x تبلیغات
payamarketing

فروش عمده لباس کار در تهران

 

مزایای سفارش لباس به تولیدی لباس کار در تهران

برای سفارش تولید لباس کار دو گزینه وجود دارد؛ به یک خیاط ماهر سفارش دهید و یا کار خود را به یک تولیدی واگذار کنید. گاهی افراد علاقه دارند که سفارش خود را به یک شخص ماهر بسپارند؛ زیرا به سبک کار آن شخص اطمینان دارند. این ایده بسیار خوب و مطمئنی است اما قطعاً سفارش به یک تولیدی لباس کار در تهران بهتر از سفارش به یک شخص است. اول اینکه در تولیدی‌ها بیشتر از یک نفر مشغول به کار است. درواقع افرادی ماهر در تولیدی‌ها مشغول به کار هستند که هر یک از آنها بخشی از کار را انجام می‌دهد. به طور مثال در این واحد تولیدی برای هر بخشی همچون بخش برش، بخش دوخت، بخش دوخت زیپ و دکمه و سایر موارد، یک یا چند فرد ماهر و باتجربه کار می‌کنند.

به بیان ساده‌تر، در محیط تولیدی، کارها میان چند نفر تقسیم می‌شود که هر یک از آنها در کاری که انجام می‌دهند بیشترین مهارت را دارند. در مقابل یک شخص به‌تنهایی همه عملیات تولید لباس همچون برش، دوخت، وصل کردن زیپ و جیب، طراحی و… را برعهده دارد. در محیط تولیدی به دلیل وجود افراد بیشتر و همچنین انجام موازی کارها، سفارش شما سریع‌تر و با بهترین دقت و کیفیت تولید می‌شود. هزینه‌های سپردن سفارش به تولیدی، در مقایسه با یک شخص بسیار کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. تولیدی‌ها برای خرید پارچه، نخ و در کل مواد اولیه، به تولیدی‌ها می‌روند و خرید عمده انجام می‌دهند. این موضوع موجب کاهش هزینه‌های خرید مواد اولیه می‌شود. ازاین‌رو سفارشات شما نیز با هزینه کمتری به انجام می‌رسد.

انواع لباس کار در تولیدی لباس کار در تهران

لباس‌های کار تولید شده در تولیدی لباس کار در تهران از لحاظ جنس پارچه به چند دسته پارچه موادی، پارچه ترگال، پارچه کج‌راه، پارچه سی هفتاد، پارچه هفتاد سی، پارچه کتان و پارچه پاکویی تقسیم می‌شوند. درواقع جنس پارچه لباس کار باید به‌گونه‌ای باشد که شستشوی آن آسان بوده و در اثر شستشوی مکرر، رنگ آن از بین نرود. همچنین باید جنس پارچه متناسب با شرایط کار و موادی که هر حرفه با آنها سروکار دارند، انتخاب شود. از لحاظ ظاهری لباس‌های کار به پنج دسته تقسیم می‌شوند:

 

  1. لباس کار دوتکه: لباس کارهای دوتکه شامل کاپشن یا سویشرت و شلوار می‌شوند که رنگ یک‌دست دارند.
  2. لباس خلبانی: مدل خلبانی یا لباس کار یک‌سره به صورت یک‌تکه دوخته می‌شود و بخش بالاتنه به بخش پایین‌تنه متصل است. در این مدل از لباس‌های کار یک زیپ بلند از زیر گلو تا زیر شکم استفاده می‌شود. برای برخی از آنها، یک کلاه نیز طراحی می‌شود تا در افراد مشاغلی همچون سم‌پاشی بتوانند از سر و صورت خود محافظت کنند.
  3. لباس کار دوبنده: بیلرسوت یا لباس کار دوبنده یکی دیگر از انواع لباس کار است که پوشیدن آن آسان‌تر است. این مدل لباس کار، دو بند به‌صورت کشی دارد که با استفاده از یک سگک به شلوار اتصال پیدا می‌کند. در قسمت جلو و روی سینه این لباس کار یک جیب بزرگ طراحی شده تا افراد بتوانند لوازم خود را در آن جای‌داده و به‌راحتی حمل کنند.
  4. روپوش: روپوش، لباس کار کارکنان بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، ‌مطب‌ها، آزمایشگاه‌ها و داروخانه‌ها محسوب می‌شود و از آلودگی و انتقال ویروس جلوگیری می‌کند.
  5. جلیقه ایمنی: جلیقه ایمنی، لباسی است که اغلب کارکنان راه و جاده از آن استفاده می‌کنند که در دوخت و رنگ آنها از شبرنگ استفاده می‌شود تا باعث دیده شدن فرد در شب شود.

نکات مهم هنگام خرید کرتین استخری

 نکات مهم هنگام خرید کرتین استخری

پرده های استخر نقش مهمی در بهبود زیبایی و عملکرد فضای استخر شما دارند. وقتی نوبت به خرید پرده های بی نقص استخر می رسد، چندین نکته ضروری وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. بیایید به نکات مهمی که در طول فرآیند باید در نظر گرفته شوند، بپردازیم.
 
1. مهم کرتین استخری
نصب پرده های استخر فقط برای افزودن یک رنگ تزئینی به فضای استخر شما نیست. این در مورد ایجاد یک فضای راحت و خصوصی است. پرده های مناسب استخر سایه، حریم خصوصی و محافظت در برابر عوامل را فراهم می کند و تجربه کلی شنا را بهبود می بخشد.
 
2. انواع کرتین استخری
قبل از تصمیم گیری، شناخت انواع مختلف پرده های استخر بسیار مهم است. از پرده های پارچه ای استاندارد گرفته تا گزینه های موتوری پیشرفته تر، هر نوع دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود است. ترجیحات و نیازهای خاص منطقه استخر خود را در نظر بگیرید.
 
3. اندازه گیری درست برای مطابقت دقیق
دستیابی به تناسب کامل برای پرده های استخر با اندازه گیری های دقیق شروع می شود. یک راهنمای گام به گام در مورد اندازه گیری ابعاد استخر شما تضمین می کند که پرده ها نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه عملکرد موثری نیز دارند.
 
4. مواد مورد استفاده
جنس پرده های استخر عامل مهمی در تعیین دوام و نیازهای نگهداری آنها است. مزایا و معایب مواد مختلف، از پارچه سنتی گرفته تا گزینه های مدرن تر و مقاوم در برابر آب و هوا را بررسی کنید.
 
5. طراحی و زیبایی
فراتر از عملکرد، پرده های استخر به زیبایی کلی منطقه استخر شما کمک می کند. انتخاب طرحی که مکمل محیط اطراف باشد و انتخاب رنگ ها و الگوهای مناسب می تواند جذابیت بصری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
 
6. گزینه های مقرون بهصرفه
پرده های استخر باکیفیت لازم نیست بانک را بشکنند. گزینه های مقرون به صرفه ای را که دوام و عملکرد را بدون به خطر انداختن سبک ارائه می دهند، کاوش کنید. یافتن راه حل های مقرون به صرفه تضمین می کند که بیشترین ارزش را برای سرمایه گذاری خود به دست آورید.
 
7. نکات و ترفندهای نصب
چه رویکرد DIY را انتخاب کنید یا نصب حرفه ای، درک چالش های رایج و نحوه غلبه بر آنها ضروری است. نصب صحیح، طول عمر و کارایی پرده های استخر شما را تضمین می کند.
 
8. راهنمای نگهداری
نگهداری از پرده های استخر کلید طول عمر آنها است. یک راهنمای جامع در مورد تمیز کردن، حفظ و رسیدگی به مسائل رایج تضمین می کند که پرده های استخر شما برای سال های آینده در بهترین حالت باقی می مانند.
 
9. مقاومت در برابر آب‌وهوا
در نظر گرفتن آب و هوای محلی هنگام انتخاب پرده استخر بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که پرده ها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، از آفتاب سوزان گرفته تا باران شدید، مقاوم هستند تا کارایی آنها در تمام طول سال تضمین شود.
 
