تا صدی هیوندای ولوستر 10.3 ثانیه و شتاب سراتو کوپه 10.5 اعلام شده است.

هیوندای ولوستر صدی 6.4 لیتر بنزین می‌سوزاند در حالی که میزان مصرف سوخت ترکیبی سراتو کوپه 7.4 لیتر در هر صد کیلومتر است. حداکثر سرعت ولوستر 200 و حداکثر سرعت سراتو 210 کیلومتر بر ساعت است.

در این بخش نیز در مواردی برتری با ولوستر و در موارد دیگری سراتو دست برتر را دارد. از نظر قوای فنی، قدرت سراتو کوپه اندکی بیشتر است، اما از نظر میزان مصرف سوخت و شتاب صفر تا صدی با اختلافی جزیی هیوندای ولوستر بالاتر می‌ایستد. برای خرید اقساطی هیوندای ولوستر با بهترین شرایط از ایتی سایپا هم اکنون تماس بگیرید.



مدل خودرو سراتو کوپه هیوندای ولستر
پیشرانه ۴ سیلندر MPI ۴ سیلندر GDi
حجم موتور ۲ لیتر ۱.۶ لیتر
حداکثر قدرت 152 اسب‌بخار ۱۳۸ اسب‌بخار
حداکثر گشتاور 192 نیوتن‌متر ۱۶۷ نیوتن‌متر
گیربکس ۶ دنده‌اتوماتیک ۶ دنده‌اتوماتیک دو کلاچه
مصرف سوخت (ترکیبی) ۷.۴ لیتر در صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
شتاب صفر تا 100 ۱۰.۵ ثانیه ۱۰.۳ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه از نظر ایمنی
در ادامه بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه به مشخصات ایمنی دو خودرو می‌پردازیم. جالب است بدانید که هر دو خودرو داری 5 ستاره ایمنی هستند. سراتو ستاره‌های ایمنی خود را از ANCAP دریافت کرده است در حالی که گواهی دارا بودن پنج ستاره ایمنی ولوستر از سوی EURO NCAP صادر شده است.

با وجود اینکه از سال تولید و عرضه هر دو خودرو سال‌ها می‌گذرد، اما هر دو دارای ایموبلایزر، پشت‌سری فعال، کمربند ایمنی پیش‌کشنده، توزیع نیروی ترمز و ترمز ضدقفل، کنترل کشش و پایداری هستند.

البته در مقایسه تخصصی سراتو کوپه با هیوندای ولستر باید گفت که خودرو تولید کمپانی کیا دارای شش ایربگ برای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای است، اما عضو خانواده هیوندای ۲ عدد کیسه‌هوا برای راننده و سرنشین جلو دارد و ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای در صورت سفارش خریدار، نصب خواهند شد.



بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه

چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کیا سراتو کوپه را دارید، ما در ایتی سایپا با شرایطی استثنایی در کنار شما هستیم.



بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه در بخش تجهیزات رفاهی
در بخش امکانات رفاهی هر دو خودرو در شرایط مطلوبی قرار دارند و پرامکانات لقب می‌گیرند. اندک تفاوت آنها شاید در اینچ نمایشگر لمسی باشد. هر دو خودرو امکاناتی که مشتری ایرانی به آن‌ها بسیار علاقمند است را دارا هستند. از سانروف و تهویه اتوماتیک گرفته تا سنسور پارک جلو و عقب.



نتیجه گیری
در این مقاله به بررسی تخصصی هیوندای ولوستر با سراتو کوپه پرداختیم. همان طور که خودتان هم شاهد بودید هر دو خودرو رقابت تنگاتنگ و شانه به شانه‌ای با یکدیگر دارند که این امر در تجربه کاربری و رانندگی نیز تقریبا مشابه است.

راننده پشت فرمان هر دو خودرو در موضع بسیار مناسبی برای تسلط به خودرو قرار می‌گیرد و اگرچه با توجه به کوپه بودن خودروها، سرنشینان مورد تکان‌های بعضا شدید در پیچ‌ها قرار می‌گیرند اما کنترل و پایداری دو خودرو بسیار عالی است. انتخاب یکی از این دو کاملا به شما بستگی دارد.

ما در ایتی سایپا شرایط مناسبی برای عرضه قسطی هر دو خودرو در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید با حداقل پیش پرداخت، اقساط بلند مدت و به شرط تحویل فوری در طرح فروش اقساطی هیوندای ولوستر و فروش اقساطی سراتو کوپه شرکت کنید.

اگر به دنبال خودرویی شیک و ایمن با امکانات رفاهی متعدد می‌گردید، سراتو کوپه قسطی را انتخاب کنید، اما اگر به دنبال خودرو اسپرت و جوان پسندتری هستید، فرصت خرید قسطی هیوندای ولوستر را از دست ندهید. برای اطلاع از جزئیات فروش قسطی این خودروهای جذاب با کارشناسان ایتی سایپا تماس بگیرید.



سوالات متداول:
بین هیوندای ولوستر و سراتو کوپه، کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
برای پاسخ به این سوال باید هر دو خودرو را از جنبه‌های متفاوت شامل مشخصات ظاهری، تجهیزات ایمنی، مشخصات فنی و یا امکانات رفاهی، بررسی کرد. در مجموع هم هیوندای ولوستر و هم سراتو کوپه دو مورد از خودروهای پرفروش در ایران هستند.



شرایط خرید اقساطی برای هر دو خودرو هیوندای ولوستر و سراتو کوپه در ایتی سایپا فراهم است؟
به محض انتخاب هر کدام از این دو خودرو می‌توانید از شرایط خرید اقساطی از ایتی سایپا، از جمله عدم نیاز به ضامن و امکان پرداخت وجه پس از تحویل خودرو و البته تحویل فوری بهره ببرید. و صاحب هیوندای ولوستر یا سراتو کوپه شوید. اگر قصد خرید اقساطی خودرو های سایپا را دارید می توانید به ساتی etsaipa مراجعه کنید.

کولر گازی ال جی 12000 (R410): طراحی شیک با عملکرد برتر

 کولر گازی ال جی 12000 inverter icontrol از به روز ترین و قدرت مند ترین اسپلیت های برند ال جی است که با طراحی و ساختار فوق العاده هوشمندانه ای که دارد بهترین عملکرد را در تامین دمای مورد نیاز شما خواهد داشت. این اسپلیت به صورت سرمایشی و گرمایشی ساخته شده است و در تمامی فصول می توان از آن استفاده ی بهینه ای داشت. وجود کمپرسور دوال اینورتر در آن موجب قدرت بالا و مصرف انرژی پایین تر در آن شده است. به طوری که نسبت به سایر کولر گازی ها مصرف انرژی 70 درصد پایین تری دارد. اسپلیت 12000 ال جی به مبرد r410 که گازی به خطر است مجهز شده است در نتیجه راندمان بالاتر و مصرف انرژی کم تری خواهد داشت. حالت توربو ، حالت خواب ، فیلتر تصفیه هوا و …از جمله قابلیت های کولر گازی 12000 ال جی هستند که هر یک در عملکرد بهتر دستگاه تاثیر گذارند.

 

 

ساختار و طراحی کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

کولر گازی ال جی 12000 از دو قسمت اصلی کمپرسور و یونیت داخلی تشکیل شده است که هر یک در ابعاد مناسبی طراحی شده اند. یونیت داخلی ساختاری فوق العاده شیک و باریک دارد و به راحتی بر روی هر دیواری نصب خواهد شد.نصب و نگهداری آسان از ویژگی های ساختاری این کولر گازی به شمار می آیند. نمایشگری بزرگ از نوع ال ای دی  بر روی یونیت داخلی طراحی شده است که اطلاعات لازم در مورد وضعیت و فعالیت دستگاه را در اختیار شما قرار خواهد داد. جنس بدنه ی کولر گازی نیز از مواد درجه یک و ضد زنگ ساخته شده است و از دوام و استحکام فوق العاده بالایی برخورد دار است. ساختار کمپرسور نیز به گونه ای است که از ایجاد لرزش و صدای مزاحمت آمیز در حین فعالیت جلوگیری خواهد کرد. بدنه ی کمپرسور نیز در مقابل عوامل بیرونی همانند افتاب و باران مقاومت بالایی دارد. ال جی برای کنترل دقیق و راحت کولر گازی اقدام به طراحی ریموت کنترلی سریع و خوش دست نموده است که به وسیله ی آن می توانید بدون نیاز به بلند شدن فعالیت دستگاه خود را کنترل نمایید.

 

 

پره های چهار جهته کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

ال جی برای خنک سازی یکنواخت فضا ، اقدام به طراحی پره های چهار جهته نموده است. یونیت کولر گازی ال جی با دارا بودن پره های چهار جهته، جریان هوای خنک را در چهار جهت مختلف بالا ، پایین ، راست و چپ به داخل فضای شما می دمد و در نتیجه جریان هوایی یک دست و ملایم را در تمامی نقاط سالن شما پخش خواهد کرد. شما در هر نقطه و جهتی که قرار داشته باشید می توانید از هوای کولر گازی بهره مند شوید.

 

 

حالت خواب اسپلیت LG-inverter icontrol 12000

 

حالت خواب یکی از قابلیت های کاربردی کولر گازی ال جی  12000inverter icontrolمی باشد که در حین خواب می توانید از آن استفاده کنید. همان طور که می دانید دمای بدن انسان در حین خواب شبانه پایین خواهد امد ، ال جی با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به طراحی حالت خواب در اسپلیت دیواری خود نموده است. زمانی که شما به خواب فرو می روید کولر گازی به صورت خودکار درجه دمای خود را پایین خواهد آورد به طوری که درجه دمای محیط را با درجه دمای بدن شما یکسان خواهد کرد و در نتیجه خوابی عمیق و لذت بخش را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

 

فیلتر تصفیه هوا در کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

ال جی کولر گازی 12000 خود را به فیلتر تصفیه هوا مجهز نموده است تا هوایی کاملا سالم و بدون آلودگی را وارد منازل شما نماید. اسپیلت ال جی دارای فیلتری قدرت مند می باشد که می تواند تمامی آلودگی ها و گرد و غبار موجود در هوا را قبل از ورود به منزل به خود جذب نماید و مانع از ورود آن ها به منزل گردد. در نتیجه هوایی که از کولر گازی وارد منزل شما خواهد شد کاملا تمیز و سالم خواهد بود. هوایی سالم و بدون آلودگی می تواند سلامتی شما و خانواده تان را تضمین نماید و زندگی سالمی را برای شما رقم بزند. کسانی که دارای آلرژی و حساسیت های فصلی هستند با خرید کولر گازی ال جی زندگی سالم تری را تجربه خواهند کرد.

 

 

کمپرسور کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

قدرت و کیفیت کمپرسور نقش مهم و اساسی با قدرت و عملکرد کلی دستگاه دارد ، از این رو شرکت ال جی از کمپرسور قدرت مند و با دوام به نام کمپرسور دوال اینورتر در ساختار کولر گازی  12000 inverter icontrol استفاده نموده است. این نوع کمپرسور با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری داشته و  با قدرت فوق العاده بالایی که دارد می تواند در سریع ترین زمان دمای دلخواه شما را تامین نماید. از همه مهم تر این کمپرسور از نوع اینورتر است و مصرف انرژی فوق العاده پایینی دارد به طوری که می تواند 70 درصد از هزینه های مصرف انرژی را کاهش داد. دوام و طول عمر بالایی این کمپرسور نیز از دیگر خصوصیات عالی آن می باشد.

 

قیمت کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

یک کولر گازی خوب و مناسب علاوه بر قدرت و کیفیت عالی که دارد ، باید از قیمتی مناسبی نیز برخورد دار باشد. ال جی از برند های خوش نامی است که در عین کیفیت و دوام بالایی که در محصولات خود ارائه می دهد ، آن ها را با قیمتی مناسب تر از سایر برند ها در اختیار مشتری قرار خواهد داد تا شرایط خرید را برای تمامی خریداران خود هموار نماید. شما می توانید کولر گازی پرقدرت  12000 inverter icontrol  را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

 

خرید کولر گازی LG-inverter icontrol 12000

 

خرید کولر گازی ال جی 12000 اینورتر کولر گازی وسیله ای برای تامین دمای مورد نیاز شما در تمامی فصول سال می باشد که خرید آن همانند خرید یخچال و لباسشویی از خرید های ضروری و لازمه ی هر منزلی است. ال جی با ساخت کولر گازی  12000 inverter icontrol  نهایت کیفیت و قدرت را به صورت یکجا مورد استفاده قرار داده است.این اسپلیت دیواری با قابلیت ها و قدرت بالایی که در تامین دمای مورد نیاز شما دارد می تواند گزینه ای بسیار منطقی و مناسب برای خرید باشد.

انتخاب بهینه: تصمیم‌گیری بین خودروهای کوییک و اطلس

 در نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو ایران که در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد، گروه خودروسازی سایپا از دو محصول جدید خود با نام‌های اطلس و سهند رونمایی کرد. این خودروها اما در اصل نسخه به‌روزشده یا فیس لیفت خودروهای کوییک و ساینا هستند که قرار است با طراحی مدرن‌تر، کابین جذاب‌تر و تجهیزات بیش تر در سال ۱۴۰۲ در بازار خودرو ایران عرضه شود. بنابراین در این مقاله در ایتی سایپا قصد داریم، دو خودرو کوییک و اطلس سایپا را از نظر فنی و ظاهری با یکدیگر مقایسه کنیم.


مقایسه طراحی بیرونی خودروهای کوییک و اطلس



یکی از تفاوت های اصلی ظاهری خودرو اطلس نسبت به کوییک، تفاوت ظاهری در نمای عقب و جلو این خودروست که با به‌روزرسانی در این بخش ها خودرو چهره خشن و جذاب تری پیدا کرده و تا حدودی از ضعف های طراحی در گذشته کاسته شده است.


خودرو اطلس در نمای جلوی خود، با جلوپنجره شش‌ضلعی با خطوط عمودی کرومی شباهت زیادی به برخی محصولات کیا مثل K3 و همین‌طور جک A5 دارد، درحالی‌که، فرم کلی چراغ‌ها، ورودی هوای پایین سپر و قاب مه شکن‌ها کاملاً با الهام از فورد کا پلاس اکتیو طراحی شده‌اند. با وجود این تغییرات و کپی برداری ها در طراحی ها، خودرو اطلس از نظر ظاهری شکل و شمایل جذاب تری دارد. در نمای عقب نیز با چراغ‌های Cشکل جدیدی که تا روی درِ صندوق کشیده شده است، شاهد الهام گیری کامل از رنو کپچر هستیم، البته باید ذکر کرد که سایپا در این بخش از طراحی توانسته است تا حد قابل قبولی نمای عقبی را با دیگر اجزا بدنه همراه کند.


البته جانمایی پلاک بر روی سپر خودرو و طراحی یکدست درِ صندوق عقب در اطلس باعث شده است، تا این خودرو نسبت به کوییک در نمای عقب، ظاهری ساده تر داشته باشید، اما به نظر می رسد سایپا در این زبان طراحی نسبت به کوییک، عملکرد بهتری داشته است. یکی دیگر از نکات مثبت نمای عقبی اطلس نیز اضافه شدن اسپویلری به بالای شیشه عقب است. این اسپویلر که مثل سقف خودرو مشکی‌رنگ است، در کنار آنتن کوسه‌ای توانسته اطلس را خودرویی مدرن‌تر و گران‌تر از کوییک جلوه دهد. البته در سری جدید خودروهای کوییک R هم ما شاهد باله عقب هستیم.




پس از نمای عقب و جلو خودرو اطلس به نمای کناری آن می رسیم، که از نظر شیپ طراحی و پلتفرم همان نمای تخم مرغی کوییک را دارد و تنها تغییرات اندک در این بخش خلاصه می شود به آینه‌های کناری جدید که اتفاقاً فرم بسیار زیباتری نسبت به آینه‌های کوییک دارند و مشکی‌رنگ هستند، به جز این مورد هیچ تغییر قابل‌ذکر دیگری رخ نداده است، البته نکته دیگر که سایپا می توانست با تعییر سایز رینگ ها نمایی کناری را لوکس تر کند، اما همچنان اطلس با رینگ های ۱۴ اینچی کوییک عرضه می گردد.


عرضه خودرو اطلس در چهار نمونه

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد مانند خودرو کوییک R، نسخه دورنگ اطلس را هم ارائه کند، که رنگ برخی قسمت‌های آن مثل قاب مه شکن‌های جلو و آینه‌های کناری با بدنه متفاوت خواهد بود. در این نسخه بسته به رنگ بدنه، سقف خودرو مشکی یا سفید خواهد بود. بااین‌حال، نسخه ساده با سقف و آینه‌های مشکی جذاب‌تر به نظر می‌رسد.


به‌طورکلی، هر چند کوییک در زمان معرفی برای یک خودروی ارزان‌قیمت ایرانی طراحی قابل‌قبول داشت، اما سایپا در اطلس توانسته ظاهر این خودرو را چند پله ارتقا داده است و مدرن‌تر، لوکس‌تر و زیباتر کند؛ بنابراین، اطلس را باید یکی از معدود فیس‌لیفت‌های موفق داخلی دانست، هر چند که کپی‌برداری از خودروهای خارجی در آن مشهود است.


مقایسه طراحی داخلی خودرو اطلس و کوییک



خودروهای سهند و اطلس در بخش داخلی دچار تغییرات اساسی شده اند و از داشبورد کاملاً جدیدی برخودار هستند، که در سهند با تریم دورنگ مشکی قرمز و در اطلس مشکی کرم دیده می‌شود. این داشبورد جدید که با دریچه‌های تهویهٔ کرومی دایره‌ای، نمایشگر لمسی ایستاده در بالای داشبورد تا حدودی از محصولات داچیا الهام گرفته است، در کنار تریم دورنگ فضایی از ظاهری بسیار لوکس تر و جذاب تر نسبت به طراحی ساده و تکراری خودرو کوییک بهره می برد.


اما به گفته برخی از منتقدان اطلس، بهتر بود بخش پایینی کنسول به رنگ مشکی جانمایی می شد، درحالی‌که، روکش صندلی‌های چرم و پارچه‌ای مشکی و خاکستری هم با نهایت اختلاف رنگی و تناقض انتخاب شده است و هیچ هماهنگی با تریم دورنگ داخلی ندارند، اما نسبت به خودروی کوییک که هیچ کدام از این موارد را نداشت، رشد و طراحی بهتری دارد.


یکی از نکات مثبت و جذاب خودرو اطلس که الهام گرفته از زبان طراحی جدید خودروها در دنیاست، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال خودرو اطلس است، که با الهام از محصولات ب‌ام‌و طراحی شده است و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. علاوه بر این، طراحان سایپا این بار در اطلس، از خیره دسته راهنما و برف پاکن پراید که در کوییک استفاده کرده بود، گذشت و از دسته راهنماهای شاهین در اطلس استفاده کرده، که در کنار دستگیره کرومی درها تأثیر قابل‌توجهی در لوکس‌تر و گران‌تر به نظر رسیدن داخل خودرو داشته است.


بیشتر بخوانید: تصاویر رسمی سایپا اطلس منتشر شد + مشخصات فنی


همچنین غربیلک فرمان نیز هر چند تغییری نداشته و همان نمونه مورد استفاده در کوییک اتوماتیک یا کوییک اس است، اما ظاهر مدرن و هماهنگی با داشبورد اطلس دارد. در مجموع، اطلس در داخل نمای بسیار مدرن‌تری پیدا کرده است، البته یکی از نقاط قوط دیگر اطلس نسبت به کوییک، کیفیت بهتر داشبورد و پلاستیک استفاده شده در کابین است، که امیدار هستیم سایپا در آینده این نقطه قوت را با تغییر روبه‌رو نکند.


تفاوت آپشن های اطلس و کوییک

خودرو اطلس با تصمیم سایپا، در نهایت قرار است در چهار تیپ عرضه گردد، که شامل دو تیپ ساده و آپشنال دستی و دو تیپ ساده و آپشنال اتوماتیک می‌شود. تیپ پایه دستی این خودرو در تجهیزات ارتقای چندانی را نسبت به کوییک تجربه نکرده و صرفاً کامپیوتر سفری و سیستم پایش باد تایرها به آن اضافه شده است، اما در بالاترین تیپ اطلس یعنی اتوماتیک آپشنال شاهد تجهیزات زیادی مثل صندلی‌های برقی، کروز کنترل، سانروف، سنسور نور و احتمالاً باران، فرمان برقی، گرم‌کن صندلی راننده، آینه‌های کناری تاشو برقی با گرم‌کن، نمایشگر لمسی ۷ اینچی و دوربین دید عقب خواهیم بود.


البته در زمان رونمایی، سایپا اعلام کرد امکان دارد در این خودرو اکونومی، دو آپشن ایمنی و بسیار کاربردی «سیستم کنترل پایداری و سیستم پایش نقاط کور» جای‌گذاری شود، که در صورت تحقق این موضوع، دیگر می توان خودرو اطلس را نسبت به رقبا خود یک خودرو با ارزش خرید بالا معرفی کرد.


مقایسه پیشرانه و گیربکس خودرو اطلس و کوییک


مشخصات فنیکوییکاطلسپیشرانهM15M15 با دریچه گاز برقیحجم موتور۱.۵ لیتر۱.۵ لیترحداکثر گشتاور خروجی۱۲۸ نیو‌تن‌متر۱۳۷ نیو‌تن‌مترحداکثر قدرت۸۷ اسب‌بخار۹۰ اسب‌بخارحداکثر سرعت۱۶۰ کیلومتر بر ساعتمشخص نیستشتاب۱۳ ثانیهمشخص نیستمصرف سوخت۷.۱ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر۶.۹ لیتر لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومترظرفیت باک۴۱ لیتر۴۱ لیتر


گروه خودرو سازی سایپا در خودرو اطلس مانند تمامی محصولات سایپا، همچنان از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری M15 چهار سیلندر خانواده تیبا استفاده می‌کنند، که کماکان هشت سوپاپ است، اما در این نسخه دچار به‌روزرسانی هایی شده است، که مهم‌ترین آن‌ها تجهیز به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ (CVVT) است. نسخه جدید این موتور که GSI نام دارد، همچنین بهبودهایی را هم در سیستم جرقه‌زنی و پاشش سوخت تجربه کرده است که باعث شده بتواند با استانداردهای آلایندگی یورو پنج مطابقت پیدا کند. همچنین به لطف این تغییرات، خروجی موتور به ۹۰ ایتی سایپا قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور رسیده است که ۳ ایتی سایپا و ۹ نیوتن متر افزایش را نسبت به کوییک نشان می‌دهد.


پیشرانه M15 سایپا هر چند در مقایسه با رقبای خود خروجی و توان بالایی ندارد، اما روی محصولات خانواده X200 سایپا عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان داده است و این ارتقاها نیز باید شرایط آن را بهبود ببخشند. در بخش گیربکس اما تغییر خاصی صورت نگرفته است و همچنان شاهد ارائه همان گیربکس‌های پنج سرعته دستی و اتوماتیک CVT هستیم که در کوییک دیده بودیم.


به نظر ‌می‌رسد نسخه پایه دستی خودرو اطلس با قیمتی در حدود ۵ درصد گران‌تر نسبت به کوییک R دنده‌ای با قیمت ۲۵۶ میلیون تومان در کارخانه، در حدود ۲۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود. نسخه پایه اتوماتیک در حدود ۱۰ درصد گران‌تر از کوییک R پلاس اتوماتیک با قیمت ۳۳۸ در کارخانه و در حدود ۳۷۲ قیمت‌گذاری شود. اگر قصد خرید خودرو به صورت اقساطی را دارید می توانید به سایت etsaipa مراجعه کنید.


نسخه دستی فول اما احتمالاً در حدود نسخه پایه اتوماتیک و در همان محدوده ۳۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شود، اما نسخه فول اتوماتیک احتمالاً هم‌قیمت شاهین G دستی و با قیمتی در حدود ۴۳۰ میلیون تومان در کارخانه قیمت گذاری شود و احتمالاً کم‌ترین حاشیه سود را در بازار خواهد‌ داشت.

اجاره وسیله نقلیه برایاربعین

 اجاره ون و اتوبوس برای سفرهای گروهی بهترین گزینه هستند، هم از نظر هزینه ای و هم از این نظر که میتوانید گروهی با کسانی که میخواهید به سفر بروید زیرا، این ون و اتوبوس ها قابلیت جا به جایی تعداد زیادی مسافر را دارد. شما با اجاره ون و اتوبوس میتوانید سفر راحت تری به کربلا داشته باشید.

تمامی اتوبوس و ون ها برای کربلا با راننده و بیمه اجاره داده میشوند. اگر تعداد شما برای سفر زیاد باشد اجاره اتوبوس برای کربلا برای شما بی شک گزینه بهتری خواهد بود.
برای رزرو و اجاره ون و اتوبوس برای کربلا میتوانید با کارشناسان ما برای اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید.

اجاره ون برای کربلا

ون هایی که در مجموعه الوون هستند در مدل ها و ظرفیت های مختلفی در اختیار شما قرار میگیرند. برای اجاره ون کربلا شما نیازی به ارائه هیچگونه مدارکی به ما ندارید زیرا ون های کرایه ای کربلا همراه با راننده به شما رنت داده میشود. بنابراین شما به راحتی میتوانید بدون ارائه هیچگونه مدارک و ضمانتی از خدمات کرایه ون برای کربلا بهره مند شوید. زمانی که شما خودرو مورد نظرتان را با راننده اجاره میکنید تمامی مسئولیت ها به عهده راننده می باشد. کلیه ون های اجاره ای برای کربلا از کیفیت و مشخصات فنی خوبی برخورددار هستند. برای داشتن این ون ها فقط کافیست تعداد مسافران، مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را به ما اعلام کنید تا ما بهترین خدمات را به شما ارائه بدهیم.

 

اجاره اتوبوس برای کربلا

 

اگر قصد دارید که گروهی به کربلا بروید و تعداد نفرات شما زیاد است، بهتر است از اتوبوس یا ون اجاره ای برای سفر خود استفاده کنید. بهتر است برای سفر خود به کربلا برنامه ریزی درستی داشته باشید زیرا درماه محرم و ایام اربعین به دلیل حجم درخواست زیاد برای اجاره ون و اتوبوس ممکن است به همین دلیل هزینه های گزافی را مجبور باشید پرداخت کنید بنابراین در انتخاب موسسه اجاره خودرو خود باید دقت داشته باشید زیرا هزینه های سفر برای هر زائری بسیار مهم می باشد. شما با انتخاب اجاره اتوبوس دربستی کربلا بسته به تعداد مسافران به خوبی میتوانید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید. ما در شرکت الوون با اتوبوس های معمولی و vip با بهترین خدمات برای اجاره اتوبوس برای کربلا به شما ارائه میدهیم.

اجاره سواری برای کربلا

اگر در ماه محرم شما عازم به کربلا هستید و یا اجاره ون برای اربعین قصد رفتن به کربلا را با خانواده خود دارید و تعداد اعضای خانواده شما در سفر حداکثر 5 نفر می باشد، اگر به هر دلیلی خودرویی در دسترس شما برای سفرتان به کربلا نباشد، موسسه ما برای شما خدماتی را در نظر گرفته است. شما میتوانید با هزینه کم و کیفیت عالی هر نوع ماشینی را که میخواهید نسبت به بودجه خود انتخاب کرده و رزرو کنید. شما خودرو های شخصی را از شرکت ما میتوانید هم با راننده و هم بدون راننده اجاره کنید. تمامی خودروهای سواری شامل بیمه و بهترین مشخصات فنی هستند و قبل از اینکه ماشین برای سفر به کربلا به شما داده شود از تمامی نظرها چک میشوند که در طول مسیر برای شما مشکلی ایجاد نکند.
اجاره ماشین برای کربلا یکی از راحت ترین روش های زائران می باشد.

 

هزینه های اجاره خودرو برای کربلا

همانطور که در بالا گفته شد اگر تعداد شما برای سفر به کربلا زیاد است بهتر است برای بهبود بخشیدن هزینه ها از اجاره ون و اتوبوس برای کربلا استفاده کنید. شما با اجاره کردن خودرو شخصی یا ون واتوبوس به جای کرایه کردن تاکسی میتوانید هزینه هایتان را کاهش دهید، به طور کلی هزینه کراسه ماشین در عراق نسبتا بیشتر از اجاره خودرو می باشد. کرایه تاکسی ممکن است سفر شما را کمی دشوار کند ولی با اجاره خودرو قطعا سفر شما راحت تر خواهد شد.
در این قسمت بعضی از قیمت های مسیرهای پرتردد زائران ایرانی به عراق را بررسی میکنیم.
• کرایه مهران تا سامرا 1402 حدود 10 هزار دینار می باشد.
• کرایه مهران تا نجف 1402 برای هر نفر 25 هزار دینار می باشد.
• کرایه مرز مهران تا کربلا 1402 حدود 17 هزار دینار می باشد.
• کرایه نجف تا کاظمین 1402 حدود 14 هزار دینار می باشد.
هزینه اجاره خودرو برای اربعین
هزینه های اجاره خودرو برای اربعین به نوع خودرو، مقصد و مسافتی که طی میکند دارد و به طور کلی نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن در نظر گرفت. قیمت اجاره ون و اتوبوس به دلیل اینکه خارج از مرزهای ایران می باشد به صورت کیلومتری محاسبه میشود. به همین دلیل برای اطلاعات از دقیق قیمت ها بهتر است با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرایط اجاره خودرو برای کربلا

شرایط اجاره خودرو شخصی، ون یا اتوبوس در شرکت کافه رنت به این صورت می باشد که ما ارسال خودرو به تمامی مرزهای خروجی را داریم و هر نوع اجاره خودرویی برای کربلا فقط با راننده اجاره داده میشود. اجاره همراه با راننده قطعا به نفع شما خواهد بود زیرا نیاز به ارائه مدارک و ضمانت ندارید و سفر راحت تری را همراه با راننده خواهید داشت.
• فراهم کردن جای خواب، خورد و خوراک راننده به عهده مشتری می باشد.
• هزینه کاپتاژ وهزینه خروج از مرز به عهده مشتری می باشد.
• هزینه اجاره خودرو ها به صورت کیلومتری محاسبه میشود و روزانه 8 ساعت از خودروها میتوان استفاده کرد.

ترتیبات تشریفات برای مهمانان خارجی

 

کرایه خودرو لاکچری برای انجام کلیه ترانسفر های تشریفاتی

ترانسفر تشریفاتی چیست؟ در بسیاری مواقع نیاز است تشریفات خاصی برای رفت و آمد افراد مهم از مکانی به مکان دیگر صورت پذیرد. خدمات اجاره خودرو تشریفاتی بر آن است که سرویس های بی نظیر و باکیفیت در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد. شما با استفاده از خدمات ترانسفر تشریفاتی می توانید از بهترین خودروهای لوکس دنیا استفاده کنید و از داشتن یک ترانسفر با تشریفات فوق العاده و حرفه ای لذت ببرید.

جهت انجام ترانسفر های فرودگاهی از خدمات اجاره خودرو تشریفاتی استفاده کنید

ترانسفر فرودگاهی به منظور ارائه خدمات نوین تشریفاتی به کلیه شهروندان تهرانی و کرجی صورت می پذیرد. شما در هرکجای استان های تهران و البرز باشید می توانید جهت رفتن به فرودگاه های امام خمینی و مهرآباد ، از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. این خدمات با بالاترین کیفیت انجام می شود و شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که یک تشریفات منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد.

  • سرویس های تشریفات فرودگاهی نظیر سرویس VIP, CIP, Business Lounge, Fast Track دارای ترانسفر رایگان نبوده و ترانسفر فرودگاهی و تشریفات یک سرویس جانبی با پرداخت هزینه مجزا بر اساس نوع خودرو و محدوده سفر است و سرویس دهنده فرودگاهی نظیر جایگاه تشریفات اختصاصی CIP دخالتی در ترانسفر ندارند.
  • زمان حضور مسافر در پرواز خروجی در فرودگاه، برای پرواز خارجی ۳ ساعت قبل از پرواز و در پرواز داخلی ۲ ساعت قبل از پرواز است لذا با توجه به طول مسیر تعیین زمان مراجعه خودرو باید به نحوی باشد که مسافر در زمان مقرر در فرودگاه حضور داشته باشد لذا در صورت تاخیر مسافر و از دست رفتن پرواز، تشریفات تجاری ایران هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
  • از آنجائیکه سرویس ترانسفر فرودگاهی توسط جایگاه تشریفات اختصاصی CIP ارائه نمی شود لذا راننده در پرواز ورودی موظف است از زمان فرود هواپیما در محوطه خارجی جایگاه تشریفات توقف داشته باشد لذا در زمان رزرو ترانسفر در پرواز ورودی حتماً شماره موبایل ایران به بخش رزرواسیون ارائه نمایید در غیر این صورت تشریفات تجاری ایران هیچگونه مسئولیتی در خصوص عدم ارتباط راننده با مسافر و مشکلات احتمالی نپذیرفته و تقاضای استرداد وجه ترانسفر پذیرفته نخواهد شد.
  • در صورت رزرو ترانسفر در پرواز ورودی، ارائه موبایل ایران مسافر جهت ارتباط راننده و هماهنگی ضروری می باشد.

ترانسفر فرودگاهی در ایران و جهان به انجام روال رفت و برگشت مسافران و مهمانان از مبدا به فرودگاه یا از فرودگاه به مقصد را شامل می‌شود. سامانه ترانسفر فرودگاهی یکی از خدمات نوین و دارای ارزش افزوده‌ای است که  به صورت خاص به مسافران و مشتریان پرتال اجاره خودرو در علاءالدین تراول ارائه می‌شود. این خدمات شامل ارائه خدمات کرایه اتومبیل های تشریفاتی به همراه راننده مجرب جهت انتقال مشتریان از فرودگاه به شهرهای تهران و مسیرهای بلعکس است. این شرکت عمده فروش خدمات گردشگری با ارائه خدمات رفاهی و لوکس خود در زمینه تشریفات از جمله ترانسفر فرودگاهی تمام تلاش خود را کرده‌ است که رضایت خاطر کلیه مشتریان خود را بدست آورد. علاءالدین تراول با بستن قرارداد بین دارندگان خودروهای تشریفاتی با بالاترین کیفیت و آخرین مدل، به همراه داشتن پرسنل مجرب تشریفاتی متشکل از رانندگان مجرب و مسلط به زبان انگلیسی (در صورت درخواست راننده مسلط به زبان انگلیسی برای ترانسفر انتخاب خواهد شد) در سراسر ایران و جهان آماده خدمات رسانی به کلیه شهروندان عزیز است. ترانسفر مشتریان از منزل به فرودگاه و یا از فرودگاه به منزل و یا محل کار از جمله خدمات تخصصی تیم تشریفات ماست. ما برای شما اتومبیل‌های مدرن را رزرو می‌نماییم و خیال شما را از رفت و آمد به فرودگاه راحت می‌کنیم و البته که این سرویس را در هر شهر جهان  و ایران که بخواهید به شما ارائه خواهیم داد.

جهت کسباطلاعات بیشتر و خواندن ادامه این محتوا به سایت الوون مراجعه نمایید.

 

انتخاب بهترین اندازه ون برای شما

 

اصلا چرا ون اجاره کنیم!؟

بله شاید اولین بار باشد که اسم خدماتی به نام اجاره ون به گوشتان خورده است و طبیعتا در حال مقایسه این سبک سفر یا گردش با روش های قبلی خودتان هستید.

اجازه بدهید در اینجا من هم چند مورد از ویژگی ها و امتیاز های مهمی که اجاره کردن ون برای شما به همراه دارد را مطرح کنم تا با بررسی دقیق تر جهت کرایه ون اقدام کنید.

امنیت یالا

اول از تیک گزینه امنیت را بزنیم که مهم ترین مورد برای سرویس های اجاره ون و بخصوص سفر هاست.

  • تمام صندلی های ون و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه هستند.
  • با تجربه ترین و حرفه ای ترین رانندگان فرمان اتومبیلی که در آن نشسته اید را به دست دارند.
  • ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 نمره امنیتی بسیار خوبی از نظر استحکام بدنه کسب کرده اند بطوری که هنوز هم در کشور های اروپایی از این خودرو ها برای ترانسفر و سفر بهره گرفته می شود.

مقرون به صرفه بودن

در نظر می گیریم که یک گروه 10 الی 14 نفری قصد سفر به کویر را دارند.

این افراد لازم است 3 خودرو را برای سفر راهی جاده کنند در حالی که اجاره یک ون می تواند ظرفیت 14 تا 17 نفر را در اختیار آن ها قرار دهد.

این موضوع با توجه به قیمت امروز بنزین در کشور مورد قابل تاملی است.

جمع بودن گروه در کنار هم

موردی که شاید اول از همه به ذهن خودتان رسیده باشد مزیت جمع بودن گروه در کنار یکدیگر در طول کل سفر است.

به جای این که هر 3 نفر با یک خودرو سفر کنند، یک ون می تواند 4 خانواده 3 نفری را در کنار یک دیگر با امکانات رفاهی خوب و صندلی های راحت در کنار هم جمع کند.

داشتن یک راهنما در کل سفر

رانندگانی که برای سرویس های اجاره ون ارسال می شوند، متخصص در امور گردشگری و توریست هستند.

این افراد تمام جازبه های گردشگری ایران را می شناسند و می توانند راهنمای شما در طول کل سفر برای گردش و زمان بندی درست در سفر باشند.

اجاره ون غرب تهران

درخواست خدمات اجاره ون در غرب تهران بسیار قابل توجه بوده است و از این لازم به ذکر است که ارسال ون با راننده به این مناطق تهران در زمان کمتر از چند ساعت انجام پذیر است.

گرچه تهران رنت ون سرویس های خود را در تمام مناطق استان تهران با سریع ترین خدمات رسانی ارسال می کند، اما اشاره ویژه به منطقه غرب تهران خالی از لطف نبود.

اجاره ون ساعتی

اجاره ون بصورت ساعتی برای فیلم برداری و پروژه هایی که فقط چند ساعت نیاز به ون تشریفاتی دارند در تهران رنت ون بصورت با راننده جهت عدم دریافت چک و نیاز به ضمانت، انجام پذیر است.

همچنین درخواست هایی مبنی بر ارسال ون جهت یک ترانسفر کوتاه در تهران داشته ایم که این موضوع هم می تواند بدون دریافت هزینه کل روز (در صورت وجود خودرو بیکار) و بصورت ساعتی قابل انجام است.

اجاره ون روزانه

اجاره ون روزانه بصورت با راننده انجام می شود و همان ون در اختیار یا دربستی نامیده می شود که می تواند این اجاره روزانه برای مصارف درون شهری باشد یا اینکه با تردد برون شهری همراه باشد که طبیعتا برآورد قیمت هر یک متفاوت خواهد بود.

اجاره ون روزانه علاوه بر قابل انجام بودن در تهران، برای شهروندان محترم استان البرز و کرج هم قابل انجام است که می توانند بصورت درون شهری یا برون شهری و یا ترانسفر رفت و برگشتی به تهران، یک خودرو ون را بصورت در اختیار و روزانه اجاره نمایند.

اجاره ون لوکس

اجاره ون لوکس و تشریفاتی طبق گفته های پیشین در همین صفحه، از اصلی ترین اهداف مجموعه تهران رنت ون البته تنها بصورت با راننده است.

ون های لوکسی که در این مجموعه کرایه داده می شوند، خودرو های هایس و هیوندا هستند و در حال حاضر اجاره ون مبله و فوق لوکس در ایران ارائه کننده خاصی ندارد و با توجه به این موضوع امکان ارائه آن هم مقدور نیست.

پس منظور از اجاره ون لوکس، ماشین های ون خارجی برند های (تویوتا و هیوندای) هستند که بنز ویتو هم پیشتر در این مجموعه قرار می گرفت اما این 2 خودرو با توجه به جلب رضایت بیشتر از سوی مشتریان و به صرفه تر بودن، اصلی ترین گزینه های تهران رنت ون برای اجاره ون لوکس می باشند.

اجاره ون مسافرتی یا کمپر

بخش دیگری از خودرو های خانواده ون که امروز طرفداران زیادی دارد، ون های مسافرتی یا کمپر هستند که سبک جدیدی به نام ون لایف را به وجود آورده اند و با توجه به وجود ویروس کرونا، افراد زیادی تمایل به اجاره این نوع ون ها را دارند.

متاسفانه ون های مسافرتی هم هنوز به تعدادی نیستند که بتوان خدمات اجاره آن ها را ارائه کرد.

اما با این وجود از برنامه های اصلی تهران رنت ون برای آینده، فراهم کردن امکان اجاره ون های مسافرتی کمپر می باشد.

اجاره ون کولردار

میزان جستجوی زیادی در اینترنت در خصوص اجاره ون کولر دار مشاهده شده است که در این باره لازم است بدانید تمام ون هایی که در مجموعه های ارائه کننده این خدمات اجاره داده می شوند، قطعا به سرویس های گرمایشی و سرمایشی ایده آل مجهز هستند و نیازی نیست در این خصوص نگرانی داشته باشید.

کرایه ون از تهران به رشت

کرایه ون از تهران به رشت و شهر های استان مازندران اعم از رامسر، نوشهر، ماسال و چالوس بیشترین درخواست های بخش مسافرتی و توریستی می باشند.

رانندگان این بخش کاملا آشنا به قسمت های مختلف شمال کشور هستند که و برای عزیزانی که نیاز به یک تور لیدر برای سفر خود دارند و تمایل به بازدید از جازبه های گردشگری ناب دارند، رانندگان بخش توریستی بهترین همراه خواهند بود.

اجاره ون مخصوص معلولین

سوال دیگری که از تماس های سایت زیاد مطرح شد، امکان اجاره ون های مخصوص معلولین بود که متاسفانه باید بگوییم در حال حاضر این نوع ون ها توسط تهران رنت ون اجاره داده نمی شوند.

جهت کسب اطلاعت بیشتر به سایت الو ون مراجعه نمایید.

ماشین خوشرنگ جهان متعلق به کدام سازنده می باشد؟

 اگرچه سال ۲۰۲۲ مثل سالهای گذشته خریداران خودرو از همان رنگ های همیشگی سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای استفاده میکردند، اما خودروسازان دنیا همواره بدنبال معرفی رنگ های جدید هستند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی خودروهایی بپردازیم که در سال جدید توسط خودروسازها با رنگ جدید معرفی و تزئین شده اند.

خلاق ترین برند های خودرو سازی در تولید رنگ های جدید و جذاب کدام اند ؟

مازراتی ، لامبورگینی و آکورا جز برند هایی می باشند که هر ساله رنگ های شاد و متنوعی را برای محصولات خود در نظر می گیرند.

لامبورگینی | آبی لاوفی - نارنجی کالیفرنیا

یکی از جذابترین پوشش های خودروهای مسابقه، خودرو مسابقه ای تیم Gulf بود که تاکنون چندین بار بدنه مک‌لارن رو تزئین کرده. لامبورگینی سال گذشته تصمیم به عرضه هوراکون STO با ترکیب رنگی مشابه خودرو مسابقه Gulf گرفت.

آکورا | لانگ بیچ آبی

با تگاه کردن به رنگ خودرو آکورا NSX میتوانید به توانایی رنگ آبی برای جلوه بخشیدن به رنگ یک خودرو پی ببرید.
آبی مرواریدی رنگی که اولین بار نیست که روی خودرو NSX فرار گرفته باشد، اما همواره رنگی بوده که در تیراتژ محدود به فروش رسیده برای مثال آخرین بار تنها ۸۸ دستگاه از این خودرو با این رنگ عرضه شد. البته آکورا فعلا درم مودرو عرضه این خودرو حرفی تزده اما میتوان به عرضه بیشتر آن امیدوار بود.

فورد | خاکستری کاکتوسی

یکی از مهمترین اخبار خودرو در سال گذشته معرفی برانکو و برانکو‌اسپرت توسط فورد بود .
به جز طراحی زیبا ، قدرت بالا و قابلیت های آفرود این خودرو رنگ های قابل سفارش آن از مهمترین نکات قابل توحه این خودرو است. در کنار رنگ های شاد و درخشان این خودرو، رنگ خاکستری کاکتوس رنگی بسیار متمایز و زیباست که در عین سادگی هماهنگی بالایی باطراحی بدنه این خودرو دارد.

مازراتی | آبی نامحدود

خودرو اسپرت MC20 که توسط مازراتی معرفی شد با چندین رنگ جذاب روی بدنه خودرو عرضه شد که یکی از زیباترین و جذابترین آنها رنگ آبی Blu Infinito است.
این رنگ که خاص آبی که زوایای بدنه مازراتی MC20 را به زیبایی نمایش میدهد با رینگ های مشکی جلوه ای خشم و زیبا به این محصول جدید مازراتی میدهد.

تویوتا | لونار راک

رنگی جدید که که تویوتا در خودرو جدید خود استفاده کرد طیفی از خاکستری روشن است که با آبی و سبز ترکیب شد، رنگی که تداعی کننده حال و هوای سطح کره ماه است. این رنگ که بسیار برازنده برای پیکاپ های سری TRD Pro است باعث تمایز این خودرو با نمونه های مشابه خود است.

آئودی | سبز تیومن

رنگی جدید که که تویوتا در خودرو جدید خود استفاده کرد طیفی از خاکستری روشن است که با آبی و سبز ترکیب شد، رنگی که تداعی کننده حال و هوای سطح کره ماه است. این رنگ که بسیار برازنده برای پیکاپ های سری TRD Pro است باعث تمایز این خودرو با نمونه های مشابه خود است.

جنسیس | سبز برانزویک

برای زیباتر شدن کراس اور های GV70 و برادرش GV80 طراحان جنسیس در سال حدید تصمیم به استفاده از رنگ جدید به نام سبز برانزویک گرفته اند. کره ای ها این دو خودرو را علاوه بر سبز برانزویک در رنگ های سفید و خاکستری مات نیز قابل سفارشی هستند.

جگوار | سبز شروود

شرکت جگوار به مناسبت ۶۰ سالگی جگوار E-Type تصمیم به معرفی جگوار F تایپ هریتیج ۶۰ گرفت که علاوه بر رینگ های منحصر به فرد و لوگوهای مخصوص روی بدنه از رنگ سبز Sherwood نیز استفاده کرد تا ادای احترامی به مدل اولیه تایپ E باشد.

رَم - سبز تانکی

پیکاپ رم ۱۵۰۰ سفارشی Built To Serve در چند رنگ خاص قالب سفارش است که زیباترین رنگ آن میتوان به سبز تانکی اشاره کرد. این رنگ که به خوبی روی بدنه این خودرو نشسته با رینگ و جلوپنجره و دستیگیره های مشکی تضاد زیبایی را به ارمغان آورده که باعث به چشم آمدن این خودرو میشود.
متاسفانه طبق اعلام رم از این پیکاپ تنها ۱۵۰۰ دستگاه با این رنگ ساخته خواهد شد.

مرسدس بنز - Designo Manufaktur

Designo Manufaktur نام یک رنگ نیست، بلکه نام برنامه ای برای مشتریان مرسدس بنز است که آنها را قادر به سفارش رنگ دلخواه برای خودرویشان خواهند بود. این برنامه که از سال ۲۰۱۵ شروع شده و تا الان برای کلاسهای S ، E ، GT و AMG قابل سفارش میباشد.

نمونه ای که عکس آن را در این مقاله آوردیم یک دستگاه AMG S63 کابریولت است که با رنگ سبز تیره کلاسیک تزئین شده. برای خرید اقساطی خودرو های سایپا می توانید به سایت etsaipa مراجعه کنید.

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد