x تبلیغات
payamarketing

قنداق سوییسی چیست و ضرورت خرید قنداق سوئیسی در سیسمونی کودک

 

قنداق سویسی یا آغوشگیر کودک چیست ؟

هنگامی که کلمه قنداق استفاده می شود بسیاری از والدین به یاد رسوم قدیمی و روش های اشتباه قنداق کردن کودک می افتند که امروزه دیگر طرفداری ندارد . اما قنداق سوئیسی یا آغوشگیر هیچ شباهتی به قنداق های قدیمی ندارد و برعکس وسیله ای مفید و یکی از ملزومات خرید سیسمونی نوزاد است .

از آنجایی که کودک در ماه های اولیه تولد بیشتر از 18 ساعت در روز را می خوابد ، داشتن خوابی آرام و راحت ضامن سلامت جسمی و روانی اوست. رشد و تکامل استخوان و اندام  بدن کودک به خواب کافی مرتبط است و از طرفی بستر خواب و  اصولی بودن مکان خواب نوزاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است ..چرا که اندام های اصلی او در حال رشد و شکل گیری است .

قنداق سوئیسی نوزاد

قنداق سویسی یا آغوشگیر نوزاد یکی از ملزومات خرید سیسمونی و کالای خواب کودک است که از صدمات احتمالی در هنگام به آغوش گرفتن نوزاد و جا به جایی های کودک جلوگیری می کند . همچنین خوابی آرام و راحت را با امنیت بالا به کودک هدیه می دهد .استفاده از قنداق سویسی مانع از سر خوردن نوزاد از آغوش می شود .

 

طرز استفاده از قنداق سویسی

استفاده از قنداق سویسی یا آغوشگیر بسیار راحت از به آغوش گرفتن نوزاد است به خصوص اگر اولین بار است که بچه داری را تجربه می کنید . به راحتی و آرام کودک را درون آغوشگیر بگذارید. استفاده از آغوشگیر نوزاد مانع از سر خوردن کودک و خسته شدن او در آغوش می شود . به کمک آغوشگیر به راحتی می توانید فرزند خود  را شیر بدهید . طراحی آغوشگیر و نحوه ی دوخت آن به گونه ای است که بیشتر از 3 ماه می توانید از آن استفاده کنید .

 

 

مزایای استفاده از قنداق سویسی

نوزاد در ابتدای تولد دارای اندام و مفاصل حساس و ظریف می باشد که ممکن است در هنگام بغل کردن و جا به جایی کودک دچار آسیب دیدگی یا خستگی و درد استخوان ها شود . استفاده از آغوشگیر کودک مانع از سر خوردن نوزاد و سبب آرامش و خواب راحت او می شود .

آغوشگیر کودک سبک و به راحتی قابل شستشو می باشد . دقت کنید هنگام خرید قنداق سویسی نوزاد ، جنسی را انتخاب کنید که نرم و لطیف است و از بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری می کند .الیاف به کار رفته در آغوشگیر نوزاد باید ارگانیک و طبیعی باشد تا دستگاه تنفسی کودک دچار بیماری نشود .

قنداق سوئیسی

کاربرد قنداق سویسی

قنداق سویسی یا آغوش می تواند یکی از بهترین خرید سیسمونی برای شما باشد چرا که کاربرد های بسیاری دارد :

  • حمل و نقل راحت کودک
  • امنیت و اطمینان خاطر
  • خواب راحت نوزاد
  • عدم آسیب به کمر ، سر و ستون فقرات
  • مانع انتقال پوستی به هنگام آغوش گرفتن

قنداق سویسی

 

 

قیمت قنداق سویسی

خرید آغوشگیر یا همان قنداق آماده سوئیسی یکی از آیتم های جدید ملزومات سیسمونی است . اما این که قیمت قنداق سویسی یا آغوشگیر چند است به موارد متعددی بستگی دارد . از جمله جنس پارچه ، متریال استفاده شده  در آغوشگیر ، الیاف به کار رفته در قنداق ، سایز ، طرح ، مدل و خیلی موارد دیگر مثل گلدوزی قنداق نوزاد ، چاپ عکس روی قنداق و…که در قیمت قنداق سویسی می تواند تاثییر گذار باشد .

اما از آنجا که آغوشگیر نوزاد به طور خاص برای کودکان استفاده می شود استفاده از پارچه و متریال با کیفیت و بدون حساسیت از اهمیت خاصی برخوردار است بنابراین در تولید آغوشگیر نوزاد نمی توان از جنس نامرغوب استفاده کرد و همین امر باعث افزایش قیمت قنداق سویسی می شود .

کارتز بیبی تولیدکننده قنداق سوئیسی و آغوشگیر نوزاد است که تلاش می کند با استفاده از جنس مرغوب و با کیفیت ، قیمت مناسبی را ارائه دهد تا تمامی خانواده ها امکان خرید قنداق سوئیسی را داشته باشند .

 

فبمت طراحی سایت در مشهد چند است ؟

 تعرفه و هزینه طراحی سایت در مشهد می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد و از حدود 15 میلیون تا بیش از 150 میلیون ریال ایران متغیر باشد. عوامل مختلفی بر قیمت طراحی انواع وب سایت ها از جمله سایت های شرکتی و تجارت الکترونیک تأثیر می گذارد. هزینه طراحی وب سایت سفارشی بسته به میزان سفارشی سازی و امکانات می تواند از 80 میلیون تا 130 میلیون ریال ایرانی باشد. شرکت های مختلف بر اساس عوامل مختلف، استراتژی های قیمت گذاری متفاوتی برای طراحی وب سایت دارند. قیمت‌گذاری شفاف برای ایجاد وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین در پورتال‌های خاص موجود است، که امکان شروع معقول را با گزینه گسترش ویژگی‌ها با قیمت منطقی فراهم می‌کند. در نظر گرفتن الزامات و ویژگی های خاص مورد نیاز هنگام تعیین هزینه طراحی وب سایت ضروری است.

نکات مهم:

 

  • قیمت ها به عوامل مختلفی مانند نوع سایت، امکانات و پیچیدگی آن، تخصص و تجربه طراح، و … بستگی دارد.
  • قیمت های ذکر شده حدودی هستند و ممکن است در شرکت های مختلف متفاوت باشند.
  • برای دریافت قیمت دقیق، باید با شرکت های مختلف طراحی سایت تماس گرفته و از آنها استعلام قیمت بگیرید.
  • همیشه نمونه کارهای شرکت های مختلف را بررسی کنید و از سابقه و تخصص آنها مطمئن شوید.

انواع سایت از لحاظ طراحی:

  • سایت های شرکتی: این نوع سایت ها برای معرفی شرکت، محصولات و خدمات آن به کار می روند.
  • سایت های فروشگاهی: این نوع سایت ها برای فروش محصولات به صورت آنلاین به کار می روند.
  • سایت های خبری: این نوع سایت ها برای انتشار اخبار و اطلاعات به کار می روند.
  • سایت های آموزشی: این نوع سایت ها برای ارائه آموزش های آنلاین به کار می روند.

قیمت تعرفه طراحی سایت:

  • سایت های شرکتی: از 5 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان
  • سایت های فروشگاهی: از 10 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان
  • سایت های خبری: از 5 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان
  • سایت های آموزشی: از 10 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان

نکاتی برای انتخاب تعرفه مناسب:

  • نیازهای خود را مشخص کنید: قبل از انتخاب تعرفه، نیازهای خود را به طور دقیق مشخص کنید. چه نوع سایتی می خواهید؟ چه امکاناتی برای سایت خود نیاز دارید؟
  • بودجه خود را تعیین کنید: قبل از انتخاب تعرفه، بودجه خود را تعیین کنید. چقدر می توانید برای طراحی سایت هزینه کنید؟
  • تعرفه های مختلف را مقایسه کنید: تعرفه های شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین تعرفه را با توجه به نیازها و بودجه خود انتخاب کنید.

در اینجا چند نمونه از تعرفه های طراحی سایت ارائه شده است:

  • تعرفه پایه: این تعرفه برای طراحی سایت های ساده و بدون امکانات خاص مناسب است.
  • تعرفه متوسط: این تعرفه برای طراحی سایت های با امکانات متوسط مناسب است.
  • تعرفه پیشرفته: این تعرفه برای طراحی سایت های پیچیده و با امکانات خاص مناسب است.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت:

 

  • نوع سایت: قیمت طراحی سایت های مختلف با هم متفاوت است. به طور کلی، سایت های فروشگاهی و آموزشی از سایت های شرکتی و خبری گران تر هستند.
  • امکانات و پیچیدگی سایت: هر چه امکانات و پیچیدگی سایت بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • تخصص و تجربه طراح: طراحان باتجربه و متخصص، قیمت های بالاتری نسبت به طراحان کم تجربه تر دارند.
  • سرعت انجام کار: اگر به دنبال طراحی سایت در سریع ترین زمان ممکن هستید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

نکاتی برای انتخاب شرکت طراحی سایت:

  • سابقه و تخصص شرکت را بررسی کنید.
  • نمونه کارهای شرکت را ببینید.
  • از قیمت های شرکت استعلام بگیرید.
  • با طراحان شرکت صحبت کنید و نیازهای خود را به آنها بگویید.
  • از خدمات پشتیبانی شرکت مطمئن شوید.

انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب برای کسب و کار شما یک تصمیم مهم است. زیرا وب سایت شما به عنوان نماینده آنلاین شما عمل می کند و می تواند نقش مهمی در جذب مشتریان و ارتقای کسب و کار شما داشته باشد.

در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب شرکت طراحی سایت آورده شده است:

1. سابقه و تجربه:

  • سابقه شرکت در طراحی و توسعه وب سایت را بررسی کنید.
  • نمونه کارهای شرکت را ببینید و کیفیت آنها را ارزیابی کنید.
  • از مشتریان قبلی شرکت درباره تجربه شان سوال کنید.

2. تخصص:

  • مطمئن شوید که شرکت در زمینه طراحی و توسعه نوع وب سایتی که شما نیاز دارید تخصص دارد.
  • به عنوان مثال، اگر شما به یک وب سایت فروشگاهی نیاز دارید، باید شرکتی را انتخاب کنید که در زمینه طراحی و توسعه وب سایت های فروشگاهی تخصص دارد.

3. قیمت:

  • قیمت های شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید.
  • به دنبال شرکت هایی باشید که قیمت های منصفانه و رقابتی ارائه می دهند.
  • به خاطر داشته باشید که همیشه ارزان ترین قیمت بهترین گزینه نیست.

4. خدمات پشتیبانی:

  • مطمئن شوید که شرکت خدمات پشتیبانی مناسب ارائه می دهد.
  • خدمات پشتیبانی شامل رفع اشکالات، به روز رسانی و نگهداری وب سایت شما می شود.

5. ارتباطات:

  • مطمئن شوید که می توانید به راحتی با شرکت ارتباط برقرار کنید.
  • شرکت باید به طور واضح و شفاف با شما ارتباط برقرار کند و به سوالات شما پاسخ دهد.

6. تعهد:

  • مطمئن شوید که شرکت به تعهدات خود عمل می کند.
  • شرکت باید وب سایت شما را در زمان مقرر و با کیفیت مطلوب تحویل دهد.

علاوه بر نکات ذکر شده در بالا، به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • بودجه خود را مشخص کنید: قبل از شروع به جستجوی شرکت طراحی سایت، بودجه خود را مشخص کنید. این کار به شما کمک می کند تا شرکت هایی را که با بودجه شما مطابقت دارند، پیدا کنید.
  • نیازهای خود را مشخص کنید: قبل از شروع به جستجوی شرکت طراحی سایت، نیازهای خود را مشخص کنید. چه نوع وب سایتی می خواهید؟ چه امکاناتی برای وب سایت خود نیاز دارید؟
  • قرارداد کتبی منعقد کنید: قبل از شروع کار با شرکت طراحی سایت، یک قرارداد کتبی منعقد کنید. این قرارداد باید شامل تمام جزئیات پروژه، مانند قیمت، زمان بندی و خدمات پشتیبانی باشد.

با رعایت این نکات می توانید یک شرکت طراحی سایت مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

بهترین وبسایت طراحی کدام شرکت است ؟

 سایت خوب و حرفه ای ویژگی های مشخص شده ای دارد که در این مطلب تمامی ویژگی های بهترین سایت را معرفی کردیم.

برای سفارش طراحی سایت در مشهد اصفهان تهران تبریز شیراز به شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در مشهد مراجعه کنید .

 

معرفی ویژگی ها و مشخصات سایت خوب 

اگر ویژگی ها و مشخصات سایت خوب و حرفه ای را بشناسید می توانید در کمترین بازه زمانی بهترین وب سایت را تشخیص دهید. برخی از ویژگی هایی که بهترین سایت دارد عبارت است از:

1. محتوای موفق 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که از بهترین سایت دریافت می شود این است که محتوای موفق را در آن نشر می دهند. محتوا به عنوان مهمترین بخش هر یک از سایت ها معرفی می شود. در صورتی که محتواهای غیر تکراری در وب سایت خود نشر دهید، گوگل به آنها امتیاز می دهد. یکی از مهمترین نکاتی که زمان نشر محتوا اهمیت دارد این است که بهینه بودن محتوا بررسی شود. محتواهایی که سئو و بهینه شده اند را افراد حرفه ای می توانند تولید کنند. کلمات کلیدی اصلی و مرتبط در محتواها اهمیت زیادی دارند. محتوایی که در وب سایت نشر پیدا می کند باید با فعالیت سایت مطابقت داشته باشد. محتواها دسته بندی های متنوعی دارند که هر یک از آنها ویژگی شان با یکدیگر فرق می کند. برخی از محتواها به صورت متنی هستند و برخی از محتواهای دیگر ویدیویی می باشند. 

2. ظاهر مناسب 

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که سایت خوب و حرفه ای دارد این است که ظاهر مناسبی را برای آن به کار می گیرند. نرم افزارهای متنوعی هستند که طراحان سایت با استفاده از آنها سایت های شما را طراحی می کنند. این مسئله که سایت زیبایی داشته باشد تا بتواند توجه مخاطب را جلب کند بسیار مهم است. طراحانی که در زمینه طراحی سایت حرفه ای هستند به خوبی می دانند که برای طراحی سایت باید چه فاکتوری را در نظر بگیرند تا سایت زیبایی لازم را داشته باشد. ترکیب رنگ هایی که برای طراحی سایت به کار گرفته میشوند باید هماهنگی لازم را برای زیبایی سایت ایجاد کنند. هر یک از رنگ های وب سایت دارای ویژگی خاصی دارند و زیبایی شان با یکدیگر فرق دارد. 

3. سایت خوب بهینه سازی و سئو شده است

بهینه سازی برای طراحی سایت یکی از مهمترین نکاتی است که اهمیت دارد. اگر می خواهید یک سایت حرفه ای داشته باشید باید آن را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه سازی نمایید. بهینه سازی سایت یک امر تخصصی می باشد که شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید. توجه به این مسئله که بتوانید در گوگل رتبه بالایی کسب کنید بسیار مهم است. بنابراین باید استانداردهای بهینه سازی گوگل را به خوبی در نظر بگیرید تا بتوانید بهینه سازی سایت را انجام دهید. قوانین گوگل برای سئو سازی سایت ها مشخص شده می باشد که طراحان سایت به خوبی این مسئله را می شناسند. بنابراین طراحان سایت های حرفه ای می دانند که باید چگونه سایت ها را بهینه سازی نمایند. 

4. سرعت مناسب برای سایت 

یکی دیگر از ویژگی هایی که سایت خوب دارد این است که سرعت مناسبی را برای آن در نظر می گیرند. در بین انواع فاکتورهایی که گوگل برای رتبه دهی به آن توجه می کند، سرعت اهمیت زیادی خواهد داشت. برخی از سایت هایی که سرعت بالایی ندارند نمی توانند رتبه مناسبی در گوگل به دست آورند. ابزارهای متنوعی برای تست سرعت سایت ها وجود دارند که باید از آنها استفاده کنید تا سرعت سایت را بررسی نمایید. جی تی متریکس یکی از مهمترین ابزارهایی می باشد که به شما کمک می کند تا سرعت وب سایت تان را بررسی نمایید. مشکل سرعت سایت را حل کنید تا در کمترین بازه زمانی بتوانید رتبه مناسبی در گوگل به دست آورید. 

5. امکانات مناسب برای سایت خوب 

یکی دیگر از ویژگی هایی که بهترین سایت دارد این است که امکانات مناسبی را برای آن در نظر می گیرند. دسته بندی های متنوعی برای قابلیت های سایت وجود دارد که هر یک از دسته بندی ها را باید به خوبی بشناسید تا بتوانید از امکانات سایت استفاده کنید. شما بر اساس نیازهای مشتریان خود می توانید امکانات و قابلیت های متنوعی را روی سایت اجرا کنید. در صورتی که نمی دانید چه امکاناتی را باید برای طراحی سایت به کار بگیرید بهتر است که استانداردهای سایت را از نظر قوانین گوگل بررسی نمایید تا امکانات مورد نیاز را برای سایت به کار بگیرید. 

6. انتخاب دامنه مناسب 

 یکی از مهمترین مواردی که برای طراحی سایت خوب اهمیت دارد این است که دامنه مناسبی را برای سایت به کار بگیرید. نام دامنه و پسوند دامنه از جمله مواردی است که باید دقت زیادی روی آن داشته باشید. نام دامنه به عنوان نام تجاری شما شناخته می شود که باید با فعالیت تان هماهنگی لازم را داشته باشد. کوتاه و تصویری بودن دام دامنه یکی از مهمترین مواردی است که اهمیت زیادی دارد. این مسئله که نام دامنه با نوع صنعت شما هماهنگی لازم را داشته باشد بسیار مهم است. پسوند مناسبی را برای دامنه سایت انتخاب کنید تا بتوانید استفاده آسانی از دامنه را برای مشتریان رقم بزنید. 

7. قابلیت ریسپانسیو در سایت خوب 

یکی از مهمترین مواردی که گوگل به آن توجه می کند، ریسپانسیو بودن سایت می باشد. این مسئله که سایت شما به خوبی در تمامی وسیله ها مانند گوشی، لب تاپ، تبلت و ... نشان داده شود بسیار مهم است. امروزه بسیاری از افراد با استفاده از گوشی خود سرچ های متنوعی را در گوگل انجام می دهند. در صورتی که سایت شما واکنش گرا نباشد در گوشی باز نمی شود و این مسئله موجب می گردد که مشتری از سایت شما خارج شود. برای اینکه تعداد مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود را بالاتر ببرید باید به واکنش گرا بودن سایت اهمیت دهید. دقت داشته باشید که استاندارد بودن سایت های ریسپانسیو را از نظر گوگل باید به خوبی بررسی کنید و سپس این قابلیت را برای سایت اجرا نمایید. شما باید به آسودگی مشتریان خود اهمیت دهید و قابلیت واکنش گرا بودن را برای سایت تان اجرا کنید. 

 

راه های کاهش هزینه انرژی مصرفی در کولرهای گازی

 با توجه به اینکه طرفداران خرید کولر گازی بیشتر می باشد ولی به دلیل مصرف برق زیاد تا حدودی نگران کننده است که با رعایت این موارد می توانید مصرف برق خود را کنترل و کاهش دهید.

  1. ابتدا باید از اتلاف انرژی آن جلوگیری کنیم با بستن درب و پنجره ها تا از هدر رفتن سرمای تولید شده جلوگیری شود.
  2. موتور کولر گازی را در حتما در سایه و مسیر باد نصب نمایید زیرا باعث افزایش بازدهی و کاهش مصرف برق می گردد.
  3. به جهت افزایش قدرت انتقال باد کولر و تولید سرمای مطلوب فیلترهای پانل را هر هفته درآورده و بشورید و سپس خشک کرده و دوباره نصب نمایید.
  4. درجه کولر را بین 20 تا 25 تنظیم نمایید تا عملکرد خوبی داشته باشد و موتور زیاد تحت فشار درجه و حرارت قرار نگیرد.
  5. هر سال کولر گازی خود را قبل از اینکه ایراد فنی پیدا نموده و مصرف انرژی خود را افزایش دهد توسط واحد های سرویس دهی انجام دهید.
  6. سعی کنید همزمان که کولر روشن است از وسایل گرمازا از جمله اجاق گاز و سماور برقی و ... که باعث افزایش گرمای محیط می شود استفاده ننمایید.
  7. قبل از خرید باید توسط کارشناس به نسبت فضا و محاسبه محیط کولر مورد نظر پیشنهاد و نصب گردد زیرا در برخی موارد کولر متناسب با نیاز محیط انتخاب نمی شود که باعث اطلاف انرژی و هزینه ها می شود.

 

آمار مصرف انرژی کولر گازی و کولر آبی:

طبق پیش‌بینی‌ها گفته شده متأسفانه در اکثر شهرهای کشور ما در 10 الی 20 سال آینده دچار بحران شدید کم‌آبی خواهند شد. مسلماً این بحران یکی از سخت‌ترین دوران‌های زندگی در این کشور را رقم خواهد زد زیرا نه تنها هزینه تصفیه و انتقال آب بسیار زیاد است، بلکه مناطق مرکزی ایران از هر طرف با منابع آب فاصله زیادی دارند. هر کولر آبی بسته به ظرفیت آن به طور متوسط بین 30 تا 45 لیتر آب در ساعت مصرف می‌کند (یعنی در شبانه‌روز مقداری تقریباً معادل 700 لیتر). به بیانی ساده، واحدی مسکونی با مساحت 150 تا 170 متر با کولر 7000 CFM تقریباً 800 لیتر آب را در طی شبانه‌روز تبخیر می‌کند. به همین علت است که کولرهای گازی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. کولر گازی در صنعت تهویه و تبرید از جایگاه خاصی برخوردار است.

 

مزایا و معایب کولرهای گازی

کولرهای گازی با توجه به تکنولوژی به کار رفته باعث شده که این کولر محدود به منطقه یا محل زندگی نباشد یعنی هم در مناطق خشک هم در مناطق مرطوب به راحتی می توانیم استفاده نماییم. هرچند مزایا و معایب خودش را دارد که در ادامه بیشتر تفکیک می کنیم تا به راحتی به مزایا و معایب آن پی ببرید.

مزایای کولر گازی:
  • به دلیل داشتن فیلترهای مخصوص آب و هوای سالم و تصویه شده تری را ایجاد می کند.
  • با استفاده از این نوع کولرها می توانیم هر بخش از محیط را به راحتی خنک کنیم و این باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شود.
  • مدت زمان خنک کنندگی محیط بسیار سریع است زیرا سریع بعد از روشن شدن محیط را خک می کند.
  • این نوع کولرها بدون صدا و بدون کانال کشی بوده و به راحتی راه اندازی می شود.
  • در تمامی شرایط رطوبتی قابل بهره برداری بوده و به بدون وابستگی به دمای خارج از محیط خنک می کند.
  • بسیار بهداشتی بوده و نیازی به مصرف آب ندارد و صدای زیادی نیز ندارد.
  • معایب کولر گازی:
  • هزینه سرویس و نگهداری بالایی دارد.
  • قیمت بالایی نسبت به کولر آبی دارد.
  • مصرف برق بالایی دارد که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

راهنمای خرید آنلاین لوازم خانگی

 

راهنمای خرید آنلاین لوازم خانگی  

امروزه زمان مهمترین عنصر زندگی شهری به حساب می آید. با بالا رفتن تنوع محصولات و گسترش بازار لوازم خانگی و مشکلات خرید سنتی (حضوری) مانند رفت و آمد به بازار، آب و هوا و ترافیک و... سبک خرید سنتی روز به روز سخت تر شده است.

پیشرفت روزانه تکنولوژی در زمینه وب سایت های فروش کالا این امکان را به ما داده است تا با حذف مشکلات فوق و در زمانی کوتاه خرید خود را انجام دهیم.                                       

خرید لوازم خانگی به صورت آنلاین دارای چندین مزیت می باشد. شما می توانید بدون اینکه از منزل و یا محل کار خارج شوید تنها با استفاده از اینترنت و یک دستگاه اعم از کامپیوتر و یا حتی تلفن همراه خود  اقدام به جستجو درباره کالای مد نظر خود انجام دهید، که این جستجو شامل توانایی مقایسه، مشاهده امتیاز دهی، نظرات بقیه کاربران و پیداکردن بهترین قیمت مابین سایت های مختلف باشد.

نکته مهم در خرید آنلاین این است که وب سایت مورد نظر شما حتما نمـاد اعتمـــــاد الکتـرونیـکی کسب و کارهای اینترنتی را دارا باشد.

زمانی که وسایلی با ابعاد بزرگ را به صورت آنلاین خریداری می کنید شما باید ابعاد را در نظر بگیرید تا با فضای داخل منزل مطابقت داشته باشد و این در صورتی امکان پذیر است که تمامی اطلاعات دستگاه را در اخیار داشته باشید و این مهم با مراجه به وب سایت هایی که جزییات محصول را بیان کرده امکان پذیر است.

تیم لوازم خانگی مراحلی را برای راهنمایی یک خرید نسبتا کامل آماده کرده است که شامل موارد زیر می باشد:

1. قدم اول:

اندازه گیری فضای مدنظر محصول در خانه

جای درنظر گرفته شده برای دستگاه را از قبل مشخص نمایید و ابعاد را اندازه گیری کنید. این روش به شما کمک می کند تا در صورت خرید لوازمی مانند لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از قرار گیری آن در منزل و یا محل کار خود اطمینان حاصل کنید.

 

برای این کار باید طول، عرض، عمق و پهنای محصول را در نظر بگیرید. اکثرا تمامی سایت ها سایز و اندازه محصول را در صفحه جزییات آن محصول درج می کنند که با تطبیق آن با فضای اندازه گیری شده منزل از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

2. قدم دوم:

تهیه لیستی از قابلیت های وسیله مورد نظر

این مطلب به شما کمک میکند که دستگاه خود را در هنگام خرید آنلاین لوازم خانگی پیدا کنید. برای مثال اگر شما بخواهید یک مایکرویو که شامل ویژگی های مانند سیستم تمیزکنندگی خودکار، بخارپز، هیتر ذغالی و گرمادهی از بالا و پایین دارا باشد را خریداری کنید لازم است که ویژگی های مد نظر خود را در لیست خود یادداشت کنید.

3. قدم سوم:

سایت های فروش لوازم خانگی را انتخاب کنید که نظرات کاربران را نمایش دهد.

این به شما اجازه می دهد تمامی نقات مثبت و منفی محصول مورد نظر را که کاربران قبل ثبت کرده اند را مشاهده نمایید. برای مثال اگر شما می خواهید یک یخچال استیل بخرید ولی نگرانی در رابطه با تو رفتگی سطح بدنه یخچال در طول زمان استفاده از آن یخچال را دارید، بررسی نظرات کاربران به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که آن ها با این نوع محصول مشکل داشته اند یا خیر.

در وب سایتی که برای خرید آنلاین لوازم خانگی به آن مراجعه کرده اید علایمی را که بیانگر درصد رضایت مشتری و کیفیت کالا است را مورد توجه قرار دهید. همیشه محصولات را بر اساس رتبه بندی مد نظر خود مرتب سازی نمایید. این کار به شما اجازه می دهد تا محصولات مورد علاقه سایر مشتریان را هم مشاهده کنید. اگرچه ممکن است حتی نظرات یک یا چند کاربر برخلاف بقیه نظرات باشد.

4. قدم چهارم:

جستجوی اینترنتی خود را بر حسب برند مورد علاقه خود انجام دهید

اگر شما به دنبال یک برند خاص هستید ممکن است جستجوگر اینترنت به شما وب سایت های متنوعی که محصولات و برند های مشابه می فروشند را به شما پیشنهاد کند. در هنگام جستجو در اکثر موتورهای جستجوگر معروف از قبیل گوگل، یاهو و .. به دنبال کلمات کلیدی محصول مورد نظر باشید. برای مثال اگر شما دنبال یک دستگاه و برند خاص از ماشین ظرفشویی هستید نام برند، شماره سریال و خود کلمه "ماشین ظرفشویی" را در موتور جستجوی خود وارد کنید. نتیجه جستجو به شما محصولات مشابه به محصول مورد نظر خود را نمایش می دهد.

 

 

5. قدم پنجم

قوانین فروش را در وب سایت های مختلف بررسی کنید.

برخی از وب سایت ها ممکن است سیاست های فروش مانند: ضمانت نامه، بازده و یا بازپرداخت و تعویض محصول را در صورت استفاده اولین مرتبه از دستگاهی که معیوب است و یا در صورت عدم تطابق سلیقه ای محصولی که استفاده نشده است را نادیده بگیرند. در پی این موضوع به دنبال وب سایت های فروش لوازم خانگی باشید که شرایط و ضوابط فروش را در قسمت قوانین سایت درج کرده باشد. در بیشتر موارد میتوانید این اطلاعات را در قسمت قوانین فروش آن سایت بیابید.

6. قدم ششم

 وب سایتی را انتخاب کنید که هدف آن جلب رضایت مشتری باشد.

برای مثال وب سایتی را انتخاب نمایید که در ابتدا از کارشناسان مجرب استفاده می کند این یعنی زمانی که شما قصد خرید دارید، مشاوران آن وب سایت به صورت آنلاین و یا به صورت تلفنی به طور کامل و تخصصی و با برخوردی مناسب شما را راهنمایی کنند. همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید که این وب سایت موظف است شما را از ابتدای ثبت سفارش تا تحویل کالا مطلع سازد. در مرحله بعد توجه داشته باشید که آن وب سایت بتواند در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده را به دستتان برساند، طی بررسی فروشگاه  لوازم خانگی در زمینه فروش اینترنتی، بیشتر خریداران مدت زمان ارسال را دغدغه اصلی خود به شمار می آورند.

وظایف بهترین طراح سایت در مشهد چیست ؟

 

شرح وظایف بهترین طراح سایت در مشهد 

• آیا می‌توانید به شرح وظایف طراح سایت بپردازید؟
• چقدر با حرفه و شغل طراح سایت آشنا هستید؟
• می‌دانید طراح سایت کیست و چه وظایفی دارد؟
با ما همراه باشید تا به پاسخ تمامی سوالات مطرح شده، برسیم.

طراح سایت کسی هست که مهارت و خلاقیت در طراحی یک سایت داشته باشدو هر طراح سایت وظایفی شامل ارزش قائل شدن برای نظر مشتری، تلاش برای برآورده کردن انتظارات مشتریان، برنامه‌ریزی در نوع طراحی، ساخت صفحاتی با نظم، به کارگیری عکس هایی باکیفیت، قیمت گذاری مناسب برای مشتری و… دارد.

 

شرح وظایف طراح سایت

حال به این می رسیم که وظایف طراح سایت چیست؟
• ارزش قائل شدن برای نظر مشتری و بهره بردن از ایده‌های او
• نهایت تلاش برای برآورده کردن انتظارات مشتریان با استفاده از جلوه‌های ظاهری سایت
• برنامه‌ریزی در نوع طراحی، انتخاب افکت، رنگ، فونت، پس‌زمینه و غیره
• ساخت صفحاتی با نظم و ترتیب و همچنین کاملا واضح برای افزایش بازدید کاربران
•به کارگیری از عکس‌های با کیفیت

• تست و آزمایش سایت بعد از طراحی
• تحویل به کارفرما در زمان تعیین شده و بارگذاری آن بر روی سرور
• و در نهایت قیمت‌گذاری مناسب برای مشتریان

اکنون می‌توانید به شرح وظایف طراح سایت بپردازید….

دانستیم که وظایف طراح سایت چیست و یک طراح باید چه کاری انجام دهد؛ اما علاوه بر آن باید دارای مهارت‌های که در ادامه نام می‌بریم، باشد:
• تسلط بر مفهوم اصلی وب، زبان برنامه‌نویسی وب و دنیای اینترنت
• آگاهی کامل از ابزارهای مورد نیاز یک طراح سایت
• داشتن توانایی و استعداد در انجام حل مسائل
• انتقال درست و ساده مفاهیم به مشتریان مختلف از سطح آگاهی
• قدرت انجام پروژه و مسئولیت‌پذیر بودن
• مدیریت کردن زمان و فرآیند کار
پس اگر برای طراحی سایت خود به دنبال افراد ماهر و متخصص در این زمینه هستید که تمام ویژگی‌هایی نام برده شده را داشته باشند، می‌توانید روی مجموعه پایامارکتینگ  حساب کنید و کار خود را به ما بسپارید تا یک سایت حرفه‌ای تحویل بگیرید.

سرویس خواب کودک شامل چیست ؟

  لیست لوازم ضروری سیسمونی کودک محسوب می شود .

خواب نوزاد با نمودار رشد کودک رابطه مستقیم دارد . خواب خوب می تواند در آرامش نوزاد موثر باشد و سلامت روانی او را تضمین کند . خرید سرویس خواب نوزاد اگر با انتخاب صحیح و آگاهانه همراه باشد در سلامتی کودک بسیار تاثییر گذار است.

وقتی صحبت از خرید سیسمونی می شود ، یکی از مهم ترین اقلام که در لیست سیسمونی نوزاد نام برده می شود سرویس خواب است . اما سرویس خواب کودک شامل چه مواردی است ؟ و کدام اقلام سیسمونی جز سرویس خواب نوزاد است ؟ برای پاسخ به این سوالات با کارتز تا پایان این مقاله همراه باشید :

مهم ترین اجزا تشکیل دهنده سرویس خواب نوزاد

هر وسیله ای از سیسمونی که با خواب کودک در ارتباط باشد جز سرویس خواب نوزاد محسوب می شود .

  • تخت کودک : اصلی ترین بخش سرویس خواب نوزاد ، تختخواب است . معمولا سرویس تخت و کمد با هم و ست هم خریداری می شود و در جذابیت خرید سیسمونی شیک و لاکچری بسیار موثر است . بزرگ ترین و گران ترین وسیله از سیسمونی نوزاد مربوط به خرید تخت و کمد کودک است . هر سال مدل های جدید و فانتزی در سایز و رنگ های مختلف وارد بازار می شود و شما می توانید بر اساس بودجه در نظر گرفته شده و فضای اتاق کودک یکی را انتخاب کنید .
  • تشک : که بر اساس سایز تخت خریداری می شود . تشک ها مدل های مختلفی از جمله طبی و ابری دارد و از آن جایی که خرید تشک ارزان و غیر استاندارد می تواند به کمر و مهره های ستون فقرات نوزاد لطمه وارد کند ، توصیه می شود در خرید آن حساس باشید .

 

روتختی نوزاد چهارتیکه کد 161
  • روتختی نوزاد : پس از خرید تختخواب و تشک کودک نوبت به خرید سرویس روتختی نوزاد می رسد . روتختی های نوزاد نیز مدل های مختلف دارد و برند های زیادی در حال تولید و فروش آن هستند . روتختی ها می توانند 2 تکه ، 4 تکه ، 7 تکه یا بیشتر باشد و معمولا شامل روبالشتی ، ملحفه تشک روتختی و گارد محافظ است . کارتز یکی از بهترین تولید کننده روتختی نوزاد است که انواع روتختی نوزاد دخترانه وپسرانه را در جدیدترین مدل تولید و به بازار عرضه کرده است .

 

  • سرویس خواب دم دستی نوزاد : علاوه بر خرید روتختی نوزاد ، بودن یک دست سرویس سبک و دم دستی در سیسمونی ضروری است . این سرویس ها شامل تشک ، بالشت و پتو کوچک و سبک است که از آن به نام سرویس خواب مسافرتی نوزاد نیز نام برده می شود . مزیت استفاده از ست مسافرتی کودک ، قابل حمل بودن بودن آن است . هم چنین به راحتی در ماشین لباسشویی شسته و تمیز می شود .داشتن طراحی فانتزی این امکان را برای شما به وجود می آورد که در مهمانی ها نیز از آن استفاده کنید .
سرویس مسافرتی نوزاد کد 185
  • قنداق سوییسی نوزاد : این وسیله کالایی جدید و تولید برند کارتز است که در سل های اخیر به لیست سیسمونی کودک اضافه شده است . خرید قنداق سوئیسی نوزاد به شما این امکان را می دهد که از در آغوش گرفتن نوزاد در ماه های اولیه تولد خودداری کنید .
 

لوازم غیر ضروری سرویس خواب نوزاد

در کنار اقلام ضروری و مهم سرویس خواب نوزاد برخی موارد وجود دارد که اگر چه خرید آن ضروری نیست اما می تواند کاربردی باشد . خرید این لوازم به فضا و بودجه در نظر گرفته شده شما بستگی دارد .

  • گهواره : گهواره ها سایز های کوچک شده تخت کودک می باشد که قابل حمل و سبک است . می توانید آن را با خود به پذیرایی بیاورید یا در کنار تخت خود قرار دهید .
  • پتو مسافرتی نوزاد : داشتن یک پتو سبک و کوچک مانند پتو بافتنی نوزاد ، می تواند بسیار کاربردی باشد .دیگر نیاز نیست سرویس خواب نوزاد را  با خود حمل کنید . پتو بافتنی نوزاد کارتز به عنوان دور پیچ نیز استفاده می شود و بسیار نرم و لطیف است .
 
  • میز تعویض پوشک : اگر چه خرید آن ضروری نیست اما می تواند کار تعویض پوشک نوزاد را راحت تر و خوشایند تر کند . تهیه میز تعویض ضروری نیست و به فضای اتاق کودک بستگی دارد و البته می تواند قیمت خرید سیسمونی نوزاد را افزایش دهد .
  • تشک آنتی رفلاکس نوزاد : برخی نوزادان در بدو تولد دارای رفلاکس معده هستند که جهت درمان باید از تشک رفلاکس نوزاد استفاده کنند. خرید این تشک طبی باید با تجویز پزشک کودکان باشد و خرید آن ضروری نیست .

تولیدی برتر تیشرت تبلیغاتی در تهران چه کسی است ؟

 

خرید عمده تیشرت تبلیغاتی برای کارخانه ها

یکی از مهم ترین مشتریان تیشرت تبلیغاتی ،کارخانه ها و کارگاه های بزرگ هستند که برای کارگران و کارمندان خود ، تی شرت تبلیغاتی با چاپ لوگو برند  سفارش می دهند . یکسان سازی پوشش و چاپ برند و لوگوی کار شما می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کارکنان و حس قدرت مندی کار شما باشد .

معمولا در کارخانه ها حداقل سالی 2 بار لباس کار تعویض می شود . خرید عمده تیشرت تبلیغاتی و تیشرت کار از تولیدی می تواند باعث اطمینان خاطر از کاهش قیمت شود . برای سفارش عمده و تولید تی شرت کار و تبلیغاتی با  دوخت یادگار در تماس باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی ثبت شده در سایت دوخت یادگار ، مشاوره بگیرید .

 

تولید عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران

اگر به فکر خرید تیشرت های تبلیغاتی هستید ، به طور حتم می دانید که خرید عمده تیشرت تبلیغاتی می تواند در کاهش هزینه ها تاثییر به سزایی داشته باشد . چرا که با حذف واسطه ها و خرید از تولیدی تیشرت کار دوخت یادگار می توانید در مبالغ  کسب و کار خود صرفه جویی کنید .

تولید عمده تیشرت تبلیغاتی در تهران توسط تولیدی دوخت یادگار انجام می شود و خرید از تولیدی دوخت یادگار شما را قادر می سازد که امکان خرید آنلاین و در عین حال عمده را تجربه کنید

بهترین فروشگاه آنلاین خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران

با توجه به مشغله و گرفتاری هایی که این روزها همه درگیر آن هستیم ، و در کنار آن ترافیک و آلودگی شهر های بزرگ از جمله تهران ، پیشرفت تکنولوژی توانسته است به کمک انسان ها بیاید و کار را برای همه ی ما راحت تر کند .

بهترین راه این است که به جای حضور فیزیکی در تولیدی و انتخاب تی شرت ، از هر کجای شهر که هستیم و در هر زمان از روز که فرصت داریم سفارش تولید تیشرت تبلیغاتی را ثبت کنیم . تا در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت سفارش شما به دستتان برسد .

اما شاید بپرسید بهترین فروشگاه آنلاین خرید تیشرت تبلیغاتی در تهران چه کسی است ؟ و ما با اطمینان خواهیم گفت دوخت یادگار !

فروشگاه دوخت یادگار با تکیه بر تجربه و تجهیزات صنعتی در تولیدی خود ، امکان فروش عمده تیشرت تبلیغاتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است . و شما دیگر نیاز به خرید حضوری ندارید . تنها کافی است به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت دوخت یادگار ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان تی شرت های تبلیغاتی به دست شما برسد .

راهنمای خرید یخچال فریزر خوب برای خانه

 شاید بر اساس یک اصل کلی بر این باور باشید که هرچقدر بیشتر خرج کنید، محصول بهتری خریداری خواهید کرد؛ باید بدانید این موضوع در مورد خرید یخچال فریزر چندان صدق نمی‌کند. اولین نکته که در خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کنید این است که محصولی که تهیه می‌کنید متناسب با نیاز شما باشد. گران‌ترین یخچال اگر در فضای آشپزخانه‌ی شما جا نگیرد، بدون استفاده خواهد بود. یک یخچال فریزر هوشمند شاید برای بسیار از افراد مسن کاربری نداشته باشد. بنابراین، بهتر است ابتدا به ملاحظات قبل از خرید بپردازید و با علم به ویژگی‌های به‌روز و کاربردی، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه‌ی خود انجام دهید. قبل از اقدام خرید دو نکته‌ی اساسی وجود دارد که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشت؛ ابعاد موجود در فضای آشپزخانه و عادات خرید که مهم‌ترین مؤلفه‌ها در خرید یخچالی کاربردی هستند. پیشنهاد می‌شود در صورتی که هنوز از فضای در دسترس خود در آشپزخانه اطلاعی ندارید، اقدام به خرید یخچال نکنید.

 

۱. ابعاد

نکته‌ی مهم اول این است که بدانید دقیقا چقدر فضا برای قرار دادن یخچال فریزر خود در آشپزخانه در اختیار دارید. توجه داشته باشید که یخچال فریزرها تک سایز نیستند. پس بهتر است قبل از خرید به نکات زیر در خصوص اندازه‌‌ی محصول توجه کنید.

 

ورودی یخچال

این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است و به‌عنوان خریدار باید بدانید اندازه‌ی ورودی یخچال چقدر است و آیا در فضایی که شما در آشپزخانه‌ی خود در اختیار دارید جا می‌گیرد یا خیر. چنان‌چه فضای شما از اطراف نیز محدود باشد، بهتر است عرض و ارتفاع و عمق این محدوده را قبل از خرید اندازه‌گیری کنید. در این اندازه‌گیری حداقل دو سانتی‌متر فضا در اطراف برای به اصطلاح تنفس دستگاه و جلوگیری از داغ شدن آن در نظر بگیرید.

 

فضای در دسترس برای باز شدن درب

این نکته زمانی اهمیت می‌یابد که یخچال شما در کنار دیوار قرار می‌گیرد. برای این‌که بتوانید درب یخچال را کاملا باز کنید باید توجه داشته باشید که جهت باز شدن آن به سمت دیوار نباشد. در مواردی که یخچال بین کابینت‌ها یا در نزدیکی دیوار تعبیه می‌شود، حداقل پنج سانتی‌متر فضا برای گردش لولاها باید در نظر گرفته شود؛ البته برخی از یخچال فریزرهای جدید از لولاهایی استفاده می‌کنند که هیچ گونه بیرون‌زدگی ندارند؛ اما در سایر موارد باید به این نکته توجه کرد.

 

اندازه‌ی ورودی آشپزخانه

این‌که تمام سختی‌های خرید و حمل‌ونقل یخچال را تحمل کنید و در نهایت متوجه شوید که نمی‌توانید یخچال جدید خود را وارد آشپزخانه کنید بسیار ناخوشایند است. پس قبل از خرید، اگر آشپزخانه‌ی شما در دارد و به‌اصطلاح اوپن نیست، بهتر است چهارچوب آن را اندازه‌گیری کنید و ابعاد را به همراه داشته باشید تا در انتخاب خود مدنظر قرار دهید.

 

۲. عادات خرید و آشپزی خود را در نظر بگیرید

این مورد در انتخاب ظرفیت یخچال فریزر اهمیت بالایی دارد. اگر عادت به ذخیره‌ی مواد غذایی ندارید، یخچال بزرگ تنها جای بیشتری در آشپزخانه‌ی شما اشغال می‌کند و مصرف برق شما را بالا می‌برد. سبک زندگی شما در انتخاب یخچال مناسب می‌تواند بسیار نقش داشته باشد.

اگر هفته‌ای یک بار خرید می‌کنید، به یخچالی با ظرفیت بالا و اگر هر روز به خرید می‌روید یخچالی با ظرفیت کم نیاز دارید. اگر خیلی از نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنید، محل‌های قرارگیری بطری‌ها را بررسی کنید که از ظرفیت کافی برخوردار باشند. پس استفاده از فضای داخل یخچال و مدیریت و طبقه‌بندی آن نیز حائز اهمیت است. در قسمت فریزر باید دقت کنید این فضا به‌خوبی مدیریت شده باشد؛ چرا که ممکن است بخواهید یک پیتزای کامل را در آن قرار دهید. در این صورت ممکن است با وجود بزرگ بودن فریزر، طبقه‌بندی نادرست مانع کار شما بشود.

 

فضای داخلی

فضا داخلی یخچال‌ها را عموما با واحد فوت مکعب که برابر با ۲۸.۳ لیتر (۰.۰۲۸ متر مکعب) است، اندازه‌گیری می‌کنند. یخچال‌ها می‌توانند از ۲ تا ۴۲ فوت مکعب فضا برای ذخیره‌ی مواد غذایی در اختیار کاربران قرار دهند. توجه داشته باشید که یخچال مناسب برای یک خانواده‌ی چهار نفره ۱۸ تا ۲۲ فوت مکعب است. یخچال متوسط برای یک آپارتمان ۱۴ تا ۱۶ و یک یخچال متوسط از نوع مینی که معمولا فقط برای خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد ۵ تا ۷ فوت مکعب فضا دارد. لازم است بدانید عدد فوت مکعب دقیقا برابر با فضای داخل یخچال نیست و معمولا به دلیل استفاده از موارد مختلف مانند طبقه‌ها و کشوها، فضای کمتری نسبت به عدد عنوان‌شده در اختیار کاربر قرار خواهد داشت. 

این نوع مدل‌ها از این جهت مستقل هستند که از تمام جهات طراحی شکیل و زیبایی دارند و می‌توانند در هر مکانی جدا از اینکه در اطراف آن‌ها کابینتی باشد یا خیر به‌صورت مستقل قرار بگیرند. چنان‌چه بخواهید این مدل‌ها را در میان کابینت‌ها جاسازی کنید، به دلیل داشتن عمق زیاد معمولا حدود ۱۵ سانتی‌متر از جلوی یخچال خارج از دکور شما قرار خواهد گرفت که مطلوب خیلی از خانواده‌ها نیست.

 

یخچال‌های یکپارچه با پیشخوان

 

مدل‌های یکپارچه با پیشخوان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمق آن‌ها بدون محاسبه‌ی درب محصول ۶۱ سانتی‌متر باشد. این اندازه، استاندارد عمق کابینت در دنیا است. بنابراین، یخچال به‌طور کامل توسط کابینت‌های اطراف آن پوشش داده می‌شود و تنها درهای آن بیرون خواهند ماند تا دکور شما یکپارچه‌تر به نظر بیاید.

 

فریزر بالا

در این نوع طراحی فریزر در بالا و یخچال پایین آن قرار می‌گیرد. این مدل فضای زیادی دارد؛ اما برای دسترسی به بخش‌های پایینی یخچال که در طول روز ممکن است زیاد با آن‌ها سر و کار داشته باشید، باید مدام خم شوید. این سبک از طراحی را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و البته متداول‌ترین نمونه‌ی موجود در بین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی یخچال دانست. شروع قیمت این مدل یخچال فریزرها معمولا از ۵۰۰ دلار است.

 

فریزر پایین

بخش مربوط به فریزر در این نوع طراحی در پایین و یخچال بالای آن قرار می‌گیرد. این طراحی ضمن داشتن ظرفیت مناسب برای موارد حجیم، دید و دسترسی خوبی به مواد غذایی ارائه می‌دهد و لازم نیست مدام برای دسترسی به آن‌ها خم شوید. این سبک از طراحی در سال‌های گذشته بسیار محبوب شده است و عموم تولید‌کنندگان تمرکز خود را بر توسعه‌ی محصولاتی با این سبک گذاشته‌اند. سبک طراحی جدید و به‌روز‌تر باعث شده است قیمت این مدل‌ها معمولا از ۷۰۰ دلار شروع می‌شود.

 

فریزر پایین به سبک فرانسوی

در طراحی درب یخچال به سبک فرانسوی، فریزر در پایین و یخچال که روی آن قرار دارد دارای دو درب است که مانند پنجره از وسط به طرفین باز می‌شوند. این مدل‌ها در مواقعی که با کمبود جا مواجه هستید کاربرد دارند؛ ضمن اینکه فضای خوبی در بخش فریزر ارائه می‌دهند که برای نگهداری موارد حجیم مناسب و کاربردی است. البته برای استفاده از این یخچال‌ها باید فضای بیشتری در آشپزخانه داشته باشید. با این حال یخچال‌هایی با طراحی فرانسوی جزو جادارترین محصولات این دسته هستند. قیمت این محصولات غالبا از ۱۲۰۰ دلار به بالا خواهد بود.

 

ساید بای ساید

در این مدل محصولات، یخچال و فریزر در کنار هم قرار می‌گیرند. چنان‌چه از مواد تازه و فریزری به یک اندازه استفاده می‌کنید، این گزینه می‌تواند مناسب شما باشد. در نظر داشته باشید که به دلیل تقسیم عمودی یخچال از وسط، پهنای فضای داخلی شما در هر دو بخش یخچال و فریزر باریک خواهد بود و امکان نگهداری موارد حجیم را نخواهید داشت. یخچال‌های ساید‌بای‌ساید طراحی بسیار زیبایی دارند؛ اما عموما فضای زیادی به همراه ندارند. بازه‌ی قیمت این نوع یخچال فریزر معمولا از ۹۰۰ دلار آغاز می‌شود.

 

دوقلو

اگر اعضای خانواده‌ی زیادی دارید یا عموما مواد غذایی با حجم بالایی خریداری می‌کنید، بهترین راه‌ حل موجود یخچال‌های دوقلو هستند. این یخچال‌ها نمونه‌ی حجیم‌‌تر ساید‌بای‌ساید و دارای دو بخش یخچال و فریزر بزرگ و مستقل هستند و مشکل فضای اندک ساید‌بای‌ساید‌ها ب‌خصوص در بخش فریزر را به‌طور کامل حل می‌کنند. در حمل و نقل نیز به دلیل ابعاد کوچک‌تر هر واحد در قیاس با ابعاد ساید‌بای‌ساید‌ها، روند ساده‌تری در پیش خواهید داشت. با این حال مشکل اصلی این دسته از یخچال‌ها، فضای مورد نیاز بزرگ‌ آن‌ها است. در طراحی مدرن آشپزخانه‌ها که یخچال‌ها بین کابینت‌ها قرار می‌گیرند، عموما استاندارد ابعاد ساید‌بای‌ساید‌ها در مراحل طراحی آشپزخانه مد نظر است و به همین دلیل عموما امکان استفاده از انواع دوقلو در دسترس نیست. 

 

سردکننده‌های ستونی

این محصولات، تمام یخچال یا تمام فریزر هستند. نکته‌ی مهم در رابطه با این دسته از سردکننده‌ها، امکان ترکیب و سفارشی‌سازی یخچال و فریزر مورد نظر کاربران است. به‌عنوان مثال هر کاربر می‌تواند در کنار امکان خرید تنها یخچال یا فریزر، ابعاد مورد نظر خود از یخچال و همچنین فریزر را ترکیب کند. با این حال تنوع این دسته از محصولات در بازار کشور بسیار اندک است.

 

سردکن‌های کامپکت

یک یخچال جمع و جور می‌تواند گزینه‌ای کارآمد برای هر آشپزخانه‌ای باشد. از این نوع یخچال‌ها می‌توانید در پیشخوان منزل، اداره و سالن‌های نمایش به‌عنوان خنک‌کننده‌ی نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کوچک استفاده کنید. سردکن‌های زیرپیشخوانی شامل یخچال‌ها، فریزرها، مخزن‌های نوشیدنی و یخ‌سازها عملکردی کاملا متفاوت از یخچال‌های مستقل دارند و به همین دلیل می‌توانند بدون اینکه کمپرسور آن‌ها دچار مشکل شود در بین کابینت‌ها جای بگیرند.

 

کشوهای سردکن زیرپیشخوانی

کشوهای سردکن دوتایی که در زیر پیشخوان تعبیه می‌شوند بسیار شیک و جذاب و گزینه‌ای مناسب برای نگهداری اسنک‌ها و نوشیدنی‌ها فوق‌العاده کاربردی هستند. این سردکن‌ها در بین کابینت‌های اندازه‌ی استاندارد جا می‌گیرند و دسترسی آسان توسط کودکان را به‌عنوان یک ویژگی مثبت به همراه دارند.

 

مع‌‎بندی طراحی و ابعاد

این‌که کدام‌یک از مدل‌های معرفی‌شده را انتخاب کنید تا حد زیادی به سلیقه، بودجه و دکوراسیون منزل شما بستگی دارد‌؛ اما به‌طور کلی می‌توان گفت یک یخچال فریزر با درهای سبک فرانسوی که در پایین یک یا دو کشوی فریزر دارد و در بالا دو درب برای یخچال، می‌تواند از لحاظ کاربری مطلوب بسیاری از خانواده‌ها باشد. در استفاده از این یخچال‌ها هنگام باز کردن در یخچال تقریبا تمام مواد داخل آن هم‌سطح با چشم انسان قرار دارند و مشکلاتی مانند الزام به خم شدن یا پیدا نکردن مواد غذایی نخواهید داشت. از سوی دیگر، به دلیل کشویی بودن فریزر، از بالا بر مواد داخل آن اشراف خواهید داشت.

با این حال هر کدام از مدل‌های یخچال را که انتخاب کنید نکته‌ای در ابتدای مطلب به آن اشاره شد یعنی اندازه همواره اهمیت بالایی خواهد داشت. باید دقت داشته باشید در بالغ بر ۹۵ درصد از یخچال‌ها متناسب با کابینت‌های سنتی طراحی می‌شوند. اندازه‌ی کابینت‌ها معمولا ۷۶، ۸۴، ۹۱.۵، ۱۰۶.۵ و ۱۲۲ سانتی‌متر است. بر اساس این اندازه‌ها و با مراجعه به جدول زیر می‌توانید مدل و اندازه‌ی یخچال متناسب با فضای خود را تعیین کنید.

متخصصین سئو در مشهد چه وظایفی دارند ؟

 ویژگی های بهترین شرکت و تیم سئو : سئو، یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو. کلمه سئو (SEO)، مخفف، Search Engine Optimization می باشد. سئو برای وب سایت ها، در حالت کلی، شامل سئو داخلی (On Page SEO) و سئو خارجی ( Off Page SEO) می باشد. در صورتی که سئو داخلی و خارجی خوب انجام شود، در جستجوهای افراد مختلف برای استفاده از محصولات و خدمات شما، در صفحه اول موتورهای جستجو، و در بهترین حالت در نتایج اول خواهید بود.

برای دریافت خدمات سئو در مشهد اصفهان تهران تبریز و شیراز با آژانس دیجیتال مارکتینگ پایا در ارتباط باشید 

09388458125 - 09386676574

 

قرار گرفتن در رده های بالای نتایج جستجو، می تواند به عنوان تبلیغی رایگان از طرف بزرگترین موتورهای جستجو برای صاحبان وب سایت ها باشد، چرا که سرچ و رسیدن طبیعی به سایت، یعنی سایت شما در بهترین نتایج ماندگار خواهد بود.

چه گام ها یا مواردی برای داشتن سئو مناسب لازم است؟

نخستین گام برای سئو خوب، انتخاب هاست یا میزبان مناسب، و البته که متناسب با هدف و بودجه مورد نظر می باشد.
دومین گام برای سئو مناسب، سپردن طراحی سایت به متخصص امر مربوطه و طراحی سایت متناسب با بروزترین الگوریتم های موتورهای جستجو و سئو سایت می باشد.
در گام بعدی، بعد از انتخاب میزبان با کیفیت و طراحی سایت با کیفیت، به دست بهترین شرکت سئو، چه با سیستم های مدیریت محتوا و چه به صورت اختصاصی، نشان دادن آن در صفحه اول و نتایج اول گوگل می باشد.
اگر بخواهیم در جستجوی کلمه کلیدی یا در کل کلمه خاصی بالاتر از دیگر رقیبان در موتورهای جستجو باشیم (SERPs (مخفف Search Engine Results Page))، باید موارد مهم در سئو داخلی و خارجی سایت را بشناسیم. در ادامه مقاله به معرفی موارد مهم در این مورد می پردازیم.
 

سئو داخلی (On Page SEO) شامل چه مواردی است؟

• تگ عنوان
• تگ هدر
• کلمه کلیدی
• لینک دهی داخلی
• داشتن ALT Tags در عکس ها
• ریسپانسیو بودن قالب مورد استفاده
• سرعت بارگذاری مناسب وب سایت

سئو خارجی ( Off Page SEO) شامل چه مواردی است؟

• لینک بیلدینگ یا دریافت لینک از سایت های دیگر (تولید مقاله و وبلاگ نویسی، گذاشتن دیدگاه در دیگر سایت ها، فعالیت در انجمن ها، استفاده از سایت های سوال و جواب و… )
• استفاده از شبکه های اجتماعی
• استفاده از شبکه های بوک مارک ها (سایت هایی چون reddit.com،scoop.it و…)

ویژگی های بهترین شرکت سئو

ویژگی های بهترین شرکت سئو عبارتند از:
• بلد بودن دیجیتال مارکتینگ و بازریابی از طریق آن
• آشنایی با ابزارهای تحلیل سایت از نظر کلمه کلیدی، سرعت سایت و…
• آشنایی کامل به سئو داخلی، کلمه کلیدی و تعریف تقویم محتوا برای سایت
• شناسایی رقیبان در بازار
• استفاده از از روش های کلاه سفید برای بالا بردن رتبه سایت
در ادامه به توضیح هر کدام از موارد فوق می پردازیم.

بلد بودن دیجیتال مارکتینگ و بازریابی از طریق آن

اگر ما بتوانیم محصول یا خدمات کسب وکار خود را در زمان و مکانی مناسب، به مشتری پیشنهاد داده و آن محصول یا خدمات را به فروش برسانیم، یعنی توانستیم برای محصول خود بازاریابی انجام دهیم. برای فروش از طریق وب سایت هم همین است. اگر شما بتوانید با بهترین شرکت سئو، برای وب سایت خود قرارداد ببندید و آن ها بتوانند از طریق موتورهای جستجو بازاریابی محصولات یا خدمات شما را انجام داده (Search Engine Marketing) و بتوانند از این طریق محصولات و خدمات شما را به فروش برسانند، یعنی شما موفق شدید، بهترین شرکت سئو را پیدا کنید.

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 صفحه بعد