10. ملاحظات ایمنی
هنگام انتخاب پرده استخر، به خصوص اگر بچه دارید، ایمنی باید در اولویت قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که پرده ها با استانداردهای ایمنی مطابقت دارند و اقدامات اضافی برای محافظت از کودکان و ایمن سازی محوطه استخر را بررسی کنید.
 
11. نظرات و توصیفات مشتریان
قبل از خرید، زمانی را به بررسی نظرات و نظرات مشتریان اختصاص دهید. بازخورد صادقانه سایر خریداران بینش ارزشمندی را در مورد کیفیت و عملکرد پرده های استخری که در نظر دارید ارائه می دهد.
 
12. گزینه های سفارشی سازی
برای یک لمس واقعا منحصر به فرد، شرکت هایی را در نظر بگیرید که گزینه های سفارشی سازی پرده های استخر را ارائه می دهند. راه‌حل‌های سفارشی به شما این امکان را می‌دهند که اندازه، متریال و طراحی عالی را برای مطابقت با ترجیحات خاص خود انتخاب کنید.
 
13. آخرین ترندها در کرتین استخری
با کاوش در جدیدترین طرح ها و ویژگی های پرده های استخر در روند بمانید. ترکیب عناصر مدرن می تواند به فضای استخر شما ظاهری تازه و امروزی بدهد.
 
14. مقایسه برندها
برای تصمیم گیری آگاهانه، مارک های محبوب در بازار را مقایسه کنید. هنگام انتخاب یک برند پرده استخر قابل اعتماد، عواملی مانند شهرت، رضایت مشتری و ضمانت را در نظر بگیرید.
 
15. نتیجه گیری
در نتیجه، خرید پرده های استخر مناسب شامل بررسی دقیق عوامل مختلف، از اندازه گیری ها و مواد گرفته تا طراحی و ایمنی است. با صرف زمان برای بررسی گزینه های خود و تصمیم گیری آگاهانه، می توانید فضای استخر خود را به فضایی شیک و کاربردی تبدیل کنید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی در مشهد

 

ضمانت و گارانتی تعمیر لوازم خانگی در مشهد

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی آسایش خدمات  از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت 3 ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد

شرکت اسایش خدمات با سابقه طولانی در زمینه تعمیرات، نگهداری و نصب انواع لوازم خانگی با برندهای معتبر خارجی و ایرانی توانسته تا به امروز نگاه تازه ای به مشتریانی که دغدغه ی تعمیر لوازم خانگی خود را دارند ببخشد. شما با اطمینان به این مجموعه درخواهید یافت که کنار گذاشتن وسایل منزل در هنگام خرابی تنها کار ممکن نیست و شما می توانید باکارشناسان ما در ارتباط باشید تا مشکلات شما به سادگی مرتفع شود.

چرا باید وسایل خانگی خود را تعمیر کنید؟

با توجه به افزایش روز افزون قیمت لوازم خانگی در کشور و همچنین کاهش تقاضای خرید در بازار وجود مراکز معتبر تعمیرات، نصب و سرویس یکی از ضروریات خواهد بود. بنابراین اگر مایکروفر شما دچار ایراد شده، ماشین لباسشویی تان لباسها را خوب نمی شوید یا اینکه یخچال شما بوی بدی گرفته قبل اینکه به فکر وسیله جدید خود باشید با آاسیش خدمات  تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنیم.

در این مرکز شما می توانید درخواست خود را ثبت کنید و سپس کارشناسان پاسخگو مشکل شما را به تعمیرکاری مربوطه منتقل خواهند کرد. تکنسین، با شما تماس خواهد گرفت و مشکل شما را از لحاظ فنی بررسی و بعد از دریافت آدرس و اعلام هزینه تقریبی به محل شما اعزام خواهد شد. شما می توانید اطمینان داشته باشید که سرویس کاران ما با دقت نظر وسیله شما را بررسی و تعمیر خواهند کرد و تا پایان فرآیند تعمیر لوازم خانگی در مشهد ، شما را همراهی خواهند کرد.

ویژگی های متمایز

 

یکی از ویژگی های که مرکز ما را با رقیبان این حرفه متمایز می کند وجود اپلیکیشن خاص این مجموعه است که علاوه بر رصد روزانه تکنسین ها و همچنین اعلام گزارش کار از سوی آنها، روند کار را برای ما شفاف می کند و ما را در اجرای بهتر وظایفمان که همانا پیگیری و پشتیبانی از شما مشتری گرامی است یاری می کند. همچنین ما با استفاده از این نرم افزار می توانیم تکنسین های خود را از لحاظ فنی و اخلاق کاری، تعهد و مسئولیت پذیری مورد بررسی قرار دهیم و در صورت دیدن تخلف یا کوتاهی با آنها برخورد مناسب صورت گیرد.

مشکلات رایج در بین لوازم خانگی

بعضی از مشکلات به طور مکرر در میان وسایل خانگی مشاهده می شود که در زیر به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • گرم نکردن و جرقه زدن مایکروفر در هنگام کار با وسیله
  • خنک نشدن مواد غذایی در یخچال
  • عدم تخلیه کامل ماشین لباسشویی در پایان کار
  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • تمییز نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی
  • عدم مکش و کاهش قدرت مکندگی جاروبرقی
  • خنک نکردن هوا توسط کولر گازی

مزیت استفاده از تعمیرکار حرفه ای لوازم خانگی در مشهد

 هر کجا که هستید و در هر شرایطی که قرار دارید، لوازم خانگی نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره شما دارند. از یخچال و فریزر گرفته تا ماشین لباس‌شویی، مایکروویو، و … همه به نوعی به بهبود و راحتی زندگی ما کمک می‌کنند. اما وقتی این لوازم خراب می‌شوند، نیاز به تعمیرکار لوازم خانگی در مشهد  داریم. اما چطور می‌توانیم یک تعمیرکار ماهر را شناسایی کنیم؟

چرا باید از تعمیرکار ماهر برای تعمیر لوازم خانگی استفاده کنیم؟

استفاده از تعمیرکار ماهر برای تعمیر لوازم خانگی چندین دلیل مهم و بنیادی دارد:

  1. کیفیت بالای کار: تعمیرکار ماهر با دانش و تجربه‌ی خود، تعمیرات را با کیفیت بالا انجام می‌دهد. این باعث می‌شود که دستگاه پس از تعمیر به صورت بهینه و به شکل قابل اطمینان کار کند.
  2. طول عمر دستگاه: تعمیرات انجام شده توسط متخصص می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش دهد. از طرف دیگر، تعمیر غیرحرفه‌ای ممکن است به دستگاه آسیب بزند و عمر آن را کاهش دهد.
  3. صرفه‌جویی در هزینه‌ها: گاهی اوقات ممکن است تعمیر غیرحرفه‌ای به نظر ارزان‌تر بیاید، اما در بلند مدت ممکن است به شما هزینه‌های بیشتری تحمیل کند. از جمله نیاز به تعمیرات مجدد یا حتی خرید دستگاه جدید.
  4. امنیت بیشتر: تعمیرکار ماهر با آگاهی از استانداردها و نکات ایمنی، از وقوع آسیب‌های بالقوه به فرد یا ملک جلوگیری می‌کند.
  5. مشاوره و راهنمایی: تعمیرکار ماهر می‌تواند نکات مفیدی در مورد نگهداری و استفاده‌ی بهتر از دستگاه به شما بدهد تا از خرابی‌های آتی جلوگیری شود.
  6. جلوگیری از مشکلات مکرر: تعمیرکار ماهر می‌تواند علت اصلی مشکل را شناسایی و رفع کند، در حالی که یک تعمیرکار غیرحرفه‌ای ممکن است فقط مشکل ظاهری را حل کند.

پس انتخاب یک تعمیرکار ماهر فقط مسأله‌ی پول یا هزینه نیست، بلکه مسأله‌ای است که به کیفیت زندگی، امنیت و سلامت فردی شما مرتبط می‌شود.

یک تعمیرکار ماهر دارای چه ویژگی هایی است؟

تعمیرکار ماهر باید دارای ویژگی‌های متعددی باشد که هر یک از آن‌ها در کیفیت خدمات وی و رضایت‌مندی مشتریانش نقش پررنگی دارد. در زیر به بررسی و توضیح دقیق ویژگی‌های مهم یک تعمیرکار ماهر پرداخته‌ایم:

  1. مهارت فنی: این ویژگی بیان‌کننده توانمندی تعمیرکار در انجام تعمیرات مختلف است. تعمیرکار باید دارای دانش فنی و تجربیات کافی باشد تا بتواند مشکلات مختلف را شناسایی و رفع کند.
  2. تجربه: تجربه به تعمیرکار کمک می‌کند تا با چالش‌های پیچیده‌تر و موارد نادرتر روبرو شود و راه‌حل‌هایی برای مواجهه با آن‌ها داشته باشد.
  3. بروز بودن: تکنولوژی لوازم خانگی به سرعت در حال تغییر است. یک تعمیرکار ماهر باید خود را با آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های تعمیر بروز کند.
  4. مهارت‌های ارتباطی: توانمندی در ارتباط برقرار کردن با مشتری، شنیدن نگرانی‌ها و نیازهای آن‌ها و توضیح دادن مشکلات و راه‌حل‌ها به طور واضح و قابل فهم.
  5. کار با دقت: تعمیرکار ماهر باید به جزئیات دقت کند تا از خطاها و اشتباهات جلوگیری شود و تعمیر دستگاه به بهترین شکل انجام شود.
  6. اخلاق حرفه‌ای: احترام به مشتری، رفتار حرفه‌ای، صداقت و راستگویی در موارد مختلف، از جمله هزینه‌ها و مدت زمان تعمیر.
  7. داشتن تجهیزات مناسب: استفاده از ابزارها و تجهیزات مناسب و به روز برای تعمیرات لازم است تا کار با کیفیت و با کمترین خطر برای دستگاه انجام شود.
  8. مدارک و گواهینامه‌ها: داشتن مدارک و گواهینامه‌های معتبر نشان‌دهنده مهارت و تخصص تعمیرکار در زمینه خود است.

بهترین هدیه به افراد پولدار و لاکچری

 خاویار بهترین هدیه برای آنان که دوستشان دارید و برایتان اهمیت دارند.

بهترین هدیه برای بهترین ها کدامند؟

نوع هدیه باید مناسب با فرد مورد نظر باشد.
حتی نوع مراسم و مناسبت نیز در تعیین نوع کادو دخیل است.
جشن های خصوصی یا به اصطلاح خودمانی، با مراسمات و میهمانی های رسمی کاملا متفاوت می باشند.
اما برخی هدایا را می توان در هر مناسبتی پیشکش نمود.
انواع خوراکی های خاص و ویژه را می توان از این دسته دانست.
خوراکی هایی مانند خاویار که از جمله لوکس ترین و لاکچری ترین ها هستند.
این کادوی شیک در سالگردهای مختلفی همچون سالروز ازدواج یا آشنائی کاربرد خاصی دارد.
تولد و روزهایی مانند روز مادر، روز پدر و… شامل این سالروزها می گردند.
ولنتاین از جمله روزهای خاص ولی همراه با هدایای تکراری می باشد.
برای چنین روز ویژه ای می توان کادویی ویژه و به یادماندنی مانند خاویار را در نظر گرفت.
اعیاد باستانی و مذهبی همچون عید نوروز، عید قربان، عید غدیر، عید سعید فطر و امثالهم، همواره با دید و بازدید و اهدای کادو همراه هستند.
برای این عیدها چه بهتر که هدیه ای خاص همچون خاویار تهیه شود.
دوست واقعی گوهری کمیاب است.
ارزش و جایگاه دوست را باید با هدایای ناب و کمیابی مانند خاویار خاطرنشان کرد.
کسانی که موجودیت ما از وجود آن ها شکل گرفته؛ مادر و پدر می باشند.
می توان با کادوهای خاصی همچون خاویار، بامناسبت یا بی مناسبت دل آن ها را شاد و رضایت قلبی ایشان را جلب نمود.
همسر نه تنها مونس و همدم، بلکه شریک زندگی هر انسان است.
با هدایای شیک و خاصی مانند خاویار، دل هدیگر را نسبت به یکدیگر قرص کنیم.

بهترین هدیه

هدایای بسیاری جهت مناسبت های مختلف وجود دارند.
اما بهترین هدیه برای بهترین ها کدام است؟
این مسئله ابتدا به خود شخص باز می گردد.
سلیقه و ذائقه فرد در تعیین میزان رضایت، تاثیری مستقیم و انکار ناپذیر دارد.
همچنین نوع مناسب و مراسم نیز بسیار حیاتی می باشد.
از جمله کادوهای سازگار با هر میهمانی، مناسبت، مراسم و جشن، خوراکی های خاص و شیکی همچون خاویار هستند.

بهترین خاویار

می توان در مناسبات گوناگون از بهترین نوع خاویار به عنوان کادو و هدیه استفاده نمود.
بهترین خاویار ایران یا همان بلوگا (سیاه، سه صفر، الماس، رویال و انواع امپریال) را می توان، یک انتخاب و گزینه بسیار مناسب دانست.
این خوراک اصل ایرانی را می بایست بهترین خاویار دنیا قلمداد کرد.
بهترین خاویار چه رنگی است؟
این ماده غذایی در رنگ های سفید، خاکستری، مشکی، طلایی و قهوه ای روشن تا تیره، موجود می باشد.

بهترین هدیه جهان

بنا بر شرایط و خاص بودن شخص یا میهمانی، کادویی درخور باید تهیه گردد.
یکی از این هدایا را می توان خاویار اصل ایرانی دانست.
این پیشکشی از جمله خاص ترین و شیک ترین هدیه ها در کل جهان است.

 

گران ترین هدیه کریسمس

 

کریسمس یا نوئل، روز تولد و زادروز حضرت عیسی مسیح پیامبر مسیحیان جهان میباشد.
میان ارتودوکسها، کاتولیکها و پروتستانها، اختلاف نظری بین 24 و 25 دسامبر در تاریخ تولد عیسی (ع) وجود دارد.
کریسمس شامل ایام 12 روزه است.
در این روزهای خاص هدایا و کادوهایی میان افراد، جهت گرامیداشت این روز رد و بدل میگردد.
یکی از بهترین هدیه هایی در این ایام، انواع خوراکی میباشد.
در میان انواع خوراکیها، غذاهای دریایی را میتوان یکی از بهترین کادوها و هدیه ها تلقی نمود.
اما در بین غذاهای دریایی، خاویار دارای جایگاه خاص و ویژه ایست.
این خوراک دریایی در واقع به دلیل ارزش غذایی، خواص متعدد، کمیابی و قیمت گران، در زمرۀ لوکس ترین و لاکچری ترین هدایا و خوراکیها قرار دارد.
به طوری که این خوراکی را اشرافی ترین صبحانه جهان مینامند.
این ماده غذائی ارزشمند البته در مناسبتهای مختلف و روزهای دیگر سال نیز، میتواند یک هدیه فوق العاده عالی باشد.

 

 گران قیمت ترین هدیه برای کریسمس : خاویار

تخمهای نارس و نابالغ تاس ماهیان را خاویار میگویند.
این تخمها از دل ماهیهای استورژِن استحصال میشوند.
تاس ماهی دارای انواع نژادی فیل ماهی، اوزون بورون، قره بورون، چالباش، شیپ، سیبری، استرلیاد و کالوگاست.
هر یک از نژادهای تاسماهی، نوع خاصی از خاویار را تولید مینماید.
زیستگاههای اصلی این جانداران، دریاچه خزر، دریای سیاه، دریای سیبری و رودهای ولگا و آمور است.
تخمهای به دست آمده از تاس ماهی، گران قیمت ترین خوراک جهان به شمار میروند.
این خوراکی را میتوان از جمله بهترین هدایا و کادوها در مناسبتهای مختلف قلمداد کرد.

این غذای دریائی انواعی نسبتا متعددی دارد.
بلوگا، آسترا، سوروگا، بری و استرلیاد، گونه های مختلف خاویارها به حساب می آیند.
همچنین بلوگا متشکل از انواع امپریال، رویال، سیاه، سه صفر، الماس و کالوگاست.
بلوگا امپریال نیز از لحاظ درجه بندی کیفی، شامل 3 دسته ساده، تاپ و اشرافی یا درباری میباشد.
ارقام صادراتی خاویار در 4 درجه کیفیتی امپریال، رویال، درجه 1 و درجه 2 تعریف میگردد.
فیلماهی مولد انواع بلوگا (بهترین و مرغوبترین نوع خاویار) است.
فیل ماهی بزرگترین ماهی دریاچه خزر محسوب میشود.
تخمهای خاویاری در سایزهای 2.2 میلیمتر الی 3.9 میلیمتر هستند.
بلوگا درشتترین (3 میلیمتر به بالا) به شمار میرود.
بری نیز ریزترین دانه های خاویاری (2.2 تا 2.7 میلیمتر) به حساب می آید.
خاویارها در طیفهای رنگی سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای روشن تا تیره تعریف میگردند.
به واسطه ظاهر خاص و مروارید گونه، گران قیمت ترین خاویار جهان بلوگا الماس میباشد.
اما بلوگا امپریال اشرافی یا اعیانی (بلوگا امپریال درباری) را باید باکیفیتترین نوع در میان تمامی خاویارها دانست.
به طور کلی میتوان انواع بلوگا به ویژه بلوگا امپریال اشرافی را از جمله بهترین هدیه ها و کادوها جهت مناسبتهای مختلف تعریف کرد.

مناسبات، مراسمات، همایشات، میهمانیها، جشنها، جشنواره های مختلفی، جهت رد و بدل هدیه و کادو وجود دارند.
از آن جمله میتوان به اعیاد مختلف و سالگشتهای گوناگون اشاره داشت.
اما به دلیل سلایق و علایق متفاوت، هر هدیه ای برای هر شخصی مناسب نیست.
همچنین هر کادوئی با هر مناسبتی سنخیت ندارد.
البته هدایای خاصی مانند انواع خوراکی را میتوان از جمله کادوهای جنرال دانست.
هدیه ای همچون خاویار یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین کادوهای ممکن به حساب می آید.

در طی سال روزهای متعددی جهت بزرگداشت وجود دارد.
سالروزهایی مانند ولنتاین، سالگرد آشنایی، سالگرد نامزدی، سالگرد عقد، سالگرد ازدواج، سالگرد تولد و… از این دست سالگشتها هستند.
در این ایام خاص هدایای خاصی داده میشود.
یکی از شیکترین و خاصترین کادوها را باید خوراکیهای لوکسی مانند خاویار تعریف کرد.
این خوراک دریائی به علت کمیابی و گرانی قیمت، از جمله ماندنیترین هدیه های ممکن به حساب می آید.

عیدهای متعددی در طول سال جهت گرامیداشت وجود دارند.
از جمله این اعیاد میتوان به عید نوروز، عید سعید فطر، عید غدیر خم، عید قربان، سال نوی میلادی و کریسمس اشاره داشت.
عیدهای مختلف نیز یکی از روزهای مناسب برای رد و بدل کادو محسوب میگردند.
به دلیل خاصی این ایام، هدیه ای خاص همچون خاویار میتواند بهترین گزینه های موجود تلقی شود.

خاویار ایرانی گران ترین غذای لوکس ترین رستوران ها

  گران‌ترین غذاهای جهان، معمولا کمیاب‌ترین آن‌ها هستند. برخی از خوراکی‌ها، در آب‌وهوا و شرایط خاص، بهترین عملکرد را دارند و برخی دیگر از پروسه تولید طولانی، سخت و هزینه‌برداری برخوردار هستند و به همین دلیل نیز در رده لوکس‌ترین مواد غذایی جهان قرار می‌گیرند. تمام این غذاها، از طبیعت بدست می‌آیند و بیشترین مواد مغذی را در خود دارند

خاویار آلبینو یا الماس ایران، گران‌ترین و لوکس‌ترین ماده غذایی جهان است. این خاویار کمیاب که در واقع تخم‌های ماهی بلوگای آلبینو است، می‌تواند به ازای هر کیلوگرم، تا 300000 دلار نیز قیمت داشته باشد. منشا ماهی آلبینو بلوگا، دریای خزر است و به‌دلیل صید بی‌رویه، در خطر انقراض قرار دارد. این ماهی خاویاری معمولاً بین 60 تا 100 سال، عمر می‌کند و ماهی‌های مسن‌تر، با عمر بالای 100 سال، برای برداشت خاویار معطر و مرغوب‌تر ترجیح داده می‌شوند.

ماهیان خاویاری آلبینو، در طبیعت نادر هستند؛ زیرا فقط درصد کمی از ماهیان خاویاری بلوگا، به‌دلیل یک اختلال ژنتیکی که مانع تولید ملانین می‌شود، به‌صورت سفید دیده می‌شوند. کمبود ماهیان آلبینو باعث شده است تا خاویار الماس به یک غذای لوکس و نایاب در دنیا تبدیل شود.

خاویار امپریال بلوگا

این خوراکی خوشمزه، از فیل‌ ماهی استخراج می‌شود و زیستگاه اصلی آن دریای خزر و کشور ایران است. این ماهی قدرتمند، در حدود سن 18 سالگی بالغ می‌شود و در این مرحله، بیش از 100 کیلوگرم وزن می‌گیرد. خاویار امپریال بلوگا، یکی از مرغوب‌ترین و گران‌ترین خاویارهای جهان است که با طعم عالی و دانه‌های درخشان و تیره خود، در بین دوستداران خاویار، از شهرت بسیار خوبی برخوردار است.

حراج خاویار در شرکت وارنا تجارت اوراسیا به مناسبت کریسمس

این خاویار مرغوب، به‌صورت سرد و خام، به‌عنوان یکی از مواد غذایی لاکچری، در بهترین رستوران‌های اروپایی سرو می‌شود. خاویار بلوگا، ماندگاری کمی دارد و توصیه می‌شود که حداکثر تا سه ماه بعد از تولید، مصرف شود. قیمت خاویار امپریال بلوگا به ازای هر کیلوگرم در بازارهای اروپایی، به بیش از ده هزار دلار می‌رسد.

 

نازل آبنما و شرایط نگهداری از آن

 امروزه در طراحی‌های ساختمان از آبنما بسیار استفاده می‌شود که به‌عنوان یک المان خاص و زیبا جلوه به‌خصوصی به فضا می‌دهد. آبنماها انواع متفاوتی ازجمله رقصان، موزیکال، فضای سبز و غیره دارند که برای زیبایی در محیط خانه، ادارات، باغ‌ها یا اماکن عمومی استفاده می‌شوند. افراد با دیدن آبنماها احساس شادی و سرزندگی می‌کنند و از لحظاتی که به تماشای آن می‌نشینند، نهایت لذت را می‌برند. افراد از آبنماها برای زیبایی استفاده می‌کنند اما ممکن است روش‌های نگهداری از آبنما و مراقبت از نازل آبنما را به‌درستی ندانند.

 این در صورتی است که روش نگهداری آبنما بسیار در طول عمر آن تأثیرگذار است. بسیاری از افرادی که از این المان استفاده می‌کنند شرایط نگهداری آبنما را نمی‌دانند و هنگام مواجه با خرابی نمی‌دانند تعمیرات آبنما چگونه انجام می‌گیرد. با دانستن روش ‌های مراقبت و نگهداری از آبنما می‌توانید مدت‌زمان بیشتری از آبنمای خود استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

جهت استعلام موجودی و ثبت سفارش با شماره 09028414932 در ارتباط باشید

 

نحوه نگهداری و تعمیرات ابنما

روش ‌های مراقبت و نگهداری از آبنما

برای نگهداری اصولی و دانستن روش نگهداری آبنما باید فاکتورهای اصلی را بدانید که در زیر به آن‌ها می‌پردازیم:

آب در آبنما

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهایی که در نگهداری آبنما اثر مستقیم دارد آب است؛ زیرا کیفیت آن برای سالم ماندن آبنما ضروری است. البته همین آب در آبنما مشخصه‌های خود را دارد که برای مراقبت از آبنما باید در نظر گرفته شود.

میزان آبی که در آبنما استفاده می‌شود بسیار مهم است زیرا مقدار کم آن به پمپ‌های آبنما آسیب می‌رساند و باید همیشه در یک سطح قابل‌قبولی باشد. شما باید میزان آب قابل‌قبول برای آبنما خود را بدانید و زمانی که سطح آب کم بود سعی کنید آن را به میزان مطلوب برسانید.

آب مورداستفاده باید ناخالصی نداشته باشد؛ زیرا مواد معدنی و ناخالصی‌های موجود در آب می‌تواند در طول زمان، به آبنما آسیب‌های جدی برساند. بهترین گزینه برای استفاده آب در آبنما، آب مقطر است زیرا عاری از ناخالصی‌ها و مواد معدنی است. این گزینه از ایجاد مواد معدنی و مسدود شدن راه آب در آبنما جلوگیری می‌کند و پمپ آن را سالم‌تر نگه می‌دارد. در روش نگهداری آبنما همیشه آب مقطر به افراد پیشنهاد می‌شود.

تعویض آب درون آبنما نیز یکی از روش ‌های مراقبت و نگهداری از آبنما است که بسیار کارآمد است و افراد باید هر چند وقت یک‌بار آب را به‌طور کامل تخلیه کنند. با تخلیه کامل آب و استفاده از آب تمیز طراوت و تازگی بیشتری به آبنما می‌دهید و نگهداری از آبنما را اصولی انجام می‌دهید.

 

ابنما مشهد

 

برای مراقبت از آبنما هنگام عوض کردن آب آن، حتماً سطح آبنما را با پارچه مرطوب تمیز کنید. می‌توانید برای تمیز کردن آن از مسواک‌های قدیمی و یا یک برس نرم آغشته به سرکه نیز استفاده کنید. توصیه می‌شود تعویض و تمیز کردن آن را ماهی یک‌بار انجام دهید تا گردوغبار، خاک و انواع آلودگی‌ها را از محیط آن پاک‌سازی کنید.

جلبک‌ها در آبنما

هر جا که آب حضور دارد امکان وجود جلبک‌ها هم هست و نه‌تنها جلوه خوشایندی ندارند بلکه می‌توانند به اجزای آبنما آسیب‌های جدی برسانند. در مراقبت از آبنما همیشه باید حواستان به جلبک‌ها باشد تا از آسیب‌های جدی به پمپ که قلب آبنماست، در امان بمانید. خوشبختانه مقابله با جلبک‌ها و از بین بردن آن‌ها در نگهداری از آبنما بسیار آسان است.

در شرایط نگهداری آبنما باید یک‌بار در هفته از یک قطره سرکه استفاده کنید. درواقع به ازای هر گالن باید یک قطره سرکه اضافه کنید و اگر دیدید که رشد جلبک‌ها زیاد شده میزان آن را دو برابر کنید. یکی از عوامل اصلی زیادشدن جلبک‌ها افزایش دماست و معمولاً در ماه‌های گرم سال باید اقدامات بیشتری را برای تمیز کردن آبنما انجام دهید.

در راستای از بین بردن جلبک‌ها استفاده از کلر یا سفیدکننده‌های شیمیایی را پیشنهاد نمی‌کنیم؛ زیرا سمی هستند. اگرچه این موارد برای مراقبت از آبنما استفاده می‌شوند و در نگهداری از آبنما مفید هستند اما به پرندگان و حیوانات آسیب می‌رسانند. استفاده از این مواد در روش ‌های مراقبت و نگهداری از آبنما باعث تمیز شدن و زیبایی سطح بیرونی آبنما می‌شوند اما ممکن است آسیب‌هایی هم برسانند. این مواد سبب خرابی پمپ و جریان آب می‌شوند و شما را دچار چالش‌های تعمیرات آبنما می‌کنند.

نگهداری ابنما

پمپ آبنما

تعمیرات آبنما می‌تواند هزینه‌بر و وقت‌گیر باشد؛ بنابراین باید مراقبت از آبنما را به‌درستی انجام دهید تا نیاز کمتری به تعمیرات پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین قطعات آبنما پمپ است؛ گاهی اوقات آبنما صداهای عجیب‌وغریبی دارد که نشان از آسیب‌دیدگی پمپ آب است، در این شرایط معمولاً علت صداها کمبود آب است پس باید به‌سرعت به آن آب اضافه کنید و حتماً هنگام تمیز کردن آبنما پمپ را نیز تمیز کنید. اگر آبنمای شما خارج از منزل است برای نگهداری آبنما باید به گردوغبار فضای بیرون توجه خاصی نشان دهید. ناخالصی‌ها و گردوغبار را حتماً ماهی یک‌بار تمیز کنید و می‌توانید پمپ را ضدعفونی نیز بکنید.

پوشش آبنما

در فصول سرد سال باید به پوشش آبنمای خود دقت بسیاری داشته باشید؛ به‌خصوص اگر آبنما خارج از منزل قرار دارد. یکی از شرایط نگهداری آبنما این است که در فصول سرد آن را در جای مناسبی قرار دهید و اگر امکان جابه‌جایی ندارید، باید آن را کاملاً خشک و تخلیه کنید. در روش نگهداری آبنما حتماً باید از انجماد آب و ترک خوردن آبنما اطمینان پیدا کنید. برای مراقبت از آبنما می‌توانید آن را با پوشش‌های ضد آب بپوشانید، در این صورت در معرض برف و باران قرار نمی‌گیرد و با این روش از بروز مشکلات جدی جلوگیری می‌کنید.

محل قرارگیری آبنما

انواع آبنماها باید در منطقه مناسبی نصب شوند تا نگهداری از آبنما راحت‌تر باشد و جریان ثابت آب در آن‌ها برقرار باشد. در محل نصب آبنما باید وزن و مواد مورداستفاده در آن در نظر گرفته شود؛ همچنین دارای سد محکمی برای اتکا باشند. به‌عنوان‌مثال یک آبنما ایستاده باید روی سطح مناسبی قرار گیرد تا به‌راحتی بتواند کار خود را انجام دهد.

محیط اطراف آبنما برای مراقبت از آبنما بسیار مهم است؛ زیرا باید از گردوغبار و آلودگی‌ها در امان باشد تا آسیبی به آن نرسد. تمیز کردن آبنما جزو روش ‌های مراقبت و نگهداری از آبنما است و باید به‌صورت دوره‌ای انجام شود. نگهداری آبنما و تمیز کردن آن سبب می‌شود بوی ناخوشایند در محیط ایجاد نشود و افراد بتوانند از وجود این المان کمال لذت را ببرند.

 

خرید ابنما و شرایط نگهداری

 

اشتباهات مراقبت از آبنما

استفاده از آب‌لوله‌کشی می‌تواند لکه‌هایی خورنده از مواد معدنی ایجاد کند که نیاز به تمیز کردن مکرر دارد و در صورت غفلت سبب بروز مشکلاتی می‌شود. مواد معدنی در آب ‌لوله‌کشی سبب می‌شود پمپ بیش‌ازحد کار کند و نگهداری آبنما سخت شود.

اگر سطوح آب به‌صورت نادرست پر شود می‌تواند آسیب‌های جدی به آبنما وارد کند که منجر به تعمیرات آبنما شود. اگر سطح آب کم باشد به پمپ آسیب جدی وارد می‌شود و اگر زیاد باشد سبب پاشیدن یا ریختن آب می‌شود و پمپ سروصدای زیادی ایجاد می‌کند.

غفلت نسبت به تمیز کردن آبنما و چشمه آن می‌تواند آسیب‌های جدی به این المان برساند و خرج زیادی بر دوش شما بگذارد.

روشن و خاموش کردن پمپ به‌صورت مداوم سبب می‌شود مواد معدنی بیشتری در پمپ آن جمع شود و آسیب‌های جدی وارد کند. این کار به پمپ فشار وارد می‌کند و سبب می‌شود به تمیز کردن مکرر نیاز پیدا کند و باعث تجمع جلبک، باکتری و مواد معدنی می‌شود.

هنگامی‌که آبنما در مکان‌های پر رفت‌وآمد قرار می‌گیرد یا در امتداد راهروهای باریک است، بیشتر در معرض ضربه‌خوردن قرار می‌گیرد؛ همچنین آبنماها معمولاً دارای سیم برق هستند و اگر دور از پریز برق قرار گیرد خطر اصابت را ایجاد می‌کند.

سیگما و آبنما

جهت استعلام موجودی و ثبت سفارش با شماره 09028414932 در ارتباط باشید

برای خرید آبنما می‌توانید از خدمات بسیار کارآمد سیگما به‌صورت اختصاصی استفاده کنید و قبل از خرید به‌صورت رایگان از مشاوره‌های آن بهره‌مند شوید. مشاوره‌ها در خصوص پروسه برق‌کشی، نحوه نصب، نحوه ریزش، تعمیرات آبنما و نگهداری آبنما است. در شهر مشهد  ارسال کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و در شهرهای دیگر تا 24 ساعت توسط باربری موردنظر مشتری یا تیپاکس انجام می‌گیرد. ارسالی‌ها با بسته‌بندی مناسب و به‌صورت فون پیچی شده انجام می‌شود تا آسیبی به محصول خریداری‌شده وارد نشود. هزینه ارسال برای شهرهایی که نمایندگی دارند رایگان و برای دیگر شهرها هزینه به عهده مشتری است و تمامی سفارش‌ها در دورترین نقاط ایران تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش به دست مشتری می‌رسد. سفارش‌ها می‌توانند علاوه بر طرح‌های متداول به‌صورت اختصاصی نیز تولید شوند. درنهایت مشاوران و پشتیبانان مجموعه در هر شرایطی پاسخگو مشتریان هستند.

سخن پایانی

در این مقاله به نحوه نگهداری از آبنما و مراقبت از آبنما پرداختیم و دیدیم که رسیدگی‌های به‌موقع چقدر مهم است. توجه به فاکتورهایی مانند آب آبنما، پوشش آن، محل قرارگیری و رسیدگی به نظافت آبنما از روش‌ های مراقبت و نگهداری از آبنماست. با رعایت تمیزی آبنما می‌توانید از خراب شدن پمپ آن جلوگیری کنید و سعی کنید از آب مقطر برای تأمین آب آبنما استفاده کنید.

محل قرارگیری و نقطه اتکای آبنما در نگهداری آن فاکتوری بسیار مهم است و باید در مکان‌های پرتردد قرار نگیرد تا دچار ضربه نشود. قلب هر آبنما پمپ آن است؛ بنابراین توجه ویژه آن ازجمله تأمین آب مناسب و تمیز کردن آن به‌صورت دوره‌ای واجب است. درنهایت با رعایت نکات اصلی آبنمای شما عمر بیشتری خواهد داشت و کمتر نیاز به تعمیرات پیدا می‌کند.

انتخاب آتشدان با قیمت مناسب برای باغ و ویلا

 

آتشدان چیست؟

در گذشته، آتشدان به هر نوع ظرفی گفته می‌شد که بتوان در آن آتش را روشن کرد و سپس اسپند و کندر را روی آتش قرار داد. این ظرف‌ها را زرتشتیان همچنین “آفرینگان” نیز می‌نامیدند. امروزه نیز بسیاری از این نوع ظروف که به راحتی می‌توان در آنها آتش را روشن کرد، به عنوان “آتشدان” شناخته می‌شوند. آتشدان‌های امروزی در اندازه‌ها و اشکال مختلف برای مصارف متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بسیاری از افراد از این وسیله در فصل زمستان برای آتش زدن هیزم و گرم کردن خود در سرمای زمستان استفاده می‌کنند، که این تجربه لذت‌بخشی در هوای سرد زمستان به آن‌ها می‌دهد. برای مشاهده مقاله جامع راهنمای خرید آتشدان می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

در انتخاب آتشدان مناسب، باید به این نکته توجه داشت که آتشدان از جنس مناسبی ساخته شده باشد تا بتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید و محفظه‌اش به هیچ وجه اسیب نبیند. بسیاری از افراد آتشدان را برای گرم کردن آب کتری، پخت غذا و موارد دیگر نیز بهره می‌برند. در این مورد، انتخاب آتشدان با فضای مناسب برای قرار دادن این وسایل نیز حائز اهمیت است.

آتشدان

آتشدان باغی

آتشدان باغی به آتشدان‌هایی اطلاق می‌شود که برای استفاده در فضاهای باغ‌ها و ویلا‌ها مناسب هستند. این نوع آتشدان، یک نوع خاص از آتشدان است که گرما و راحتی به محیط اطراف منتقل می‌کند. البته محصولات گرمایشی متنوعی برای گرم کردن محیط در فصل زمستان وجود دارند، اما هیچ‌کدام به خوبی و راحتی آتشدان باغی نمی‌توانند عمل کنند. آتشدان باغی را به راحتی می‌توانید در سراسر محیط باغ یا ویلای خود قرار دهید و هر زمان که می‌خواهید، آن را روشن کرده و از گرمای دلچسپ زمستانی لذت ببرید. این همراهی با خانواده و دوستان خود را در کنار آتشدان باغی به شما اجازه می‌دهد.

آتشدان باغی

کاربرد های آتشدان

آتشدان‌ها، علاوه بر کاربردهای عامیانه‌ای که بسیاری از افراد از آنها می‌شناسند، دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. بسیاری از آتشدان‌ها را می‌توان به عنوان منبع گرما برای پخت و پز غذاها نیز در نظر گرفت. بر روی بسیاری از آتشدان‌ها کفی متحرک یا شبکه‌ای طراحی شده است که می‌توانید انواع کباب‌ها، جوجه و انواع غذاها را روی آنها بپزید.

بعضی از آتشدان‌ها حتی دارای قابلیت اضافه کردن استیک‌پز نیز هستند. در این صورت، باید استیک‌پز را جداگانه تهیه کرده و به آتشدان اضافه کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد غذاهای گوشتی را با کیفیت و طعم مناسب بپزید و از لذت آشپزی در فضای باز بهره‌برداری کنید.

آتشدان ویلایی

آتشدان ویلایی به منظور استفاده در باغ‌ها و ویلا‌ها طراحی شده است و برای گرم‌کردن محیط، پخت و پز غذا و کاربردهای دیگر استفاده می‌شود. در روزهای سرد زمستان، تجربه‌ای لذت‌بخش است که در هوای سرد یک آتش با شعله‌ی مناسب را در اختیار داشته باشید و بتوانید خودتان را گرم کنید.

آتشدان‌های مدرن و ویژه‌ای طراحی شده‌اند که روشن کردن و راه‌اندازی آتش در آنها بسیار متفاوت از روشن کردن آتش در آتش‌های معمولی است. با روشن کردن آتش در آتشدان ویلایی، بوی دود و آتیش به لباس‌ها و لبه‌های لذت بخشی داده نمی‌شود و با شعله‌ای ملایم و مطبوع می‌توانید در فصل سرما لحظاتی دلچسپ و گرم‌کننده را تجربه کنید.

آتشدان ویلایی

آتشدان گازی

آتشدان گازی نوعی آتشدان جدید است که برای استفاده در داخل فضاهای خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، آتشدان‌های گازی را می‌توان به عنوان نوعی از شومینه در نظر گرفت که با طراحی مدرن و امکاناتی مانند جابجایی آسان، همچنین قابلیت گرم کردن محیط و پخت و پز نیز دارند.

آتشدان آلاچیق

آتشدان آلاچیق نوع خاصی از آتشدان‌هاست که به خوبی برای تجمع در فصل‌های سرد مانند زمستان مناسب هستند. این آتشدان‌ها مکانی راحت و دلپذیر برای گرم شدن، سرخ کردن موادی مانند ماهی و سیب‌زمینی یا گرم کردن غذا فراهم می‌کنند. همچنین، آتشدان‌های آلاچیق مکانی جذاب برای برگزاری بازی‌ها و تفریحات گروهی هستند و می‌توانند محیطی دلپذیر برای تعریف داستان‌های ترسناک نیز فراهم کنند.

چرا باید آتشدان بخریم؟

آتشدان‌ها ابزارهای مفیدی هستند که در فضاهای مختلف، از باغ‌ها و ویلاها تا فضاهای داخلی خانه، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
آتشدان‌های باغی به عنوان یک منبع گرما و گرم‌کننده در فضاهای باز استفاده می‌شوند و تجربه‌ای دلچسب در فصل سرمای زمستان را ارائه می‌دهند.
آتشدان‌ها معمولاً با طراحی مدرن و ویژگی‌های منحصر به فردی همچون پخت و پز غذاها روی آنها قرار دارند.
آتشدان‌های گازی نوعی از آتشدان‌ها هستند که برای استفاده در داخل فضاهای خانه و محیط‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند به عنوان نوعی از شومینه در نظر گرفته شوند.
آتشدان‌های آلاچیق مناسب برای تجمعات در فصول سرد هستند و مکانی دلپذیر برای گرم‌شدن، پخت و پز غذاها، برگزاری بازی‌ها و تعریف داستان‌ها فراهم می‌کنند.

در صورتی که تمایل به مشاهده سایر تجهیزات ویلایی و خرید آتش دان سیگما کمپانی را دارید می توانید به این دسته از سایت سیگما مراجعه کنید.

خرید باربیکیو گازی بهتر است یا ذغالی؟

 در مورد باربیکیو گازی و ذغالی هر کسی نظر خاص خود را دارد. تصمیم‌گیری در مورد انتخاب نوع باربیکیو مخصوصا با وجود تنوع بالای مدل‌های آن‌ها بسیار سخت و گیج‌کننده است. شما باید بدانید که باربیکیو گازی و ذغالی فقط از نظر نوع سوخت مصرفی با هم متفاوت نیستند و در بسیاری از چیزهای دیگر از تمیز کردن باربیکیو تا طعم غذا نیز با هم تفاوت دارند. بنظر شما باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی ؟ ما پیشنهاد می‌کنیم که بجای حدس زدن در مورد بهترین نوع باربیکیو با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید تا بتوانید تصمیم‌گیری آگاهانه‌ای بگیرید. ما در این مطلب به طور تخصصی به این موضوع پرداخته‌ایم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بررسی مزایا و معایب باربیکیوهای گازی

باربیکیو گازی از نظر راه‌اندازی و کنترل دما بسیار راحت‌ است و همین باعث شده است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. ما در زیر به طور مفصل به بررسی مزایا و معایب باربیکیوهای گازی پرداخته‌ایم تا بتوانید جواب سوال باربیکیو ذغالی بهتر است یا گازی را بیابید.

در ادامه مطلب باربیکیو گازی بهتره یا گازی به بررسی مزایای باربیکیو گازی می‌پردازیم.

مزایای باربیکیوهای گازی

  • سهولت استفاده و راه‌اندازی سریع

باربیکیوهای گازی راه‌اندازی راحت و سریعی دارند. کافیست باربیکیو را به گاز وصل کنید، دستگیره گاز را بچرخانید و آن را روشن کنید. همینطور نیازی نیست که همانند باربیکیو ذغالی زمان زیادی منتظر بمانید تا باربیکیو گرم شوند، بلکه شما می‌توانید کار کباب کردن و پخت غذا را در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه شروع کنید. پس از ۱۰ دقیقه باربیکیو گرم شده و تقریبا آماده کباب کردن می‌شود. این نوع باربیکیو، پخت‌وپز را بسیار آسان‌تر می‌کند و به تلاش زیادی برای راه‌اندازی نیاز ندارد.

  • امکان کنترل دما

امکان کنترل دما از دیگر مهم‌ترین مزایای باربیکیوهای گازی است که به شما این فرصت را می‌هد غذاهای مختلف از گوشت مرغ گرفته تا استیک را در دماهای متنوع و منحصربفرد آن بپزید. به این ترتیب کنترل کاملی بر نحوه‌ی پخت غذا خواهید داشت و در عین حال پخت کامل و یکنواختی را تجربه خواهید کرد.

  • سالم‌تر و سازگارتر با محیط زیست

باربیکیوهای گازی نسبت به ذغالی سالم‌تر و مفیدتر هستند زیرا گوشت کبابی در باربیکیو گازی حاوی مواد سرطان‌زای کمتری در مقایسه با گوشت کباب زغالی است. همینطور مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که باربیکیوهای گازی نسبت به ذغالی کربن کمتری تولید کرده و کمتر به محیط زیست آسیب می‌زنند.

  • سهولت در تمیز کردن

باربیکیوهای گازی راحت‌تر تمیز می‌شوند و نیاز به صرف زمان و زحمت زیادی نیست. همینطور بسیاری از باربیکیوهای گازی دارای سینی چکه گیر هستند که امکان جدا کردن و تمیز کردن آن به راحتی وجود دارد. به این معنی که ساعت‌ها درگیر تمیز کردن باربیکیو گازی نخواهید بود.

  • امکان استفاده از کپسول

باربیکیو گازی دارای شعله‌های شبیه به زغال چوب است اما به راحتی همانند اجاق گاز قابل تنظیم می‌باشد. یکی از امکانات دیگر فوق‌العاده این نوع باربیکیو قابلیت سوخت دوگانه آن می‌باشد، به این صورت که هم میتوان از گاز شهری برای سوخت استفاده کرد و هم از گاز کپسول مایع در مکان‌هایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد. باربیکیوهای گازی  با کپسول مایع نیز کار می‌کنند و در صورت عدم دسترسی به گاز شهری می‌توانید کپسول مایع را جایگزین آن نمایید.

  • دود کمتر

باربیکیوهای گازی دود کمتری از خود تولید می‌کنند و از این رو انتخاب عالی برای پخت گوشت، مرغ و همچنین کباب کردن ماهی و سبزیجات می‌باشند.

در ادامه مطلب باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به بررسی معایب باربیکیو گازی می‌پردازیم.

معایب باربیکیوهای گازی

  • باربیکیو گازی نسبت زغال دمای پخت پایین‌تری دارند و همین یکی از معایب این نوع باربیکیوها است.
  • در حالی که رعایت اقدامات ایمنی برای هر نوع باربیکیویی مهم است اما در نوع گازی شما همیشه باید مراقب باشید. مطمئن شوید که گاز به درستی و بدون نشتی به باربیکیو وصل شده است.
  • باربیکیوهای گازی از زغالی گران‌تر هستند.
  • باربیکیوهای گاز معمولا بزرگتر از باربیکیوهای زغالی هستند و به فضای بیشتری برای نگهداری نیاز دارند.
  • شما همان طعم دودی مانند زغال چوب را در باربیکیو گازی نخواهید داشت.

بهترین مدل‌های باربیکیو گازی بازار ایران

باربیکیو  یکی از مراکز فروش باربیکیو در تهران می‌باشد که امکان سفارش انواع باربیکیو گازی را طبق سلیقه و نیاز شما فراهم کرده است. از طریق وبسایت باربیکیو  می‌توانید انواع کباب پز گازی ذغالی را به همراه مشخصات کامل آن‌ها مشاهده کنید و نسبت به خرید باربیکیو موردنظرتان اقدام نمایید.

اگر قصد خرید باربیکیو گازی را دارید، حتما سری به بخش محصولات ما بزنید. همینطور می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فروش ما به شماره شماره تلفن تماس حاصل نمایید.

کلیک کنید: مشاهده بهترین مدل‌های باربیکیو گازی بازار ایران

بررسی مزایا و معایب باربیکیوهای ذغالی

بسیاری از مردم معتقدند که کباب کردن فقط با زغال معنی و مفهوم می‌یابد. زغال چوب طعم غلیظ و دودی به کباب‌ها می‌دهد و مزه‌ی آن متفاوت‌تر از غذای باربیکیو گازی است. همینطور باربیکیوهای ذغالی گزینه‌ای همه کاره‌ هستند اما برای بدست آوردن خوش‌طعم‌ترین نتایج نیاز به فداکاری و صبر است. ما در زیر به طور مفصل به بررسی مزایا و معایب انواع باربیکیو ذغالی پرداخته‌ایم تا بتوانید جواب سوال باربیکیو ذغالی بهتر است یا گازی را بیابید.

در ادامه مطلب باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به بررسی مزایای باربیکیو زغالی می‌پردازیم.

مزایای باربیکیو زغالی

  • طعم فوق‌العاده

باربیکیو ذغالی که شباهت بیشتری به کباب پز و یا منقل کباب دارد و از همین رو طعم زغالی به غذای شما خواهد داد. طعم دودی و ذغال، یکی از طعم‌های دلخواه مردم در کشورهای مختلف می‎باشد، به ویژه در کشورمان ایران طعم دودی مورد پسند اکثر مردم است. اگر برای شما طعم دودی غذا از اهمیت بالایی برخوردار است، پس بهتر است که باربیکیو ذغالی را انتخاب نمایید.

  • دمای بالا

با اینکه راه‌اندازی و گرم شدن باربیکیوهای ذغالی کمی زمانبر است اما باربیکیوهای ذغالی نسبت به گازی به دمای بالاتری می‌رسند. یعنی قادر به تولید حرارت بسیار بالایی نسبت نوع گازی است و اجازه می‌دهد تا گوشت راحت‌تر پخته شود. باربیکیو شما برای اینکه بتواند گوشت را بپزد باید حداقل به دمای ۶۰۰ درجه فارنهایت برسد. خوشبختانه باربیکیوهای ذغالی تا دمای ۷۰۰ درجه فارنهایت می‌رسند اما در مورد باربیکیو گازی اینگونه نیست.

به این ترتیب باربیکیو ذغالی غذا را سریع‌تر می‌پزد. همینطور زمانی که ذغال به دمای موردنظر برسد، تقریبا هر چیزی را می‌توانید بپزید. از آنجایی که باربیکیوهای ذغالی به دمای بالایی می‌رسند و دود بیشتری تولید می‌کنند، برای گوشت گاو، گوسفند و مرغ ایده‌آل هستند، اما ممکن است بهترین انتخاب برای پخت غذاهای لطیف‌تر مانند ماهی و سبزیجات نباشند.البته برخی از مدل‌های باربیکیو گازی نیز می‌توانند به دمای بالاتری برسند اما گران‎تر هستند.

  • قیمت پایین‌تر

معمولا باربیکیوهای ذغالی نسبت به گازی ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و همین یکی از مزیت‌های بزرگ آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید در بین محصولات باربیکیو  قیمت باربیکیوهای گازی و ذغالی را با هم مقایسه کنید.

  • عدم نیاز به گاز یا کپسول

باربیکیوهای ذغالی نسل جدید، ظاهر مدرن‌تر و عملکرد بهتری نسبت به نسل قدیمی انواع کباب‌‌پزها دارند و گزینه‌ی ایده‌آل‌تری برای فضاهای باز می‌باشند. در این باربیکیوها دیگر نیازی به گاز یا کپسول ندارید و از زغال چوب برای پخت غذا استفاده می‌شود.  در ادامه مطلب باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به بررسی معایب باربیکیو ذغالی می‌پردازیم.

معایب باربیکیوهای ذغالی

  • کنترل دما در باربیکیوهای ذغالی سخت است و به دقت و تمرین فراوان نیاز دارید.
  • باربیکیوهای ذغالی از نظر اندازه کوچکتر هستند و مناطق پخت‌وپز محدودی دارند.
  • برای راه‌اندازی و رسیدن به دمای پخت زمان نسبتا بیشتری نیاز است. تقریبا شما برای گرم شدن باربیکیو ذغالی بدون احتساب زمان روشن شدن ذغال باید به طور متوسط ۱۵ الی ۲۰ دقیقه منتظر بمانید تا به دمای پخت مناسب برسد. اما باربیکیوهای گازی فورا روشن می‌شوند و حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا به دمای پخت برسند. البته باربیکوهای ذغالی دارای فن دمنده هستند که احتراق ذغا‌ل‌ها را تسریع می‌بخشند. فن دمنده در باربیکیو ذغالی را می‌توان شبیه به تنظیم شعله در باربیکیو گازی دانست.
  • باربیکیو ذغالی به دلیل خاکستری که از سوزاندن زغال چوب ایجاد می‌شود، نیاز به تمیزکاری بیشتری دارد. در این باربیکیو مشکل فقط چربی غذا نیست، بلکه خاکستر ذغال نیز باعث کثیف شدن باربیکیو می‌شود. شما باید ابتدا خاکستر استفاده شده را از باربیکیو جدا کنید و سپس آن را تمیز کرده و بشوئید.
  • باربیکیو ذغالی مجهز به کنترل دما نیست و دما را در آن را نمی‌توان دقیقا تنظیم کرد. همینطور در این نوع باربیکیو دما به طور یکنواخت در سراسر ناحیه پخت پخش نمی‌شود.

بهترین مدل‌های باربیکیو گازی بازار ایران

خوشبختانه امکان سفارش ساخت باربیکیو ذغالی در  وجود دارد و شما می‌توانید انواع باربیکیو ذغالی را طبق سلیقه و نیاز خود سفارش دهید. از طریق وبسایت باربیکیو  می‌توانید انواع کباب پز ذغالی را به همراه مشخصات کامل آن‌ها مشاهده کنید و نسبت به خرید باربیکیو موردنظرتان اقدام نمایید.

اگر قصد خرید باربیکیو ذغالی و گازی را دارید، حتما سری به بخش باربیکیو ما بزنید. همینطور می‌توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان فروش ما به شماره شماره تلفن تماس حاصل نمایید.

کلیک کنید: مشاهده بهترین مدل‌های باربیکیو ذغالی بازار ایران

باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی ؟

ما در بالا به طور مفصل در مورد مزایا و معایب باربیکیوهای گازی و ذغالی صحبت کردیم. واقعیت این است که انتخاب از بین باربیکیو ذغالی گازی بیشتر به ترجیحات خودتان بستگی دارد. اگر آشپز فوق‌العاده‌ای هستید و کار کردن با زغال برای شما سخت نیست، می‌توانید باربیکیو ذغالی را انتخاب نمایید.

همینطور اگر بنظرتان پخت غذا با زغال طعم منحصربفردی دارد و دوست دارید که همیشه آن را تجربه کنید، می‌توانید باربیکیو ذغالی را سفارش دهید. اما اگر به باربیکیویی با کمترین زمان آماده‌سازی نیاز دارید، بهتر است که باربیکیو گازی را انتخاب نمایید. چرا که همانطور که در بالا گفتیم باربیکیوهای ذغالی به صبر و تمرین بسیار نیاز دارند و حتی گاها تا ۲۰ دقیقه پس از روشن شدن ذغال طول می‌کشد تا به درجه حرارت موردنیاز برسند.

البته باربیکیوهای گازی تولید باربیکیو  قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. یعنی با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی می‌توانند به عنوان کباب پز ذغالی مورد استفاده قرار گیرد.

سخن پایانی

باربیکیوهای زغالی و گازی هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و شما خودتان باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای خانواده و سبک زندگی شما بهترین گزینه است. اینکه باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی به ترجیحات خودتان برمی‌گردد. خوشبختانه امروزه تنوع در باربیکیوها بسیار بالاتر رفته است و به راحتی می‌توانید باربیکیویی متناسب با نیاز‌تان را خریداری نمایید. البته در صورتی که نتوانستید، باربیکیو مدنظرتان را بیابید، می‌توانید آن را سفارشی‎‌سازی نمایید.

 این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو خود را با ویژگی‌های مدنظرشان سفارش دهند. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو می‌توانید با شماره‌های ما تماس حاصل نمایید. برای خرید انواع باربیکیو به سیگما کمپانی مراجعه کنید.

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد